Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BYD forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BYD forum
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 150
    • 151
    • 11 / 151
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    117
    3005
    82517
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus @criuser last edited by realzeus

      @criuser said in BYD forum:

      Ιδιαίτερα αν είναι 7-8 χρόνων και πάνω που σημαίνει και 3 ΚΤΕΟ.

      Τα ΚΤΕΟ μην τα εμπιστεύεσαι. Στο Focus, σε ένα προηγούμενο ΚΤΕΟ έγραψαν λάθος τα χλμ και έτσι φαίνεται ότι έχει γυρισμένα χλμ. Σε κάθε νέο ΚΤΕΟ γράφει ότι έχει γυρισμένα χλμ! Το αυτοκίνητο το έχω από καινούριο και φυσικά δεν γύρισα τα χλμ. Δεν με ενδιαφέρει, γιατί δεν θα το πουλήσω ποτέ, αλλά αν ήθελα να το πουλήσω θα είχα πρόβλημα επειδή κάποιος υπάλληλος μπερδεύτηκε.

      nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • nickthetrib
        nickthetrib @realzeus last edited by

        @realzeus said in BYD forum:

        @criuser said in BYD forum:

        Ιδιαίτερα αν είναι 7-8 χρόνων και πάνω που σημαίνει και 3 ΚΤΕΟ.

        Τα ΚΤΕΟ μην τα εμπιστεύεσαι. Στο Focus, σε ένα προηγούμενο ΚΤΕΟ έγραψαν λάθος τα χλμ και έτσι φαίνεται ότι έχει γυρισμένα χλμ. Σε κάθε νέο ΚΤΕΟ γράφει ότι έχει γυρισμένα χλμ! Το αυτοκίνητο το έχω από καινούριο και φυσικά δεν γύρισα τα χλμ. Δεν με ενδιαφέρει, γιατί δεν θα το πουλήσω ποτέ, αλλά αν ήθελα να το πουλήσω θα είχα πρόβλημα επειδή κάποιος υπάλληλος μπερδεύτηκε.

        +1
        σε εμένα στο πρώτο ΚΤΕΟ που πέρασε το αυτοκίνητο στην κατοχή μου ο υπάλληλος δεν συμπλήρωσε τα χιλιόμετρα.

        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • R
          red_monster last edited by red_monster

          Αυτό είναι το ηλεκτρικό hot hatch της BYD

          https://www.autoblog.gr/2024/05/13/afto-einai-to-ilektriko-hot-hatch-tis-byd/alt text

          alt text

          ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • ntinaras
            ntinaras @red_monster last edited by

            @red_monster said in BYD forum:

            Αυτό είναι το ηλεκτρικό hot hatch της BYD

            https://www.autoblog.gr/2024/05/13/afto-einai-to-ilektriko-hot-hatch-tis-byd/alt text

            alt text

            Μου κανει!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap last edited by

              Βλέπετε πως αποκτούν και δίκη τους σχεδιαστική γραμμή.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                teo-mak @lap last edited by

                @lap said in BYD forum:

                Βλέπετε πως αποκτούν και δίκη τους σχεδιαστική γραμμή.

                Όχι ακριβώς .
                Πίσω το λες και Peugeot .

                L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • R
                  red_monster last edited by

                  Αχρείαστοι αεραγωγοί κλπ παπαράκια, θα μπορούσε να είναι πολύ ομορόφτερο χωρίς αυτά

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap @teo-mak last edited by

                    @teo-mak said in BYD forum:

                    @lap said in BYD forum:

                    Βλέπετε πως αποκτούν και δίκη τους σχεδιαστική γραμμή.

                    Όχι ακριβώς .
                    Πίσω το λες και Peugeot .

                    Και μπροστά και πίσω εγώ το βλέπω ως πρωτότυπο σχέδιο. Πίσω ίσως να έλεγες ότι θυμίζει πολλά λόγω της σύνδεσης των φωτιστικών σωμάτων, αλλά γενικα το ίδιο σχέδιο το έχουν και σε άλλο μοντέλο τους. Και σταδιακά θα τα ξεχωρίζουμε μονάχα από το σχεδιο τους.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ataim
                      ataim last edited by

                      https://www.4troxoi.gr/dokimes/odigoyme-stin-italia-to-neo-byd-seal-u-dm-i/amp/

                      Θα σαρώσει, αν ειδικά έχει αρχική κάτω από 40, σε συνδυασμό με τον μικρό σε κυβισμό θερμικό, θα είναι ιδανικό και για leasing. Δεν υπάρχουν 1,5λ phev σε αυτή την τιμή.

                      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • gatoz
                        gatoz @ataim last edited by

                        @ataim said in BYD forum:

                        https://www.4troxoi.gr/dokimes/odigoyme-stin-italia-to-neo-byd-seal-u-dm-i/amp/

                        Θα σαρώσει, αν ειδικά έχει αρχική κάτω από 40, σε συνδυασμό με τον μικρό σε κυβισμό θερμικό, θα είναι ιδανικό και για leasing. Δεν υπάρχουν 1,5λ phev σε αυτή την τιμή.

                        χμμμμ
                        παραπανω απο ενδιαφερον
                        αν καταλαβαινω καλα, 46 το τετρα με τα παντα ολα πανω!!!

                        #milf-a-man

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • cirus
                          cirus last edited by cirus

                          Φανταστικό φαίνεται γενικά σε ολους τους τομείς. Αν θες ενα όχημα μεγαλο με απλετους χώρους, άνεση, τα παντα ολα σε εξοπλισμό, δυνατο οσο ειναι και η μπαταρια φορτισμένη, πολύ μικρή ως ελαχιστη κατανάλωση και χωρίς αγχος σε ταξίδι για επαναφορτιση είναι ταμαμ

                          Η τιμη είναι πολύ συμφερουσα για τετοιο πακέτο!!!!!!!!

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dettol last edited by

                            "σ.σ.: και από τον επόμενο κιόλας μήνα από τα ηλεκτρικά, επίσης, Seal U και Dolphin"

                            ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;;;;;;;;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ataim
                              ataim last edited by

                              Ακριβώς το ίδιο drivetrain είχε 7 χρόνια πριν η Honda στο clarity, 4cyl ατμοσφαιρικός, mg1/mg2, plugin μπαταρία, μηχανική σύνδεση στα 100kph. Πήγε άπατο, ουσιαστικά το είχαν βγάλει για την επιδότηση που έτρεχε τότε στην Αμερική. Τώρα έχουν το ίδιο layout στο crv το οποίο όμως είναι δίλιτρο και έχει 68K με δώρο το μεταλλικό χρώμα, +30Κ από το BYD....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • V
                                vagkirk last edited by

                                Αυτοί οι μάγκες λοιπόν νομίζω πως κάτι ξέρουν παραπάνω!

                                Μάλλον το άμεσο μέλλον για τουλάχιστον 15 χρόνια θα είναι αυτού του είδους τα υβριδικά, με υψηλής τεχνολογίας μπαταρίες και θερμικούς κινητήρες που παρέχουν ενέργεια και φυσικά και το απαραίτητο μπριζωμα.

                                Ειδικά για τέτοια μεγάλα , μικρότερα CSUV και ακόμη μεγαλύτερα SUV που φαίνεται πως αγαπάνε παντού οι καταναλωτές.

                                Θέλει πολύ δουλειά και σε υποδομές παγκοσμίως αλλά και να τελειώσει το άρμεγμα του μάρκετινγκ σε κάθε αναβάθμιση των τεχνολογιών στις μπαταρίες για να επικρατήσουν τα ηλεκτρικά κάτι το οποίο έχουν όλοι καταλάβει πως δεν μπορεί πλήρως να συμβεί σε λιγότερο από 20 χρόνια.

                                Δώστε Hybrid στο λαό λοιπόν με πολλά αλογάκια που δεν χρειάζεται να χάνεις χρόνια από την ζωή σου από το άγχος κάθε φορά που πρέπει να πας και να γυρίσεις σε αποστάσεις πάνω από 160 Χλμ

                                R 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • R
                                  red_monster @vagkirk last edited by red_monster

                                  @vagkirk said in BYD forum:

                                  Αυτοί οι μάγκες λοιπόν νομίζω πως κάτι ξέρουν παραπάνω!

                                  Μάλλον το άμεσο μέλλον για τουλάχιστον 15 χρόνια θα είναι αυτού του είδους τα υβριδικά, με υψηλής τεχνολογίας μπαταρίες και θερμικούς κινητήρες που παρέχουν ενέργεια και φυσικά και το απαραίτητο μπριζωμα.

                                  Ειδικά για τέτοια μεγάλα , μικρότερα CSUV και ακόμη μεγαλύτερα SUV που φαίνεται πως αγαπάνε παντού οι καταναλωτές.

                                  Θέλει πολύ δουλειά και σε υποδομές παγκοσμίως αλλά και να τελειώσει το άρμεγμα του μάρκετινγκ σε κάθε αναβάθμιση των τεχνολογιών στις μπαταρίες για να επικρατήσουν τα ηλεκτρικά κάτι το οποίο έχουν όλοι καταλάβει πως δεν μπορεί πλήρως να συμβεί σε λιγότερο από 20 χρόνια.

                                  Δώστε Hybrid στο λαό λοιπόν με πολλά αλογάκια που δεν χρειάζεται να χάνεις χρόνια από την ζωή σου από το άγχος κάθε φορά που πρέπει να πας και να γυρίσεις σε αποστάσεις πάνω από 160 Χλμ

                                  Ποιός έχει τέτοια άγχη βρες παίδες ?

                                  fanis75 V 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @red_monster last edited by

                                    @red_monster said in BYD forum:

                                    Ποιός έχει τέτοια άγχοι βρες παίδες ?

                                    Όποιος δεν έχει ηλεκτρικό αλλά σκέφτεται να πάρει και αγχώνεται με την αυτονομία, κυρίως σε θθεωρητικό επίπεδο και για να έχει μια δικαιολογία να μην το πάρει!

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • V
                                      vagkirk @red_monster last edited by vagkirk

                                      @red_monster said in BYD forum:

                                      @vagkirk said in BYD forum:

                                      Αυτοί οι μάγκες λοιπόν νομίζω πως κάτι ξέρουν παραπάνω!

                                      Μάλλον το άμεσο μέλλον για τουλάχιστον 15 χρόνια θα είναι αυτού του είδους τα υβριδικά, με υψηλής τεχνολογίας μπαταρίες και θερμικούς κινητήρες που παρέχουν ενέργεια και φυσικά και το απαραίτητο μπριζωμα.

                                      Ειδικά για τέτοια μεγάλα , μικρότερα CSUV και ακόμη μεγαλύτερα SUV που φαίνεται πως αγαπάνε παντού οι καταναλωτές.

                                      Θέλει πολύ δουλειά και σε υποδομές παγκοσμίως αλλά και να τελειώσει το άρμεγμα του μάρκετινγκ σε κάθε αναβάθμιση των τεχνολογιών στις μπαταρίες για να επικρατήσουν τα ηλεκτρικά κάτι το οποίο έχουν όλοι καταλάβει πως δεν μπορεί πλήρως να συμβεί σε λιγότερο από 20 χρόνια.

                                      Δώστε Hybrid στο λαό λοιπόν με πολλά αλογάκια που δεν χρειάζεται να χάνεις χρόνια από την ζωή σου από το άγχος κάθε φορά που πρέπει να πας και να γυρίσεις σε αποστάσεις πάνω από 160 Χλμ

                                      Ποιός έχει τέτοια άγχοι βρες παίδες ?

                                      Χαχα ,😄😄😄
                                      Εγώ θεωρώ περιττό επιπλέον άγχος να πρέπει να φορτίσω το epass από την εφαρμογή του πριν το ταξίδι, φαντάσου να έπρεπε να σχεδιάζω την διαδρομή, να βρίσκω τον φορτιστή που πρέπει από την κατάλληλη εφαρμογή, να παρκάρω , να βγαίνω να μπριζωνω , να μπαίνω στην εφαρμογή να βρίσκει την μπριζα, να του δίνω οκ , να φορτίζει , να πληρώνω, να ξεμπριζωνω , και να ξανά σχεδιάζω το υπόλοιπο της διαδρομής.

                                      Και αυτά αν μιλάμε για σημείο φόρτισης επάνω στην ΕΟ , αν πρέπει να ψάχνω άλλου μέσα σε S/M και βενζινάδικα σε κάθε πόλη και κωμόπολη , κλαψτα χαραλαμπε.

                                      Και εν τω μεταξύ να περιμένω, να κάνω 4-5 τσιγάρα, να φάω και κάτι ανθυγιεινό σίγουρα, να κυνηγάω τα μικρά που θα θέλουν να παίξουν τίποτα παιχνίδια με κέρματα, να πάρουν παιχνίδια, παγωτά , κλπ , δεν θα με φτάνει ένα 50αρικο σε κάθε φόρτιση.

                                      Ενώ με το θερμικό μπαίνω για λίγο στο πρατήριο χωρίς να κατέβω , γεμίζω , δίνω ένα πενηνταρικο, ούτε καν κάρτα και συνεχίζω το ταξίδι.

                                      Φυσικά παρόλα αυτά δεν ακυρώνω τα ηλεκτρικά, η ανώτερη εμπειρία οδήγησης ενός αυτοκινήτου όπως τα Tesla αξίζει τα παραπάνω σε κάθε ταξίδι, και εκτός από την οδηγική απόλαυση φυσικά σε αποζημιώνει στην χρήση εντός πόλης.

                                      D fanis75 R 3 Replies Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dettol @vagkirk last edited by dettol

                                        @vagkirk said in BYD forum:

                                        Και εν τω μεταξύ να περιμένω, να κάνω 4-5 τσιγάρα, να φάω και κάτι ανθυγιεινό σίγουρα, να κυνηγάω τα μικρά που θα θέλουν να παίξουν τίποτα παιχνίδια με κέρματα, να πάρουν παιχνίδια, παγωτά , κλπ , δεν θα με φτάνει ένα 50αρικο σε κάθε φόρτιση.

                                        Εσυ πραγματικα το σκεφτηκες περισσοτερο απο οτι εγω πριν αγορασω ηλεκτρικο. Ειναι το αντιστοιχο του "περασε ολη μου η ζωη μπροστα μου σαν ταινια", αλλα για την συμβιωση με EV 😄

                                        EDIT: να την πω την αληθεια μου ομως, οταν περναμε απο ψαθοπυργο καλοκαιρι, το χτυπαμε το παγωτακι μηχανης 😉

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @vagkirk last edited by

                                          @vagkirk said in BYD forum:

                                          Και εν τω μεταξύ να περιμένω, να κάνω 4-5 τσιγάρα, να φάω και κάτι ανθυγιεινό σίγουρα, να κυνηγάω τα μικρά που θα θέλουν να παίξουν τίποτα παιχνίδια με κέρματα, να πάρουν παιχνίδια, παγωτά , κλπ , δεν θα με φτάνει ένα 50αρικο σε κάθε φόρτιση.

                                          Εκτός του καπνίσματος (που το έκοψα και ησύχασα), αυτά τα κάνω ούτως η άλλως με το θερμικό και χωρίς να χρειάζεται στάση για καύσιμα...χαχα!
                                          Στάνταρ ειναι στο ταξίδι να σταματήσουμε για σαχλαμάρες, για λαστιχένιο μπαλάκι με το κέρμα και διάφορες άλλες μ@λακίες που θα βρούμε.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • R
                                            red_monster @vagkirk last edited by red_monster

                                            @vagkirk said in BYD forum:

                                            @red_monster said in BYD forum:

                                            @vagkirk said in BYD forum:

                                            Αυτοί οι μάγκες λοιπόν νομίζω πως κάτι ξέρουν παραπάνω!

                                            Μάλλον το άμεσο μέλλον για τουλάχιστον 15 χρόνια θα είναι αυτού του είδους τα υβριδικά, με υψηλής τεχνολογίας μπαταρίες και θερμικούς κινητήρες που παρέχουν ενέργεια και φυσικά και το απαραίτητο μπριζωμα.

                                            Ειδικά για τέτοια μεγάλα , μικρότερα CSUV και ακόμη μεγαλύτερα SUV που φαίνεται πως αγαπάνε παντού οι καταναλωτές.

                                            Θέλει πολύ δουλειά και σε υποδομές παγκοσμίως αλλά και να τελειώσει το άρμεγμα του μάρκετινγκ σε κάθε αναβάθμιση των τεχνολογιών στις μπαταρίες για να επικρατήσουν τα ηλεκτρικά κάτι το οποίο έχουν όλοι καταλάβει πως δεν μπορεί πλήρως να συμβεί σε λιγότερο από 20 χρόνια.

                                            Δώστε Hybrid στο λαό λοιπόν με πολλά αλογάκια που δεν χρειάζεται να χάνεις χρόνια από την ζωή σου από το άγχος κάθε φορά που πρέπει να πας και να γυρίσεις σε αποστάσεις πάνω από 160 Χλμ

                                            Ποιός έχει τέτοια άγχοι βρες παίδες ?

                                            Χαχα ,😄😄😄
                                            Εγώ θεωρώ περιττό επιπλέον άγχος να πρέπει να φορτίσω το epass από την εφαρμογή του πριν το ταξίδι, φαντάσου να έπρεπε να σχεδιάζω την διαδρομή, να βρίσκω τον φορτιστή που πρέπει από την κατάλληλη εφαρμογή, να παρκάρω , να βγαίνω να μπριζωνω , να μπαίνω στην εφαρμογή να βρίσκει την μπριζα, να του δίνω οκ , να φορτίζει , να πληρώνω, να ξεμπριζωνω , και να ξανά σχεδιάζω το υπόλοιπο της διαδρομής.

                                            Και αυτά αν μιλάμε για σημείο φόρτισης επάνω στην ΕΟ , αν πρέπει να ψάχνω άλλου μέσα σε S/M και βενζινάδικα σε κάθε πόλη και κωμόπολη , κλαψτα χαραλαμπε.

                                            Και εν τω μεταξύ να περιμένω, να κάνω 4-5 τσιγάρα, να φάω και κάτι ανθυγιεινό σίγουρα, να κυνηγάω τα μικρά που θα θέλουν να παίξουν τίποτα παιχνίδια με κέρματα, να πάρουν παιχνίδια, παγωτά , κλπ , δεν θα με φτάνει ένα 50αρικο σε κάθε φόρτιση.

                                            Ενώ με το θερμικό μπαίνω για λίγο στο πρατήριο χωρίς να κατέβω , γεμίζω , δίνω ένα πενηνταρικο, ούτε καν κάρτα και συνεχίζω το ταξίδι.

                                            Φυσικά παρόλα αυτά δεν ακυρώνω τα ηλεκτρικά, η ανώτερη εμπειρία οδήγησης ενός αυτοκινήτου όπως τα Tesla αξίζει τα παραπάνω σε κάθε ταξίδι, και εκτός από την οδηγική απόλαυση φυσικά σε αποζημιώνει στην χρήση εντός πόλης.

                                            Εγώ έτσι και αλλιώς όποτε γεμίζω κατεβαινω για να κόψω τιμολόγιο το οποίο με το ηλεκτρικό (γιατί οδηγώ και βενζίνης, πετρέλαιο και μηχανές κλπ) βγαίνει αυτόματα από το απλικασιόν.
                                            Άσε που το "βάλε 50 €" είναι η χαρά της πειραγμένης αντλίας.
                                            Epass βάζω πολλά μαζεμένα, δεν την παλεύω χωρίς αυτό

                                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 11 / 151
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr