Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 277
    • 278
    • 279
    • 280
    • 281
    • 487
    • 488
    • 279 / 488
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    9756
    283772
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @kostis20 last edited by

      @kostis20 said in TESLA FORUM:

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @kostis20 said in TESLA FORUM:

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @kostis20 said in TESLA FORUM:

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      @kostis20 said in TESLA FORUM:

      Δε ξέρω αλλά στα θερμικά δεν είχε και τόση σημασία η κατανάλωση υπο πίεση.

      Γιατί εκεί δεν πληρώνεις το καύσιμο ?

      Δε το λέω για το κοστος αλλά για το προγραμματισμο της διαδρομής.Την αυτονομία και που θα φορτίσης.Αν πχ σου τη βαρέσει να το πατήσεις στο μέσο ενος ταξιδιού πχ θα αλλάξει όλος ο προγραμματισμός.

      εχεις ανοιχτο το navigation με τον προορισμο σου και αλλαζει σε real time το soc με το οποιο θα φτασεις. Μεσω της μαγειας των μαθηματικων 🙂

      Ε το φαντάζομαι αυτο ,το θέμα είναι να εχει καπου να φορτίσεις με τις καινουριες παραμέτρους.

      Εχεις βαλει ως προορισμο ειτε τον τελικο σου προορισμο ειτε εναν φορτιστη. Αν βλεπεις οτι το προσδοκομενο soc κατα την αφιξη ειναι πολυ χαμηλο (επειδη το εχεις πατησει πολυ), απλα κατεβαζεις λιγο ταχυτητα και το βλεπεις το % soc αφιξης να ανεβαινει.

      Προφανώς θα ανέβει αμα σέρνεσαι πλέον...

      βαρεθηκα. μα την παναγια δεν αντεχεστε

      K 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • R
        red_monster last edited by red_monster

        Το ηλεκτρικό έχει κάποιους περιορισμούς, για κάποιους είναι αβάσταχτοι, για άλλους ακόμα μια ημέρα στο γραφείο. Τους ζυγίζεις και ανάλογα αγοράζεις.

        Τώρα αν η επιλογή είναι η καλύτερη δυνατή, αν στην μεταπώληση χάσεις πολλά λεφτά, αν η μπαταρία τα κακαρώσει λίγο μετά τη λήξη της εγγύησης, αν χρειαστείς ψυχολόγο για τη διαχείριση του άγχους αυτονομίας είναι άλλο θέμα που κανείς δεν μπορεί να στο απαντήσει.

        Μερικές φορές το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα ζευγάρι μεγάλα αρχίδια, ε δεν τα έχουν όλοι, ας μην κοροϊδευόμαστε !

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • K
          kostis20 @red_monster last edited by

          @red_monster said in TESLA FORUM:

          @kostis20 said in TESLA FORUM:

          @red_monster said in TESLA FORUM:

          @kostis20 said in TESLA FORUM:

          Δε ξέρω αλλά στα θερμικά δεν είχε και τόση σημασία η κατανάλωση υπο πίεση.

          Γιατί εκεί δεν πληρώνεις το καύσιμο ?

          Δε το λέω για το κοστος αλλά για το προγραμματισμο της διαδρομής.Την αυτονομία και που θα φορτίσης.Αν πχ σου τη βαρέσει να το πατήσεις στο μέσο ενος ταξιδιού πχ θα αλλάξει όλος ο προγραμματισμός.

          Αν στην βαρέσει στη μέση της διαδρομής θα αλλάξει όλος ο μηνιαίος οικογενειακός προϋπολογισμός για το κόστος καυσίμου ?

          Για 10 -15ευρω παραπάνω κανένα προϋπολογισμός δε θα πέσει εξω.

          R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            spi_duster last edited by

            Να μάθετε να λέτε τα συν και τα πλην σαν άνθρωποι. Λόγω αναγκών της εργασίας μου βγαίνω συχνά ΑΟ και ΕΟ. Τα ελάχιστα ηλεκτρικά ακόμη που βλέπω, κινούνται στα δεξιά σχεδόν πάντα και φιδοσερνονται πίσω από αμάξια 20ετιας. Και καλά κάνουν.

            ....

            R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kostis20 @dettol last edited by

              @dettol said in TESLA FORUM:

              @kostis20 said in TESLA FORUM:

              @dettol said in TESLA FORUM:

              @kostis20 said in TESLA FORUM:

              @dettol said in TESLA FORUM:

              @kostis20 said in TESLA FORUM:

              @red_monster said in TESLA FORUM:

              @kostis20 said in TESLA FORUM:

              Δε ξέρω αλλά στα θερμικά δεν είχε και τόση σημασία η κατανάλωση υπο πίεση.

              Γιατί εκεί δεν πληρώνεις το καύσιμο ?

              Δε το λέω για το κοστος αλλά για το προγραμματισμο της διαδρομής.Την αυτονομία και που θα φορτίσης.Αν πχ σου τη βαρέσει να το πατήσεις στο μέσο ενος ταξιδιού πχ θα αλλάξει όλος ο προγραμματισμός.

              εχεις ανοιχτο το navigation με τον προορισμο σου και αλλαζει σε real time το soc με το οποιο θα φτασεις. Μεσω της μαγειας των μαθηματικων 🙂

              Ε το φαντάζομαι αυτο ,το θέμα είναι να εχει καπου να φορτίσεις με τις καινουριες παραμέτρους.

              Εχεις βαλει ως προορισμο ειτε τον τελικο σου προορισμο ειτε εναν φορτιστη. Αν βλεπεις οτι το προσδοκομενο soc κατα την αφιξη ειναι πολυ χαμηλο (επειδη το εχεις πατησει πολυ), απλα κατεβαζεις λιγο ταχυτητα και το βλεπεις το % soc αφιξης να ανεβαινει.

              Προφανώς θα ανέβει αμα σέρνεσαι πλέον...

              βαρεθηκα. μα την παναγια δεν αντεχεστε

              Λιγη ευγένεια παραπάνω δε βλαπτει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • R
                red_monster @kostis20 last edited by

                @kostis20 said in TESLA FORUM:

                @red_monster said in TESLA FORUM:

                @kostis20 said in TESLA FORUM:

                @red_monster said in TESLA FORUM:

                @kostis20 said in TESLA FORUM:

                Δε ξέρω αλλά στα θερμικά δεν είχε και τόση σημασία η κατανάλωση υπο πίεση.

                Γιατί εκεί δεν πληρώνεις το καύσιμο ?

                Δε το λέω για το κοστος αλλά για το προγραμματισμο της διαδρομής.Την αυτονομία και που θα φορτίσης.Αν πχ σου τη βαρέσει να το πατήσεις στο μέσο ενος ταξιδιού πχ θα αλλάξει όλος ο προγραμματισμός.

                Αν στην βαρέσει στη μέση της διαδρομής θα αλλάξει όλος ο μηνιαίος οικογενειακός προϋπολογισμός για το κόστος καυσίμου ?

                Για 10 -15ευρω παραπάνω κανένα προϋπολογισμός δε θα πέσει εξω.

                Για 15-20 λεπτά παραπάνω κανένα ταξίδι δεν θα αλλάξει τον προγραμματισμό του

                K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostis20 @red_monster last edited by

                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                  @kostis20 said in TESLA FORUM:

                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                  @kostis20 said in TESLA FORUM:

                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                  @kostis20 said in TESLA FORUM:

                  Δε ξέρω αλλά στα θερμικά δεν είχε και τόση σημασία η κατανάλωση υπο πίεση.

                  Γιατί εκεί δεν πληρώνεις το καύσιμο ?

                  Δε το λέω για το κοστος αλλά για το προγραμματισμο της διαδρομής.Την αυτονομία και που θα φορτίσης.Αν πχ σου τη βαρέσει να το πατήσεις στο μέσο ενος ταξιδιού πχ θα αλλάξει όλος ο προγραμματισμός.

                  Αν στην βαρέσει στη μέση της διαδρομής θα αλλάξει όλος ο μηνιαίος οικογενειακός προϋπολογισμός για το κόστος καυσίμου ?

                  Για 10 -15ευρω παραπάνω κανένα προϋπολογισμός δε θα πέσει εξω.

                  Για 15-20 λεπτά παραπάνω κανένα ταξίδι δεν θα αλλάξει τον προγραμματισμό του

                  Οτι πεις .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster @spi_duster last edited by

                    @spi_duster said in TESLA FORUM:

                    Να μάθετε να λέτε τα συν και τα πλην σαν άνθρωποι. Λόγω αναγκών της εργασίας μου βγαίνω συχνά ΑΟ και ΕΟ. Τα ελάχιστα ηλεκτρικά ακόμη που βλέπω, κινούνται στα δεξιά σχεδόν πάντα και φιδοσερνονται πίσω από αμάξια 20ετιας. Και καλά κάνουν.

                    Βλέπω πολλούς χρήστες που έχουν ανάγκη από διαρκές παμπερινγκ. Οι ερωτήσεις έχουν απαντηθεί αναλυτικότατά πολλάκις με μεγάλη ευγένεια (ειδικά από τον ντετόλ) και συζητάμε ξανά τα ίδια και τα ίδια, νισάφι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • S
                      spi_duster last edited by

                      Δώσε όσες θέλεις εσύ και ο dettol. Μάτια έχουμε και βλέπουμε.

                      ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kostis20 last edited by

                        Ε μη γράφετε αμα δε θέλετε δε σας υποχρεώσε κανείς.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • argyn
                          argyn last edited by

                          Εγώ πάλι βλέπω πολλούς χρήστες που αδυνατούν να αντιληφθούν το ποσό διάφορες είναι οι ανάγκες, οι προτιμήσεις και οι προτεραιότητες τους από αυτές των υπολοίπων. Ειδικά μάλιστα όταν απολαμβάνουν το προστατευτικό δίχτυ ασφαλείας της νομότυπης φοροαποφυγής που το μητσοτακικό καθεστώς άνευ οποιουδήποτε κριτηρίου τους έχει απλόχερα εξασφαλίσει.

                          R 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            spi_duster last edited by

                            Αρτζιν φιρι φιρι το πας να σε κάνω φολοου.

                            ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • R
                              red_monster @argyn last edited by red_monster

                              @argyn said in TESLA FORUM:

                              Εγώ πάλι βλέπω πολλούς χρήστες που αδυνατούν να αντιληφθούν το ποσό διάφορες είναι οι ανάγκες, οι προτιμήσεις και οι προτεραιότητες τους από αυτές των υπολοίπων. Ειδικά μάλιστα όταν απολαμβάνουν το προστατευτικό δίχτυ ασφαλείας της νομότυπης φοροαποφυγής που το μητσοτακικό καθεστώς άνευ οποιουδήποτε κριτηρίου τους έχει απλόχερα εξασφαλίσει.

                              Το ηλεκτρικό έχει κάποιους περιορισμούς, για κάποιους είναι αβάσταχτοι, για άλλους ακόμα μια ημέρα στο γραφείο. Τους ζυγίζεις και ανάλογα αγοράζεις.

                              Δεν ξέρω πόσες φορές ακόμα πρέπει να στο γράψω για να το καταλάβεις.

                              Αν δεν ξέρεις την έννοια του όρου "νομότυπος" καλό είναι να μην τον χρησιμοποιείς επί ματαίω

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • cirus
                                cirus last edited by cirus

                                Τα ηλεκτρικα είναι φανταστικά οχηματα αλλά με κάποιους περιορισμούς

                                1ος περιορισμός, δεν έχει νοημα αν δεν έχεις δικό σου πάρκινγκ να φορτιζεις
                                2ος περιορισμός, μεγάλο κόστος αγοράς σε σχεση με ενα συμβατικό
                                3ος περιορισμός, σε μεγάλα ταξίδια θέλει planning και ταχύτητες 110-120 το πολύ

                                Για το πρώτο δεν υπάρχει γιατρεια και είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα γενικά των ηλεκτρικών

                                Για το δεύτερο, οι τιμές θα πέσουν με τον καιρό και οι επιδοτήσεις βοηθανε λίγο αλλά και πάλι ειναι πιο ακριβα

                                Για το τριτο για κάποιους δεν είναι καν περιορισμός καθώς έτσι και αλλιως τους αρεσει το planning ή δεν πάνε μεγάλα ταξίδια ποτέ ή συνδιασμός ή δεν τους νοιαζει απλά. Χωρια που οι αυτονομιες θα μεγαλώσουν και αυτές μαζι με το βάρος που θα μειωθει + ότι σε κάποια χρόνια θα υπάρχει και καλύτερο δικτυο

                                Το σίγουρο είναι ότι δεν είναι για ολους και βάζω και τον εαυτό μου μέσα που δεν μαρεσει το planning στα ταξιδια μου και θέλω να κάνω ξαφνικές αλλαγές χωρις να χρειαζεται να σκεφτω αν και που πρέπει να φορτισω. Αυτό δεν σημαίνει οτι δεν είναι καλά τα ηλεκτρικα αυτοκίνητα. Εχω πει οτι ζηλεύω και γω ενα μικρο ηλεκτρικο για μεσα στην πόλη. Εκτός δεν το ζηλεύω καθόλου ειναι πολυ μεγάλοι οι περιορισμοι αυτοι για μένα για ταξίδι

                                Cirus the virus

                                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  teo-mak last edited by

                                  Επαναλαμβάνομαι ,αλλά το ίδιο βλέπω και εδώ .
                                  IMG_2678.jpeg

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Το δεύτερο μειονέκτημα έχει μια ιδιαιτερότητα. Τα ακριβά ηλεκτρικά είναι πολύ φθηνά σε σχέση με αντίστοιχα συμβατικά. Και λόγω πολυπλοκότητας των συμβατικά και λόγω φόροι. Απλά συγκρίνετε Μ5 με Τέσλα S ,ή παναμέρα με ταυκάν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @cirus last edited by

                                      @cirus said in TESLA FORUM:

                                      2ος περιορισμός, μεγάλο κόστος αγοράς σε σχεση με ενα συμβατικό

                                      Σε ολα συμφωνω εκτος απο αυτό! Θα έλεγα ακριβώς το ανάποδο πλέον, ειναι πιο φτηνά από τα αντίστοιχα θερμικά (εκεί που φτάσανε τα θερμικά)!!

