Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 219
    • 220
    • 221
    • 222
    • 223
    • 487
    • 488
    • 221 / 488
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    9756
    283780
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @criuser last edited by

      @criuser said in TESLA FORUM:

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @spi_duster said in TESLA FORUM:

      Πέρυσι τέτοια μέρα εκδρομή με το βενζίνης μέχρι την Μάνη, γεύμα βόλτα και επιστροφή αργά το βράδυ στην Αθήνα.
      Με το ηλεκτρικό θα έπρεπε να σχεδιάσω εκτός της διαδρομής (που θα ήταν και κουτσουρεμενη) και που θα έκλεινα δωμάτιο ξενοδοχείου.
      Αυτά τα περί μιας γκαζιας τα ακούω βερεσε. Δύο γείτονες με Τέσλα το έχουν ως το τρίτο τέταρτο όχημα στο γκαράζ των. Πολύ σωστά το επιλέγουν στην καθημερινότητα τους μα όταν είναι για ταξίδι δε λυπούνται τα λίγα παραπάνω ευρωπουλα για να το κάνουν σαν άνθρωποι. Αυτοί που σίγουρα χαίρονται με την ύπαρξη των ηλεκτρικών οχημάτων είναι οι ιδιοκτήτες των σταθμών στις ΕΟ. Αυτοί είχαν συνηθίσει για δεκαετίες να βλέπουν νταλικεριδες μόνο. Πλέον και γκατζετακιδες που κάνουν σελφι μπροστά σε ταχυφορτιστες ...

      https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=e6869cb2-2fe6-48d0-a6ce-da77acc7ef1e

      Έτοιμο το πλάνο. Μου πήρε 20’’. Αν είχες σκοπό να μείνεις κάποιες μέρες και το ξενοδοχείο δεν είχε σουκο, γέμιζες στον Sparta gourmet και έκανες άνετα τις βόλτες σου. Διαφορετικά, ac στο γυθειο. Επίσης, η αρεοπολη έχει 6 φορτιστές σε ξενοδοχεία.

      Το θέμα είναι πόσα ηλεκτρικά θα έχουν κατέβει στην περιοχή το τριήμερο και πόσες θέσεις θα είναι ελεύθερες.

      Δεν ισχυει αυτό που λες. Τα ηλεκτρικά που κυκλοφορούν είναι ελάχιστα και οι φορτιστές του πλάνου έχει ο καθένας δυο μάνικες. Μάλιστα, στην Τρίπολη, σε μια ακτίνα 2 χλμ υπάρχουν 3 διαφορετικά σημεία να φορτίσεις (shell, ab, Σκλαβενίτης). Οι ac θέσεις των ξενοδοχείων είναι ακόμα πιο άνετες διότι συνήθως είναι ανοιχτές μόνο για πελάτες του ξενοδοχείου.
      Επίσης, δεν μπορείτε να λέτε ταυτόχρονα και τα δυο πράγματα, ότι α. Δεν πωλιούνται ηλεκτρικά επειδή δεν βολεύουν ΚΑΙ β. ότι υπάρχει συνωστισμός στους φορτιστές.

      Αποφασίστε τι από τα δυο ισχύει 😛

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • C
        criuser @dettol last edited by

        @dettol said in TESLA FORUM:

        @criuser said in TESLA FORUM:

        @dettol said in TESLA FORUM:

        @spi_duster said in TESLA FORUM:

        Πέρυσι τέτοια μέρα εκδρομή με το βενζίνης μέχρι την Μάνη, γεύμα βόλτα και επιστροφή αργά το βράδυ στην Αθήνα.
        Με το ηλεκτρικό θα έπρεπε να σχεδιάσω εκτός της διαδρομής (που θα ήταν και κουτσουρεμενη) και που θα έκλεινα δωμάτιο ξενοδοχείου.
        Αυτά τα περί μιας γκαζιας τα ακούω βερεσε. Δύο γείτονες με Τέσλα το έχουν ως το τρίτο τέταρτο όχημα στο γκαράζ των. Πολύ σωστά το επιλέγουν στην καθημερινότητα τους μα όταν είναι για ταξίδι δε λυπούνται τα λίγα παραπάνω ευρωπουλα για να το κάνουν σαν άνθρωποι. Αυτοί που σίγουρα χαίρονται με την ύπαρξη των ηλεκτρικών οχημάτων είναι οι ιδιοκτήτες των σταθμών στις ΕΟ. Αυτοί είχαν συνηθίσει για δεκαετίες να βλέπουν νταλικεριδες μόνο. Πλέον και γκατζετακιδες που κάνουν σελφι μπροστά σε ταχυφορτιστες ...

        https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=e6869cb2-2fe6-48d0-a6ce-da77acc7ef1e

        Έτοιμο το πλάνο. Μου πήρε 20’’. Αν είχες σκοπό να μείνεις κάποιες μέρες και το ξενοδοχείο δεν είχε σουκο, γέμιζες στον Sparta gourmet και έκανες άνετα τις βόλτες σου. Διαφορετικά, ac στο γυθειο. Επίσης, η αρεοπολη έχει 6 φορτιστές σε ξενοδοχεία.

        Το θέμα είναι πόσα ηλεκτρικά θα έχουν κατέβει στην περιοχή το τριήμερο και πόσες θέσεις θα είναι ελεύθερες.

        Δεν ισχυει αυτό που λες. Τα ηλεκτρικά που κυκλοφορούν είναι ελάχιστα και οι φορτιστές του πλάνου έχει ο καθένας δυο μάνικες. Μάλιστα, στην Τρίπολη, σε μια ακτίνα 2 χλμ υπάρχουν 3 διαφορετικά σημεία να φορτίσεις (shell, ab, Σκλαβενίτης). Οι ac θέσεις των ξενοδοχείων είναι ακόμα πιο άνετες διότι συνήθως είναι ανοιχτές μόνο για πελάτες του ξενοδοχείου.
        Επίσης, δεν μπορείτε να λέτε ταυτόχρονα και τα δυο πράγματα, ότι α. Δεν πωλιούνται ηλεκτρικά επειδή δεν βολεύουν ΚΑΙ β. ότι υπάρχει συνωστισμός στους φορτιστές.

        Αποφασίστε τι από τα δυο ισχύει 😛

        Το πόσα ηλεκτρικά έχουν πουληθεί, το λέει η στατιστική.
        Αν όμως γίνει επιλογή πολλών το ηλεκτρικό, τότε πόσο παράλογο, είναι ότι θα υπάρξει πρόβλημα συνωστιμού.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dettol @criuser last edited by

          @criuser said in TESLA FORUM:

          @dettol said in TESLA FORUM:

          @criuser said in TESLA FORUM:

          @dettol said in TESLA FORUM:

          @spi_duster said in TESLA FORUM:

          Πέρυσι τέτοια μέρα εκδρομή με το βενζίνης μέχρι την Μάνη, γεύμα βόλτα και επιστροφή αργά το βράδυ στην Αθήνα.
          Με το ηλεκτρικό θα έπρεπε να σχεδιάσω εκτός της διαδρομής (που θα ήταν και κουτσουρεμενη) και που θα έκλεινα δωμάτιο ξενοδοχείου.
          Αυτά τα περί μιας γκαζιας τα ακούω βερεσε. Δύο γείτονες με Τέσλα το έχουν ως το τρίτο τέταρτο όχημα στο γκαράζ των. Πολύ σωστά το επιλέγουν στην καθημερινότητα τους μα όταν είναι για ταξίδι δε λυπούνται τα λίγα παραπάνω ευρωπουλα για να το κάνουν σαν άνθρωποι. Αυτοί που σίγουρα χαίρονται με την ύπαρξη των ηλεκτρικών οχημάτων είναι οι ιδιοκτήτες των σταθμών στις ΕΟ. Αυτοί είχαν συνηθίσει για δεκαετίες να βλέπουν νταλικεριδες μόνο. Πλέον και γκατζετακιδες που κάνουν σελφι μπροστά σε ταχυφορτιστες ...

          https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=e6869cb2-2fe6-48d0-a6ce-da77acc7ef1e

          Έτοιμο το πλάνο. Μου πήρε 20’’. Αν είχες σκοπό να μείνεις κάποιες μέρες και το ξενοδοχείο δεν είχε σουκο, γέμιζες στον Sparta gourmet και έκανες άνετα τις βόλτες σου. Διαφορετικά, ac στο γυθειο. Επίσης, η αρεοπολη έχει 6 φορτιστές σε ξενοδοχεία.

          Το θέμα είναι πόσα ηλεκτρικά θα έχουν κατέβει στην περιοχή το τριήμερο και πόσες θέσεις θα είναι ελεύθερες.

          Δεν ισχυει αυτό που λες. Τα ηλεκτρικά που κυκλοφορούν είναι ελάχιστα και οι φορτιστές του πλάνου έχει ο καθένας δυο μάνικες. Μάλιστα, στην Τρίπολη, σε μια ακτίνα 2 χλμ υπάρχουν 3 διαφορετικά σημεία να φορτίσεις (shell, ab, Σκλαβενίτης). Οι ac θέσεις των ξενοδοχείων είναι ακόμα πιο άνετες διότι συνήθως είναι ανοιχτές μόνο για πελάτες του ξενοδοχείου.
          Επίσης, δεν μπορείτε να λέτε ταυτόχρονα και τα δυο πράγματα, ότι α. Δεν πωλιούνται ηλεκτρικά επειδή δεν βολεύουν ΚΑΙ β. ότι υπάρχει συνωστισμός στους φορτιστές.

          Αποφασίστε τι από τα δυο ισχύει 😛

          Το πόσα ηλεκτρικά έχουν πουληθεί, το λέει η στατιστική.
          Αν όμως γίνει επιλογή πολλών το ηλεκτρικό, τότε πόσο παράλογο, είναι ότι θα υπάρξει πρόβλημα συνωστιμού.

          Συνωστισμός με 2% του στόλου, δύσκολο να συμβεί.
          Πως θα γίνει επιλογή πολλών αφού λέτε ότι δεν βολεύουν; Δεν μπορείτε να φορτίσετε σπίτι σας, δεν πάνε γρήγορα, δεν φορτίζουν γρήγορα, δεν έχουν μεγαλη εμβέλεια. Επομένως δεν θα αυξηθεί ιδιαίτερα το ποσοστό τους και θα παραμείνουν 3α ή 4α αυτοκίνητα για κάποιους (όπως ειπώθηκε σε άλλο νήμα). Άρα κανένα άγχος για συνωστισμό! 😁

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • C
            criuser last edited by

            Ναι αλλά αν βγάλει η Στελλάντις τζάμπα ηλεκτρικά και πάρουμε, να μην ξέρουμε τι θα κάνουμε ? 😀

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • fanis75
              fanis75 moderator @nickthetrib last edited by

              @nickthetrib said in TESLA FORUM:

              Εεεε, όχι και πάτημα τα 130!!!!!

              Για Τέσλα μιλάμε και οι χεητερς λένε για 90 και 100χαω, οπότε τα 130 ειναι πάτημα. Θέλω να πω ο άνθρωπος αν και αυτοκινητιστής (και άρα πολλά χλμ την ημέρα και άρα η αυτονομία είναι σημαντική για αυτόν) πήγαινε με 130χαω, δεν κόλλησε δεξιά με 90.

              ΥΓ: Πρόσφατα πήραν το δίπλωμα του πατέρα μου στην ΑΟ....οπότε δεν για μαγκιές η ΑΟ, ακόμα και ο γάτος το ξέρει και ενώ πάει παντού όρια επί 2, στην ΑΟ πάει γατούλα!

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • fanis75
                fanis75 moderator @criuser last edited by

                @criuser said in TESLA FORUM:

                Ναι αλλά αν βγάλει η Στελλάντις τζάμπα ηλεκτρικά και πάρουμε, να μην ξέρουμε τι θα κάνουμε ? 😀

                Ξέρετε.....στο συνεργειο θα ειναι ολη μέρα, οπότε δεν θα υπάρχει άγχος, αφού όλα τα συνεργέια έχουν φορτιστές! 😁

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • realzeus
                  realzeus @fanis75 last edited by realzeus

                  @fanis75 said in TESLA FORUM:

                  δεν κόλλησε δεξιά με 90

                  Για τους επαγγελματίες ο χρόνος είναι χρήμα. Δεν αρμενίζουν με 90... Συν επίσης σέβονται τον πελάτη που θέλει να φτάσει γρήγορα στον προορισμό του.

                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • gatoz
                    gatoz last edited by

                    Σημερα παντως που γυριζα τεζλα #mono_dexia
                    απαπαπα

                    #milf-a-man

                    D R D 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by

                      Είχαν πιεί

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        dimsabas @gatoz last edited by dimsabas

                        @gatoz said in TESLA FORUM:

                        Σημερα παντως που γυριζα τεζλα #mono_dexia
                        απαπαπα

                        Εμένα με πέρασαν δύο Υ, αλλά ήμουν με Corolla υβριδικό, οπότε ο Γάτος θα πει ότι δε μετράει.

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                        • katafractos17
                          katafractos17 @ntinaras last edited by

                          @ntinaras said in TESLA FORUM:

                          @katafractos17 said in TESLA FORUM:

                          Και τα PHEV προς το παρόν μια χαρά μπορούν να καλύψουν τις οικολογικές ανησυχίες του πλανήτη.
                          Μπορείς να κυκλοφορείς μόνο με μπαταρία για την καθημερινότητα σου μέσα στην πόλη, μιας και από εκεί προέρχεται το μεγαλύτερο ποσοστό μόλυνσης της ατμόσφαιρας και στα ταξίδια ή τις εκδρομές να είσαι υβριδικός, χωρίς θέματα αυτονομίας, χρόνου και τόπου φόρτισης, κτλ.
                          Για εμένα αυτή τη στιγμή τα υβρίδια είναι ακόμη μια πολύ καλή λύση (με σωστή χρήση).
                          Όταν τα EV θα φτάσουν είτε να φορτίζουν στο 100% σε 5-10 λεπτά, είτε θα καταφέρουν να βγάζουν πραγματικές αυτονομίες της τάξης των 400-500 χιλιομέτρων σε πραγματικές συνθήκες και όχι με 100χλμ/ω, χωρίς φορτίο, χωρίς κλιματιστικό και με αίθριο καιρό, τότε το συζητάω.

                          Τα phev εχουν ακριβως αυτο το νοημα, αλλα αν δεν τα φορτιζεις πολλες φορες μεσα στη πολη καινε περισσοτερο απ οσο ενα ιδιο μοντελο μη υβριδικο.

                          Λιγότερο καίνε μιας και λειτουργούν ως full υβριδικά (απλά με μεγαλύτερο βάρος μπαταρίας) αλλά το νόημα ναι είναι αυτό. Να τα φορτίζεις.
                          Αν τα λειτουργείς σωστά τότε τα αποτελέσματα είναι πραγματικά πολύ καλά.
                          Εγώ μέσα στην Αθήνα κινούμαι σχεδόν αποκλειστικά με μπαταρία, εκτός από τις στιγμές που χρειάζεται να λειτουργήσει για λίγο και ο βενζινοκινητήρας, οι οποίες είναι πολύ λίγες.

                          S D ntinaras 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                          • R
                            red_monster @gatoz last edited by

                            @gatoz said in TESLA FORUM:

                            Σημερα παντως που γυριζα τεζλα #mono_dexia
                            απαπαπα

                            Όλο βόλτες είσαι γάτε, να δω ποιος θα δουλέψει σε αυτή τη χώρα !

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • D
                              dettol @gatoz last edited by

                              @gatoz said in TESLA FORUM:

                              Σημερα παντως που γυριζα τεζλα #mono_dexia
                              απαπαπα

                              μα αφου οι τεσλακηδες ψηφιζουν κουλη, που να πηγαιναν; αριστερα; απαπαπαπα

                              🙂

                              L 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • S
                                spi_duster @katafractos17 last edited by

                                @katafractos17 said in TESLA FORUM:

                                @ntinaras said in TESLA FORUM:

                                @katafractos17 said in TESLA FORUM:

                                Και τα PHEV προς το παρόν μια χαρά μπορούν να καλύψουν τις οικολογικές ανησυχίες του πλανήτη.
                                Μπορείς να κυκλοφορείς μόνο με μπαταρία για την καθημερινότητα σου μέσα στην πόλη, μιας και από εκεί προέρχεται το μεγαλύτερο ποσοστό μόλυνσης της ατμόσφαιρας και στα ταξίδια ή τις εκδρομές να είσαι υβριδικός, χωρίς θέματα αυτονομίας, χρόνου και τόπου φόρτισης, κτλ.
                                Για εμένα αυτή τη στιγμή τα υβρίδια είναι ακόμη μια πολύ καλή λύση (με σωστή χρήση).
                                Όταν τα EV θα φτάσουν είτε να φορτίζουν στο 100% σε 5-10 λεπτά, είτε θα καταφέρουν να βγάζουν πραγματικές αυτονομίες της τάξης των 400-500 χιλιομέτρων σε πραγματικές συνθήκες και όχι με 100χλμ/ω, χωρίς φορτίο, χωρίς κλιματιστικό και με αίθριο καιρό, τότε το συζητάω.

                                Τα phev εχουν ακριβως αυτο το νοημα, αλλα αν δεν τα φορτιζεις πολλες φορες μεσα στη πολη καινε περισσοτερο απ οσο ενα ιδιο μοντελο μη υβριδικο.

                                Λιγότερο καίνε μιας και λειτουργούν ως full υβριδικά (απλά με μεγαλύτερο βάρος μπαταρίας) αλλά το νόημα ναι είναι αυτό. Να τα φορτίζεις.
                                Αν τα λειτουργείς σωστά τότε τα αποτελέσματα είναι πραγματικά πολύ καλά.
                                Εγώ μέσα στην Αθήνα κινούμαι σχεδόν αποκλειστικά με μπαταρία, εκτός από τις στιγμές που χρειάζεται να λειτουργήσει για λίγο και ο βενζινοκινητήρας, οι οποίες είναι πολύ λίγες.

                                Εισαι τυχερος. Προφανως το αντικειμενο σου ειναι κοντα στο χωρο σου.

                                ....

                                katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dettol @katafractos17 last edited by

                                  @katafractos17 said in TESLA FORUM:

                                  @ntinaras said in TESLA FORUM:

                                  @katafractos17 said in TESLA FORUM:

                                  Και τα PHEV προς το παρόν μια χαρά μπορούν να καλύψουν τις οικολογικές ανησυχίες του πλανήτη.
                                  Μπορείς να κυκλοφορείς μόνο με μπαταρία για την καθημερινότητα σου μέσα στην πόλη, μιας και από εκεί προέρχεται το μεγαλύτερο ποσοστό μόλυνσης της ατμόσφαιρας και στα ταξίδια ή τις εκδρομές να είσαι υβριδικός, χωρίς θέματα αυτονομίας, χρόνου και τόπου φόρτισης, κτλ.
                                  Για εμένα αυτή τη στιγμή τα υβρίδια είναι ακόμη μια πολύ καλή λύση (με σωστή χρήση).
                                  Όταν τα EV θα φτάσουν είτε να φορτίζουν στο 100% σε 5-10 λεπτά, είτε θα καταφέρουν να βγάζουν πραγματικές αυτονομίες της τάξης των 400-500 χιλιομέτρων σε πραγματικές συνθήκες και όχι με 100χλμ/ω, χωρίς φορτίο, χωρίς κλιματιστικό και με αίθριο καιρό, τότε το συζητάω.

                                  Τα phev εχουν ακριβως αυτο το νοημα, αλλα αν δεν τα φορτιζεις πολλες φορες μεσα στη πολη καινε περισσοτερο απ οσο ενα ιδιο μοντελο μη υβριδικο.

                                  Λιγότερο καίνε μιας και λειτουργούν ως full υβριδικά (απλά με μεγαλύτερο βάρος μπαταρίας) αλλά το νόημα ναι είναι αυτό. Να τα φορτίζεις.
                                  Αν τα λειτουργείς σωστά τότε τα αποτελέσματα είναι πραγματικά πολύ καλά.
                                  Εγώ μέσα στην Αθήνα κινούμαι σχεδόν αποκλειστικά με μπαταρία, εκτός από τις στιγμές που χρειάζεται να λειτουργήσει για λίγο και ο βενζινοκινητήρας, οι οποίες είναι πολύ λίγες.

                                  σκεφτομουν πολυ σοβαρα τη λυση του φεβ, αλλα τελικα αποφασισα σε φουλ ηλεκτρικο, διοτι θεωρησα οτι συγκεντρωνουν το αθροισμα των αρνητικων των δυο τυπου αυτοκινητων. Κατανοοω οτι καποιος θα μπορουσε να πει οτι συγκεντρωνουν και το συνολο των θετικων, αλλα η καινοτομια που προσφερει ενα τεσλα, οι χωροι του, η τιμη του και τα οικονομικα κινητρα, στο τελος με κερδισαν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                    @realzeus said in TESLA FORUM:

                                    Για τους επαγγελματίες ο χρόνος είναι χρήμα. Δεν αρμενίζουν με 90... Συν επίσης σέβονται τον πελάτη που θέλει να φτάσει γρήγορα στον προορισμό του.

                                    Εεε καλά, και εαν έφτανε 3' αργότερα στο αεροδρόμιο δεν θα έχανε κάτι και ούτε εγώ θα είχα θέμα. Έχω πάρει πολλές φορές ταξί και πάει με 90-100χαω στην Α.Ο.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • katafractos17
                                      katafractos17 @spi_duster last edited by katafractos17

                                      @spi_duster said in TESLA FORUM:

                                      @katafractos17 said in TESLA FORUM:

                                      @ntinaras said in TESLA FORUM:

                                      @katafractos17 said in TESLA FORUM:

                                      Και τα PHEV προς το παρόν μια χαρά μπορούν να καλύψουν τις οικολογικές ανησυχίες του πλανήτη.
                                      Μπορείς να κυκλοφορείς μόνο με μπαταρία για την καθημερινότητα σου μέσα στην πόλη, μιας και από εκεί προέρχεται το μεγαλύτερο ποσοστό μόλυνσης της ατμόσφαιρας και στα ταξίδια ή τις εκδρομές να είσαι υβριδικός, χωρίς θέματα αυτονομίας, χρόνου και τόπου φόρτισης, κτλ.
                                      Για εμένα αυτή τη στιγμή τα υβρίδια είναι ακόμη μια πολύ καλή λύση (με σωστή χρήση).
                                      Όταν τα EV θα φτάσουν είτε να φορτίζουν στο 100% σε 5-10 λεπτά, είτε θα καταφέρουν να βγάζουν πραγματικές αυτονομίες της τάξης των 400-500 χιλιομέτρων σε πραγματικές συνθήκες και όχι με 100χλμ/ω, χωρίς φορτίο, χωρίς κλιματιστικό και με αίθριο καιρό, τότε το συζητάω.

                                      Τα phev εχουν ακριβως αυτο το νοημα, αλλα αν δεν τα φορτιζεις πολλες φορες μεσα στη πολη καινε περισσοτερο απ οσο ενα ιδιο μοντελο μη υβριδικο.

                                      Λιγότερο καίνε μιας και λειτουργούν ως full υβριδικά (απλά με μεγαλύτερο βάρος μπαταρίας) αλλά το νόημα ναι είναι αυτό. Να τα φορτίζεις.
                                      Αν τα λειτουργείς σωστά τότε τα αποτελέσματα είναι πραγματικά πολύ καλά.
                                      Εγώ μέσα στην Αθήνα κινούμαι σχεδόν αποκλειστικά με μπαταρία, εκτός από τις στιγμές που χρειάζεται να λειτουργήσει για λίγο και ο βενζινοκινητήρας, οι οποίες είναι πολύ λίγες.

                                      Εισαι τυχερος. Προφανως το αντικειμενο σου ειναι κοντα στο χωρο σου.

                                      Η αλήθεια είναι ότι η τωρινή εταιρεία που εργάζομαι και από όπου μισθώνω και το PHEV είναι κοντά.
                                      5-6 χιλιόμετρα από το σπίτι. 10 λεπτά δρόμος.
                                      Βέβαια από τη μια δεν κάνω μόνο αυτά τα χιλιόμετρα κάθε μέρα, αλλά από την άλλη δεν πάμε και κάθε μέρα στην εταιρεία μιας και έχει υβριδικό μοντέλο εργασίας.
                                      Όπως και να έχει μπορεί να βγαλει με καλή διαχειριση κοντά στα 40-44 χλμ αμιγώς ηλεκτρικά τα οποία σε γενικές γραμμές μου είναι υπεραρκετά για καθημερινή χρήση.
                                      Τα 59χλμ που δίνει η Peugeot είναι ουτοπία. Το καλύτερο που έχω δει ως πρόβλεψη ήταν 52χλμ αλλά δεν τα έβγαλε γιατί είχα βάλει κλιματιστικό και το πάταγα και λίγο. 😀
                                      Τα 40-44 χλμ όμως τα βγάζει σε νορμάλ συνθήκες και οδήγηση.
                                      Έτσι και έχει κρύο όμως ή το "γονατίζεις" ή και τα δύο, τότε πέφτουν ακόμη περισσότερο. 🙂

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • S
                                        spi_duster last edited by

                                        Εξαιρετικος. Ειλικρινης και μεστος. Ναι φιλε σε παραδεχομαι.

                                        ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap @dettol last edited by

                                          @dettol said in TESLA FORUM:

                                          @gatoz said in TESLA FORUM:

                                          Σημερα παντως που γυριζα τεζλα #mono_dexia
                                          απαπαπα

                                          μα αφου οι τεσλακηδες ψηφιζουν κουλη, που να πηγαιναν; αριστερα; απαπαπαπα

                                          🙂

                                          Ναι αλλά το τιμόνι είναι αριστερά!

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • argyn
                                            argyn last edited by

                                            Την ολακαρδη συμπαράσταση και αγαπη μας στα πληρωματα των σκουρόχρωμων model y και 3 που περί 15:30 χθες καθαρή Δευτέρα προαυλιζονταν φέρνοντας δυσθυμα γυροβολιες ανάμεσα στους σταθμούς φόρτισης του, προς Αθήνα, ΣΕΑ Αταλάντης - πίσω από το πάρκινγκ των νταλικεριδων φυσικά.

                                            Ειναι αληθεια οτι με 5 πόντους λάσπες στην έξοδο του χωρου φόρτισης και με 10δες νταλικες παρκαρισμενες ολογυρα οι συνθήκες απείχαν από το ιδανικό της "ανώτερης μορφής μετακινησης" που τα πολυχρωμα παπαγαλακια μας πουλάνε συστηματικά.

                                            Ελπίζουμε τουλάχιστον η υπερασφαλης πχοιοτικοτητα του μετέπειτα ταξιδιού τους - τέρμα δεξια με 90 χαω, αντε και στην μεσαία με κανα 110 - να τους αποζημίωσε επαρκώς.

                                            D D 2 Replies Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 219
                                            • 220
                                            • 221
                                            • 222
                                            • 223
                                            • 487
                                            • 488
                                            • 221 / 488
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr