@ss_76 said in Toyota C-HR 2023:
@chris__7 said in Toyota C-HR 2023:
@ss_76 said in Toyota C-HR 2023:
@chris__7 said in Toyota C-HR 2023:
@ss_76 said in Toyota C-HR 2023:
Σήμερα φίλη παρέλαβε CHR. Τα πλαστικά στο σαλόνι είναι 20ετίας. Κάθε νεότερο ΤΟΥΟΤΑ έχει αισθητά μεγάλη έκπτωση στην ποιότητα. Κάπως πρέπει να μεγαλώσει το περιθώριο κέρδους
Πιστευεις οτι ακομα και ενα hyundai kona καινουριο εχει καλυτερη ποιοτητα μεσα?
Άρα έχει καλώς;
Αποδέχεσαι ότι πουλά ο κάθε κατασκευαστής;
ή το διαπιστώνεις κι αποφασίζεις αν σε ενοχλεί ή ότι το αποδέχεσαι και αγοράζεις;
To c-hr το παιρνεις καθαρα γα την καταναλωση.Ολα τα αλλα ερχονται σε δευτερη μοιρα.Ετσι και αλλιως ειναι πολυ περιορισμενες οι επιλογες πια.Τουλαχιστον στην ευρωπαικη αγορα.Ή κορεατικο θα παρεις ή ιαπωνεζικο.Τα ιαπωνεζικα ειναι 80% διλιτρα.Οποτε στα δαχτυλα οι επιλογες στην ελλαδα
Τα 2000cc δεν είναι τροχοπέδη καθώς πλέον είναι οικονομικότατοι κινητήρες κι το downsizing φθίνει συνεχώς. Άλλωστε εκτός των Ιαπωνέζων, το GROUP VAG έχει εγκαταλείψει τα λίγα πιεσμένα κυβικά, με τον 2.0 tdi να ξεκινά από 115hp.
Αν στα +-35k προβληματίζουν τα 410ευρώ του Φ.Π. ή κάποιος έχει μεν τα χρήματα αλλά δεν μπορεί να καλύψει το τεκμήριο, είναι κάτι εντελώς διαφορετικό.
Για την ιστορία, στην Ευρώπη τα τέλη ταξινόμησης και η ασφάλεια υπολογίζονται βάσει ιπποδύναμης οπότε εκεί τα πράγματα είναι αντικειμενικότερα.
Τέλος ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο η κατανάλωση ή μόνο τα πλαστικά. Είναι το σύνολο που θα πρέπει να είναι ταιριάζει στον κάθε οδηγό και πάντως να ανταποκρίνεται στην τιμή πώλησης. Κι εδώ, κυρίως στον τομέα της -έστω απτής- ποιότητας κατασκευής, το CHR υπολείπεται έως κι αισθητότατα σε σύγκριση με άλλους κατασκευαστές.
Βεβαίως αν όπως ανέφερες κάποιος έχει απόλυτο στόχο την οικονομία καυσίμου κι αδιαφορεί για τα πλαστικά, το CHR είναι ωραιότατο. Φυσικά ίσως θα μπορούσε να δει Lexus LBX κι να πάρει σαφώς ποιοτικότερο αυτοκίνητο με αντίστοιχη οικονομία
Αν μου επιτρέπεις κάποια σχόλια:
Τα 2000cc στην Ελλάδα περιορίζουν αισθητά την οποιαδήποτε προοπτική μεταπώλησης ενός αυτοκινήτου, ειδικά σε αυτοκίνητα κατηγορίας C-HR, αν αυτό βεβαίως ενδιαφέρει τον ιδιώτη αγοραστή.Μιλάω ως παθών...
Βέβαια, σε μια αγορά που πλέον πουλάει 70%+ leasing, η αγορά ΙΧ μεταχειρισμένων δυστυχώς ασθμαίνει εδώ και καιρό.
Επίσης, τα σχόλια για τα πλαστικά του 2ης γενιάς C-HR νομίζω ότι είναι λίγο υπερβολικά.
ΟΚ, δεν είναι αντίστοιχα ποιοτικό όπως το 1ης γενιάς, αλλά όλα τα αυτοκίνητα φθίνουν πλεον ποιοτικά στη νεότερη γενιά τους, ιδίως μετά την ευρεία χρήση ανακυκλωμένων υλικών.
LBX/Yaris Cross είναι άλλη κατηγορία σε σχέση με UX/C-HR, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε διάφορους τομείς (πλαίσια,κινητήρες, αναρτήσεις, χώρους κλπ.), οποτε, οπως σωστά αναφέρεις, θα πρέπει να εστιάζουμε στο σύνολο και να βλέπουμε τι μας ταιριάζει.