-
@chris__7 said in Toyota C-HR 2023:
@ss_76 said in Toyota C-HR 2023:
@chris__7 said in Toyota C-HR 2023:
@ss_76 said in Toyota C-HR 2023:
Σήμερα φίλη παρέλαβε CHR. Τα πλαστικά στο σαλόνι είναι 20ετίας. Κάθε νεότερο ΤΟΥΟΤΑ έχει αισθητά μεγάλη έκπτωση στην ποιότητα. Κάπως πρέπει να μεγαλώσει το περιθώριο κέρδους
Πιστευεις οτι ακομα και ενα hyundai kona καινουριο εχει καλυτερη ποιοτητα μεσα?
Άρα έχει καλώς;
Αποδέχεσαι ότι πουλά ο κάθε κατασκευαστής;
ή το διαπιστώνεις κι αποφασίζεις αν σε ενοχλεί ή ότι το αποδέχεσαι και αγοράζεις;To c-hr το παιρνεις καθαρα γα την καταναλωση.Ολα τα αλλα ερχονται σε δευτερη μοιρα.Ετσι και αλλιως ειναι πολυ περιορισμενες οι επιλογες πια.Τουλαχιστον στην ευρωπαικη αγορα.Ή κορεατικο θα παρεις ή ιαπωνεζικο.Τα ιαπωνεζικα ειναι 80% διλιτρα.Οποτε στα δαχτυλα οι επιλογες στην ελλαδα
Και για την εμφάνιση . Όχι μόνο για την κατανάλωση. Κατά τα άλλα συμφωνώ.
-
@chris__7 said in Toyota C-HR 2023:
To c-hr το παιρνεις καθαρα γα την καταναλωση.Ολα τα αλλα ερχονται σε δευτερη μοιρα.
Διαφωνώ. Κάποιος που διαθέτει 30+ χιλ. δεν θα πάρει το chr κυρίως για την κατανάλωση (για το yaris μπορεί να ισχύει).
Design, αξιοπιστία μάρκας, αυτόματο κιβώτιο, νομίζω έρχονται πιο ψηλά στη λίστα. Οπότε το βλέπω στο δρόμο παιδιά, το σχέδιο του είναι μοναδικό, μπορεί να αρέσει ή να μην αρέσει, αλλά δε περνά απαρατήρητο (δεν είναι kona δηλαδή). -
@v_a said in Toyota C-HR 2023:
@chris__7 said in Toyota C-HR 2023:
To c-hr το παιρνεις καθαρα γα την καταναλωση.Ολα τα αλλα ερχονται σε δευτερη μοιρα.
Διαφωνώ. Κάποιος που διαθέτει 30+ χιλ. δεν θα πάρει το chr κυρίως για την κατανάλωση (για το yaris μπορεί να ισχύει).
Design, αξιοπιστία μάρκας, αυτόματο κιβώτιο, νομίζω έρχονται πιο ψηλά στη λίστα. Οπότε το βλέπω στο δρόμο παιδιά, το σχέδιο του είναι μοναδικό, μπορεί να αρέσει ή να μην αρέσει, αλλά δε περνά απαρατήρητο (δεν είναι kona δηλαδή).Αρέσει αλήθεια είναι αυτό έχει όμορφο σπορ σχεδιο
Εμένα και το kona μαρεσει. Τουλάχιστον αυτό ειναι απλά space και διαφορετικό , δεν αρέσει σε όλους αλλά δεν έχει και ψεύτικο δήθεν σπορτίφ λουκ για να αρεσει που ομως δεν ανταποκρίνεται στο αμάξι. Τα φανάρια να μην είχε στις ακτές που σπάνε στο παραμικρό τρακάρισμα στις γωνιές και θα ήταν πολύ καλό.
-
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@v_a said in Toyota C-HR 2023:
@chris__7 said in Toyota C-HR 2023:
To c-hr το παιρνεις καθαρα γα την καταναλωση.Ολα τα αλλα ερχονται σε δευτερη μοιρα.
Διαφωνώ. Κάποιος που διαθέτει 30+ χιλ. δεν θα πάρει το chr κυρίως για την κατανάλωση (για το yaris μπορεί να ισχύει).
Design, αξιοπιστία μάρκας, αυτόματο κιβώτιο, νομίζω έρχονται πιο ψηλά στη λίστα. Οπότε το βλέπω στο δρόμο παιδιά, το σχέδιο του είναι μοναδικό, μπορεί να αρέσει ή να μην αρέσει, αλλά δε περνά απαρατήρητο (δεν είναι kona δηλαδή).Αρέσει αλήθεια είναι αυτό έχει όμορφο σπορ σχεδιο
Εμένα και το kona μαρεσει. Τουλάχιστον αυτό ειναι απλά space και διαφορετικό , δεν αρέσει σε όλους αλλά δεν έχει και ψεύτικο δήθεν σπορτίφ λουκ για να αρεσει που ομως δεν ανταποκρίνεται στο αμάξι. Τα φανάρια να μην είχε στις ακτές που σπάνε στο παραμικρό τρακάρισμα στις γωνιές και θα ήταν πολύ καλό.
Καταλαβαίνω τι λες και εγώ συμπαθώ το Kona. Μιλάω καθαρά για design, βαλτα δίπλα δίπλα και ασε 100 άτομα να τα περιεργαστουν..
Μαντεύω σωστά που θα πάνε οι περισσότεροι; -
@v_a said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@v_a said in Toyota C-HR 2023:
@chris__7 said in Toyota C-HR 2023:
To c-hr το παιρνεις καθαρα γα την καταναλωση.Ολα τα αλλα ερχονται σε δευτερη μοιρα.
Διαφωνώ. Κάποιος που διαθέτει 30+ χιλ. δεν θα πάρει το chr κυρίως για την κατανάλωση (για το yaris μπορεί να ισχύει).
Design, αξιοπιστία μάρκας, αυτόματο κιβώτιο, νομίζω έρχονται πιο ψηλά στη λίστα. Οπότε το βλέπω στο δρόμο παιδιά, το σχέδιο του είναι μοναδικό, μπορεί να αρέσει ή να μην αρέσει, αλλά δε περνά απαρατήρητο (δεν είναι kona δηλαδή).Αρέσει αλήθεια είναι αυτό έχει όμορφο σπορ σχεδιο
Εμένα και το kona μαρεσει. Τουλάχιστον αυτό ειναι απλά space και διαφορετικό , δεν αρέσει σε όλους αλλά δεν έχει και ψεύτικο δήθεν σπορτίφ λουκ για να αρεσει που ομως δεν ανταποκρίνεται στο αμάξι. Τα φανάρια να μην είχε στις ακτές που σπάνε στο παραμικρό τρακάρισμα στις γωνιές και θα ήταν πολύ καλό.
Καταλαβαίνω τι λες και εγώ συμπαθώ το Kona. Μιλάω καθαρά για design, βαλτα δίπλα δίπλα και ασε 100 άτομα να τα περιεργαστουν..
Μαντεύω σωστά που θα πάνε οι περισσότεροι;Ναι το chr είναι πιο ελκυστικό ακόμα και γω το βρίσκω ομορφοτερο . Αλλά εγώ αν μου δίναν ένα από τα 2 με εκδόσεις εξοπλισμού στα ίδια χρήματα το kona θα διάλεγα . Όχι τόσο για το εξωτερικό . Το εσωτερικό του μαρεσει πολύ περισσότερο από του chr και γενικά είναι ένα πολύ πρακτικό αυτοκίνητο σε σχέση με το chr που έχει 0 πρακτικότητα για το μέγεθος του και ας είναι πιο όμορφο .
Αν ήταν πράγματι σπορτίφ μπορει να άλλαζα γνώμη. Αλλά και ψόφιο και μη πρακτικό πάει πολύ για μένα και ας είναι οικονομικο. Καλύτερα το κονα ακόμα και σε ψοφια έκδοση τουλάχιστον είναι πρακτικό.
Σε design το chr υπερεχει
-
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@v_a said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@v_a said in Toyota C-HR 2023:
@chris__7 said in Toyota C-HR 2023:
To c-hr το παιρνεις καθαρα γα την καταναλωση.Ολα τα αλλα ερχονται σε δευτερη μοιρα.
Διαφωνώ. Κάποιος που διαθέτει 30+ χιλ. δεν θα πάρει το chr κυρίως για την κατανάλωση (για το yaris μπορεί να ισχύει).
Design, αξιοπιστία μάρκας, αυτόματο κιβώτιο, νομίζω έρχονται πιο ψηλά στη λίστα. Οπότε το βλέπω στο δρόμο παιδιά, το σχέδιο του είναι μοναδικό, μπορεί να αρέσει ή να μην αρέσει, αλλά δε περνά απαρατήρητο (δεν είναι kona δηλαδή).Αρέσει αλήθεια είναι αυτό έχει όμορφο σπορ σχεδιο
Εμένα και το kona μαρεσει. Τουλάχιστον αυτό ειναι απλά space και διαφορετικό , δεν αρέσει σε όλους αλλά δεν έχει και ψεύτικο δήθεν σπορτίφ λουκ για να αρεσει που ομως δεν ανταποκρίνεται στο αμάξι. Τα φανάρια να μην είχε στις ακτές που σπάνε στο παραμικρό τρακάρισμα στις γωνιές και θα ήταν πολύ καλό.
Καταλαβαίνω τι λες και εγώ συμπαθώ το Kona. Μιλάω καθαρά για design, βαλτα δίπλα δίπλα και ασε 100 άτομα να τα περιεργαστουν..
Μαντεύω σωστά που θα πάνε οι περισσότεροι;Ναι το chr είναι πιο ελκυστικό ακόμα και γω το βρίσκω ομορφοτερο . Αλλά εγώ αν μου δίναν ένα από τα 2 με εκδόσεις εξοπλισμού στα ίδια χρήματα το kona θα διάλεγα . Όχι τόσο για το εξωτερικό . Το εσωτερικό του μαρεσει πολύ περισσότερο από του chr και γενικά είναι ένα πολύ πρακτικό αυτοκίνητο σε σχέση με το chr που έχει 0 πρακτικότητα για το μέγεθος του και ας είναι πιο όμορφο .
Αν ήταν πράγματι σπορτίφ μπορει να άλλαζα γνώμη. Αλλά και ψόφιο και μη πρακτικό πάει πολύ για μένα και ας είναι οικονομικο. Καλύτερα το κονα ακόμα και σε ψοφια έκδοση τουλάχιστον είναι πρακτικό.
Σε design το chr υπερεχει
Εδώ τα χαλάμε
Tuscon μόνο -
@v_a said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@v_a said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@v_a said in Toyota C-HR 2023:
@chris__7 said in Toyota C-HR 2023:
To c-hr το παιρνεις καθαρα γα την καταναλωση.Ολα τα αλλα ερχονται σε δευτερη μοιρα.
Διαφωνώ. Κάποιος που διαθέτει 30+ χιλ. δεν θα πάρει το chr κυρίως για την κατανάλωση (για το yaris μπορεί να ισχύει).
Design, αξιοπιστία μάρκας, αυτόματο κιβώτιο, νομίζω έρχονται πιο ψηλά στη λίστα. Οπότε το βλέπω στο δρόμο παιδιά, το σχέδιο του είναι μοναδικό, μπορεί να αρέσει ή να μην αρέσει, αλλά δε περνά απαρατήρητο (δεν είναι kona δηλαδή).Αρέσει αλήθεια είναι αυτό έχει όμορφο σπορ σχεδιο
Εμένα και το kona μαρεσει. Τουλάχιστον αυτό ειναι απλά space και διαφορετικό , δεν αρέσει σε όλους αλλά δεν έχει και ψεύτικο δήθεν σπορτίφ λουκ για να αρεσει που ομως δεν ανταποκρίνεται στο αμάξι. Τα φανάρια να μην είχε στις ακτές που σπάνε στο παραμικρό τρακάρισμα στις γωνιές και θα ήταν πολύ καλό.
Καταλαβαίνω τι λες και εγώ συμπαθώ το Kona. Μιλάω καθαρά για design, βαλτα δίπλα δίπλα και ασε 100 άτομα να τα περιεργαστουν..
Μαντεύω σωστά που θα πάνε οι περισσότεροι;Ναι το chr είναι πιο ελκυστικό ακόμα και γω το βρίσκω ομορφοτερο . Αλλά εγώ αν μου δίναν ένα από τα 2 με εκδόσεις εξοπλισμού στα ίδια χρήματα το kona θα διάλεγα . Όχι τόσο για το εξωτερικό . Το εσωτερικό του μαρεσει πολύ περισσότερο από του chr και γενικά είναι ένα πολύ πρακτικό αυτοκίνητο σε σχέση με το chr που έχει 0 πρακτικότητα για το μέγεθος του και ας είναι πιο όμορφο .
Αν ήταν πράγματι σπορτίφ μπορει να άλλαζα γνώμη. Αλλά και ψόφιο και μη πρακτικό πάει πολύ για μένα και ας είναι οικονομικο. Καλύτερα το κονα ακόμα και σε ψοφια έκδοση τουλάχιστον είναι πρακτικό.
Σε design το chr υπερεχει
Εδώ τα χαλάμε
Tuscon μόνοΜαρεσει και το Tucson αν και σε εκείνη την κατηγορία για λίγο προτιμώ το sportage .το kona είναι πιο μικρό από αυτά
-
@chris__7 said in Toyota C-HR 2023:
@ss_76 said in Toyota C-HR 2023:
@chris__7 said in Toyota C-HR 2023:
@ss_76 said in Toyota C-HR 2023:
Σήμερα φίλη παρέλαβε CHR. Τα πλαστικά στο σαλόνι είναι 20ετίας. Κάθε νεότερο ΤΟΥΟΤΑ έχει αισθητά μεγάλη έκπτωση στην ποιότητα. Κάπως πρέπει να μεγαλώσει το περιθώριο κέρδους
Πιστευεις οτι ακομα και ενα hyundai kona καινουριο εχει καλυτερη ποιοτητα μεσα?
Άρα έχει καλώς;
Αποδέχεσαι ότι πουλά ο κάθε κατασκευαστής;
ή το διαπιστώνεις κι αποφασίζεις αν σε ενοχλεί ή ότι το αποδέχεσαι και αγοράζεις;To c-hr το παιρνεις καθαρα γα την καταναλωση.Ολα τα αλλα ερχονται σε δευτερη μοιρα.Ετσι και αλλιως ειναι πολυ περιορισμενες οι επιλογες πια.Τουλαχιστον στην ευρωπαικη αγορα.Ή κορεατικο θα παρεις ή ιαπωνεζικο.Τα ιαπωνεζικα ειναι 80% διλιτρα.Οποτε στα δαχτυλα οι επιλογες στην ελλαδα
Τα 2000cc δεν είναι τροχοπέδη καθώς πλέον είναι οικονομικότατοι κινητήρες κι το downsizing φθίνει συνεχώς. Άλλωστε εκτός των Ιαπωνέζων, το GROUP VAG έχει εγκαταλείψει τα λίγα πιεσμένα κυβικά, με τον 2.0 tdi να ξεκινά από 115hp.
Αν στα +-35k προβληματίζουν τα 410ευρώ του Φ.Π. ή κάποιος έχει μεν τα χρήματα αλλά δεν μπορεί να καλύψει το τεκμήριο, είναι κάτι εντελώς διαφορετικό.Για την ιστορία, στην Ευρώπη τα τέλη ταξινόμησης και η ασφάλεια υπολογίζονται βάσει ιπποδύναμης οπότε εκεί τα πράγματα είναι αντικειμενικότερα.
Τέλος ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο η κατανάλωση ή μόνο τα πλαστικά. Είναι το σύνολο που θα πρέπει να είναι ταιριάζει στον κάθε οδηγό και πάντως να ανταποκρίνεται στην τιμή πώλησης. Κι εδώ, κυρίως στον τομέα της -έστω απτής- ποιότητας κατασκευής, το CHR υπολείπεται έως κι αισθητότατα σε σύγκριση με άλλους κατασκευαστές.
Βεβαίως αν όπως ανέφερες κάποιος έχει απόλυτο στόχο την οικονομία καυσίμου κι αδιαφορεί για τα πλαστικά, το CHR είναι ωραιότατο. Φυσικά ίσως θα μπορούσε να δει Lexus LBX κι να πάρει σαφώς ποιοτικότερο αυτοκίνητο με αντίστοιχη οικονομία
-
Μόλις διαβάσαμε ένα άρθρο από το 1985.
Τότε που τα γκόλφ 1300 με τα 55 άλογα και τα αουντι 80 με τα 1600 και τα 75 άλογα, οι του ειδικού ρύπου μας έλεγαν ότι έχουν κρυμμένα άλογα, αλλά το κάνουν για τις ασφαλιστικές.
Βέβαια μετά είχαμε το γκόλφ το καλοκαίρι ψοφάει τζιτι με τον 1,4 και τα 140 άλογα, αλλά φαίνεται οι ασφαλιστικές θα είχαν υποστεί επίθεση από χάκερς οπότε δεν το είχαν πάρει χαμπάρι να το τσακίσουν.
Τώρα διαβάζουμε ότι δίλιτρος ντίζελ μπορεί να βγάζει μόλις 115 καθαρόαιμα και να είναι αποδεκτός...
Παίζει στο 0-40 να τον σκίζει το ΑΜΙ...
Και ότι δεν είναι πρόβλημα να χαρίζεις 440 στο κράτος. Γιατί πρέπει να είμαστε λάρτζ...
Σαν την Μανταμ Σουσού στην τηλεόραση του 80 που έδινε εντολή στην υπηρέτρια να αγοράσει δύο αστακούς.
Εναν για να τον φάνε και έναν για να τον πετάξουνε...
Ετσι λοιπόν είναι ντροπή να δίνεις 35000 και να μην δίνεις και στο κράτος το κάτι τις του.
Λογικό αν έχεις εκπαιδευτεί να παίρνεις 315 και γκόλφ 1400 με 60 καθαρόαιμα.
-
@ss_76 said in Toyota C-HR 2023:
@chris__7 said in Toyota C-HR 2023:
@ss_76 said in Toyota C-HR 2023:
@chris__7 said in Toyota C-HR 2023:
@ss_76 said in Toyota C-HR 2023:
Σήμερα φίλη παρέλαβε CHR. Τα πλαστικά στο σαλόνι είναι 20ετίας. Κάθε νεότερο ΤΟΥΟΤΑ έχει αισθητά μεγάλη έκπτωση στην ποιότητα. Κάπως πρέπει να μεγαλώσει το περιθώριο κέρδους
Πιστευεις οτι ακομα και ενα hyundai kona καινουριο εχει καλυτερη ποιοτητα μεσα?
Άρα έχει καλώς;
Αποδέχεσαι ότι πουλά ο κάθε κατασκευαστής;
ή το διαπιστώνεις κι αποφασίζεις αν σε ενοχλεί ή ότι το αποδέχεσαι και αγοράζεις;To c-hr το παιρνεις καθαρα γα την καταναλωση.Ολα τα αλλα ερχονται σε δευτερη μοιρα.Ετσι και αλλιως ειναι πολυ περιορισμενες οι επιλογες πια.Τουλαχιστον στην ευρωπαικη αγορα.Ή κορεατικο θα παρεις ή ιαπωνεζικο.Τα ιαπωνεζικα ειναι 80% διλιτρα.Οποτε στα δαχτυλα οι επιλογες στην ελλαδα
Τα 2000cc δεν είναι τροχοπέδη καθώς πλέον είναι οικονομικότατοι κινητήρες κι το downsizing φθίνει συνεχώς. Άλλωστε εκτός των Ιαπωνέζων, το GROUP VAG έχει εγκαταλείψει τα λίγα πιεσμένα κυβικά, με τον 2.0 tdi να ξεκινά από 115hp.
Αν στα +-35k προβληματίζουν τα 410ευρώ του Φ.Π. ή κάποιος έχει μεν τα χρήματα αλλά δεν μπορεί να καλύψει το τεκμήριο, είναι κάτι εντελώς διαφορετικό.Για την ιστορία, στην Ευρώπη τα τέλη ταξινόμησης και η ασφάλεια υπολογίζονται βάσει ιπποδύναμης οπότε εκεί τα πράγματα είναι αντικειμενικότερα.
Τέλος ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο η κατανάλωση ή μόνο τα πλαστικά. Είναι το σύνολο που θα πρέπει να είναι ταιριάζει στον κάθε οδηγό και πάντως να ανταποκρίνεται στην τιμή πώλησης. Κι εδώ, κυρίως στον τομέα της -έστω απτής- ποιότητας κατασκευής, το CHR υπολείπεται έως κι αισθητότατα σε σύγκριση με άλλους κατασκευαστές.
Βεβαίως αν όπως ανέφερες κάποιος έχει απόλυτο στόχο την οικονομία καυσίμου κι αδιαφορεί για τα πλαστικά, το CHR είναι ωραιότατο. Φυσικά ίσως θα μπορούσε να δει Lexus LBX κι να πάρει σαφώς ποιοτικότερο αυτοκίνητο με αντίστοιχη οικονομία
Αν μου επιτρέπεις κάποια σχόλια:
Τα 2000cc στην Ελλάδα περιορίζουν αισθητά την οποιαδήποτε προοπτική μεταπώλησης ενός αυτοκινήτου, ειδικά σε αυτοκίνητα κατηγορίας C-HR, αν αυτό βεβαίως ενδιαφέρει τον ιδιώτη αγοραστή.Μιλάω ως παθών...
Βέβαια, σε μια αγορά που πλέον πουλάει 70%+ leasing, η αγορά ΙΧ μεταχειρισμένων δυστυχώς ασθμαίνει εδώ και καιρό.
Επίσης, τα σχόλια για τα πλαστικά του 2ης γενιάς C-HR νομίζω ότι είναι λίγο υπερβολικά.
ΟΚ, δεν είναι αντίστοιχα ποιοτικό όπως το 1ης γενιάς, αλλά όλα τα αυτοκίνητα φθίνουν πλεον ποιοτικά στη νεότερη γενιά τους, ιδίως μετά την ευρεία χρήση ανακυκλωμένων υλικών.
LBX/Yaris Cross είναι άλλη κατηγορία σε σχέση με UX/C-HR, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε διάφορους τομείς (πλαίσια,κινητήρες, αναρτήσεις, χώρους κλπ.), οποτε, οπως σωστά αναφέρεις, θα πρέπει να εστιάζουμε στο σύνολο και να βλέπουμε τι μας ταιριάζει. -
Ρε παιδιά άσχετο τελείως.Μπορει κάποιος που θέλει να πουλήσει ένα αμάξι σε ένα site πχ να ανεβάσει και ;να φορές από carvertical? ή απαγορεύεται?
-
@chris__7 said in Toyota C-HR 2023:
To c-hr το παιρνεις καθαρα γα την καταναλωση.
Εγώ θα προσθέσω και για την ανάρτηση (άνεση, ποιότητα κύλισης και οδική συμπεριφορά που ειναι στην κορυφή της κατηγορίας) και εαν πάρει το 2λιτρο και για τις επιδόσεις σε συνδυασμό με την οικονομία. Την Κορόλα την πήρα πρωτίστως για την ανάρτηση και μετά για την οικονομία ως μπονους σε αυτή την τιμή (το φόκους ήθελα στην πραγματικότητα αλλά έβγαινε €10.000 πιο ακριβά τότε).
-
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@ss_76 said in Toyota C-HR 2023:
@chris__7 said in Toyota C-HR 2023:
@ss_76 said in Toyota C-HR 2023:
@chris__7 said in Toyota C-HR 2023:
@ss_76 said in Toyota C-HR 2023:
Σήμερα φίλη παρέλαβε CHR. Τα πλαστικά στο σαλόνι είναι 20ετίας. Κάθε νεότερο ΤΟΥΟΤΑ έχει αισθητά μεγάλη έκπτωση στην ποιότητα. Κάπως πρέπει να μεγαλώσει το περιθώριο κέρδους
Πιστευεις οτι ακομα και ενα hyundai kona καινουριο εχει καλυτερη ποιοτητα μεσα?
Άρα έχει καλώς;
Αποδέχεσαι ότι πουλά ο κάθε κατασκευαστής;
ή το διαπιστώνεις κι αποφασίζεις αν σε ενοχλεί ή ότι το αποδέχεσαι και αγοράζεις;To c-hr το παιρνεις καθαρα γα την καταναλωση.Ολα τα αλλα ερχονται σε δευτερη μοιρα.Ετσι και αλλιως ειναι πολυ περιορισμενες οι επιλογες πια.Τουλαχιστον στην ευρωπαικη αγορα.Ή κορεατικο θα παρεις ή ιαπωνεζικο.Τα ιαπωνεζικα ειναι 80% διλιτρα.Οποτε στα δαχτυλα οι επιλογες στην ελλαδα
Τα 2000cc δεν είναι τροχοπέδη καθώς πλέον είναι οικονομικότατοι κινητήρες κι το downsizing φθίνει συνεχώς. Άλλωστε εκτός των Ιαπωνέζων, το GROUP VAG έχει εγκαταλείψει τα λίγα πιεσμένα κυβικά, με τον 2.0 tdi να ξεκινά από 115hp.
Αν στα +-35k προβληματίζουν τα 410ευρώ του Φ.Π. ή κάποιος έχει μεν τα χρήματα αλλά δεν μπορεί να καλύψει το τεκμήριο, είναι κάτι εντελώς διαφορετικό.Για την ιστορία, στην Ευρώπη τα τέλη ταξινόμησης και η ασφάλεια υπολογίζονται βάσει ιπποδύναμης οπότε εκεί τα πράγματα είναι αντικειμενικότερα.
Τέλος ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο η κατανάλωση ή μόνο τα πλαστικά. Είναι το σύνολο που θα πρέπει να είναι ταιριάζει στον κάθε οδηγό και πάντως να ανταποκρίνεται στην τιμή πώλησης. Κι εδώ, κυρίως στον τομέα της -έστω απτής- ποιότητας κατασκευής, το CHR υπολείπεται έως κι αισθητότατα σε σύγκριση με άλλους κατασκευαστές.
Βεβαίως αν όπως ανέφερες κάποιος έχει απόλυτο στόχο την οικονομία καυσίμου κι αδιαφορεί για τα πλαστικά, το CHR είναι ωραιότατο. Φυσικά ίσως θα μπορούσε να δει Lexus LBX κι να πάρει σαφώς ποιοτικότερο αυτοκίνητο με αντίστοιχη οικονομία
Αν μου επιτρέπεις κάποια σχόλια:
Τα 2000cc στην Ελλάδα περιορίζουν αισθητά την οποιαδήποτε προοπτική μεταπώλησης ενός αυτοκινήτου στην Ελλάδα, ειδικά σε αυτοκίνητα κατηγορίας C-HR, αν αυτό βεβαίως ενδιαφέρει τον ιδιώτη αγοραστή.Μιλάω ως παθών...Μεγάλη αλήθεια. Αυτός είναι ο λόγος που δεν αγόρασα δίλιτρο, αν και έχω απαλλαγή τελών κυκλοφορίας και φόρου πολυτελείας μέχρι τα 2650 κυβικά.
Βέβαια, σε μια αγορά που πλέον πουλάει 70%+ leasing, η αγορά ΙΧ μεταχειρισμένων δυστυχώς ασθμαίνει εδώ και καιρό.
Επίσης, τα σχόλια για τα πλαστικά του 2ης γενιάς C-HR νομίζω ότι είναι λίγο υπερβολικά.
ΟΚ, δεν είναι αντίστοιχα ποιοτικό όπως το 1ης γενιάς, αλλά όλα τα αυτοκίνητα φθίνουν πλεον ποιοτικά στη νεότερη γενιά τους, ιδίως μετά την ευρεία χρήση ανακυκλωμένων υλικών.
LBX/Yaris Cross είναι άλλη κατηγορία σε σχέση με UX/C-HR, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε διάφορους τομείς (πλαίσια,κινητήρες, αναρτήσεις, χώρους κλπ.), οποτε, οπως σωστά αναφέρεις, θα πρέπει να εστιάζουμε στο σύνολο και να βλέπουμε τι μας ταιριάζει.17 μτχ CC υπάρχουν στο car,gr , όλα δίλιτρα, δεν έχει φύγει ούτε ένα εδώ και ένα μήνα. Και μιλάμε για το αυτοκίνητο που έχει αναμονή μήνες για παραλαβή καινούριου. Και Toyota που έχει καλή μεταπώληση, φαντάσου τα υπόλοιπα
https://www.car.gr/l/98516827/Έχω λοκάρει και αυτό
https://www.car.gr/s/2rjr9z67/
10.000€ κάτω από καινούριο, γιατί άραγε; -
@a-d-p said in Toyota C-HR 2023:
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@ss_76 said in Toyota C-HR 2023:
@chris__7 said in Toyota C-HR 2023:
@ss_76 said in Toyota C-HR 2023:
@chris__7 said in Toyota C-HR 2023:
17 μτχ CC υπάρχουν στο car,gr , όλα δίλιτρα , δεν έχει φύγει ούτε ένα εδώ και ένα μήνα. Και μιλάμε για το αυτοκίνητο που έχει αναμονή μήνες για παραλαβή καινούριου. Και Toyota που έχει καλή μεταπώληση, φαντάσου τα υπόλοιπα
https://www.car.gr/l/98516827/Ποιος θα πάει να αγοράσει μτχ δίλιτρο (και μάλιστα Corolla Cross) τετοιες εποχες;
Γενικά, δεν κουνιέται φύλλο στα μτχ, ανεξαρτήτως κυβικών.
Ακόμα και να τα έχει τα χρήματα ο ιδιώτης, προτιμά να του δώσουν leasing από τη δουλειά του ή να πάρει καινούριο με leasing/χρηματοδότηση/προγράμματα ballon κλπ., ώστε να μη δεσμεύσει κεφάλαιο και βαρύνεται με τα έξοδα της ιδιοκτησίας.
Λίγοι είναι οι μερακλήδες, για την πλειοψηφία πλέον "το καλύτερο αμάξι είναι το δανεικό"... -
@a-d-p said in Toyota C-HR 2023:
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί να πάρεις αμάξι και να το δώσεις σε σκάρτο ένα χρόνο με 10-12Κ χιλιόμετρα. Ο μόνος προφανής λόγος είναι να απογοητεύτηκες από την ποιότητα ή και την οδήγηση. Γιατί θεωρητικά την χρηστικότητα, χώρους κλπ την είδες όταν πήγες να το πάρεις. Ή το παρήγγειλες χωρίς καν να το έχεις δει, οπότε εκεί έκανες λάθος εξαρχής.
Επίσης γιατί να δώσεις 31-32Κ για μεταχειρισμένο όταν μπορείς να πάρεις καινούριο με δόσεις με λίγο παραπάνω; Προφανώς και θα μείνει απούλητο εκτός κι αν πέσει κι άλλο η τιμή. 31Κ για μεταχειρισμένο toyota, κι ας είναι ενός έτους, είναι πολλά χρήματα. Όσο εμπορική κι αν είναι η Toyota. Άλλο τα καινούρια άλλο τα μεταχειρισμένα. Και έχει στρώσει πλέον και η εφοδιαστική αλυσίδα, δεν είναι ότι θα περιμένεις 18 μήνες για νέο αμάξι..
-
Μέσα σ' ένα χρόνο μπορούν ν' αλλάξουν πολλές συνθήκες. Επίσης με τις πολύμηνες αναμονές στην ουσία η επιλογή μπορεί να αφορά συνθήκες προ 2ετίας. Οι λόγοι, λοιπόν, μπορεί να είναι πολλοί.
Το δικό μου 2λτ πάντως το χω 2 μήνες αγγελία και έχει 3 ή 4 σοβαρές προσφορές από 35 έως και 36.5Κ. Απλά εγώ δεν το δίνω για τόσα.
-
@stefan147 said in Toyota C-HR 2023:
Μέσα σ' ένα χρόνο μπορούν ν' αλλάξουν πολλές συνθήκες. Επίσης με τις πολύμηνες αναμονές στην ουσία η επιλογή μπορεί να αφορά συνθήκες προ 2ετίας. Οι λόγοι, λοιπόν, μπορεί να είναι πολλοί.
Το δικό μου 2λτ πάντως το χω 2 μήνες αγγελία και έχει 3 ή 4 σοβαρές προσφορές από 35 έως και 36.5Κ. Απλά εγώ δεν το δίνω για τόσα.
καινούριο με τον ιδιο εξοπλισμό και την αναμονή, πόσο έχει?
-
43.000
-
@a-d-p said in Toyota C-HR 2023:
Έχω λοκάρει και αυτό
https://www.car.gr/s/2rjr9z67/
10.000€ κάτω από καινούριο, γιατί άραγε;Αυτό μάλλον είναι τεστ ντραιβ ή απο κάποιο στέλεχος της εταιρείας.
-
Και είναι και 2500 κυβικά….
Toyota C-HR 2023