-
Πολύ ωραίο το LBX δεν λέω μέσα έξω, αλλά δεν εντυπωσιάζει σε τίποτα παραπάνω απο ένα καλοσυντηρημένο CX3 Mazda diesel μτχ του 2015 απο μάντρα στα 15-17.000€ , καλά αν πούμε κάποιο καινούργιο CX30 στα ίδια χρήματα δεν υπάρχει σύγκριση.
Φίλε μου αυτή η σύγκριση δλδ CX-3 diesel με LBX είναι εκτός πραγματικότητας
Εγώ προσωπικά είχα καταλήξει σε 2 αυτοκίνητα, το CX-30 και το LBX. Προτίμησα το LBX διότι το CX-30 είναι δίλιτρο άρα έχει ΦΠ, τέλη κυκλοφορίας και πιο μεγάλη κατανάλωση. Τόσο απλά ! -
Πολύ ωραίο το LBX δεν λέω μέσα έξω, αλλά δεν εντυπωσιάζει σε τίποτα παραπάνω απο ένα καλοσυντηρημένο CX3 Mazda diesel μτχ του 2015 απο μάντρα στα 15-17.000€ , καλά αν πούμε κάποιο καινούργιο CX30 στα ίδια χρήματα δεν υπάρχει σύγκριση.
Φίλε μου αυτή η σύγκριση δλδ CX-3 diesel με LBX είναι εκτός πραγματικότητας
Εγώ προσωπικά είχα καταλήξει σε 2 αυτοκίνητα, το CX-30 και το LBX. Προτίμησα το LBX διότι το CX-30 είναι δίλιτρο άρα έχει ΦΠ, τέλη κυκλοφορίας και πιο μεγάλη κατανάλωση. Τόσο απλά !και παρα πολύ καλά έκανες και καλοριζικο
εδώ απόψεις λέμε , για σενα ηταν το καλύτερο και καλά εκανες φίλε μου
Εγώ πάντως μεταξύ των 2 θεωρώ το CX-30 ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ και αμαξάρα αλλα δεν θα το έπαιρνα λόγο του ΦΠ το οποίο το καθιστά όχημα που παντρεύεσαι ή το δίνεις αργότερα τζάμπα για να φύγει!!!!!
με λίγα λόγια με το πιστόλι στον κρόταφο το lbx θα διάλεγα
χωρις πιστόλι κανένα από τα 2
-
Πώς μπορεί να μπαίνει σε σύγκριση ένα C Crossover χειροκίνητο ατμοσφαιρικό με ένα B SUV αυτόματο υβριδικό; Απλά λόγω παραπλήσιας τιμής;
Για κάποιον που δίνει 33-35Κ για καινούριο αυτοκίνητο πιστεύω τα 80-90 ευρώ τον χρόνο για τέλη κυκλοφορίας δεν είναι κριτήριο. Καταλαβαίνω τον ΦΠ. Κι εγώ τον έχω υπόψιν αλλά τα γούστα πληρώνονταιΕιδα κι εγώ το αμάξι, προφανώς μεταξύ Yaris Cross και αυτού δίνεις μερικά παραπάνω και παίρνεις αυτό. Σκεφτείτε τι περιθώρια κέρδους έχουν στο YC και το κοστολογούν τόσο.
-
Το μαζντα είναι ΑΜΑΞΑΡΑ. Και όχι μόνο σε αυτά που φαίνονται με το μάτι. Μιλαμε για σοβαρή ποιότητα κατασκευής όχι μονο στα πλαστικά.
-
Ενδοοικογενειακη κοντρα toyota chr vs lexus lbx...Τελικα στο τελος διαλεγει το lexus..
-
Ενδοοικογενειακη κοντρα toyota chr vs lexus lbx...Τελικα στο τελος διαλεγει το lexus..
μπερδευτηκα. Το lbx δεν τοποθετειται απεναντι στο yaris cross;
-
-
Ενδοοικογενειακη κοντρα toyota chr vs lexus lbx...Τελικα στο τελος διαλεγει το lexus..
μπερδευτηκα. Το lbx δεν τοποθετειται απεναντι στο yaris cross;
Ουσιαστικα συγκρινει 2 αμαξια στα ιδια χρηματα..στη συγκεκριμενη τις 2 κορυφαιες τετρακινητες εκδοσεις το CHR GR με το LBX SPORT LUXURY..
-
μπερδευτηκα. Το lbx δεν τοποθετειται απεναντι στο yaris cross;
Σε μεγεθος ναι, τιμολογιακα και ως lifestyle όχι. Οι περισσότεροι που κοιτανε το lbx, ως εναλλακτική εχουν το chr, οχι το yc.
Ακομη και σαν μεγεθος το lexus παιζει καπου ενδιαμεσα..ειναι το ιδιο μηκος με το yc (4,19 το lbx vs 4,18 το yc) αλλα ειναι και το ιδιο πλατος με το chr(1,825) οταν το yc ειναι 6εκ πιο στενο(1,765)..μεταξονιο 2,56 το yc-2,58 το lbx και 2,64 το chr
-
Σε μεγεθος ναι, τιμολογιακα και ως lifestyle όχι. Οι περισσότεροι που κοιτανε το lbx, ως εναλλακτική εχουν το chr, οχι το yc.
Πηγα και ειδα το LBX πριν 2-3 εβδομαδες καθως ψαχνομουν με την λογικη οπως λες οτι ειναι κοντα στις τιμες. Εχω κανει TD στα CHR, στο Corrola hatchback, Mazda 3, Cupra Leon, Kia XCeed, και εχω μπει και σε πολλα απο τις παραπανω εταιριες στις εκθεσεις οπως και διαφορα Hyundai, MG κα.
Οταν μπηκα στο LBX απλα εβαλα τα γελια. Ειμαι 1,85 και οταν ρυθμισα το καθισμα μου, πισω ειχα περιπου 5-8εκ χωρο για να μπει καποιος αλλος. Ουσιαστικα η ρυθμιση ηταν τερμα πισω και αυτη δεν μου εφτανε, ηθελα να πηγαινει ακομα πιο πισω.
Κατα τα αλλα μεσα μιας και ειχαν την Original Edition (που δεν πουλιεται καν στο site νομιζω γιατι βγαλαν παγκοσμιως 500) ηταν κουκλι. Απλα για να παρεις οσα προσφερει το CHR στα 32k ή στα 36k αντιστοιχα πρεπει να ανεβεις παρα πολυ στο Lexus.
Για παραδειγμα στην εκδοση Emotion του LBX (37350 με χρωμα) δεν εχεις Ηλεκτρικα ρυθμιζομενη θεση του οδηγου, ατμοσφαιρικο φωτισμοι 64 χρωματων, ηλεκτρικο πορτ παγκαζ, Συστημα εξυπνης εισοδου και εκκινησης, εχει 9,8'' οθονη αντι για 12'' και νομιζω εκει που την εχει δεν θα βολεψει πολλους, δεν εχει ασυρματη φορτιση που εχει το C-HR Chic (36300 με το χρωμα). Προφανως ειναι και μικροτερο αυτοκινητο.
Για καποιον που θελει να εχει ενα κουκλι εσωτερικα, πολυ ποιοτικο και να κινειται εντος πολης χωρις πολλες υποχρεωσεις παιδιων ειναι μια χαρα. Αλλα το βρισκω σιγουρα υπερκοστολογημενο, πολυ παραπανω απο την ανιουσα που εχουν παρει ολα τα αυτοκινητα ετσι και αλλιως.
-
@alexandros-a-92 said in LEXUS LBX:
Σε μεγεθος ναι, τιμολογιακα και ως lifestyle όχι. Οι περισσότεροι που κοιτανε το lbx, ως εναλλακτική εχουν το chr, οχι το yc.
Πηγα και ειδα το LBX πριν 2-3 εβδομαδες καθως ψαχνομουν με την λογικη οπως λες οτι ειναι κοντα στις τιμες. Εχω κανει TD στα CHR, στο Corrola hatchback, Mazda 3, Cupra Leon, Kia XCeed, και εχω μπει και σε πολλα απο τις παραπανω εταιριες στις εκθεσεις οπως και διαφορα Hyundai, MG κα.
Οταν μπηκα στο LBX απλα εβαλα τα γελια. Ειμαι 1,85 και οταν ρυθμισα το καθισμα μου, πισω ειχα περιπου 5-8εκ χωρο για να μπει καποιος αλλος. Ουσιαστικα η ρυθμιση ηταν τερμα πισω και αυτη δεν μου εφτανε, ηθελα να πηγαινει ακομα πιο πισω.
Κατα τα αλλα μεσα μιας και ειχαν την Original Edition (που δεν πουλιεται καν στο site νομιζω γιατι βγαλαν παγκοσμιως 500) ηταν κουκλι. Απλα για να παρεις οσα προσφερει το CHR στα 32k ή στα 36k αντιστοιχα πρεπει να ανεβεις παρα πολυ στο Lexus.
Για παραδειγμα στην εκδοση Emotion του LBX (37350 με χρωμα) δεν εχεις Ηλεκτρικα ρυθμιζομενη θεση του οδηγου, ατμοσφαιρικο φωτισμοι 64 χρωματων, ηλεκτρικο πορτ παγκαζ, Συστημα εξυπνης εισοδου και εκκινησης, εχει 9,8'' οθονη αντι για 12'' και νομιζω εκει που την εχει δεν θα βολεψει πολλους, δεν εχει ασυρματη φορτιση που εχει το C-HR Chic (36300 με το χρωμα). Προφανως ειναι και μικροτερο αυτοκινητο.
Για καποιον που θελει να εχει ενα κουκλι εσωτερικα, πολυ ποιοτικο και να κινειται εντος πολης χωρις πολλες υποχρεωσεις παιδιων ειναι μια χαρα. Αλλα το βρισκω σιγουρα υπερκοστολογημενο, πολυ παραπανω απο την ανιουσα που εχουν παρει ολα τα αυτοκινητα ετσι και αλλιως.
Συμφωνω οπως τα λες..εγω στο 1,82-1,83 χωρουσα οριακα πισω απ το καθισμα μου..ειναι σιγουρα το μεγαλυτερο ελατωμα του αυτοκινητου ο χωρος στους πισω επιβατες κυριως στα ποδια γιατι στο υψος ειναι οκ..καλα για τις τιμες αστο..ειδη πηραν αυξηση εως 1000 ευρω και ερχετε κ αλλη μεσα στο 24
-
-
Κατά τη γνώμη μου, είναι εκτός ελληνικής πραγματικότητας η συγκεκριμένη συγκριτική δοκιμή.
Ακομη κι αν ηθελε θεωρηθεί ότι τα δύο μοντέλα, παρότι ανηκουν σε διαφορετικες κατηγορίες, συγκλίνουν τιμολογιακά στις συγκεκριμένες εξοπλιστικές εκδόσεις, συγκρίνει C-HR 2000cc με LBX 1500cc, οπότε κάπου εκεί τελειώνει η όποια συζήτηση.
Υπενθυμίζω ότι όποιος θέλει C-HR GR Sport 2ης γενιάς, το οποίο δεν ξεχωριζει ιδιαίτερα σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, πάει αναγκαστικά σε 2000cc από 40 (απλό GR-S) ή 45 (GR-S Ultimate) χιλιάρικα, σε αντίθεση με το 1ης γενιάς GR-S που έβγαινε και στα 1800cc και είναι άλλο αμάξι σε σχέση με τις απλές εκδοσεις.
Κατά τα λοιπά, πέραν της όποιας έντονης προκατάληψης του δοκιμαστή υπέρ του πράγματι αξιόλογου LBX, από τη δοκιμή προκύπτουν αφενός ότι η μεταβαση σε υψηλά κυβικά σε ενα υβριδικο Toyota μάλλον δεν έχει νόημα, αφετέρου ότι οι χώροι του LBX πίσω είναι οριακοί, γεγονός που το καθιστά μάλλον ειδικό αυτοκίνητο σε σχεση με την τιμή του. -
Σε επίπεδο γκαζιού το δίλιτρο σε σχέση με το 1,8 είναι η μέρα με τη νύχτα.
Πολύ καλό γκάζι με τα 197 αλλά τα 2000 κυβικά απαγορευτικά για Ελλάδα. .
Όχι μόνο των παγίων εξόδων με το ΦΠ αλλά και τη μεταπώληση εκτός φυσικά αν το παντρευτεις για 8-10 χρόνια.Για 2-3 μέρες ημουν ψημένος είχα βρει και premiere και gr ultimate ετοιμοπαραδοτα (μου τα είχαν δείξει στην εμπορία) αλλά μέχρι και ο πωλητής με απέτρεψε επειδή στην μεταπώληση θα έχανα πολλά .... Και αυτό πέρα από το γεγονός ότι 45 για Τογιότα έστω και με αυτά τα σπεκς ήταν overkill.
-
Σε επίπεδο γκαζιού το δίλιτρο σε σχέση με το 1,8 είναι η μέρα με τη νύχτα.
Έχω οδηγήσει back to back και τα δύο (1800 και 2000) στο 1ης γενιάς C-HR και η ονομαστική διαφορά των 62 ίππων (122 με 184) επ'ουδενί ήταν αισθητή. Σαν ένα καλό turbaki 140-150 ίππων μου φάνηκε το διλιτρο.
Αν ληφθεί υπόψη και η διαφορά κατανάλωσης (1-1,5 lt/100km εις βαρος του δίλιτρου), πέραν των λοιπών φορολογικών βαρών, δεν νομίζω ότι αξίζει το διλιτρο, τουλάχιστον σε υβριδική υλοποίηση. -
Έχω οδηγήσει back to back και τα δύο (1800 και 2000) στο 1ης γενιάς C-HR και η ονομαστική διαφορά των 62 ίππων (122 με 184) επ'ουδενί ήταν αισθητή. Σαν ένα καλό turbaki 140-150 ίππων μου φάνηκε το διλιτρο.
Αν ληφθεί υπόψη και η διαφορά κατανάλωσης (1-1,5 lt/100km εις βαρος του δίλιτρου), πέραν των λοιπών φορολογικών βαρών, δεν νομίζω ότι αξίζει το διλιτρο, τουλάχιστον σε υβριδική υλοποίηση.Ετσι ηταν, αφου το παλιο 2λιτρο ειναι απλα σβέλτο. Στο 5ης γενιας (140 vs 197) η διαφορά ειναι πολύ μεγαλύτερη και η καταναλωση σχεδον ιδια. Το νεο 2λιτρο ειναι 1.5-2λτ κατω σε κατανάλωση σε σχεση με το 4ης γενιας.
-
Έχω οδηγήσει back to back και τα δύο (1800 και 2000) στο 1ης γενιάς C-HR και η ονομαστική διαφορά των 62 ίππων (122 με 184) επ'ουδενί ήταν αισθητή. Σαν ένα καλό turbaki 140-150 ίππων μου φάνηκε το διλιτρο.
Αν ληφθεί υπόψη και η διαφορά κατανάλωσης (1-1,5 lt/100km εις βαρος του δίλιτρου), πέραν των λοιπών φορολογικών βαρών, δεν νομίζω ότι αξίζει το διλιτρο, τουλάχιστον σε υβριδική υλοποίηση.Ετσι ηταν, αφου το παλιο 2λιτρο ειναι απλα σβέλτο. Στο 5ης γενιας (140 vs 197) η διαφορά ειναι πολύ μεγαλύτερη και η καταναλωση σχεδον ιδια. Το νεο 2λιτρο ειναι 1.5-2λτ κατω σε κατανάλωση σε σχεση με το 4ης γενιας.
Το νέο 1800cc, παρά το 5ης γενιάς υβριδικό σύστημα, θεωρώ ότι δεν έχει διαφορά κατανάλωσης από το 1ης γενιάς facelift C-HR.
Κι αυτό, γιατί στα 1ης γενιάς facelift C-HR (Νοέμβριος '19 και μετά), η μπαταρία στο 1800cc είναι λιθίου, όπως και στο νέο C-HR, ενώ στο 2000cc η μπαταρία είναι νικελίου, όπως και στα προ facelift 1800cc C-HR.
Η μπαταρία λιθιου φορτίζεται και εκφορτίζεται ευκολότερα από τη νικελίου, με αποτέλεσμα να χρησιμοποιείται η ισχύς της πολύ συχνότερα και να πέφτει σημαντικά η κατανάλωση.
Αφού το νέο 2000cc φοράει πλέον κι αυτό λιθιου, είναι λογικό να έχει μικρότερη κατανάλωση από το 1ης γενιάς διλιτρο C-HR με τη νικελίου. -
Νταξει εμένα δεν είναι το φόρτε μου ούτε η οικονομία ούτε η premiumυνη σε ενα αμάξι
αλλα μιας και πήρα ενα φτηνο ηλεκτρικο που και σε καταναλωση είναι πολύ καλύτερο από τα toyota και σε επίπεδο θορύβου είναι πάλι καλύτερο αφου δεν ακούς κινητηρα αρχιζω και έχω την άποψη ότι αν είναι να ήθελα κάτι πρεμιουμ και οικονομικό θα πήγαινα σε ένα καλό ηλεκτρικο και όχι σε υβριδικα, για πρώτο όχημα μιλάω. (το δικο μου το κουβαδάκι δεν μπορει να κάνει ταξιδι χωρις ταλαιπωρία, αλλα ενα καλό ηλεκτρικο με μεγαλη αυτονομία και γρηγορη φόρτιση μπορει)
και λέω το εξης
Αν θελετε κατι πρεμιουμ σε υλικα και σε αθορυβο και μεγιστη οικονομία και έχετε κάπου να φορτίζετε μην πάτε σε κανένα υβριδικο πηγαιντε κατευθειαν σε ενα καλό ηλεκτρικο. Κανει ότι κάνουν καλά και τα ξενερωτα/παππουδίστικα toyota/lexus απλά 100 φορές καλύτερα.
ξαναλέω δεν είναι ακόμα πρωτη μου επιλογη τα ηλεκτρικά σε πρώτο αμάξι για αλλους λόγους (μακρινα ταξίδια με πολλά χλμ που εξαντλούν την μπαταρία γρήγορα και μαρέσει και ο θορυβος και να αλλάζω ταχύτητες manual). Αλλα αν ηθελα ξενερωτο αθόρυβο αμάξι οπως μου αρέσει μεσα στην πόλη θα έπαιρνα ενα μεγάλο ηλεκτρικο και για ταξίδια. με 100-120 πάνε τα ηλεκτρικά , με 90-100 τα Toyota στην εθνικη οπότε δεν αλλάζει κάτι
Με 40Κ το τεσλα LR κερδιζει παντού τα υβριδικα σε οικονομία και είναι πολύ πιο premium σε αισθηση. Εχει μειονεκτήματα του όλα σε μια οθόνη και δεν είναι και ιδιαίτερα όμορφο αλλα εντάξει με toyota τα συγκρινω, είναι χαμηλός ο πύχης ετσι και αλλιώς. 26 εχει το BYD atto 3 που πάλι είναι καλύτερο αλλα και φτηνό!!!!
κάνω λάθος κάπου?
-
Νταξει εμένα δεν είναι το φόρτε μου ούτε η οικονομία ούτε η premiumυνη σε ενα αμάξι
αλλα μιας και πήρα ενα φτηνο ηλεκτρικο που και σε καταναλωση είναι πολύ καλύτερο από τα toyota και σε επίπεδο θορύβου είναι πάλι καλύτερο αφου δεν ακούς κινητηρα αρχιζω και έχω την άποψη ότι αν είναι να ήθελα κάτι πρεμιουμ και οικονομικό θα πήγαινα σε ένα καλό ηλεκτρικο και όχι σε υβριδικα, για πρώτο όχημα μιλάω. (το δικο μου το κουβαδάκι δεν μπορει να κάνει ταξιδι χωρις ταλαιπωρία, αλλα ενα καλό ηλεκτρικο με μεγαλη αυτονομία και γρηγορη φόρτιση μπορει)
και λέω το εξης
Αν θελετε κατι πρεμιουμ σε υλικα και σε αθορυβο και μεγιστη οικονομία και έχετε κάπου να φορτίζετε μην πάτε σε κανένα υβριδικο πηγαιντε κατευθειαν σε ενα καλό ηλεκτρικο. Κανει ότι κάνουν καλά και τα ξενερωτα/παππουδίστικα toyota/lexus απλά 100 φορές καλύτερα.
ξαναλέω δεν είναι ακόμα πρωτη μου επιλογη τα ηλεκτρικά σε πρώτο αμάξι για αλλους λόγους. Αλλα αν ηθελα ξενερωτο αθόρυβο αμάξι οπως μου αρέσει μεσα στην πόλη θα έπαιρνα ενα μεγάλο ηλεκτρικο και για ταξίδια. με 100-120 πάνε τα ηλεκτρικά , με 90-100 τα Toyota στην εθνικη οπότε δεν αλλάζει κάτι
Με 40Κ το τεσλα LR κερδιζει παντού τα υβριδικα σε οικονομία και είναι πολύ πιο premium σε αισθηση. Εχει μειονεκτήματα του όλα σε μια οθόνη και δεν είναι και ιδιαίτερα όμορφο αλλα εντάξει με toyota τα συγκρινω, είναι χαμηλός ο πύχης ετσι και αλλιώς
κάνω λάθος κάπου?
Παντού…
Ούτε εγώ πιστεύω ότι για πρώτο αυτοκίνητο θα έπαιρνα ηλεκτρικό λόγω προφίλ χρήσης. Κάποιος που δεν κάνει ταξίδια και μπορεί να φορτίσει σπίτι του θα το προτιμούσε, αλλά ποιος θα δώσει 40κ για να πηγαίνει γύρω γύρω στην πόλη?
Θεωρώ ότι εσύ έκανες ίσως την καλύτερη δυνατή επιλογή…ένα καλό θερμικό και ένα φτηνό ηλεκτρικό για κάθε μέρα. -
Νταξει εμένα δεν είναι το φόρτε μου ούτε η οικονομία ούτε η premiumυνη σε ενα αμάξι
αλλα μιας και πήρα ενα φτηνο ηλεκτρικο που και σε καταναλωση είναι πολύ καλύτερο από τα toyota και σε επίπεδο θορύβου είναι πάλι καλύτερο αφου δεν ακούς κινητηρα αρχιζω και έχω την άποψη ότι αν είναι να ήθελα κάτι πρεμιουμ και οικονομικό θα πήγαινα σε ένα καλό ηλεκτρικο και όχι σε υβριδικα, για πρώτο όχημα μιλάω. (το δικο μου το κουβαδάκι δεν μπορει να κάνει ταξιδι χωρις ταλαιπωρία, αλλα ενα καλό ηλεκτρικο με μεγαλη αυτονομία και γρηγορη φόρτιση μπορει)
και λέω το εξης
Αν θελετε κατι πρεμιουμ σε υλικα και σε αθορυβο και μεγιστη οικονομία και έχετε κάπου να φορτίζετε μην πάτε σε κανένα υβριδικο πηγαιντε κατευθειαν σε ενα καλό ηλεκτρικο. Κανει ότι κάνουν καλά και τα ξενερωτα/παππουδίστικα toyota/lexus απλά 100 φορές καλύτερα.
ξαναλέω δεν είναι ακόμα πρωτη μου επιλογη τα ηλεκτρικά σε πρώτο αμάξι για αλλους λόγους. Αλλα αν ηθελα ξενερωτο αθόρυβο αμάξι οπως μου αρέσει μεσα στην πόλη θα έπαιρνα ενα μεγάλο ηλεκτρικο και για ταξίδια. με 100-120 πάνε τα ηλεκτρικά , με 90-100 τα Toyota στην εθνικη οπότε δεν αλλάζει κάτι
Με 40Κ το τεσλα LR κερδιζει παντού τα υβριδικα σε οικονομία και είναι πολύ πιο premium σε αισθηση. Εχει μειονεκτήματα του όλα σε μια οθόνη και δεν είναι και ιδιαίτερα όμορφο αλλα εντάξει με toyota τα συγκρινω, είναι χαμηλός ο πύχης ετσι και αλλιώς
κάνω λάθος κάπου?
Παντού…
Ούτε εγώ πιστεύω ότι για πρώτο αυτοκίνητο θα έπαιρνα ηλεκτρικό λόγω προφίλ χρήσης. Κάποιος που δεν κάνει ταξίδια και μπορεί να φορτίσει σπίτι του θα το προτιμούσε, αλλά ποιος θα δώσει 40κ για να πηγαίνει γύρω γύρω στην πόλη?
Θεωρώ ότι εσύ έκανες ίσως την καλύτερη δυνατή επιλογή…ένα καλό θερμικό και ένα φτηνό ηλεκτρικό για κάθε μέρα.μα αν στα ταξίδια είναι να πας με 100-110 οπως οι περισσότεροι που οδηγούν toyota (no offence μιλάω για την πλοιοψηφία δεν λέω για κάποιον συγκεκριμένο κάτοχο που είναι η εξαίρεση) η αυτονομία ενος τεσλα ή ενός καλού ηλεκτρικού σε πάει Αθηνα-Θεσσαλονίκη χωρίς προβλημα!!!!! Ειναι δηλαδη πολύ καλή η αυτονομία αν πας με μικρή ταχύτητα 110 χλμ/ω. Με το Atto 3 μπορεί να θες και μια σταση 10-20 λεπτών και μια γρηγορη φόρτιση
οπότε? Για την πλοιοψηφία που οδηγουν full hybrid δεν είναι καλύτερη μια τέτοια επιλογή?
Ξαναλέω ότι για τα δικά μου θελω και τι μαρέσει δεν είναι. και γω δεν είμαι άνθρωπος που στο ταξίδι ειδικά θα κοιτάξω οικονομία. Να το πατήσω και να φτάσω πιο γρηγορα είναι πιο πιθανό αν και οχι τερμα απλά σβέλτα (κατω από 140 κοιμάμαι στο τιμόνι σε αυτοκινητοδρομο)
αλλα για κάποιον που πάει αργα έτσι και αλλιώς σε ταξίδι γιατί οχι?
δηλαδή τι θα κερδίσεις με ενα lexus LBX ή ένα toyota hybrid πέραν των διαστάσεων αν κινήσαι με τέτοιες ταχύτητες σε ταξίδι μιας και τόσο μικρό σε διαστάσεις με καλή αυτονομία δεν υπάρχει. Μεσα στην πόλη που δεν υπάρχει το πρόβλημα με την αυτονομία δεν το συζητω ότι ένα ηλεκτρικο είναι πιο premium σαν οδήγηση έτσι και αλλιώς
ΥΓ τα κοσμιτικα παπουδίστικα και ξενερωτα είναι για πλακίτσα μιας και αντιπαθώ τα toyota. Η ερώτηση είναι πραγματική ομως
LEXUS LBX