Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    OPEL FRONTERA 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. OPEL FRONTERA 2024
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    22
    77
    5594
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vagkirk last edited by

      Παιδιά λέω για την θέση οδήγησης, φυσικά τα SUV είναι πιο εύκολα στο μπες βγες, ειδικά όταν παρκάρεις δίπλα σε πεζοδρόμιο, βάλε βγάλε παιδιά πίσω, βάλε βγάλε πορτμπαγκάζ.

      Το ροκ , τ κροσ , Tiguan, και το Duster πχ (αλλά και πολλά άλλα )και σε περιβάλει όμορφα το ταμπλό και η κεντρική οθόνη και ενώ είσαι πιο ψηλα είσαι και πιο μέσα χωμένος και δεν έχουν θέμα με την κεντρική κονσόλα.

      Κάτι έχουν κάνει οι Γάλλοι, ίσως είναι τα πεντάλ σε λάθος θέση και πιέζουν προς τα δεξιά τη θέση του γόνατου, η βάση του καθίσματος, δεν ξέρω, και ίσως είναι πιο εμφανές σε ύψος οδηγού γύρω στο 1.80 , πιο κοντοί ή πιο ψηλοί μπορεί να μην έχουν πρόβλημα.

      realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • A
        andya3 @A d P last edited by

        @a-d-p said in OPEL FRONTERA 2024:

        @andya3 said in OPEL FRONTERA 2024:

        Επιβεβαιώνω ως επί 10ετίες χρήστης hatcback. Πηγαίνοντας σε SUV (T-Roc) είναι μεγάλη η διαφορά σε χώρους, πρακτικότητα και άνεση σε κίνηση και σε ταξίδι.

        Όσο έχω οικογενειακές υποχρεώσεις δεν θα γύρναγα πίσω σε hatch. Μόνο αν το ήθελα μόνο για τον εαυτό μου, άντε να βάζω και τη γυναίκα μέσα καμιά φορά...

        Εεε, Καλά εσύ πήρες και το καλύτερότερο SUV 😛😁

        Τι να πεις κι εσύ που πήρες την καλυτερότερη έκδοση R του καλυτερότερου SUV! 😉😁

        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • realzeus
          realzeus @vagkirk last edited by

          @vagkirk said in OPEL FRONTERA 2024:

          τα SUV είναι πιο εύκολα στο μπες βγες

          Εξαρτάται πόσο ψηλό είναι. Δοκίμασε να σκαρφαλώσεις σε Land Rover... 😉

          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A d P
            A d P moderator @realzeus last edited by

            @realzeus said in OPEL FRONTERA 2024:

            @vagkirk said in OPEL FRONTERA 2024:

            τα SUV είναι πιο εύκολα στο μπες βγες

            Εξαρτάται πόσο ψηλό είναι. Δοκίμασε να σκαρφαλώσεις σε Land Rover... 😉

            Αυτό είναι αλήθεια, θέλει τόσο- όσο ψηλό.
            Θυμάμαι όταν είχα το grand Vitara ότι η μητέρα μου δεν το ήθελε, προτιμούσε το golf. Σχεδόν σκαρφάλωνε.
            Υποθέτω το Land rover ακόμα πιο ψηλό.

            Εμένα με έχει σώσει, στο βάλε- βγάλε την μικρή

            R-LINE

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              savas89 last edited by

              Μεταξύ frontera και του αδερφού του c3 να φανταστώ οι διαφορές είναι αμελητέες; Αμφιταλλαντευομαι

              fanis75 C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • fanis75
                fanis75 moderator @savas89 last edited by

                @savas89 said in OPEL FRONTERA 2024:

                Μεταξύ frontera και του αδερφού του c3 να φανταστώ οι διαφορές είναι αμελητέες; Αμφιταλλαντευομαι

                Ίδιο αμάξι, ίδιος εισαγωγέας...μόνο το σήμα αλλάζει και οι τιμές. Θα προτιμούσα το Σιτροέν λόγω ανάρτησης και καθισμάτων.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  savas89 @fanis75 last edited by

                  @fanis75 said in OPEL FRONTERA 2024:

                  @savas89 said in OPEL FRONTERA 2024:

                  Μεταξύ frontera και του αδερφού του c3 να φανταστώ οι διαφορές είναι αμελητέες; Αμφιταλλαντευομαι

                  Ίδιο αμάξι, ίδιος εισαγωγέας...μόνο το σήμα αλλάζει και οι τιμές. Θα προτιμούσα το Σιτροέν λόγω ανάρτησης και καθισμάτων.

                  Ειδα μόλις μια σύγκριση υπερείχε το frontera σε εσωτερικές ανέσεις (στις καλές εκδόσεις και των δυο). Πάντως νομίζω και στην επταθέσια διάταξη θα τραβάνε ικανοποιητικά με αυτούς τους ίππους, δεν έχουν και τρομερό βάρος όπως οι κατηγορίες των c-suv. Φυσικά εννοείται και μπαγκαζιερα σε διακοπές..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser @savas89 last edited by

                    @savas89 said in OPEL FRONTERA 2024:

                    Μεταξύ frontera και του αδερφού του c3 να φανταστώ οι διαφορές είναι αμελητέες; Αμφιταλλαντευομαι

                    Το αιρκρος προσφέρει ανάρτηση και ;καθίσματα, αλλά έχει το head up display, ενώ το Φροντέρα έχει δύο οθόνες.

                    Στις μεσαίες εκδόσεις οι τιμές είναι ίδιες και οι διαφορές είναι αυτές.

                    Στις πλούσιες υπάρχει μεγάλη διαφορά, στα 2000 ευρώ, αλλά το Φροντέρα προσφέρει το χειμερινό πακέτο με θερμαινόμενα καθίσματα, παρμπρίζ και τιμόνι καθώς και προβολείς ομίχλης μπροστά.

                    Από ότι είδα μόνο το Αιρκρος έχει την 7θέση λύση.

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vagkirk last edited by

                      Προβολείς ομίχλης έξτρα το 2024 και μάλιστα στο πλούσιο πακέτο;;

                      Καλώς ήρθατε στο 1991 !!!

                      Και εμένα το Frontera μου αρέσει περισσότερο, αλλά δεν ήξερα πως δεν έχει και αυτό τουλάχιστον την καλή ανάρτηση.

                      Οπότε κερδίζει το Aircross με τα δίπλα αμορτισέρ και τα - λεγόμενα - άνετα καθίσματα, ελπίζω και εκεί να μην έχουν κάνει καμία μαιμουδια.

                      C realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser @vagkirk last edited by

                        @vagkirk said in OPEL FRONTERA 2024:

                        Προβολείς ομίχλης έξτρα το 2024 και μάλιστα στο πλούσιο πακέτο;;

                        Καλώς ήρθατε στο 1991 !!!

                        Και εμένα το Frontera μου αρέσει περισσότερο, αλλά δεν ήξερα πως δεν έχει και αυτό τουλάχιστον την καλή ανάρτηση.

                        Οπότε κερδίζει το Aircross με τα δίπλα αμορτισέρ και τα - λεγόμενα - άνετα καθίσματα, ελπίζω και εκεί να μην έχουν κάνει καμία μαιμουδια.

                        Εχουν στάνταρ λεντ, οπότε νομίζω ότι δεν έχουν νόημα τα ομίχλης...

                        Το 1991 τα είχε στάνταρ το ΖΧ και η ΒΧ, που είχα. Το γκόλφ είχε έξτρα τον δεξιό καθρέπτη και τα μεγάλα φώτα...😀

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • georgemit
                          georgemit @criuser last edited by georgemit

                          @criuser said in OPEL FRONTERA 2024:

                          @vagkirk said in OPEL FRONTERA 2024:

                          Προβολείς ομίχλης έξτρα το 2024 και μάλιστα στο πλούσιο πακέτο;;

                          Καλώς ήρθατε στο 1991 !!!

                          Και εμένα το Frontera μου αρέσει περισσότερο, αλλά δεν ήξερα πως δεν έχει και αυτό τουλάχιστον την καλή ανάρτηση.

                          Οπότε κερδίζει το Aircross με τα δίπλα αμορτισέρ και τα - λεγόμενα - άνετα καθίσματα, ελπίζω και εκεί να μην έχουν κάνει καμία μαιμουδια.

                          Εχουν στάνταρ λεντ, οπότε νομίζω ότι δεν έχουν νόημα τα ομίχλης...

                          Το 1991 τα είχε στάνταρ το ΖΧ και η ΒΧ, που είχα. Το γκόλφ είχε έξτρα τον δεξιό καθρέπτη και τα μεγάλα φώτα...😀

                          Η ΒΧ ναι, το 92 που πήρε ο φάδερ τη ΖΧ, τα ομίχλης ήταν στάνταρ μόνο στη volcane.
                          Οι υπόλοιπες εκδόσεις reflex, avantage και aura τα έπαιρναν μόνο ως εξτρα.
                          Καλά και οι απλές ΖΧ δεν είχαν τίποτα το ιδιαίτερο πέρα από ηλ. παράθυρα και δεξιό ηλ. καθρέφτη τα οποία το golf3 τα είχε στην έκδοση GL που ήταν αρκετά ακριβότερη.

                          i30 160 N line!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            criuser last edited by

                            Μπα είχε και το δεξιό καθρέφτη στάνταρ το γκόλφ ?
                            Γιατί το 1 το είχε έξτρα και το έλεγε Ελ το μοντέλο...
                            Α ήταν αυτό που είχε 1400 κυβικά 60 άλογα, ή το 1300 με τα 55 άλογα ?

                            Αλογα τρόπος του λέγειν, ψοφίμια ήτανε...

                            Αλλά μας έλεγε ο ειδικός ρύπος του τότε, ότι οι γερμανοί έβγαζαν λίγα άλογα γιατί το έκαναν για τις ασφαλιστικές εταιρείες...

                            Μετά πάντως είχαν γίνει η χαρά των βελτιωτών...

                            Και πιο ακριβά το πλήρωναν και το ξαναπλήρωναν σε βλάβες και βελτιώσεις...

                            Εγώ μόλις 4 χρόνια πριν είχα ξεφορτωθεί το 1 και είχα ησυχάσει από 11 χρόνια προβλήματα...

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kkostask last edited by

                              Στροφόμετρο είχε το golf? 😁

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • jorge_greek
                                jorge_greek last edited by

                                Το πίσω μέρος του frontera μοιάζει με το patrol Y62. Το τελείωμα των πλαϊνών παραθύρων, το σουλούπι της πίσω πόρτας και το σχέδιο των πίσω φαναριών μοιάζει με το facelifted Y62. Ειδικά σε αυτό το λευκό που κυκλοφορεί στα εμιράτα. Κρίμα το frontera και τα δίδυμά του να μην βγαίνουν τετρακίνητα σαν το avenger

                                And so, therefore, it’s so important to consider this question:* **What do I desire? ***

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus @vagkirk last edited by

                                  @vagkirk said in OPEL FRONTERA 2024:

                                  την καλή ανάρτηση

                                  Το «καλή» είναι σχετικό. Πιο άνετη ναι, με καλύτερο έλεγχο όχι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • georgemit
                                    georgemit @criuser last edited by georgemit

                                    @criuser said in OPEL FRONTERA 2024:

                                    Μπα είχε και το δεξιό καθρέφτη στάνταρ το γκόλφ ?
                                    Γιατί το 1 το είχε έξτρα και το έλεγε Ελ το μοντέλο...
                                    Α ήταν αυτό που είχε 1400 κυβικά 60 άλογα, ή το 1300 με τα 55 άλογα ?

                                    Αλογα τρόπος του λέγειν, ψοφίμια ήτανε...

                                    Αλλά μας έλεγε ο ειδικός ρύπος του τότε, ότι οι γερμανοί έβγαζαν λίγα άλογα γιατί το έκαναν για τις ασφαλιστικές εταιρείες...

                                    Μετά πάντως είχαν γίνει η χαρά των βελτιωτών...

                                    Και πιο ακριβά το πλήρωναν και το ξαναπλήρωναν σε βλάβες και βελτιώσεις...

                                    Εγώ μόλις 4 χρόνια πριν είχα ξεφορτωθεί το 1 και είχα ησυχάσει από 11 χρόνια προβλήματα...

                                    Ναι 1.4 60 άλογα! Και ακόμα χειρότερα 1.6 75 και 1.8 75 😀 και 90.
                                    Αυτό με τα κρυμμένα άλογα που λες ήταν αργότερα, με τους tsi το οποίο νομίζω ότι ισχύει κιόλας.
                                    Γενικά εκείνη την εποχή ο εξοπλισμός ήταν φτωχός και μόνο με στροφόμετρο και ηλ. παράθυρα ξεχώριζες.
                                    corolla 1.3 xli μόνο στροφόμετρο, escort cl ούτε στροφόμετρο. 😀 😀
                                    Καλά το astra GT που είχε ABS και 15άρες αλουμινίου, όπως και το 214Si που δεν είχε μεν ηλ. παράθυρα αλλά είχε υδρ. τιμόνι και ηλιοροφή θεωρούνταν πρίμιουμ 😀 😀
                                    Πάντως εδώ που τα λέμε τα γαλλικά της εποχής μαζί με τα rover είναι ίσως τα πρώτα που σκόρπισαν, σπανίως πλέον βλέπω ΖΧ ή R19. Αντιθέτως βλέπω λίγα golf και astra και πολλά corolla, sunny, civic.

                                    i30 160 N line!

                                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Δεν θα το έλεγα. Οταν πριν 2-3 χρόνια, έβγαλαν την εφαρμογή που βλέπαμε το ιστορικό των αυτοκινήτων και κοίταξα το ΖΧ του 1991 είχε πάει για απόσυρση το 2020 και αυτό του 1997 κυκλοφορούσε ακόμα.

                                      Οι ΒΧ του 1987 είχε αποσυρθεί, ενώ αυτή του 1991, ο δεύτερος ιδιοκτήτης μετά που το πούλησα εγώ, είχε εμπλακεί σε ατύχημα και το αμάξι ήταν ήδη 15 ετών, οπότε πήγε ολική.

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        civil357 @georgemit last edited by

                                        @georgemit said in OPEL FRONTERA 2024:

                                        σπανίως πλέον βλέπω ΖΧ ή R19. Αντιθέτως βλέπω λίγα golf και astra και πολλά corolla, sunny, civic.

                                        Εκείνες οι γενιές της psa ( Zx - 306) , ήταν σκυλιά αξιοπιστίας . Για το 19 δε ξέρω , δεν πούλησε κιόλας αντίστοιχα καλά . Κοίτα γύρω σου πόσα σαξο -106 κινούνται ακόμα , αρκετά.

                                        Γνωστό το θέμα φλάντζα , το αντιμετώπιζαν βέβαια όλα τα συνεργεία. Έχω φίλο όμως με 106 1,4 που ακολουθούσε το "αλλαγή υγρών ψυγείου ανά 2 χρόνια και υπομονή στο ζέσταμα" και με 310Κ χιλιόμετρα η φλάντζα του είναι ακόμα η εργοστασιακή, εντυπωσιακό για Τu.

                                        Εγώ πιστεύω ότι είναι λίγο και θέμα ιδιοκτητών, και κατά πόσο επιμελής στη συντήρηση υπήρξαν και πόσο διατεθειμένοι είναι να αλλάζουν αυτοκίνητα. Μεγάλο ρόλο παίζει και η ύπαρξη ανταλλακτικών . Εννοείται ότι τα ιαπωνικά του τότε είναι σκυλιά , δε το αμφισβητώ.

                                        Αυτοκίνητα 30+ ετών πριν , το αντίστοιχο θα ήταν να βλέπαμε στο δρόμο το 90 , αυτοκίνητο τέλους της δεκαετίας του 50 , ή το σημερινό 3008 να το βλέπουν στο δρόμο το 2055!!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • georgemit
                                          georgemit last edited by

                                          Saxo 106 που βλέπω είναι μεταγενεστερα, μοντέλα 99 - 02.
                                          Μιλούσα για μοντέλα του 91 - 92.
                                          Τώρα που το σκέφτομαι έχουν αρχίσει να εξαφανιζονται και τα xsara από τους δρόμους, σκορπισαν κι αυτά.

                                          i30 160 N line!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            savas89 last edited by

                                            Πάντως 26-28000 που κάνουν αυτα που ευτυχώς θα ειναι & 7θεσια, το 2020 νομιζω έπαιρνες 5008 diesel που τώρα ξεκινάει απο 40κ. Τεχνολογίες γαρ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr