Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 261
    • 262
    • 263
    • 264
    • 265
    • 323
    • 324
    • 263 / 324
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    6461
    164273
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gtsartsal
      gtsartsal @civil357 last edited by

      @civil357 said in TOYOTA FORUM:

      Επίσης ένα περίεργο , με a/c σταματημένος σε φανάρι έδειχνε στιγμιαίες 8λ/100 , μετά έστρωνε ( δε μηδένιζε , ούτε έπεφτε κάτω από 5 π.χ.) , είναι κόλπο της τογιότα; προβλέπει το μετά; είναι λάθος του υπολογιστή; Το κάνουν και τα άλλα; Εντύπωση μου έκανε.

      Δεν ξέρω αν το 8 ήταν πραγματικό αλλά το περίεργο είναι οτι πολλά μηδενίζουν ενώ δεν ισχύει.
      Επίσης σε παλιό Γιαρις και παλιό κορολλα σταματημένος βγάζουν παύλες.
      Τώρα τι σημαίνουν οι παύλες δεν το έχω καταλάβει.
      Κανονικά θα έπρεπε όλα δείχνουν την πραγματική στιγμιαία κατανάλωση.
      Στο Μάζντα δεν θυμάμαι 🤔

      nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • nickthetrib
        nickthetrib @gtsartsal last edited by

        @gtsartsal said in TOYOTA FORUM:

        @civil357 said in TOYOTA FORUM:

        Επίσης ένα περίεργο , με a/c σταματημένος σε φανάρι έδειχνε στιγμιαίες 8λ/100 , μετά έστρωνε ( δε μηδένιζε , ούτε έπεφτε κάτω από 5 π.χ.) , είναι κόλπο της τογιότα; προβλέπει το μετά; είναι λάθος του υπολογιστή; Το κάνουν και τα άλλα; Εντύπωση μου έκανε.

        Δεν ξέρω αν το 8 ήταν πραγματικό αλλά το περίεργο είναι οτι πολλά μηδενίζουν ενώ δεν ισχύει.
        Επίσης σε παλιό Γιαρις και παλιό κορολλα σταματημένος βγάζουν παύλες.
        Τώρα τι σημαίνουν οι παύλες δεν το έχω καταλάβει.
        Κανονικά θα έπρεπε όλα δείχνουν την πραγματική στιγμιαία κατανάλωση.
        Στο Μάζντα δεν θυμάμαι 🤔

        Δεν μπορεί να βγει στιγμιαία κατανάλωση ανα 100χλμ όταν είσαι ακίνητος!!!
        Ακίνητος τα 100χλμ δεν θα τα κάνεις ποτέ!!!
        Για αυτό υπάρχουν κουλές ενδείξεις στιγμιαίας κατανάλωσης όταν είναι ακίνητα τα αυτοκίνητα!!!
        Τώρα ο κάθε κατασκευαστής βάζει ότι θέλει σαν ένδειξη ( μηδενική, παύλες, μπορεί την μέση κλπ κλπ )

        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • realzeus
          realzeus @nickthetrib last edited by realzeus

          @nickthetrib said in TOYOTA FORUM:

          @gtsartsal said in TOYOTA FORUM:

          @civil357 said in TOYOTA FORUM:

          Επίσης ένα περίεργο , με a/c σταματημένος σε φανάρι έδειχνε στιγμιαίες 8λ/100 , μετά έστρωνε ( δε μηδένιζε , ούτε έπεφτε κάτω από 5 π.χ.) , είναι κόλπο της τογιότα; προβλέπει το μετά; είναι λάθος του υπολογιστή; Το κάνουν και τα άλλα; Εντύπωση μου έκανε.

          Δεν ξέρω αν το 8 ήταν πραγματικό αλλά το περίεργο είναι οτι πολλά μηδενίζουν ενώ δεν ισχύει.
          Επίσης σε παλιό Γιαρις και παλιό κορολλα σταματημένος βγάζουν παύλες.
          Τώρα τι σημαίνουν οι παύλες δεν το έχω καταλάβει.
          Κανονικά θα έπρεπε όλα δείχνουν την πραγματική στιγμιαία κατανάλωση.
          Στο Μάζντα δεν θυμάμαι 🤔

          Δεν μπορεί να βγει στιγμιαία κατανάλωση ανα 100χλμ όταν είσαι ακίνητος!!!
          Ακίνητος τα 100χλμ δεν θα τα κάνεις ποτέ!!!
          Για αυτό υπάρχουν κουλές ενδείξεις στιγμιαίας κατανάλωσης όταν είναι ακίνητα τα αυτοκίνητα!!!
          Τώρα ο κάθε κατασκευαστής βάζει ότι θέλει σαν ένδειξη ( μηδενική, παύλες, μπορεί την μέση κλπ κλπ )

          Πολύ σωστά τα λες. Μερικοί βάζουν λίτρα/ώρα λειτουργίας.

          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • A d P
            A d P moderator @realzeus last edited by

            @realzeus said in TOYOTA FORUM:

            @nickthetrib said in TOYOTA FORUM:

            @gtsartsal said in TOYOTA FORUM:

            @civil357 said in TOYOTA FORUM:

            Επίσης ένα περίεργο , με a/c σταματημένος σε φανάρι έδειχνε στιγμιαίες 8λ/100 , μετά έστρωνε ( δε μηδένιζε , ούτε έπεφτε κάτω από 5 π.χ.) , είναι κόλπο της τογιότα; προβλέπει το μετά; είναι λάθος του υπολογιστή; Το κάνουν και τα άλλα; Εντύπωση μου έκανε.

            Δεν ξέρω αν το 8 ήταν πραγματικό αλλά το περίεργο είναι οτι πολλά μηδενίζουν ενώ δεν ισχύει.
            Επίσης σε παλιό Γιαρις και παλιό κορολλα σταματημένος βγάζουν παύλες.
            Τώρα τι σημαίνουν οι παύλες δεν το έχω καταλάβει.
            Κανονικά θα έπρεπε όλα δείχνουν την πραγματική στιγμιαία κατανάλωση.
            Στο Μάζντα δεν θυμάμαι 🤔

            Δεν μπορεί να βγει στιγμιαία κατανάλωση ανα 100χλμ όταν είσαι ακίνητος!!!
            Ακίνητος τα 100χλμ δεν θα τα κάνεις ποτέ!!!
            Για αυτό υπάρχουν κουλές ενδείξεις στιγμιαίας κατανάλωσης όταν είναι ακίνητα τα αυτοκίνητα!!!
            Τώρα ο κάθε κατασκευαστής βάζει ότι θέλει σαν ένδειξη ( μηδενική, παύλες, μπορεί την μέση κλπ κλπ )

            Πολύ σωστά τα λες. Μερικοί βάζουν λίτρα/ώρα λειτουργίας.

            Έτσι δείχνει το Astra H

            R-LINE

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ataim
              ataim last edited by

              Από το thread του mg, βλέπω τα εξής:

              Στην Ισπανία το yaris hybrid gr έχει 23κ! Δηλαδή είναι 6κ! φθηνότερο από εμάς. Τα υπόλοιπα cc, chr, έχουν αντίστοιχες τιμές.

              Δηλαδή τι παίζει με την toyota hellas; Σου λέει πουλάμε, δεν έχουμε ανταγωνισμό, να το δώσουμε +6κ, και δεν είναι θέμα φόρων καθώς εντός ΕΕ είναι η κατασκευή,, είναι 1,5 και υβριδικό.

              Απλά μας έχουν για μς.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • realzeus
                realzeus @civil357 last edited by realzeus

                @civil357 said in TOYOTA FORUM:

                Γιατί να φορτωθείς ένα κουτί στο πίσω μέρος που δεν προσφέρει τίποτα

                Πολύ μεγαλύτερος χώρος αποσκευών, για όποιον τον ενδιαφέρει και επίσης καλύτερη αεροδυναμική (μετράει μόνο στα ταξίδια).

                @civil357 said in TOYOTA FORUM:

                χατσμπακ

                Κοψοκώλικα, μισά αυτοκινητάκια. Δεν μιλάω τώρα για hatches που απλά τους κόλλησαν έναν κώλο, αλλά για αυτοκίνητα που αρχικά είχαν σχεδιαστεί και σαν saloons και σαν hatchbacks. Ακόμα και η Audi το RS3 Saloon/Sedan κατέβασε για το ρεκόρ στο Ring (για αεροδυναμικούς λόγους)! Φυσικά επίσης είναι πολύ πιο όμορφο από το κολοβό hatch.

                C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • C
                  civil357 @realzeus last edited by

                  @realzeus said in TOYOTA FORUM:

                  @civil357 said in TOYOTA FORUM:

                  Γιατί να φορτωθείς ένα κουτί στο πίσω μέρος που δεν προσφέρει τίποτα

                  Πολύ μεγαλύτερος χώρος αποσκευών, για όποιον τον ενδιαφέρει και επίσης καλύτερη αεροδυναμική (μετράει μόνο στα ταξίδια).

                  @civil357 said in TOYOTA FORUM:

                  χατσμπακ

                  Κοψοκώλικα, μισά αυτοκινητάκια. Δεν μιλάω τώρα για hatches που απλά τους κόλλησαν έναν κώλο, αλλά για αυτοκίνητα που αρχικά είχαν σχεδιαστεί και σαν saloons και σαν hatchbacks. Ακόμα και η Audi το RS3 Saloon/Sedan κατέβασε για το ρεκόρ στο Ring (για αεροδυναμικούς λόγους)! Φυσικά επίσης είναι πολύ πιο όμορφο από το κολοβό hatch.

                  Λάθος διατύπωσή μου μάλλον, δεν αναφέρομαι γενικά στα σαλούν, τζούλια, 3αρα, Α4 , και λοιπά ή σε δημιουργίες με όμορφο αποτέλεσμα όπως η 2αρα, αλλά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και σε άλλα παρόμοια όπως το Τιπο .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ataim
                    ataim last edited by

                    Φαίνεται να έρχονται αλλαγές και να υιοθετούν μεταδόσεις παρόμοιες με αυτές της byd!

                    In fact, the way engines are used in hybrids is also changing, and what was once "engine is the main and motor is the sub" is now shifting to "high-output motor is the main and engine is the sub."

                    Δύο νέοι short stroke τετρακύλινδροι, 1,5 & 2,0
                    Ο πρώτος ατμο ή turbo αντικαθιστά τον 2,5 και ο δεύτερος μόνο turbo αντικαθιστά τον 2,4 turbo

                    https://jikayosha.jp/2024/05/31/182673/

                    Ίσως για αυτό καθυστερούν με το rav4? Θα του φορέσουν 1,5 turbo?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ataim
                      ataim last edited by ataim

                      Συνεχίζοντας με το παραπάνω φαίνεται το πρώτο όχημα που θα φορέσει τους νέους κινητήρες ότι θα είναι το Harrier, που σημαίνει ότι θα μπει και στα Rav4/NX.

                      Θεωρώ ότι αναγκάζονται να κινηθούν σε μεταδόσεις με μεγαλύτερες μπαταρίες & phev για να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό (BYD) αλλά και τις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων. Οι νέες λύσεις μπορεί τελικά να μην είναι οι καταλληλότερες αλλά θα πιάνουν euro7 άνετα. Το καλό της όλης υπόθεσης για εμάς είναι ότι θα φορεθούν μικρής φορολογίας κινητήρες (4cyl ευτυχώς) σε μεγάλα οχήματα τα οποία μέχρι τώρα ήταν απρόσιτα. Τέλος κρίνοντας από τα αντίστοιχα nissan/honda/byd θα έλεγα ότι θα δούμε τα εξής:

                      1.5 ΝΑ hev 150hp σε Y/YC/C/CC/CHR/LBX
                      1.5 NA phev 200hp σε CC/CHR/UX
                      1.5 T hev 250hp σε Rav4/NX
                      1.5 T phev 300hp σε Rav4/NX/RX
                      2.0 T hev 400hp σε RX κλπ

                      ο 2.0 Τ έχει τρεις εκδόσεις 400/500/600 άλογα με την τελευταία μάλλον να μπαίνει στο σπορ lexus που ετοιμάζουν.

                      V 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • V
                        vagkirk @ataim last edited by

                        @ataim said in TOYOTA FORUM:

                        1.5 ΝΑ hev 150hp σε Y/YC/C/CC/CHR/LBX
                        1.5 NA phev 200hp σε CC/CHR/UX

                        Από την MG θα είναι είναι κινητήρας και υβριδικό σύστημα;

                        Πως θα δώσουν 200 άλογα με μικρό ατμοσφαιρικό κινητήρα;

                        Δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοια η Toyota.

                        Απαράδεκτο ότι τον 200 και 1.5Τ 250 άλογα δεν τον προσφέρει στο Corolla.

                        ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ataim
                          ataim @vagkirk last edited by ataim

                          @vagkirk said in TOYOTA FORUM:

                          @ataim said in TOYOTA FORUM:

                          1.5 ΝΑ hev 150hp σε Y/YC/C/CC/CHR/LBX
                          1.5 NA phev 200hp σε CC/CHR/UX

                          Από την MG θα είναι είναι κινητήρας και υβριδικό σύστημα;

                          Πως θα δώσουν 200 άλογα με μικρό ατμοσφαιρικό κινητήρα;

                          Δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοια η Toyota.

                          Απαράδεκτο ότι τον 200 και 1.5Τ 250 άλογα δεν τον προσφέρει στο Corolla.

                          Αυθαίρετες προβλέψεις είναι αυτές, δεν σημαίνουν τίποτα. Δεν γνωρίζουμε τι θα γίνει τελικά, αλλά ο 1,5Τ θεωρώ ότι θα μπει μόνο στα μεγάλα αμαξώματα.

                          Τα 200 ή και παραπάνω άλογα προκύπτουν από την μεγάλη μπαταρία, αυτήν ακριβώς την διάταξη, δηλαδή ατμοσφαιρικό 1,5 phev 200hp την έχουμε δει στο honda clarity και στο byd seal dmi, όπου οι θερμικοί βγάζουν τα μισά από αυτά και τα υπόλοιπα τα προσφέρει η μπαταρία.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Ίσως η απάντηση κρύβεται στο παρακάτω:

                            https://www.drive.gr/news/kosmos-tehnologia/giati-i-toyota-zita-boitheia-apo-tin-byd-kai-sta-ybridika

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • ataim
                              ataim last edited by

                              Στην παρουσίαση των νέων κινητήρων απέξω απέξω εξήγησαν τα μειονεκτήματα των μεταδόσεων όπως έχουν εξελιχθεί μέχρι στιγμής, καθώς έχουν κυρίως μηχανική ροή και οι μπαταρίες βοηθούν επικουρικά στην κίνηση του οχήματος δεν μπορούν να φτάσουν πολύ υψηλή θερμοδυναμική απόδοση, η BYD μοιράζοντας 50-50 την κίνηση ανάμεσα σε μπαταρία και θερμικό έχει ένα πολύ αποδοτικό σύνολο, τουλάχιστον στα χαρτιά. Στην πράξη δεν θεωρώ ότι οι νέες μεταδόσεις θα είναι πιο οικονομικές αλλά το downsizing και η "μπαταριοποίηση" είναι αναπόφευκτα για να περάσουν το euro7.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                super-t last edited by

                                Πώς σχετίζεται η θερμική απόδοση με το πώς λειτουργεί το υβριδικό σύστημα;

                                ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by fanis75

                                  Το πέτυχα την Κυριακή στην Πάρνηθα!!

                                  Μακάρι να τα εφερναν και Ελλάδα. Και το χρώμα φανταστικό απο κοντά.

                                  IMG_5133.jpg
                                  IMG_5134.jpg
                                  IMG_5135.jpg
                                  IMG_5136.jpg

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                  • ataim
                                    ataim @super-t last edited by ataim

                                    @super-t said in TOYOTA FORUM:

                                    Πώς σχετίζεται η θερμική απόδοση με το πώς λειτουργεί το υβριδικό σύστημα;

                                    Έχουν μηχανική ροή που σημαίνει ότι πρέπει να βγάλουν ροπή κάποιου μεγέθους, στα byd που δεν υπάρχει (μεγάλη απαίτηση) για μηχανική ροή έχουν φτάσει πολύ υψηλές αποδόσεις, τουλάχιστον έτσι δηλώνουν.

                                    Το πιο περίεργο όμως είναι ότι αυτοί οι νέοι κινητήρες θα είναι short stroke 4cyl από long stroke 3cyl που ήταν η επιλογή μέχρι τώρα, ίσως και αυτό συνδέεται με την μη ανάγκη μηχανικής ροής.

                                    S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Το TRD σημαίνει ντιζελάρα ? 😊 😁 😀

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • gtsartsal
                                        gtsartsal @criuser last edited by

                                        @criuser said in TOYOTA FORUM:

                                        TRD

                                        Toyota Racing Development

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • bassstarlet
                                          bassstarlet last edited by

                                          Tι είναι αυτό, Κορόλα αμερικανικών προδιαγραφών;
                                          Πάντως, βλέπεται εν αντιθέση με αυτό που κυκλοφορεί εδώ στα προτεκτοράτα...

                                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @bassstarlet last edited by

                                            @bassstarlet said in TOYOTA FORUM:

                                            Tι είναι αυτό, Κορόλα αμερικανικών προδιαγραφών;

                                            Camry, οχι Κορόλα.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 261
                                            • 262
                                            • 263
                                            • 264
                                            • 265
                                            • 323
                                            • 324
                                            • 263 / 324
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr