Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 426
    • 427
    • 428
    • 429
    • 430
    • 521
    • 522
    • 428 / 522
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    240
    10437
    537018
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bill_hsd last edited by

      Πολύ χρήσιμα τα θερμαινόμενα καθίσματα σε ένα υβριδικό Toyota (ειδικα στη βόρεια Ελλαδα). Περιορίζουν τη χρήση του A/C τον χειμώνα, με αποτέλεσμα να δουλεύει λιγότερο ο βενζινοκινητήρας και να μην ανεβαίνει η κατανάλωση.

      polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • polioan
        polioan @bill_hsd last edited by

        @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

        Πολύ χρήσιμα τα θερμαινόμενα καθίσματα σε ένα υβριδικό Toyota (ειδικα στη βόρεια Ελλαδα). Περιορίζουν τη χρήση του A/C τον χειμώνα, με αποτέλεσμα να δουλεύει λιγότερο ο βενζινοκινητήρας και να μην ανεβαίνει η κατανάλωση.

        Ποτέ δεν έβαλα την θέρμανση με ανοιχτό A/C σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Γενικότερα, δεν νομίζω να παίρνει μπρος ο συμπιεστής στην θέρμανση

        CUPRA LEON 2025
        1.5cc 150Hp MHV

        T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A d P
          A d P moderator @polioan last edited by

          @polioan said in Toyota Corolla Cross:

          @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

          @polioan said in Toyota Corolla Cross:

          @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

          @gchris7 said in Toyota Corolla Cross:

          @polioan said in Toyota Corolla Cross:

          @tzomoloko said in Toyota Corolla Cross:

          καλησπέρα. έχω το chr το face-lift. σκέφτομαι επειδή με τα 2 παιδιά μου πίσω είναι μικρός ο χώρος, να πάω στο toyota cross το κορολα στα 1800 το lounge . Επίσης έχω δει και το νέο peugeot 3008 το οποίο πάει στα 40 χιλ και είναι φανταστικό μέσα αλλά σίγουρα το 1200 cc και το υβριδικό σύστημα που είναι χειρότερο από της toyota με αποθαρρύνει . θέλω να ρωτήσω την γνώμη σας και επιπλέον αν αξίζει η lounge έκδοση με το Skyview .
          Βεβαια ετσι και αλλιώς και την μεσαία έκδοση να περνάμε το Skyview θα το βάζαμε. ευχαριστώ

          Εγώ παρήγγειλα το skyview. Το lounge το γλυκό κοιτούσα, αλλά οι μόνες διάφορες είναι οι αισθητήρες μπροστά και τα blind spot.
          Δεν θυμάμαι άλλη ουσιώδη διαφορα

          ++ Δερμάτινα και θερμαινόμενα καθίσματα και ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ

          Και κοστίζει 2-3000€ επιπλέον;
          Δύσκολη απόφαση 🤔

          36270€.

          Δεν μπορουσα να πάω στην lounge μέχρι να ξεκαθαρίσει το ζήτημα της ασφαλιστικής με το ατύχημα του Sportage.

          Η style skyview πόσο;

          33570€

          +2700€ 🤔🤔
          Θα πρέπει να του αρέσουν πολύ τα καθίσματα της lounge ή να υπάρχει αδήριτη ανάγκη για ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ (όπως εγώ) για να πάρεις την lounge.
          Επίσης, οι αισθητήρες πρέπει να μπαίνουν από την βασική, όπως στο T-ROC που τα έχει και το 1000αρι Life. Εμένα με έσωσαν 2 φορές σε κολωνάκι που δεν είδα και σταμάτησε αυτόνομα. Παλαιότερα διέλυσα το μαρσπιε του συνοδηγού σε ένα Citroen c1 που είχα.

          R-LINE

          polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • polioan
            polioan @A d P last edited by

            @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

            @polioan said in Toyota Corolla Cross:

            @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

            @polioan said in Toyota Corolla Cross:

            @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

            @gchris7 said in Toyota Corolla Cross:

            @polioan said in Toyota Corolla Cross:

            @tzomoloko said in Toyota Corolla Cross:

            καλησπέρα. έχω το chr το face-lift. σκέφτομαι επειδή με τα 2 παιδιά μου πίσω είναι μικρός ο χώρος, να πάω στο toyota cross το κορολα στα 1800 το lounge . Επίσης έχω δει και το νέο peugeot 3008 το οποίο πάει στα 40 χιλ και είναι φανταστικό μέσα αλλά σίγουρα το 1200 cc και το υβριδικό σύστημα που είναι χειρότερο από της toyota με αποθαρρύνει . θέλω να ρωτήσω την γνώμη σας και επιπλέον αν αξίζει η lounge έκδοση με το Skyview .
            Βεβαια ετσι και αλλιώς και την μεσαία έκδοση να περνάμε το Skyview θα το βάζαμε. ευχαριστώ

            Εγώ παρήγγειλα το skyview. Το lounge το γλυκό κοιτούσα, αλλά οι μόνες διάφορες είναι οι αισθητήρες μπροστά και τα blind spot.
            Δεν θυμάμαι άλλη ουσιώδη διαφορα

            ++ Δερμάτινα και θερμαινόμενα καθίσματα και ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ

            Και κοστίζει 2-3000€ επιπλέον;
            Δύσκολη απόφαση 🤔

            36270€.

            Δεν μπορουσα να πάω στην lounge μέχρι να ξεκαθαρίσει το ζήτημα της ασφαλιστικής με το ατύχημα του Sportage.

            Η style skyview πόσο;

            33570€

            +2700€ 🤔🤔
            Θα πρέπει να του αρέσουν πολύ τα καθίσματα της lounge ή να υπάρχει αδήριτη ανάγκη για ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ (όπως εγώ) για να πάρεις την lounge.
            Επίσης, οι αισθητήρες πρέπει να μπαίνουν από την βασική, όπως στο T-ROC που τα έχει και το 1000αρι Life. Εμένα με έσωσαν 2 φορές σε κολωνάκι που δεν είδα και σταμάτησε αυτόνομα. Παλαιότερα διέλυσα το μαρσπιε του συνοδηγού σε ένα Citroen c1 που είχα.

            Και εγώ το έκανα αυτό στο ibiza top gun...
            Οι αισθητήρες μπροστά που είχα στο sportage ήταν βολικοι.
            Αλλά θεωρώ ότι μπορώ να ζήσω χωρίς αυτό.
            Όπως επίσης και χωρίς τα δερμάτινα καθίσματα, που δεν γουστάρω τα καλοκαίρια, και το ηλεκτρικό Πορτ μπαγκαζ.

            CUPRA LEON 2025
            1.5cc 150Hp MHV

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • A
              atrias @Tasos 1 last edited by atrias

              @tasos-1 said in Toyota Corolla Cross:

              Ρε παιδια μια βοηθεια για το NAVI πως αλλαζει απο μιλια σε χλμ?
              Προσπαθησα απο τις ρυθμισεις αλλα δεν τα καταφερα!

              Διάφορα που έχουν ακουστεί:
              Αν έχεις την κόκκινη εφαρμογή της Toyota στο κινητό κάνε logout και σβήσε την. Κράτα μόνο την μαύρη.
              Στις ρυθμίσεις του multimedia στις μονάδες βάλε Ελληνικά και απενεργοποίησε τις αυτόματες ρυθμίσεις (manual επιλογή ltr/100)
              Σε εμένα με αυτά γύρισε σε μέτρα ο χάρτης και μετά που το έβαλα ξανά Αγγλικά όπως το ήθελα, έμεινε η ρύθμιση σωστή για τα μέτρα.

              Εγώ πάλι άλλο θέμα έχω. Αλλάζω την ρύθμιση για αναγνώριση πινακίδων ώστε να είναι μόνο οπτική , χωρίς ήχο και δεν μου την κρατάει αυτή τη ρύθμιση. Όταν βάζω μπρος ξανά έχει γυρίσει πάλι σε "οπτική και ήχο". Το κάνει και σε άλλον αυτό; Είναι πολύ σπαστικό αυτό το μπιπ μπιπ που κάνει συνέχεια για τις πινακίδες ορίου ταχύτητας

              A T 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • A
                Alexandros A.92 @atrias last edited by

                @atrias said in Toyota Corolla Cross:

                Το κάνει και σε άλλον αυτό; Είναι πολύ σπαστικό αυτό το μπιπ μπιπ που κάνει συνέχεια για τις πινακίδες ορίου ταχύτητας

                Νομιζω καποια τετοια θεματα ασφαλειας ειναι υποχρεωτικο οταν σβηνει και αναβει το αμαξι να γινονται reset και να τα απενεργοποιεις χειροκινητα καθε φορα που μπαινεις μεσα καθαρα για λογους ασφαλειας. Δεν ξερω αν το συγκεκριμενο υπαγεται σε αυτο.

                A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • nickthetrib
                  nickthetrib last edited by

                  Είναι από τα συστήματα ασφαλείας που παίζουν ρόλο στο αν θα πάρει ενα αμάξι 4 ή 5 αστέρια στο EuroNCAP!
                  Να γελάσω ή να κλάψω???
                  Μπέρδεψαν (ΚΑΚΙΣΤΑ) το κομμάτι αποφυγή συγκρούσεων με το κομμάτι επιβίωση από σύγκρουση!
                  Γενικά το σύστημα βαθμολόγησης είναι χρόνια τώρα μη ξεκάθαρο αν δεν κοιτάξεις με λεπτομέρειες το τεστ!
                  Τουλάχιστον σε αφήνουν να το απενεργοποιήσεις!

                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                  A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tjk @polioan last edited by

                    @polioan said in Toyota Corolla Cross:

                    @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                    Πολύ χρήσιμα τα θερμαινόμενα καθίσματα σε ένα υβριδικό Toyota (ειδικα στη βόρεια Ελλαδα). Περιορίζουν τη χρήση του A/C τον χειμώνα, με αποτέλεσμα να δουλεύει λιγότερο ο βενζινοκινητήρας και να μην ανεβαίνει η κατανάλωση.

                    Ποτέ δεν έβαλα την θέρμανση με ανοιχτό A/C σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Γενικότερα, δεν νομίζω να παίρνει μπρος ο συμπιεστής στην θέρμανση

                    Παίρνει κανονικά, κάνει αφύγρανση ταχύτατα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      stefan147 last edited by

                      Εξακολουθούν στη lounge με το ηλεκτρικό άνοιγμα μπαγκάζ να μη βάζουν αισθητήρα για το πόδι? Εάν είναι, είναι μισή δουλειά. Είναι μεγάλη η ευκολία και η διαφορά στο Kuga (που έχει τον αισθητήρα) και το διαπίστωσα τώρα στις διακοπές που τα είχα back to back τα δύο αυτοκίνητα. Όχι τίποτα άλλο αλλά ο βασικός λόγος να προτιμήσει κάνεις τη lounge είναι το άνοιγμα μπαγκάζ και οι αισθητήρες παρκαρίσματος/blind spot. Τα δερμάτινα πιο πολύ πρόβλημα είναι παρά όφελος.

                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • A d P
                        A d P moderator @nickthetrib last edited by

                        @nickthetrib said in Toyota Corolla Cross:

                        Είναι από τα συστήματα ασφαλείας που παίζουν ρόλο στο αν θα πάρει ενα αμάξι 4 ή 5 αστέρια στο EuroNCAP!
                        Να γελάσω ή να κλάψω???
                        Μπέρδεψαν (ΚΑΚΙΣΤΑ) το κομμάτι αποφυγή συγκρούσεων με το κομμάτι επιβίωση από σύγκρουση!
                        Γενικά το σύστημα βαθμολόγησης είναι χρόνια τώρα μη ξεκάθαρο αν δεν κοιτάξεις με λεπτομέρειες το τεστ!
                        Τουλάχιστον σε αφήνουν να το απενεργοποιήσεις!

                        Είναι εξίσου σημαντικό να αποφύγεις την σύγκρουση, με το να βγεις αλώβητος από αυτήν, γνώμη μου

                        R-LINE

                        nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • T
                          tkin73 @stefan147 last edited by tkin73

                          @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                          Εξακολουθούν στη lounge με το ηλεκτρικό άνοιγμα μπαγκάζ να μη βάζουν αισθητήρα για το πόδι? Εάν είναι, είναι μισή δουλειά. Είναι μεγάλη η ευκολία και η διαφορά στο Kuga (που έχει τον αισθητήρα) και το διαπίστωσα τώρα στις διακοπές που τα είχα back to back τα δύο αυτοκίνητα. Όχι τίποτα άλλο αλλά ο βασικός λόγος να προτιμήσει κάνεις τη lounge είναι το άνοιγμα μπαγκάζ και οι αισθητήρες παρκαρίσματος/blind spot. Τα δερμάτινα πιο πολύ πρόβλημα είναι παρά όφελος.

                          καλα εννοείται ηλεκτρικό ανοιγμα μόνο με κουμπι είναι για να κάνουμε εφε στον γειτονα! χρηστικότητα δεν εχει καμια. Αν είναι να εχω ελευθερο το χερι το σηκώνω και μονος μου. Τι γινεται οταν εχεις πιασμενα τα χερια και κουβαλας πχ κατι βαρύ και θες να το βαλεις μεσα με την μια...
                          Τα δερματινα γιατι λες πιο πολυ πρόβλημα είναι? δεν είναι ποιοτικά ή κάτι άλλο?

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stefan147 last edited by

                            Γενικά έχω απορρίψει εδώ και χρόνια τα δερμάτινα. Για πολλούς λόγους. Ειναι ανυπόφορα στη ζέστη ακόμα και όταν είναι ψυχόμενα αλλά δεν προσφέρουν και τίποτα άλλο πέραν της ευκολίας καθαρισμού. Θέλουν και συντήρηση και είναι και πρόσθετο κόστος.

                            Του ΨΨ σώζονται γιατί είναι λίγοτερο από το 50% του καθίσματος αλλά και πάλι προτιμώ μακράν συνθετικά υλικά και ύφασμα.

                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • W
                              wantone @stefan147 last edited by

                              @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                              Γενικά έχω απορρίψει εδώ και χρόνια τα δερμάτινα. Για πολλούς λόγους. Ειναι ανυπόφορα στη ζέστη ακόμα και όταν είναι ψυχόμενα αλλά δεν προσφέρουν και τίποτα άλλο πέραν της ευκολίας καθαρισμού. Θέλουν και συντήρηση και είναι και πρόσθετο κόστος.

                              Του ΨΨ σώζονται γιατί είναι λίγοτερο από το 50% του καθίσματος αλλά και πάλι προτιμώ μακράν συνθετικά υλικά και ύφασμα.

                              Η ευκολια καθαρισμου ειναι μεγαλο ατου, η συντηρηση που θελουν ειναι μια φορα στα 3 χρονια η και καθολου αν σκασουν φυγει χρωμα ειναι ευκολο να τα επισκευασεις. Αλκανταρα και υφασμα ειναι ποιο σπορ και οντως ειναι ωραιο αλλα συνεχως θελει να τα καλυπτεις αλλοιως θα ζεις μεσα σε βρωμα αν πεσει κατι γιατι δεν καθαριζονται ευκολα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Δεν ισχύει τίποτα από αυτά. Αν αφήσεις ασυντήρητα δέρματα για 3 χρόνια έχουν πεθάνει. Τουλάχιστον μία φορά στο 3μηνο θέλουν βαθύ καθαρισμά με μαλακή βούρτσα και φυσικά μετά γαλάκτωμα για ενυδάτωση. Όσο πιο πολύ μάλιστα το βλέπει ο ήλιος το αμάξι, τόσο πιο συχνά πρέπει να γίνεται αυτό. Αλλιώς θα ξεραθούν και θα ρυτιδιάσουν και αρχίσουν να "σπάνε".

                                Αλκαντάρα και ύφασμα έχουν επίσης τους τρόπους τους να μένουν καθαρά χωρίς το μειονέκτημα του καψίματος το καλοκαίρι και του μεγάλου κόστους.

                                W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • nickthetrib
                                  nickthetrib @A d P last edited by

                                  @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

                                  @nickthetrib said in Toyota Corolla Cross:

                                  Είναι από τα συστήματα ασφαλείας που παίζουν ρόλο στο αν θα πάρει ενα αμάξι 4 ή 5 αστέρια στο EuroNCAP!
                                  Να γελάσω ή να κλάψω???
                                  Μπέρδεψαν (ΚΑΚΙΣΤΑ) το κομμάτι αποφυγή συγκρούσεων με το κομμάτι επιβίωση από σύγκρουση!
                                  Γενικά το σύστημα βαθμολόγησης είναι χρόνια τώρα μη ξεκάθαρο αν δεν κοιτάξεις με λεπτομέρειες το τεστ!
                                  Τουλάχιστον σε αφήνουν να το απενεργοποιήσεις!

                                  Είναι εξίσου σημαντικό να αποφύγεις την σύγκρουση, με το να βγεις αλώβητος από αυτήν, γνώμη μου

                                  Προφανώς!!!
                                  Για να μην πούμε ότι είναι πιο σημαντικό να την αποφύγεις!!!
                                  Μιλάμε όμως για κάτι που ξεκίνησε σαν crash test (δλδ αφού γίνει η σύγκρουση)και στην συνέχεια μπήκαν παράγοντες για την αποφυγή της, χωρίς να γίνει ξεκάθαρο τι και πώς!
                                  Επίσης έλεγχος λειτουργίας των συστημάτων αποφυγής συγκρούσεων κατά την διαδικασία ελέγχου, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!
                                  Ας το έσπαγαν σε 2 τεστ!!!
                                  Αποφυγή συγκρούσεων και επιβίωση από την σύγκρουση!
                                  Μεγάλη κουβέντα που αν την ξεκινήσουμε θα ξεσκίσουμε το topic!
                                  Φαντάσου το αουρις του 2007 που έχω, έχει 5 αστέρια χωρίς να έχει καν esp!!! Το ίδιο με την νέα κορόλα!!!
                                  Η κορόλα και να αποφύγει μια σύγκρουση καλύτερα μπορεί και θα επιβιώσουν οι επιβάτες με πολύ μικρότερους τραυματισμούς!
                                  Τι μένει στον κόσμο (εκτός από εμάς), 5 αστέρια και τα δύο!!!
                                  Ή χειρότερα 5 αστέρια το αουρις του 2007, 4 το χ του 2018 επειδή δεν έχει το keep lane assist, ενώ το άλλο δεν έχει καν esp!!!

                                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • W
                                    wantone @stefan147 last edited by

                                    @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                                    Δεν ισχύει τίποτα από αυτά. Αν αφήσεις ασυντήρητα δέρματα για 3 χρόνια έχουν πεθάνει. Τουλάχιστον μία φορά στο 3μηνο θέλουν βαθύ καθαρισμά με μαλακή βούρτσα και φυσικά μετά γαλάκτωμα για ενυδάτωση. Όσο πιο πολύ μάλιστα το βλέπει ο ήλιος το αμάξι, τόσο πιο συχνά πρέπει να γίνεται αυτό. Αλλιώς θα ξεραθούν και θα ρυτιδιάσουν και αρχίσουν να "σπάνε".

                                    Αλκαντάρα και ύφασμα έχουν επίσης τους τρόπους τους να μένουν καθαρά χωρίς το μειονέκτημα του καψίματος το καλοκαίρι και του μεγάλου κόστους.

                                    Στο VR6 δεν εκανα τιποτα (εκτος απο πετσετα με νερο) για 6 χρονια και μονο η θεση του οδηγου ειχε καποιες ρυτιδες ελαχιστες. Ηταν μαυρα οποτε δεν φαινονταν η οποια βρωμια ειχαν μαζεψει, Δερμα ειναι χλιδη, αυτο μου ειχε κανει εντυπωση στα αμαξια οταν πρωτοπηγα στην Αμερικη. Υπαρχουν διαφορες ποιοτητες δερματος φυσικα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • moysatos
                                      moysatos last edited by

                                      Ας συνεχίσω το off topic.

                                      Για μένα οι εκδόσεις με δέρμα είναι deal-breaker.
                                      Καίγεται ο κώλος σου το καλοκαίρι, παγώνει τον χειμώνα, θέλει έξτρα φροντίδα.

                                      Εντάξει, άμα τρώνε πιτόγυρα τα παιδιά πίσω , πάω πάσο.

                                      piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        atrias @Alexandros A.92 last edited by atrias

                                        @alexandros-a-92 said in Toyota Corolla Cross:

                                        @atrias said in Toyota Corolla Cross:

                                        Το κάνει και σε άλλον αυτό; Είναι πολύ σπαστικό αυτό το μπιπ μπιπ που κάνει συνέχεια για τις πινακίδες ορίου ταχύτητας

                                        Νομιζω καποια τετοια θεματα ασφαλειας ειναι υποχρεωτικο οταν σβηνει και αναβει το αμαξι να γινονται reset και να τα απενεργοποιεις χειροκινητα καθε φορα που μπαινεις μεσα καθαρα για λογους ασφαλειας. Δεν ξερω αν το συγκεκριμενο υπαγεται σε αυτο.

                                        Ωχ λες να είναι feature δλδ το ότι δεν κλείνει μόνιμα; Τραγικό 😞 Θα το λουζομαστε μια ζωή...

                                        I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @tkin73 last edited by

                                          @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

                                          καλα εννοείται ηλεκτρικό ανοιγμα μόνο με κουμπι είναι για να κάνουμε εφε στον γειτονα! χρηστικότητα δεν εχει καμια.

                                          φυσικά και έχει χρηστικότητα, γιατί ακόμα και φορτωμένος μπορείς πανεύκολα να πατήσεις το κουμπί στο τηλεκοντρόλ. Ενώ στο χειροκίνητο πρέπει να αφήσεις τα ψώνια και να ανοίξεις - μιλάω εκ πείρας. Το πόδι ειναι χρηστικό μόνο εαν δουλεύει σωστά....εαν οχι είναι μπούρδα γιατι κάθεσαι μισό λεπτό μέχρι να καταφέρει να το ανοίξεις, φορτωμένος.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • piliourits
                                            piliourits @moysatos last edited by piliourits

                                            @moysatos said in Toyota Corolla Cross:

                                            Ας συνεχίσω το off topic.

                                            Για μένα οι εκδόσεις με δέρμα είναι deal-breaker.
                                            Καίγεται ο κώλος σου το καλοκαίρι, παγώνει τον χειμώνα, θέλει έξτρα φροντίδα.

                                            Εντάξει, άμα τρώνε πιτόγυρα τα παιδιά πίσω , πάω πάσο.

                                            Ίσως είναι μια λύση για τις ηλικίες αυτές και τους ευαισθητους γονείς, τα ταξιτζήδικα καλύμματα δερματινης που δεν χαλάνε ποτέ και κοστίζουν όσο οι μεμβράνες στα παράθυρα, νομίζω βγαίνουν έτοιμα για εφαρμογή στα είδη αυτοκινήτου.

                                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                            I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 426
                                            • 427
                                            • 428
                                            • 429
                                            • 430
                                            • 521
                                            • 522
                                            • 428 / 522
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr