-
@fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@georgemit said in BMW 1 Series F70 (2024):
Με το ///Μ πακέτο φυσικά και τις μαύρες 19αρες.
Μπορείς με και 20άρες!!
Υπερβολή.
-
@georgemit said in BMW 1 Series F70 (2024):
@fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@georgemit said in BMW 1 Series F70 (2024):
Με το ///Μ πακέτο φυσικά και τις μαύρες 19αρες.
Μπορείς με και 20άρες!!
Υπερβολή.
Nομίζω στην καινούρια 120 μέχρι 19άρες -ευτυχώς- τη βγάζει.
-
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Είναι καλύτερο αυτοκίνητο το golf από τον 1 και σαν σασί και κυρίως σαν μοτέρ με τον 1.5 tsi.
Γι" αυτό πουλάει και πολύ περισσότερο στη Γερμανία. Ξαφνικά ανακαλύψαμε εμείς στο Ελλαδιστάν την ανωτερότητα του 1 επειδή έχει το σήμα της bmw?
Δεν έχω όρεξη για βραδυνή αντιπαράθεση, ότι είχα να πω το είπα.
Κατα την γνωμη μου η αληθεια ειναι καπου στην μεση,επειδη ειχα τον προηγουμενο ασσο(f40)και εχω οδηγησει και το golf οντως τo golf με τον τετρακυλινδρο εχει ποιο ραφιναρισμενο κινητηρα με αποτελεσμα να ειναι λιγο καλυτερο σε ανεση και ποιοτητα κυλισης,εκει που κερδιζει ο ασσος ειναι στην καλυτερη ποιοτητα εσωτερικου στο τιμονι και στην σπορ συμπεριφορα.Επισης εμαθα οτι στo f70 για θεμα κοστους εγινε υποβαθμιση της ανεξαρτητης πισω αναρτησης που υπηρχε στο f40 και εξακολουθει να υπαρχει και στο golf με τα 150 αλογα.Δεν βαλανε ημιακαμπτο(ευτυχως)αλλα 3 συνδεσμων δηλ, κατι αντιστοιχο που βαζανε παλια στα opel astra,αυτο σημαινει οτι στην επομενη γενια ισως τελικα βαλουνε ημιακαμπτο που θα ειναι μεγαλο φαουλ αν τελικα γινει.Το F70 το εκανα και γω test drive για 1 ωρα και οντως εχει διατηρησει τα ποιοτικα του προκατοχου του,αθορυβο,ευθυβολο ελαφρως ποιο γρηγορο πλεον και αρκετα οικονομικο αν προσεχεις.
-
@mike-1 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Είναι καλύτερο αυτοκίνητο το golf από τον 1 και σαν σασί και κυρίως σαν μοτέρ με τον 1.5 tsi.
Γι" αυτό πουλάει και πολύ περισσότερο στη Γερμανία. Ξαφνικά ανακαλύψαμε εμείς στο Ελλαδιστάν την ανωτερότητα του 1 επειδή έχει το σήμα της bmw?
Δεν έχω όρεξη για βραδυνή αντιπαράθεση, ότι είχα να πω το είπα.
Κατα την γνωμη μου η αληθεια ειναι καπου στην μεση,επειδη ειχα τον προηγουμενο ασσο(f40)και εχω οδηγησει και το golf οντως τo golf με τον τετρακυλινδρο εχει ποιο ραφιναρισμενο κινητηρα με αποτελεσμα να ειναι λιγο καλυτερο σε ανεση και ποιοτητα κυλισης,εκει που κερδιζει ο ασσος ειναι στην καλυτερη ποιοτητα εσωτερικου στο τιμονι και στην σπορ συμπεριφορα.Επισης εμαθα οτι στo f70 για θεμα κοστους εγινε υποβαθμιση της ανεξαρτητης πισω αναρτησης που υπηρχε στο f40 και εξακολουθει να υπαρχει και στο golf με τα 150 αλογα.Δεν βαλανε ημιακαμπτο(ευτυχως)αλλα 3 συνδεσμων δηλ, κατι αντιστοιχο που βαζανε παλια στα opel astra,αυτο σημαινει οτι στην επομενη γενια ισως τελικα βαλουνε ημιακαμπτο που θα ειναι μεγαλο φαουλ αν τελικα γινει.Το F70 το εκανα και γω test drive για 1 ωρα και οντως εχει διατηρησει τα ποιοτικα του προκατοχου του,αθορυβο,ευθυβολο ελαφρως ποιο γρηγορο πλεον και αρκετα οικονομικο αν προσεχεις.Και τα 2 είναι πολύ καλά αυτοκίνητα. Σίγουρα ένας μέσος χρήστης δεν θα καταλάβει σημαντική διαφορά αν τα οδηγήσει.
Από άποψη τιμής, βλέπεις όταν προσπάθησε να αναβαθμίσει η Mercedes την A class, από 40 k έφτασε να ξεκινάει. Και οκ η vw το έχει παρακάνει με τις τιμές της, αλλά και ο 1 παραείναι φτηνός για bmw.
-
-
-
Εεεεετσι, ανόθευτη hatchbackoκαγκουριά ενάντια στη μάστιγα των suv.
-
@georgemit said in BMW 1 Series F70 (2024):
ωραιο αλλα θελει τα μεγαλα φρενα να γεμισουν τα κενα στις ζαντες.
-
@georgemit said in BMW 1 Series F70 (2024):
Την επιλογή για μαύρες 19" δεν θυμάμαι να την είχε όταν παράγγειλα. Αν και καλύτερα γιατί θα είχα μπει σε πειρασμό.
-
Εξωτερικά το Golf στην έκδοση R Line είναι πιο όμορφο από την σειρά 1 που είναι μέτρια εξωτερικά παρά το πακέτο m. Όμως η τιμή του Golf είναι απαγορευτική και στην κατηγορία πλέον είναι μονόδρομος ο άσσος.
-
@arma13 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Εξωτερικά το Golf στην έκδοση R Line είναι πιο όμορφο από την σειρά 1 που είναι μέτρια εξωτερικά παρά το πακέτο m. Όμως η τιμή του Golf είναι απαγορευτική και στην κατηγορία πλέον είναι μονόδρομος ο άσσος.
Αν δεν υπάρξει διόρθωση από vw - Κοσμοκαρ ( που δεν...) θα πάρει όλες τις (λιγοστές) πωλήσεις της κατηγορίας η BMW (και η Hyundai ).
Άσε που το νέο Α3 με τον 1500- 116ps ξεκινάει από 27500€ και το Α3 all street dsg 150ps στα 34000€ με ένα επίπεδο εξοπλισμού. -
@a-d-p said in BMW 1 Series F70 (2024):
@arma13 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Εξωτερικά το Golf στην έκδοση R Line είναι πιο όμορφο από την σειρά 1 που είναι μέτρια εξωτερικά παρά το πακέτο m. Όμως η τιμή του Golf είναι απαγορευτική και στην κατηγορία πλέον είναι μονόδρομος ο άσσος.
Αν δεν υπάρξει διόρθωση από vw - Κοσμοκαρ ( που δεν...) θα πάρει όλες τις (λιγοστές) πωλήσεις της κατηγορίας η BMW (και η Hyundai ).
Άσε που το νέο Α3 με τον 1500- 116ps ξεκινάει από 27500€ και το Α3 all street dsg 150ps στα 34000€ με ένα επίπεδο εξοπλισμού.Tο οποιο A3 Allstreet κοστιζει τοσα χρηματα χωρις καν Led φωτα που ειδικα πισω το χαλαει πολυ το αμαξι. Επισης εσωτερικα εχει οτι πιο απλο, απο καθισματα και ταπετσαριες, σκεντη μουντιλα. Οτι του προσθεσεις η τιμη και η αναμονη εκτοξευεται σε 10+ μηνες και ουσιαστικα παει να σου πουλησει τα ετοιμα.
Στο απλο Audi 116hp εχουν καταργηθει οι μεσαιες εκδοσεις (comfort) και αναγκαστηκα το χτίζεις custom με απο την αρχη με αποτελεσμα παλι η τιμη και η αναμονη να εκτοξευεται σε x μηνες.
Το μονο καλο οτι κατάργησαν τον τρικύλινδρο!
-
Είναι αμαξάρα το a3. Σα να κινείσαι σε μαγικό χαλί και με πολύ καλό τιμόνι. Η ποιότητα κυλισης είναι κορυφαία. Κυρίως αυτό με τα 150 άλογα, όχι το μικρό με τα 116. Αλλά είναι πολύ ακριβό.
Η πιο καλή επιλογή στην αγορά αυτή τη στιγμή σε C-Hatch είναι o 1. Α3 δεν είναι, μάλλον ούτε golf (γνώμη μου) αλλά τ' αξίζει τα λεφτά του.
-
@a-d-p said in BMW 1 Series F70 (2024):
Άσε που το νέο Α3 με τον 1500- 116ps ξεκινάει από 27500€ και το Α3 all street dsg 150ps στα 34000€ με ένα επίπεδο εξοπλισμού.
ποιος ασχολείται ακόμα με Αουδι ρε παιδιά....υπερτιμημένες πατάτες με τις οποίες ούτε καν το vag δεν ασχολείται, στο αυτόματο τα έχει αφήσει. Πάντα τα Άουδι ήταν οι φτωχοί συγγενείς των αληθινών γερμανικών, glorified vw. Όποιος ήθελε πραγματικά γερμανικό αμάξι έπαιρνε bmw η ΜΒ.
-
Ενα S3 που ειχα οδηγησει πριν μερικα χρονια (νομιζω 2018) ηταν πολυ ωραιο μονο μειον το πολυ ελαφρυ τιμονι. Οποτε δεν θα συμφωνησω.
-
Και το α3 και ο 1 υπάρχουν στην ευρύτερη οικογένεια και τα έχω οδηγήσει επανειλλημένα. Όχι τα πιο πρόσφατα μοντέλα, το διευκρινίζω.
Ο άσσος υπερέχει μόνο σε τιμόνι και έχει πιο luxurius εσωτερικό. Σε όλα τ' άλλα α3 και ξερό ψωμί. Όλα αυτά είναι και προσωπικά γούστα βέβαια.Όταν είχα το α3 ο ξάδεφός μου είχε τον 1 και μου ζητούσε να ανταλλάξουμε αυτοκίνητα. Τελικά το πούλησε...
Το s3 δεν το βάζω σε σύγκριση, είναι μια κατηγορία αυτοκινήτου μόνο του.
-
Δεν ξέρω για τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου,αλλά από τιμόνι τα VAG (είτε Αudi,είτε Golf,είτε Leon) είναι τουλάχιστον 1 σκάλα πίσω όχι μόνο από BMW ακόμη κι από Αlfa.
Mε 156,147,Giulietta σε ότι ανοιχτή γρήγορη καμπή ή επαρχιακή στροφοδιαδρομή έχω αντιμετωπίσει τις προηγ. γενιές VAG,ενώ μάζευαν εύκολα χλμ. στην ευθεία (με 156,147. Με Giulietta 170hp turbo ούτε εκεί φαινόταν η διαφορά), έκοβαν σα να μην ενέπνεαν πλήρη αίσθηση κρατήματος κι ελέγχου της στροφής στους κατόχους τους.Κι οδηγώντας τα κι εγώ καποιων συγγενών/φίλων δοκιμαστικά -Golf και Leon,όχι βέβαια σε παρόμοιες καταστάσεις- κάτι τέτοιο αποκόμισα.
Εννοείται μιλάμε για τις "κοινές" εκδόσεις.Όχι για R,S3,Cupra κ.λ.π. -
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
Ενα S3 που ειχα οδηγησει πριν μερικα χρονια (νομιζω 2018) ηταν πολυ ωραιο μονο μειον το πολυ ελαφρυ τιμονι. Οποτε δεν θα συμφωνησω.
Βάλτο δίπλα σε //Μ135 και το ξανασυζητάμε.
-
@panormus772 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Δεν ξέρω για τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου,αλλά από τιμόνι τα VAG (είτε Αudi,είτε Golf,είτε Leon) είναι τουλάχιστον 1 σκάλα πίσω όχι μόνο από BMW ακόμη κι από Αlfa.
Mε 156,147,Giulietta σε ότι ανοιχτή γρήγορη καμπή ή επαρχιακή στροφοδιαδρομή έχω αντιμετωπίσει τις προηγ. γενιές VAG,ενώ μάζευαν εύκολα χλμ. στην ευθεία (με 156,147. Με Giulietta 170hp turbo ούτε εκεί φαινόταν η διαφορά), έκοβαν σα να μην ενέπνεαν πλήρη αίσθηση κρατήματος κι ελέγχου της στροφής στους κατόχους τους.Κι οδηγώντας τα κι εγώ καποιων συγγενών/φίλων δοκιμαστικά -Golf και Leon,όχι βέβαια σε παρόμοιες καταστάσεις- κάτι τέτοιο αποκόμισα.
Εννοείται μιλάμε για τις "κοινές" εκδόσεις.Όχι για R,S3,Cupra κ.λ.π.Το Α5 SB μου πάντως ειδικά στις καμπές με πάρα πολλά χμ δεν είχε αντίπαλο .Η 5αρα δεν ειχε καμία επαφή, οχι οτι και στις κλειστες είναι κατι το ιδαίτερο.Πολλές κλίσεις και το active steering αδιάφορο.
-
@kostis20 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@panormus772 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Δεν ξέρω για τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου,αλλά από τιμόνι τα VAG (είτε Αudi,είτε Golf,είτε Leon) είναι τουλάχιστον 1 σκάλα πίσω όχι μόνο από BMW ακόμη κι από Αlfa.
Mε 156,147,Giulietta σε ότι ανοιχτή γρήγορη καμπή ή επαρχιακή στροφοδιαδρομή έχω αντιμετωπίσει τις προηγ. γενιές VAG,ενώ μάζευαν εύκολα χλμ. στην ευθεία (με 156,147. Με Giulietta 170hp turbo ούτε εκεί φαινόταν η διαφορά), έκοβαν σα να μην ενέπνεαν πλήρη αίσθηση κρατήματος κι ελέγχου της στροφής στους κατόχους τους.Κι οδηγώντας τα κι εγώ καποιων συγγενών/φίλων δοκιμαστικά -Golf και Leon,όχι βέβαια σε παρόμοιες καταστάσεις- κάτι τέτοιο αποκόμισα.
Εννοείται μιλάμε για τις "κοινές" εκδόσεις.Όχι για R,S3,Cupra κ.λ.π.Το Α5 μου πάντως ειδικά στις καμπές με πάρα πολλά χμ δεν είχε αντίπαλο .Η 5αρα δεν ειχε καμία επαφή...
Δεν το ξέρω αυτό και το δέχομαι όπως το λες.
Αλλά εγώ αναφέρθηκα για τις "καθημερινές" εκδόσεις c-hatch και sedan της εποχής.
BMW 1 Series F70 (2024)