Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 363
    • 364
    • 365
    • 366
    • 367
    • 377
    • 378
    • 365 / 378
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    87
    7542
    70490
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone @andya3 last edited by

      @andya3 said in VW FORUM:

      @fanis75 said in VW FORUM:

      @andya3 said in VW FORUM:

      Αλλά over engineered και ακριβό χαρακτηριζόταν και το dsg όταν πρωτοβγήκε.

      To DSG ήταν απλά μια προσπάθεια του Φαγκ να φτιάξει ένα αυτοματοποιημένο χειροκίνητο με πιο γρήγορες αλλαγές, γιατί ήθελε να αποδεσμευθεί από την ZF και την Aisin, επειδή δεν τους έκαναν τα χατήρια. Σαν ιδέα και υλοποίηση ειναι μια βλακεία που βγήκε μόνο και μόνο για το γινάτι του γκρουπ.

      Δεν ξέρω για τα aisin. Αλλά τα ZF είναι πολύ ακριβά, δεν θα μπορούσε να τα βάλει στα αυτοκίνητα που φτιαχνει.
      Έκανε μια προσπάθεια να φτιάξει ένα οικονομικό αυτόματο κιβώτιο. Τα αποτελέσματα των τελευταίων ετών τη διακαίωσαν. Και έχει βελτιωθεί πολύ η αξιοπιστία των dsg και πουλάνε και σαν τρελά.

      Εχουν πολλα αμαξια Βαγκ το ΖΦ κιβωτιο, κυριως αυτα που εχουν τον κινητηρα κατα κατα το μηκος.

      Νομιζω με το DSG απλα ηθελε να εχει ενα κιβωτιο που να συνδυαζει και τα πλεονεκτηματα του χειροκινητου και του αυτοματου. Ηταν μεγαλη επιτυχια αφου το κινωτιο αυτο το χρησιμοποιουν πολλες εταιρειες.

      A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        andya3 @wantone last edited by

        @wantone said in VW FORUM:

        @andya3 said in VW FORUM:

        @fanis75 said in VW FORUM:

        @andya3 said in VW FORUM:

        Αλλά over engineered και ακριβό χαρακτηριζόταν και το dsg όταν πρωτοβγήκε.

        To DSG ήταν απλά μια προσπάθεια του Φαγκ να φτιάξει ένα αυτοματοποιημένο χειροκίνητο με πιο γρήγορες αλλαγές, γιατί ήθελε να αποδεσμευθεί από την ZF και την Aisin, επειδή δεν τους έκαναν τα χατήρια. Σαν ιδέα και υλοποίηση ειναι μια βλακεία που βγήκε μόνο και μόνο για το γινάτι του γκρουπ.

        Δεν ξέρω για τα aisin. Αλλά τα ZF είναι πολύ ακριβά, δεν θα μπορούσε να τα βάλει στα αυτοκίνητα που φτιαχνει.
        Έκανε μια προσπάθεια να φτιάξει ένα οικονομικό αυτόματο κιβώτιο. Τα αποτελέσματα των τελευταίων ετών τη διακαίωσαν. Και έχει βελτιωθεί πολύ η αξιοπιστία των dsg και πουλάνε και σαν τρελά.

        Εχουν πολλα αμαξια Βαγκ το ΖΦ κιβωτιο, κυριως αυτα που εχουν τον κινητηρα κατα κατα το μηκος.

        Νομιζω με το DSG απλα ηθελε να εχει ενα κιβωτιο που να συνδυαζει και τα πλεονεκτηματα του χειροκινητου και του αυτοματου. Ηταν μεγαλη επιτυχια αφου το κινωτιο αυτο το χρησιμοποιουν πολλες εταιρειες.

        Η audì μετέτρεψε το dsg σε s-tronic κάποια χρόνια αργότερα από την κατασκευή του από τη vw. Για να μπορεί να το βάλει στις διαμήκεις μηχανές της. Μπορεί μέχρι τότε να φορούσαν ZF κιβώτιο.

        Τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη έχουν επικρατήσει στην αγορά. Λογικά ούτε η ίδια η vw δεν θα μπορούσε να φανταστεί τόσο μεγάλη επιτυχία όταν τα έφτιαχνε.

        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • W
          wantone last edited by

          @andya3 said in VW FORUM:

          ZF

          ZF φορανε πολλα μοντελλα τους ακομα και σημερα, το 8αρι ειναι σε πολλες εταιρειες.

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sabas_thess last edited by

            This post is deleted!
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster last edited by

              Θυμάμαι ακόμα την πρώτη φορά που οδήγησα dsg 😍
              Τότε που το γκρουπ καινοτομούσε και δεν μας πλάσαρε μονίμως ξαναζεσταμένο φαΐ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A d P
                A d P moderator last edited by

                Κι εγώ πριν 20 χρόνια, το GOLF 5 GTI με το 6αρι dsg

                R-LINE

                W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • fanis75
                  fanis75 moderator @wantone last edited by

                  @wantone said in VW FORUM:

                  ZF φορανε πολλα μοντελλα τους ακομα και σημερα, το 8αρι ειναι σε πολλες εταιρειες.

                  Μόνο στις ΗΠΑ που οιι άνθρωποι ξέρουν και οι μηνύσεις καραδοκούν. Τα έχει σταματήσει χρόνια τα παραδοσιακά αυτόματα με μετατροπέα.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wantone @A d P last edited by

                    @a-d-p said in VW FORUM:

                    Κι εγώ πριν 20 χρόνια, το GOLF 5 GTI με το 6αρι dsg

                    2005 ηταν το 2ης γενιας Αουντι Α3 2.0τ με DSG που το ειχα οδηγησει σε τεστ, δεν ειδα καποιο μειονεκτημα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • W
                      wantone @fanis75 last edited by

                      @fanis75 said in VW FORUM:

                      @wantone said in VW FORUM:

                      ZF φορανε πολλα μοντελλα τους ακομα και σημερα, το 8αρι ειναι σε πολλες εταιρειες.

                      Μόνο στις ΗΠΑ που οιι άνθρωποι ξέρουν και οι μηνύσεις καραδοκούν. Τα έχει σταματήσει χρόνια τα παραδοσιακά αυτόματα με μετατροπέα.

                      νομιζω το S4 που ειχα οδηγησει το 2018 νομιζω το 8αρι εχει.

                      polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • polioan
                        polioan @wantone last edited by

                        @wantone said in VW FORUM:

                        @fanis75 said in VW FORUM:

                        @wantone said in VW FORUM:

                        ZF φορανε πολλα μοντελλα τους ακομα και σημερα, το 8αρι ειναι σε πολλες εταιρειες.

                        Μόνο στις ΗΠΑ που οιι άνθρωποι ξέρουν και οι μηνύσεις καραδοκούν. Τα έχει σταματήσει χρόνια τα παραδοσιακά αυτόματα με μετατροπέα.

                        νομιζω το S4 που ειχα οδηγησει το 2018 νομιζω το 8αρι εχει.

                        Μήπως ήταν Rs4;

                        CUPRA LEON 2025
                        1.5cc 150Hp MHV

                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          andya3 last edited by

                          Στις ΗΠΑ το απέσυρε νομίζω το '22 η vw το dsg. Παρ' ότι τους έδωσε 10 χρόνια εγγύηση και κάλυψε όλες τις βλάβες, οι Αμερικάνοι προχώρησαν σε μηνύσεις, όπως συνηθίζουν άλλωστε.

                          Λαμβάνοντας υπόψη το ιστορικό με το dieselgate και το "κυνήγι" που τρώει η vw στις ΗΠΑ. Που δεν ξέρω πόσο ανιδιοτελές είναι. Πιο πολύ κίνηση πολιτικής φαντάζομαι ήταν, παρά βγαίνει συμπέρασμα ότι οι Αμερικάνοι δεν θέλουν dsg.

                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @andya3 last edited by

                            @andya3 said in VW FORUM:

                            παρά βγαίνει συμπέρασμα ότι οι Αμερικάνοι δεν θέλουν dsg.

                            Κανείς άνθρωπος που γνωρίζει τα στοιχειώδη των αυτόματων κιβωτίων δεν θέλει DSG.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sabas_thess last edited by

                              Συγνώμη ρε παιδιά, όλα τα super cars eat έχουνε; Για να καταλάβω δηλαδή. Τα υγρού τύπου dct δεν είναι ο κανόνας;

                              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostis20 last edited by kostis20

                                Αυτο δεν αλλάζει το γεγονος οτι χαλάνε. Απλά σε ενα supercar ειναι αλλιως οι διαδικασίες service ,κάνουν λιγότερα χιλιομετρα δε ταλαιπωρουνται οσο ενα κανονικό αμαξι στη κίνηση κτλ
                                Στην Αμέρική επειδη το παρακολουθουσα το θέμα λογω δικου μου ενδιαφέροντος εχει φαει τρελες μηνυσεις η audi και για τη καταναλωση λαδιού του 2.0 TFSI και για το DSG.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Άλλο το δικό σου dsg sabas. Είναι νεότερη γενιά από αυτά που λένε. Όχι ότι ίσως δεν χαλάσει κάποτε. Αν χαλάσει να έχεις ένα δυχιλιαρο στην άκρη και θα πάει άλλο τόσο. Φαντάσου σαν να πρόσθετες έξτρα εξοπλισμό. Στην Θεσσαλονίκη έχω μάθει υπάρχει ένας που τα κανει καινουργια, δεν θυμάμαι πως λεγεται. Ευχαριστήσου το αυτοκίνητο. Είναι υπέροχο όπως το βλέπω.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @sabas_thess last edited by

                                    @sabas_thess said in VW FORUM:

                                    Συγνώμη ρε παιδιά, όλα τα super cars eat έχουνε;

                                    Προφανώς και όχι, αλλά ειναι τελείως διαφορετικά τα ζητούμενα και η χρήση τους. πολλά όμως έχουν με μετατροπέα.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kkostask @lap last edited by

                                      @lap said in VW FORUM:

                                      Άλλο το δικό σου dsg sabas. Είναι νεότερη γενιά από αυτά που λένε. Όχι ότι ίσως δεν χαλάσει κάποτε. Αν χαλάσει να έχεις ένα δυχιλιαρο στην άκρη και θα πάει άλλο τόσο. Φαντάσου σαν να πρόσθετες έξτρα εξοπλισμό. Στην Θεσσαλονίκη έχω μάθει υπάρχει ένας που τα κανει καινουργια, δεν θυμάμαι πως λεγεται. Ευχαριστήσου το αυτοκίνητο. Είναι υπέροχο όπως το βλέπω.

                                      Αυτός που λες στην Θεσσαλονίκη, είναι πελάτης μου και όταν μπαίνεις στο συνεργείο του έχει ένα μεγάλο φωτεινό σήμα vw και κάθε πρωί κάνει το σταυρό του κοιτώντας το σήμα και λέει «ευχαριστώ Volkswagen για την δουλειά που μου δίνεις κάθε μέρα».

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        😁

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • W
                                          wantone @polioan last edited by

                                          @polioan said in VW FORUM:

                                          @wantone said in VW FORUM:

                                          @fanis75 said in VW FORUM:

                                          @wantone said in VW FORUM:

                                          ZF φορανε πολλα μοντελλα τους ακομα και σημερα, το 8αρι ειναι σε πολλες εταιρειες.

                                          Μόνο στις ΗΠΑ που οιι άνθρωποι ξέρουν και οι μηνύσεις καραδοκούν. Τα έχει σταματήσει χρόνια τα παραδοσιακά αυτόματα με μετατροπέα.

                                          νομιζω το S4 που ειχα οδηγησει το 2018 νομιζω το 8αρι εχει.

                                          Μήπως ήταν Rs4;

                                          Σ4 μα ΖΦ 8αρι

                                          https://www.audiworld.com/forums/a4-b9-platform-discussion-212/2018-s4-transmission-3022792/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            sabas_thess last edited by

                                            Έχω πολύ καλό συνεργείο VAG που έκανε δουλίτσα όταν ξεκίνησα τα μαζέματα του Octavia πριν το πουλήσω. Δεν έχω θέμα υποστήριξης.

                                            Πέραν τούτου στην επιλογή μου έπαιξε ρόλο και το dsg, με ότι αυτό συνεπάγεται. Απλά δεν έχω σχεδόν καθόλου σταματά-ξεκινά. Επίσης θα χρησιμοποιώ στις κοντινές μετακινήσεις, πρωτίστως λόγο μεγέθους, το 308 της γυναίκας.

                                            Άρα το Tig θα είναι σχεδόν απαλλαγμένο από περιττές φθορές. Συν το ότι είναι υγρού τύπου θεωρώ ότι είμαι απόλυτα ασφαλής, με εξαίρεση μια αστοχία υλικού.

                                            Και μην λέμε τα ίδια. Αστοχίες υλικού στα dct πλέον βγάζουν άλλοι με τον τίτλο του αξιόπιστου ομίλου, αλλά εκεί φυσικά γίνεται μόκο....

                                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 363
                                            • 364
                                            • 365
                                            • 366
                                            • 367
                                            • 377
                                            • 378
                                            • 365 / 378
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr