-
Για ταξίδια το Ντάστερ με το υγραέριο, θα είναι φτηνό στην κατανάλωση.
Μετά το Σουζούκι για να πηγαίνεις και εκτός δρόμου, έστω και αν ταλαιπωρείσαι εντός.
Το Μόκκα είναι μοντέρνο μέσα και έξω, αλλά έχει μικρούς χώρους.
Το Αιρκρος αν ήσουν πάνω από 1,85 ύψος και ήθελες και χώρους και άνεση στα ταξίδια, θα ήταν μονόδρομος.
Επειδή όμως η βενζίνη κοστίζει, γιατί δεν βλέπεις ένα ντίζελ.
Εστω και ένα επίπεδο εξοπλισμού πιο κάτω.
Θα είσαι περίπου σαν το υγραέριο, αλλά πολύ πιο άνετος και γρήγορος στο ταξίδι και στα προσπεράσματα.Δεν ξέρω τι οικογενειακές ανάγκες έχεις, αλλά άμα φτάνεις στα 23000, υπάρχουν μεγαλύτερα αυτοκίνητα στα 26000, ή το αυτόματο πετρέλαιο 2008 στα 27100.
-
Μου κανει εντυπωση που και ενας αλλος φιλος το σημειωσε αυτο , οτι το mokka θα πηγαινει πολυ καλα στον αυτοκινητοδρομο,γιατι με το αμαξι που ειχα φορτωμενο φουλ ζοριζοταν σε κατι κλισεις στην εθνικη και μετα τα 90-100 εφτανε πολλες στροφες εκαιγε πολυ,και εκαιγε παρα πολυ γενικα για ενα hatchback αμαξακι.Το vitara πιστευεις παρολο που ειναι 130 αλογα γιατι πιστευεις να ζοριζεται εντος πολής? Μηπως λογω μεγεθους οτι θα δυσκολευεσαι στο παρκινγκ και στα στενακια κτλ ή οτι θα καιει πολύ μέσα στην πόλη?Για τα diesel αρχικα κοιταγα παρα πολύ και για την οικονομια και για την αντοχη στα χιλιομετρα γιατι ηθελα ενα οχημα να το κρατησω παρα πολυ καιρο,αλλα γενικα ειχα πολλες παρεναισεις και απο μηχανικους κτλ οτι θα εχει πολλα προβληματα και ακριβα το diesel και ετσι αλλαξα πορεια.Για χώρους χρειαζομαι παρα πολύ και για μεταφορες πραγματων το γεμιζω κανω και ανακαινισεις στην επαρχεια και δουλειες και μεταφερω πραγματα συνεχεια κτλ.Ειμαι 1,83 αλλα γενικα δεν ειχα θεμα σε ανεση και στα 4 αυτοκινητα που ειδα ,μου φανηκαν και τεραστια εσωτερικα στην θεση του οδηγου.Ευχαριστω παρα πολυ για τις απαντησεις.
-
Βλακείες των μηχανικών.
Εχω το 3 αιρκρος σε αυτόματο ντίζελ, 4 χρόνων με 65000 χλμ και έχω κερδίσει σε σχέση με την βενζίνη ήδη πάνω από 3000 ευρώ.
Δηλαδή έχω βάλει 5 χρόνια μικτή ασφάλεια και τα σέρβις σε σχέση με την βενζίνη.
Επίσης τα mhev είναι μούφα υβριδικά, μόνο τα πλήρως υβριδικά βολεύουν στα μποτιλιαρίσματα, αλλά στα ταξίδια χάνουν πανηγυρικά από το ντίζελ.
Μπορείς να κάνεις επέκταση της 5ετούς εγγύησης από τα 60000 στα 100000 χλμ με μικρό κόστος και να ευχαριστηθείς τα ταξίδια σου.
Υπάρχει ένα θέμα με το δοχείο αντμπλού, που το καλύπτει η εγγύηση, αλλά και μετά την εγγύηση, αν κάνεις τα σέρβις στην αντιπροσωπεία, μέχρι τα 8 χρόνια και μέχρι τα 150000 χλμ πληρώνεις μόνο την εργασία.
Στα 150000 χλμ θα έχεις κερδίσει κάπου 8000 € σε σχέση με την βενζίνη.
Για μένα δες πόσο δίνουν το 3 αιρκρος ντίζελ στην μεσαία έκδοση plus, ως χειροκίνητο, γιατί έχει εκπτώσεις και νομίζω ότι εκεί κάπου στα 23000 θα το βρεις και δες και το 2008 στην βασική σε αυτόματο ντίζελ.
Απλά το ντίζελ το σταματάνε για να κατεβάσουν τους ρύπους οι εταιρείες και να στηρίξουν τα ηλεκτρικά, οπότε όσο προλαβαίνεις.
-
ΠΡΟΦΑΝΩΣ Βιτάρα, δεν υπάρχει ούτε σύγκριση ούτε συζήτηση!
ΥΓ: 130 άλογα έχει το C3, οχι 115, δεν υπάρχει με 115.
-
-
-
-
Για αυτά που λες μεταξύ των 4ων Vitara
-
Ευχαριστώ πολύ πολύ, θα μελετησω και θα τα επεξεργαστω με τις πολυτιμες πληροφοριες που μου εδωσες , γιατι θα ηθελα ενα οχημα για αρκετα παραπανω απο την περιοδο που καλυπτει η εγγυηση.
-
-
Ευχαριστώ πολύ πολύ, θα μελετησω και θα τα επεξεργαστω με τις πολυτιμες πληροφοριες που μου εδωσες , γιατι θα ηθελα ενα οχημα για αρκετα παραπανω απο την περιοδο που καλυπτει η εγγυηση.
Εεε τότε ξανά Βιτάρα μόνο, τα άλλα ούτε απέξω να περάσεις, εαν θες να το κρατήσεις πάνω από 4-5 χρόνια.
-
Καλησπέρα σε όλους! Ερώτησις,τι θα αγοράζατε αν είχατε αυτές τις επιλογές με περίπου τα ίδια χρήματα? Μεταξύ των τεσσάρων: citroen c3 aircross 1.200cc 115HP pπλούσια έκδοση , opel mokka 1.200 100HP βασική έκδοση, suzuki vitara 1.400cc 130HP βασική έκδοση , και dacia duster 1000cc 100HP βασική έκδοση,μπροσθιοκίνητα όλα και βενζίνη.Το citroen και το mokka ειναι με ελάχιστα χιλιόμετρα εταιρικά του 2023 ,τα άλλα δύο του κουτιού.Το θέλω για ταξίδια, σχεδόν εξ'ολοκλήρου εκτός πόλης,πιό αξιόπιστα, και πιο κατάλληλο για κάποια off-road χρήση, όσο κατάλληλο μπορεί να είναι ένα μη 4x4 SUV.Ευχαριστώ πολύ.
Μερικές επισημάνσεις που ίσως σε βοηθήσουν...
- C3 και Mokka έχουν τον ίδιο κινητήρα. Τον 1.2 puretech. Έχε υπόψη σου πως κατά καιρούς υπηρξαν θέματα με αυτόν, κυρίως σε μοντέλα έως το 2019. Για μετά δεν γνωρίζω.
- Το lpg από μόνο του είναι σοβαρό κίνητρο. Αν και το συγκεκριμένο μοτερ μάλλον είναι οριακό για το Duster.
- Ως κάτοχος Vitara θα σου πω ότι θα πάρεις εναν εξαιρετικο κινητήρα και ένα ευκολοδηγητο αυτοκίνητο με όλα τα συστήματα ασφαλειας. Μαζί με αυτά θα πάρεις πακέτο την μέτρια συναρμογή του και ένα εσωτερικό βγαλμένο από το χρονοντούλαπο της ιστορίας. Το mild hybrid είναι περισσότερο μαρκετινιστικο τρικ παρά ουσία. Και να βγει off η μπαταρία πάντως μετά την 5έτη εγγύηση (που είχα ακούσει πως στοιχιζει περισσότερα από 700€), λένε πως το αυτοκίνητο λειτουργει και χωρίς αυτήν (αλλά μάλλον δίχως το start & stop).
- Ψαξου λίγο με τις εγγυήσεις των δύο μεταχειρισμενων που κοιτάς. Να γνωρίζεις πως τα εταιρικά έχουν ευθύς εξαρχής μικρότερο χρονικό διάστημα εγγύησης σε σχέση με αυτά που πωλούνται σε ιδιώτες. Επίσης, τα 5 χρόνια που γράφεις μαλλον ειναι η εγγύηση της Stock Center, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
-
#mono_vitara
αθανατα
και τα μονα πραγματικα σουβ
ολα ταλλα ειναι για τον αχιλλεα τον διερμηνεαμακρυα απο γαλλικουρα, θα κλαψεις
-
και ήδη βρίσκεται πολλά χρόνια στην αγορά, οπότε αναμένεται αντικαταστάτης.
Επειδή βρίσκεται χρόνια στην αγορά δεν το λες απαραίτητα κακό. Iσα ίσα που το θεωρώ συν στα θέματα αξιοπιστίας.
Απλά το αναφέρω επειδή είπα και για τα άλλα 2 που έχουν παρουσιαστεί ήδη οι αντικαταστάτες τους. Δεν νομίζω ότι αντιμετωπίζουν θέματα νεότητας τα Suzuki. Έζησα 7.5 απροβληματιστα χρόνια με ένα baleno, που αγόρασα μόλις είχε βγει το 2016.
-
Vitara. Ακόμα και το 1.4 mild hybrid GL+. Έχει τρομερό μοτέρ και αξιοπρεπέστατη συμπεριφορά παντού. Καμία σύγκριση με τα χιλιάρια τρικύλινδρα που μας έχουν επιβάλει.
-
-
-
Το mild hybrid είναι περισσότερο μαρκετινιστικο τρικ παρά ουσία
Δεν ισχύει αυτό. Μειώνει έως και 20% την κατανάλωση στην πόλη
Ούτε καν.
Η Suzuki αναφέρει στην μπροσούρα της μια θεωρητική εξοικονόμηση 140 λίτρων ετησίως, αλλά δεν μπορώ να βρω με βάση ποιον αριθμό διανυθεντων χιλιομέτρων τα υπολογίζει. -
-
Έχω βρει κείμενο σε ιαπωνικά άρθρα που αναφέρουν πως εξοικονομεί έως και 20% ΣΕ ΑΣΤΙΚΟ κύκλο.
Μάλιστα σε αλλες μελέτες κόστους οφέλους τα mild hybrid έχουν υψηλότερο δείκτη απόδοσης σχετικά με τα full hybrid
ΑΓΟΡΑ SUV