-
Εγώ πάντως τα καπάκια από τα φώτα της πινακίδας του ΜΧ5 που κλασικά σπάει το κλιψ τα στερέωσα με φλατζοκολλα γιατι ήθελα και στεγανότητα.
-
@panos2171 said in Toyota Yaris Cross:
Εγώ πάντως τα καπάκια από τα φώτα της πινακίδας του ΜΧ5 που κλασικά σπάει το κλιψ τα στερέωσα με φλατζοκολλα γιατι ήθελα και στεγανότητα.
Να μην μπαίνει η σκόνη, ε?
-
Εκεί ναι δεν πρέπει να μπαίνει, είναι εξωτερικό φώς και την πρώτη φορά που δεν έδωσα βάση γίνανε κ....ος σε σημείο που δεν φαινόταν φως.
-
Παρατήρησα οτι αν κρατησω με το χερι μου σταθερα την μπλαφονιερα η ταπετσαρια της οροφης εχει πολλα μποσικα. Και αν την ταπετσαρια την πατησεις λιγο προς τα πανω , προς την οροφη δηλαδη ακους απο την αριστερη μερια ενα χρατσ χρατσ,,ενω αντιστοιχα απο την δεξια δεν ακους κατι,πρεπει να ακους - δεν πρεπει να ακους δεν ξερω,η Toyota μου ειπε να κανουμε αντικατασταση της μπλαφονιερας,που το ανταλλακτικο θα ειναι διαθεσημο μετα τα μεσα του Σεπτεμβρη. και αν δουμε οτι το προβλημα εξακολουθει τοτε ισως να ξηλωσουμε πλαστικα και να παμε σε αντικατασταση της ταπετσαριας.. Και τους λεω εγω το σαββατο τι θα κανω που ταξιδευω ? Με το ενα χερι θα οδηγαω και με το αλλο θα κουμπουνω καθε λιγο.Μου λεει θα σας το στερεωσουμε προσωρινα και αν πεφτει απλως αφερεστε την μπλαφονιερα. Η αποψη μου ειναι να τους το αφησω οπως ειναι και να το παρω οταν το εχουν ετοιμο.
-
Κάπως πρέπει να εξισορροπηθει το κόστος του αυτόματου και του υβριδικού συστήματος.
-
Καλησπέρα σας κύριοι και συγχαρητήρια για τη συνεισφορά σας σε πολύτιμη γνώση περί της αυτοκίνησης και όχι μόνο.
Τέλη Ιουλίου παρέλαβα κι εγώ YC έκδοση Elegant. Γνώριζα για την απουσία πλαφονιέρας στα πρώτα YC και το πρόβλημα που δημιουργούσε στο πίσω μέρος της καμπίνας οπότε όταν είδα την πλαφονιέρα στο μέσο του ουρανού έσκασα χαμόγελο.
Το οποίο χαμόγελο το ξαναθυμήθηκα την επόμενη το βράδυ όταν χρειάστηκε να πατήσω το κουμπί και να ανάψει η πλαφονιέρα. Άναψε μεν, κρεμάστηκε δε.
Συνδυάζοντας το ιστορικό της απουσίας στα πρώτα YC και το κρέμασμα "με το καλημέρα", συμπέρανα ότι οι σχεδιαστές του facelift βιάστηκαν, κατόπιν πίεσης, να βάλουν την πλαφονιέρα αλλά ο σχεδιασμός και οι έλεγχοι, όπως σωστά επεσήμαναν κάποιοι, έγιναν "στο πόδι".
Καθυστέρησα να πάω στην αντιπροσωπεία λόγω υποχρεώσεων αλλά κι όταν πήγα ο υπάλληλος μου είπε ότι λείπουν από το Τμήμα των εγγυήσεων και να ξαναπάω από Σεπτέμβριο να το δουν. Του είπα εμμέσως την σκέψη μου και μου είπε ότι δεν του έχει αναφερθεί ακόμα από κάποιον άλλο αγοραστή. Εν μέρει δεν έχει άδικο γιατί παίζει να ήμουν και από τους πρώτους που παρέλαβαν μετά το facelift. Ίσως μέχρι τον Σεπτέμβρη να έχουν μαζέψει κι άλλα παράπονα.
Προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου η ιδέα του ξηλώματος πλαστικών, ουρανού από αντιπροσωπεία σε "αυτοκίνητο του κουτιού" αλλά ούτε και η λύση της "ελληνικής πατέντας" (κόλλα, σελοτέιπ κλπ). Άλλωστε δεν κόστισε και λίγα...
Αναρωτιέμαι μήπως αργά η γρήγορα η Toyota συλλέξει αρκετές αναφορές για προβληματική πλαφονιέρα και δώσει κάποια "πιο σοβαρή" οριζόντια λύση - οδηγία σε όλες τις αντιπροσωπείες της για τη διόρθωση του θέματος.
Συγνώμη για το εκτενές κείμενο παρόλο που, πράγματι, δεν είναι από τα σοβαρά ζητήματα.
Καλές διαδρομές σε όλους με ασφάλεια και σας ευχαριστώ και πάλι για τις έγκυρες πληροφορίες που προσφέρετε.@georgegk said in Toyota Yaris Cross:
Καλησπέρα στην παρέα.αγόρασα στις αρχές Αυγούστου ενα καινούριο Yaris Cross έκδοση Elegant. Το ίδιο απόγευμα ξεκόλλησε από την θεση της η μπλαφονιέρα της καμπίνας. Πήγα εχθές στη αντιπροσωπεια , "το έφτιαξαν" αλλή σήμερα ξανά το ίδιο. Επίσης το άγκιστρο που είναι στον εσωτερικό καθρέπτη του οδηγού είναι ολίγον τι στραβό. Την Δευτέρα θα τους το ξαναπάω αλλά αναγκαστικά θα ανέβουν οι τόνοι.Από την εμπειρία σας , έχω θέμα με την μπλαφονίερα ή το πρόβλημα έρχεται από την ταπετσαρία της οροφης και είναι πιο σοβάρο ; Σας επίσυνάπτω φωτογραφίες και ένα wetransfer link για να καταλάβετε τι εννόω . Επίσης κατα την γνωμη σας προβλέπεται αντικατάσταση και το άγκιστρου ;
-
Σαν πολλές προσδοκίες έχεις από την ελληνική αντιπροσωπεία.
https://cartalk.gr/yaris-cross-mazevoun-ypografes-tous-dosei-simasia-toyota/
-
@dimsabas said in Toyota Yaris Cross:
Σαν πολλές προσδοκίες έχεις από την ελληνική αντιπροσωπεία.
https://cartalk.gr/yaris-cross-mazevoun-ypografes-tous-dosei-simasia-toyota/
Και όμως ο Έλληνας εξακολουθεί να παραγγέλνει τογιοτα μόλις ανοίξουν οι παραγγελίες χωρίς να το έχει δει και χωρίς να το έχει οδηγήσει κάνεις ποτέ!
Αφου είναι τογιοτα σου λένε!
Παρακαλάς να βάλεις παραγγελία... γουρούνι στο σακί...
Περιμένεις να παραγγείλεις, περιμένεις να σου έρθει μήνες πολλούς, σε φλομωνουν στα ψέματα για το πότε θα έρθει και μετά παρακαλάς να μαζέψεις υπογραφές περιμένοντας να σε πάρουν στα σοβαρά και να ασχοληθούν μαζί σου....
Όταν μερικοί είχαμε δει το cc και γκρινιαζαμε για τις λαμαρίνες τα δεσίματα και τα γυρίσματα και τις ποντες άλλοι μας έκραζαν ότι ψειριζουμε την μαϊμού... -
@tkin73 said in Toyota Yaris Cross:
@dimsabas said in Toyota Yaris Cross:
Σαν πολλές προσδοκίες έχεις από την ελληνική αντιπροσωπεία.
https://cartalk.gr/yaris-cross-mazevoun-ypografes-tous-dosei-simasia-toyota/
Και όμως ο Έλληνας εξακολουθεί να παραγγέλνει τογιοτα μόλις ανοίξουν οι παραγγελίες χωρίς να το έχει δει και χωρίς να το έχει οδηγήσει κάνεις ποτέ!
Αφου είναι τογιοτα σου λένε!
Παρακαλάς να βάλεις παραγγελία... γουρούνι στο σακί...
Περιμένεις να παραγγείλεις, περιμένεις να σου έρθει μήνες πολλούς, σε φλομωνουν στα ψέματα για το πότε θα έρθει και μετά παρακαλάς να μαζέψεις υπογραφές περιμένοντας να σε πάρουν στα σοβαρά και να ασχοληθούν μαζί σου....
Όταν μερικοί είχαμε δει το cc και γκρινιαζαμε για τις λαμαρίνες τα δεσίματα και τα γυρίσματα και τις ποντες άλλοι μας έκραζαν ότι ψειριζουμε την μαϊμού...Μετά από 30.000 χλμ σε ένα χρονο με cc μηδενικοι τριγμοί, τεχνικά ζητήματα ανύπαρκτα, μόνο σέρβις έχω κάνει. Έχει μεγάλη σημασία που κατασκευάζεται ένα αυτοκίνητο σε όλες τις εταιρίες. Για καλή μας τύχη το cc είναι made in Japan.
-
@tkin73 said in Toyota Yaris Cross:
@dimsabas said in Toyota Yaris Cross:
Αφου είναι τογιοτα σου λένε!
Και αυτό. Αλλά με διαφορά νομίζω παίζει ρόλο το 0.4 lt στα 100 που βλέπουν στα ποστ στο fb.
Καταπληκτικό - καλύτερο των προσδοκιών - άπειρη τεχνολογία - οικονομικό. -
@tkin73 said in Toyota Yaris Cross:
@dimsabas said in Toyota Yaris Cross:
Σαν πολλές προσδοκίες έχεις από την ελληνική αντιπροσωπεία.
https://cartalk.gr/yaris-cross-mazevoun-ypografes-tous-dosei-simasia-toyota/
Και όμως ο Έλληνας εξακολουθεί να παραγγέλνει τογιοτα μόλις ανοίξουν οι παραγγελίες χωρίς να το έχει δει και χωρίς να το έχει οδηγήσει κάνεις ποτέ!
Αφου είναι τογιοτα σου λένε!
Παρακαλάς να βάλεις παραγγελία... γουρούνι στο σακί...
Περιμένεις να παραγγείλεις, περιμένεις να σου έρθει μήνες πολλούς, σε φλομωνουν στα ψέματα για το πότε θα έρθει και μετά παρακαλάς να μαζέψεις υπογραφές περιμένοντας να σε πάρουν στα σοβαρά και να ασχοληθούν μαζί σου....
Όταν μερικοί είχαμε δει το cc και γκρινιαζαμε για τις λαμαρίνες τα δεσίματα και τα γυρίσματα και τις ποντες άλλοι μας έκραζαν ότι ψειριζουμε την μαϊμού...Ωστοσο Τα παραπανω που σωστα αναφερεις λενε πιο πολλα για ολη την βιομηχανια της αυτοκινησης παρα για τα Toyota.
Και εξηγουμαι, αν ηταν ροδινα ή καπως καλύτερα τα πραγματα στα αλλα μοντελα γιατι ο κοσμος γενικως και ειδικοτερα στην Ελλαδα να ειχε τοσο ερωτα με την Toyota; Εχει μετοχες της ή μηπως παιρνει ποσοστα των πωλησεων;
Μαλλον κανουν κατι και οι αλλοι λαθος, είτε στο τι ζητανε, ειτε στο τι προσφερουν είτε στο ποσο πισω εχουν μεινει σε εξελιξη κινητηρα (αμαξια πολης να καινε 8-9 μες την πολη ας πουμε) και άλλα. Σου λεει λοιπον η Toyota δεν πειραζει να ριξω λιγο την ποιοτητα στο εσωτερικο ή να την ακριβοπληρωσουν σε παραπανω εκδοσεις αφου μηχανικα και υβριδικα ειμαι καμια 20αρια χρονια μπροστα.
Το προβλημα ειναι κυριως ανταγωνισμου και για την ακριβεια η ελλειψη αυτου σε οτι αφορα το υβριδικο συνολο και την αξιοπιστια του κινητηρα. Οταν υπαρχουν εταιριες που ξερεις οτι αγοραζοντας αυτοματο θες και αλλα 2-3k στην ακρη για ΟΤΑΝ (και οχι ΑΝ) θα χαλασει ή εχουν πιασει φωτια καμια 1000αρια αυτοκινητα τους και το να σου τυχει μια μηχανικη ζημια ξεκιναει απο 2-3k ορθα ο καταναλωτης λεει "αψογη ειναι και η Toyota και ας βγαλει αυτα που διαβαζω"
-
Άλλο ένα ταξιδάκι διακοπών με το Γιαρισάκι Κροσάκι, μας έβγαλε παληκάρι! Αθήνα - Κύμη - Σκύρος - Κύμη - Αθήνα. Μια χαρά το ταξίδι, πολύ καλό στις στροφές του επαρχιάκου. Επίσης, επειδή από τα 150χλμ μόνο τα 75χλμ ειναι ΕΟ και τα υπόλοιπα επαρχιακό οδικό δίκτυο, κινήθηκα περί το 50% ηλεκτρικά (δεν τα έχω πρόχειρα, θα τα δω το βράδυ) με περί τα 4λτ/100χλμ κατανάλωση με ταχύτητα στην ΕΟ 130-140χαω.
Για τα χρήματά του (όταν το πήραμε), εξαιρετικό αυτοκινητάκι πασπαρτού. Πήγε και χώμα στο νησι, μια χαρά δεν το σκέφτηκα καθόλου. -
@alexandros-a-92 said in Toyota Yaris Cross:
@tkin73 said in Toyota Yaris Cross:
@dimsabas said in Toyota Yaris Cross:
Σαν πολλές προσδοκίες έχεις από την ελληνική αντιπροσωπεία.
https://cartalk.gr/yaris-cross-mazevoun-ypografes-tous-dosei-simasia-toyota/
Και όμως ο Έλληνας εξακολουθεί να παραγγέλνει τογιοτα μόλις ανοίξουν οι παραγγελίες χωρίς να το έχει δει και χωρίς να το έχει οδηγήσει κάνεις ποτέ!
Αφου είναι τογιοτα σου λένε!
Παρακαλάς να βάλεις παραγγελία... γουρούνι στο σακί...
Περιμένεις να παραγγείλεις, περιμένεις να σου έρθει μήνες πολλούς, σε φλομωνουν στα ψέματα για το πότε θα έρθει και μετά παρακαλάς να μαζέψεις υπογραφές περιμένοντας να σε πάρουν στα σοβαρά και να ασχοληθούν μαζί σου....
Όταν μερικοί είχαμε δει το cc και γκρινιαζαμε για τις λαμαρίνες τα δεσίματα και τα γυρίσματα και τις ποντες άλλοι μας έκραζαν ότι ψειριζουμε την μαϊμού...Ωστοσο Τα παραπανω που σωστα αναφερεις λενε πιο πολλα για ολη την βιομηχανια της αυτοκινησης παρα για τα Toyota.
Και εξηγουμαι, αν ηταν ροδινα ή καπως καλύτερα τα πραγματα στα αλλα μοντελα γιατι ο κοσμος γενικως και ειδικοτερα στην Ελλαδα να ειχε τοσο ερωτα με την Toyota; Εχει μετοχες της ή μηπως παιρνει ποσοστα των πωλησεων;
Μαλλον κανουν κατι και οι αλλοι λαθος, είτε στο τι ζητανε, ειτε στο τι προσφερουν είτε στο ποσο πισω εχουν μεινει σε εξελιξη κινητηρα (αμαξια πολης να καινε 8-9 μες την πολη ας πουμε) και άλλα. Σου λεει λοιπον η Toyota δεν πειραζει να ριξω λιγο την ποιοτητα στο εσωτερικο ή να την ακριβοπληρωσουν σε παραπανω εκδοσεις αφου μηχανικα και υβριδικα ειμαι καμια 20αρια χρονια μπροστα.
Το προβλημα ειναι κυριως ανταγωνισμου και για την ακριβεια η ελλειψη αυτου σε οτι αφορα το υβριδικο συνολο και την αξιοπιστια του κινητηρα. Οταν υπαρχουν εταιριες που ξερεις οτι αγοραζοντας αυτοματο θες και αλλα 2-3k στην ακρη για ΟΤΑΝ (και οχι ΑΝ) θα χαλασει ή εχουν πιασει φωτια καμια 1000αρια αυτοκινητα τους και το να σου τυχει μια μηχανικη ζημια ξεκιναει απο 2-3k ορθα ο καταναλωτης λεει "αψογη ειναι και η Toyota και ας βγαλει αυτα που διαβαζω"
Εντάξει στην Ελλάδα όπως είναι γνωστό επικρατεί μεγάλη προβατοποιηση στα πάντα κάπως έτσι τα τελευταία χρόνια η τογιοτα είναι πρώτη θέση (μόνο Ελλάδα συμβαίνει αυτό) όπως παλιότερα αγόραζε μόνο γερμανικά για να έχει το κεφάλι του ήσυχο... Άμα κόψουν λίγο οι πωλήσεις της να δείτε πως θα αρχίσουν να ασχολούνται με τα προβλήματα μετά την αγορά...
Εννοείται και η κακή εμπειρία από την προηγούμενη 20ετια με τα γερμανικά που γίνονταν μπελάς στα συνεργεία και η αδιαφορία στις αντιπροσωπιες γιγαντωσε την ζήτηση των τογιοτα.
Φυσικά και η τεχνογνωσία της στα υβριδικά σύνολα.
Αυτή την στιγμή παίρνεις ωραία μηχανικά σύνολα με βελτίωση σε αναρτήσεις και τιμόνια με καλούς εξωτερικούς σχεδιασμούς αλλά κακές λαμαρίνες, συναρμογές, βαφές και τελικό φινίρισμα εκεί πέφτει μεγάλη προχειρότητα και στα τζαπαν μοντέλα όπως το cc. -
@tkin73 said in Toyota Yaris Cross:
@alexandros-a-92 said in Toyota Yaris Cross:
@tkin73 said in Toyota Yaris Cross:
@dimsabas said in Toyota Yaris Cross:
Σαν πολλές προσδοκίες έχεις από την ελληνική αντιπροσωπεία.
https://cartalk.gr/yaris-cross-mazevoun-ypografes-tous-dosei-simasia-toyota/
Και όμως ο Έλληνας εξακολουθεί να παραγγέλνει τογιοτα μόλις ανοίξουν οι παραγγελίες χωρίς να το έχει δει και χωρίς να το έχει οδηγήσει κάνεις ποτέ!
Αφου είναι τογιοτα σου λένε!
Παρακαλάς να βάλεις παραγγελία... γουρούνι στο σακί...
Περιμένεις να παραγγείλεις, περιμένεις να σου έρθει μήνες πολλούς, σε φλομωνουν στα ψέματα για το πότε θα έρθει και μετά παρακαλάς να μαζέψεις υπογραφές περιμένοντας να σε πάρουν στα σοβαρά και να ασχοληθούν μαζί σου....
Όταν μερικοί είχαμε δει το cc και γκρινιαζαμε για τις λαμαρίνες τα δεσίματα και τα γυρίσματα και τις ποντες άλλοι μας έκραζαν ότι ψειριζουμε την μαϊμού...Ωστοσο Τα παραπανω που σωστα αναφερεις λενε πιο πολλα για ολη την βιομηχανια της αυτοκινησης παρα για τα Toyota.
Και εξηγουμαι, αν ηταν ροδινα ή καπως καλύτερα τα πραγματα στα αλλα μοντελα γιατι ο κοσμος γενικως και ειδικοτερα στην Ελλαδα να ειχε τοσο ερωτα με την Toyota; Εχει μετοχες της ή μηπως παιρνει ποσοστα των πωλησεων;
Μαλλον κανουν κατι και οι αλλοι λαθος, είτε στο τι ζητανε, ειτε στο τι προσφερουν είτε στο ποσο πισω εχουν μεινει σε εξελιξη κινητηρα (αμαξια πολης να καινε 8-9 μες την πολη ας πουμε) και άλλα. Σου λεει λοιπον η Toyota δεν πειραζει να ριξω λιγο την ποιοτητα στο εσωτερικο ή να την ακριβοπληρωσουν σε παραπανω εκδοσεις αφου μηχανικα και υβριδικα ειμαι καμια 20αρια χρονια μπροστα.
Το προβλημα ειναι κυριως ανταγωνισμου και για την ακριβεια η ελλειψη αυτου σε οτι αφορα το υβριδικο συνολο και την αξιοπιστια του κινητηρα. Οταν υπαρχουν εταιριες που ξερεις οτι αγοραζοντας αυτοματο θες και αλλα 2-3k στην ακρη για ΟΤΑΝ (και οχι ΑΝ) θα χαλασει ή εχουν πιασει φωτια καμια 1000αρια αυτοκινητα τους και το να σου τυχει μια μηχανικη ζημια ξεκιναει απο 2-3k ορθα ο καταναλωτης λεει "αψογη ειναι και η Toyota και ας βγαλει αυτα που διαβαζω"
Εντάξει στην Ελλάδα όπως είναι γνωστό επικρατεί μεγάλη προβατοποιηση στα πάντα κάπως έτσι τα τελευταία χρόνια η τογιοτα είναι πρώτη θέση (μόνο Ελλάδα συμβαίνει αυτό) όπως παλιότερα αγόραζε μόνο γερμανικά για να έχει το κεφάλι του ήσυχο... Άμα κόψουν λίγο οι πωλήσεις της να δείτε πως θα αρχίσουν να ασχολούνται με τα προβλήματα μετά την αγορά...
Εννοείται και η κακή εμπειρία από την προηγούμενη 20ετια με τα γερμανικά που γίνονταν μπελάς στα συνεργεία και η αδιαφορία στις αντιπροσωπιες γιγαντωσε την ζήτηση των τογιοτα.
Φυσικά και η τεχνογνωσία της στα υβριδικά σύνολα.
Αυτή την στιγμή παίρνεις ωραία μηχανικά σύνολα με βελτίωση σε αναρτήσεις και τιμόνια με καλούς εξωτερικούς σχεδιασμούς αλλά κακές λαμαρίνες, συναρμογές, βαφές και τελικό φινίρισμα εκεί πέφτει μεγάλη προχειρότητα και στα τζαπαν μοντέλα όπως το cc.Για την προβατοποιηση στην Ελλάδα συμφωνώ όσον αφορά το πολιτικό σκηνικό.
Τώρα όσον αφορά την toyota, δεν μπορώ να πω το ίδιο.
Είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής σε πωλήσεις στον κόσμο με διπλάσιες πωλήσεις απο τον δεύτερο αν βάλεις και την Lexus και έαν, όχι ο πιο αξιόπιστος σίγουρα μέσα στην πρώτη τριάδα κάθε χρόνο.
Στα υπόλοιπα περί γερμανών συμφωνώ.
Top 40 Car Brands by Badge in 2023:
Toyota 9,483,137
Volkswagen 5,276,200
Ford 4,246,000
Hyundai 3,993,179
Honda 3,854,000
Nissan 3,290,271
Kia 3,087,384
Suzuki 3,072,824
BYD 2,885,066Edit: Η τογιοτα είναι πρώτη σε πωλήσεις 9 απο τα 10 τελευταία χρόνια, οπότε η καραμέλα οτι πουλάει μόνο επειδή έχει καλό υβριδικό μάλλον δεν στέκει, απλά τώρα με το καλό υβριδικό οι πωλήσεις θα εκτοξευτούν.
-
Η τογιοτα αγορασε plug in hybrid τεχνολογια απο την BYD. Οποτε καταλαβαινετε προς τα που παει. Η Τογιοτα πουλαει γιατι ειχε καλη φημη τα 80ς και 90ς και μονο για αυτο.
-
@moysatos said in Toyota Yaris Cross:
@tkin73 said in Toyota Yaris Cross:
@alexandros-a-92 said in Toyota Yaris Cross:
@tkin73 said in Toyota Yaris Cross:
@dimsabas said in Toyota Yaris Cross:
Σαν πολλές προσδοκίες έχεις από την ελληνική αντιπροσωπεία.
https://cartalk.gr/yaris-cross-mazevoun-ypografes-tous-dosei-simasia-toyota/
Και όμως ο Έλληνας εξακολουθεί να παραγγέλνει τογιοτα μόλις ανοίξουν οι παραγγελίες χωρίς να το έχει δει και χωρίς να το έχει οδηγήσει κάνεις ποτέ!
Αφου είναι τογιοτα σου λένε!
Παρακαλάς να βάλεις παραγγελία... γουρούνι στο σακί...
Περιμένεις να παραγγείλεις, περιμένεις να σου έρθει μήνες πολλούς, σε φλομωνουν στα ψέματα για το πότε θα έρθει και μετά παρακαλάς να μαζέψεις υπογραφές περιμένοντας να σε πάρουν στα σοβαρά και να ασχοληθούν μαζί σου....
Όταν μερικοί είχαμε δει το cc και γκρινιαζαμε για τις λαμαρίνες τα δεσίματα και τα γυρίσματα και τις ποντες άλλοι μας έκραζαν ότι ψειριζουμε την μαϊμού...Ωστοσο Τα παραπανω που σωστα αναφερεις λενε πιο πολλα για ολη την βιομηχανια της αυτοκινησης παρα για τα Toyota.
Και εξηγουμαι, αν ηταν ροδινα ή καπως καλύτερα τα πραγματα στα αλλα μοντελα γιατι ο κοσμος γενικως και ειδικοτερα στην Ελλαδα να ειχε τοσο ερωτα με την Toyota; Εχει μετοχες της ή μηπως παιρνει ποσοστα των πωλησεων;
Μαλλον κανουν κατι και οι αλλοι λαθος, είτε στο τι ζητανε, ειτε στο τι προσφερουν είτε στο ποσο πισω εχουν μεινει σε εξελιξη κινητηρα (αμαξια πολης να καινε 8-9 μες την πολη ας πουμε) και άλλα. Σου λεει λοιπον η Toyota δεν πειραζει να ριξω λιγο την ποιοτητα στο εσωτερικο ή να την ακριβοπληρωσουν σε παραπανω εκδοσεις αφου μηχανικα και υβριδικα ειμαι καμια 20αρια χρονια μπροστα.
Το προβλημα ειναι κυριως ανταγωνισμου και για την ακριβεια η ελλειψη αυτου σε οτι αφορα το υβριδικο συνολο και την αξιοπιστια του κινητηρα. Οταν υπαρχουν εταιριες που ξερεις οτι αγοραζοντας αυτοματο θες και αλλα 2-3k στην ακρη για ΟΤΑΝ (και οχι ΑΝ) θα χαλασει ή εχουν πιασει φωτια καμια 1000αρια αυτοκινητα τους και το να σου τυχει μια μηχανικη ζημια ξεκιναει απο 2-3k ορθα ο καταναλωτης λεει "αψογη ειναι και η Toyota και ας βγαλει αυτα που διαβαζω"
Εντάξει στην Ελλάδα όπως είναι γνωστό επικρατεί μεγάλη προβατοποιηση στα πάντα κάπως έτσι τα τελευταία χρόνια η τογιοτα είναι πρώτη θέση (μόνο Ελλάδα συμβαίνει αυτό) όπως παλιότερα αγόραζε μόνο γερμανικά για να έχει το κεφάλι του ήσυχο... Άμα κόψουν λίγο οι πωλήσεις της να δείτε πως θα αρχίσουν να ασχολούνται με τα προβλήματα μετά την αγορά...
Εννοείται και η κακή εμπειρία από την προηγούμενη 20ετια με τα γερμανικά που γίνονταν μπελάς στα συνεργεία και η αδιαφορία στις αντιπροσωπιες γιγαντωσε την ζήτηση των τογιοτα.
Φυσικά και η τεχνογνωσία της στα υβριδικά σύνολα.
Αυτή την στιγμή παίρνεις ωραία μηχανικά σύνολα με βελτίωση σε αναρτήσεις και τιμόνια με καλούς εξωτερικούς σχεδιασμούς αλλά κακές λαμαρίνες, συναρμογές, βαφές και τελικό φινίρισμα εκεί πέφτει μεγάλη προχειρότητα και στα τζαπαν μοντέλα όπως το cc.Για την προβατοποιηση στην Ελλάδα συμφωνώ όσον αφορά το πολιτικό σκηνικό.
Τώρα όσον αφορά την toyota, δεν μπορώ να πω το ίδιο.
Είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής σε πωλήσεις στον κόσμο με διπλάσιες πωλήσεις απο τον δεύτερο αν βάλεις και την Lexus και έαν, όχι ο πιο αξιόπιστος σίγουρα μέσα στην πρώτη τριάδα κάθε χρόνο.
Στα υπόλοιπα περί γερμανών συμφωνώ.
Top 40 Car Brands by Badge in 2023:
Toyota 9,483,137
Volkswagen 5,276,200
Ford 4,246,000
Hyundai 3,993,179
Honda 3,854,000
Nissan 3,290,271
Kia 3,087,384
Suzuki 3,072,824
BYD 2,885,066Edit: Η τογιοτα είναι πρώτη σε πωλήσεις 9 απο τα 10 τελευταία χρόνια, οπότε η καραμέλα οτι πουλάει μόνο επειδή έχει καλό υβριδικό μάλλον δεν στέκει, απλά τώρα με το καλό υβριδικό οι πωλήσεις θα εκτοξευτούν.
θα αλλαξει αυτο σε 2-3 χρονια θα περασουν τις πωλησεις της Τογιοτα οι κινεζοι. Στις αγορες εκτος δυσης οι Κινεζοι τις καταλαμβανουν μαζικα.
-
@moysatos said in Toyota Yaris Cross:
@tkin73 said in Toyota Yaris Cross:
@alexandros-a-92 said in Toyota Yaris Cross:
@tkin73 said in Toyota Yaris Cross:
@dimsabas said in Toyota Yaris Cross:
Σαν πολλές προσδοκίες έχεις από την ελληνική αντιπροσωπεία.
https://cartalk.gr/yaris-cross-mazevoun-ypografes-tous-dosei-simasia-toyota/
Και όμως ο Έλληνας εξακολουθεί να παραγγέλνει τογιοτα μόλις ανοίξουν οι παραγγελίες χωρίς να το έχει δει και χωρίς να το έχει οδηγήσει κάνεις ποτέ!
Αφου είναι τογιοτα σου λένε!
Παρακαλάς να βάλεις παραγγελία... γουρούνι στο σακί...
Περιμένεις να παραγγείλεις, περιμένεις να σου έρθει μήνες πολλούς, σε φλομωνουν στα ψέματα για το πότε θα έρθει και μετά παρακαλάς να μαζέψεις υπογραφές περιμένοντας να σε πάρουν στα σοβαρά και να ασχοληθούν μαζί σου....
Όταν μερικοί είχαμε δει το cc και γκρινιαζαμε για τις λαμαρίνες τα δεσίματα και τα γυρίσματα και τις ποντες άλλοι μας έκραζαν ότι ψειριζουμε την μαϊμού...Ωστοσο Τα παραπανω που σωστα αναφερεις λενε πιο πολλα για ολη την βιομηχανια της αυτοκινησης παρα για τα Toyota.
Και εξηγουμαι, αν ηταν ροδινα ή καπως καλύτερα τα πραγματα στα αλλα μοντελα γιατι ο κοσμος γενικως και ειδικοτερα στην Ελλαδα να ειχε τοσο ερωτα με την Toyota; Εχει μετοχες της ή μηπως παιρνει ποσοστα των πωλησεων;
Μαλλον κανουν κατι και οι αλλοι λαθος, είτε στο τι ζητανε, ειτε στο τι προσφερουν είτε στο ποσο πισω εχουν μεινει σε εξελιξη κινητηρα (αμαξια πολης να καινε 8-9 μες την πολη ας πουμε) και άλλα. Σου λεει λοιπον η Toyota δεν πειραζει να ριξω λιγο την ποιοτητα στο εσωτερικο ή να την ακριβοπληρωσουν σε παραπανω εκδοσεις αφου μηχανικα και υβριδικα ειμαι καμια 20αρια χρονια μπροστα.
Το προβλημα ειναι κυριως ανταγωνισμου και για την ακριβεια η ελλειψη αυτου σε οτι αφορα το υβριδικο συνολο και την αξιοπιστια του κινητηρα. Οταν υπαρχουν εταιριες που ξερεις οτι αγοραζοντας αυτοματο θες και αλλα 2-3k στην ακρη για ΟΤΑΝ (και οχι ΑΝ) θα χαλασει ή εχουν πιασει φωτια καμια 1000αρια αυτοκινητα τους και το να σου τυχει μια μηχανικη ζημια ξεκιναει απο 2-3k ορθα ο καταναλωτης λεει "αψογη ειναι και η Toyota και ας βγαλει αυτα που διαβαζω"
Εντάξει στην Ελλάδα όπως είναι γνωστό επικρατεί μεγάλη προβατοποιηση στα πάντα κάπως έτσι τα τελευταία χρόνια η τογιοτα είναι πρώτη θέση (μόνο Ελλάδα συμβαίνει αυτό) όπως παλιότερα αγόραζε μόνο γερμανικά για να έχει το κεφάλι του ήσυχο... Άμα κόψουν λίγο οι πωλήσεις της να δείτε πως θα αρχίσουν να ασχολούνται με τα προβλήματα μετά την αγορά...
Εννοείται και η κακή εμπειρία από την προηγούμενη 20ετια με τα γερμανικά που γίνονταν μπελάς στα συνεργεία και η αδιαφορία στις αντιπροσωπιες γιγαντωσε την ζήτηση των τογιοτα.
Φυσικά και η τεχνογνωσία της στα υβριδικά σύνολα.
Αυτή την στιγμή παίρνεις ωραία μηχανικά σύνολα με βελτίωση σε αναρτήσεις και τιμόνια με καλούς εξωτερικούς σχεδιασμούς αλλά κακές λαμαρίνες, συναρμογές, βαφές και τελικό φινίρισμα εκεί πέφτει μεγάλη προχειρότητα και στα τζαπαν μοντέλα όπως το cc.Για την προβατοποιηση στην Ελλάδα συμφωνώ όσον αφορά το πολιτικό σκηνικό.
Τώρα όσον αφορά την toyota, δεν μπορώ να πω το ίδιο.
Είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής σε πωλήσεις στον κόσμο με διπλάσιες πωλήσεις απο τον δεύτερο αν βάλεις και την Lexus και έαν, όχι ο πιο αξιόπιστος σίγουρα μέσα στην πρώτη τριάδα κάθε χρόνο.
Στα υπόλοιπα περί γερμανών συμφωνώ.
Top 40 Car Brands by Badge in 2023:
Toyota 9,483,137
Volkswagen 5,276,200
Ford 4,246,000
Hyundai 3,993,179
Honda 3,854,000
Nissan 3,290,271
Kia 3,087,384
Suzuki 3,072,824
BYD 2,885,066Edit: Η τογιοτα είναι πρώτη σε πωλήσεις 9 απο τα 10 τελευταία χρόνια, οπότε η καραμέλα οτι πουλάει μόνο επειδή έχει καλό υβριδικό μάλλον δεν στέκει, απλά τώρα με το καλό υβριδικό οι πωλήσεις θα εκτοξευτούν.
εχεις καποιο σχολιο για τις ακολλητες λαμαρινες που τριζουν και δεν εχει παρει θεση η τογιοτα ελλας? ή εσυ εισαι τυχερος και ψωνισες γιαπονεζικο?
η προβατοποιηση ειναι κοινωνικο φαινομενο δεν είναι μονο πολιτικό.
παιρνεις τογιοτα επειδη το παιρνει και μπατζανακης που το επαιρνε ο θειος του και ειναι σκυλια και δεν βγάζουν θέματα... -
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
Άλλο ένα ταξιδάκι διακοπών με το Γιαρισάκι Κροσάκι, μας έβγαλε παληκάρι! Αθήνα - Κύμη - Σκύρος - Κύμη - Αθήνα. Μια χαρά το ταξίδι, πολύ καλό στις στροφές του επαρχιάκου. Επίσης, επειδή από τα 150χλμ μόνο τα 75χλμ ειναι ΕΟ και τα υπόλοιπα επαρχιακό οδικό δίκτυο, κινήθηκα περί το 50% ηλεκτρικά (δεν τα έχω πρόχειρα, θα τα δω το βράδυ) με περί τα 4λτ/100χλμ κατανάλωση με ταχύτητα στην ΕΟ 130-140χαω.
Για τα χρήματά του (όταν το πήραμε), εξαιρετικό αυτοκινητάκι πασπαρτού. Πήγε και χώμα στο νησι, μια χαρά δεν το σκέφτηκα καθόλου.τα ιδια λεφτα θα ξοδεψα σε καύσιμο στην ιδια διαδρομή ( και σε μεγαλύτερες ανηφόρες ως 700μ υψόμετρο) με το σουζουκι ντιζελ και με χαμηλότερο κόστος αγορας αμαξιου και με περισσότερους χωρους συνολικά...οκ αυτοματο δεν ειχα αλλά όπως εχω γραψει και στο σχετικό νημα δεν μπορω να πω οτι μου έλλειψε ιδιαίτερα)
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
Άλλο ένα ταξιδάκι διακοπών με το Γιαρισάκι Κροσάκι, μας έβγαλε παληκάρι! Αθήνα - Κύμη - Σκύρος - Κύμη - Αθήνα. Μια χαρά το ταξίδι, πολύ καλό στις στροφές του επαρχιάκου. Επίσης, επειδή από τα 150χλμ μόνο τα 75χλμ ειναι ΕΟ και τα υπόλοιπα επαρχιακό οδικό δίκτυο, κινήθηκα περί το 50% ηλεκτρικά (δεν τα έχω πρόχειρα, θα τα δω το βράδυ) με περί τα 4λτ/100χλμ κατανάλωση με ταχύτητα στην ΕΟ 130-140χαω.
Για τα χρήματά του (όταν το πήραμε), εξαιρετικό αυτοκινητάκι πασπαρτού. Πήγε και χώμα στο νησι, μια χαρά δεν το σκέφτηκα καθόλου.Είναι ο ορισμός της πρακτικότητας αυτό το αμάξι.
-
@wantone said in Toyota Yaris Cross:
Η τογιοτα αγορασε plug in hybrid τεχνολογια απο την BYD. Οποτε καταλαβαινετε προς τα που παει. Η Τογιοτα πουλαει γιατι ειχε καλη φημη τα 80ς και 90ς και μονο για αυτο.
Η Toyota βγάζει κάποιας μορφής plug-in εδώ και 12 χρόνια. Άσχετα που δεν τα έχουμε δει εδώ.
Toyota Yaris Cross