-
@bill_hsd said in Ford Fiesta 2017:
@ken11 said in Ford Fiesta 2017:
Λοιπον,δοκιμασα το tip που αναφερεται με το reset και το start/stop δουλεψε,μετα απο δεν ξερω ποσους μηνες,θα το παρακολουθησω να δω πως λειτουργει απο εδω και στο εξης.
1.Βαζουμε στη 2η σκαλα το κλειδι,περιμενουμε 10 sec
2.Παταμε το κουμπι για το πισω φως ομιχλης 5 φορες
3.Παταμε το κουμπι των αλαρμ για 3 φορες
4.Περιμενουμε καποια sec εως οτου αναβοσβησει στο καρνταν το λαμπακι της μπαταριας,το reset εχει ολοκληρωθει,δοκιμαζουμε αν λειτουργει το s/s.Μπράβο!
Εφοσον δούλεψε με τη μία μετά απο καιρό, οπως λες, πιθανοτατα να βρεθηκε η λύση.
Υ.Γ. Άντε να λέμε/μαθαίνουμε και τίποτα τεχνικό-ουσιαστικό, που μπορεί να βοηθήσει και άλλα μέλη του forum με παρόμοια θέματα.Εντάξει, εγώ ήμουν σίγουρος πως τρολαρει ο φίλος, πατάς λέει 5 φορές το κουμπί για το πίσω φως ομίχλης και 3 τα αλαρμ!!!
Ούτε cheat codes στα ουφαδικα που παίζαμε μικροί!
-
@vagkirk said in Ford Fiesta 2017:
@bill_hsd said in Ford Fiesta 2017:
@ken11 said in Ford Fiesta 2017:
Λοιπον,δοκιμασα το tip που αναφερεται με το reset και το start/stop δουλεψε,μετα απο δεν ξερω ποσους μηνες,θα το παρακολουθησω να δω πως λειτουργει απο εδω και στο εξης.
1.Βαζουμε στη 2η σκαλα το κλειδι,περιμενουμε 10 sec
2.Παταμε το κουμπι για το πισω φως ομιχλης 5 φορες
3.Παταμε το κουμπι των αλαρμ για 3 φορες
4.Περιμενουμε καποια sec εως οτου αναβοσβησει στο καρνταν το λαμπακι της μπαταριας,το reset εχει ολοκληρωθει,δοκιμαζουμε αν λειτουργει το s/s.Μπράβο!
Εφοσον δούλεψε με τη μία μετά απο καιρό, οπως λες, πιθανοτατα να βρεθηκε η λύση.
Υ.Γ. Άντε να λέμε/μαθαίνουμε και τίποτα τεχνικό-ουσιαστικό, που μπορεί να βοηθήσει και άλλα μέλη του forum με παρόμοια θέματα.Εντάξει, εγώ ήμουν σίγουρος πως τρολαρει ο φίλος, πατάς λέει 5 φορές το κουμπί για το πίσω φως ομίχλης και 3 τα αλαρμ!!!
Ούτε cheat codes στα ουφαδικα που παίζαμε μικροί!
Κι όμως έτσι γίνεται...
Και στο αρχικό post που ανέβασα, την ίδια διαδικασία περιγράφει για να γίνει το reset. -
Το περιεργο ειναι πως,κανεις δεν το ξερει αυτο απο πριν,πως μπορει καποιος που ηρθε η ωρα του να αλλαξει την μπαταρια στο Ford του,οτι πρεπει να κανει reset μεσω αυτου συνδιασμου,ωστε να παρει τα νεα δεδομενα,να τα αποθηκευσει και να αρχισει να λειτουργει το ss.
Eτσι και γω τοσο διαστημα,πιστευα οτι κατι δεν παει καλα με το συστημα ss η οτι ειναι απο την ακινησια καποιες φορες,απο το χαμηλο ποσοστο της μπαταριας,απο τις υψηλες η χαμηλες θερμοκρασιες.
-
Άσχετη/σχετική ερώτηση, κοιτάζω για Fiesta με τον 1.0 ecoboost και δεν μπορώ να βρω με σαφήνεια με πόσους ίππους έβγαιναν. Κοιτάζω για χρόνια από 13 και μετά και βλέπω αγγελίες με 75,80,100,103,120 κλπ. Τι ισχύει τελικά; Ούτε από αναζήτηση έβγαλα ακρη
-
Ο 1.0.ecoboost έβγαινε με 100, 125, 140 και 155.
Δεν έβγαιναν όλοι ταυτόχρονα, ανάλογα τη χρονιά. -
@georgemit said in Ford Fiesta 2017:
Ο 1.0.ecoboost έβγαινε με 100, 125, 140 και 155.
Δεν έβγαιναν όλοι ταυτόχρονα, ανάλογα τη χρονιά.Και υπήρχε και μια έκδοση με 85 ίππους.
-
@fanis75 said in Ford Fiesta 2017:
@georgemit said in Ford Fiesta 2017:
Ο 1.0.ecoboost έβγαινε με 100, 125, 140 και 155.
Δεν έβγαιναν όλοι ταυτόχρονα, ανάλογα τη χρονιά.Και υπήρχε και μια έκδοση με 85 ίππους.
Ατμοσφαιρικο.
-
@ilias-a said in Ford Fiesta 2017:
@fanis75 said in Ford Fiesta 2017:
Και υπήρχε και μια έκδοση με 85 ίππους.
Ατμοσφαιρικο.
Όχι βέβαια, τι είναι να βγάζει 85 άλογα στο λίτρο ατμοσφαιρικό μοτέρ!! Τούρμπο ήταν, απλά φιμωμένο.
-
@fanis75 said in Ford Fiesta 2017:
@ilias-a said in Ford Fiesta 2017:
@fanis75 said in Ford Fiesta 2017:
Και υπήρχε και μια έκδοση με 85 ίππους.
Ατμοσφαιρικο.
Όχι βέβαια, τι είναι να βγάζει 85 άλογα στο λίτρο ατμοσφαιρικό μοτέρ!! Τούρμπο ήταν, απλά φιμωμένο.
https://www.autoexpress.co.uk/ford/fiesta/86391/ford-fiesta-10-80ps-review
υπήρχε ecobooost 1000cc με 80αλογα ατμοσφαιρα
In naturally aspirated form, this engine produces 79bhp and 105Nm of torque. -
@fanis75 said in Ford Fiesta 2017:
Όχι βέβαια, τι είναι να βγάζει 85 άλογα στο λίτρο ατμοσφαιρικό μοτέρ!! Τούρμπο ήταν, απλά φιμωμένο.
Ατμοσφαιρα με 80 αλογα ειναι Φανη, ψαχτο.
-
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και τη βοήθεια. Την έκδοση με τους λιγότερους ίππους την αποφεύγω; Η την κοιτάω και αυτή;
-
Με τα λίγα άλογα (85) είναι ο ατμοσφαιρικός 1.1 duratech και όχι ο 1.0 ecoboost (100 και άνω).
Mε τα ίδια άλογα παίζει και ο μικρός 1.5 diesel.
Στο Car οι πωλητές παίζει να τα έχουν μπερδέψει όλα. -
@gazp87 said in Ford Fiesta 2017:
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και τη βοήθεια. Την έκδοση με τους λιγότερους ίππους την αποφεύγω; Η την κοιτάω και αυτή;
Εαν εννοείς τον Ecoboost με τα 100 αλογα, ειναι μια χαρά μοτέρ. Το 1.1 duratec θα την απέφευγα.
-
Ήρθε η ώρα για αλλαγή ιμάντα χρονισμού,στην 10ετια,με 90.000 χιλ περίπου,είναι στάνταρ πακέτο με αντλία νερού? Θα μείνει το αμάξι στο συνεργείο για 1 ημέρα,καθώς είναι χρονοβόρο και μπελαλιδικη δουλειά.Θα πάω μάλλον για την Dayco,ελπίζω να έχουν βγαλει πιο ενισχυμένη version,αν και μου προτάθηκε και continental ιμάντα για περισσότερη αντοχή,δεν γνωρίζω όμως αν ίσχυει κάτι τέτοιο.
-
@ken11 said in Ford Fiesta 2017:
Ήρθε η ώρα για αλλαγή ιμάντα χρονισμού,στην 10ετια,με 90.000 χιλ περίπου,είναι στάνταρ πακέτο με αντλία νερού? Θα μείνει το αμάξι στο συνεργείο για 1 ημέρα,καθώς είναι χρονοβόρο και μπελαλιδικη δουλειά.Θα πάω μάλλον για την Dayco,ελπίζω να έχουν βγαλει πιο ενισχυμένη version,αν και μου προτάθηκε και continental
ιμάντα για περισσότερη αντοχή,δεν γνωρίζω όμως αν ίσχυει κάτι τέτοιο.Εννοείται ότι θα αλλάξεις και αντλία αφού ανοίγεις το μοτέρ.
-
Εκανα και μια έρευνα για κοστολογιο,σε αντιπροσωπεία μου είπαν 800€ με εργασίες,αλλαγή ιμάντα,αντλίας,τεντωτηρων,λαδιών,κόλλες και λοιπά διάφορα,σε Ford εξουσιοδότημενο με όλα γνήσια ανταλλακτικά,dayco ιμάντα 1000αρικο,σε γενικό συνεργείο με ιμάντα continental και πιθανόν aftermarket 500€.
-
@ken11 said in Ford Fiesta 2017:
continental
αν δε βάλεις γνήσια ανταλλακτικά στη θέση σου θα προτιμουσα continental η skf
πάρε ενα τηλ τον βασιλάκη στη φιλολαου, έχει καλές τιμές στα γνήσια -
@dimitrioskosmas said in Ford Fiesta 2017:
@ken11 said in Ford Fiesta 2017:
continental
αν δε βάλεις γνήσια ανταλλακτικά στη θέση σου θα προτιμουσα continental η skf
πάρε ενα τηλ τον βασιλάκη στη φιλολαου, έχει καλές τιμές στα γνήσιαOχι,τελικα επελεξα την Dayco,διοτι η διαφορα δεν αξιζε για να παω σε aftermarket,δεν θυμαμαι ποσο ακριβως.Το αμαξι θα μεινει 3 ημερες μεσα συνεργειο,εχει πολυ δουλεια προφανως,θα αλλαχθουν αρκετα πραγματα.
-
αν έχεις το 1,0 ecoboost, οντως εχει πολυ δουλεια, σε πιο συνεργειο πήγες;
Ford Fiesta 2017