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      cirus S 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                                      • C
                                        czio last edited by czio

                                        Δεν είμαι θαυμαστής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ως ολόκληρο πακέτο (μου αρέσουν ως οχήματα τα Tesla και ιδιαίτερα το όνομα 😀) λόγω της έλλειψης υποδομής φόρτισης και του μακροχρόνιου χρόνου φόρτισης. Ωστόσο, εκτιμώ τον τρόπο προσέγγισης της Honda στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τα υβριδικά τους, χρησιμοποιώντας τον ηλεκτρικό κινητήρα ως κύρια πηγή κινητικής ενέργειας και τον κινητήρα θερμικης καύσης ως γεννήτρια ενέργειας. Αυτή η προσέγγιση λειτουργεί καλά και μελλοντικά καλύτερα, και πιστεύω ότι διατηρώντας αυτό το πλαίσιο και προάγοντας την τεχνολογία των ορυκτών καυσίμων ή εναλλακτικών με λιγότερο αποτύπωμα co2, μπορει να έχουμε ένα πιο βιώσιμο μοντέλο.

                                        Hyundai Tucson NX4 DISTINCTIVE 1.6T 180hp 6MT 48V 2023

                                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • cirus
                                          cirus @fanis75 last edited by

                                          @fanis75 said in TESLA FORUM:

                                          @cirus said in TESLA FORUM:

                                          2ος περιορισμός, μεγάλο κόστος αγοράς σε σχεση με ενα συμβατικό

                                          Σε ολα συμφωνω εκτος απο αυτό! Θα έλεγα ακριβώς το ανάποδο πλέον, ειναι πιο φτηνά από τα αντίστοιχα θερμικά (εκεί που φτάσανε τα θερμικά)!!

                                          Σε καμία περίπτωση δεν είναι.

                                          Πρώτον και κυριότερο , δεν υπάρχουν στις κατηγορίες που αγοράζει ο περισσότερος κόσμος αυτοκίνητα φτηνά ηλεκτρικά με αξιοπρεπείς επιδόσεις και χαρακτήρα ακόμα και με επιδότηση. Εκτός αν θεωρείς το spring που είναι ένα τελείως φτηνό πράγμα που σέρνεται και κάνει 20k με την επιδότηση αμάξι της προκοπής. Μια χαζομάρα είναι

                                          Το μοναδικό VFM είναι το Τέσλα αλλά απευθύνεται σε ανθρώπους που θα δώσουν 35με επιδότηση παντα τουλάχιστον και θα πάρουν ένα μεγάλο sedan. Ε όχι μπορεί να τα αξίζει αλλά δεν ειναι τα χρήματα που έχουν να δαπανήσουν οι περισσότεροι . Ο κόσμος θέλει το πολύ με 15-20 βαριά 25 το πολύ να πάρει ένα μικρό αμαξάκι να τα κάνει όλα (ταξίδια, ψώνια , πόλη, δουλειά κτλ. ) . Τέτοιο σε ηλεκτρικό δεν υπάρχει κανενα. Είναι όλα ακριβά .

                                          Cirus the virus

                                          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            super-t @fanis75 last edited by super-t

                                            @fanis75 said in TESLA FORUM:

                                            @cirus said in TESLA FORUM:

                                            2ος περιορισμός, μεγάλο κόστος αγοράς σε σχεση με ενα συμβατικό

                                            Σε ολα συμφωνω εκτος απο αυτό! Θα έλεγα ακριβώς το ανάποδο πλέον, ειναι πιο φτηνά από τα αντίστοιχα θερμικά (εκεί που φτάσανε τα θερμικά)!!

                                            Σε διαστάσεις και κόστος καινούργιου Swift (~20000 €) τι ηλεκτρικό μπορώ να αγοράσω;
                                            Χωρίς επιδότηση.
                                            Με δυνατότητα φόρτισης 1-2 φορές την βδομάδα και 300 km διαδρομές την βδομάδα.
                                            🤔

                                            R D fanis75 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 277
                                            • 278
                                            • 279
                                            • 280
                                            • 281
                                            • 487
                                            • 488
                                            • 279 / 488
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr