Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 739
    • 740
    • 741
    • 742
    • 743
    • 900
    • 901
    • 741 / 901
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18007
    407634
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @George 0 last edited by

      @george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Μπηκα απο περιεργεια στο Zap Taxi Club, γιατι ακουω μια θλιβερη διαφημιση στο ραδιο συνεχεια. Λοιπον διορθωστε με εαν κανω λαθος στα οικονομικα.

      Κατα κυριο λογο δινεις 5.000 προκαταβολη και τα μηνιαια μισθωματα ειναι πανω κατω 1,500 ευρω με ΦΠΑ για 4-5 χρονια. Αυτα αθροιζουν πανω κατω σε 70.000 για 4 χρονια. Στο τελος αγοραζεις το αμαξι για μια συμβολικη τιμη. (!)

      Στην τιμη περιλαμβανεται service που για τα ηλεκτρικα ειναι λιγα και φορτιση 250klm το μηνα οπως και ασφαλεια.

      Ξαναλεω διορθωστε με αλλα οπως το βλεπω αποτελει ονειδος.

      250χλμ την ημέρα δεν ειναι η φόρτιση? Γιατι 250 τον μήνα είναι αστείο, εγώ για την ημέρα είχα μάθει.

      Γενικά δεν συμφέρει, αλλά το βασικό ερώτημα (όπως μου είπε ένας επαγγλεματίας) ειναι εαν το leasing του ταξί περιλαμβανει αντικατάσταση οχήματος σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος, όπως στο κανονικό leasing? Γιατί δεν το περιλαμβάνει, τότε μπορεί και να συμφέρει.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      A George 0 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • cirus
        cirus @George 0 last edited by

        @george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Μπηκα απο περιεργεια στο Zap Taxi Club, γιατι ακουω μια θλιβερη διαφημιση στο ραδιο συνεχεια. Λοιπον διορθωστε με εαν κανω λαθος στα οικονομικα.

        Κατα κυριο λογο δινεις 5.000 προκαταβολη και τα μηνιαια μισθωματα ειναι πανω κατω 1,500 ευρω με ΦΠΑ για 4-5 χρονια. Αυτα αθροιζουν πανω κατω σε 70.000 για 4 χρονια. Στο τελος αγοραζεις το αμαξι για μια συμβολικη τιμη. (!)

        Στην τιμη περιλαμβανεται service που για τα ηλεκτρικα ειναι λιγα και φορτιση 250klm το μηνα οπως και ασφαλεια.

        Ξαναλεω διορθωστε με αλλα οπως το βλεπω αποτελει ονειδος.

        δεν έχω ιδέα, αλλα και γω ακούω συνέχεια την διαφήμιση. Αν είναι οπως τα λες παντώς σιγουρα ΔΕΝ συμφερει

        Cirus the virus

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antonmone @fanis75 last edited by

          This post is deleted!
          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • George 0
            George 0 @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Μπηκα απο περιεργεια στο Zap Taxi Club, γιατι ακουω μια θλιβερη διαφημιση στο ραδιο συνεχεια. Λοιπον διορθωστε με εαν κανω λαθος στα οικονομικα.

            Κατα κυριο λογο δινεις 5.000 προκαταβολη και τα μηνιαια μισθωματα ειναι πανω κατω 1,500 ευρω με ΦΠΑ για 4-5 χρονια. Αυτα αθροιζουν πανω κατω σε 70.000 για 4 χρονια. Στο τελος αγοραζεις το αμαξι για μια συμβολικη τιμη. (!)

            Στην τιμη περιλαμβανεται service που για τα ηλεκτρικα ειναι λιγα και φορτιση 250klm το μηνα οπως και ασφαλεια.

            Ξαναλεω διορθωστε με αλλα οπως το βλεπω αποτελει ονειδος.

            250χλμ την ημέρα δεν ειναι η φόρτιση? Γιατι 250 τον μήνα είναι αστείο, εγώ για την ημέρα είχα μάθει.

            Γενικά δεν συμφέρει, αλλά το βασικό ερώτημα (όπως μου είπε ένας επαγγλεματίας) ειναι εαν το leasing του ταξί περιλαμβανει αντικατάσταση οχήματος σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος, όπως στο κανονικό leasing? Γιατί δεν το περιλαμβάνει, τότε μπορεί και να συμφέρει.

            Ναι έχεις δίκιο Φάνη 250 klm την ημέρα. Τότε ίσως είναι πιο περίπλοκος ο υπολογισμός με klw κτλ.

            We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dettol last edited by

              υποψιν οτι τα 1500 ευρω μισθωμα που εγραψες ειναι με συνυπολογισμενη την επιδοτηση. Το οποιο σημαινει οτι δινεις 2.300 μισθωμα και περιμενεις την επιδοτηση. Θα την παρεις, αλλα θα την περιμενεις για μερικους μηνες ομως. Το ΚΗ3 φαινεται να δουλευει γρηγοροτερα παντως.

              George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • bekiaris
                bekiaris @George 0 last edited by

                @george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Μπηκα απο περιεργεια στο Zap Taxi Club, γιατι ακουω μια θλιβερη διαφημιση στο ραδιο συνεχεια. Λοιπον διορθωστε με εαν κανω λαθος στα οικονομικα.

                Δεν ειναι τόσο χάλια, γιατι

                1. τα ταξί δεν κάνουν τα 20.000 χιλιόμετρα που προσφέρουν τα κλασσικά Leasing αλλά πολύ παραπάνω άρα το αντίστοιχο μίσθωμα αναπροσαρμόζεται
                2. θα έχει αλλαγή ελαστικών ανα 40.000 χιλιόμετρα οπότε σκέψου οτι για ένα ταξί που κάνει πάνω απο 100.000 χιλιόμετρα το χρόνο, θέλει τουλάχιστον δύο αλλαγές.
                3. ασφάλεια των ταξί ειναι μικτή, και λογικά θα έχει και ένα οικονομικό έσοδο για τον ιδιοκτήτη της ημέρες του service ¨η σε ημέρες ατυχήματος, σκέψου να περιμένεις ένα ανταλακτικό από εξωτερικό και να μην μπορείς να κάνεις μεροκάματο..η ασφάλεια τους λογικά κάτι θα τους δίνει.
                4. εχει και δωρεάν τις φορτίσεις, δεν γνωρίζω αν έχει όριο βέβαια σε αυτές, αλλά εχει 2 -3 σταθμούς εντός Αττικής, αν θυμάμαι καλα το έναν στο γαλάτσι.

                Ολα βγαίνουν με μολύβι και χαρτί, αν τα βάλει κάποιος πόσα χρήματα επιδότηση θα πάρει, τι φορο απαλλαγές έχει (λόγο ηλεκτρικού που σίγουρα θα έχει) και τι κόστος έχει το όχημα αν το πάρει ο ίδιος και φυσικά και τι σύντήρηση, Μόνο ένας επαγγελματίας του χώρου μπορεί να σου πει ακριβώς τα κόστη για να κρίνουμε αναλόγως.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • George 0
                  George 0 @dettol last edited by

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  υποψιν οτι τα 1500 ευρω μισθωμα που εγραψες ειναι με συνυπολογισμενη την επιδοτηση. Το οποιο σημαινει οτι δινεις 2.300 μισθωμα και περιμενεις την επιδοτηση. Θα την παρεις, αλλα θα την περιμενεις για μερικους μηνες ομως. Το ΚΗ3 φαινεται να δουλευει γρηγοροτερα παντως.

                  Ναι με την επιδότηση. Νομίζω χωρίς πάει 100.000 το ταξί. Δεν ξέρω εάν εκπίπτει το ΦΠΑ στα ταξί.

                  We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                  R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by

                    Εφόσον είναι επαγγελματικό όχημα το ΦΠΑ θα εκπέσει

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kapelis last edited by

                      Απευθύνεται σε ταξιτζήδες που έχουν άδεια ή και σε όποιον επαγγελματία οδηγό θέλει να κάνει τον ταξιτζή?

                      piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster @George 0 last edited by

                        @george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        υποψιν οτι τα 1500 ευρω μισθωμα που εγραψες ειναι με συνυπολογισμενη την επιδοτηση. Το οποιο σημαινει οτι δινεις 2.300 μισθωμα και περιμενεις την επιδοτηση. Θα την παρεις, αλλα θα την περιμενεις για μερικους μηνες ομως. Το ΚΗ3 φαινεται να δουλευει γρηγοροτερα παντως.

                        Ναι με την επιδότηση. Νομίζω χωρίς πάει 100.000 το ταξί. Δεν ξέρω εάν εκπίπτει το ΦΠΑ στα ταξί.

                        Γιατι να μην εκπέσει ;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • piliourits
                          piliourits @kapelis last edited by

                          @kapelis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Απευθύνεται σε ταξιτζήδες που έχουν άδεια ή και σε όποιον επαγγελματία οδηγό θέλει να κάνει τον ταξιτζή?

                          Απ ότι έχω καταλάβει, σε ιδιοκτήτες άδειας ταξί, γι αυτό μάλλον το "όνειδος" που γράφτηκε, είναι σωστό.
                          Οι ταξιτζήδες μετράνε το "χιλιομετρικο κόστος" του οχήματος, εκτός καυσίμων, με σεντς, και νομίζω θεωρείται γύρω στα 0.10€ ανά χιλιόμετρο.

                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            wantone last edited by wantone

                            Σε σπιτι υπο ανακαινιση τι καλωδιο βαζουμε για να φορτιζουμε με ασφαλεια; Η πριζα θα μπει εξωτερικα (υπαρχει κηπος)?

                            Δεν υπαρχει ενδιαφερον αυτη την στιγμη για ταχυφορτιστη αλλα μονο για ανθεκτικη στα φορτια και στην θερμοτητα πριζα/καλωδιο ωστε να μην εχουμε προβληματα.

                            Φανταζομαι θα υπαρχει ασφαλεια στον πινακα για την συγκεκριμενη πριζα αν ειναι εξωτερικη ωστε να την κλεινουμε απο μεσα. Η θα πρεπει να ερθει καλωδιο κατευθειαν απο τον μετρητη?

                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • antonakis
                              antonakis last edited by

                              Γιατί να βάλεις μπρίζα και όχι δικιά του παροχή? Αν είναι δυνατόν και τριφασική.

                              Moments before detonation...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • cirus
                                cirus @wantone last edited by

                                @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Σε σπιτι υπο ανακαινιση τι καλωδιο βαζουμε για να φορτιζουμε με ασφαλεια; Η πριζα θα μπει εξωτερικα (υπαρχει κηπος)?

                                Δεν υπαρχει ενδιαφερον αυτη την στιγμη για ταχυφορτιστη αλλα μονο για ανθεκτικη στα φορτια και στην θερμοτητα πριζα/καλωδιο ωστε να μην εχουμε προβληματα.

                                Φανταζομαι θα υπαρχει ασφαλεια στον πινακα για την συγκεκριμενη πριζα αν ειναι εξωτερικη ωστε να την κλεινουμε απο μεσα. Η θα πρεπει να ερθει καλωδιο κατευθειαν απο τον μετρητη?

                                Θα βάλεις απλή πρίζα σουκο? θες καλώδιο να αντέχει τα μεγιστα φορτια για σουκο ή θες να περάσεις καλώδιο που να αντέχει και παραπάνω ώστε στο μέλλον αν θες να αναβαθμίσεις την σούκο να μπορείς να βάλεις ταχυφορτιστή χωρις να περνας νεο καλώδιο?

                                καλό είναι να μπει εξωτερικό πίνακας με ασφάλεια 16ρα δικια του χωρις αλλα φορτια πάνω που να δινει στο καλώδιο, συνήθως τοποθετείται κοντα στο ρολόι χωρις να σημαίνει οτι δεν μπορει να τοποθετηθει και αλλου

                                πόσα μέτρα θα είναι το καλώδιο που θα περάσεις από αυτόν τον εξτρα πίνακα με την ασφαλεια ως την πριζα σουκο?

                                φανταζομαι τα παραπάνω είναι για μονοφασικο

                                Cirus the virus

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wantone last edited by wantone

                                  Λογικα μονοφασικο θα εχει το σπιτι (αυτο πως το ελεγχουμε?). Οποτε θα τραβηξω καλωδιο κατευθειαν απο τον μετρητη? Το θεμα ειναι οτι ο πινακας με την ασφαλεια του θα πρεπει να ειναι μεσα στο σπιτι ωστε να μην φορτιζει κανενας περαστικος. Οποτε θα ηταν ποιο απλο να τραβηχτει καλωδιο απο τον πινακα που υπαρχει μεσα στο σπιτι?

                                  θελω καλωδιο που να αντεχει ταχυφορτιστη αλλα θα βαλω απλη πριζα.

                                  D O 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jammamon last edited by

                                    Επειδή έκανα τέτοια εγκατάσταση πρόσφατα, δεν αξίζει να βάλεις φορτιστή, εκτός αν κάνεις σημαντικές αποστάσεις καθημερινά.
                                    Κατά τα άλλα μια απλή πρίζα και φόρτιση το βράδυ είσαι σούπερ και θα γλιτώσεις πολλά χρήματα.

                                    W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wantone @jammamon last edited by

                                      @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Επειδή έκανα τέτοια εγκατάσταση πρόσφατα, δεν αξίζει να βάλεις φορτιστή, εκτός αν κάνεις σημαντικές αποστάσεις καθημερινά.
                                      Κατά τα άλλα μια απλή πρίζα και φόρτιση το βράδυ είσαι σούπερ και θα γλιτώσεις πολλά χρήματα.

                                      Ναι περιστασιακη χρηση θα γινεται και δεν υπαρχει θεμα για ολο το βραδυ και πριν απο ταξιδι. Απλα θελω να βαλω καλωδια ανθεκτικα και θα βαλω και για φωτοβολταικα στην ταρατσα καλωδια επηδη στην φαση της κατασκευης ειναι ποιο ευκολο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dettol @wantone last edited by

                                        @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Λογικα μονοφασικο θα εχει το σπιτι (αυτο πως το ελεγχουμε?). Οποτε θα τραβηξω καλωδιο κατευθειαν απο τον μετρητη? Το θεμα ειναι οτι ο πινακας με την ασφαλεια του θα πρεπει να ειναι μεσα στο σπιτι ωστε να μην φορτιζει κανενας περαστικος. Οποτε θα ηταν ποιο απλο να τραβηχτει καλωδιο απο τον πινακα που υπαρχει μεσα στο σπιτι?

                                        θελω καλωδιο που να αντεχει ταχυφορτιστη αλλα θα βαλω απλη πριζα.

                                        βλεπεις αν εχεις μονοφασικο ή τριφασικο απο τον λογαριασμο δεη. Εκει ειναι δηλωμενη η παρεχομενη ισχυς σε kva (kilovolt amper). Αν εισαι 8kva, εισαι μονοφασικος. Αν εισαι 25kva εισαι τριφασικος. Ισως υπαρχουν και "ενισχυμενα" μονοφασικα, οποτε θα δεις πανω απο 8 (αλλα οχι 25).

                                        Γνωμη μου, βαλε βιομηχανικη πριζα (ειτε μπλε ειτε κοκκινη, αναλογα αν εχεις μονοφασικη ή τριφασικη παροχη). Ετσι θα εχεις γρηγοροτερη φορτιση απο την απλη πριζα (νομιζω πανε εως 3.7kw οι σουκο), ενω ταυτοχρονα θα εχεις ετοιμη την εγκατασταση για wallbox. Αν/οταν παρεις wallbox, το κρεμας διπλα στην πριζα και το συνδεεις με την πριζα.

                                        Για διατομες καλωδιων θα προτεινα να μιλησεις με τον ηλεκτρολογο. Δεν θα πω τι εκανα εγω, διοτι μαλλον ημουν υπερβολικος.

                                        cirus W R 3 Replies Last reply Reply Quote 2
                                        • cirus
                                          cirus @dettol last edited by cirus

                                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Λογικα μονοφασικο θα εχει το σπιτι (αυτο πως το ελεγχουμε?). Οποτε θα τραβηξω καλωδιο κατευθειαν απο τον μετρητη? Το θεμα ειναι οτι ο πινακας με την ασφαλεια του θα πρεπει να ειναι μεσα στο σπιτι ωστε να μην φορτιζει κανενας περαστικος. Οποτε θα ηταν ποιο απλο να τραβηχτει καλωδιο απο τον πινακα που υπαρχει μεσα στο σπιτι?

                                          θελω καλωδιο που να αντεχει ταχυφορτιστη αλλα θα βαλω απλη πριζα.

                                          Δεν θα πω τι εκανα εγω, διοτι μαλλον ημουν υπερβολικος.

                                          Αυτό ήταν έξω από το σπίτι σου να φανταστώ

                                          37cdc076-dc77-4f07-83cf-818e948f08d0-image.png

                                          Cirus the virus

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • W
                                            wantone @dettol last edited by

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Λογικα μονοφασικο θα εχει το σπιτι (αυτο πως το ελεγχουμε?). Οποτε θα τραβηξω καλωδιο κατευθειαν απο τον μετρητη? Το θεμα ειναι οτι ο πινακας με την ασφαλεια του θα πρεπει να ειναι μεσα στο σπιτι ωστε να μην φορτιζει κανενας περαστικος. Οποτε θα ηταν ποιο απλο να τραβηχτει καλωδιο απο τον πινακα που υπαρχει μεσα στο σπιτι?

                                            θελω καλωδιο που να αντεχει ταχυφορτιστη αλλα θα βαλω απλη πριζα.

                                            βλεπεις αν εχεις μονοφασικο ή τριφασικο απο τον λογαριασμο δεη. Εκει ειναι δηλωμενη η παρεχομενη ισχυς σε kva (kilovolt amper). Αν εισαι 8kva, εισαι μονοφασικος. Αν εισαι 25kva εισαι τριφασικος. Ισως υπαρχουν και "ενισχυμενα" μονοφασικα, οποτε θα δεις πανω απο 8 (αλλα οχι 25).

                                            Γνωμη μου, βαλε βιομηχανικη πριζα (ειτε μπλε ειτε κοκκινη, αναλογα αν εχεις μονοφασικη ή τριφασικη παροχη). Ετσι θα εχεις γρηγοροτερη φορτιση απο την απλη πριζα (νομιζω πανε εως 3.7kw οι σουκο), ενω ταυτοχρονα θα εχεις ετοιμη την εγκατασταση για wallbox. Αν/οταν παρεις wallbox, το κρεμας διπλα στην πριζα και το συνδεεις με την πριζα.

                                            Για διατομες καλωδιων θα προτεινα να μιλησεις με τον ηλεκτρολογο. Δεν θα πω τι εκανα εγω, διοτι μαλλον ημουν υπερβολικος.

                                            το κοιταξα 8 γραφει ο λογαριασμος.

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 739
                                            • 740
                                            • 741
                                            • 742
                                            • 743
                                            • 900
                                            • 901
                                            • 741 / 901
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr