-
Καλησπέρα σε όλους! Ερώτησις,τι θα αγοράζατε αν είχατε αυτές τις επιλογές με περίπου τα ίδια χρήματα? Μεταξύ των τεσσάρων: citroen c3 aircross 1.200cc 115HP pπλούσια έκδοση , opel mokka 1.200 100HP βασική έκδοση, suzuki vitara 1.400cc 130HP βασική έκδοση , και dacia duster 1000cc 100HP βασική έκδοση,μπροσθιοκίνητα όλα και βενζίνη.Το citroen και το mokka ειναι με ελάχιστα χιλιόμετρα εταιρικά του 2023 ,τα άλλα δύο του κουτιού.Το θέλω για ταξίδια, σχεδόν εξ'ολοκλήρου εκτός πόλης,πιό αξιόπιστα, και πιο κατάλληλο για κάποια off-road χρήση, όσο κατάλληλο μπορεί να είναι ένα μη 4x4 SUV.Ευχαριστώ πολύ.
-
suzuki vitara.
-
-
Αβλεπί Vitara!
-
vitara
-
Vitara για εκτός δρόμου. Αλλά πώς θα φτάσεις εκεί; Δεν θα πας από αυτοκινητόδρομο; Εκεί δεν είναι βασιλιάς το Vitara. Για εκεί θα επέλεγα Mokka.
-
Vitara για εκτός δρόμου. Αλλά πώς θα φτάσεις εκεί; Δεν θα πας από αυτοκινητόδρομο; Εκεί δεν είναι βασιλιάς το Vitara. Για εκεί θα επέλεγα Mokka.
Μεταξύ καινούριου και μεταχειρισμένου όμως, Δημήτρη μου; Μόνο και μόνο που είναι καινούριο το Βιτάρα, κερδίζει. Για να μην πούμε για το μοτέρ-κόσμημα που έχει.
-
Σωστό, αυτό είναι υπέρ, αν και λέει ελάχιστα χιλιόμετρα. Ας αξιολογήσει ο ίδιος πόσο τον απασχολεί το του κουτιού. Και πράγματι, το μοτέρ είναι διαμάντι, σε αντίθεση με του Opel που κάνει απλώς φασαρία. Αλλά το Mokka κρατάει 150άρες στον αυτοκινητόδρομο λες και είναι χάτσμπακ. Και σίγουρα έχει καλύτερη απτή ποιότητα, ηχομόνωση και θόρυβο κύλισης σε σχέση με το Suzuki. Ας τα βάλει κάτω όλα να πάρει την καλύτερη απόφαση.
-
Το Vitara στη βασική του έκδοση χάνει το βαθμό του πλεονέκτημα (με λένε τετρακίνηση). Αλλά έχει πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα που δεν έχουν τα άλλα.
Το aircross στην πλούσια του, λογικά έχει και grip control.
Η επιλογή είναι προσωπική, εγώ δεν θα έδινα τόσα λεφτά για μεταχειρισμένο, εκτός αν γνώριζα τον εταιρικό χρήστη.
-
Duster εννοούμε το νέο; Βγάζει 100 πλέον με βενζίνη; έβγαζε 91. Γιατί όχι lpg;
Μεταξύ αυτών που λες duster lpg.
Αν παρέλειψες σκόπιμα το lpg, mokka γιατί μάλλον ο @dimsabas ξέρει καλύτερα. -
Οποιο σου αρεσει , εγω θα προτιμουσα το ΜΟΚΚΑ κουτιου αλλά βασει των δεδομενων που αναφερεις μαλλον vitara ή εναλλακτικα το duster. Το c3 aircross το θεωρώ κακασχημο
-
Το Crossland με IntelliGrip δεν πήγαινε άσχημα εκτός δρόμου. Κι έχεις πολύ καλούς χώρους. Ας το δει εδώ:
-
Με αυτά τα δεδομένα εγώ θα διάλεγα Vitara
1ο επειδή είναι καινούργιο και
2ο λόγω κινητήρα.Προσωπικά βρίσκω λίγα τα 100 άλογα για το βάρος των υπολοίπων. Είχα για μια βδομάδα το 2008 με τον 1.2 100hp και ήταν ανεπαρκής.
Αν μπορούσες να δώσεις και τα επιπλέον 2400€ για την έκδοση GL+ θα ήταν ολοκληρωμένη πρόταση.
Επίσης για C3 και duster, έχει ήδη παρουσιαστεί η επόμενη γενιά, οπότε έχουν ένα επιπλέον αρνητικό.
Το Mokka είναι το πιο φρέσκο και όμορφο εξωτερικό και εσωτερικά, αλλά με μικρούς χώρους.
Το Vitara είναι το δεύτερο ομορφότερο, αλλά και αυτό δεν έχει χώρους και ήδη βρίσκεται πολλά χρόνια στην αγορά, οπότε αναμένεται αντικαταστάτης.
-
-
Καλησπέρα σε όλους! Ερώτησις,τι θα αγοράζατε αν είχατε αυτές τις επιλογές με περίπου τα ίδια χρήματα? Μεταξύ των τεσσάρων citroen c3 aircross 1.200cc 115HP pπλούσια έκδοση , opel mokka 1.200 100HP βασική έκδοση, suzuki vitara 1.400cc 130HP βασική έκδοση , και dacia duster 1000cc 100HP βασική έκδοση,μπροσθιοκίνητα όλα και βενζίνη.Το citroen και το mokka ειναι με ελάχιστα χιλιόμετρα εταιρικά του 2023 ,τα άλλα δύο του κουτιού.Το θέλω για ταξίδια, σχεδόν εξ'ολοκλήρου εκτός πόλης,πιό αξιόπιστα, και πιο κατάλληλο για κάποια off-road χρήση, όσο κατάλληλο μπορεί να είναι ένα μη 4x4 SUV.Ευχαριστώ πολύ.
Η ψήφος μου πέφτει στο βιταρα, αλλά off roading χωρίς τετρακίνηση δεν..... εκτός αν εννοείς χαλαρό χωματόδρομο. Εκεί όλα τα σουβακια θα σε πάνε.
-
Οποιο σου αρεσει , εγω θα προτιμουσα το ΜΟΚΚΑ κουτιου αλλά βασει των δεδομενων που αναφερεις μαλλον vitara ή εναλλακτικα το duster. Το c3 aircross το θεωρώ κακασχημο
Χαχαχα και γω αυτό είναι το πρώτο που σκεφτομαι να απορριψω ,λόγω οτι δεν μου αρέσει καθόλου εσωτερικά,ουτε εξωτερικά.
-
Με αυτά τα δεδομένα εγώ θα διάλεγα Vitara
1ο επειδή είναι καινούργιο και
2ο λόγω κινητήρα.Προσωπικά βρίσκω λίγα τα 100 άλογα για το βάρος των υπολοίπων. Είχα για μια βδομάδα το 2008 με τον 1.2 100hp και ήταν ανεπαρκής.
Αν μπορούσες να δώσεις και τα επιπλέον 2400€ για την έκδοση GL+ θα ήταν ολοκληρωμένη πρόταση.
Επίσης για C3 και duster, έχει ήδη παρουσιαστεί η επόμενη γενιά, οπότε έχουν ένα επιπλέον αρνητικό.
Το Mokka είναι το πιο φρέσκο και όμορφο εξωτερικό και εσωτερικά, αλλά με μικρούς χώρους.
Το Vitara είναι το δεύτερο ομορφότερο, αλλά και αυτό δεν έχει χώρους και ήδη βρίσκεται πολλά χρόνια στην αγορά, οπότε αναμένεται αντικαταστάτης.
Ευχαριστώ πολύ, και εγώ έχω κολήσει με το mokka, λόγω οτι έχω πάθει πλακα με το εσωτερικό το design μπροστα της κονσολας ,έφαγα γερο σκάλωμα επειδη ειμαι περιεργος σε αυτα και προσπαθω να ξεκολλησω ,με το στυλ ανθρακώνυμα με το σχημα το φουτουριστικο και ολο το στυλ μεσα μεχρι τις ποτηροθηκες κτλ, και εξωτερικα παρα πολυ μου αρεσει που μου μοιαζει λιγο σαν muscle car με τα φωτα, ειναι πανεμορφο, αλλα είμουν μεταξυ duster kai vitara λογω οτι το χρειαζομαι το αμαξι και σαν ψιλοεργαλειο,μου φαινεται και απο το design με παραπεμπει σε πολης το mokka και μονο και μονο απο το design. Συγνωμμη ξεχασα να πω οτι το duster ειναι και lpg.Μπορει να έχει θεμα οτι θα χαλασει ο κινητηρας βενζινης λογω αυτου ή θα εχει προβλημα και ο κινητηρας lpg ? Και για το vitara φοβαμαι επειδη η μπαταρια που ειναι του υβριδικου αν χαλασει μου ειπαν οτι παει 700 ευρω.Να πω οτι το vitara παει περιπου 23 ,το duster και το citroen 22, και το mokka 20 , το mokka εχει ελαχιστα χλμ δηλαδη 6 χιλιαδες.To vitara ειναι με τον GL PLUS έκδοση έκανα λάθος δεν είναι η βασική έκδοση.Ευχαριστω πολυ και παλι.
-
@antonakis said in ΑΓΟΡΑ SUV:
Το Vitara στη βασική του έκδοση χάνει το βαθμό του πλεονέκτημα (με λένε τετρακίνηση). Αλλά έχει πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα που δεν έχουν τα άλλα.
Το aircross στην πλούσια του, λογικά έχει και grip control.
Η επιλογή είναι προσωπική, εγώ δεν θα έδινα τόσα λεφτά για μεταχειρισμένο, εκτός αν γνώριζα τον εταιρικό χρήστη.
Ευχαριστώ ,και γω επειδη είχα μεταχειρισμένο και έβγαλε απειρα προβληματα, σκεφτομαι να παρω επιτελους ενα καινουριο ουτε καν να εχει ελαχιστα χιλιομετρα.
-
Αν χαλάσει η μπαταρία μέσα στην εγγύηση δεν έχεις να πληρώσεις κάτι.
Τα άλλα τα μεταχειρισμένα αν χαλάσει κάτι το πληρώνεις με το καλημέρα και δεν έχουν ακουστεί και τα καλύτερα για τα 12ρια μοτέρ που φοράνε. -
Αν χαλάσει η μπαταρία μέσα στην εγγύηση δεν έχεις να πληρώσεις κάτι.
Τα άλλα τα μεταχειρισμένα αν χαλάσει κάτι το πληρώνεις με το καλημέρα και δεν έχουν ακουστεί και τα καλύτερα για τα 12ρια μοτέρ που φοράνε.Ευχαριστώ πολύ.Για το mokka μου είπαν οτι μου δινουν 5 έτη γραπτή εργοστασιακή εγγύηση, στην opel που με παρεμπεψαν και μου έβγαλα απο την opel ,μια προσφορα για το stock center την μαντρα.Για το citroen που το έχω σαν πιο δεύτερη επιλογή έχει 4 χρόνια εγγύηση επειδή είναι του 2023.Κατάλαβα, και μενα το mokka και το citroen ακομα μου φαίνονται οτι ίσως να μην είναι και πολύ επαρκή τα 100 άλογα του mokka και εστω και τα 110 άλογα του citroen και είναι και λίγα κυβικά και μου φαίνεται περίεργο επειδή ειχα ένα 1400 κυβικα 80 άλογα κινητήρα,και δεν εκαιγε και δεν καιει σταγονα λαδι, ουτε εχει κανενα προβλημα, και έχω ακούσει οτι μπορει να μην εχει πολύ αντοχή τετοιος κινητηρας,τοσο πιεσμενος.Ενω το vitara ειναι 1.400 130 άλογα.Στην dacia επειδη στην suzuki ξεχασα να το ρωτήσω, μου ειπαν οτι αν παθει κατι η μπαταρια δεν το καλυπτει η εγγυηση, αλλα θα ξαναρωτησω. Ευχαριστω πολυ και παλι.
ΑΓΟΡΑ SUV