Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 311
    • 312
    • 313
    • 314
    • 315
    • 506
    • 507
    • 313 / 507
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    10126
    292940
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ataim
      ataim last edited by ataim

      @wantone said in [TESLA FORUM](/post/.

      γιατι θα πεσει στο 20%? ιδια αποδοση θα εχει αφου ειναι χαρακτηριστικο του κινητηρα ειτε πηγαινει γρηγορα ειτε αργα μειον κατι λιγα απο αυξημενες τριβες.

      Δεν θα έχει την ίδια απόδοση, σε γενικές γραμμές η καμπύλη του engine efficiency ακολουθεί την καμπύλη της ροπής. Αυτό σημαίνει ότι ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο που έχει ρυθμιστεί να έχει απόδοση σε υψηλές στροφές λειτουργίας θα έχει επίσης υψηλή ροπή και efficiency όταν πιεστεί, τα "καθημερινά" αυτοκίνητα όμως που είναι ρυθμισμένα για καλη λειτουργία σε χαμηλές στροφές για λογους άνεσης και οικονομίας, όταν ανεβάσουν στροφές χάνουν την αποδοτικότητα τους. Αυτό δεν συμβαίνει στα ev που διατηρούν ψηλά καμπύλες ροπής και καμπύλες motor eficiency, που σημαίνει ότι όταν πιέζονται αποδίδουν εξίσου καλά.

      S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ilias-a @red_monster last edited by

        @red_monster said in TESLA FORUM:

        Αυτά τα γράφεις εμπειρικά ή έχεις κάποιο σχετικό υπόβαθρο ;

        Μη μου γινεις και εσυ λαπ, για οτι λεμε να θες αποδειξεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          super-t @ataim last edited by

          @ataim said in TESLA FORUM:

          @wantone said in [TESLA FORUM](/post/.

          γιατι θα πεσει στο 20%? ιδια αποδοση θα εχει αφου ειναι χαρακτηριστικο του κινητηρα ειτε πηγαινει γρηγορα ειτε αργα μειον κατι λιγα απο αυξημενες τριβες.

          Δεν θα έχει την ίδια απόδοση, σε γενικές γραμμές η καμπύλη του engine efficiency ακολουθεί την καμπύλη της ροπής. Αυτό σημαίνει ότι ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο που έχει ρυθμιστεί να έχει απόδοση σε υψηλές στροφές λειτουργίας θα έχει επίσης υψηλή ροπή και efficiency όταν πιεστεί, τα "καθημερινά" αυτοκίνητα όμως που είναι ρυθμισμένα για καλη λειτουργία σε χαμηλές στροφές για λογους άνεσης και οικονομίας, όταν ανεβάσουν στροφές χάνουν την αποδοτικότητα τους. Αυτό δεν συμβαίνει στα ev που διατηρούν ψηλά καμπύλες ροπής και καμπύλες motor eficiency, που σημαίνει ότι όταν πιέζονται αποδίδουν εξίσου καλά.

          Η καμπύλη ροπής που διατηρείται ψηλά στα ev.
          (Από την VW)

          alt text

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ataim
            ataim last edited by ataim

            Αυτό πρέπει να είναι γράφημα induction motor?
            Το λέω γιατί τα permanent magnet δεν έχουν τέτοια πτώση, κρατάνε στο 95% το eficiency και στις υψηλές στροφές.

            alt text

            ΥΓ είδα ότι και η vw permanent magnet χρησιμοποιεί, ωραία...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              wantone @super-t last edited by

              @super-t said in TESLA FORUM:

              @wantone said in TESLA FORUM:

              @ataim said in TESLA FORUM:

              Η διαφορά με τα θερμικά είναι η εξής, ας πούμε ότι σε ιδανικές συνθήκες το θερμικό έχει απόδοση 40% όταν πιεστεί (drag race) η απόδοσή του θα πέσει κάτω από 20% Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το 80% της ενέργειας του καυσίμου δεν μετατρέπεται τελικά σε κινητική ενέργεια, αλλά σε θερμική.

              Ένα ηλεκτρικό που έχει σε ιδανικές συνθήκες απόδοση 96% στην πίεση θα πέσει στο 90% παραμένει δηλαδή πολύ αποδοτικό με ένα μόλις 10% της ενέργειας της μπαταρίας να μετατρέπεται σε θερμότητα.
              Συνεπώς το πόσο της κατανάλωσης ενέργειας (μπαταρίας ή καυσίμου) προκύπτει από την ιπποδύναμη των συστημάτων κίνησης και από την αποδοτικότητα αυτών υπό πίεση, που στην περίπτωση των ev είναι πολύ υψηλή.

              γιατι θα πεσει στο 20%? ιδια αποδοση θα εχει αφου ειναι χαρακτηριστικο του κινητηρα ειτε πηγαινει γρηγορα ειτε αργα μειον κατι λιγα απο αυξημενες τριβες.

              Που βλέπεις να είναι ίδιο το μέγιστο παντού;
              Όσο πιο μικρό το νούμερο, τόσο πιο μεγάλο το efficiency, το 230 είναι κάτι σαν 37 %, το ας πούμε 260 στην μέγιστη ισχύ είναι κάτι σαν 32 %

              alt text

              που και αυτό το διάγραμμα είναι λάθος για αυτό που συζητάτε γιατί είναι σε σταθερές συνθήκες λειτουργίας.

              δεν εχει διαφορες μεγαλες, σχεδιαστιακα οι ΜΕΚ ειναι γυρω στο 36% ΒΑ αντε τα τελευταια χρονια να εχει βελτιωθει λιγο. Παντως το ΜΕΚ δεν δουλευει οπως το περιγραφεις, το δουλευεις συνεχως στο σημειο που εχει το μεγιστο ΒΑ, γιαυτο και εχουν κιβωτιο ταχυτητων για να εισαι παντα σε εκεινο το σημειο.

              S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                super-t @wantone last edited by

                @wantone said in TESLA FORUM:

                ...

                δεν εχει διαφορες μεγαλες, σχεδιαστιακα οι ΜΕΚ ειναι γυρω στο 36% ΒΑ αντε τα τελευταια χρονια να εχει βελτιωθει λιγο. Παντως το ΜΕΚ δεν δουλευει οπως το περιγραφεις, το δουλευεις συνεχως στο σημειο που εχει το μεγιστο ΒΑ, γιαυτο και εχουν κιβωτιο ταχυτητων για να εισαι παντα σε εκεινο το σημειο.

                Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει, ακόμα και με το κιβώτιο ταχυτήτων σπάνια είσαι στην πιο αποδοτική περιοχή. Ειδικά όταν κινείσαι με σταθερή ταχύτητα. Για αυτό έχουμε φτάσει να έχουμε 8 ταχύτητες, ώστε να πλησιάζουν πιο συχνά την πάνω αριστερή πλευρά.

                W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wantone @super-t last edited by

                  @super-t said in TESLA FORUM:

                  @wantone said in TESLA FORUM:

                  ...

                  δεν εχει διαφορες μεγαλες, σχεδιαστιακα οι ΜΕΚ ειναι γυρω στο 36% ΒΑ αντε τα τελευταια χρονια να εχει βελτιωθει λιγο. Παντως το ΜΕΚ δεν δουλευει οπως το περιγραφεις, το δουλευεις συνεχως στο σημειο που εχει το μεγιστο ΒΑ, γιαυτο και εχουν κιβωτιο ταχυτητων για να εισαι παντα σε εκεινο το σημειο.

                  Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει, ακόμα και με το κιβώτιο ταχυτήτων σπάνια είσαι στην πιο αποδοτική περιοχή. Ειδικά όταν κινείσαι με σταθερή ταχύτητα. Για αυτό έχουμε φτάσει να έχουμε 8 ταχύτητες, ώστε να πλησιάζουν πιο συχνά την πάνω αριστερή πλευρά.

                  ΜΕΚ παντως δεν χρησιμοποιουντε μονο στα αμαξια στις μεταφορες εχουν σωστοτερη λειτουργια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Γέλασα πολύ με αυτή την αγγελία.

                    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/335788670-tesla-model-y

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • L
                      lap last edited by lap

                      😁 😁 😁 😁 😁 😁

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        Τελικά είναι μάστιγα. Να κι άλλος ένας που το πουλάει επειδή δεν πήρε την επιδότηση. Βγάζει νόημα; Γιατί στο δικό μου μυαλό δεν βγάζει.

                        https://www.car.gr/classifieds/cars/view/343437171-tesla-model-y

                        https://cartalk.gr/

                        T ntinaras 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          netgeo last edited by

                          Ελπίζουν για το juniper με το ΚΗ4.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster last edited by

                            Θέλει ταλέντο να μην πάρεις κανένα από τα προγράμματα ΚΗ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              teo-mak @dimsabas last edited by

                              @dimsabas said in TESLA FORUM:

                              Τελικά είναι μάστιγα. Να κι άλλος ένας που το πουλάει επειδή δεν πήρε την επιδότηση. Βγάζει νόημα; Γιατί στο δικό μου μυαλό δεν βγάζει.

                              https://www.car.gr/classifieds/cars/view/343437171-tesla-model-y

                              Θα μπορούσε να γράψει ότι το πουλάει γιατί του τσαλακώνει τον γιακά η ζώνη .
                              😆

                              L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ntinaras
                                ntinaras @dimsabas last edited by

                                @dimsabas said in TESLA FORUM:

                                Τελικά είναι μάστιγα. Να κι άλλος ένας που το πουλάει επειδή δεν πήρε την επιδότηση. Βγάζει νόημα; Γιατί στο δικό μου μυαλό δεν βγάζει.

                                https://www.car.gr/classifieds/cars/view/343437171-tesla-model-y

                                Για μενα βγαζει, γιατι αν εδωσες 40 και σκοπευες να δωσεις 32, βγαινεις εκτος μπατζετ.
                                Βεβαια, το προβλημα ειναι ποιος μαλακας θα παρει μεταχειρισμενο ενω μπορει να παρει ο ιδιος καινουριο με επιδοτηση...

                                limited_one W 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Μάλλον θεωρούν ότι γράφοντας ότι δεν πήραν την επιδότηση, ο αγοραστής θα σκεφτεί ότι καλύτερα είναι να μην μπλέξει κι αυτός. Οπότε να πληρώσει 39 αντί για 45 που κάνει το μικρό και να μην μπλέξει στην αναμονή των 9.000.

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • limited_one
                                    limited_one moderator @ntinaras last edited by

                                    @ntinaras said in TESLA FORUM:

                                    @dimsabas said in TESLA FORUM:

                                    Τελικά είναι μάστιγα. Να κι άλλος ένας που το πουλάει επειδή δεν πήρε την επιδότηση. Βγάζει νόημα; Γιατί στο δικό μου μυαλό δεν βγάζει.

                                    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/343437171-tesla-model-y

                                    Για μενα βγαζει, γιατι αν εδωσες 40 και σκοπευες να δωσεις 32, βγαινεις εκτος μπατζετ.
                                    Βεβαια, το προβλημα ειναι ποιος μαλακας θα παρει μεταχειρισμενο ενω μπορει να παρει ο ιδιος καινουριο με επιδοτηση...

                                    Υπάρχουν και αυτοί που έχουν μαύρο χρήμα και παίρνουν μεταχειρισμένα διαπραγματεύοντας την τιμή που θα δηλωθεί στην υπεύθυνη δήλωση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Είναι απορίας άξιο πως κατάφερε σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα να το κάνει τόσο τσιρκολίκι

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • L
                                        lap @teo-mak last edited by

                                        @teo-mak said in TESLA FORUM:

                                        @dimsabas said in TESLA FORUM:

                                        Τελικά είναι μάστιγα. Να κι άλλος ένας που το πουλάει επειδή δεν πήρε την επιδότηση. Βγάζει νόημα; Γιατί στο δικό μου μυαλό δεν βγάζει.

                                        https://www.car.gr/classifieds/cars/view/343437171-tesla-model-y

                                        Θα μπορούσε να γράψει ότι το πουλάει γιατί του τσαλακώνει τον γιακά η ζώνη .
                                        😆

                                        Η ότι έκοψαν την κλανια

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dettol last edited by dettol

                                          απαξ και εχεις κανεις αιτηση για επιδοτηση, δεν υπαρχει καποιο ελαχιστο χρονικο διαστημα που εισαι υποχρεωμενος να το κρατησει; θυμαμαι λαθος;

                                          N fanis75 R 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Νομίζω ναι

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 311
                                            • 312
                                            • 313
                                            • 314
                                            • 315
                                            • 506
                                            • 507
                                            • 313 / 507
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr