-
@andya3 said in VW Golf MK 8:
@a-d-p said in VW Golf MK 8:
Διάβασα σήμερα στο περιοδικό Car τη δοκιμή του νέου GTI και μπήκα στο διαμορφωτή να δω τιμές.
Λοιπόν , ξεκινάει από 50000€ με 17αρες ζάντες.
Εν τω μεταξύ το Tiguan R-line με τον ίδιο κινητήρα και τετρακίνηση 4motion ξεκινάει από 56000€ και έχει στάνταρ επιπλέον της τετρακίνησης, DCC pro, 20αρες ζάντες, πλευρικούς πίσω αερόσακους, keyless, συναγερμό κ.α. ίσως. Και είναι κ 4,5 μέτρα SUV.. Αν βάλεις τον ανάλογο εξοπλισμό στο golf πλησιάζει τα 55000 και πάλι θα του λείπει η τετρακίνηση. Έχει όμως matrix, ενώ το Tiguan led plus.
Τι παίζει με την τιμολόγηση του;Προφανώς η Kosmocar έκανε καλύτερο deal για το Tiguan, γιατί πιστεύει ότι μπορεί να πουλήσει περισσότερο, ενώ το Golf GTI ποιος θα το πάρει στην εποχή των SUV.
Πάντως αν έχεις απορίες για αυτοκίνητα των 50 και 60k, βρες καλύτερα το forum της Porsche να τις γράφεις...
Και είχα σκοπό να ρωτήσω γνώμες και για κινητήρα στο τοπικό του Tiguan 🫣
2,0 tsi 265hp
ή
2,0 tdi 193hp -
@a-d-p said in VW Golf MK 8:
Και είχα σκοπό να ρωτήσω γνώμες και για κινητήρα στο τοπικό του Tiguan 🫣
2,0 tsi 265hp
ή
2,0 tdi 193hpΠρφανώς TSI για επιδόσεις και ομοαλή λειτουργία. Τράτα, μόνο εαν σε ενδιαφέρει η κατανάλωση και κάνεις συνέχεια ταξίδια.
-
@a-d-p said in VW Golf MK 8:
@andya3 said in VW Golf MK 8:
@a-d-p said in VW Golf MK 8:
Διάβασα σήμερα στο περιοδικό Car τη δοκιμή του νέου GTI και μπήκα στο διαμορφωτή να δω τιμές.
Λοιπόν , ξεκινάει από 50000€ με 17αρες ζάντες.
Εν τω μεταξύ το Tiguan R-line με τον ίδιο κινητήρα και τετρακίνηση 4motion ξεκινάει από 56000€ και έχει στάνταρ επιπλέον της τετρακίνησης, DCC pro, 20αρες ζάντες, πλευρικούς πίσω αερόσακους, keyless, συναγερμό κ.α. ίσως. Και είναι κ 4,5 μέτρα SUV.. Αν βάλεις τον ανάλογο εξοπλισμό στο golf πλησιάζει τα 55000 και πάλι θα του λείπει η τετρακίνηση. Έχει όμως matrix, ενώ το Tiguan led plus.
Τι παίζει με την τιμολόγηση του;Προφανώς η Kosmocar έκανε καλύτερο deal για το Tiguan, γιατί πιστεύει ότι μπορεί να πουλήσει περισσότερο, ενώ το Golf GTI ποιος θα το πάρει στην εποχή των SUV.
Πάντως αν έχεις απορίες για αυτοκίνητα των 50 και 60k, βρες καλύτερα το forum της Porsche να τις γράφεις...
Και είχα σκοπό να ρωτήσω γνώμες και για κινητήρα στο τοπικό του Tiguan 🫣
2,0 tsi 265hp
ή
2,0 tdi 193hpΕντάξει ρώτα εσύ. Μπορεί να τους έχει οδηγήσει κανένας στο εξωτερικό...
-
@a-d-p said in VW Golf MK 8:
Διάβασα σήμερα στο περιοδικό Car τη δοκιμή του νέου GTI και μπήκα στο διαμορφωτή να δω τιμές.
Λοιπόν , ξεκινάει από 50000€ με 17αρες ζάντες.
Εν τω μεταξύ το Tiguan R-line με τον ίδιο κινητήρα και τετρακίνηση 4motion ξεκινάει από 56000€ και έχει στάνταρ επιπλέον της τετρακίνησης, DCC pro, 20αρες ζάντες, πλευρικούς πίσω αερόσακους, keyless, συναγερμό κ.α. ίσως. Και είναι κ 4,5 μέτρα SUV.. Αν βάλεις τον ανάλογο εξοπλισμό στο golf πλησιάζει τα 55000 και πάλι θα του λείπει η τετρακίνηση. Έχει όμως matrix, ενώ το Tiguan led plus.
Τι παίζει με την τιμολόγηση του;Το ένα είναι σπορτίβ αυτοκινητάκι και το άλλο είναι φορτηγάκι.
-
@realzeus said in VW Golf MK 8:
@a-d-p said in VW Golf MK 8:
Διάβασα σήμερα στο περιοδικό Car τη δοκιμή του νέου GTI και μπήκα στο διαμορφωτή να δω τιμές.
Λοιπόν , ξεκινάει από 50000€ με 17αρες ζάντες.
Εν τω μεταξύ το Tiguan R-line με τον ίδιο κινητήρα και τετρακίνηση 4motion ξεκινάει από 56000€ και έχει στάνταρ επιπλέον της τετρακίνησης, DCC pro, 20αρες ζάντες, πλευρικούς πίσω αερόσακους, keyless, συναγερμό κ.α. ίσως. Και είναι κ 4,5 μέτρα SUV.. Αν βάλεις τον ανάλογο εξοπλισμό στο golf πλησιάζει τα 55000 και πάλι θα του λείπει η τετρακίνηση. Έχει όμως matrix, ενώ το Tiguan led plus.
Τι παίζει με την τιμολόγηση του;Το ένα είναι σπορτίβ αυτοκινητάκι και το άλλο είναι φορτηγάκι.
-
Έχω περάσει τέτοια θέματα προ ετών..... περίπτερο ή γκάζια..... και αν παίζεις και δυνατά τσεπη, πας για Α4 allroad και πας Άλπεις κύριος. Θα βγει και το Α5 avant σε λίγο. Πάνω από 50Κ δεν πας σε αντιπροσωπεία VW. Έλεος πια. Προσθιοκίνητα και πολλά άλογα με 380 λίτρα πορτ μπαγκαζ, δεν λέει.
Ομοίως, περίπτερο μοστρα, πεταμένα. Δεν υπάρχουν καλύτερα αυτοκίνητα από διθεσια και πολυτελή station κατά προτίμηση τετρακίνητα. Περί ορέξεως φυσικά κολοκυθάκια. -
Πάντως εγώ όταν πήγα στη Καρέντα για το ραντεβού td του Tig πήγα 30' νωρίτερα (classic) και αφιέρωσα τον χρόνο στο Golf. Σε όλο τα Golf. Όντας μέσα στο 50 yrs anniversary (στο καινούργιο μπλε χρώμα) με κλειστές τις πόρτες για μερικά δευτερόλεπτα η ψυχή μου ήθελε να βάλω την παραγγελία του Tig για το Golf.
Αλλά τι κάνεις; 42 χρόνων με μωρό στο σπίτι λέω βούλωσέ το και πάνε κάνε td το θερίο. Τελειώνοντας δε το td ο πωλητής ήθελε να μου δώσει μόνο μου td το Golf. Του είπα "όχι γιατί επιστρέφοντας θα αλλάξω παραγγελία". Γελάσαμε, κλάψαμε λίγο για τα χαμένα χρόνια και ανοίξαμε τον διαμορφωτή του Tig...
Σοβαρά όμως. Είμαι μέγιστο θύμα των VAG τελικά....
-
Είσαι vagελης, αποδεξου το να γλυτώσεις και τους ψυχολόγους.
-
@sabas_thess said in VW Golf MK 8:
Σοβαρά όμως. Είμαι μέγιστο θύμα των VAG τελικά....
Υπάρχουν και χειρότερα...σκέψου το να παρηγορηθείς!!
-
@kapelis said in VW Golf MK 8:
Έχω περάσει τέτοια θέματα προ ετών..... περίπτερο ή γκάζια..... και αν παίζεις και δυνατά τσεπη, πας για Α4 allroad και πας Άλπεις κύριος. Θα βγει και το Α5 avant σε λίγο. Πάνω από 50Κ δεν πας σε αντιπροσωπεία VW. Έλεος πια. Προσθιοκίνητα και πολλά άλογα με 380 λίτρα πορτ μπαγκαζ, δεν λέει.
Ομοίως, περίπτερο μοστρα, πεταμένα. Δεν υπάρχουν καλύτερα αυτοκίνητα από διθεσια και πολυτελή station κατά προτίμηση τετρακίνητα. Περί ορέξεως φυσικά κολοκυθάκια.Η απορία μου είναι γιατί το περίπτερο είναι πολύ κοντά σε τιμή με τα γκάζια .
Tiguan και golf με τον ίδιο 2λιτρο έχουν πολύ μικρή διαφορά σε τιμη και μάλιστα το περίπτερο 4κινητο
Τα Audi που αναφέρεις βγαίνουν 10 με 20 χιλιάδες παραπάνω με τον ίδιο κινητήρα -
@sabas_thess said in VW Golf MK 8:
Πάντως εγώ όταν πήγα στη Καρέντα για το ραντεβού td του Tig πήγα 30' νωρίτερα (classic) και αφιέρωσα τον χρόνο στο Golf. Σε όλο τα Golf. Όντας μέσα στο 50 yrs anniversary (στο καινούργιο μπλε χρώμα) με κλειστές τις πόρτες για μερικά δευτερόλεπτα η ψυχή μου ήθελε να βάλω την παραγγελία του Tig για το Golf.
Αλλά τι κάνεις; 42 χρόνων με μωρό στο σπίτι λέω βούλωσέ το και πάνε κάνε td το θερίο. Τελειώνοντας δε το td ο πωλητής ήθελε να μου δώσει μόνο μου td το Golf. Του είπα "όχι γιατί επιστρέφοντας θα αλλάξω παραγγελία". Γελάσαμε, κλάψαμε λίγο για τα χαμένα χρόνια και ανοίξαμε τον διαμορφωτή του Tig...
Σοβαρά όμως. Είμαι μέγιστο θύμα των VAG τελικά....
Το καλό είναι ότι το ξέρεις...
Αλλοι όχι...
-
Νέο Golf R
Όσοι ενδιαφέρεστε σχετικά με τα προβληματα αξιοπιστίας των VW τα τελευταία χρόνια, δείτε μετά το 24:15 -
Αν ακόμα και ο Γερμανός λέει πάρτε το με leasing και μετά επιστρέψτε το, φανταστείτε πόσο χάλια είναι….και με αυτήν την τιμή μπορούν να το βάλουν εκεί που ξέρουν οι αρχιαπατεώνες.
-
Την "πάτησε" και προσωπικά ο Thomas με το Audi S5 cabriolet που πήρε, για αυτό τους τα χώνει...συν ότι ανέβηκαν οι τιμές στο Θεό
-
Άνθρωπος του κύκλου μου με διαφορετικό του δικού μου επίπεδο διαβίωσης (ιατρός από τους top της Θεσσαλονίκης στον τομέα του) έχει αναφερθεί σε δύο φίλους του με VW "R" (ίσως αμφότεροι με Golf) οι οποίοι αντιμετωπίζουν σοβαρά θέματα αξιοπιστίας με τα συγκεκριμένα. Η αλήθεια να λέγεται...
-
@a-d-p said in VW Golf MK 8:
Την "πάτησε" και προσωπικά ο Thomas με το Audi S5 cabriolet που πήρε, για αυτό τους τα χώνει...συν ότι ανέβηκαν οι τιμές στο Θεό
Για πες, τι του συνέβη;
-
Γι αυτό #Toyota μόνο!
-
@georgemit said in VW Golf MK 8:
@a-d-p said in VW Golf MK 8:
Την "πάτησε" και προσωπικά ο Thomas με το Audi S5 cabriolet που πήρε, για αυτό τους τα χώνει...συν ότι ανέβηκαν οι τιμές στο Θεό
Για πες, τι του συνέβη;
Από το 19:37 κ μετά....
Μη φανταστείς σπασμένα σασμάν κ κινητήρες, αλλά για αυτοκίνητο>>100.000+€ με 30.000 Χλμ δεν είναι ότι καλύτερο.... περισσότερο όμως η αντιμετώπιση του δικτύου Audi τον ενόχλησε -
Τελικά η εκπαίδευση στην αλητεία πρέπει να είναι πανευρωπαϊκή…
-
@kkostask said in VW Golf MK 8:
Τελικά η εκπαίδευση στην αλητεία πρέπει να είναι πανευρωπαϊκή…
Και μετά σου λέει Γερμανός, επαγγελματίας κτλ
VW Golf MK 8