-
@dstou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ήταν τόσοι πολλοί οι λόγοι για τους οποίους δεν προχωρήσε το φα, που ειλικρινά το μόνο ενδιαφέρον σε μία σχετική συζήτηση είναι το ποιος είναι ο επικρατέστερος.
τι εννοεις δεν προχωρησε, επεκτεινεται σε νεες πολεις απο οτι ξερω
-
@wantone said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dstou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ήταν τόσοι πολλοί οι λόγοι για τους οποίους δεν προχωρήσε το φα, που ειλικρινά το μόνο ενδιαφέρον σε μία σχετική συζήτηση είναι το ποιος είναι ο επικρατέστερος.
τι εννοεις δεν προχωρησε, επεκτεινεται σε νεες πολεις απο οτι ξερω
Για χρήση σε αυτοκίνητα προφανώς εννοεί…
-
@kkostask said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@wantone said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dstou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ήταν τόσοι πολλοί οι λόγοι για τους οποίους δεν προχωρήσε το φα, που ειλικρινά το μόνο ενδιαφέρον σε μία σχετική συζήτηση είναι το ποιος είναι ο επικρατέστερος.
τι εννοεις δεν προχωρησε, επεκτεινεται σε νεες πολεις απο οτι ξερω
Για χρήση σε αυτοκίνητα προφανώς εννοεί…
υπαρχει προβλημα με τις δεξαμενες και τον χωρο που απαιτουν, παντως ο Κουλης ανακοινωσε οτι ερχονται εκαντονταδες λεωφορεια αρθωτα με ΦΑ αφου αυτα εχουν χωρο στην οροφη,
επισης αν δεις τις τελευταιες εξελιξεις στα πλοια το γυρνουν σε ΦΑ βαζοντας εξτρα δεξαμενες πανω απο τα αμπαρια.
δηλ μην ακουτε παπατζες το ΦΑ ειναι το καυσιμο του μελλοντος οχι ο ηλεκτρισμος.
-
Για τα αυτοκίνητα σίγουρα δεν είναι.
-
Το φυσικό αέριο είναι καλό για μεγάλα οχήματα και πλοία, που έχουν χώρο για μεγάλες δεξαμενές..
Για τις οικοδομές μόνο πλέον για τα παλιά σπίτια και όσοι θέλουν, αφού για τις νέες καταργήθηκε, μια και δεν είναι ενεργειακά καλύτερο από το πετρέλαιο, ενώ και η τιμή του έχει μεγάλες διακυμάνσεις.
-
Να δούμε σε 30-40 έτη τι έχει να γίνει με τις διαρροές. Ότι πιο χαζό το αεριο σε πόλεις.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Να δούμε σε 30-40 έτη τι έχει να γίνει με τις διαρροές. Ότι πιο χαζό το αεριο σε πόλεις.
ειναι διαφορετικα απο βορειες χωρες. εκει ο καυστηρας ειναι μεσα στο διαμερισμα/σπιτι εδω ειναι εξω. γενικα δεν περιμενω κινδυνους λογικα, ειδικος δεν ειμαι. αν εχεις κουζινα με αεριο εκει ισως να παγιδευτει σε διαρροη μεσα στο σπιτι αλλα ελαχιστοι εχουν, εγω δεν θα εβαζα, Καναδα παντως εχουν πολλοι τετοιες κουζινες αν συντηρεις ποτε δεν ειχαν θεμα συν οτι εκει εχουν οδηγους δηλαδη μια μικρη φλογα που καιει συνεχως, οποτε αν φυγει αεριο θα το καψει αμεσως πριν μαζευτει.. Μονο σε παλια κτηρια στην Αμερικη θυμαμαι εκρηξεις.
φυσικα αν δεν εχεις ζησει σε τετοιες χωρες δεν θα ξερεις τις βασικες διαφορες.
-
Ένα L200 που βρίσκεται σε στάση 4 μήνες και έχει γεμάτο ντεπόζιτο, μπορεί να παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα στην καύση του πετρελαίου αν πχ έχουν κατακάτσει μικροσκουπιδάκια μέσα στον κινητήρα?
-
@megane98hp said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένα L200 που βρίσκεται σε στάση 4 μήνες και έχει γεμάτο ντεπόζιτο, μπορεί να παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα στην καύση του πετρελαίου αν πχ έχουν κατακάτσει μικροσκουπιδάκια μέσα στον κινητήρα?
Ναι, μπορεί να παρουσιάσει καθότι το πετρέλαιο κίνησης έχει σε ένα ποσοστό βιοντίζελ
-
Μεγάλο βίντεο,αλλά λέει κάποια ενδιαφέροντα πράγματα (αλλά και κάποια που δεν πολυσυμφωνώ)..
-
Εγώ δεν έχω καταλάβει σε ποιους απευθύνονται;
Συζητήσεις κοντά 2 ώρες πόσοι μπορούν να παρακολουθήσουν; -
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εγώ δεν έχω καταλάβει σε ποιους απευθύνονται;
Συζητήσεις κοντά 2 ώρες πόσοι μπορούν να παρακολουθήσουν;Όσοι γουστάρουν πολύ ένα αντικείμενο…. οι οποίοι θα ξέρουν ήδη όλες αυτές τις πληροφορίες
-
Μπα υπάρχουν και άλλοι που ποστάρουν μεγάλα βίντεο, απλά δεν τους παίρνει να κάνουν αλλιώς, γιατί παραμονεύει η ιντέλιτζενς στην γωνία...
-
Να κάνω μια ερώτηση στο αγαπητό φόρουμ μιας και είδα το βίντεο του Γιάννη Στέφου.
Οδηγώ mild hybrid όπως φαίνεται και στην υπογραφή μου, στους χαλαρούς δρόμους της Κορινθίας και κάνω και ταξίδια. Επειδή δε θέλω να ταλαιπωρώ το αμάξι με μικρές αποστάσεις δε το κινώ καθημερινά και μπορεί να μείνει σε ακινησία 4 με 5 μέρες. Όταν κινείται όμως κάνει 40 - 50 χλμ σε ανοιχτό δρόμο.
Πιστεύετε ότι υπάρχει πρόβλημα για την μπαταρία των 48v; Θα πρέπει να το κινώ συχνότερα;
-
@georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Να κάνω μια ερώτηση στο αγαπητό φόρουμ μιας και είδα το βίντεο του Γιάννη Στέφου.
Οδηγώ mild hybrid όπως φαίνεται και στην υπογραφή μου, στους χαλαρούς δρόμους της Κορινθίας και κάνω και ταξίδια. Επειδή δε θέλω να ταλαιπωρώ το αμάξι με μικρές αποστάσεις δε το κινώ καθημερινά και μπορεί να μείνει σε ακινησία 4 με 5 μέρες. Όταν κινείται όμως κάνει 40 - 50 χλμ σε ανοιχτό δρόμο.
Πιστεύετε ότι υπάρχει πρόβλημα για την μπαταρία των 48v; Θα πρέπει να το κινώ συχνότερα;
Ναι να το κάνεις γιατί δεν θέλεις να μάθεις πόσο χρεώνουν την λίθου 48V ...
-
@georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Να κάνω μια ερώτηση στο αγαπητό φόρουμ μιας και είδα το βίντεο του Γιάννη Στέφου.
Οδηγώ mild hybrid όπως φαίνεται και στην υπογραφή μου, στους χαλαρούς δρόμους της Κορινθίας και κάνω και ταξίδια. Επειδή δε θέλω να ταλαιπωρώ το αμάξι με μικρές αποστάσεις δε το κινώ καθημερινά και μπορεί να μείνει σε ακινησία 4 με 5 μέρες. Όταν κινείται όμως κάνει 40 - 50 χλμ σε ανοιχτό δρόμο.
Πιστεύετε ότι υπάρχει πρόβλημα για την μπαταρία των 48v; Θα πρέπει να το κινώ συχνότερα;
Καλό θα ήταν να κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα...
-
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Να κάνω μια ερώτηση στο αγαπητό φόρουμ μιας και είδα το βίντεο του Γιάννη Στέφου.
Οδηγώ mild hybrid όπως φαίνεται και στην υπογραφή μου, στους χαλαρούς δρόμους της Κορινθίας και κάνω και ταξίδια. Επειδή δε θέλω να ταλαιπωρώ το αμάξι με μικρές αποστάσεις δε το κινώ καθημερινά και μπορεί να μείνει σε ακινησία 4 με 5 μέρες. Όταν κινείται όμως κάνει 40 - 50 χλμ σε ανοιχτό δρόμο.
Πιστεύετε ότι υπάρχει πρόβλημα για την μπαταρία των 48v; Θα πρέπει να το κινώ συχνότερα;
Ναι να το κάνεις γιατί δεν θέλεις να μάθεις πόσο χρεώνουν την λίθου 48V ...
Με σημερινές τιμές έχει 1.000 - 1.200 στη hyundai. Βέβαια σε μια δεκαετία (το λιγότερο πιστεύω) που θα χρειαστεί αλλαγή οι τιμές θα έχουν πέσει και ακόμα και σήμερα την επισκευάζουν με 300 - 350€ σύμφωνα με το βίντεο.
-
Ετσι το θέμα είναι πως στις αντιπροσωπείες αλλάζουν και την ηλεκτρονική μονάδα της μπαταρίας ως πακέτο. Ενώ στην πράξη θέλει απλά να αλλάξεις τα κελιά της. Τα οποία ειναι πολύ φθηνά.
Έχω πει πως για το swift έχω βρει μεταχειρισμένες μπαταρίες 12v ολοκκηρες με την ηλεκτρονική μονάδα με 50-100 ευρώ.
Για τις 48v για παραδειγμα
Γενικα τα mild hybrid είναι η χρυσή τομή για πολλές περιπτώσεις.
Δείτε το νέο swift με μέση κατανάλωση στα 3,5 λίτρα/100 χλμ με μια μπαταρία η οποία είναι πάμφθηνη να την αλλάξεις. Αλλά ακόμα και αν χαλάσει το αυτοκινητο κινείται κανονικά, δεν σε αφήνει πουθενά.
-
Άλλη ερώτηση, αν κάποιος αφήσει την 48v χαλασμένη, πού επηρεάζει το υπόλοιπο αυτοκίνητο πέρα από την επιπλέον ισχύ που θα έδινε η 48άρα;
Δε λειτουργεί δλδ σαν απλό θερμικό;
Στο βίντεο του Στέφου ο φίλος είπε ότι θα σου αποφορτίζει και την 12v επειδή δίνει η μία στην άλλη. Κάτι τέτοιο νόμιζα ότι δεν ισχύει αφού αν μείνεις πχ από την 12v η 48v δε της δίνει τίποτα. -
Το σύστημα παίρνει ταυτόχρονα και από τις δυο Οποτε έχει 12v συν 48v
Ισχύει, καλο είναι να μην την αφήσεις χαλασμένη αλλά γενικότερα δεν θα σε αφήσει. Θα κινηθείς κανονικά ως θερμικό. Μπορείς να την αλλάξεις με μια μεταχειρησμενη όπως έγραψα πιο πάνω εάν δεν θες να πληρώσεις πολλά.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά