-
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μπηκα απο περιεργεια στο Zap Taxi Club, γιατι ακουω μια θλιβερη διαφημιση στο ραδιο συνεχεια. Λοιπον διορθωστε με εαν κανω λαθος στα οικονομικα.
Κατα κυριο λογο δινεις 5.000 προκαταβολη και τα μηνιαια μισθωματα ειναι πανω κατω 1,500 ευρω με ΦΠΑ για 4-5 χρονια. Αυτα αθροιζουν πανω κατω σε 70.000 για 4 χρονια. Στο τελος αγοραζεις το αμαξι για μια συμβολικη τιμη. (!)
Στην τιμη περιλαμβανεται service που για τα ηλεκτρικα ειναι λιγα και φορτιση 250klm το μηνα οπως και ασφαλεια.
Ξαναλεω διορθωστε με αλλα οπως το βλεπω αποτελει ονειδος.
250χλμ την ημέρα δεν ειναι η φόρτιση? Γιατι 250 τον μήνα είναι αστείο, εγώ για την ημέρα είχα μάθει.
Γενικά δεν συμφέρει, αλλά το βασικό ερώτημα (όπως μου είπε ένας επαγγλεματίας) ειναι εαν το leasing του ταξί περιλαμβανει αντικατάσταση οχήματος σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος, όπως στο κανονικό leasing? Γιατί δεν το περιλαμβάνει, τότε μπορεί και να συμφέρει.
-
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μπηκα απο περιεργεια στο Zap Taxi Club, γιατι ακουω μια θλιβερη διαφημιση στο ραδιο συνεχεια. Λοιπον διορθωστε με εαν κανω λαθος στα οικονομικα.
Κατα κυριο λογο δινεις 5.000 προκαταβολη και τα μηνιαια μισθωματα ειναι πανω κατω 1,500 ευρω με ΦΠΑ για 4-5 χρονια. Αυτα αθροιζουν πανω κατω σε 70.000 για 4 χρονια. Στο τελος αγοραζεις το αμαξι για μια συμβολικη τιμη. (!)
Στην τιμη περιλαμβανεται service που για τα ηλεκτρικα ειναι λιγα και φορτιση 250klm το μηνα οπως και ασφαλεια.
Ξαναλεω διορθωστε με αλλα οπως το βλεπω αποτελει ονειδος.
δεν έχω ιδέα, αλλα και γω ακούω συνέχεια την διαφήμιση. Αν είναι οπως τα λες παντώς σιγουρα ΔΕΝ συμφερει
-
This post is deleted! -
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μπηκα απο περιεργεια στο Zap Taxi Club, γιατι ακουω μια θλιβερη διαφημιση στο ραδιο συνεχεια. Λοιπον διορθωστε με εαν κανω λαθος στα οικονομικα.
Κατα κυριο λογο δινεις 5.000 προκαταβολη και τα μηνιαια μισθωματα ειναι πανω κατω 1,500 ευρω με ΦΠΑ για 4-5 χρονια. Αυτα αθροιζουν πανω κατω σε 70.000 για 4 χρονια. Στο τελος αγοραζεις το αμαξι για μια συμβολικη τιμη. (!)
Στην τιμη περιλαμβανεται service που για τα ηλεκτρικα ειναι λιγα και φορτιση 250klm το μηνα οπως και ασφαλεια.
Ξαναλεω διορθωστε με αλλα οπως το βλεπω αποτελει ονειδος.
250χλμ την ημέρα δεν ειναι η φόρτιση? Γιατι 250 τον μήνα είναι αστείο, εγώ για την ημέρα είχα μάθει.
Γενικά δεν συμφέρει, αλλά το βασικό ερώτημα (όπως μου είπε ένας επαγγλεματίας) ειναι εαν το leasing του ταξί περιλαμβανει αντικατάσταση οχήματος σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος, όπως στο κανονικό leasing? Γιατί δεν το περιλαμβάνει, τότε μπορεί και να συμφέρει.
Ναι έχεις δίκιο Φάνη 250 klm την ημέρα. Τότε ίσως είναι πιο περίπλοκος ο υπολογισμός με klw κτλ.
-
υποψιν οτι τα 1500 ευρω μισθωμα που εγραψες ειναι με συνυπολογισμενη την επιδοτηση. Το οποιο σημαινει οτι δινεις 2.300 μισθωμα και περιμενεις την επιδοτηση. Θα την παρεις, αλλα θα την περιμενεις για μερικους μηνες ομως. Το ΚΗ3 φαινεται να δουλευει γρηγοροτερα παντως.
-
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μπηκα απο περιεργεια στο Zap Taxi Club, γιατι ακουω μια θλιβερη διαφημιση στο ραδιο συνεχεια. Λοιπον διορθωστε με εαν κανω λαθος στα οικονομικα.
Δεν ειναι τόσο χάλια, γιατι
- τα ταξί δεν κάνουν τα 20.000 χιλιόμετρα που προσφέρουν τα κλασσικά Leasing αλλά πολύ παραπάνω άρα το αντίστοιχο μίσθωμα αναπροσαρμόζεται
- θα έχει αλλαγή ελαστικών ανα 40.000 χιλιόμετρα οπότε σκέψου οτι για ένα ταξί που κάνει πάνω απο 100.000 χιλιόμετρα το χρόνο, θέλει τουλάχιστον δύο αλλαγές.
- ασφάλεια των ταξί ειναι μικτή, και λογικά θα έχει και ένα οικονομικό έσοδο για τον ιδιοκτήτη της ημέρες του service ¨η σε ημέρες ατυχήματος, σκέψου να περιμένεις ένα ανταλακτικό από εξωτερικό και να μην μπορείς να κάνεις μεροκάματο..η ασφάλεια τους λογικά κάτι θα τους δίνει.
- εχει και δωρεάν τις φορτίσεις, δεν γνωρίζω αν έχει όριο βέβαια σε αυτές, αλλά εχει 2 -3 σταθμούς εντός Αττικής, αν θυμάμαι καλα το έναν στο γαλάτσι.
Ολα βγαίνουν με μολύβι και χαρτί, αν τα βάλει κάποιος πόσα χρήματα επιδότηση θα πάρει, τι φορο απαλλαγές έχει (λόγο ηλεκτρικού που σίγουρα θα έχει) και τι κόστος έχει το όχημα αν το πάρει ο ίδιος και φυσικά και τι σύντήρηση, Μόνο ένας επαγγελματίας του χώρου μπορεί να σου πει ακριβώς τα κόστη για να κρίνουμε αναλόγως.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
υποψιν οτι τα 1500 ευρω μισθωμα που εγραψες ειναι με συνυπολογισμενη την επιδοτηση. Το οποιο σημαινει οτι δινεις 2.300 μισθωμα και περιμενεις την επιδοτηση. Θα την παρεις, αλλα θα την περιμενεις για μερικους μηνες ομως. Το ΚΗ3 φαινεται να δουλευει γρηγοροτερα παντως.
Ναι με την επιδότηση. Νομίζω χωρίς πάει 100.000 το ταξί. Δεν ξέρω εάν εκπίπτει το ΦΠΑ στα ταξί.
-
Εφόσον είναι επαγγελματικό όχημα το ΦΠΑ θα εκπέσει
-
Απευθύνεται σε ταξιτζήδες που έχουν άδεια ή και σε όποιον επαγγελματία οδηγό θέλει να κάνει τον ταξιτζή?
-
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
υποψιν οτι τα 1500 ευρω μισθωμα που εγραψες ειναι με συνυπολογισμενη την επιδοτηση. Το οποιο σημαινει οτι δινεις 2.300 μισθωμα και περιμενεις την επιδοτηση. Θα την παρεις, αλλα θα την περιμενεις για μερικους μηνες ομως. Το ΚΗ3 φαινεται να δουλευει γρηγοροτερα παντως.
Ναι με την επιδότηση. Νομίζω χωρίς πάει 100.000 το ταξί. Δεν ξέρω εάν εκπίπτει το ΦΠΑ στα ταξί.
Γιατι να μην εκπέσει ;
-
@kapelis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Απευθύνεται σε ταξιτζήδες που έχουν άδεια ή και σε όποιον επαγγελματία οδηγό θέλει να κάνει τον ταξιτζή?
Απ ότι έχω καταλάβει, σε ιδιοκτήτες άδειας ταξί, γι αυτό μάλλον το "όνειδος" που γράφτηκε, είναι σωστό.
Οι ταξιτζήδες μετράνε το "χιλιομετρικο κόστος" του οχήματος, εκτός καυσίμων, με σεντς, και νομίζω θεωρείται γύρω στα 0.10€ ανά χιλιόμετρο. -
Σε σπιτι υπο ανακαινιση τι καλωδιο βαζουμε για να φορτιζουμε με ασφαλεια; Η πριζα θα μπει εξωτερικα (υπαρχει κηπος)?
Δεν υπαρχει ενδιαφερον αυτη την στιγμη για ταχυφορτιστη αλλα μονο για ανθεκτικη στα φορτια και στην θερμοτητα πριζα/καλωδιο ωστε να μην εχουμε προβληματα.
Φανταζομαι θα υπαρχει ασφαλεια στον πινακα για την συγκεκριμενη πριζα αν ειναι εξωτερικη ωστε να την κλεινουμε απο μεσα. Η θα πρεπει να ερθει καλωδιο κατευθειαν απο τον μετρητη?
-
Γιατί να βάλεις μπρίζα και όχι δικιά του παροχή? Αν είναι δυνατόν και τριφασική.
-
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σε σπιτι υπο ανακαινιση τι καλωδιο βαζουμε για να φορτιζουμε με ασφαλεια; Η πριζα θα μπει εξωτερικα (υπαρχει κηπος)?
Δεν υπαρχει ενδιαφερον αυτη την στιγμη για ταχυφορτιστη αλλα μονο για ανθεκτικη στα φορτια και στην θερμοτητα πριζα/καλωδιο ωστε να μην εχουμε προβληματα.
Φανταζομαι θα υπαρχει ασφαλεια στον πινακα για την συγκεκριμενη πριζα αν ειναι εξωτερικη ωστε να την κλεινουμε απο μεσα. Η θα πρεπει να ερθει καλωδιο κατευθειαν απο τον μετρητη?
Θα βάλεις απλή πρίζα σουκο? θες καλώδιο να αντέχει τα μεγιστα φορτια για σουκο ή θες να περάσεις καλώδιο που να αντέχει και παραπάνω ώστε στο μέλλον αν θες να αναβαθμίσεις την σούκο να μπορείς να βάλεις ταχυφορτιστή χωρις να περνας νεο καλώδιο?
καλό είναι να μπει εξωτερικό πίνακας με ασφάλεια 16ρα δικια του χωρις αλλα φορτια πάνω που να δινει στο καλώδιο, συνήθως τοποθετείται κοντα στο ρολόι χωρις να σημαίνει οτι δεν μπορει να τοποθετηθει και αλλου
πόσα μέτρα θα είναι το καλώδιο που θα περάσεις από αυτόν τον εξτρα πίνακα με την ασφαλεια ως την πριζα σουκο?
φανταζομαι τα παραπάνω είναι για μονοφασικο
-
Λογικα μονοφασικο θα εχει το σπιτι (αυτο πως το ελεγχουμε?). Οποτε θα τραβηξω καλωδιο κατευθειαν απο τον μετρητη? Το θεμα ειναι οτι ο πινακας με την ασφαλεια του θα πρεπει να ειναι μεσα στο σπιτι ωστε να μην φορτιζει κανενας περαστικος. Οποτε θα ηταν ποιο απλο να τραβηχτει καλωδιο απο τον πινακα που υπαρχει μεσα στο σπιτι?
θελω καλωδιο που να αντεχει ταχυφορτιστη αλλα θα βαλω απλη πριζα.
-
Επειδή έκανα τέτοια εγκατάσταση πρόσφατα, δεν αξίζει να βάλεις φορτιστή, εκτός αν κάνεις σημαντικές αποστάσεις καθημερινά.
Κατά τα άλλα μια απλή πρίζα και φόρτιση το βράδυ είσαι σούπερ και θα γλιτώσεις πολλά χρήματα. -
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Επειδή έκανα τέτοια εγκατάσταση πρόσφατα, δεν αξίζει να βάλεις φορτιστή, εκτός αν κάνεις σημαντικές αποστάσεις καθημερινά.
Κατά τα άλλα μια απλή πρίζα και φόρτιση το βράδυ είσαι σούπερ και θα γλιτώσεις πολλά χρήματα.Ναι περιστασιακη χρηση θα γινεται και δεν υπαρχει θεμα για ολο το βραδυ και πριν απο ταξιδι. Απλα θελω να βαλω καλωδια ανθεκτικα και θα βαλω και για φωτοβολταικα στην ταρατσα καλωδια επηδη στην φαση της κατασκευης ειναι ποιο ευκολο.
-
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Λογικα μονοφασικο θα εχει το σπιτι (αυτο πως το ελεγχουμε?). Οποτε θα τραβηξω καλωδιο κατευθειαν απο τον μετρητη? Το θεμα ειναι οτι ο πινακας με την ασφαλεια του θα πρεπει να ειναι μεσα στο σπιτι ωστε να μην φορτιζει κανενας περαστικος. Οποτε θα ηταν ποιο απλο να τραβηχτει καλωδιο απο τον πινακα που υπαρχει μεσα στο σπιτι?
θελω καλωδιο που να αντεχει ταχυφορτιστη αλλα θα βαλω απλη πριζα.
βλεπεις αν εχεις μονοφασικο ή τριφασικο απο τον λογαριασμο δεη. Εκει ειναι δηλωμενη η παρεχομενη ισχυς σε kva (kilovolt amper). Αν εισαι 8kva, εισαι μονοφασικος. Αν εισαι 25kva εισαι τριφασικος. Ισως υπαρχουν και "ενισχυμενα" μονοφασικα, οποτε θα δεις πανω απο 8 (αλλα οχι 25).
Γνωμη μου, βαλε βιομηχανικη πριζα (ειτε μπλε ειτε κοκκινη, αναλογα αν εχεις μονοφασικη ή τριφασικη παροχη). Ετσι θα εχεις γρηγοροτερη φορτιση απο την απλη πριζα (νομιζω πανε εως 3.7kw οι σουκο), ενω ταυτοχρονα θα εχεις ετοιμη την εγκατασταση για wallbox. Αν/οταν παρεις wallbox, το κρεμας διπλα στην πριζα και το συνδεεις με την πριζα.
Για διατομες καλωδιων θα προτεινα να μιλησεις με τον ηλεκτρολογο. Δεν θα πω τι εκανα εγω, διοτι μαλλον ημουν υπερβολικος.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Λογικα μονοφασικο θα εχει το σπιτι (αυτο πως το ελεγχουμε?). Οποτε θα τραβηξω καλωδιο κατευθειαν απο τον μετρητη? Το θεμα ειναι οτι ο πινακας με την ασφαλεια του θα πρεπει να ειναι μεσα στο σπιτι ωστε να μην φορτιζει κανενας περαστικος. Οποτε θα ηταν ποιο απλο να τραβηχτει καλωδιο απο τον πινακα που υπαρχει μεσα στο σπιτι?
θελω καλωδιο που να αντεχει ταχυφορτιστη αλλα θα βαλω απλη πριζα.
Δεν θα πω τι εκανα εγω, διοτι μαλλον ημουν υπερβολικος.
Αυτό ήταν έξω από το σπίτι σου να φανταστώ
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Λογικα μονοφασικο θα εχει το σπιτι (αυτο πως το ελεγχουμε?). Οποτε θα τραβηξω καλωδιο κατευθειαν απο τον μετρητη? Το θεμα ειναι οτι ο πινακας με την ασφαλεια του θα πρεπει να ειναι μεσα στο σπιτι ωστε να μην φορτιζει κανενας περαστικος. Οποτε θα ηταν ποιο απλο να τραβηχτει καλωδιο απο τον πινακα που υπαρχει μεσα στο σπιτι?
θελω καλωδιο που να αντεχει ταχυφορτιστη αλλα θα βαλω απλη πριζα.
βλεπεις αν εχεις μονοφασικο ή τριφασικο απο τον λογαριασμο δεη. Εκει ειναι δηλωμενη η παρεχομενη ισχυς σε kva (kilovolt amper). Αν εισαι 8kva, εισαι μονοφασικος. Αν εισαι 25kva εισαι τριφασικος. Ισως υπαρχουν και "ενισχυμενα" μονοφασικα, οποτε θα δεις πανω απο 8 (αλλα οχι 25).
Γνωμη μου, βαλε βιομηχανικη πριζα (ειτε μπλε ειτε κοκκινη, αναλογα αν εχεις μονοφασικη ή τριφασικη παροχη). Ετσι θα εχεις γρηγοροτερη φορτιση απο την απλη πριζα (νομιζω πανε εως 3.7kw οι σουκο), ενω ταυτοχρονα θα εχεις ετοιμη την εγκατασταση για wallbox. Αν/οταν παρεις wallbox, το κρεμας διπλα στην πριζα και το συνδεεις με την πριζα.
Για διατομες καλωδιων θα προτεινα να μιλησεις με τον ηλεκτρολογο. Δεν θα πω τι εκανα εγω, διοτι μαλλον ημουν υπερβολικος.
το κοιταξα 8 γραφει ο λογαριασμος.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης