-
Λίγο χλιαρό το hybrid για τέτοιο αμάξωμα, παραθέτω τα παρακάτω που βρήκα:
Μπαταρία 1,4 kwh 45κιλα βάρος κάτω από τα πίσω καθίσματα με ψύξη.
Θερμικός 1,8 atkinson 107hp direct injection!
Traction motor μόλις 50 άλογα, starter generator motor μόλις 20 άλογα. Μήπως είναι kw? Πολύ χαμηλά μεγέθη.
Μετάδοση της renault ίδια με του austral το 4αρι δηλαδή multimode κιβώτιο.Τα παραπάνω δεν μου κάνουν για το μέγεθος του αμαξώματος, όταν η mg βάζει 130 άλογα traction motor η renault μόλις 50? Στις ανηφοριές φορτωμένο τι θα κάνει; Μυστήρια πράγματα!
-
@ataim said in Dacia BigSter:
Λίγο χλιαρό το hybrid για τέτοιο αμάξωμα, παραθέτω τα παρακάτω που βρήκα:
Μπαταρία 1,4 kwh 45κιλα βάρος κάτω από τα πίσω καθίσματα με ψύξη.
Θερμικός 1,8 atkinson 107hp direct injection!
Traction motor μόλις 50 άλογα, starter generator motor μόλις 20 άλογα. Μήπως είναι kw? Πολύ χαμηλά μεγέθη.
Μετάδοση της renault ίδια με του austral το 4αρι δηλαδή multimode κιβώτιο.Τα παραπάνω δεν μου κάνουν για το μέγεθος του αμαξώματος, όταν η mg βάζει 130 άλογα traction motor η renault μόλις 50? Στις ανηφοριές φορτωμένο τι θα κάνει; Μυστήρια πράγματα!
Δε μου φαίνεται να βασίζεται στο υβριδικό Austral (εκτός ίσως από το κιβώτιο,αν και νομίζω ότι είναι ίδιο και στ'άλλα υβριδικά Renault).
Εμένα μου μοιάζει σαν να εξέλιξαν τον 1.6 145hp full hybrid του Captur,Duster.Ο 1.6 ατμο βγαζει 94hp και ο ηλεκτρ. 49hp με γεννήτρια 20hp. Ε,στο Bigster τον έκαναν 1.8 με 107hp και τα υπόλοιπα έμειναν ίδια (η μπαταρία λεει 1.4kwh {μικτά;;} ).Και στο clio-captur είναι χωρητικότητα 1,2kwh μικτά... -
@ataim said in Dacia BigSter:
Λίγο χλιαρό το hybrid για τέτοιο αμάξωμα, παραθέτω τα παρακάτω που βρήκα:
Μπαταρία 1,4 kwh 45κιλα βάρος κάτω από τα πίσω καθίσματα με ψύξη.
Θερμικός 1,8 atkinson 107hp direct injection!
Traction motor μόλις 50 άλογα, starter generator motor μόλις 20 άλογα. Μήπως είναι kw? Πολύ χαμηλά μεγέθη.
Μετάδοση της renault ίδια με του austral το 4αρι δηλαδή multimode κιβώτιο.Τα παραπάνω δεν μου κάνουν για το μέγεθος του αμαξώματος, όταν η mg βάζει 130 άλογα traction motor η renault μόλις 50? Στις ανηφοριές φορτωμένο τι θα κάνει; Μυστήρια πράγματα!
Δες λίγο κ το βάρος, γιατί στο βίντεο αναφέρει ότι είναι ελαφρύτερο από αντίστοιχα.....
-
@a-d-p said in Dacia BigSter:
@ataim said in Dacia BigSter:
Λίγο χλιαρό το hybrid....
Δες λίγο κ το βάρος, γιατί στο βίντεο αναφέρει ότι είναι ελαφρύτερο από αντίστοιχα.....
Ε δεν θα είναι 1500kg; με 4 άτομα μέσα στο βουνό πως θα ανέβει με τα 120 κάτι άλογα;
@panormus772
Ναι μόνο το κιβώτιο από το austral γιατί έχει καλύτερες ανοχές σε αποδιδόμενη ροπή. -
Περιέργως, δεν μπόρεσα να βρω το βάρος πουθενά, αλλά βρήκα τον βασικό εξοπλισμό των εκδόσεων στο αγγλικό σάιτ
Expression:
dual-zone automatic air-conditioning,
electric parking brake,
rain sensors,
17-inch alloy wheels,
fixed roof bars,
Media Display with 10.1-inch central touchscreen,
7-inch digital instrument panel,
rear parking sensors and camera,
electric front and rear windows,
power folding mirrors,
40/20/40 rear modular bench seat with the Easy Fold function.Extreme: as for Expression +
18-inch alloy wheels,
modular roof bars,
Copper Brown exterior and interior trim,
panoramic opening sunroof,
hands-free key,
washable Microcloud synthetic TEP upholstery,
rubber floor and boot mats,
10.1-inch digital instrument panel,
Media Nav Live system with 10.1-inch central touchscreen and connected navigation,
6-speaker Arkamys 3D Sound audio system,
hill descent control.Journey: as for Expression +
18-inch alloy wheels,
two-tone paintwork,
electric powered tailgate,
hands-free key,
high centre console with armrest,
driver's seat with power controls,
10-inch digital instrument panel,
New Media Nav Live system with 10.1-inch central touchscreen and connected navigation,
6-speakers Arkamys 3D Sound audio system,
wireless phone charger,
adaptive cruise control. -
Πληροφορίες για τον νέο κινητήρα
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/neos-4kylndros-kinitiras-apo-tin-dacia/ -
@a-d-p said in Dacia BigSter:
Πληροφορίες για τον νέο κινητήρα
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/neos-4kylndros-kinitiras-apo-tin-dacia/Α ρε συ , κινέζικος είναι ο κινητήρας, γι'αυτό μου έκανε τρομερή εντύπωση όταν παρουσιάστηκε και ρώτησα εδώ αν τον έχει κάποιος ξανακουσει από αλλά μοντέλα του Renault group.
Σιγά μην εξέλιξαν νέο κινητήρα οι αιμοπότες αποθυσαυριστές Ευρωπαίοι αφού ξέρουν πως σε μερικά χρόνια θα κλείσουν.
Άραγε ανακοίνωσε πρόσφατα η Stellantis ενδιάμεσα οικονομικά μεγέθη;
Πόσα δις κέρδος έχει μέχρι τώρα από τα Jumbo αυτοκίνητα της από το leasing που τα δίνει σε τιμές πολύ ανώτερων VW ; -
Χαχαχαχαχαχαχα
Τους δικασες -
@vagkirk said in Dacia BigSter:
@a-d-p said in Dacia BigSter:
Πληροφορίες για τον νέο κινητήρα
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/neos-4kylndros-kinitiras-apo-tin-dacia/Α ρε συ , κινέζικος είναι ο κινητήρας, γι'αυτό μου έκανε τρομερή εντύπωση όταν παρουσιάστηκε και ρώτησα εδώ αν τον έχει κάποιος ξανακουσει από αλλά μοντέλα του Renault group.
Σιγά μην εξέλιξαν νέο κινητήρα οι αιμοπότες αποθυσαυριστές Ευρωπαίοι αφού ξέρουν πως σε μερικά χρόνια θα κλείσουν.
Άραγε ανακοίνωσε πρόσφατα η Stellantis ενδιάμεσα οικονομικά μεγέθη;
Πόσα δις κέρδος έχει μέχρι τώρα από τα Jumbo αυτοκίνητα της από το leasing που τα δίνει σε τιμές πολύ ανώτερων VW ;Ανώτερες οι γερμανικές λαδιερες που είναι για κλείσιμο ; Σιγά.
Αλλωστε δεν θα τις πουλάνε τώρα αντιπρόσωποι αλλά κλεπταποδοχοι...
-
Παίζει και να είναι θετικό αν ο κινητήρας είναι κινέζικος και όχι Renault.Γιατι οι Ευρωπαίοι με κινητήρες δεν το ψήνουν .... Μαααπα
-
@mariolas said in Dacia BigSter:
Παίζει και να είναι θετικό αν ο κινητήρας είναι κινέζικος και όχι Renault.Γιατι οι Ευρωπαίοι με κινητήρες δεν το ψήνουν .... Μαααπα
Φυσικά και δεν ισχύουν αυτές οι γενικεύσεις.
-
Γιατί να μην είναι αραβικός ο κινητήρας; Είναι και η Saudi Aramco στο σχήμα.
Εντωμεταξύ η Renault αποφασίζει να μεταφέρει τα τμήματα των κινητήρων σε νέα ξεχωριστή εταιρία, την λέει Horse (!?). Η Volvo κάνει το ίδιο, την λέει Aurobay και την ενώνει με το αντίστοιχο κομμάτι της Geely.
Μετά η Renault και Volvo-Geely αποφασίζουν να ενώσουν τις 2 προηγούμενες εταιρίες σε μια καινούργια που την λένε Horse powertrain με τα κεντικά γραφεία στην Αγγλία, το development και την παραγωγή στην Ευρώπη σε Ισπανία και Σουηδία => κινέζικοι κινητήρες.
Όσο ινδική είναι η Land Rover.
-
@super-t said in Dacia BigSter:
Γιατί να μην είναι αραβικός ο κινητήρας; Είναι και η Saudi Aramco στο σχήμα.
Εντωμεταξύ η Renault αποφασίζει να μεταφέρει τα τμήματα των κινητήρων σε νέα ξεχωριστή εταιρία, την λέει Horse (!?). Η Volvo κάνει το ίδιο, την λέει Aurobay και την ενώνει με το αντίστοιχο κομμάτι της Geely.
Μετά η Renault και Volvo-Geely αποφασίζουν να ενώσουν τις 2 προηγούμενες εταιρίες σε μια καινούργια που την λένε Horse powertrain με τα κεντικά γραφεία στην Αγγλία, το development και την παραγωγή στην Ευρώπη σε Ισπανία και Σουηδία => κινέζικοι κινητήρες.
Όσο ινδική είναι η Land Rover.
Δηλαδή η Renault, αυτό το τεράστιο μέγεθος στην αυτοκίνηση έδωσε ότι έχει σχέση με τους κινητήρες στην Horse Powertrain , στην οποία συμμετέχει η Volvo - Geely , και οι δύο πλευρές λοιπόν θα έχουν τα ίδια κινητήρια σύνολα στην Ευρώπη τουλάχιστον.
Αν δεν δούμε από την Horse 1.5 dci , 1.3 Tce αλλά τέτοια νέα μηχανικά σύνολα όπως ο 1.8 του Bigster τότε κατά την άποψη μιλάμε για καρακινεζικους κινητήρες με την βούλα Geely.
Ξεκίνησε η διάσπαση και η διάλυση των Ευρωπαίων και επίσημα και πολύ νωρίτερα τελικά.
Και στην F1 αν δεν κάνω λάθος σταματά η Renault τους κινητήρες;
-
Αν οι Ευρωπαίοι έχουν αποφασίσει να σταματήσουν τους θερμικούς μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, αυτοί θα πουλιώνται στις ασιατικές, αφρικανικές και αμερικάνικες αγορές, οπότε είναι λογικό να τις φτιάχνουν αλλού, αφού θα είναι χαμηλότερων προδιαγραφών και ρύπων και γενικότερα.
-
Μα το πρόβλημα θα ναι άλλο! Θα αποκτήσουν τεχνογνωσία κινητήρων και μάλλον θα τους φορούν και στα δικά τους μοντέλα!
Σε ασφάλεια, πιάνουν 5/5 αστέρια!!!!
Σε σαλόνι δίνουν δέρματα και μαλακα πλαστικά στη μισή τιμή
Τώρα θα έχουν και κινητήρες;
-
@lap said in Dacia BigSter:
Μα το πρόβλημα θα ναι άλλο! Θα αποκτήσουν τεχνογνωσία κινητήρων και μάλλον θα τους φορούν και στα δικά τους μοντέλα!
Σε ασφάλεια, πιάνουν 5/5 αστέρια!!!!
Σε σαλόνι δίνουν δέρματα και μαλακα πλαστικά στη μισή τιμή
Τώρα θα έχουν και κινητήρες;
Αν λεω αν!!! εχουν και καλούς κινητήρες που θα αντιγράψουν φυσικά από τους ευρωπαίους τα κινέζικα (που είναι κάτι που μειωνεκτούν αρκετά στους θερμικούς σε σχεση με τους μεγάλους κατασκευαστές στην Ευρώπη) αστα βράστα
-
Ωραίο στατικό βίντεο για να καταλάβεις την διαφορά στο μέγεθος και πόσο ίδια είναι
Περίπου 5000€ ακριβότερο
30000 το Duster hybrid 140 ξεκινάει από 19900 όπως Ελλάδα.
35000το bigster hybrid 155 θα ξεκίνα από 24900€ στη Γαλλία
Youtube Video -
ο 1.3 τούρμπο είναι ο ίδιος τους renault nissan group που φοράνε τα qashqai clio κτλ;
-
@jorge_greek said in Dacia BigSter:
ο 1.3 τούρμπο είναι ο ίδιος τους renault nissan group που φοράνε τα qashqai clio κτλ;
όλοι οι κινητήρες είναι της Renault.
Πρόκειται για τον καινούριο τρικυλινδρο 1,2 του Renault Austral -
Καλό είναι αυτό?
Dacia Bigster