Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 490
    • 491
    • 492
    • 493
    • 494
    • 524
    • 525
    • 492 / 525
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    10487
    136156
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone @red_monster last edited by

      @red_monster said in Οδήγησα....:

      @jamesd said in Οδήγησα....:

      @red_monster said in Οδήγησα....:

      Αυτές είναι πλέον οι τιμές των αυτοκινήτων, των προϊόντων Supermarkets, των κατοικιών κλπ και μόνο προς τα πάνω θα κινηθούν. Το μόνο που θα αλλάξει είναι ο ρυθμός αυξήσής τους.

      Για τα supermarket και κατοικίες ίσως, για αυτοκίνητα μπορεί και όχι, οι Κινέζοι ίσως σώσουν την παρτίδα.

      Να είσαι βέβαιος ότι όταν έρθουν μαζικά και συντεταγμένα (δίκτυο διανομής και σέρβις, αποθήκες spare parts κλπ κλπ) η κοστολόγηση θα είναι παρόμοια με των αντίστοιχων ευρωπαίων. Το έχουμε δει χρόνια τώρα στη (βαριά) βιομηχανίας.

      Υποθετικα και δεν εχει βαση αυτο που λες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • fanis75
        fanis75 moderator last edited by fanis75

        Επειδή το ζητάτε, ας γράψω και για το Tesla 3 Highland LR AWD που οδήγησα για λίγο, δηλαδή Μαρούσι-Αεροδρόμιο και πίσω, μέσω Αττικής οδού φυσικά. Σύντομα θα οδηγήσω και το SR για να δω διαφορές.

        Καταρχάς να πω ότι έχει γίνει αρκετά πιο όμορφο, ειδικά στο εμπρός μέρος οπου πλέον μοιάζει με σπορ όχημα, μην πω και σουπερκαρ!

        Εσωτερικά δεν έχει σημαντικές αλλαγές, πέρα από την αφαίρεση των μοχλοδιακοπτών από το τιμόνι. Για τα φλας δεν με ενόχλησε καθόλου, σε 5' τα είχα συνηθίσει και μου φαίνονται εξαιρετικά ευχρηστα, με πολύ καλή ανάδραση, ειναι σαν πραγματικά κουμπιά. Για τις ταχύτητες δεν με βόλεψε η οθόνη καθόλου, είναι δύσχρηστη και χρειάζεται να πάρεις το χέρι σου από το τιμόνι, σε αντίθεση με τον μοχλοδιακόπτη.

        Εντύπωση μου έκαναν τα ηχομονωτικά τζάμια που ειναι στην ουσία τριπλα, δηλαδή: τζάμι - μονωτικό υλικό - τζάμι, όπως ίσως φαίνεται και στην φωτογραφία.

        Από εξοπλισμό τι να πώ, έχει τα πάντα κυριολεκτικά και σου κάνει την ζωή πανεύκολη με κάμερες παντού (που μπορείς να ενεργοποιήσει πάρα πολύ εύχρηστα εν κινήσει με ένα κουμπάκι στο τιμόνι) οι οποίες ενεργοποιούνται αυτόματα σε προσπέραση μαζί με το BSM και κάνουν την οδήγηση παιχνιδάκι. Τα αεριζόμενα καθίσματα - ειδικά για την χώρα μας - με το δερμάτινο σαλόνι ειναι ταμάμ και θα έπρεπε να τα έχουν όλα τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα όπως έχουν κλιματισμό. Ενεργοποίησα τον αερισμό και έτσι δεν χρειάστηκα κλιματισμό, αφού είχε ζέστη αλλά όχι τόσο πολύ.

        Για οδήγηση τι να πω, το αυτοκίνητο είναι αλλού!! Απίστευτη δύναμη, σε κολλάει στο κάθισμα και τα 140χαω τα πιάνει πριν το καταλάβεις. Η ένδειξη χιλιομέτρων μου θύμισε των ΚΙΤΤ όπως ανέβαιανα τα χλμ, που δεν προλάβαινες να τα δείς! Ο γιός μου σε κάθε πάτημα του γκαζιού, απλά γέλαγε από την χαρά του. Το προηγούμενο 3αρι που είχα οδήγήσει μάλλον είχε πολλά κλειδώματα γιατί ούτε τέτοια επιτάχυνση είχε και στα 140 σταμάταγε - τούτο εδώ συνέχιζε. Η προσπέραση είναι απλά θέμα σκέψης και γενικά έχει τόση δύναμη και την αποδίδει με τέτοιο τρόπου που πραγματικά δεν χρειάζεται, ειναι απλά για να παίζεις!

        Οδική συμπεριφορά άριστη, άψογη, μου θύμισε 5αρα bmw F10 που είχα για ένα ΣΚ κάποτε. Επίσης, τρομερή βελτίωση στην ανάρτηση, καμία σχέση ούτε με το Υ ούτε με το προηγούμενο. Πλέον ειναι άνετο και στα 140χαψ ταξιδεύεις σαν σε μαγικό χαλί (ο γιος μου είπε: "μπαμπά πάμε 140 και νομίζω ότι πάμε με 80). Αν δεν είχει θέμα αυτονομίας, θα μπορούσα να ταξιδεύω άνετα 5 ώρες συνεχόμενα χωρίς κανένα παράπονο, τόσο άνετο είναι και τόσο άνετες συνθήκες. Το One Pedal Driving, αψογο και από μόνο του ιακνός λόγος να αγοράσεις ηλεκτρικό - εννοείται δεν θα αγόραζα ποτέ ηλεκτρικό που δεν έχει αυτό το χαρακτηριστικό.

        Γενικά, σε συνδυασμό με την τιμή του, δεν μπορώ να βρω κάτι αρνητικό! Το αυτοκίνητο είναι άψογο και πιστέυω ό,τι καλύτερο μπορεί να αγοράσει κάποιος μέχρι τις 70-80.000€, απλά θα το πληρώσει μισά λεφτά! Οπότε πολύ απλά: εαν έχετε τα χρήματα τρέξτε να το πάρετε (εννοείται κόκκινο με λευκό εσωτερικό)- εαν δεν τα έχετε, μην πάτε να το οδηγήσετε γιατί μετά θα ψάχνετε πως να το αγοράσετε!

        IMG_4975.jpg

        IMG_4974.jpg

        IMG_4973.jpg

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        D V B 3 Replies Last reply Reply Quote 16
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ευχαριστούμε τον εκπρόσωπο τύπο του Elon Musk. Σε άλλα νέα, υπάρχουν και καλύτερα αυτοκίνητα... 😛

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • fanis75
            fanis75 moderator @realzeus last edited by

            @realzeus said in Οδήγησα....:

            Ευχαριστούμε τον εκπρόσωπο τύπο του Elon Musk. Σε άλλα νέα, υπάρχουν και καλύτερα αυτοκίνητα... 😛

            Προφανώς, αλλά κοστίζουν τουλάχιστον τα διπλά λεφτά! Το γράφω εξάλλου.
            Είναι το καλύτερο αυτοκίνητο? Σίγουρα όχι.
            Είναι το καλύτερο αυτοκίνητο με 35-40.000? Σίγουρα Ναι!

            Όταν το οδηγήσεις θα καταλάβεις!! Ααα και δεν έχει και όλες τις βλακείες που είχε η 355 που είχα οδηγήσει.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            W 1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • W
              wantone @fanis75 last edited by

              @fanis75 said in Οδήγησα....:

              @realzeus said in Οδήγησα....:

              Ευχαριστούμε τον εκπρόσωπο τύπο του Elon Musk. Σε άλλα νέα, υπάρχουν και καλύτερα αυτοκίνητα... 😛

              Προφανώς, αλλά κοστίζουν τουλάχιστον τα διπλά λεφτά! Το γράφω εξάλλου.
              Είναι το καλύτερο αυτοκίνητο? Σίγουρα όχι.
              Είναι το καλύτερο αυτοκίνητο με 35-40.000? Σίγουρα Ναι!

              Όταν το οδηγήσεις θα καταλάβεις!! Ααα και δεν έχει και όλες τις βλακείες που είχε η 355 που είχα οδηγήσει.

              εμενα με επεισες νομιζω το καλυτερο στην ελλαδα. αν εισαι στο Ντουμπαι η ΣΑ που η βενζινη ειναι σχεδον δωρεαν και δεν υπαρχουν εξτρα φοροι στα θερμικα ειναι αλλη συζητηση γιατι η μαγεια ενος πολυκυλινδρου κινητηρα ειναι ανεκτιμητη. με τοσους φορουσ που γλυτωνεις ελλαδα συν επιδοτηση ειναι no brainer..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by realzeus

                @fanis75: Η 355 ήταν supercar του 1994, 30 ετών. Σε αυτά τα λεφτά σήμερα θα προτιμούσα μια Giulia, με επιδόσεις καλύτερες του SR, καλύτερο στρίψιμο, και πας και Θεσσαλονίκη ακατούρητος...

                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator @realzeus last edited by fanis75

                  @realzeus said in Οδήγησα....:

                  Σε αυτά τα λεφτά σήμερα θα προτιμούσα μια Giulia , με επιδόσεις καλύτερες του SR, καλύτερο στρίψιμο, και πας και Θεσσαλονίκη ακατούρητος...

                  Σε αυτά τα λεφτά δεν παίρνεις Τζούλια! Θές κάπου €70Κ. Παίρνεις 2 Τέσλα με τα χρήματα που θες για Τζούλια.
                  Επιδόσεις και στριψιμο δεν έχει καλύτερα.
                  Επίσης το ακατούρητος δεν με αφορά, έχω παιδί και προστάτη, κάθε 2 ώρες πάω για κατούρημα και κάνω στάση για το παιδί και εμένα.

                  ΥΓ: μπορεί να είχα οδηγήσει και 360 δεν θυμαμαι....όλα μπούρδα μου φαίνονται αυτά. Πολύ φασαρία και κακό για το τίποα. Άχρηστα αμάξια, μόνο για πουλ μουρ.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  nickthetrib realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                  • nickthetrib
                    nickthetrib @fanis75 last edited by

                    @fanis75 said in Οδήγησα....:

                    @realzeus said in Οδήγησα....:

                    Σε αυτά τα λεφτά σήμερα θα προτιμούσα μια Giulia , με επιδόσεις καλύτερες του SR, καλύτερο στρίψιμο, και πας και Θεσσαλονίκη ακατούρητος...

                    Σε αυτά τα λεφτά δεν παίρνεις Τζούλια! Θές κάπου €70Κ. Παίρνεις 2 Τέσλα με τα χρήματα που θες για Τζούλια.
                    Επιδόσεις και στριψιμο δεν έχει καλύτερα.
                    Επίσης το ακατούρητος δεν με αφορά, έχω παιδί και προστάτη, κάθε 2 ώρες πάω για κατούρημα και κάνω στάση για το παιδί και εμένα.

                    Αν είναι όντως 2 ώρες το κατούρημα, οκ όντως δεν μπορείς!!!
                    Αν είναι 4-5 ωρες με την Ιουλία μπορείς πάντως άνετα!!!
                    Με Τέσλα ότι και να κάνεις, non stop δεν γίνεται!!

                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @nickthetrib last edited by

                      @nickthetrib said in Οδήγησα....:

                      Αν είναι όντως 2 ώρες το κατούρημα, οκ όντως δεν μπορείς!!!
                      Αν είναι 4-5 ωρες με την Ιουλία μπορείς πάντως άνετα!!!
                      Με Τέσλα ότι και να κάνεις, non stop δεν γίνεται!!

                      2 ώρες δεν είναι (εκτός εαν έχω πιει καφέ και μπύρα....χαχα!), αλλά στις 2-3 ώρες θα κάνω στάση λόγω παιδιού. Π.χ προς Βόρεια στάνταρ ειναι η στάση Αταλάντη, ακόμα και Βόλο να πάω.
                      Για τα άλλα συμφωνώ. Εγώ που δεν ταξιδεύω δεν με απασχολεί η αυτονομία και σίγουρα το Τέσλα ειναι πιο απολαυστικό από οποιοδήποτε θερμικό, μέχρι και τα διπλά χρήματα.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ataim
                        ataim last edited by

                        Καλό και χρυσό το 3αρι αν ήταν και μισό μέτρο κοντύτερο

                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @ataim last edited by

                          @ataim said in Οδήγησα....:

                          Καλό και χρυσό το 3αρι αν ήταν και μισό μέτρο κοντύτερο

                          Εγώ και μεγαλύτερο θα το ήθελα....χαχα!! To S ειναι ιδανικό για εμένα ή το Χ.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dettol @fanis75 last edited by fanis75

                            @fanis75 said in Οδήγησα....:

                            Επειδή το ζητάτε, ας γράψω και για το Tesla 3 Highland LR AWD που οδήγησα για λίγο, δηλαδή Μαρούσι-Αεροδρόμιο και πίσω, μέσω Αττικής οδού φυσικά. Σύντομα θα οδηγήσω και το SR για να δω διαφορές.

                            απολυτως λογικα ολα οσα εγραψες.
                            Μονη ενσταση (δεν εχω οδηγησει highland, να το τονισω αυτο) στα φλας. Κινηθηκες σε αυτοκινητοδρομο οποτε ουτε συνεχως επρεπε να αναβοσβηνεις φλας και, κυριοτερα, δεν μπηκες σε πλατειες/κυκλικους κομβους.
                            Σχετικα με τις ταχυτητες, σε παρκαρισμα/ξεπαρκαρισμα οντως ειναι προβλημα, αν και θα ηθελα να δω πως δουλευει ¨εξυπνη αλλαγη ταχυτητας" (ή οπως την εχουν ονομασει στα αγγλικα), αυτο δηλ που καταλαβαινει το αμαξι αν θες να πας μπρος ή πισω.

                            Παρατηρησες διαφορες στην ποιοτητα υλικων σε σχεση με "παλιο" 3αρι και Υ; Δεν αναφερομαι στον εξοπλισμο, αναρτησεις και τζαμια.

                            fanis75 R A d P 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus @fanis75 last edited by

                              @fanis75 said in Οδήγησα....:

                              @realzeus said in Οδήγησα....:

                              Σε αυτά τα λεφτά σήμερα θα προτιμούσα μια Giulia , με επιδόσεις καλύτερες του SR, καλύτερο στρίψιμο, και πας και Θεσσαλονίκη ακατούρητος...

                              Σε αυτά τα λεφτά δεν παίρνεις Τζούλια! Θές κάπου €70Κ. Παίρνεις 2 Τέσλα με τα χρήματα που θες για Τζούλια.
                              Επιδόσεις και στριψιμο δεν έχει καλύτερα.
                              Επίσης το ακατούρητος δεν με αφορά, έχω παιδί και προστάτη, κάθε 2 ώρες πάω για κατούρημα και κάνω στάση για το παιδί και εμένα.

                              ΥΓ: μπορεί να είχα οδηγήσει και 360 δεν θυμαμαι....όλα μπούρδα μου φαίνονται αυτά. Πολύ φασαρία και κακό για το τίποα. Άχρηστα αμάξια, μόνο για πουλ μουρ.

                              Φυσικά και έχει καλύτες επιδόσεις και στρίψιμο. Τώρα για τα λεφτά... κάπου 60 νομίζω κάνει η Giulia.

                              Αλλά από supercars δεν νιώθεις. Την μουσική την ονομάζεις φασαρία. 😛

                              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @dettol last edited by

                                @dettol said in Οδήγησα....:

                                απολυτως λογικα ολα οσα εγραψες.
                                Μονη ενσταση (δεν εχω οδηγησει highland, να το τονισω αυτο) στα φλας. Κινηθηκες σε αυτοκινητοδρομο οποτε ουτε συνεχως επρεπε να αναβοσβηνεις φλας και, κυριοτερα, δεν μπηκες σε πλατειες/κυκλικους κομβους.
                                Σχετικα με τις ταχυτητες, σε παρκαρισμα/ξεπαρκαρισμα οντως ειναι προβλημα, αν και θα ηθελα να δω πως δουλευει ¨εξυπνη αλλαγη ταχυτητας" (ή οπως την εχουν ονομασει στα αγγλικα), αυτο δηλ που καταλαβαινει το αμαξι αν θες να πας μπρος ή πισω.

                                Παρατηρησες διαφορες στην ποιοτητα υλικων σε σχεση με "παλιο" 3αρι και Υ; Δεν αναφερομαι στον εξοπλισμο, αναρτησεις και τζαμια.

                                Έχεις δίκιο, αλλά μέχρι να βγω Α.Ο κινήθηκα (και χάθηκα....χαχα) στα στενά της Φιλοθέης και αρκετές πλατείες. Δεν ήταν βέβαια 30' σε πόλη που θέλουμε 25 φορές φλάς, αλλά γενικά δεν με προβλημάτισε καθόλου, μάλιστα το βρήκα και βολικό μετά από λίγο.

                                Δεν δοκίμασα τις "έξυπνες ταχύτητες" γιατί δεν ήταν ενεργοποιημένες και δεν ασχολήθηκα να τις ενεργοποιήσω, μπορεί την επόμενη φορά.

                                Ναι, έχει διαφορά στα υλικά και την συναρμογή, ειναι πιο ποιοτικό ή έτσι δείχνει τουλάχιστον. Για παράδειγμα δες παρακάτω φωτογραφία από το S Plaid των €120.000, πόσο άσχημα έχει κάτσει το εσωτερικό λάστιχο στο παράθυρο - ανεπίτρεπτο για εμένα!

                                IMG_4968.jpg

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                  @realzeus said in Οδήγησα....:

                                  Φυσικά και έχει καλύτες επιδόσεις και στρίψιμο. Τώρα για τα λεφτά... κάπου 60 νομίζω κάνει η Giulia.

                                  Αλλά από supercars δεν νιώθεις. Την μουσική την ονομάζεις φασαρία. 😛

                                  Σιγά μην έχει....πιο αργή ειναι. Και δεν έχει 60Κ, από 62 ξεκινάει, για να βάλεις έστω και μέρος του εξοπλισμού του Τέσλα, ξεπερνάς για πλάκα τις 75.000€.

                                  Από μουσική νοιώθω, π.χ. Αμερικάνιο 7λιτρο V8, αλλά αυτά που σου αρέοσυν εσένα μόνο στριγλίζουν και κάνουν φασαρία. Μια 911 ναι, ένα V8 Αμερικάνικο ή V12 φυσικά ναι. Αλλά ιταλικές στιγγλιές, όχι ευχαριστώ!

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster @dettol last edited by red_monster

                                    @dettol said in Οδήγησα....:

                                    @fanis75 said in Οδήγησα....:

                                    Επειδή το ζητάτε, ας γράψω και για το Tesla 3 Highland LR AWD που οδήγησα για λίγο, δηλαδή Μαρούσι-Αεροδρόμιο και πίσω, μέσω Αττικής οδού φυσικά. Σύντομα θα οδηγήσω και το SR για να δω διαφορές.

                                    απολυτως λογικα ολα οσα εγραψες.
                                    Μονη ενσταση (δεν εχω οδηγησει highland, να το τονισω αυτο) στα φλας. Κινηθηκες σε αυτοκινητοδρομο οποτε ουτε συνεχως επρεπε να αναβοσβηνεις φλας και, κυριοτερα, δεν μπηκες σε πλατειες/κυκλικους κομβους.
                                    Σχετικα με τις ταχυτητες, σε παρκαρισμα/ξεπαρκαρισμα οντως ειναι προβλημα, αν και θα ηθελα να δω πως δουλευει ¨εξυπνη αλλαγη ταχυτητας" (ή οπως την εχουν ονομασει στα αγγλικα), αυτο δηλ που καταλαβαινει το αμαξι αν θες να πας μπρος ή πισω.

                                    Παρατηρησες διαφορες στην ποιοτητα υλικων σε σχεση με "παλιο" 3αρι και Υ; Δεν αναφερομαι στον εξοπλισμο, αναρτησεις και τζαμια.

                                    Τα συνηθίζεις πολύ γρήγορα και τα φλας και την αλλαγή πορείας μέσω της οθόνης, τόσο που στα υπόλοιπα, μάλλον σου λείπουν.

                                    Έβαλα και τα σκιάστρα αλλά δεν μπορώ να σου γράψω εντυπώσεις γιατί δεν έχει βγάλει ήλιο 😵 παρά μόνον ότι το πίσω (στο μόντλε 3 είναι δύο τεμάχια) καταλαμβάνει όλο το παρμπρίζ με αποτέλεσμα το βράδυ να αφαιρεί μέρος της ορατότητας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • A d P
                                      A d P moderator @dettol last edited by

                                      @dettol said in Οδήγησα....:

                                      @fanis75 said in Οδήγησα....:

                                      Επειδή το ζητάτε, ας γράψω και για το Tesla 3 Highland LR AWD που οδήγησα για λίγο, δηλαδή Μαρούσι-Αεροδρόμιο και πίσω, μέσω Αττικής οδού φυσικά. Σύντομα θα οδηγήσω και το SR για να δω διαφορές.

                                      απολυτως λογικα ολα οσα εγραψες.
                                      Μονη ενσταση (δεν εχω οδηγησει highland, να το τονισω αυτο) στα φλας. Κινηθηκες σε αυτοκινητοδρομο οποτε ουτε συνεχως επρεπε να αναβοσβηνεις φλας και, κυριοτερα, δεν μπηκες σε πλατειες/κυκλικους κομβους.
                                      Σχετικα με τις ταχυτητες, σε παρκαρισμα/ξεπαρκαρισμα οντως ειναι προβλημα, αν και θα ηθελα να δω πως δουλευει ¨εξυπνη αλλαγη ταχυτητας" (ή οπως την εχουν ονομασει στα αγγλικα), αυτο δηλ που καταλαβαινει το αμαξι αν θες να πας μπρος ή πισω.

                                      Παρατηρησες διαφορες στην ποιοτητα υλικων σε σχεση με "παλιο" 3αρι και Υ; Δεν αναφερομαι στον εξοπλισμο, αναρτησεις και τζαμια.

                                      Αν οδηγείς δίκυκλο, δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα με τα φλαςς

                                      R-LINE

                                      R D 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                      • R
                                        red_monster @A d P last edited by

                                        @a-d-p said in Οδήγησα....:

                                        @dettol said in Οδήγησα....:

                                        @fanis75 said in Οδήγησα....:

                                        Επειδή το ζητάτε, ας γράψω και για το Tesla 3 Highland LR AWD που οδήγησα για λίγο, δηλαδή Μαρούσι-Αεροδρόμιο και πίσω, μέσω Αττικής οδού φυσικά. Σύντομα θα οδηγήσω και το SR για να δω διαφορές.

                                        απολυτως λογικα ολα οσα εγραψες.
                                        Μονη ενσταση (δεν εχω οδηγησει highland, να το τονισω αυτο) στα φλας. Κινηθηκες σε αυτοκινητοδρομο οποτε ουτε συνεχως επρεπε να αναβοσβηνεις φλας και, κυριοτερα, δεν μπηκες σε πλατειες/κυκλικους κομβους.
                                        Σχετικα με τις ταχυτητες, σε παρκαρισμα/ξεπαρκαρισμα οντως ειναι προβλημα, αν και θα ηθελα να δω πως δουλευει ¨εξυπνη αλλαγη ταχυτητας" (ή οπως την εχουν ονομασει στα αγγλικα), αυτο δηλ που καταλαβαινει το αμαξι αν θες να πας μπρος ή πισω.

                                        Παρατηρησες διαφορες στην ποιοτητα υλικων σε σχεση με "παλιο" 3αρι και Υ; Δεν αναφερομαι στον εξοπλισμο, αναρτησεις και τζαμια.

                                        Αν οδηγείς δίκυκλο, δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα με τα φλαςς

                                        Σωστός ! Για αυτό μου είναι τόσο οικεία η κίνηση !

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • V
                                          volvozeus @fanis75 last edited by

                                          @fanis75 said in Οδήγησα....:

                                          Εντύπωση μου έκαναν τα ηχομονωτικά τζάμια που ειναι στην ουσία τριπλα, δηλαδή: τζάμι - μονωτικό υλικό - τζάμι, όπως ίσως φαίνεται και στην φωτογραφία.

                                          Για την ιστορία, δεν είναι κάτι διαφορετικο/περίεργο. Έτσι είναι τα ηχομονωτικά, laminated όπως και το παρμπρίζ.

                                          @fanis75 said in Οδήγησα....:

                                          2 ώρες δεν είναι (εκτός εαν έχω πιει καφέ και μπύρα....χαχα!), αλλά στις 2-3 ώρες θα κάνω στάση λόγω παιδιού. Π.χ προς Βόρεια στάνταρ ειναι η στάση Αταλάντη, ακόμα και Βόλο να πάω.

                                          2 ώρες είναι η Λαμία, η Αταλάντη είναι αρκετά πιο νωρίς. Εκτός αν έχει κίνηση που τότε μπορεί να είναι και 4 😆

                                          @fanis75 said in Οδήγησα....:

                                          Ναι, έχει διαφορά στα υλικά και την συναρμογή, ειναι πιο ποιοτικό ή έτσι δείχνει τουλάχιστον. Για παράδειγμα δες παρακάτω φωτογραφία από το S Plaid των €120.000, πόσο άσχημα έχει κάτσει το εσωτερικό λάστιχο στο παράθυρο - ανεπίτρεπτο για εμένα!

                                          Αφού ήσουν εκεί έπρεπε να δεις και το X τι χοντράδες έχει. Ακόμα και τα προηγούμενα 3/Υ πολύ καλύτερα σε συναρμογή. Το νέο 3 δείχνει μπομπα, ειδικά στην τιμή του.

                                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @volvozeus last edited by

                                            @volvozeus said in Οδήγησα....:

                                            Για την ιστορία, δεν είναι κάτι διαφορετικο/περίεργο. Έτσι είναι τα ηχομονωτικά, laminated όπως και το παρμπρίζ.

                                            Ναι το ξέρω, απλά δεν είχε τύχει να ξαναδώ. Είχα δει τα διπλά της παλιάς S Class (που είναι σε φάση 1 εκ. πάχος....χαχα), αλλά τα laminated ηχομονωτικά δεν τα είχα δει.

                                            @volvozeus said in Οδήγησα....:

                                            2 ώρες είναι η Λαμία, η Αταλάντη είναι αρκετά πιο νωρίς. Εκτός αν έχει κίνηση που τότε μπορεί να είναι και 4 😆

                                            Σωστά...δεν το έγραψα καλά. Δεν εννοώ ότι κάνω στάση στην Αταλάντη στο 3ωρο, αλλά ότι σε ταξίδι πάνω από 3 ώρες θα κάνω στάση. Οπότε προς τα Βόρεια θα κάνω στην Αταλάντη συνήθως.

                                            @volvozeus said in Οδήγησα....:

                                            Αφού ήσουν εκεί έπρεπε να δεις και το X τι χοντράδες έχει. Ακόμα και τα προηγούμενα 3/Υ πολύ καλύτερα σε συναρμογή. Το νέο 3 δείχνει μπομπα, ειδικά στην τιμή του.

                                            Το είδα, μάλιστα πέρασα την περισσότερη ώρα σε αυτό γιατι άρεσε του γιου μου με τις πορτες όπως ανοίγουν (μέχρι και βίντεο με έβαλε να βγάλω...χαχα!!!), αλλά δεν παρατήρησα κάτι χοντρό. Για πές...να το δω την επόμενη φορά που θα πάω!!

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 492
                                            • 493
                                            • 494
                                            • 524
                                            • 525
                                            • 492 / 525
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr