Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG3 Hybrid+ 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG3 Hybrid+ 2024
    • 1
    • 2
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 61
    • 62
    • 38 / 62
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    76
    1227
    41008
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap @ataim last edited by

      @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

      Youtube Video

      Αυτός το μέτρησε 6,9 στο 0-60mph τι έχουν κάνει!

      Τα 100 χλμ είναι 62mph. Χαχαχαχα

      Απατεώνας!

      Πω, θα κάνω ignore το νήμα, θα χάσω τις οικονομίες μου

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • ataim
        ataim last edited by

        0-50kph πρέπει να πηγαίνει μαζί με το yaris στα 3,5 sec και μετά απογείωση, για το 50-100 θέλει ακόμα 3,5 sec.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • cirus
          cirus last edited by cirus

          Ο @ataim έκανε ανάλυση ωραία.

          Εγώ θα πω χωρίς να το έχω κάνει test drive που ψήνομαι να το κανονισω σε καμία ευκαιρία ότι μου ακούγεται γενικά ένα σβέλτο αμαξάκι οικονομικό και σε πολύ καλή τιμή με μοναδικό πράγμα που με χαλάει αλλά όχι και τραγικά ότι δεν έχει διαιρούμενο πίσω κάθισμα.

          Νομιζω ότι το αμαξάκι είναι παρα πολύ καλό γενικά.

          Εδώ το polo σε 5ταχυτο χωρίς καν υβριδικό σύστημα με 5ταχυτο κιβωτιο κάνει 23 Κ χωρίς να είναι καν φουλ έξτρα . Τι να λέμε τώρα ο Κινέζος σου τα δίνει όλα σε ενα πολυ καλό πακετο με αυτόματο και full hybrid

          Cirus the virus

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • ataim
            ataim last edited by ataim

            Ένα πρόβλημα που διαπιστώνουν οι νέοι ιδιοκτήτες είναι ότι στις κατηφορικές διαδρομές μόλις γεμίσει η μπαταρία παύει η επιβράδυνση οπότε και πρέπει να καταφύγεις στα φρένα, κάτι αρκετά επικύνδυνο σε παρατεταμένες κατωφέρειες.

            Τα Toyota μπορούν και επιβραδύνουν σε τέτοιες συνθήκες μέσω του πλανητικού ή και του βενζινοκινητήρα, ακριβώς τι κάνουν τα honda/nissan/renault δεν γνωρίζω, ίσως συνεχίζουν να χρησιμοποιούν το traction motor για επιβράδυνση με την ενέργεια να χάνεται; Το mg φαίνεται να έχει θεματάκι.

            T ektoras 2 Replies Last reply Reply Quote 1
            • antonakis
              antonakis last edited by antonakis

              Οι φρενάδες κλέφτες θα γίνουν?

              Τα χουμε πει, η toyota είναι χρόνια μπροστά στην εξέλιξη των υβριδικών της.

              Moments before detonation...

              L 1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • T
                tkin73 @ataim last edited by

                @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                Ένα πρόβλημα που διαπιστώνουν οι νέοι ιδιοκτήτες είναι ότι στις κατηφορικές διαδρομές μόλις γεμίσει η μπαταρία παύει η επιβράδυνση οπότε και πρέπει να καταφύγεις στα φρένα, κάτι αρκετά επικύνδυνο σε παρατεταμένες κατωφέρειες.

                Τα Toyota μπορούν και επιβραδύνουν σε τέτοιες συνθήκες μέσω του πλανητικού ή και του βενζινοκινητήρα, ακριβώς τι κάνουν τα honda/nissan/renault δεν γνωρίζω, ίσως συνεχίζουν να χρησιμοποιούν το traction motor για επιβράδυνση με την ενέργεια να χάνεται; Το mg φαίνεται να έχει θεματάκι.

                ποσα σεναρια οδηγησης τελικα εχουν αυτά τα υβριδικά ? σεμιναρια πρεπει να περνάνε οι οδηγοι!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap @antonakis last edited by

                  @antonakis said in MG3 Hybrid+ 2024:

                  Οι φρενάδες κλέφτες θα γίνουν?

                  Τα χουμε πει, η toyota είναι χρόνια μπροστά στην εξέλιξη των υβριδικών της.

                  Απλά τα Toyota δεν έχουν one pedal...μουχαχαχα

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ektoras
                    ektoras @ataim last edited by

                    @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                    ..... ακριβώς τι κάνουν τα honda/nissan/renault δεν γνωρίζω, ίσως συνεχίζουν να χρησιμοποιούν το traction motor για επιβράδυνση με την ενέργεια να χάνεται; Το mg φαίνεται να έχει θεματάκι.

                    Στα Honda σε κατηφορική διαδρομή, αν έχεις D, επιβραδύνει ελαφρά. Όταν γεμίσει η μπαταρία, η γεννήτρια κινεί τον κινητήρα σε πολύ χαμηλές στροφές.

                    Σε κατηφορική διαδρομη, αν έχεις B, επιβραδύνει πάρα πολύ. Όταν γεμίσει η μπαταρία, η γεννήτρια κινεί τον κινητήρα αλλά σε πολύ υψηλότερες στροφές.

                    Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει επιβάρυνση από τον κινητήρα, που βοηθάει και στον καθαρισμό του φίλτρου καυσαερίων.

                    Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                    S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      super-t @ektoras last edited by

                      @ektoras said in MG3 Hybrid+ 2024:

                      @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                      ..... ακριβώς τι κάνουν τα honda/nissan/renault δεν γνωρίζω, ίσως συνεχίζουν να χρησιμοποιούν το traction motor για επιβράδυνση με την ενέργεια να χάνεται; Το mg φαίνεται να έχει θεματάκι.

                      Στα Honda σε κατηφορική διαδρομή, αν έχεις D, επιβραδύνει ελαφρά. Όταν γεμίσει η μπαταρία, η γεννήτρια κινεί τον κινητήρα σε πολύ χαμηλές στροφές.

                      Σε κατηφορική διαδρομη, αν έχεις B, επιβραδύνει πάρα πολύ. Όταν γεμίσει η μπαταρία, η γεννήτρια κινεί τον κινητήρα αλλά σε πολύ υψηλότερες στροφές.

                      Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει επιβάρυνση από τον κινητήρα, που βοηθάει και στον καθαρισμό του φίλτρου καυσαερίων.

                      Πως θα καθαρίσει το φίλτρο αν περιστρέφει ο ηλεκτροκ τον κινητήρα; Χρειάζεται και υψηλή θερμοκρασία.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ektoras
                        ektoras last edited by

                        @super-t said in MG3 Hybrid+ 2024:

                        @ektoras said in MG3 Hybrid+ 2024:

                        @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                        ..... ακριβώς τι κάνουν τα honda/nissan/renault δεν γνωρίζω, ίσως συνεχίζουν να χρησιμοποιούν το traction motor για επιβράδυνση με την ενέργεια να χάνεται; Το mg φαίνεται να έχει θεματάκι.

                        Στα Honda σε κατηφορική διαδρομή, αν έχεις D, επιβραδύνει ελαφρά. Όταν γεμίσει η μπαταρία, η γεννήτρια κινεί τον κινητήρα σε πολύ χαμηλές στροφές.

                        Σε κατηφορική διαδρομη, αν έχεις B, επιβραδύνει πάρα πολύ. Όταν γεμίσει η μπαταρία, η γεννήτρια κινεί τον κινητήρα αλλά σε πολύ υψηλότερες στροφές.

                        Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει επιβάρυνση από τον κινητήρα, που βοηθάει και στον καθαρισμό του φίλτρου καυσαερίων.

                        Πως θα καθαρίσει το φίλτρο αν περιστρέφει ο ηλεκτροκ τον κινητήρα; Χρειάζεται και υψηλή θερμοκρασία.

                        Διαφορετική είναι η λειτουργία ενός πετρελαιοκινητήρα από έναν βενζινοκινητήρα.

                        Ενώ ο πετρελαιοκινητήρας θέλει πλούσιο μείγμα για να κάνει καθαρισμό του φίλτρου, ή υψηλές στροφές συνεχόμενες για αρκετή ώρα, ο βενζινοκινητήρας θέλει κατηφόρα, με ταχύτητα στο κιβώτιο, (ώστε να περιστρέφεται σε σχετικά υψηλές στροφές, αλλά χωρίς καύσιμο) για να καθαρίσει το δικό του φίλτρο.

                        Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                        F S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          famas @ektoras last edited by

                          @ektoras said in MG3 Hybrid+ 2024:

                          @super-t said in MG3 Hybrid+ 2024:

                          @ektoras said in MG3 Hybrid+ 2024:

                          @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                          ..... ακριβώς τι κάνουν τα honda/nissan/renault δεν γνωρίζω, ίσως συνεχίζουν να χρησιμοποιούν το traction motor για επιβράδυνση με την ενέργεια να χάνεται; Το mg φαίνεται να έχει θεματάκι.

                          Στα Honda σε κατηφορική διαδρομή, αν έχεις D, επιβραδύνει ελαφρά. Όταν γεμίσει η μπαταρία, η γεννήτρια κινεί τον κινητήρα σε πολύ χαμηλές στροφές.

                          Σε κατηφορική διαδρομη, αν έχεις B, επιβραδύνει πάρα πολύ. Όταν γεμίσει η μπαταρία, η γεννήτρια κινεί τον κινητήρα αλλά σε πολύ υψηλότερες στροφές.

                          Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει επιβάρυνση από τον κινητήρα, που βοηθάει και στον καθαρισμό του φίλτρου καυσαερίων.

                          Πως θα καθαρίσει το φίλτρο αν περιστρέφει ο ηλεκτροκ τον κινητήρα; Χρειάζεται και υψηλή θερμοκρασία.

                          Διαφορετική είναι η λειτουργία ενός πετρελαιοκινητήρα από έναν βενζινοκινητήρα.

                          Ενώ ο πετρελαιοκινητήρας θέλει πλούσιο μείγμα για να κάνει καθαρισμό του φίλτρου, ή υψηλές στροφές συνεχόμενες για αρκετή ώρα, ο βενζινοκινητήρας θέλει κατηφόρα, με ταχύτητα στο κιβώτιο, (ώστε να περιστρέφεται σε σχετικά υψηλές στροφές, αλλά χωρίς καύσιμο) για να καθαρίσει το δικό του φίλτρο.

                          Νομίζω το συζητούσαμε ότι με το GPF δεν μπορούμε να κάνουμε αυτό αυτό που κάναμε παλιά, κατηφόρα με ταχύτητα χωρίς γκάζι. Θέλει λειτουργία παρεμφερή με το πετρέλαιο.

                          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                          georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • georgemit
                            georgemit @famas last edited by

                            @famas said in MG3 Hybrid+ 2024:

                            @ektoras said in MG3 Hybrid+ 2024:

                            @super-t said in MG3 Hybrid+ 2024:

                            @ektoras said in MG3 Hybrid+ 2024:

                            @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                            ..... ακριβώς τι κάνουν τα honda/nissan/renault δεν γνωρίζω, ίσως συνεχίζουν να χρησιμοποιούν το traction motor για επιβράδυνση με την ενέργεια να χάνεται; Το mg φαίνεται να έχει θεματάκι.

                            Στα Honda σε κατηφορική διαδρομή, αν έχεις D, επιβραδύνει ελαφρά. Όταν γεμίσει η μπαταρία, η γεννήτρια κινεί τον κινητήρα σε πολύ χαμηλές στροφές.

                            Σε κατηφορική διαδρομη, αν έχεις B, επιβραδύνει πάρα πολύ. Όταν γεμίσει η μπαταρία, η γεννήτρια κινεί τον κινητήρα αλλά σε πολύ υψηλότερες στροφές.

                            Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει επιβάρυνση από τον κινητήρα, που βοηθάει και στον καθαρισμό του φίλτρου καυσαερίων.

                            Πως θα καθαρίσει το φίλτρο αν περιστρέφει ο ηλεκτροκ τον κινητήρα; Χρειάζεται και υψηλή θερμοκρασία.

                            Διαφορετική είναι η λειτουργία ενός πετρελαιοκινητήρα από έναν βενζινοκινητήρα.

                            Ενώ ο πετρελαιοκινητήρας θέλει πλούσιο μείγμα για να κάνει καθαρισμό του φίλτρου, ή υψηλές στροφές συνεχόμενες για αρκετή ώρα, ο βενζινοκινητήρας θέλει κατηφόρα, με ταχύτητα στο κιβώτιο, (ώστε να περιστρέφεται σε σχετικά υψηλές στροφές, αλλά χωρίς καύσιμο) για να καθαρίσει το δικό του φίλτρο.

                            Νομίζω το συζητούσαμε ότι με το GPF δεν μπορούμε να κάνουμε αυτό αυτό που κάναμε παλιά, κατηφόρα με ταχύτητα χωρίς γκάζι. Θέλει λειτουργία παρεμφερή με το πετρέλαιο.

                            Δηλαδή;

                            i30 160 N line!

                            F 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              famas @georgemit last edited by

                              @georgemit said in MG3 Hybrid+ 2024:

                              @famas said in MG3 Hybrid+ 2024:

                              @ektoras said in MG3 Hybrid+ 2024:

                              @super-t said in MG3 Hybrid+ 2024:

                              @ektoras said in MG3 Hybrid+ 2024:

                              @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                              ..... ακριβώς τι κάνουν τα honda/nissan/renault δεν γνωρίζω, ίσως συνεχίζουν να χρησιμοποιούν το traction motor για επιβράδυνση με την ενέργεια να χάνεται; Το mg φαίνεται να έχει θεματάκι.

                              Στα Honda σε κατηφορική διαδρομή, αν έχεις D, επιβραδύνει ελαφρά. Όταν γεμίσει η μπαταρία, η γεννήτρια κινεί τον κινητήρα σε πολύ χαμηλές στροφές.

                              Σε κατηφορική διαδρομη, αν έχεις B, επιβραδύνει πάρα πολύ. Όταν γεμίσει η μπαταρία, η γεννήτρια κινεί τον κινητήρα αλλά σε πολύ υψηλότερες στροφές.

                              Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει επιβάρυνση από τον κινητήρα, που βοηθάει και στον καθαρισμό του φίλτρου καυσαερίων.

                              Πως θα καθαρίσει το φίλτρο αν περιστρέφει ο ηλεκτροκ τον κινητήρα; Χρειάζεται και υψηλή θερμοκρασία.

                              Διαφορετική είναι η λειτουργία ενός πετρελαιοκινητήρα από έναν βενζινοκινητήρα.

                              Ενώ ο πετρελαιοκινητήρας θέλει πλούσιο μείγμα για να κάνει καθαρισμό του φίλτρου, ή υψηλές στροφές συνεχόμενες για αρκετή ώρα, ο βενζινοκινητήρας θέλει κατηφόρα, με ταχύτητα στο κιβώτιο, (ώστε να περιστρέφεται σε σχετικά υψηλές στροφές, αλλά χωρίς καύσιμο) για να καθαρίσει το δικό του φίλτρο.

                              Νομίζω το συζητούσαμε ότι με το GPF δεν μπορούμε να κάνουμε αυτό αυτό που κάναμε παλιά, κατηφόρα με ταχύτητα χωρίς γκάζι. Θέλει λειτουργία παρεμφερή με το πετρέλαιο.

                              Δηλαδή;

                              Passive Regeneration: During passive regeneration, the ECU relies on normal driving conditions to raise the exhaust gas temperature to a level that allows the trapped particulate matter to burn off. This typically occurs during sustained highway driving or higher engine load conditions. The ECU closely monitors the temperature and other parameters to ensure efficient regeneration.
                              https://www.newsmartsafe.com/industry-news/gpf-regeneration

                              https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                              georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • georgemit
                                georgemit @famas last edited by

                                @famas said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                @georgemit said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                @famas said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                @ektoras said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                @super-t said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                @ektoras said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                ..... ακριβώς τι κάνουν τα honda/nissan/renault δεν γνωρίζω, ίσως συνεχίζουν να χρησιμοποιούν το traction motor για επιβράδυνση με την ενέργεια να χάνεται; Το mg φαίνεται να έχει θεματάκι.

                                Στα Honda σε κατηφορική διαδρομή, αν έχεις D, επιβραδύνει ελαφρά. Όταν γεμίσει η μπαταρία, η γεννήτρια κινεί τον κινητήρα σε πολύ χαμηλές στροφές.

                                Σε κατηφορική διαδρομη, αν έχεις B, επιβραδύνει πάρα πολύ. Όταν γεμίσει η μπαταρία, η γεννήτρια κινεί τον κινητήρα αλλά σε πολύ υψηλότερες στροφές.

                                Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει επιβάρυνση από τον κινητήρα, που βοηθάει και στον καθαρισμό του φίλτρου καυσαερίων.

                                Πως θα καθαρίσει το φίλτρο αν περιστρέφει ο ηλεκτροκ τον κινητήρα; Χρειάζεται και υψηλή θερμοκρασία.

                                Διαφορετική είναι η λειτουργία ενός πετρελαιοκινητήρα από έναν βενζινοκινητήρα.

                                Ενώ ο πετρελαιοκινητήρας θέλει πλούσιο μείγμα για να κάνει καθαρισμό του φίλτρου, ή υψηλές στροφές συνεχόμενες για αρκετή ώρα, ο βενζινοκινητήρας θέλει κατηφόρα, με ταχύτητα στο κιβώτιο, (ώστε να περιστρέφεται σε σχετικά υψηλές στροφές, αλλά χωρίς καύσιμο) για να καθαρίσει το δικό του φίλτρο.

                                Νομίζω το συζητούσαμε ότι με το GPF δεν μπορούμε να κάνουμε αυτό αυτό που κάναμε παλιά, κατηφόρα με ταχύτητα χωρίς γκάζι. Θέλει λειτουργία παρεμφερή με το πετρέλαιο.

                                Δηλαδή;

                                Passive Regeneration: During passive regeneration, the ECU relies on normal driving conditions to raise the exhaust gas temperature to a level that allows the trapped particulate matter to burn off. This typically occurs during sustained highway driving or higher engine load conditions. The ECU closely monitors the temperature and other parameters to ensure efficient regeneration.
                                https://www.newsmartsafe.com/industry-news/gpf-regeneration

                                Κι αυτό σημαίνει ότι τις κατηφόρες δε τις κατεβαίνουμε με ταχύτητα χωρίς γκάζι;

                                i30 160 N line!

                                F 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  famas @georgemit last edited by

                                  @georgemit said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                  @famas said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                  @georgemit said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                  @famas said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                  @ektoras said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                  @super-t said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                  @ektoras said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                  @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                  ..... ακριβώς τι κάνουν τα honda/nissan/renault δεν γνωρίζω, ίσως συνεχίζουν να χρησιμοποιούν το traction motor για επιβράδυνση με την ενέργεια να χάνεται; Το mg φαίνεται να έχει θεματάκι.

                                  Στα Honda σε κατηφορική διαδρομή, αν έχεις D, επιβραδύνει ελαφρά. Όταν γεμίσει η μπαταρία, η γεννήτρια κινεί τον κινητήρα σε πολύ χαμηλές στροφές.

                                  Σε κατηφορική διαδρομη, αν έχεις B, επιβραδύνει πάρα πολύ. Όταν γεμίσει η μπαταρία, η γεννήτρια κινεί τον κινητήρα αλλά σε πολύ υψηλότερες στροφές.

                                  Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει επιβάρυνση από τον κινητήρα, που βοηθάει και στον καθαρισμό του φίλτρου καυσαερίων.

                                  Πως θα καθαρίσει το φίλτρο αν περιστρέφει ο ηλεκτροκ τον κινητήρα; Χρειάζεται και υψηλή θερμοκρασία.

                                  Διαφορετική είναι η λειτουργία ενός πετρελαιοκινητήρα από έναν βενζινοκινητήρα.

                                  Ενώ ο πετρελαιοκινητήρας θέλει πλούσιο μείγμα για να κάνει καθαρισμό του φίλτρου, ή υψηλές στροφές συνεχόμενες για αρκετή ώρα, ο βενζινοκινητήρας θέλει κατηφόρα, με ταχύτητα στο κιβώτιο, (ώστε να περιστρέφεται σε σχετικά υψηλές στροφές, αλλά χωρίς καύσιμο) για να καθαρίσει το δικό του φίλτρο.

                                  Νομίζω το συζητούσαμε ότι με το GPF δεν μπορούμε να κάνουμε αυτό αυτό που κάναμε παλιά, κατηφόρα με ταχύτητα χωρίς γκάζι. Θέλει λειτουργία παρεμφερή με το πετρέλαιο.

                                  Δηλαδή;

                                  Passive Regeneration: During passive regeneration, the ECU relies on normal driving conditions to raise the exhaust gas temperature to a level that allows the trapped particulate matter to burn off. This typically occurs during sustained highway driving or higher engine load conditions. The ECU closely monitors the temperature and other parameters to ensure efficient regeneration.
                                  https://www.newsmartsafe.com/industry-news/gpf-regeneration

                                  Κι αυτό σημαίνει ότι τις κατηφόρες δε τις κατεβαίνουμε με ταχύτητα χωρίς γκάζι;

                                  Νομίζω το γνωμικό λέει ότι με όποια ταχύτητα ανεβαίνεις την ανηφορά, με την ίδια ταχύτητα (σχέση) την κατεβαίνεις στην επιστροφή.

                                  https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • georgemit
                                    georgemit last edited by georgemit

                                    Ναι αυτό βασικά ισχύει αλλά δεν έχει σχέση με αυτό που λέμε.
                                    Όταν κατεβαίνεις μια κατηφόρα με ταχύτητα στο σαζμάν χωρίς γκάζι δε κάνεις ζημιά στο gpf.
                                    Ούτε περιμένει την κατηφόρα να κάνει αναγέννηση.
                                    Αν το αμάξι βγαίνει εθνική έχεις μπροστά σου άπειρες ευθείες να κάνει αναγέννηση όταν θα κινείσαι ψιλοπατημένος.
                                    Το δικό μου δεν έχει κάνει ποτέ.

                                    i30 160 N line!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      ad276 @fanis75 last edited by ad276

                                      @fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                      @cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                      δεν είναι δοκιμαστης ο ανθρωπος, διαφημιστής είναι απλά

                                      Προφανώς....!!

                                      Περιμενω να το δω δοκιμη απο τον Στεφου στο trcoff.
                                      Εν τω μεταξυ εθεαθη ενα ασημι στη Συρο.....Ωραιο ειναι,πολυ συμπαθητικο.
                                      Απλα ο συνδυασμος led φωτα ημερας με προβολεις αλογονου......ε δεν ειναι και οτι καλυτερο.Νομιζω μονο η full εκδοση εχει παντου led.

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Πάντως με 200 ευρώ τ κανεις led διότι έχει projector

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        M 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • M
                                          mithos1979 @lap last edited by

                                          @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                          Πάντως με 200 ευρώ τ κανεις led διότι έχει projector

                                          Έβαλες; Αν ναι ποια λάμπα;

                                          L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • cirus
                                            cirus @ad276 last edited by

                                            @ad276 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                            @fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                            @cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                            δεν είναι δοκιμαστης ο ανθρωπος, διαφημιστής είναι απλά

                                            Προφανώς....!!

                                            Περιμενω να το δω δοκιμη απο τον Στεφου στο trcoff.
                                            Εν τω μεταξυ εθεαθη ενα ασημι στη Συρο.....Ωραιο ειναι,πολυ συμπαθητικο.
                                            Απλα ο συνδυασμος led φωτα ημερας με προβολεις αλογονου......ε δεν ειναι και οτι καλυτερο.Νομιζω μονο η full εκδοση εχει παντου led.

                                            καλα και τα μη full led μια χαρα είναι και παραπανω από καλά οταν πάρεις υποψιν την τιμή του.

                                            Μονο την μη υπαρξη πίσω διαιρούμενου καθίσματος δεν δικαιολογώ

                                            Διαολε αυτο το έχουν και πολύ φτηνα αμαξάκια δεν καταλαβαίνω πως σε αυτό το εβαλαν μονο μονοκόματο!!!!

                                            Cirus the virus

                                            antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 38 / 62
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr