Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG3 Hybrid+ 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG3 Hybrid+ 2024
    • 1
    • 2
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 36
    • 61
    • 62
    • 34 / 62
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    76
    1226
    40704
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • georgemit
      georgemit last edited by

      Hybrid?

      i30 160 N line!

      ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ataim
        ataim @georgemit last edited by

        @georgemit said in MG3 Hybrid+ 2024:

        Hybrid?

        Hybrid plus

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • babisstinson
          babisstinson @lap last edited by

          @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

          Έτσι είναι. Όποτε η πραγματική απόσταση μεταξύ του MG3 και Yaris 130 είναι €4Κ

          Σημαντική για άλλους όχι και τόσο για άλλους. Έπρεπε να ήταν λίγο πιο φθηνό το mg. Στα 4,5-5Κ διαφοράς θα ήταν ότι πρέπει.

          Εντάξει πόσο λιγότερο να το δίνουν. Έχει κι αυτό τεχνολογία και μερικά άλογα παραπάνω. Μια χαρά τιμή έχει ρε παιδιά. Δηλαδή στα 500 ευρώ είναι το deal-breaker που σε κάνει να πας στο Yaris? Δεν νομίζω..

          2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
          2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            Alexandros A.92 @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:

            Φόκους με 150 άλογα!!

            Βρισκεις φοκους σε αυτα τα λεφτα?

            H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              harisma23 @Alexandros A.92 last edited by

              @alexandros-a-92 said in MG3 Hybrid+ 2024:

              @fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:

              Φόκους με 150 άλογα!!

              Βρισκεις φοκους σε αυτα τα λεφτα?

              Ο Φάνης εννοεί μεταχειρισμένο με τον 1.5 με τα 150 άλογα.

              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • fanis75
                fanis75 moderator @harisma23 last edited by

                @harisma23 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                @alexandros-a-92 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                @fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                Φόκους με 150 άλογα!!

                Βρισκεις φοκους σε αυτα τα λεφτα?

                Ο Φάνης εννοεί μεταχειρισμένο με τον 1.5 με τα 150 άλογα.

                Σωστά! Το έγραψα, αλλά ίσως δεν ήταν ευδιάκριτο:

                @fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                Βέβαια με αυτά τα λεφτά θα αγόραζα μτχ Φιέστα 125αρι ή Φόκους με 150 άλογα!!

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap @georgemit last edited by lap

                  @georgemit said in MG3 Hybrid+ 2024:

                  Όχι ρε φίλε να γυρίσουμε 20 χρόνια πίσω, προχωράει ο κοζμος.
                  Μια χαρά είναι το υβριδικό και η τιμή καλή.
                  Θυμίζει και λίγο καρχαρία, καρχαρία που δεν είδε τη τζαμαρία.

                  Βρε καλο είναι. Λεφτά δεν θα έχει ο Έλληνας να το συντηρήσει. Αυτό φοβάμαι. Μια αλλαγή των συμπλεκτών θα είναι ένα κόστος. Μια αλλαγή μπαταρίας επίσης. Οι Έλληνες τα κρατούν 15-20 στη τα αυτοκίνητα τους και τα έχουν για δεύτερο τρίτο. Σε τόσο μεγάλη χρονική διάρκεια ίσως το πιο απλουστευμένο μηχανικά να ειναι καλύτερο.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tkin73 @lap last edited by

                    @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                    https://m.youtube.com/watch?v=aG1Ec8QaAfg&pp=ygUQbWczIGh5YnJpZCsgMjAyNA%3D%3D

                    Πωωω 7,3'' 0-100 και εδώ.

                    Λαϊκά γκάζια

                    ενας που να το εχει πατησει 0-170 υπαρχει? ολοι μολις πιασουν τα 120 το κοβουν λες και φοβουνται κατι...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by

                      Πάντως μέχρι τα 130-140 τραβάει ακάθεκτο. Μέχρι 170 δεν έχω δει

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      fanis75 T 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @lap last edited by

                        @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                        Μέχρι 170 δεν έχω δει

                        Στον πολιτισμένο κόσμο τηρούν τα όρια ταχύτητας. Οπότε μόνο σε Αουτομπαν, αλλιώς δεν θα δούμε 170.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          tkin73 @lap last edited by

                          @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                          Πάντως μέχρι τα 130-140 τραβάει ακάθεκτο. Μέχρι 170 δεν έχω δει

                          ουτε αυτο καλα καλα δεν εχουμε δει μολις πανε 120-125 τραβανε το ποδι απο το γκαζι....

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Είναι δυνατό. Το 400ρι το κάνει σε 15''

                            Το δικό σου σε awd δηλαδή με καλή πρόσφυση σε 17''

                            https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/suzuki-sx4-s-cross-16-ddis-4wd

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @tkin73 last edited by

                              @tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                              ουτε αυτο καλα καλα δεν εχουμε δει μολις πανε 120-125 τραβανε το ποδι απο το γκαζι....

                              Αυστηρά όρια, δεν τολμάς να τα περάσεις στην Ευρώπη...έχει έρθει η κλήση στο λεπτό. Μόνο εαν το δούμε Γερμανία ή σε πίστα.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Δυο δευτερόλεπτα διαφορα στα 400 μ δηλαδή κάπου στα 132 χλμ/ωρα είναι 72-74μ απόστασης .... ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα.

                                Το αυτοκινητο θα κερνάει τσαγακια στο 90% των αυτοκινήτων στην Ελλάδα.

                                Και για το γκάζι που έχει προσφέρει μέση κατανάλωση αλα diesel με 5-5.5 λίτρα/100 χλμ

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ataim
                                  ataim last edited by ataim

                                  Youtube Video

                                  Hi ! In fact, the times are not bad. But several things. First of all, I performed 3 accelerations in a row and I obtained the following results: 7.00 s, 8.48 s and 12.54 s for 0 to 100. That is to say that the times these deteriorated considerably as you accelerated, truly astonishing. Then for the gear change in fact, it is felt a lot when driving at full load (in overtaking conditions for example), a bit like the Renault hybrid, but even more pronounced. On the other hand, once the gear is engaged, it is a car which has its 195 hp. In normal driving, it's smooth and smooth.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Λοιπόν, επειδή έχω δει και άλλο βίντεο δεν είναι για 3 επιταγχηνσεις. Απλώς στην πρώτη που αναφέρει αυτός ήδη η μπαταρία του ήταν κάτω από το 50% ....
                                    Έτσι όπως το γράφει έχω την αίσθηση πως λέει τη μισή αλήθεια.

                                    Εν δεις στο βίντεο δεν έχει γυρίσει την οθόνη ώστε να βλέπουμε την στάθμη της μπαταρίας

                                    Δηλαδή σε αλλά βίντεο που έχω δει σαφέστατα βγάζει αρκετές επιταγχυνσεις μέχρι να πέσει.

                                    Εσύ θα μας πεις που το οδηγησες

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ataim
                                      ataim last edited by

                                      Το θέμα πάντως της απώλειας ισχύος πρέπει να το εμφανίζει μόνο στις υψηλές ταχύτητες όπου εμπλέκει τον θερμικό με τις σταθερές σχέσεις και δεν μπορεί ταυτόχρονα να φορτίσει την μπαταρία, σε χαμηλές ταχύτητες κίνησης μέχρι ξέρω 80kph δεν πρέπει να ξεμένει ποτέ γιατί ο θερμικός μπορεί να φορτίζει μέσω του μικρού generator που έχει χωρίς να είναι συνδεδεμένος με τους τροχούς.

                                      ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Γενικα είχα ποστάρει ένα βίντεο ενός Ισπανού του έκανε εντύπωση πως ακόμα και σε εθνική οδό η μπαταρία γέμιζε σχεδόν αμέσως όντας σε σταθερη πορεια. Δηλαδή το σύστημα συνεχώς την φορτίζει για αυτό ίσως έχει και μεγάλη κατανάλωση πέρα από τον μεγάλο ηλεκτροκινητήρα.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ataim
                                          ataim @ataim last edited by ataim

                                          @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                          Το θέμα πάντως της απώλειας ισχύος πρέπει να το εμφανίζει μόνο στις υψηλές ταχύτητες όπου εμπλέκει τον θερμικό με τις σταθερές σχέσεις και δεν μπορεί ταυτόχρονα να φορτίσει την μπαταρία, σε χαμηλές ταχύτητες κίνησης μέχρι ξέρω 80kph δεν πρέπει να ξεμένει ποτέ γιατί ο θερμικός μπορεί να φορτίζει μέσω του μικρού generator που έχει χωρίς να είναι συνδεδεμένος με τους τροχούς.

                                          Μετά από το πρώτο άνοιγμα μου το έκανε και εμένα, έχασε δηλαδή την αρχική του δύναμη, δεν βγάζει πάνω από ένα δύο το πολύ ανοίγματα.

                                          Πάντως όταν ανοίγει έ; 15 το 400αρι! άπιαστο!

                                          L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tkin73 @lap last edited by

                                            @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                            Είναι δυνατό. Το 400ρι το κάνει σε 15''

                                            Το δικό σου σε awd δηλαδή με καλή πρόσφυση σε 17''

                                            https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/suzuki-sx4-s-cross-16-ddis-4wd

                                            το δικο μου -21 αλογα και 5 κιλα ροπης λιγοτερα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 34 / 62
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr