-
-
Πολύ καλό φαίνεται.
Αν βγεί και αυτό με τον atmo 1.5 στα 20.000€ θα γίνει ανάρπαστο. -
εγω τα εχω πει οσον αφορα το προηγουμενο μοντελο.
Τωρα αυτο έχει και μοντερνα εμφανιση μεσα εξω που το προηγουμενο υστερούσε
εγω αν ηθελα καινουργιο αμάξι οικογενειακο και τα κουκια δεν εβγαιναν για να φτασω τα 30Κ που είναι σχεδον ολα τα καινούργια ενοείται οτι αυτό θα ήταν στη λιστα απο τα επικρατέστερα
να δωσεις 20Κ για να εχεις ενα μεγαλο και συχρονο αυτοκινητο να εξυπηρετησεις την οικογενεια σου με τα οποια μειονεκτηματα έχει σε σχεση με τα καλύτερα επωνυμα είναι μεγάλη υποθεση.
Τα 10Κ που έχει διαφορά και μπορει κάποιος να τα αξιοποιησει για αλλες ανάγκες της οικογενειας του είναι πολυ μεγάλο κίνητρο
-
εγω τα εχω πει οσον αφορα το προηγουμενο μοντελο.
Τωρα αυτο έχει και μοντερνα εμφανιση μεσα εξω που το προηγουμενο υστερούσε
εγω αν ηθελα καινουργιο αμάξι οικογενειακο και τα κουκια δεν εβγαιναν για να φτασω τα 30Κ που είναι σχεδον ολα τα καινούργια ενοείται οτι αυτό θα ήταν στη λιστα απο τα επικρατέστερα
να δωσεις 20Κ για να εχεις ενα μεγαλο και συχρονο αυτοκινητο να εξυπηρετησεις την οικογενεια σου με τα οποια μειονεκτηματα έχει σε σχεση με τα καλύτερα επωνυμα είναι μεγάλη υποθεση.
Τα 10Κ που έχει διαφορά και μπορει κάποιος να τα αξιοποιησει για αλλες ανάγκες της οικογενειας του είναι πολυ μεγάλο κίνητρο
Εγώ φοβάμαι ότι όλα αυτά είναι σαν τα γαλλικά.Μπορει να είναι πολύ ευπαθή.Το ότι έχει 7 χρόνια εγγύηση μη σε ξεγελά.Μπορει κάτι σοβαρό να χαλάει και να στο φτιάχνουν μια και δυο και τρεις φορές μέσα στα 7 χρόνια αλλά μετά τι?Αν έχουμε τέτοια δεδομένα δε θα μπορείς να το πουλήσεις μετά.Ουτε και να το κτατησεις.Παντα να κοιτάς και το μετά κυρίως σε κάτι που ναι φτηνο
-
εγω τα εχω πει οσον αφορα το προηγουμενο μοντελο.
Τωρα αυτο έχει και μοντερνα εμφανιση μεσα εξω που το προηγουμενο υστερούσε
εγω αν ηθελα καινουργιο αμάξι οικογενειακο και τα κουκια δεν εβγαιναν για να φτασω τα 30Κ που είναι σχεδον ολα τα καινούργια ενοείται οτι αυτό θα ήταν στη λιστα απο τα επικρατέστερα
να δωσεις 20Κ για να εχεις ενα μεγαλο και συχρονο αυτοκινητο να εξυπηρετησεις την οικογενεια σου με τα οποια μειονεκτηματα έχει σε σχεση με τα καλύτερα επωνυμα είναι μεγάλη υποθεση.
Τα 10Κ που έχει διαφορά και μπορει κάποιος να τα αξιοποιησει για αλλες ανάγκες της οικογενειας του είναι πολυ μεγάλο κίνητρο
Εγώ φοβάμαι ότι όλα αυτά είναι σαν τα γαλλικά.Μπορει να είναι πολύ ευπαθή.Το ότι έχει 7 χρόνια εγγύηση μη σε ξεγελά.Μπορει κάτι σοβαρό να χαλάει και να στο φτιάχνουν μια και δυο και τρεις φορές μέσα στα 7 χρόνια αλλά μετά τι?Αν έχουμε τέτοια δεδομένα δε θα μπορείς να το πουλήσεις μετά.Ουτε και να το κτατησεις.Παντα να κοιτάς και το μετά κυρίως σε κάτι που ναι φτηνο
οταν αγοραζεις καινουργιο μοντελο αυτος ο κύνδινος ΠΑΝΤΑ υπάρχει.
Τα 7 χρόνια εγγυηση είναι ενας τεραστια καλος λόγος να το πάρεις.
Αν τυχον οπως ισχυριζεσαι σου παρουσιασει 2 φορες το ιδιο προβλημα μεσα σε 7 χρόνια η λύση είναι πολύ απλή. Το πουλας αμέσως μολις το φτιαξουν την 2η φορα και παίρνεις κάτι αλλο. Η εγγυηση ειναι σπουδαιο μεσο να εισαι υσηχος. Εγώ το puma μου λέω να το πουλήσω πριν ερθει ο τελευταιος χρόνος εγγυησης (εχει 8 χρόνια). Οσο είναι μεσα στην εγγυηση δεν με νοιαζει καθολου. Οτι και να πάθει μου το φτιάχνουν και δεν πληρωνω οσο ακριβο και να είναι κάτι ειτε λέγεται φαναρι led, ειτε κινητήρας είτε οτιδηπωτε που πονάει την τσέπη. Μεχρι στιγμης εχει χρειαστει μονο ο γρυλος του παραθύρου και μια φυσσα που δεν παταγε καλά. Δεν πλήρωσα μια και για ανταλακτικα και για εργασία και διορθωθηκαν αμεσα. Δεν ηταν ακριβες επισκευες αλλα και να ήταν παλι δεν θα πλήρωνα
Αυτα ομως είναι ρισκα που παίρνεις με οποιοδηποτε νεο μοντελο παρουσιαζεται στην αγορα και δεν υπάρχει ηδη 1-2 χρόνια
Εδω στην VW που το VAG group είναι τεραστιο, αγοραζες καινούργιο αμαξι και σου έλεγαν οτι είναι φυσιολογικο να καίει λάδια μετα από 10000χλμ. Και σου έδιναν 2 χρόνια εγγυηση, απο την οποια φυσικα δεν σου αλλαζαν τιποτα γιατι ολα είναι φυσιολογικά και ετσι δουλευει το αμάξι
-
εγω τα εχω πει οσον αφορα το προηγουμενο μοντελο.
Τωρα αυτο έχει και μοντερνα εμφανιση μεσα εξω που το προηγουμενο υστερούσε
εγω αν ηθελα καινουργιο αμάξι οικογενειακο και τα κουκια δεν εβγαιναν για να φτασω τα 30Κ που είναι σχεδον ολα τα καινούργια ενοείται οτι αυτό θα ήταν στη λιστα απο τα επικρατέστερα
να δωσεις 20Κ για να εχεις ενα μεγαλο και συχρονο αυτοκινητο να εξυπηρετησεις την οικογενεια σου με τα οποια μειονεκτηματα έχει σε σχεση με τα καλύτερα επωνυμα είναι μεγάλη υποθεση.
Τα 10Κ που έχει διαφορά και μπορει κάποιος να τα αξιοποιησει για αλλες ανάγκες της οικογενειας του είναι πολυ μεγάλο κίνητρο
Εγώ φοβάμαι ότι όλα αυτά είναι σαν τα γαλλικά.Μπορει να είναι πολύ ευπαθή.Το ότι έχει 7 χρόνια εγγύηση μη σε ξεγελά.Μπορει κάτι σοβαρό να χαλάει και να στο φτιάχνουν μια και δυο και τρεις φορές μέσα στα 7 χρόνια αλλά μετά τι?Αν έχουμε τέτοια δεδομένα δε θα μπορείς να το πουλήσεις μετά.Ουτε και να το κτατησεις.Παντα να κοιτάς και το μετά κυρίως σε κάτι που ναι φτηνο
οταν αγοραζεις καινουργιο μοντελο αυτος ο κύνδινος ΠΑΝΤΑ υπάρχει.
Τα 7 χρόνια εγγυηση είναι ενας τεραστια καλος λόγος να το πάρεις.
Εδω στην VW που το VAG group είναι τεραστιο, αγοραζες καινούργιο αμαξι και σου έλεγαν οτι είναι φυσιολογικο να καίει λάδια μετα από 10000χλμ. Και σου έδιναν 2 χρόνια εγγυηση, απο την οποια φυσικα δεν σου αλλαζαν τιποτα γιατι ολα είναι φυσιολογικά και ετσι δουλευει το αμάξι
Παίζει ρόλο και το συνεργείο που πηγαίνεις. Τον Ιούνιο του 2003 πήρα ένα golf4 καινούριο. Σε 3-4 μήνες δεν έβγαζε κρύο αέρα ο αυτόματος κλιματισμός. Πάω ΕΤΕΑ, μου λένε τρύπησε το ψυγείο του κλιματισμού, πιθανόν από πέτρα!!! Κόστος επισκευής 600€. Εν τω μεταξύ επειδή δούλευα σε διπλανό νομό, είχα κάνει το πρώτο σερβίς στην εκεί αντιπροσωπεία. Παίρνω επιτόπου τηλέφωνο τον εκει αρχιμηχανικό ( ήταν φίλος συναδέλφου), του εξηγώ την κατάσταση και μου λέει αμέσως, πες τους να το μονταρουν και φέρτε το εδώ. Με χρέωσαν και 20€ οι αλήτες. Τελικά το πέρασε εγγύηση η επαρχιακή αντιπροσωπεία και φυσικά δεν με ξαναείδε η ΕΤΕΑ μέχρι τα 120000χλμ που το πούλησα. Επίσης μου άλλαξε τους γρύλους προληπτικά πριν λήξει η εγγύηση.
-
Περίμενες από ΕΤΕΑ τίποτα καλύτερο? Οικογενειακό νταραβέρι από το 1975, όταν έμαθα ότι κλείνει η μόνη μου στεναχώρια ήταν ότι δεν θα μπορώ να ρίχνω τις μούντζες μου κάθε φορά που περνάω….ευτυχώς το ανέλαβε ο Μανδύλας…
-
-
-
3 εκδόσεις στην Ιρλανδία από... 29Κ! Βέβαια αυτοί πλέον έχουν λεφτά νομίζω...
The Essence model, priced from €28,995, comes well-equipped with a 10.25-inch HD infotainment display with navigation, a seven-inch virtual driver display, rear parking sensors with a camera, automatic headlights, and heated mirrors.The Excite model, priced from €31,495, adds 17-inch alloy wheels, with full LED lighting at the front and rear, a 12.3-inch HD infotainment display with navigation and live services, rain- sensing wipers, leather steering wheel and keyless entry.
Priced from €33,995, the range-topping Exclusive edition adds 18-inch ‘Sabre’ alloy wheels, rear privacy glass, leather-style upholstery, heated front seats and steering wheel, a six-way electrically adjustable driver’s seat with lumbar support, and a 360° surround-view camera.
-
Με το chr να έχει 40κ στο ειρε το λες καλή τιμή το zs
-
Ποιος είχε πει για 27 ότι θα ξεκινά....κάποιος από εδώ μέσα.
-
24-27 είναι η "κανονική" τιμη του
-
-
Κάπου διάβασα ότι θα κάνει εμφάνιση στην έκθεση αυτοκινήτου στην Αθήνα.
-
Πάντως ο Σ, μαζί με τα δύο τριάρια και την εμτζί, θα κάνει πλάκα σε κόσμο...
-
-
Ήρθε, στην Αγγλία τζάμπα, από 22κ
Eξαιρετικα τιμιο.
Εκατσε πίσω 1.83μ και είχε πολύ χώρο για το κεφάλι που δύσκολα το βλέπεις στην κατηγορία το ίδιο και μπροστά.
Επίσης είδα χειρισμό κλιματισμού από το τιμόνι!
Δεν έχω μεγάλη εξοικείωση με αμάξια τελευταίας γενιάς υπάρχει αμάξι του ανταγωνισμού άντε και μέχρι 30-35Κ που ρυθμίζει το κλίμα με κουμπάκια από το τιμόνι;
Τι τους κάνει ο Κινέζος; -
Πίσω που έκατσε έβαλε τέρμα πίσω το κάθισμα
-
MG ZS