Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG3 Hybrid+ 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG3 Hybrid+ 2024
    • 1
    • 2
    • 33
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 61
    • 62
    • 35 / 62
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    76
    1225
    40633
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap @ataim last edited by lap

      @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

      @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

      Το θέμα πάντως της απώλειας ισχύος πρέπει να το εμφανίζει μόνο στις υψηλές ταχύτητες όπου εμπλέκει τον θερμικό με τις σταθερές σχέσεις και δεν μπορεί ταυτόχρονα να φορτίσει την μπαταρία, σε χαμηλές ταχύτητες κίνησης μέχρι ξέρω 80kph δεν πρέπει να ξεμένει ποτέ γιατί ο θερμικός μπορεί να φορτίζει μέσω του μικρού generator που έχει χωρίς να είναι συνδεδεμένος με τους τροχούς.

      Μετά από το πρώτο άνοιγμα μου το έκανε και εμένα, έχασε δηλαδή την αρχική του δύναμη, δεν βγάζει πάνω από ένα δύο το πολύ ανοίγματα.

      Η μπαταρία ήταν στο 90%+;

      Μήπως ήταν ήδη πεσμένη για χ,ψ λόγους;

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        super-t last edited by

        Στο βίντεο που λέει τους διαφορετικους χρόνους πιθανόν να έχει κόψει ισχύ και ο ηλεκτροκινητήρας λόγω θερμοκρασιών.

        L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • L
          lap @super-t last edited by

          @super-t said in MG3 Hybrid+ 2024:

          Στο βίντεο που λέει τους διαφορετικους χρόνους πιθανόν να έχει κόψει ισχύ και ο ηλεκτροκινητήρας λόγω θερμοκρασιών.

          Χμμμμ. Δεν το είχα σκεφτεί αυτό....

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            Alexandros A.92 @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:

            @harisma23 said in MG3 Hybrid+ 2024:

            @alexandros-a-92 said in MG3 Hybrid+ 2024:

            @fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:

            Φόκους με 150 άλογα!!

            Βρισκεις φοκους σε αυτα τα λεφτα?

            Ο Φάνης εννοεί μεταχειρισμένο με τον 1.5 με τα 150 άλογα.

            Σωστά! Το έγραψα, αλλά ίσως δεν ήταν ευδιάκριτο:

            @fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:

            Βέβαια με αυτά τα λεφτά θα αγόραζα μτχ Φιέστα 125αρι ή Φόκους με 150 άλογα!!

            Εχειςδικιο δεν το ειδα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • georgemit
              georgemit @lap last edited by

              @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

              @georgemit said in MG3 Hybrid+ 2024:

              Όχι ρε φίλε να γυρίσουμε 20 χρόνια πίσω, προχωράει ο κοζμος.
              Μια χαρά είναι το υβριδικό και η τιμή καλή.
              Θυμίζει και λίγο καρχαρία, καρχαρία που δεν είδε τη τζαμαρία.

              Βρε καλο είναι. Λεφτά δεν θα έχει ο Έλληνας να το συντηρήσει. Αυτό φοβάμαι. Μια αλλαγή των συμπλεκτών θα είναι ένα κόστος. Μια αλλαγή μπαταρίας επίσης. Οι Έλληνες τα κρατούν 15-20 στη τα αυτοκίνητα τους και τα έχουν για δεύτερο τρίτο. Σε τόσο μεγάλη χρονική διάρκεια ίσως το πιο απλουστευμένο μηχανικά να ειναι καλύτερο.

              Εδώ είμαστε η ελίτ, λεφτά υπάρχουν. 😎

              i30 160 N line!

              L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lap @georgemit last edited by lap

                @georgemit said in MG3 Hybrid+ 2024:

                @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                @georgemit said in MG3 Hybrid+ 2024:

                Όχι ρε φίλε να γυρίσουμε 20 χρόνια πίσω, προχωράει ο κοζμος.
                Μια χαρά είναι το υβριδικό και η τιμή καλή.
                Θυμίζει και λίγο καρχαρία, καρχαρία που δεν είδε τη τζαμαρία.

                Βρε καλο είναι. Λεφτά δεν θα έχει ο Έλληνας να το συντηρήσει. Αυτό φοβάμαι. Μια αλλαγή των συμπλεκτών θα είναι ένα κόστος. Μια αλλαγή μπαταρίας επίσης. Οι Έλληνες τα κρατούν 15-20 στη τα αυτοκίνητα τους και τα έχουν για δεύτερο τρίτο. Σε τόσο μεγάλη χρονική διάρκεια ίσως το πιο απλουστευμένο μηχανικά να ειναι καλύτερο.

                Εδώ είμαστε η ελίτ, λεφτά υπάρχουν. 😎

                Σωστα! Μέρα που ναι και σήμερα... χρόνια πολλα

                Όλοι κρυφοί μου είστε και πετάτε συνθηματικά 😄

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tkin73 last edited by

                  Παντως από αυτά που διαβάζουμε και βλέπουμε σιγα σιγα από ανθρώπους που το έχουν οδηγήσει είναι οτι στην πόλη στα σταματα ξεκίνα οταν η μπαταρια πάει κατω από την μεση αναβει ο κινητήρας και για αυτό η καταναλωση δεν είναι στα αναμενόμενα επίπεδα , ενώ στον ανοικτό δρόμο και εφόσον δεν το πατάς τερμα το γκάζι η μεγάλη μπαταρια ( με την προυπόθεση ότι είναι προς το φορτισμένο) δίνει καλή ηλεκτρική αυτονομία και βοηθά στο να βλέπει το αμαξι καταναλώσεις καλού ελαφριού ντιζελ.
                  Στα υπολοιπα υβριδικα΄, τα τογιοτα πχ , οταν είναι σε μποτιλιάρισμα και δεν ρολάρει το αμάξι για να κάνει καλή ανάκτηση, αλλά είσαι στο σταμάτα ξεκίνα η μπαταρία δεν αδειαζει? από ποιο σημειο και μετά εμπλέκεται ο κινητήρας?

                  fanis75 ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @tkin73 last edited by

                    @tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                    Στα υπολοιπα υβριδικα΄, τα τογιοτα πχ , οταν είναι σε μποτιλιάρισμα και δεν ρολάρει το αμάξι για να κάνει καλή ανάκτηση, αλλά είσαι στο σταμάτα ξεκίνα η μπαταρία δεν αδειαζει? από ποιο σημειο και μετά εμπλέκεται ο κινητήρας?

                    H Toyota δεν αφήνει ποτε την μπαταρία να αδειάσει. Νομίζω ο bil_hsd εχει αναφέρει ποσοστά που έχει obd, εγώ δεν έχω οπότε ότι βλέπω στην οθόνη. Η οθόνη λοιπόν έχει 8 μπάρες (χοντρικά 12% η μπάρα, αλλά δεν ειναι έτσι γιατί έχει ποσοστά ασφαλείας) και όταν πέσει στις 3 μπάρες (καμιά φορά και στις 2), παίρνει μπροστά το θερμικό μοτέρ. Οπότε πρακτικά το αυτοκίνητο κινείται μόνο ηλεκτρικά σε ένα εύρος περίπου 60% φόρτισης. Αλλά με λίγο προσοχή, μπορεί π.χ. κάποιος να κατέβει όλη την Μεσογείων (περίπου 7.5χλμ) μόνο ηλεκτρικά (αλλά όχι να την ανέβει φυσικά).

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • ataim
                      ataim @tkin73 last edited by ataim

                      @tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                      Παντως από αυτά που διαβάζουμε και βλέπουμε σιγα σιγα από ανθρώπους που το έχουν οδηγήσει είναι οτι στην πόλη στα σταματα ξεκίνα οταν η μπαταρια πάει κατω από την μεση αναβει ο κινητήρας και για αυτό η καταναλωση δεν είναι στα αναμενόμενα επίπεδα , ενώ στον ανοικτό δρόμο και εφόσον δεν το πατάς τερμα το γκάζι η μεγάλη μπαταρια ( με την προυπόθεση ότι είναι προς το φορτισμένο) δίνει καλή ηλεκτρική αυτονομία και βοηθά στο να βλέπει το αμαξι καταναλώσεις καλού ελαφριού ντιζελ.
                      Στα υπολοιπα υβριδικα΄, τα τογιοτα πχ , οταν είναι σε μποτιλιάρισμα και δεν ρολάρει το αμάξι για να κάνει καλή ανάκτηση, αλλά είσαι στο σταμάτα ξεκίνα η μπαταρία δεν αδειαζει? από ποιο σημειο και μετά εμπλέκεται ο κινητήρας?

                      Ακόμα και στον ανοικτό δρόμο δεν νομίζω ότι μπορεί να παει πιο οικονομικά από τα Toyota, η μετάδοσή τους είναι η καλύτερη όταν το ζητούμενο είναι η οικονομία, το πλεονέκτημά τους είναι ότι μέσω του πλανητικού κιβωτίου έχουν σε οποιαδήποτε ταχύτητα κίνησης μηχανική ροή ενέργειας με τον κινητήρα πάντα αυτόματα στις "κατάλληλες" στροφές λειτουργίας, τα άλογα που τους λείπουν θα μπορούσαν κάλλιστα να τα προμηθεύουν με μια μεγαλύτερη μπαταρία (αλά mg) με ισχυρό discharge, όμως έχουν επιλέξει να μην το κάνουν καθώς αυτό θα σήμαινε μεγαλύτερα κόστη και χειρότερη κατανάλωση με "μοναδικό" πλεονέκτημα τις επιδόσεις. Μεγάλους ηλεκτροκινητήρες που υποστηρίζονται από ισχυρά discharge μπαταριών έχουν επιλέξει να τοποθετήσουν μόνο στα phev μοντέλα τους.

                      Ένα ¨τρικ¨ οικονομικής οδήγησης που μπορεί να εφαρμόσει κανεις (σε κάποιο βαθμό βέβαια) στο βαρύ μποτιλιάρισμα με τα toyota είναι ότι όταν η μπαταρία πάει να αδειάσει, για να μην μπει σε διαδικασία φόρτισης, πατάς λίγο παραπάνω γκάζι και επιταχύνεις με τον θερμικό ο οποίος θα δώσει και λίγο φορτίο στην μπαταρία, σε πολύ άσχημα μποτιλιαρίσματα βέβαια ο θερμικός θα μπει σε διαδικασία φόρτισης της μπαταρίας κάτι πολύ αντικοικονομικό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • B
                        bill_hsd last edited by

                        Η φόρτιση της μπαταρίας κυμαίνεται συνεχώς, για λόγους προστασίας της, από 25% έως 85%.
                        Συνήθως, το ποσοστό της βρίσκεται μεταξύ 30% και 40%, με αποτέλεσμα, εφόσον το επιτρέπουν και οι συνθήκες (π.χ. ελαφρά κατηφόρα), να κινείσαι σχεδόν πάντα πλήρως ηλεκτρικά και με εξαιρετική οικονομία.
                        Σε βαρύ μποτιλιάρισμα κι εφόσον η μπαταρία φτάσει στο 25%, ενεργοποιείται ο βενζινοκινητηρας δουλεύοντας σταθερά στις 1300rpm μέχρι η μπαταρία να φτάσει στο 40%, οπότε πάλι σβήνει και δουλεύει πλήρως ηλεκτρικά.
                        Εννοείται ότι και στο μποτιλιαρισμα η διαφορά κατανάλωσης υπερ του υβριδικού ειναι τεράστια, ισως και μεγαλύτερη συγκριτικά με την κατανάλωση με ρολλαρισμα, γιατί ενώ ένα συμβατικό στο βαρύ μποτιλιάρισμα θα είχε 10-12 lt/100 km, το υβριδικό το πολύ να έχει 5,5-6,0 lt/100 km.
                        Η σημερινή μου κατάβαση από Κηφισιά για Πειραιά, με ελαφρύ μποτιλιαρισμα του Κηφισού σε κάποια σημεία:
                        Screenshot_20240904_103434_MyToyota.jpg
                        Με προσοχή, έχω δει και 1,8 lt/100 km.
                        Μιλάμε για αυτοκίνητο SUV/Crossover 1,5 τόνου με 19ρες ζαντες.
                        Στο ανέβασμα έχω 5,0-5,5 lt/100 km, χωρίς ιδιαίτερη προσοχή. Μέχρι την παλιά Ρενώ έχω γύρω στα 4-4,5 lt, μετά που ανοίγει ο δρόμος και το πατάω, ανεβαίνει λίγο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • T
                          tkin73 last edited by

                          Μιλάτε βλέπω ότι στα τογιοτα ο θερμικός εμπλέκεται στα περίπου 25% της μπαταρίας. Μάλλον στα mg αυτό γίνεται πιο ψηλά ίσως για λόγους προστασίας και για αυτό και η υψηλότερη κατανάλωση εντός.
                          Το άλλο είναι ότι στα mg τα πάντα γίνονται αυτόματα δεν παρεμβαινεις καθόλου εσύ.
                          Στα τογιοτα υπάρχει δυνατότητα για κλείδωμα της μπαταρίας ώστε πχ αν ξέρεις ότι θα βρεις μποτιλιαρισμα να την κρατάς φουλ ώστε όταν θα την χρειαστείς να την έχεις διαθέσιμη;

                          A fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            Alexandros A.92 @tkin73 last edited by

                            @tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                            Το άλλο είναι ότι στα mg τα πάντα γίνονται αυτόματα δεν παρεμβαινεις καθόλου εσύ.
                            Στα τογιοτα υπάρχει δυνατότητα για κλείδωμα της μπαταρίας ώστε πχ αν ξέρεις ότι θα βρεις μποτιλιαρισμα να την κρατάς φουλ ώστε όταν θα την χρειαστείς να την έχεις διαθέσιμη;

                            Και στα Toyota δεν παρεμβαινεις πουθενα. Το μονο κλειδωμα που μπορεις να κανεις ειναι να βαλεις το EV mode που αν στο επιτρεπουν οι συνθηκες θα κινεισαι αποκλειστικα ηλεκτρικα για οσο εχεις μπαταρια. Φυσικα αν πατησεις αποτομα γκαζι, φουλαρεις AC κτλπ θα σβησει και θα παρει μπρος ο εσωτερικης καυσης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @tkin73 last edited by

                              @tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                              Στα τογιοτα υπάρχει δυνατότητα για κλείδωμα της μπαταρίας ώστε πχ αν ξέρεις ότι θα βρεις μποτιλιαρισμα να την κρατάς φουλ ώστε όταν θα την χρειαστείς να την έχεις διαθέσιμη;

                              Οχι στα HEV, μόνο στα PHEV. Στα HEV, όλα γίνονται αυτόματα, με στόχο την βέλτιστη οικονομία και φυσικά την προστασία του υβριδικού συστήματος. Είναι απίστευτα "έξυπνο" και μελετημένο το υβριδικό σύστημα της Τογιότα, δεν έχει καμία σχέση με ό,τι άλλο κυκλοφορεί. Εαν το ψάξεις σε βαθος το πως λειτουργεί, είναι απίστευτο.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                tkin73 @fanis75 last edited by

                                @fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                @tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                Στα τογιοτα υπάρχει δυνατότητα για κλείδωμα της μπαταρίας ώστε πχ αν ξέρεις ότι θα βρεις μποτιλιαρισμα να την κρατάς φουλ ώστε όταν θα την χρειαστείς να την έχεις διαθέσιμη;

                                Οχι στα HEV, μόνο στα PHEV. Στα HEV, όλα γίνονται αυτόματα, με στόχο την βέλτιστη οικονομία και φυσικά την προστασία του υβριδικού συστήματος. Είναι απίστευτα "έξυπνο" και μελετημένο το υβριδικό σύστημα της Τογιότα, δεν έχει καμία σχέση με ό,τι άλλο κυκλοφορεί. Εαν το ψάξεις σε βαθος το πως λειτουργεί, είναι απίστευτο.

                                μελετημενο μεν ακριβο δε τωρα που βγηκαν οι κινεζοι...

                                fanis75 B 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @tkin73 last edited by

                                  @tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                  μελετημενο μεν ακριβο δε τωρα που βγηκαν οι κινεζοι...

                                  Ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Επιλογές υπάρχουν για όλα τα γούστα και πορτοφόλια.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  T 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • T
                                    tkin73 @fanis75 last edited by

                                    @fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                    @tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                    μελετημενο μεν ακριβο δε τωρα που βγηκαν οι κινεζοι...

                                    Ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Επιλογές υπάρχουν για όλα τα γούστα και πορτοφόλια.

                                    θα δουμε απο τους πρωτους beta testers της κινεζικης υβριδικης λυσης αν αξιζουν τα λεφτα τους και αυτα που υποσχονται. Εννοείται όλοι θα πρεπει να ευχομαστε να τα καταφέρουν για να υπάρχουν και οικονομικοτερες ενναλακτικες...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • B
                                      bill_hsd @tkin73 last edited by bill_hsd

                                      @tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                      @fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                      @tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                      Στα τογιοτα υπάρχει δυνατότητα για κλείδωμα της μπαταρίας ώστε πχ αν ξέρεις ότι θα βρεις μποτιλιαρισμα να την κρατάς φουλ ώστε όταν θα την χρειαστείς να την έχεις διαθέσιμη;

                                      Οχι στα HEV, μόνο στα PHEV. Στα HEV, όλα γίνονται αυτόματα, με στόχο την βέλτιστη οικονομία και φυσικά την προστασία του υβριδικού συστήματος. Είναι απίστευτα "έξυπνο" και μελετημένο το υβριδικό σύστημα της Τογιότα, δεν έχει καμία σχέση με ό,τι άλλο κυκλοφορεί. Εαν το ψάξεις σε βαθος το πως λειτουργεί, είναι απίστευτο.

                                      μελετημενο μεν ακριβο δε τωρα που βγηκαν οι κινεζοι...

                                      Καθόλου ακριβό δεν ειναι, η Toyota εκλαΐκευσε την (πραγματική) υβριδική τεχνολογία, διατηρώντας τη θρυλική αξιοπιστία της.
                                      Εξάλλου, ακόμα και αν πρόσφατα ακρίβυνε ως εταιρεία, συγκριτικά με τους υπόλοιπους κατασκευαστές τα Toyota παραμένουν value for money επιλογή.
                                      Αν θελουμε να δούμε συνολικά το θεμα και βάλουμε στην εξίσωση και τη μεταπωλητική αξία που διατηρούν τα Toyota, τότε νομίζω δεν υπάρχει αντίπαλος.
                                      ΟΚ, μπορεί κάποιος να αγοράσει φτηνότερα ένα υβριδικό κινέζικο, αλλά η αξιοπιστία του παραμένει ερωτηματικό και σίγουρα θα εχει χειρότερη μεταπώληση από ένα Toyota.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • T
                                        tkin73 last edited by

                                        Εντάξει είναι και άλλα πράγματα εκτός από την μεταπώληση. Διλιτρο και Ελλάδα είπαμε δεν πάνε μαζί. Και δυστυχώς η τογιοτα έτσι το δουλεύει αν θες και άλογα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Πόσο μακρυά είμαστε από την παρουσίαση του επόμενου yaris;;;

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @lap last edited by

                                            @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                            Πόσο μακρυά είμαστε από την παρουσίαση του επόμενου yaris;;;

                                            2 χρόνια περίπου.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 35 / 62
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr