-
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@nmsm2 said in VW Tiguan 2024:
Golf 6 2012, highline full extra για την εποχη, δερμα παντού καθίσματα πορτες, ηλιοροφή κπ, τα είχα σκάσει τότε κ όπως οι περισσότεροι μας τέντωσε στις ζημιές, το κρατάω γιατι εάν το πουλήσω θα πιάσει λιγότερα από τα 7Κ που έπιασε το yaris 2007 συγγενικού προσώπου.
Εγώ είχα το 4 Pacific 1600
Το κράτησα μόνο 3,5 χρόνια και 120.000 χλμ περίπου
Δεν έβγαλε κάποια ζημιά εκτός εγγύησης, ούτε καν τους "φημισμένους" γρύλους " τους οποίους μου τους άλλαξαν προληπτικά πριν λήξει η εγγύηση
Καιγόταν ο λαμπτήρας του πίσω δεξιά στοπ συχνά, μέχρι που άλλαξαν, σε ένα προγραμματισμένο σερβίς έναν αισθητήρα, που έβγαλε σφάλμα στο διαγνωστικό και δεν έκαψε ξανά.
Το ψυγείο του κλιματισμού που τρύπησε το πέρασαν εγγύηση (600€), όπως έχω αναφέρει ξανά.
Τώρα αν αρχίσει το T-ROC και με τρέχει μέρα παρά μέρα συνεργείο και φεύγουν τα 500αρικα αβερτα..... όλη μέρα θα το βρίζω και θα ξαναπάρω σε 20 χρόνια πάλι.Έχω το ίδιο σε ασημί.... 25 έτη, 675.000 χλμ και φυσικά ακόμα το κινώ κανονικά...
τι να πω για αυτο το αυτοκίνητο... όλα αυτα τα χρόνια όσοι γνωστοί μου το οδήγησαν, κατέληξαν στο ίδο συμπέρασμα: απολαυστική, ασφαλή και άνετη οδήγηση με εξαιρετικό surround view...Επανέρχομαι...
Εχθές με το Tig πήγα λίγο πιο γρήγορα (chic) στην ενθική...
Ανεβάζει ταχύτητα πολύ γρήγορα (εννοώ δεν κουράζεται) και αθόρυβα, ενώ στο σημείο αυτό η κατανάλωση μου έκανε ένα τσίμπημα από 6.0 σε 6.2 lt. Η κατανάλωση ήταν αυτή παρά το ότι η κίνηση ήταν σβέλτη σε ολόκληρη τη διαδρομή...Κανένα tip για το Travel assist που θα δοκιμάσω;
Το travel assist δεν είναι το adaptive cruise control που επιπρόσθετα στρίβει και μόνο του το τιμόνι το αυτοκίνητο? Αν είναι αυτό, άσε λίγο το τιμόνι σε καμιά εύκολη στροφή, να δεις αν πράγματι στρίβει αξιόπιστα μόνο του το αυτοκίνητο.
Για να πω την αλήθεια, φοβάμαι λίγο, με αγχώνει η σκέψη, αλλά θα το τολμήσω μόνος μου μέσα στο αυτοκίνητο σε καθαρό δρόμο...
Εάν είναι όπως στο ψψ (υποθέτω ότι θα συμπεριφέρεται με τον ίδιο τρόπο), λειτουργεί και χωρίς τη διαγράμμιση, δηλαδή δεν ακολουθεί τη διαγράμμιση όπως στο lane assist, αλλά στην πραγματικότητα στρίβει το τιμόνι και οδηγεί το αυτοκίνητο εν είδει ημιαυτόνομης οδήγησης. Όσες φορές το έχω τεστάρει το κάνει εξαιρετικά, σε νησί μάλιστα επειδή οδηγούσα στο ακριανό όριο του δρόμου διόρθωσε πορεία ελάχιστα εκατοστά (χωρίς διαγράμμιση στον δρόμο). Εννοείται ότι λειτουργεί επιβοηθητικά, σε περίπτωση δηλαδή αβλεψίας διορθώνει την πορεία και δεν το αφήνουμε να καθοδηγήσει το αυτοκίνητο χωρίς χέρια στο τιμόνι. Μπορείς να το ρυθμίσεις και να ελαττώνει ταχύτητα στις στροφές κλπ
-
@nmsm2 said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@nmsm2 said in VW Tiguan 2024:
Golf 6 2012, highline full extra για την εποχη, δερμα παντού καθίσματα πορτες, ηλιοροφή κπ, τα είχα σκάσει τότε κ όπως οι περισσότεροι μας τέντωσε στις ζημιές, το κρατάω γιατι εάν το πουλήσω θα πιάσει λιγότερα από τα 7Κ που έπιασε το yaris 2007 συγγενικού προσώπου.
Εγώ είχα το 4 Pacific 1600
Το κράτησα μόνο 3,5 χρόνια και 120.000 χλμ περίπου
Δεν έβγαλε κάποια ζημιά εκτός εγγύησης, ούτε καν τους "φημισμένους" γρύλους " τους οποίους μου τους άλλαξαν προληπτικά πριν λήξει η εγγύηση
Καιγόταν ο λαμπτήρας του πίσω δεξιά στοπ συχνά, μέχρι που άλλαξαν, σε ένα προγραμματισμένο σερβίς έναν αισθητήρα, που έβγαλε σφάλμα στο διαγνωστικό και δεν έκαψε ξανά.
Το ψυγείο του κλιματισμού που τρύπησε το πέρασαν εγγύηση (600€), όπως έχω αναφέρει ξανά.
Τώρα αν αρχίσει το T-ROC και με τρέχει μέρα παρά μέρα συνεργείο και φεύγουν τα 500αρικα αβερτα..... όλη μέρα θα το βρίζω και θα ξαναπάρω σε 20 χρόνια πάλι.Έχω το ίδιο σε ασημί.... 25 έτη, 675.000 χλμ και φυσικά ακόμα το κινώ κανονικά...
τι να πω για αυτο το αυτοκίνητο... όλα αυτα τα χρόνια όσοι γνωστοί μου το οδήγησαν, κατέληξαν στο ίδο συμπέρασμα: απολαυστική, ασφαλή και άνετη οδήγηση με εξαιρετικό surround view...Επανέρχομαι...
Εχθές με το Tig πήγα λίγο πιο γρήγορα (chic) στην ενθική...
Ανεβάζει ταχύτητα πολύ γρήγορα (εννοώ δεν κουράζεται) και αθόρυβα, ενώ στο σημείο αυτό η κατανάλωση μου έκανε ένα τσίμπημα από 6.0 σε 6.2 lt. Η κατανάλωση ήταν αυτή παρά το ότι η κίνηση ήταν σβέλτη σε ολόκληρη τη διαδρομή...Κανένα tip για το Travel assist που θα δοκιμάσω;
Το travel assist δεν είναι το adaptive cruise control που επιπρόσθετα στρίβει και μόνο του το τιμόνι το αυτοκίνητο? Αν είναι αυτό, άσε λίγο το τιμόνι σε καμιά εύκολη στροφή, να δεις αν πράγματι στρίβει αξιόπιστα μόνο του το αυτοκίνητο.
Για να πω την αλήθεια, φοβάμαι λίγο, με αγχώνει η σκέψη, αλλά θα το τολμήσω μόνος μου μέσα στο αυτοκίνητο σε καθαρό δρόμο...
Εάν είναι όπως στο ψψ (υποθέτω ότι θα συμπεριφέρεται με τον ίδιο τρόπο), λειτουργεί και χωρίς τη διαγράμμιση, δηλαδή δεν ακολουθεί τη διαγράμμιση όπως στο lane assist, αλλά στην πραγματικότητα στρίβει το τιμόνι και οδηγεί το αυτοκίνητο εν είδει ημιαυτόνομης οδήγησης. Όσες φορές το έχω τεστάρει το κάνει εξαιρετικά, σε νησί μάλιστα επειδή οδηγούσα στο ακριανό όριο του δρόμου διόρθωσε πορεία ελάχιστα εκατοστά (χωρίς διαγράμμιση στον δρόμο). Εννοείται ότι λειτουργεί επιβοηθητικά, σε περίπτωση δηλαδή αβλεψίας διορθώνει την πορεία και δεν το αφήνουμε να καθοδηγήσει το αυτοκίνητο χωρίς χέρια στο τιμόνι. Μπορείς να το ρυθμίσεις και να ελαττώνει ταχύτητα στις στροφές κλπ
Από όσο έχω μελετήσει, νομίζω ότι λειτουργεί μόνο σε συνδυασμό με lane assist και acc.
Θέλω να πω ότι έχω αμφιβολίες για το αν λειτουργεί σε δρόμο χωρίς γραμμές (ή με σβησμένες από το χρόνο ή από έργα) ή με απενεργοποιημένα τα lane assist και acc (δεν έχω ιδέα αν με απενεργοποιημένα τα παραπάνω, μπορείς να ενεργοποιήσεις το travel assist). -
Είναι ημιαυτόνομη οδήγηση στην Εθνική το travel assist, πάει μόνο του το αυτοκίνητο, ο οδηγός απλώς πρέπει να ακουμπάει τα χέρια του στο τιμόνι, δεν χρειάζεται να κάνει χειρισμούς.
Κι εγώ νομίζω ότι δουλεύει μόνο σε συνδυασμό με το lane assist και το acc σε ταχύτητες πάνω από 60 km/h.
Για χαμηλότερες ταχύτητες και ημιαυτόνομη οδήγηση στην πόλη έχει άλλο σύστημα η vw το stop & go, που δε χρειάζεται lane assist και acc.
-
Με τον ίδιο τρόπο λειτουργεί, η ημιαυτόνομη θέλει πάντα ενεργοποιημένο το acc, για τα υπόλοιπα δηλαδή αυτόματη ελάττωση ταχύτητας λόγω προπορευόμενου, στροφών, διατήρηση στο κέντρο με βάση τη διαγράμμιση δεν χρειάζεται να είναι ενεργοποιημένο το acc
-
Ναι πιθανόν, αλλά στο stop @ go στην πόλη, σταματάει και ξεκινάει ξανά μόνο του το αυτοκίνητο. Δεν ξέρω αν ακολουθεί το προπορευόμενο όχημα ή μπορεί να δει και τα φανάρια. Αυτά δεν τα κάνει το travel assist που είναι μόνο για εθνική.
-
Αποκλείεται να μπορεί να δει τα φανάρια αυτά είναι πολύ υψηλότερου επιπέδου αυτόνομη οδήγηση που δεν έχει ανάπτυξη η vw. Δοκιμαστικά το α αποτύχει η TESLA
-
@lap said in VW Tiguan 2024:
Αποκλείεται να μπορεί να δει τα φανάρια αυτά είναι πολύ υψηλότερου επιπέδου αυτόνομη οδήγηση που δεν έχει ανάπτυξη η vw. Δοκιμαστικά το α αποτύχει η TESLA
Bλέπει πάντα το προπορευόμενο όχημα και προσαρμόζει την ταχύτητα, εκκινεί το αυτοκίνητο είτε φρενάρει με βάση το προπορευόμενο όχημα. Δεν εκκινεί με βάση το φανάρι, δηλαδή πότε θα ανάψει πράσινο, τουλάχιστον στο cc έτσι λειτουργεί. Ακόμη και αναγνώριση των δικύκλων ως προπορευόμενα οχήματα συμπεριλήφθηκε μετά το τελευταίο OTA update
-
Έχει βγάλει η Mercedes τέτοιο σύστημα και μάλιστα απ' ότι έχω διαβάσει έχει πάρει και άδεια να το εφαρμόσει σε κάποια πολιτεία στις ΗΠΑ.
-
@vagkirk said in VW Tiguan 2024:
PS: εκείνο το Taigo, γιατί το σνομπαρουμε τόσο; Στο δρόμο που το βλέπω φαίνεται πολύ ωραίο αυτοκίνητο και σε μέγεθος ίδιο με το Troc , πατάει σε παλιά πλατφόρμα;
Γιατί ειναι ένα πιο ακριβό Τ-Κρος στην ουσία, λιγότερο πρακτικό και χωρίς ουσιαστικό λόγο ύπαρξης.
-
Με πρόφαση το Tiguan θελω τις γνώμες σας ως προς το ξηρού τύπου dsg dq200 του καινούριου Cupra Leon.
Λένε ότι είναι διαφοροποιημένο με τα παλιά και πιο αξιόπιστα.
Ξέρω ότι ακόμα είναι νωρίς για ένα καινούριο μη κυκλοφορούμενο ακόμα αμάξι.
Είναι κακό σε αστική χρήση σε μποτιλιαρίσματα;
Είναι καλύτερα αν κάνεις στάση πάνω από 20 δευτερόλεπτα να έχεις νεκρά;
Επειδή σήμερα μου ανέφεραν ότι το CC θα πάει για Μάρτιο και σκέφτομαι να αλλάξω επιλογή.
Δεν έχω γνώμονα την μεγαλύτερη κατανάλωση μια που τα καλύπτει η εταιρεία που εργάζομαι -
αφου αλλος πληρωνει βενζινη, service,βλαβες...πιες του το αιμα
-
@dimitrioskosmas said in VW Tiguan 2024:
αφου αλλος πληρωνει βενζινη, service,βλαβες...πιες του το αιμα
Βενζίνες και ένα μέρος από τα σέρβις!
-
@polioan said in VW Tiguan 2024:
Με πρόφαση το Tiguan θελω τις γνώμες σας ως προς το ξηρού τύπου dsg dq200 του καινούριου Cupra Leon.
Λένε ότι είναι διαφοροποιημένο με τα παλιά και πιο αξιόπιστα.
Ξέρω ότι ακόμα είναι νωρίς για ένα καινούριο μη κυκλοφορούμενο ακόμα αμάξι.
Είναι κακό σε αστική χρήση σε μποτιλιαρίσματα;
Είναι καλύτερα αν κάνεις στάση πάνω από 20 δευτερόλεπτα να έχεις νεκρά;
Επειδή σήμερα μου ανέφεραν ότι το CC θα πάει για Μάρτιο και σκέφτομαι να αλλάξω επιλογή.
Δεν έχω γνώμονα την μεγαλύτερη κατανάλωση μια που τα καλύπτει η εταιρεία που εργάζομαιΈχεις βρει ετοιμοπαράδοτο?
Από χώρους τι ανάγκες υπάρχουν? -
@gtsartsal said in VW Tiguan 2024:
@polioan said in VW Tiguan 2024:
Με πρόφαση το Tiguan θελω τις γνώμες σας ως προς το ξηρού τύπου dsg dq200 του καινούριου Cupra Leon.
Λένε ότι είναι διαφοροποιημένο με τα παλιά και πιο αξιόπιστα.
Ξέρω ότι ακόμα είναι νωρίς για ένα καινούριο μη κυκλοφορούμενο ακόμα αμάξι.
Είναι κακό σε αστική χρήση σε μποτιλιαρίσματα;
Είναι καλύτερα αν κάνεις στάση πάνω από 20 δευτερόλεπτα να έχεις νεκρά;
Επειδή σήμερα μου ανέφεραν ότι το CC θα πάει για Μάρτιο και σκέφτομαι να αλλάξω επιλογή.
Δεν έχω γνώμονα την μεγαλύτερη κατανάλωση μια που τα καλύπτει η εταιρεία που εργάζομαιΈχεις βρει ετοιμοπαράδοτο?
Από χώρους τι ανάγκες υπάρχουν?Ναι βρήκα ετοιμοπαραδοτο.
Οι χώροι στην καμπίνα είναι αρκετά μεγάλοι, γιατί μπήκα και το είδα.
Στο Πορτ μπαγκαζ είναι κλασσικά 380 λίτρα, αλλά είναι οκ.
2 παιδιά, το 1 μόνο ένα καροτσάκι προς το παρόν -
@polioan said in VW Tiguan 2024:
@gtsartsal said in VW Tiguan 2024:
@polioan said in VW Tiguan 2024:
Με πρόφαση το Tiguan θελω τις γνώμες σας ως προς το ξηρού τύπου dsg dq200 του καινούριου Cupra Leon.
Λένε ότι είναι διαφοροποιημένο με τα παλιά και πιο αξιόπιστα.
Ξέρω ότι ακόμα είναι νωρίς για ένα καινούριο μη κυκλοφορούμενο ακόμα αμάξι.
Είναι κακό σε αστική χρήση σε μποτιλιαρίσματα;
Είναι καλύτερα αν κάνεις στάση πάνω από 20 δευτερόλεπτα να έχεις νεκρά;
Επειδή σήμερα μου ανέφεραν ότι το CC θα πάει για Μάρτιο και σκέφτομαι να αλλάξω επιλογή.
Δεν έχω γνώμονα την μεγαλύτερη κατανάλωση μια που τα καλύπτει η εταιρεία που εργάζομαιΈχεις βρει ετοιμοπαράδοτο?
Από χώρους τι ανάγκες υπάρχουν?Ναι βρήκα ετοιμοπαραδοτο.
Οι χώροι στην καμπίνα είναι αρκετά μεγάλοι, γιατί μπήκα και το είδα.
Στο Πορτ μπαγκαζ είναι κλασσικά 380 λίτρα, αλλά είναι οκ.
2 παιδιά, το 1 μόνο ένα καροτσάκι προς το παρόνΑν δεν υπάρχουν παροχές σε επιδόματα κλπ
και αφού δεν επιβαρύνεσαι από έξοδα καυσίμου, δεν κοιτάς και αυτά τα ετοιμοπαράδοταhttps://www.honda-cars.gr/range/Civic/offers/
Θα κάνεις και οικονομία στα καύσιμα , θα μπορείς να ζητήσεις και όλο το σέρβις.... ακόμα ακόμα και τα 440 του φόρου
-
@polioan said in VW Tiguan 2024:
Με πρόφαση το Tiguan θελω τις γνώμες σας ως προς το ξηρού τύπου dsg dq200 του καινούριου Cupra Leon.
Λένε ότι είναι διαφοροποιημένο με τα παλιά και πιο αξιόπιστα.
Ξέρω ότι ακόμα είναι νωρίς για ένα καινούριο μη κυκλοφορούμενο ακόμα αμάξι.
Είναι κακό σε αστική χρήση σε μποτιλιαρίσματα;
Είναι καλύτερα αν κάνεις στάση πάνω από 20 δευτερόλεπτα να έχεις νεκρά;
Επειδή σήμερα μου ανέφεραν ότι το CC θα πάει για Μάρτιο και σκέφτομαι να αλλάξω επιλογή.
Δεν έχω γνώμονα την μεγαλύτερη κατανάλωση μια που τα καλύπτει η εταιρεία που εργάζομαιΕπειδή πιθανόν ο καθένας θα πει το μακρύ του και το κοντό του για το dq200, ότι ένας φίλος του το είχε και εξεράγη ή άλλος ότι το έχει 300.000 km και δεν έπαθε τίποτα.
Στην Βόρεια Ευρώπη εδώ και κάμποσα χρόνια το χειροκίνητο έχει ουσιαστικά καταργηθεί. Και τα skoda και τα vw και τα μικρά audi με το dq200 τα αγοράζουν. Διαβάζω στα forum περιστασιακά από κάποιους ότι έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα, αλλά όχι γενικευμένα παράπονα ή γκρίνια για συστηματικά προβλήματα.
Αντιθέτως θα έλεγα ότι δηλώνουν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από το dsg και το θεωρούν και must στο αυτοκίνητο.
Όσον αφορά τη στάση π.χ. σε φανάρια, επειδή και γι' αυτό υπάρχει διχογνωμία και στα forum έξω. Άλλοι λένε βάλε Ν άλλοι D. Η οδηγία της vw είναι σαφής. Στα φανάρια είμαστε με D και πατάμε φρένο.
-
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@polioan said in VW Tiguan 2024:
Με πρόφαση το Tiguan θελω τις γνώμες σας ως προς το ξηρού τύπου dsg dq200 του καινούριου Cupra Leon.
Λένε ότι είναι διαφοροποιημένο με τα παλιά και πιο αξιόπιστα.
Ξέρω ότι ακόμα είναι νωρίς για ένα καινούριο μη κυκλοφορούμενο ακόμα αμάξι.
Είναι κακό σε αστική χρήση σε μποτιλιαρίσματα;
Είναι καλύτερα αν κάνεις στάση πάνω από 20 δευτερόλεπτα να έχεις νεκρά;
Επειδή σήμερα μου ανέφεραν ότι το CC θα πάει για Μάρτιο και σκέφτομαι να αλλάξω επιλογή.
Δεν έχω γνώμονα την μεγαλύτερη κατανάλωση μια που τα καλύπτει η εταιρεία που εργάζομαιΕπειδή πιθανόν ο καθένας θα πει το μακρύ του και το κοντό του για το dq200, ότι ένας φίλος του το είχε και εξεράγη ή άλλος ότι το έχει 300.000 km και δεν έπαθε τίποτα.
Στην Βόρεια Ευρώπη εδώ και κάμποσα χρόνια το χειροκίνητο έχει ουσιαστικά καταργηθεί. Και τα skoda και τα vw και τα μικρά audi με το dq200 τα αγοράζουν. Διαβάζω στα forum περιστασιακά από κάποιους ότι έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα, αλλά όχι γενικευμένα παράπονα ή γκρίνια για συστηματικά προβλήματα.
Αντιθέτως θα έλεγα ότι δηλώνουν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από το dsg και το θεωρούν και must στο αυτοκίνητο.
Αντιθέτως εγώ άκουσα αρκετά παράπονα με τιμές κατασκευής γύρω στα 2500€, αλλά σε σημείο που είχαν πρόβλημα στις ταχύτητες 1-3-5 ή 2-4.
Για τέτοιο αμάξι θεωρώ και εγώ must στο συγκεκριμένο.
Ήδη διάβασα πολλά εδώ για τα DSG και έχω ακούσει άλλα τόσα... -
@polioan said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@polioan said in VW Tiguan 2024:
Με πρόφαση το Tiguan θελω τις γνώμες σας ως προς το ξηρού τύπου dsg dq200 του καινούριου Cupra Leon.
Λένε ότι είναι διαφοροποιημένο με τα παλιά και πιο αξιόπιστα.
Ξέρω ότι ακόμα είναι νωρίς για ένα καινούριο μη κυκλοφορούμενο ακόμα αμάξι.
Είναι κακό σε αστική χρήση σε μποτιλιαρίσματα;
Είναι καλύτερα αν κάνεις στάση πάνω από 20 δευτερόλεπτα να έχεις νεκρά;
Επειδή σήμερα μου ανέφεραν ότι το CC θα πάει για Μάρτιο και σκέφτομαι να αλλάξω επιλογή.
Δεν έχω γνώμονα την μεγαλύτερη κατανάλωση μια που τα καλύπτει η εταιρεία που εργάζομαιΕπειδή πιθανόν ο καθένας θα πει το μακρύ του και το κοντό του για το dq200, ότι ένας φίλος του το είχε και εξεράγη ή άλλος ότι το έχει 300.000 km και δεν έπαθε τίποτα.
Στην Βόρεια Ευρώπη εδώ και κάμποσα χρόνια το χειροκίνητο έχει ουσιαστικά καταργηθεί. Και τα skoda και τα vw και τα μικρά audi με το dq200 τα αγοράζουν. Διαβάζω στα forum περιστασιακά από κάποιους ότι έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα, αλλά όχι γενικευμένα παράπονα ή γκρίνια για συστηματικά προβλήματα.
Αντιθέτως θα έλεγα ότι δηλώνουν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από το dsg και το θεωρούν και must στο αυτοκίνητο.
Αντιθέτως εγώ άκουσα αρκετά παράπονα με τιμές κατασκευής γύρω στα 2500€, αλλά σε σημείο που είχαν πρόβλημα στις ταχύτητες 1-3-5 ή 2-4.
Για τέτοιο αμάξι θεωρώ και εγώ must στο συγκεκριμένο.
Ήδη διάβασα πολλά εδώ για τα DSG και έχω ακούσει άλλα τόσα...Συμπλήρωσα και κάτι στο τέλος, αν θες ξαναδιάβασε αυτό που έγραψα
-
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
Ναι πιθανόν, αλλά στο stop @ go στην πόλη, σταματάει και ξεκινάει ξανά μόνο του το αυτοκίνητο. Δεν ξέρω αν ακολουθεί το προπορευόμενο όχημα ή μπορεί να δει και τα φανάρια. Αυτά δεν τα κάνει το travel assist που είναι μόνο για εθνική.
Δεν ξέρω αν λέμε το ίδιο, αλλά το δικό μου, όταν το έχω σε acc, μόλις ξεκινήσει το μπροστά αυτοκίνητο ξεκινάει μόνο του, αρκεί να είναι η στάση για λίγα δευτερόλεπτα, αν είναι μεγαλύτερη πρέπει να ακουμπήσεις το γκάζι
-
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@polioan said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@polioan said in VW Tiguan 2024:
Με πρόφαση το Tiguan θελω τις γνώμες σας ως προς το ξηρού τύπου dsg dq200 του καινούριου Cupra Leon.
Λένε ότι είναι διαφοροποιημένο με τα παλιά και πιο αξιόπιστα.
Ξέρω ότι ακόμα είναι νωρίς για ένα καινούριο μη κυκλοφορούμενο ακόμα αμάξι.
Είναι κακό σε αστική χρήση σε μποτιλιαρίσματα;
Είναι καλύτερα αν κάνεις στάση πάνω από 20 δευτερόλεπτα να έχεις νεκρά;
Επειδή σήμερα μου ανέφεραν ότι το CC θα πάει για Μάρτιο και σκέφτομαι να αλλάξω επιλογή.
Δεν έχω γνώμονα την μεγαλύτερη κατανάλωση μια που τα καλύπτει η εταιρεία που εργάζομαιΕπειδή πιθανόν ο καθένας θα πει το μακρύ του και το κοντό του για το dq200, ότι ένας φίλος του το είχε και εξεράγη ή άλλος ότι το έχει 300.000 km και δεν έπαθε τίποτα.
Στην Βόρεια Ευρώπη εδώ και κάμποσα χρόνια το χειροκίνητο έχει ουσιαστικά καταργηθεί. Και τα skoda και τα vw και τα μικρά audi με το dq200 τα αγοράζουν. Διαβάζω στα forum περιστασιακά από κάποιους ότι έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα, αλλά όχι γενικευμένα παράπονα ή γκρίνια για συστηματικά προβλήματα.
Αντιθέτως θα έλεγα ότι δηλώνουν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από το dsg και το θεωρούν και must στο αυτοκίνητο.
Αντιθέτως εγώ άκουσα αρκετά παράπονα με τιμές κατασκευής γύρω στα 2500€, αλλά σε σημείο που είχαν πρόβλημα στις ταχύτητες 1-3-5 ή 2-4.
Για τέτοιο αμάξι θεωρώ και εγώ must στο συγκεκριμένο.
Ήδη διάβασα πολλά εδώ για τα DSG και έχω ακούσει άλλα τόσα...Συμπλήρωσα και κάτι στο τέλος, αν θες ξαναδιάβασε αυτό που έγραψα
Χαχαχα, τώρα το είδα!
Πραγματικά ο καθένας το κοντό του και το μακρύ του.
Αλλά επειδή είναι mhb και σβήνει όταν σταματήσεις, λογικά δεν ζορίζεται στο σταμάτημα και δεν χρειάζεται συνέχεια να πατάς το φρένο, ειδικά αν έχεις το auto hold.
VW Tiguan 2024