-
@sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Εγώ θα ρωτήσω το ίδιο που ρωτάω κάθε φορά όταν προκύπτει η κουραστική κουβέντα περί καταναλώσεων (hev). Αυτή τη στιγμή με την τιμή αγοράς να είναι 7k+ επάνω (Limited mh vs hev) και άγνωστο κόστος αντικατάστασης/επισκευής της συστοιχίας (πχ στη Toyota αυτά είναι χρόνια γνωστά), πότε υπολογίζει ο υποψήφιος ιδιοκτήτης να κάνει απόσβεση;
Θεωρητικά ρωτάω, προσωπικά δεν μπαίνω καν στη διαδικασία καθώς δεν προτίθεμαι να δώσω πάνω 38k max. Και αν έδινα μάλλον θα κοιτούσα αλλού.
ΥΓ: Πολύ ευχάριστο το γεγονός ότι παρά το κόψιμο των 20ps η ροπή του mh βενζίνης κρατήθηκε στα 26,5Nm. Έχασε λίγο στο 0-100 από το πρώην 180άρι αλλά η ουσία σε ένα suv είναι πολύ περισσότερο στη ροπή, κατά την προσωπική μου άποψη πάντα.
Εύκολη η απάντηση: https://docs.google.com/file/d/1JxpPYPJ_rNEVZOgjSZQfNLaHsgYzw9on/edit?usp=docslist_api&filetype=msexcel
-
@antonmone said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@chris__7 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@chris__7 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@bill_hsd said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ενημερώστε μας πόσο είναι και η κατανάλωση σε ταξίδι με 130.
Όταν λέμε 3 λτ κάτω σε πόλη μιλάμε για νούμερα 6 με 9 αντίστοιχα;Εγώ στην Αθήνα (χωρίς κυνήγι) είμαι στα 10,5 άρα γύρω στο 7 με το HEV.
Θα ενημερώσω και για την υπεραστική.
εχουμε κάποια πληροφορία τελικά από πραγματικές συνθήκες εθνικής οδου με πορεια με 120-130 χλμ για το υβριδικό?
Ευχαριστώ. Αυτά αφορούν hev?
Για ταχύτητες που είπαμε 120-130? Πολύ αισιοδοξία βλέπω 5.5-6.0 γράφει ο ένας εκτός! Εκτός αν μιλάμε για 95 χλμ πορεία.Η ερώτηση που τους έκανα ήταν αποκλειστικά για HEV και κίνηση σε ΕΟ με 120-130.
Το τι εννοεί ο καθένας "πάω με 120-130" στην ΕΟ είναι πολύ σχετικό...
Άλλο μέση ταχύτητα 120-130, που σημαίνει ότι κινούμαι συνεχώς με 150-160, και άλλο πιάνω που και που τα 120-130, που σημαίνει μια μέση ωριαία γύρω στα 90-95.
Αν η μέση ταχύτητα και η μέση κατανάλωση δεν προκύπτουν από επίσημη μέτρηση (ενίοτε εφαρμογής του αυτοκινήτου), όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέγαμε...Σαφώς, αλλά στο μεσαίο σχόλιο έχει συνολική κατανάλωση 6,5 στο trip computer για 13.500km
Άσε τι λέει το trip.Στο γέμισμα φαίνεται πόσο πραγματικά καιει
Στο δικό μου τουλάχιστον το trip δείχνει ελαφρά χειρότερη κατανάλωση από αυτήν που καταγράφω επιμελώς με το Fuelio.
Την 98αρα την bp κάθε πότε την έχει προσφορά?
Κάθε Τριτη
BP κάθε Δευτέρα, Shell κάθε Τρίτη, ΕΚΟ Παρασκευή & Σάββατο.
-
To έχω γράψει ότι δεν τίθεται θέμα απόσβεσης. Μόνο το ντίζελ αποσβενει το 48v σε ~7 χρόνια αν του κάνεις 15Κ τον χρόνο.
Απλά κοιτάς και τον παράγοντα κατανάλωση καθώς ειδικά μέσα στην πόλη τα +10 που γράφει το απλό με την βενζίνη στα 2 ευρώ δεν ακούγεται και πολύ καλα...
Σίγουρα κρατάς το καλύτερο αυτόματο. -
Σχετικά με την κατανάλωση, είναι πολύ σχετική.
Ακόμα και το 120 - 130 σε εθνική αν λάβουμε ως δεδομένο μεγάλο ρόλο παίζει και η διαδρομή.
Θεσσαλονίκη - Λάρισα με την παραπάνω ταχύτητα έχω γράψει 5.8.
Κανω συχνά το Θεσσαλονίκη - Ξάνθη και πάντα η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη.
Το cx30 πάντως είναι σούπερ σε αυτές τις ταχύτητες.
Ο @A-d-P είχε ανεβάσει πριν λίγο καιρό κατανάλωση Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη, αν θυμάμαι καλά 8.1
Ο δρόμος μετά την Ξάνθη για Αλεξανδρούπολη είναι ακόμα πιο ομαλός. -
This post is deleted! -
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@antonmone said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@chris__7 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@chris__7 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@bill_hsd said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ενημερώστε μας πόσο είναι και η κατανάλωση σε ταξίδι με 130.
Όταν λέμε 3 λτ κάτω σε πόλη μιλάμε για νούμερα 6 με 9 αντίστοιχα;Εγώ στην Αθήνα (χωρίς κυνήγι) είμαι στα 10,5 άρα γύρω στο 7 με το HEV.
Θα ενημερώσω και για την υπεραστική.
εχουμε κάποια πληροφορία τελικά από πραγματικές συνθήκες εθνικής οδου με πορεια με 120-130 χλμ για το υβριδικό?
Ευχαριστώ. Αυτά αφορούν hev?
Για ταχύτητες που είπαμε 120-130? Πολύ αισιοδοξία βλέπω 5.5-6.0 γράφει ο ένας εκτός! Εκτός αν μιλάμε για 95 χλμ πορεία.Η ερώτηση που τους έκανα ήταν αποκλειστικά για HEV και κίνηση σε ΕΟ με 120-130.
Το τι εννοεί ο καθένας "πάω με 120-130" στην ΕΟ είναι πολύ σχετικό...
Άλλο μέση ταχύτητα 120-130, που σημαίνει ότι κινούμαι συνεχώς με 150-160, και άλλο πιάνω που και που τα 120-130, που σημαίνει μια μέση ωριαία γύρω στα 90-95.
Αν η μέση ταχύτητα και η μέση κατανάλωση δεν προκύπτουν από επίσημη μέτρηση (ενίοτε εφαρμογής του αυτοκινήτου), όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέγαμε...Σαφώς, αλλά στο μεσαίο σχόλιο έχει συνολική κατανάλωση 6,5 στο trip computer για 13.500km
Άσε τι λέει το trip.Στο γέμισμα φαίνεται πόσο πραγματικά καιει
Στο δικό μου τουλάχιστον το trip δείχνει ελαφρά χειρότερη κατανάλωση από αυτήν που καταγράφω επιμελώς με το Fuelio.
Την 98αρα την bp κάθε πότε την έχει προσφορά?
Κάθε Τριτη
BP κάθε Δευτέρα, Shell κάθε Τρίτη, ΕΚΟ Παρασκευή & Σάββατο.
Έχεις απόλυτο δίκιο δεν είδα καν το ΒΡ!
-
@gtsartsal said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Σχετικά με την κατανάλωση, είναι πολύ σχετική.
Ο @A-d-P είχε ανεβάσει πριν λίγο καιρό κατανάλωση Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη, αν θυμάμαι καλά 8.1
Ο δρόμος μετά την Ξάνθη για Αλεξανδρούπολη είναι ακόμα πιο ομαλός.Το 8,1 ήταν επιστροφή, όταν ανέβαινα έκαψε 8,5.
Έκανα λάθος, 8,2 ανέβασμα με 93χλμ/ώρα και 8,1 επιστροφή με 102 χλμ/ώρα.
Το ανέβασμα ήταν μεσημέρι με 36+ °C, ενώ επιστροφή 11 το πρωί με χαμηλότερη εξωτερική θερμοκρασία.
Επίσης, στην επιστροφή είχα 10 χλμ/ώρα μεγαλύτερη μέση ωριαία. -
Και τελικά καταλήγουμε μόνο υβριδικό και κυρίως toyota.αλλα εκεί μιλάμε για 20000 χιλιόμετρα το χρονο και πάνω και για πολη
-
@a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@gtsartsal said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Σχετικά με την κατανάλωση, είναι πολύ σχετική.
Ο @A-d-P είχε ανεβάσει πριν λίγο καιρό κατανάλωση Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη, αν θυμάμαι καλά 8.1
Ο δρόμος μετά την Ξάνθη για Αλεξανδρούπολη είναι ακόμα πιο ομαλός.Το 8,1 ήταν επιστροφή, όταν ανέβαινα έκαψε 8,5.
Το ανέβασμα ήταν μεσημέρι με 36+ °C, ενώ επιστροφή 11 το πρωί με χαμηλότερη εξωτερική θερμοκρασία.
Επίσης, στην επιστροφή είχα 10 χλμ/ώρα μεγαλύτερη μέση ωριαία.Εγώ ανέβαινα απόγευμα με 34 και 4 άτομα και μ.ο 105 .
Δλδ με μ.ο. ταχύτητας 90 στο ανέβασμα είχες 8.5; -
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Εύκολη η απάντηση: https://docs.google.com/file/d/1JxpPYPJ_rNEVZOgjSZQfNLaHsgYzw9on/edit?usp=docslist_api&filetype=msexcel
Εύκολη και καθοριστική! Άκου 20+ χρόνια...
-
@gtsartsal said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@gtsartsal said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Σχετικά με την κατανάλωση, είναι πολύ σχετική.
Ο @A-d-P είχε ανεβάσει πριν λίγο καιρό κατανάλωση Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη, αν θυμάμαι καλά 8.1
Ο δρόμος μετά την Ξάνθη για Αλεξανδρούπολη είναι ακόμα πιο ομαλός.Το 8,1 ήταν επιστροφή, όταν ανέβαινα έκαψε 8,5.
Το ανέβασμα ήταν μεσημέρι με 36+ °C, ενώ επιστροφή 11 το πρωί με χαμηλότερη εξωτερική θερμοκρασία.
Επίσης, στην επιστροφή είχα 10 χλμ/ώρα μεγαλύτερη μέση ωριαία.Εγώ ανέβαινα απόγευμα με 34 και 4 άτομα και μ.ο 105 .
Δλδ με μ.ο. ταχύτητας 90 στο ανέβασμα είχες 8.5;93 με μια στάση για τσιγάρο και 5 τα διόδια, αλλά μετρημένα και τα χλμ από Εγνατία για μέσα Αλεξανδρούπολη, Ενώ η επιστροφή πρέπει να είναι μέχρι Τιτάν και δεν έκανα τσιγάρο .
Στο ανέβασμα είχε και περισσότερο κίνηση, δούλευε υπερωρίες το acc. -
Και ο πίνακας του εξοπλισμού σε συγκριτικό Excel:
-
Εξαιρετική δουλειά, πραγματικά μπράβο...
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Και ο πίνακας του εξοπλισμού σε συγκριτικό Excel:
πονηροι εκει στην χιουνται! κατεβασαν πρακτικα τιμες αλλα αδειασαν εξοπλισμο από την πριμιουμ και DISTINCTIVE Που μεχρι τωρα ήταν η φουλ εκδοση για να χωρέσουν τις 2 αλλες.
Από την DISTINCTIVE λειπει αρκετος εξοπλισμος κυριως ασφαλειας και οχι μονο που οδηγει τον υποψηφιο στην επομενη ...
Τελος παντων ακομα και ετσι οταν το 3008 με τον 1.2 ξεκινα από τα 36900 παλι καλα να λεμε για το τουσον!!! -
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Και ο πίνακας του εξοπλισμού σε συγκριτικό Excel:
πονηροι εκει στην χιουνται! κατεβασαν πρακτικα τιμες αλλα αδειασαν εξοπλισμο από την πριμιουμ και DISTINCTIVE Που μεχρι τωρα ήταν η φουλ εκδοση για να χωρέσουν τις 2 αλλες.
Από την DISTINCTIVE λειπει αρκετος εξοπλισμος κυριως ασφαλειας και οχι μονο που οδηγει τον υποψηφιο στην επομενη ...
Τελος παντων ακομα και ετσι οταν το 3008 με τον 1.2 ξεκινα από τα 36900 παλι καλα να λεμε για το τουσον!!!Εαν το SCC μπορεί να προστεθεί στην Distinctive ως έξτρα, τότε είναι πλήρης.
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Και ο πίνακας του εξοπλισμού σε συγκριτικό Excel:
πονηροι εκει στην χιουνται! κατεβασαν πρακτικα τιμες αλλα αδειασαν εξοπλισμο από την πριμιουμ και DISTINCTIVE Που μεχρι τωρα ήταν η φουλ εκδοση για να χωρέσουν τις 2 αλλες.
Από την DISTINCTIVE λειπει αρκετος εξοπλισμος κυριως ασφαλειας και οχι μονο που οδηγει τον υποψηφιο στην επομενη ...
Τελος παντων ακομα και ετσι οταν το 3008 με τον 1.2 ξεκινα από τα 36900 παλι καλα να λεμε για το τουσον!!!Εαν το SCC μπορεί να προστεθεί στην Distinctive ως έξτρα, τότε είναι πλήρης.
Πόσο έχει αυτό να προστεθεί;
Και πάλι λείπουν ο πλήρως ψηφιακός πίνακας, αεραγωγούς πισω του κοψανε, θερμενομενα δεν είχε πρώτα αυτή έκδοση; και φωτισμό εσωτερικό δεν είχε; και αυτά λείπουν πλέον.
Το scc αν πας να το βάλεις θα κοστίζει από μόνο του κάνα 800 η μισή διαφορά κόστους από την limited.
Γενικα στην τιμολογιακη πολιτικη ο Μασκ εχει βουλωσει τα στοματα ολων . Ενα αμαξι τα παντα ολα μεσα και μονο μια δυο εκδοσεις μπαταριων ή επιλογη κινησης.
Δεν ξεζουμίζει τον αγοραστη μπορει να χανει λίγο αλλα κερδίζει σε μαζικότητα παραγωγης ολα τα αμαξια ίδιους κωδικούς εξοπλισμού, τρομερη οικονομια κλιμακας...
Απλα δεν εχουμε χωρο να τα φορτισουμε και δρομους για να τα κυκλοφορήσουμε στην ελλαδα...
Ν line εκδοση και εχει υφασματινες επενδυσεις... -
Την βλέπω την δουλειά αν αργεί να έρθει το CC μου 1.8 Active Skyview να το γυρνάω σε Tucson F/l Limited...
-
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Και ο πίνακας του εξοπλισμού σε συγκριτικό Excel:
πονηροι εκει στην χιουνται! κατεβασαν πρακτικα τιμες αλλα αδειασαν εξοπλισμο από την πριμιουμ και DISTINCTIVE Που μεχρι τωρα ήταν η φουλ εκδοση για να χωρέσουν τις 2 αλλες.
Από την DISTINCTIVE λειπει αρκετος εξοπλισμος κυριως ασφαλειας και οχι μονο που οδηγει τον υποψηφιο στην επομενη ...
Τελος παντων ακομα και ετσι οταν το 3008 με τον 1.2 ξεκινα από τα 36900 παλι καλα να λεμε για το τουσον!!!Εαν το SCC μπορεί να προστεθεί στην Distinctive ως έξτρα, τότε είναι πλήρης.
Πόσο έχει αυτό να προστεθεί;
Και πάλι λείπουν ο πλήρως ψηφιακός πίνακας, αεραγωγούς πισω του κοψανε, θερμενομενα δεν είχε πρώτα αυτή έκδοση; και φωτισμό εσωτερικό δεν είχε; και αυτά λείπουν πλέον.
Το scc αν πας να το βάλεις θα κοστίζει από μόνο του κάνα 800 η μισή διαφορά κόστους από την limited.
Γενικα στην τιμολογιακη πολιτικη ο Μασκ εχει βουλωσει τα στοματα ολων . Ενα αμαξι τα παντα ολα μεσα και μονο μια δυο εκδοσεις μπαταριων ή επιλογη κινησης.
Δεν ξεζουμίζει τον αγοραστη μπορει να χανει λίγο αλλα κερδίζει σε μαζικότητα παραγωγης ολα τα αμαξια ίδιους κωδικούς εξοπλισμού, τρομερη οικονομια κλιμακας...
Απλα δεν εχουμε χωρο να τα φορτισουμε και δρομους για να τα κυκλοφορήσουμε στην ελλαδα...
Ν line εκδοση και εχει υφασματινες επενδυσεις...- Σε εμένα το SCC είχε κοστίσει (5/2022 παραγγελία) 540€.
- Αναφορικά με τον πίνακα οργάνων έχω την αίσθηση ότι θα είναι σαν του pre-FL. Αναμένουμε.
- Αεραγωγούς πίσω, θερμαινόμενα καθίσματα και ambient lightning δεν είχαν οι δύο πρώτες εκδόσεις.
Για το Elon δεν σχολιάζω, εδώ έχει αφαιρέσει το διακόπτη για τα φλας και της επιλογής ταχύτητας χάριν κόστους.
-
@polioan said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Την βλέπω την δουλειά αν αργεί να έρθει το CC μου 1.8 Active Skyview να το γυρνάω σε Tucson F/l Limited...
Αν η οικονομία καυσίμου δεν είναι η πρώτη σου επιλογή,πολύ σοφά θα πράξεις
-
@rockulas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@polioan said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Την βλέπω την δουλειά αν αργεί να έρθει το CC μου 1.8 Active Skyview να το γυρνάω σε Tucson F/l Limited...
Αν η οικονομία καυσίμου δεν είναι η πρώτη σου επιλογή,πολύ σοφά θα πράξεις
Χαχαχα...μετά το Sportage 23 και μετά από παραγγελία του CC, να ξαναγυρίσω σε Κορεάτικο!
Πρέπει να γράψω βιβλίο μετά....
Hyundai Tucson NX4 (2020)