-
@georgemit said in FIAT 600 SUV:
Δε ξέρω αν κάνει το αμάξι τον άντρα αλλά ντιντί με bmw E30 ή opel manta δεν έχω δει. Μόνο άντρακλες τύπου Τάκη Τσουκαλά.
Αν εισαι απο Αττικη, με τετοιο σε ασπρο?
-
@lap said in FIAT 600 SUV:
https://www.carscoops.com/wp-content/uploads/2020/03/Fiat-500e-25-1.jpg
Βάλε τουλάχιστον τη σωστή φωτογραφία.
https://cartalk.gr/fiat-500-500e-otan-pappous-synanta-ton-ilektriko-engono/
-
@cirus said in FIAT 600 SUV:
@georgemit said in FIAT 600 SUV:
@chris__7 said in FIAT 600 SUV:
@georgemit said in FIAT 600 SUV:
@gtsartsal said in FIAT 600 SUV:
Εμείς εδώ μπορεί να λέμε για γυναικείο σχέδιο αλλά θα δούμε πολλούς τοιουτους με αυτό.
Ακριβώς, δε μου κάνει για γυναικείο, γυναικείο είναι ας πούμε το 500ράκι. Αυτό είναι αυτοκίνητο ντιντής.
το πιο ομορφο σουπερμινι το 500αρακι και μια χαρα ηταν και για αντρες και γυναικες.Αστο οταν βγηκε το χαζευαν ολοι για κανα 2 χρονια και οχι αδικα.Τωρα το 600 αυτο ενα ακομη 2008
Το 500αράκι ήταν για άντρες μόνο σε κάτι εκδόσεις 695 κλπ. Το απλό ήταν καραγυναικείο, δε θα το αγόραζα ποτέ. Το 2008 είναι πολύ πιο αποδεκτό σε μένα από το αστείο καρτούν 600. Γούστα είναι αυτά βέβαια, ας μη μας παρεξηγούν οι μέτοχοι που πλέον θίγονται και για τα fiat λόγω ομίλου
Γούστα είναι σωστά απλά δεν συμφωνώ.
Εγώ το αγόρασα το 500 με άλλο σήμα ουσιαστικά (ford ka) , ίδιο αμάξι ήταν όμως στο ίδιο εργοστάσιο φτιαχνόταν με ίδια μηχανικά μέρη με ελάχιστες διαφορές που έβαλε η ford. και γυναίκες το οδηγανε και αυτό κατά κύριο λόγο. Μια χαρά άντρας αισθάνομαι, δεν έχω θέμα. Αν μαρεσει ένα αμαξάκι και το βρίσκω ωραίο σχέδιο ή χαριτωμένο στις συγκεκριμένες περιπτώσεις θεωρώ ότι είναι και για άντρες με γούστο , όχι μόνο για γυναίκες. Απλά σαν άντρας δεν κοιτάω μόνο το σχέδιο , πέραν τούτου δεν βρίσκω άλλη διαφορά
Πέρα από την πλάκα, κι εγώ μια χαρά θα το οδηγούσα μια στο τόσο αν το είχε η γυναίκα μου. Αν της άρεσε θα το αγοράζαμε, αν ήταν για μένα δε θα αγόραζα ποτέ αμάξι με βλεφαροπτωση όπως δε θα αγόραζα κι άλλα που θεωρώ άσχημα. Γούστα είναι αυτά είπαμε. Πάντως για το πακέτο που προσφέρει σε αυτόματο μικρουβριδικο η τιμή του είναι σχετικά καλή.
-
Το Drive πάντως έκαψε 6,6 λίτρα στη δοκιμή. Εντάξει, δημοσιογραφική χρήση αλλά και πάλι μπόλικα για να χτυπήσεις το Yaris Cross.
-
Ελάτε ρε παιδιά, σαν να έχει make up είναι μπροστά και βλεφαρίδες, είναι σχεδόν αστείο, σαν πρόστυχη γκόμενα σε κωλομπαρο για τον McQueen και την παρέα του.
Και δεν νομίζω πως οι γυναίκες πραγματικά ψήνονται για τέτοια αυτοκίνητα, δείτε τα Aircross που είναι γυναικουλιστικα δεν πέτυχαν τόσο στον γυναικείο πληθυσμό.
Την απόλυτη επιτυχία την έχει βρει η Mini με το Cooper και το Countryman, για αυτά οι γυναίκες βρέχουν εύκολα το βρακάκι τους.
-
Από 24Κ ξεκινά και τα πίσω καθίσματα κακήν κακώς κλεισμένα, ούτε θήκες, ούτε νερό μπορείς να αφήσεις καλά για υποβραχιονιο ούτε κατά διάνοια, τεμπέλη δεν έχει και κερασάκι ούτε φως στην οροφή πίσω!
Τόσο ξεβρακωτο με 100 άλογα θα έπρεπε να ξεκινά από 18Κ.... -
Απίστευτο...24,5 ειχαμε πάρει πριν 5 χρόνια το 1,3Τ 150ps με πανοραμική ηλιοροφή ,όλα τα συστήματα ασφαλειας και LED.
-
Tα aircross δεν είναι γυναικεία, έχουν ένα ιδιαίτερο στυλ που εμένα προσωπικά δε μου ταιριάζει. Σε mini countryman έμπαινα.
-
@tkin73 said in FIAT 600 SUV:
Από 24Κ ξεκινά και τα πίσω καθίσματα κακήν κακώς κλεισμένα, ούτε θήκες, ούτε νερό μπορείς να αφήσεις καλά για υποβραχιονιο ούτε κατά διάνοια, τεμπέλη δεν έχει και κερασάκι ούτε φως στην οροφή πίσω!
Τόσο ξεβρακωτο με 100 άλογα θα έπρεπε να ξεκινά από 18Κ....Μπήκα πριν λίγο στον διαμορφωτή και η αλήθεια είναι ότι αναθεώρησα για τις τιμές.
Αν προσθέσεις μεταλλικό χρώμα και το style pack η τιμή φλερτάρει με τα 29k. Να γελάσω ή κλάψω; Το οποίο έχει και πάλι βασικές ελλείψεις και μόλις 100 αλογάκια. -
Κοβεται
-
@georgemit said in FIAT 600 SUV:
@chris__7 said in FIAT 600 SUV:
@georgemit said in FIAT 600 SUV:
@gtsartsal said in FIAT 600 SUV:
Εμείς εδώ μπορεί να λέμε για γυναικείο σχέδιο αλλά θα δούμε πολλούς τοιουτους με αυτό.
Ακριβώς, δε μου κάνει για γυναικείο, γυναικείο είναι ας πούμε το 500ράκι. Αυτό είναι αυτοκίνητο ντιντής.
το πιο ομορφο σουπερμινι το 500αρακι και μια χαρα ηταν και για αντρες και γυναικες.Αστο οταν βγηκε το χαζευαν ολοι για κανα 2 χρονια και οχι αδικα.Τωρα το 600 αυτο ενα ακομη 2008
Το 500αράκι ήταν για άντρες μόνο σε κάτι εκδόσεις 695 κλπ. Το απλό ήταν καραγυναικείο, δε θα το αγόραζα ποτέ. Το 2008 είναι πολύ πιο αποδεκτό σε μένα από το αστείο καρτούν 600. Γούστα είναι αυτά βέβαια, ας μη μας παρεξηγούν οι μέτοχοι που πλέον θίγονται και για τα fiat λόγω ομίλου
Είπαμε έχουμε για όλα τα γούστα....
-
@dimsabas said in FIAT 600 SUV:
Το Drive πάντως έκαψε 6,6 λίτρα στη δοκιμή. Εντάξει, δημοσιογραφική χρήση αλλά και πάλι μπόλικα για να χτυπήσεις το Yaris Cross.
Επειδή τα έχεις οδηγήσει όλα.
Το γιάρις απλό και κρος και όλα τα τογιότα έχουν καλή κατανάλωση στα μποτιλιαρίσματα.
Αλλά δεν είναι όλος ο κόσμος στα μποτιλιαρίσματα.
Επίσης στον αυτοκινητόδρομο με το σιβιτι, έχουν κακή αίσθηση ποιότητας ταξιδιού και αν το πατήσεις σαν ταξιδιώτης και όχι σαν ΚΤΕΛ καίνε.
Η λογική των υβριδικών της Στελλάντις, χωρίς να τα έχω οδηγήσει, νομίζω είναι μία προσπάθεια να έχουν καταναλώσεις ντίζελ, αλλά να μην έχουν τους ρύπους του ντίζελ και έξω που η τιμή του ντίζελ είναι ίδια με την βενζίνη, να έχουν ίδιο κόστος, αλλά να έχουν και την ευκολία του ντίζελ στα ταξίδια.
Για συζήτηση το βάζω δεν ξέρω αν είμαι λάθος.
Τώρα ως προς το 600, είναι πολύ στενάχωρο για μένα, ίσως λίγο πιο δύσκολο στο να μπω και να βγώ από το αβέντζερ.
Η τιμή του είναι ακριβή, αλλά επειδή έγραψα κάτι στο θέμα του νέου 3 για τις τιμές του και μπήκα στα λήζινγκ, είδα ότι η λιανική τιμή του ι10 είναι κοντά 19000.
Εντάξει έχουμε ξεφύγει. Ο κουβάς των 11-12000 πριν 3 χρόνια, πήγε 19000 ?
Τα χαρίζουμε τελικά τα νέα 3.
Επίσης τα γιάρις κρος με τα 115 άλογα ξεκινάνε από 24440 και φτάνουν μέχρι 28880 και είναι 1 δ πιο αργά και 30 χλμ λιγότερη τελική από τα Στελλάντις.
Δεν μιλάω για τα όσα τους σέρνει ο παγωμένος, για τριξίματα, ποιότητα, μικρές πόρτες κλπ.
Οπότε τελικά στην κατανάλωση θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.
Λένε κάποιοι ότι κάνουν 1 ταξίδι τον χρόνο για να δικαιολογήσουν τα τογιότα.
Πόσοι κάνουν 20 χλμ την ημέρα σε μποτιλιάρισμα ?
Πιθανόν αρκετοί, αλλά όταν λεω για μποτιλιάρισμα, μιλάω για 15 χαω μωτ.
Οχι 25.
-
@georgemit said in FIAT 600 SUV:
@tkin73 said in FIAT 600 SUV:
Από 24Κ ξεκινά και τα πίσω καθίσματα κακήν κακώς κλεισμένα, ούτε θήκες, ούτε νερό μπορείς να αφήσεις καλά για υποβραχιονιο ούτε κατά διάνοια, τεμπέλη δεν έχει και κερασάκι ούτε φως στην οροφή πίσω!
Τόσο ξεβρακωτο με 100 άλογα θα έπρεπε να ξεκινά από 18Κ....Μπήκα πριν λίγο στον διαμορφωτή και η αλήθεια είναι ότι αναθεώρησα για τις τιμές.
Αν προσθέσεις μεταλλικό χρώμα και το style pack η τιμή φλερτάρει με τα 29k. Να γελάσω ή κλάψω; Το οποίο έχει και πάλι βασικές ελλείψεις και μόλις 100 αλογάκια.Αυτές είναι οι συνέπειες όταν διαφορετικές μάρκες μπαίνουν στην ίδια ομπρέλα. Ανοίγουν ένα μεγάλο εξελοφυλλο και παίζουν ανάλογα εγκλωβιζοντας αγοραστές.
Τον όμιλο δεν τον ενδιαφέρει αν θα πουλήσει αποκλειστικά ένα μοντέλο. Τον ενδιαφέρει να κρατά τους αγοραστές σε κάποια από τις μάρκες αρκεί να ψωνίσει τελικά.
Το 600 είναι ένα ακόμα κομμάτι στην αλυσίδα των b suv δίπλα στα υπόλοιπα του ομίλου και είναι η επιλογή αν θες μια ιταλική πινελιά στην καθημερινότητα σου...
Δεν τους νοιάζει να το δώσουν φθηνά για να φάνε πχ πωλήσεις από το 2008.
Κρατούν μια υψηλή ισορροπία τιμών. -
Μα μήπως μαζεύτηκε πολύ πριμιοσύνη στον όμιλο ;
Δηλαδή ένα 100αρι 600αρι ξεκινά από 25Κ , με τα "πόμολα" μόνο , επειδή έχει μακιγιαρισμένα φώτα, ε, κάπου κάτι κοστολογούν λάθος...Το 500Χ , ήταν όμορφο ,με ποιοτικό εσωτερικό , άσπαστο , με πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά. Αυτό εδώ , μοιάζει να μην έχει ούτε ένα σημείο υπεροχής για να το επιλέξεις. Μια αρκιβή , μετροιότητα.
-
Όχι κανεις λάθος! Δεν είναι με τα πόμολα
Είναι πλούσιο!
Το μόνο που δεν έχει είναι ζάντες!Δες τον εξοπλισμό!
Αυτό που χρειάζεται ειναι πιο απλές εκδόσεις!
-
Όταν το ι10 κάνει 19000 και το πάντα με τα 70 άλογα 17000 εξηγούνται πολλά.
-
Και το swift στην μεσαία με όλα μέσα 18K
-
@criuser said in FIAT 600 SUV:
@dimsabas said in FIAT 600 SUV:
Το Drive πάντως έκαψε 6,6 λίτρα στη δοκιμή. Εντάξει, δημοσιογραφική χρήση αλλά και πάλι μπόλικα για να χτυπήσεις το Yaris Cross.
Επειδή τα έχεις οδηγήσει όλα.
Το γιάρις απλό και κρος και όλα τα τογιότα έχουν καλή κατανάλωση στα μποτιλιαρίσματα.
Αλλά δεν είναι όλος ο κόσμος στα μποτιλιαρίσματα.
Επίσης στον αυτοκινητόδρομο με το σιβιτι, έχουν κακή αίσθηση ποιότητας ταξιδιού και αν το πατήσεις σαν ταξιδιώτης και όχι σαν ΚΤΕΛ καίνε.
Η λογική των υβριδικών της Στελλάντις, χωρίς να τα έχω οδηγήσει, νομίζω είναι μία προσπάθεια να έχουν καταναλώσεις ντίζελ, αλλά να μην έχουν τους ρύπους του ντίζελ και έξω που η τιμή του ντίζελ είναι ίδια με την βενζίνη, να έχουν ίδιο κόστος, αλλά να έχουν και την ευκολία του ντίζελ στα ταξίδια.
Για συζήτηση το βάζω δεν ξέρω αν είμαι λάθος.
Τώρα ως προς το 600, είναι πολύ στενάχωρο για μένα, ίσως λίγο πιο δύσκολο στο να μπω και να βγώ από το αβέντζερ.
Η τιμή του είναι ακριβή, αλλά επειδή έγραψα κάτι στο θέμα του νέου 3 για τις τιμές του και μπήκα στα λήζινγκ, είδα ότι η λιανική τιμή του ι10 είναι κοντά 19000.
Εντάξει έχουμε ξεφύγει. Ο κουβάς των 11-12000 πριν 3 χρόνια, πήγε 19000 ?
Τα χαρίζουμε τελικά τα νέα 3.
Επίσης τα γιάρις κρος με τα 115 άλογα ξεκινάνε από 24440 και φτάνουν μέχρι 28880 και είναι 1 δ πιο αργά και 30 χλμ λιγότερη τελική από τα Στελλάντις.
Δεν μιλάω για τα όσα τους σέρνει ο παγωμένος, για τριξίματα, ποιότητα, μικρές πόρτες κλπ.
Οπότε τελικά στην κατανάλωση θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.
Λένε κάποιοι ότι κάνουν 1 ταξίδι τον χρόνο για να δικαιολογήσουν τα τογιότα.
Πόσοι κάνουν 20 χλμ την ημέρα σε μποτιλιάρισμα ?
Πιθανόν αρκετοί, αλλά όταν λεω για μποτιλιάρισμα, μιλάω για 15 χαω μωτ.
Οχι 25.
Δεν τα έχω οδηγήσει όλα. Με εξαίρεση τα Toyota, όλα έχουν δυσλειτουργίες, κομπιάσματα, σκορτσαρίσματα, κραδασμούς. Το αναφέρει κι η δοκιμή του Drive για το 600. Της Toyota δουλεύει ραπτομηχανή και καίει και λιγότερο, ενώ κινείται το περισσότερο ηλεκτρικά από όλους.
Και μια χαρά ταξιδεύουν. Δεν έχω κάνει ταξίδι με Yaris/Yaris Cross, αλλά με την Corolla 1.8 με τα 140 άλογα, κρατούσα 150άρες στον αυτοκινητόδρομο χωρίς πρόβλημα. Σε προδιαθέτει να πας ήρεμα, επειδή είναι απαλό κι ηλεκτρικό, αλλά δεν έχει πρόβλημα να το γκαζώσεις. Έχει και καλή αίσθηση στο τιμόνι, είναι σταθερό, μια χαρά ταξιδεύει με όσα.Επίσης, ένα γενικό σχόλιο: Επειδή ΔΕΝ τα έχετε οδηγήσει όλα αυτά που σχολιάζετε, ειδικά να τα ζήσετε για μέρες, πολλές φορές κάνετε συγκρίσεις Υπέρ Ατού. Κοιτάτε μόνο τα νούμερα. Τα αυτοκίνητα είναι πολλά παραπάνω από ξεροί αριθμοί.
-
@criuser said in FIAT 600 SUV:
Όταν το ι10 κάνει 19000 και το πάντα με τα 70 άλογα 17000 εξηγούνται πολλά.
Ρε συ ταξιδευτή , μπορείς να μου πεις ειλικρινά , ένα προτέρημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου σε σχέση με το 500Χ που αντικαθιστά. Και σε παρακαλώ μη μου αναφέρεις βελτιωμένα Adac .
Υπενθυμίζω ότι και το 500Χ είχε στις τελευταίες του γενιές παρόμοιας φιλοσοφιας υβριδικό με διπλοσύμπλεκτο , ποιοτικότατο εσωτερικό , καλούς χώρους και πολλαπλούς πίσω ( ή τέλως πάντως καλύτερη διάταξη από τον ημιάκαμπτου του 2008) .
Ο.κ. καταλαβαίνω ότι το σκεπτικό μου είναι χοντροκομμένο ,υποθέτω θα είναι πιο ραφιναρισμένο πχ , πιο ήσυχο με καλύτερο υβριδισμό κ.λπ. αλλά για εμένα μικροβελτιώσεις ( αν υπάρχουν ) για τελείως διαφορετική πλατφόρμα .
Θα μου πείς οδηγησέ το πρώτα ( και δίκιο θα έχεις) , και αν δουλέψει και αυτό σε νοικιάρικο σίγουρα θα το κάνω , με το 500Χ έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα πάντως και είναι για εμένα ίσως το καλύτερο Φιατ των τελευταίων ετών.
-
@dimsabas said in FIAT 600 SUV:
@criuser said in FIAT 600 SUV:
@dimsabas said in FIAT 600 SUV:
Το Drive πάντως έκαψε 6,6 λίτρα στη δοκιμή. Εντάξει, δημοσιογραφική χρήση αλλά και πάλι μπόλικα για να χτυπήσεις το Yaris Cross.
Επειδή τα έχεις οδηγήσει όλα.
Το γιάρις απλό και κρος και όλα τα τογιότα έχουν καλή κατανάλωση στα μποτιλιαρίσματα.
Αλλά δεν είναι όλος ο κόσμος στα μποτιλιαρίσματα.
Επίσης στον αυτοκινητόδρομο με το σιβιτι, έχουν κακή αίσθηση ποιότητας ταξιδιού και αν το πατήσεις σαν ταξιδιώτης και όχι σαν ΚΤΕΛ καίνε.
Η λογική των υβριδικών της Στελλάντις, χωρίς να τα έχω οδηγήσει, νομίζω είναι μία προσπάθεια να έχουν καταναλώσεις ντίζελ, αλλά να μην έχουν τους ρύπους του ντίζελ και έξω που η τιμή του ντίζελ είναι ίδια με την βενζίνη, να έχουν ίδιο κόστος, αλλά να έχουν και την ευκολία του ντίζελ στα ταξίδια.
Για συζήτηση το βάζω δεν ξέρω αν είμαι λάθος.
Τώρα ως προς το 600, είναι πολύ στενάχωρο για μένα, ίσως λίγο πιο δύσκολο στο να μπω και να βγώ από το αβέντζερ.
Η τιμή του είναι ακριβή, αλλά επειδή έγραψα κάτι στο θέμα του νέου 3 για τις τιμές του και μπήκα στα λήζινγκ, είδα ότι η λιανική τιμή του ι10 είναι κοντά 19000.
Εντάξει έχουμε ξεφύγει. Ο κουβάς των 11-12000 πριν 3 χρόνια, πήγε 19000 ?
Τα χαρίζουμε τελικά τα νέα 3.
Επίσης τα γιάρις κρος με τα 115 άλογα ξεκινάνε από 24440 και φτάνουν μέχρι 28880 και είναι 1 δ πιο αργά και 30 χλμ λιγότερη τελική από τα Στελλάντις.
Δεν μιλάω για τα όσα τους σέρνει ο παγωμένος, για τριξίματα, ποιότητα, μικρές πόρτες κλπ.
Οπότε τελικά στην κατανάλωση θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.
Λένε κάποιοι ότι κάνουν 1 ταξίδι τον χρόνο για να δικαιολογήσουν τα τογιότα.
Πόσοι κάνουν 20 χλμ την ημέρα σε μποτιλιάρισμα ?
Πιθανόν αρκετοί, αλλά όταν λεω για μποτιλιάρισμα, μιλάω για 15 χαω μωτ.
Οχι 25.
Δεν τα έχω οδηγήσει όλα. Με εξαίρεση τα Toyota, όλα έχουν δυσλειτουργίες, κομπιάσματα, σκορτσαρίσματα, κραδασμούς. Το αναφέρει κι η δοκιμή του Drive για το 600. Της Toyota δουλεύει ραπτομηχανή και καίει και λιγότερο, ενώ κινείται το περισσότερο ηλεκτρικά από όλους.
Και μια χαρά ταξιδεύουν. Δεν έχω κάνει ταξίδι με Yaris/Yaris Cross, αλλά με την Corolla 1.8 με τα 140 άλογα, κρατούσα 150άρες στον αυτοκινητόδρομο χωρίς πρόβλημα. Σε προδιαθέτει να πας ήρεμα, επειδή είναι απαλό κι ηλεκτρικό, αλλά δεν έχει πρόβλημα να το γκαζώσεις. Έχει και καλή αίσθηση στο τιμόνι, είναι σταθερό, μια χαρά ταξιδεύει με όσα.Επίσης, ένα γενικό σχόλιο: Επειδή ΔΕΝ τα έχετε οδηγήσει όλα αυτά που σχολιάζετε, ειδικά να τα ζήσετε για μέρες, πολλές φορές κάνετε συγκρίσεις Υπέρ Ατού. Κοιτάτε μόνο τα νούμερα. Τα αυτοκίνητα είναι πολλά παραπάνω από ξεροί αριθμοί.
Για αυτό σας ρωτάω.
Προφανώς έχω τα δικά μου κριτήρια αλλά αφορούν εμένα.
Η απάντηση ισχύει και για τον σιβιλ.
FIAT 600 SUV