@sonath said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@nmsm2 said in VW Tiguan 2024:
Golf 6 2012, highline full extra για την εποχη, δερμα παντού καθίσματα πορτες, ηλιοροφή κπ, τα είχα σκάσει τότε κ όπως οι περισσότεροι μας τέντωσε στις ζημιές, το κρατάω γιατι εάν το πουλήσω θα πιάσει λιγότερα από τα 7Κ που έπιασε το yaris 2007 συγγενικού προσώπου.
Εγώ είχα το 4 Pacific 1600
Το κράτησα μόνο 3,5 χρόνια και 120.000 χλμ περίπου
Δεν έβγαλε κάποια ζημιά εκτός εγγύησης, ούτε καν τους "φημισμένους" γρύλους " τους οποίους μου τους άλλαξαν προληπτικά πριν λήξει η εγγύηση
Καιγόταν ο λαμπτήρας του πίσω δεξιά στοπ συχνά, μέχρι που άλλαξαν, σε ένα προγραμματισμένο σερβίς έναν αισθητήρα, που έβγαλε σφάλμα στο διαγνωστικό και δεν έκαψε ξανά.
Το ψυγείο του κλιματισμού που τρύπησε το πέρασαν εγγύηση (600€), όπως έχω αναφέρει ξανά.
Τώρα αν αρχίσει το T-ROC και με τρέχει μέρα παρά μέρα συνεργείο και φεύγουν τα 500αρικα αβερτα..... όλη μέρα θα το βρίζω και θα ξαναπάρω σε 20 χρόνια πάλι.Έχω το ίδιο σε ασημί.... 25 έτη, 675.000 χλμ και φυσικά ακόμα το κινώ κανονικά...
τι να πω για αυτο το αυτοκίνητο... όλα αυτα τα χρόνια όσοι γνωστοί μου το οδήγησαν, κατέληξαν στο ίδο συμπέρασμα: απολαυστική, ασφαλή και άνετη οδήγηση με εξαιρετικό surround view...Επανέρχομαι...
Εχθές με το Tig πήγα λίγο πιο γρήγορα (chic) στην ενθική...
Ανεβάζει ταχύτητα πολύ γρήγορα (εννοώ δεν κουράζεται) και αθόρυβα, ενώ στο σημείο αυτό η κατανάλωση μου έκανε ένα τσίμπημα από 6.0 σε 6.2 lt. Η κατανάλωση ήταν αυτή παρά το ότι η κίνηση ήταν σβέλτη σε ολόκληρη τη διαδρομή...Κανένα tip για το Travel assist που θα δοκιμάσω;
Το travel assist δεν είναι το adaptive cruise control που επιπρόσθετα στρίβει και μόνο του το τιμόνι το αυτοκίνητο? Αν είναι αυτό, άσε λίγο το τιμόνι σε καμιά εύκολη στροφή, να δεις αν πράγματι στρίβει αξιόπιστα μόνο του το αυτοκίνητο.
Για να πω την αλήθεια, φοβάμαι λίγο, με αγχώνει η σκέψη, αλλά θα το τολμήσω μόνος μου μέσα στο αυτοκίνητο σε καθαρό δρόμο...
Εάν είναι όπως στο ψψ (υποθέτω ότι θα συμπεριφέρεται με τον ίδιο τρόπο), λειτουργεί και χωρίς τη διαγράμμιση, δηλαδή δεν ακολουθεί τη διαγράμμιση όπως στο lane assist, αλλά στην πραγματικότητα στρίβει το τιμόνι και οδηγεί το αυτοκίνητο εν είδει ημιαυτόνομης οδήγησης. Όσες φορές το έχω τεστάρει το κάνει εξαιρετικά, σε νησί μάλιστα επειδή οδηγούσα στο ακριανό όριο του δρόμου διόρθωσε πορεία ελάχιστα εκατοστά (χωρίς διαγράμμιση στον δρόμο). Εννοείται ότι λειτουργεί επιβοηθητικά, σε περίπτωση δηλαδή αβλεψίας διορθώνει την πορεία και δεν το αφήνουμε να καθοδηγήσει το αυτοκίνητο χωρίς χέρια στο τιμόνι. Μπορείς να το ρυθμίσεις και να ελαττώνει ταχύτητα στις στροφές κλπ