-
Hybrid?
-
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Έτσι είναι. Όποτε η πραγματική απόσταση μεταξύ του MG3 και Yaris 130 είναι €4Κ
Σημαντική για άλλους όχι και τόσο για άλλους. Έπρεπε να ήταν λίγο πιο φθηνό το mg. Στα 4,5-5Κ διαφοράς θα ήταν ότι πρέπει.
Εντάξει πόσο λιγότερο να το δίνουν. Έχει κι αυτό τεχνολογία και μερικά άλογα παραπάνω. Μια χαρά τιμή έχει ρε παιδιά. Δηλαδή στα 500 ευρώ είναι το deal-breaker που σε κάνει να πας στο Yaris? Δεν νομίζω..
-
-
@alexandros-a-92 said in MG3 Hybrid+ 2024:
@fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:
Φόκους με 150 άλογα!!
Βρισκεις φοκους σε αυτα τα λεφτα?
Ο Φάνης εννοεί μεταχειρισμένο με τον 1.5 με τα 150 άλογα.
-
@harisma23 said in MG3 Hybrid+ 2024:
@alexandros-a-92 said in MG3 Hybrid+ 2024:
@fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:
Φόκους με 150 άλογα!!
Βρισκεις φοκους σε αυτα τα λεφτα?
Ο Φάνης εννοεί μεταχειρισμένο με τον 1.5 με τα 150 άλογα.
Σωστά! Το έγραψα, αλλά ίσως δεν ήταν ευδιάκριτο:
@fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:
Βέβαια με αυτά τα λεφτά θα αγόραζα μτχ Φιέστα 125αρι ή Φόκους με 150 άλογα!!
-
@georgemit said in MG3 Hybrid+ 2024:
Όχι ρε φίλε να γυρίσουμε 20 χρόνια πίσω, προχωράει ο κοζμος.
Μια χαρά είναι το υβριδικό και η τιμή καλή.
Θυμίζει και λίγο καρχαρία, καρχαρία που δεν είδε τη τζαμαρία.Βρε καλο είναι. Λεφτά δεν θα έχει ο Έλληνας να το συντηρήσει. Αυτό φοβάμαι. Μια αλλαγή των συμπλεκτών θα είναι ένα κόστος. Μια αλλαγή μπαταρίας επίσης. Οι Έλληνες τα κρατούν 15-20 στη τα αυτοκίνητα τους και τα έχουν για δεύτερο τρίτο. Σε τόσο μεγάλη χρονική διάρκεια ίσως το πιο απλουστευμένο μηχανικά να ειναι καλύτερο.
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
https://m.youtube.com/watch?v=aG1Ec8QaAfg&pp=ygUQbWczIGh5YnJpZCsgMjAyNA%3D%3D
Πωωω 7,3'' 0-100 και εδώ.
Λαϊκά γκάζια
ενας που να το εχει πατησει 0-170 υπαρχει? ολοι μολις πιασουν τα 120 το κοβουν λες και φοβουνται κατι...
-
Πάντως μέχρι τα 130-140 τραβάει ακάθεκτο. Μέχρι 170 δεν έχω δει
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Μέχρι 170 δεν έχω δει
Στον πολιτισμένο κόσμο τηρούν τα όρια ταχύτητας. Οπότε μόνο σε Αουτομπαν, αλλιώς δεν θα δούμε 170.
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Πάντως μέχρι τα 130-140 τραβάει ακάθεκτο. Μέχρι 170 δεν έχω δει
ουτε αυτο καλα καλα δεν εχουμε δει μολις πανε 120-125 τραβανε το ποδι απο το γκαζι....
-
Είναι δυνατό. Το 400ρι το κάνει σε 15''
Το δικό σου σε awd δηλαδή με καλή πρόσφυση σε 17''
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/suzuki-sx4-s-cross-16-ddis-4wd
-
@tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:
ουτε αυτο καλα καλα δεν εχουμε δει μολις πανε 120-125 τραβανε το ποδι απο το γκαζι....
Αυστηρά όρια, δεν τολμάς να τα περάσεις στην Ευρώπη...έχει έρθει η κλήση στο λεπτό. Μόνο εαν το δούμε Γερμανία ή σε πίστα.
-
Δυο δευτερόλεπτα διαφορα στα 400 μ δηλαδή κάπου στα 132 χλμ/ωρα είναι 72-74μ απόστασης .... ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα.
Το αυτοκινητο θα κερνάει τσαγακια στο 90% των αυτοκινήτων στην Ελλάδα.
Και για το γκάζι που έχει προσφέρει μέση κατανάλωση αλα diesel με 5-5.5 λίτρα/100 χλμ
-
Hi ! In fact, the times are not bad. But several things. First of all, I performed 3 accelerations in a row and I obtained the following results: 7.00 s, 8.48 s and 12.54 s for 0 to 100. That is to say that the times these deteriorated considerably as you accelerated, truly astonishing. Then for the gear change in fact, it is felt a lot when driving at full load (in overtaking conditions for example), a bit like the Renault hybrid, but even more pronounced. On the other hand, once the gear is engaged, it is a car which has its 195 hp. In normal driving, it's smooth and smooth.
-
Λοιπόν, επειδή έχω δει και άλλο βίντεο δεν είναι για 3 επιταγχηνσεις. Απλώς στην πρώτη που αναφέρει αυτός ήδη η μπαταρία του ήταν κάτω από το 50% ....
Έτσι όπως το γράφει έχω την αίσθηση πως λέει τη μισή αλήθεια.Εν δεις στο βίντεο δεν έχει γυρίσει την οθόνη ώστε να βλέπουμε την στάθμη της μπαταρίας
Δηλαδή σε αλλά βίντεο που έχω δει σαφέστατα βγάζει αρκετές επιταγχυνσεις μέχρι να πέσει.
Εσύ θα μας πεις που το οδηγησες
-
Το θέμα πάντως της απώλειας ισχύος πρέπει να το εμφανίζει μόνο στις υψηλές ταχύτητες όπου εμπλέκει τον θερμικό με τις σταθερές σχέσεις και δεν μπορεί ταυτόχρονα να φορτίσει την μπαταρία, σε χαμηλές ταχύτητες κίνησης μέχρι ξέρω 80kph δεν πρέπει να ξεμένει ποτέ γιατί ο θερμικός μπορεί να φορτίζει μέσω του μικρού generator που έχει χωρίς να είναι συνδεδεμένος με τους τροχούς.
-
Γενικα είχα ποστάρει ένα βίντεο ενός Ισπανού του έκανε εντύπωση πως ακόμα και σε εθνική οδό η μπαταρία γέμιζε σχεδόν αμέσως όντας σε σταθερη πορεια. Δηλαδή το σύστημα συνεχώς την φορτίζει για αυτό ίσως έχει και μεγάλη κατανάλωση πέρα από τον μεγάλο ηλεκτροκινητήρα.
-
@ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:
Το θέμα πάντως της απώλειας ισχύος πρέπει να το εμφανίζει μόνο στις υψηλές ταχύτητες όπου εμπλέκει τον θερμικό με τις σταθερές σχέσεις και δεν μπορεί ταυτόχρονα να φορτίσει την μπαταρία, σε χαμηλές ταχύτητες κίνησης μέχρι ξέρω 80kph δεν πρέπει να ξεμένει ποτέ γιατί ο θερμικός μπορεί να φορτίζει μέσω του μικρού generator που έχει χωρίς να είναι συνδεδεμένος με τους τροχούς.
Μετά από το πρώτο άνοιγμα μου το έκανε και εμένα, έχασε δηλαδή την αρχική του δύναμη, δεν βγάζει πάνω από ένα δύο το πολύ ανοίγματα.
Πάντως όταν ανοίγει έ; 15 το 400αρι! άπιαστο!
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Είναι δυνατό. Το 400ρι το κάνει σε 15''
Το δικό σου σε awd δηλαδή με καλή πρόσφυση σε 17''
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/suzuki-sx4-s-cross-16-ddis-4wd
το δικο μου -21 αλογα και 5 κιλα ροπης λιγοτερα...
MG3 Hybrid+ 2024