-
Αλλά over engineered και ακριβό χαρακτηριζόταν και το dsg όταν πρωτοβγήκε.
To DSG ήταν απλά μια προσπάθεια του Φαγκ να φτιάξει ένα αυτοματοποιημένο χειροκίνητο με πιο γρήγορες αλλαγές, γιατί ήθελε να αποδεσμευθεί από την ZF και την Aisin, επειδή δεν τους έκαναν τα χατήρια. Σαν ιδέα και υλοποίηση ειναι μια βλακεία που βγήκε μόνο και μόνο για το γινάτι του γκρουπ.
Δεν ξέρω για τα aisin. Αλλά τα ZF είναι πολύ ακριβά, δεν θα μπορούσε να τα βάλει στα αυτοκίνητα που φτιαχνει.
Έκανε μια προσπάθεια να φτιάξει ένα οικονομικό αυτόματο κιβώτιο. Τα αποτελέσματα των τελευταίων ετών τη διακαίωσαν. Και έχει βελτιωθεί πολύ η αξιοπιστία των dsg και πουλάνε και σαν τρελά.Εχουν πολλα αμαξια Βαγκ το ΖΦ κιβωτιο, κυριως αυτα που εχουν τον κινητηρα κατα κατα το μηκος.
Νομιζω με το DSG απλα ηθελε να εχει ενα κιβωτιο που να συνδυαζει και τα πλεονεκτηματα του χειροκινητου και του αυτοματου. Ηταν μεγαλη επιτυχια αφου το κινωτιο αυτο το χρησιμοποιουν πολλες εταιρειες.
-
Αλλά over engineered και ακριβό χαρακτηριζόταν και το dsg όταν πρωτοβγήκε.
To DSG ήταν απλά μια προσπάθεια του Φαγκ να φτιάξει ένα αυτοματοποιημένο χειροκίνητο με πιο γρήγορες αλλαγές, γιατί ήθελε να αποδεσμευθεί από την ZF και την Aisin, επειδή δεν τους έκαναν τα χατήρια. Σαν ιδέα και υλοποίηση ειναι μια βλακεία που βγήκε μόνο και μόνο για το γινάτι του γκρουπ.
Δεν ξέρω για τα aisin. Αλλά τα ZF είναι πολύ ακριβά, δεν θα μπορούσε να τα βάλει στα αυτοκίνητα που φτιαχνει.
Έκανε μια προσπάθεια να φτιάξει ένα οικονομικό αυτόματο κιβώτιο. Τα αποτελέσματα των τελευταίων ετών τη διακαίωσαν. Και έχει βελτιωθεί πολύ η αξιοπιστία των dsg και πουλάνε και σαν τρελά.Εχουν πολλα αμαξια Βαγκ το ΖΦ κιβωτιο, κυριως αυτα που εχουν τον κινητηρα κατα κατα το μηκος.
Νομιζω με το DSG απλα ηθελε να εχει ενα κιβωτιο που να συνδυαζει και τα πλεονεκτηματα του χειροκινητου και του αυτοματου. Ηταν μεγαλη επιτυχια αφου το κινωτιο αυτο το χρησιμοποιουν πολλες εταιρειες.
Η audì μετέτρεψε το dsg σε s-tronic κάποια χρόνια αργότερα από την κατασκευή του από τη vw. Για να μπορεί να το βάλει στις διαμήκεις μηχανές της. Μπορεί μέχρι τότε να φορούσαν ZF κιβώτιο.
Τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη έχουν επικρατήσει στην αγορά. Λογικά ούτε η ίδια η vw δεν θα μπορούσε να φανταστεί τόσο μεγάλη επιτυχία όταν τα έφτιαχνε.
-
-
This post is deleted! -
Θυμάμαι ακόμα την πρώτη φορά που οδήγησα dsg
Τότε που το γκρουπ καινοτομούσε και δεν μας πλάσαρε μονίμως ξαναζεσταμένο φαΐ -
Κι εγώ πριν 20 χρόνια, το GOLF 5 GTI με το 6αρι dsg
-
-
-
ZF φορανε πολλα μοντελλα τους ακομα και σημερα, το 8αρι ειναι σε πολλες εταιρειες.
Μόνο στις ΗΠΑ που οιι άνθρωποι ξέρουν και οι μηνύσεις καραδοκούν. Τα έχει σταματήσει χρόνια τα παραδοσιακά αυτόματα με μετατροπέα.
νομιζω το S4 που ειχα οδηγησει το 2018 νομιζω το 8αρι εχει.
-
ZF φορανε πολλα μοντελλα τους ακομα και σημερα, το 8αρι ειναι σε πολλες εταιρειες.
Μόνο στις ΗΠΑ που οιι άνθρωποι ξέρουν και οι μηνύσεις καραδοκούν. Τα έχει σταματήσει χρόνια τα παραδοσιακά αυτόματα με μετατροπέα.
νομιζω το S4 που ειχα οδηγησει το 2018 νομιζω το 8αρι εχει.
Μήπως ήταν Rs4;
-
Στις ΗΠΑ το απέσυρε νομίζω το '22 η vw το dsg. Παρ' ότι τους έδωσε 10 χρόνια εγγύηση και κάλυψε όλες τις βλάβες, οι Αμερικάνοι προχώρησαν σε μηνύσεις, όπως συνηθίζουν άλλωστε.
Λαμβάνοντας υπόψη το ιστορικό με το dieselgate και το "κυνήγι" που τρώει η vw στις ΗΠΑ. Που δεν ξέρω πόσο ανιδιοτελές είναι. Πιο πολύ κίνηση πολιτικής φαντάζομαι ήταν, παρά βγαίνει συμπέρασμα ότι οι Αμερικάνοι δεν θέλουν dsg.
-
-
Συγνώμη ρε παιδιά, όλα τα super cars eat έχουνε; Για να καταλάβω δηλαδή. Τα υγρού τύπου dct δεν είναι ο κανόνας;
-
Αυτο δεν αλλάζει το γεγονος οτι χαλάνε. Απλά σε ενα supercar ειναι αλλιως οι διαδικασίες service ,κάνουν λιγότερα χιλιομετρα δε ταλαιπωρουνται οσο ενα κανονικό αμαξι στη κίνηση κτλ
Στην Αμέρική επειδη το παρακολουθουσα το θέμα λογω δικου μου ενδιαφέροντος εχει φαει τρελες μηνυσεις η audi και για τη καταναλωση λαδιού του 2.0 TFSI και για το DSG. -
Άλλο το δικό σου dsg sabas. Είναι νεότερη γενιά από αυτά που λένε. Όχι ότι ίσως δεν χαλάσει κάποτε. Αν χαλάσει να έχεις ένα δυχιλιαρο στην άκρη και θα πάει άλλο τόσο. Φαντάσου σαν να πρόσθετες έξτρα εξοπλισμό. Στην Θεσσαλονίκη έχω μάθει υπάρχει ένας που τα κανει καινουργια, δεν θυμάμαι πως λεγεται. Ευχαριστήσου το αυτοκίνητο. Είναι υπέροχο όπως το βλέπω.
-
@sabas_thess said in VW FORUM:
Συγνώμη ρε παιδιά, όλα τα super cars eat έχουνε;
Προφανώς και όχι, αλλά ειναι τελείως διαφορετικά τα ζητούμενα και η χρήση τους. πολλά όμως έχουν με μετατροπέα.
-
Άλλο το δικό σου dsg sabas. Είναι νεότερη γενιά από αυτά που λένε. Όχι ότι ίσως δεν χαλάσει κάποτε. Αν χαλάσει να έχεις ένα δυχιλιαρο στην άκρη και θα πάει άλλο τόσο. Φαντάσου σαν να πρόσθετες έξτρα εξοπλισμό. Στην Θεσσαλονίκη έχω μάθει υπάρχει ένας που τα κανει καινουργια, δεν θυμάμαι πως λεγεται. Ευχαριστήσου το αυτοκίνητο. Είναι υπέροχο όπως το βλέπω.
Αυτός που λες στην Θεσσαλονίκη, είναι πελάτης μου και όταν μπαίνεις στο συνεργείο του έχει ένα μεγάλο φωτεινό σήμα vw και κάθε πρωί κάνει το σταυρό του κοιτώντας το σήμα και λέει «ευχαριστώ Volkswagen για την δουλειά που μου δίνεις κάθε μέρα».
-
-
ZF φορανε πολλα μοντελλα τους ακομα και σημερα, το 8αρι ειναι σε πολλες εταιρειες.
Μόνο στις ΗΠΑ που οιι άνθρωποι ξέρουν και οι μηνύσεις καραδοκούν. Τα έχει σταματήσει χρόνια τα παραδοσιακά αυτόματα με μετατροπέα.
νομιζω το S4 που ειχα οδηγησει το 2018 νομιζω το 8αρι εχει.
Μήπως ήταν Rs4;
Σ4 μα ΖΦ 8αρι
https://www.audiworld.com/forums/a4-b9-platform-discussion-212/2018-s4-transmission-3022792/
-
Έχω πολύ καλό συνεργείο VAG που έκανε δουλίτσα όταν ξεκίνησα τα μαζέματα του Octavia πριν το πουλήσω. Δεν έχω θέμα υποστήριξης.
Πέραν τούτου στην επιλογή μου έπαιξε ρόλο και το dsg, με ότι αυτό συνεπάγεται. Απλά δεν έχω σχεδόν καθόλου σταματά-ξεκινά. Επίσης θα χρησιμοποιώ στις κοντινές μετακινήσεις, πρωτίστως λόγο μεγέθους, το 308 της γυναίκας.
Άρα το Tig θα είναι σχεδόν απαλλαγμένο από περιττές φθορές. Συν το ότι είναι υγρού τύπου θεωρώ ότι είμαι απόλυτα ασφαλής, με εξαίρεση μια αστοχία υλικού.
Και μην λέμε τα ίδια. Αστοχίες υλικού στα dct πλέον βγάζουν άλλοι με τον τίτλο του αξιόπιστου ομίλου, αλλά εκεί φυσικά γίνεται μόκο....
VW FORUM