-
@ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:
@ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:
Το θέμα πάντως της απώλειας ισχύος πρέπει να το εμφανίζει μόνο στις υψηλές ταχύτητες όπου εμπλέκει τον θερμικό με τις σταθερές σχέσεις και δεν μπορεί ταυτόχρονα να φορτίσει την μπαταρία, σε χαμηλές ταχύτητες κίνησης μέχρι ξέρω 80kph δεν πρέπει να ξεμένει ποτέ γιατί ο θερμικός μπορεί να φορτίζει μέσω του μικρού generator που έχει χωρίς να είναι συνδεδεμένος με τους τροχούς.
Μετά από το πρώτο άνοιγμα μου το έκανε και εμένα, έχασε δηλαδή την αρχική του δύναμη, δεν βγάζει πάνω από ένα δύο το πολύ ανοίγματα.
Η μπαταρία ήταν στο 90%+;
Μήπως ήταν ήδη πεσμένη για χ,ψ λόγους;
-
Στο βίντεο που λέει τους διαφορετικους χρόνους πιθανόν να έχει κόψει ισχύ και ο ηλεκτροκινητήρας λόγω θερμοκρασιών.
-
@super-t said in MG3 Hybrid+ 2024:
Στο βίντεο που λέει τους διαφορετικους χρόνους πιθανόν να έχει κόψει ισχύ και ο ηλεκτροκινητήρας λόγω θερμοκρασιών.
Χμμμμ. Δεν το είχα σκεφτεί αυτό....
-
@fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:
@harisma23 said in MG3 Hybrid+ 2024:
@alexandros-a-92 said in MG3 Hybrid+ 2024:
@fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:
Φόκους με 150 άλογα!!
Βρισκεις φοκους σε αυτα τα λεφτα?
Ο Φάνης εννοεί μεταχειρισμένο με τον 1.5 με τα 150 άλογα.
Σωστά! Το έγραψα, αλλά ίσως δεν ήταν ευδιάκριτο:
@fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:
Βέβαια με αυτά τα λεφτά θα αγόραζα μτχ Φιέστα 125αρι ή Φόκους με 150 άλογα!!
Εχειςδικιο δεν το ειδα!
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
@georgemit said in MG3 Hybrid+ 2024:
Όχι ρε φίλε να γυρίσουμε 20 χρόνια πίσω, προχωράει ο κοζμος.
Μια χαρά είναι το υβριδικό και η τιμή καλή.
Θυμίζει και λίγο καρχαρία, καρχαρία που δεν είδε τη τζαμαρία.Βρε καλο είναι. Λεφτά δεν θα έχει ο Έλληνας να το συντηρήσει. Αυτό φοβάμαι. Μια αλλαγή των συμπλεκτών θα είναι ένα κόστος. Μια αλλαγή μπαταρίας επίσης. Οι Έλληνες τα κρατούν 15-20 στη τα αυτοκίνητα τους και τα έχουν για δεύτερο τρίτο. Σε τόσο μεγάλη χρονική διάρκεια ίσως το πιο απλουστευμένο μηχανικά να ειναι καλύτερο.
Εδώ είμαστε η ελίτ, λεφτά υπάρχουν.
-
@georgemit said in MG3 Hybrid+ 2024:
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
@georgemit said in MG3 Hybrid+ 2024:
Όχι ρε φίλε να γυρίσουμε 20 χρόνια πίσω, προχωράει ο κοζμος.
Μια χαρά είναι το υβριδικό και η τιμή καλή.
Θυμίζει και λίγο καρχαρία, καρχαρία που δεν είδε τη τζαμαρία.Βρε καλο είναι. Λεφτά δεν θα έχει ο Έλληνας να το συντηρήσει. Αυτό φοβάμαι. Μια αλλαγή των συμπλεκτών θα είναι ένα κόστος. Μια αλλαγή μπαταρίας επίσης. Οι Έλληνες τα κρατούν 15-20 στη τα αυτοκίνητα τους και τα έχουν για δεύτερο τρίτο. Σε τόσο μεγάλη χρονική διάρκεια ίσως το πιο απλουστευμένο μηχανικά να ειναι καλύτερο.
Εδώ είμαστε η ελίτ, λεφτά υπάρχουν.
Σωστα! Μέρα που ναι και σήμερα... χρόνια πολλα
Όλοι κρυφοί μου είστε και πετάτε συνθηματικά
-
Παντως από αυτά που διαβάζουμε και βλέπουμε σιγα σιγα από ανθρώπους που το έχουν οδηγήσει είναι οτι στην πόλη στα σταματα ξεκίνα οταν η μπαταρια πάει κατω από την μεση αναβει ο κινητήρας και για αυτό η καταναλωση δεν είναι στα αναμενόμενα επίπεδα , ενώ στον ανοικτό δρόμο και εφόσον δεν το πατάς τερμα το γκάζι η μεγάλη μπαταρια ( με την προυπόθεση ότι είναι προς το φορτισμένο) δίνει καλή ηλεκτρική αυτονομία και βοηθά στο να βλέπει το αμαξι καταναλώσεις καλού ελαφριού ντιζελ.
Στα υπολοιπα υβριδικα΄, τα τογιοτα πχ , οταν είναι σε μποτιλιάρισμα και δεν ρολάρει το αμάξι για να κάνει καλή ανάκτηση, αλλά είσαι στο σταμάτα ξεκίνα η μπαταρία δεν αδειαζει? από ποιο σημειο και μετά εμπλέκεται ο κινητήρας? -
@tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:
Στα υπολοιπα υβριδικα΄, τα τογιοτα πχ , οταν είναι σε μποτιλιάρισμα και δεν ρολάρει το αμάξι για να κάνει καλή ανάκτηση, αλλά είσαι στο σταμάτα ξεκίνα η μπαταρία δεν αδειαζει? από ποιο σημειο και μετά εμπλέκεται ο κινητήρας?
H Toyota δεν αφήνει ποτε την μπαταρία να αδειάσει. Νομίζω ο bil_hsd εχει αναφέρει ποσοστά που έχει obd, εγώ δεν έχω οπότε ότι βλέπω στην οθόνη. Η οθόνη λοιπόν έχει 8 μπάρες (χοντρικά 12% η μπάρα, αλλά δεν ειναι έτσι γιατί έχει ποσοστά ασφαλείας) και όταν πέσει στις 3 μπάρες (καμιά φορά και στις 2), παίρνει μπροστά το θερμικό μοτέρ. Οπότε πρακτικά το αυτοκίνητο κινείται μόνο ηλεκτρικά σε ένα εύρος περίπου 60% φόρτισης. Αλλά με λίγο προσοχή, μπορεί π.χ. κάποιος να κατέβει όλη την Μεσογείων (περίπου 7.5χλμ) μόνο ηλεκτρικά (αλλά όχι να την ανέβει φυσικά).
-
@tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:
Παντως από αυτά που διαβάζουμε και βλέπουμε σιγα σιγα από ανθρώπους που το έχουν οδηγήσει είναι οτι στην πόλη στα σταματα ξεκίνα οταν η μπαταρια πάει κατω από την μεση αναβει ο κινητήρας και για αυτό η καταναλωση δεν είναι στα αναμενόμενα επίπεδα , ενώ στον ανοικτό δρόμο και εφόσον δεν το πατάς τερμα το γκάζι η μεγάλη μπαταρια ( με την προυπόθεση ότι είναι προς το φορτισμένο) δίνει καλή ηλεκτρική αυτονομία και βοηθά στο να βλέπει το αμαξι καταναλώσεις καλού ελαφριού ντιζελ.
Στα υπολοιπα υβριδικα΄, τα τογιοτα πχ , οταν είναι σε μποτιλιάρισμα και δεν ρολάρει το αμάξι για να κάνει καλή ανάκτηση, αλλά είσαι στο σταμάτα ξεκίνα η μπαταρία δεν αδειαζει? από ποιο σημειο και μετά εμπλέκεται ο κινητήρας?Ακόμα και στον ανοικτό δρόμο δεν νομίζω ότι μπορεί να παει πιο οικονομικά από τα Toyota, η μετάδοσή τους είναι η καλύτερη όταν το ζητούμενο είναι η οικονομία, το πλεονέκτημά τους είναι ότι μέσω του πλανητικού κιβωτίου έχουν σε οποιαδήποτε ταχύτητα κίνησης μηχανική ροή ενέργειας με τον κινητήρα πάντα αυτόματα στις "κατάλληλες" στροφές λειτουργίας, τα άλογα που τους λείπουν θα μπορούσαν κάλλιστα να τα προμηθεύουν με μια μεγαλύτερη μπαταρία (αλά mg) με ισχυρό discharge, όμως έχουν επιλέξει να μην το κάνουν καθώς αυτό θα σήμαινε μεγαλύτερα κόστη και χειρότερη κατανάλωση με "μοναδικό" πλεονέκτημα τις επιδόσεις. Μεγάλους ηλεκτροκινητήρες που υποστηρίζονται από ισχυρά discharge μπαταριών έχουν επιλέξει να τοποθετήσουν μόνο στα phev μοντέλα τους.
Ένα ¨τρικ¨ οικονομικής οδήγησης που μπορεί να εφαρμόσει κανεις (σε κάποιο βαθμό βέβαια) στο βαρύ μποτιλιάρισμα με τα toyota είναι ότι όταν η μπαταρία πάει να αδειάσει, για να μην μπει σε διαδικασία φόρτισης, πατάς λίγο παραπάνω γκάζι και επιταχύνεις με τον θερμικό ο οποίος θα δώσει και λίγο φορτίο στην μπαταρία, σε πολύ άσχημα μποτιλιαρίσματα βέβαια ο θερμικός θα μπει σε διαδικασία φόρτισης της μπαταρίας κάτι πολύ αντικοικονομικό.
-
Η φόρτιση της μπαταρίας κυμαίνεται συνεχώς, για λόγους προστασίας της, από 25% έως 85%.
Συνήθως, το ποσοστό της βρίσκεται μεταξύ 30% και 40%, με αποτέλεσμα, εφόσον το επιτρέπουν και οι συνθήκες (π.χ. ελαφρά κατηφόρα), να κινείσαι σχεδόν πάντα πλήρως ηλεκτρικά και με εξαιρετική οικονομία.
Σε βαρύ μποτιλιάρισμα κι εφόσον η μπαταρία φτάσει στο 25%, ενεργοποιείται ο βενζινοκινητηρας δουλεύοντας σταθερά στις 1300rpm μέχρι η μπαταρία να φτάσει στο 40%, οπότε πάλι σβήνει και δουλεύει πλήρως ηλεκτρικά.
Εννοείται ότι και στο μποτιλιαρισμα η διαφορά κατανάλωσης υπερ του υβριδικού ειναι τεράστια, ισως και μεγαλύτερη συγκριτικά με την κατανάλωση με ρολλαρισμα, γιατί ενώ ένα συμβατικό στο βαρύ μποτιλιάρισμα θα είχε 10-12 lt/100 km, το υβριδικό το πολύ να έχει 5,5-6,0 lt/100 km.
Η σημερινή μου κατάβαση από Κηφισιά για Πειραιά, με ελαφρύ μποτιλιαρισμα του Κηφισού σε κάποια σημεία:
Με προσοχή, έχω δει και 1,8 lt/100 km.
Μιλάμε για αυτοκίνητο SUV/Crossover 1,5 τόνου με 19ρες ζαντες.
Στο ανέβασμα έχω 5,0-5,5 lt/100 km, χωρίς ιδιαίτερη προσοχή. Μέχρι την παλιά Ρενώ έχω γύρω στα 4-4,5 lt, μετά που ανοίγει ο δρόμος και το πατάω, ανεβαίνει λίγο. -
Μιλάτε βλέπω ότι στα τογιοτα ο θερμικός εμπλέκεται στα περίπου 25% της μπαταρίας. Μάλλον στα mg αυτό γίνεται πιο ψηλά ίσως για λόγους προστασίας και για αυτό και η υψηλότερη κατανάλωση εντός.
Το άλλο είναι ότι στα mg τα πάντα γίνονται αυτόματα δεν παρεμβαινεις καθόλου εσύ.
Στα τογιοτα υπάρχει δυνατότητα για κλείδωμα της μπαταρίας ώστε πχ αν ξέρεις ότι θα βρεις μποτιλιαρισμα να την κρατάς φουλ ώστε όταν θα την χρειαστείς να την έχεις διαθέσιμη; -
@tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:
Το άλλο είναι ότι στα mg τα πάντα γίνονται αυτόματα δεν παρεμβαινεις καθόλου εσύ.
Στα τογιοτα υπάρχει δυνατότητα για κλείδωμα της μπαταρίας ώστε πχ αν ξέρεις ότι θα βρεις μποτιλιαρισμα να την κρατάς φουλ ώστε όταν θα την χρειαστείς να την έχεις διαθέσιμη;Και στα Toyota δεν παρεμβαινεις πουθενα. Το μονο κλειδωμα που μπορεις να κανεις ειναι να βαλεις το EV mode που αν στο επιτρεπουν οι συνθηκες θα κινεισαι αποκλειστικα ηλεκτρικα για οσο εχεις μπαταρια. Φυσικα αν πατησεις αποτομα γκαζι, φουλαρεις AC κτλπ θα σβησει και θα παρει μπρος ο εσωτερικης καυσης.
-
@tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:
Στα τογιοτα υπάρχει δυνατότητα για κλείδωμα της μπαταρίας ώστε πχ αν ξέρεις ότι θα βρεις μποτιλιαρισμα να την κρατάς φουλ ώστε όταν θα την χρειαστείς να την έχεις διαθέσιμη;
Οχι στα HEV, μόνο στα PHEV. Στα HEV, όλα γίνονται αυτόματα, με στόχο την βέλτιστη οικονομία και φυσικά την προστασία του υβριδικού συστήματος. Είναι απίστευτα "έξυπνο" και μελετημένο το υβριδικό σύστημα της Τογιότα, δεν έχει καμία σχέση με ό,τι άλλο κυκλοφορεί. Εαν το ψάξεις σε βαθος το πως λειτουργεί, είναι απίστευτο.
-
@fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:
@tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:
Στα τογιοτα υπάρχει δυνατότητα για κλείδωμα της μπαταρίας ώστε πχ αν ξέρεις ότι θα βρεις μποτιλιαρισμα να την κρατάς φουλ ώστε όταν θα την χρειαστείς να την έχεις διαθέσιμη;
Οχι στα HEV, μόνο στα PHEV. Στα HEV, όλα γίνονται αυτόματα, με στόχο την βέλτιστη οικονομία και φυσικά την προστασία του υβριδικού συστήματος. Είναι απίστευτα "έξυπνο" και μελετημένο το υβριδικό σύστημα της Τογιότα, δεν έχει καμία σχέση με ό,τι άλλο κυκλοφορεί. Εαν το ψάξεις σε βαθος το πως λειτουργεί, είναι απίστευτο.
μελετημενο μεν ακριβο δε τωρα που βγηκαν οι κινεζοι...
-
@tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:
μελετημενο μεν ακριβο δε τωρα που βγηκαν οι κινεζοι...
Ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Επιλογές υπάρχουν για όλα τα γούστα και πορτοφόλια.
-
@fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:
@tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:
μελετημενο μεν ακριβο δε τωρα που βγηκαν οι κινεζοι...
Ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Επιλογές υπάρχουν για όλα τα γούστα και πορτοφόλια.
θα δουμε απο τους πρωτους beta testers της κινεζικης υβριδικης λυσης αν αξιζουν τα λεφτα τους και αυτα που υποσχονται. Εννοείται όλοι θα πρεπει να ευχομαστε να τα καταφέρουν για να υπάρχουν και οικονομικοτερες ενναλακτικες...
-
@tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:
@fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:
@tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:
Στα τογιοτα υπάρχει δυνατότητα για κλείδωμα της μπαταρίας ώστε πχ αν ξέρεις ότι θα βρεις μποτιλιαρισμα να την κρατάς φουλ ώστε όταν θα την χρειαστείς να την έχεις διαθέσιμη;
Οχι στα HEV, μόνο στα PHEV. Στα HEV, όλα γίνονται αυτόματα, με στόχο την βέλτιστη οικονομία και φυσικά την προστασία του υβριδικού συστήματος. Είναι απίστευτα "έξυπνο" και μελετημένο το υβριδικό σύστημα της Τογιότα, δεν έχει καμία σχέση με ό,τι άλλο κυκλοφορεί. Εαν το ψάξεις σε βαθος το πως λειτουργεί, είναι απίστευτο.
μελετημενο μεν ακριβο δε τωρα που βγηκαν οι κινεζοι...
Καθόλου ακριβό δεν ειναι, η Toyota εκλαΐκευσε την (πραγματική) υβριδική τεχνολογία, διατηρώντας τη θρυλική αξιοπιστία της.
Εξάλλου, ακόμα και αν πρόσφατα ακρίβυνε ως εταιρεία, συγκριτικά με τους υπόλοιπους κατασκευαστές τα Toyota παραμένουν value for money επιλογή.
Αν θελουμε να δούμε συνολικά το θεμα και βάλουμε στην εξίσωση και τη μεταπωλητική αξία που διατηρούν τα Toyota, τότε νομίζω δεν υπάρχει αντίπαλος.
ΟΚ, μπορεί κάποιος να αγοράσει φτηνότερα ένα υβριδικό κινέζικο, αλλά η αξιοπιστία του παραμένει ερωτηματικό και σίγουρα θα εχει χειρότερη μεταπώληση από ένα Toyota. -
Εντάξει είναι και άλλα πράγματα εκτός από την μεταπώληση. Διλιτρο και Ελλάδα είπαμε δεν πάνε μαζί. Και δυστυχώς η τογιοτα έτσι το δουλεύει αν θες και άλογα...
-
Πόσο μακρυά είμαστε από την παρουσίαση του επόμενου yaris;;;
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Πόσο μακρυά είμαστε από την παρουσίαση του επόμενου yaris;;;
2 χρόνια περίπου.
MG3 Hybrid+ 2024