Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 370
    • 371
    • 372
    • 373
    • 374
    • 526
    • 527
    • 372 / 527
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    242
    10538
    546537
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      terryp117 @groover1972 last edited by

      @groover1972 said in Toyota Corolla Cross:

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      @zt13 said in Toyota Corolla Cross:

      Επίσης η ποιότητα κύλισης του QQ E-Power σε σύγκριση με την CC 2.0 είναι πολύ ανώτερη κατά την γνώμη μου μιας και έκανα td τα QQ E-power, CC 2.0, H-RV & το καινούργιο το C-HR. Μόνο το C-HR κάπως πλησίαζε το QQ (καλυτερα κρατήματα και τιμόνι). Τα υπόλοιπα ήταν πολύ θορυβώδη (ελέω CVT) και οδηγικά ψιλοαδιάφορα (πάντα κατα την γνώμη μου). Εάν το QQ είχε λίγο καλύτερη κατανάλωση δεν θα είχε αντίπαλο στην κατηγορία του αλλά είναι περισσότερο αμάξι απ΄όλα τα παραπάνω.

      ΕΓΩ ΠΗΓΑ για να πάρω το νέο chr που είχε και αυτοκίνητα σχετικά γρήγορα και με απογοήτευσε σε ότι αφορά την ποιότητα κύλισης απέναντι στο κκ...!!! Γιαυτό και πήγα τελικά στο κκ...!!! Το βρήκα αρκετά πιο θορυβώδες σε αυτόν τον τομέα το chr, επίσης πιο σκληρό για τα γούστα μου, χωρίς να έχει καλύτερο τιμόνι από το κκ ,είδα κάποια πράγματα που δεν μου άρεσαν, όπως τα ψεύτικα χερούλια των θυρών εξωτερικά, το περίμενα καλύτερο.
      Ίσως να με επηρέασε και το κλειστοφοβικό που έχει,δεν τα κατάφεραν και πολύ σε αυτό, είναι πιο νεανικό αυτοκίνητο από ότι θα ήθελε κάποιος που πλησιάζει τα 70, σε όλα του, δεν θα το χαρακτήριζα με τίποτε ως οικογενειακό, δηλαδή θέλει πολλές υποχωρήσεις για να μπει μέσα μία τετραμελής οικογένεια, το xceed π.χ. το βρήκα πιο καλό, πιο άνετο και αρκετά πιο ήσυχο στο ταξίδι, ΟΜΩΣ εκείνο είχε άλλα. Μοτέρ που κατανάλωνε πολύ,επίσης ερχόταν καινούργιο με αλλαγές και λιγότερα άλογα λόγω μάλλον ρύπων και κατανάλωσης, αλλά και ένα περίεργο καθεστώς, 7 χρόνια εγγύηση με κάποιο όριο χλμ. δεν θυμάμαι ακριβώς, αλλά η μπαταρία που το χαρακτήριζε ως υβριδικό η δεύτερη, ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ εγγύηση, κόστος κοντά στα 1000 ευρώ αν πάθαινε κάτι...!! Αυτές οι μπαταρίες τελικά μπήκαν σε όλους τους κατασκευαστές για να περνάνε τις προδιαγραφές ρύπων μόνο..??!!
      Η ίδια μπαταρία στα Χιουντάι 5 χρόνια εγγύηση με απεριόριστα χλμ....!!!
      Χρέωναν δε προκαταβολικά τα 5 χρόνια δωρεάν σέρβις που έδιναν στην Κία, πράγμα το οποίο διαφήμιζαν ,αλλά εάν δεν ήθελες κατόπιν αφαιρούσαν 1000 ευρώ...!!! Τώρα τι δωρεάν σέρβις ήταν αυτά που τα πλήρωνες προκαταβολικά..??!! Κι αν κάποιος πουλούσε το αυτοκίνητο πριν την πενταετία..??!! Μάρκετινγκ, αλλά κι οι καταναλωτές δεν τρώνε κουτόχορτο...!!! Καμμιά φορά αυτοί που ασχολούνται με το μάρκετινγκ πετυχαίνουν τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που επιδιώκουν...!!!
      Εμένα προσωπικά με έδιωξαν με αυτό το τρυκ που κάνουν...!!!
      Είδα και το Σπόρτατζ, πιο ακριβό από όλα,πιο νέο και πιο φουτουριστικό με ταμπλώ μεγάλο με τις δύο οθόνες παράλληλες σαν τζαμαρία, με μειονέκτημα όμως ,παράδειγμα δεν είχε χωριστούς διακόπτες για τον κλιματισμό, το γνωστό θέμα που έχει και η πεζώ που ψάχνεσαι μέσα από την οθόνη αφής να αλλάξεις τις θερμοκρασίες του κλιματισμού την ώρα που κινείσαι..!!
      Το πολύ το γκατζετάκι, έκανε τα αυτοκίνητα υπολογιστές, αλλά τους ξέφυγαν πράγματα,χάθηκε σε πολλά σημεία η πρακτικότητα...!!
      Πολλή μεγάλο ρόλο για την επιλογή μου έπαιξε για μένα η κατασκευή του κκ στην Ιαπωνία όταν το έμαθα, το θεωρώ πολύ μεγάλο πλεονέκτημα, παρότι πλέον είναι πολύ σπάνιο πράγμα, όλοι οι Ιάπωνες άνοιξαν εργοστάσια παντού..!!
      Όπως και το Μάζντα cx 30 που προσπάθησα να το βρω, αλλά η αντιπροσωπεία δυστυχώς δεν είναι τόσο απλωμένη, μεγάλη αναμονή και έχοντας στο μυαλό ότι κάποια στιγμή στην Ελλάδα εξαφανίστηκε για χρόνια, παραιτήθηκα από την προσπάθεια παρότι μου άρεσε πολύ το αυτοκίνητο. Σκέφθηκα ότι τα πιθανά προβλήματα που θα είχα, αν συνέβαινε κάτι, π.χ. μία τράκα να χρειάζομαι ανταλλακτικά, θα ήταν χειρότερα από το να απολαύσω το αυτοκίνητο για τις αρετές του, όλα αυτά με απέτρεψαν από την αγορά του..!!
      Την τελευταία φορά που βρήκα ιαπωνικό προιόν ήταν όταν κάποια στιγμή πριν αρκετά χρόνια αγόρασα μία μοτό Γιαμάχα, XTZ 1200 SUPER TENERE, ήρθε κατευθείαν από το Τόκιο όπως έγραφε και στο κουτί, οι Ιάπωνες ακόμα και σήμερα διαθέτουν αυτήν την ευαισθησία, του να κάνουν χαρακίρι αν τους ξεφύγει κάτι στραβό, νομίζω πως είναι θέμα κουλτούρας του λαού τους..!!
      Κάνοντας αυτήν την αγορά, παρέβλεψα 2-3 πράγματα που παρείχαν άλλα αυτοκίνητα με παρόμοια τιμή και χαρακτηριστικά, υπέρ της αξιοπιστίας του ,του ονόματος Τουότα αλλά και της ποιότητας την οποία διαθέτει, διότι σε τελική ανάλυση δεν αγοράζουμε γκάτζετ αλλά αυτοκίνητο...!!!
      Πιστεύω πως η Τουότα παρέχει την υβριδική τεχνολογία της σήμερα, ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΗ ΤΙΜΗ..

      ούτε ο Toyoda δεν γράφει έτσι. Έλα πες μας, γιατί τόσο πάθος. Σου λείπει η ανθρώπινη ζεστασιά;

      ΦΙΛΕ ΜΟΥ, μπήκα στο σάιτ μετά από 4 χρόνια για να βοηθηθώ από τους κατόχους του κκ, να ενημερωθώ για κάποια πράγματα, να πάρω πληροφορίες και να πω κι εγώ την άποψη μου για το αυτοκίνητο και κάποια άλλα που δοκίμασα ψάχνοντας για να αλλάξω αυτοκίνητο, μάλιστα λίγες μόνο μέρες πριν το παραλάβω...!!!
      ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ...!!!
      ΕΣΥ ΑΡΑΓΕ ΓΙΑΤΙ ΜΠΑΙΝΕΙΣ..??!!
      Νοιώθεις την ανάγκη να πλακώνεσαι διαδικτυακά...???!!!
      Αν όχι γράψε την άποψη σου σε αυτά που παρέθεσα να την κουβεντιάσουμε......

      G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        terryp117 @fanis75 last edited by

        @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

        @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

        Μωρε γρηγορο ειναι αλλα σε μια στροφοδιαδρομη θελετε να μου πειτε πως εχει τις δυνατοτητες το σετ απ του (αναρτηση/πλαισιο) να αποδωσει?

        Nαι τις έχει, γιατί έχει εξαιρετική ανάρτηση, η οποία αν και γέρνει προσφέρει πολύ καλό ελέγχο του αμαξώματος. Το έχω πιέσει στις στροφές στον βομβαρδισμένο δρόμο με στροφές προς το σπήλαιο της Παιανίας (για όποιον ξέρει). Στρίβει εξαιρετικά, δεν το περιμένεις από τον όγκο του. Σπορ δεν είναι (όπως και τα περισσότερα περίπτερα!!), αλλά στρίβει πολύ καλά, καλύτερα από κάποια χαμηλά της κατηγορίας.

        ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ, να κουβεντιάζουμε για το πόσο στριφτερό, σπορ, γρήγορο κ.λπ. είναι το κκ..!!
        Όποιος το αγοράζει γιαυτό είναι τράτζικ..!! Το αν το αυτοκίνητο μπορεί να προσφέρει κάποια πράγματα σε αυτόν τον τομέα ,θεωρώ πως είναι άλλο πράγμα, κάνει τον οδηγό να νοιώθει ασφάλεια αν το πιέσει κάποια στιγμή. ΔΕΝ ΠΡΟΔΙΑΘΕΤΕΙ κανέναν όμως να το οδηγήσει σπορτίβικα..!!!
        Που ακούστηκε αυτό, υβριδικό δίλιτρο τζιπ και σπορ οδήγηση..!!
        Βέβαια το ότι είναι γρήγορο και παρέχει ενεργητική ασφάλεια καλή και λόγω επιτάχυνσης αλλά και λόγω καλού κρατήματος αναλογικά με το σκάφος και τα 16 εκατοστά από το έδαφος που απέχει, δεν θα του το αρνηθούμε.
        Απλά αν θέλεις να οδηγείς με αυτόν τον τρόπο και πήρες κκ έκανες ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗ, όχι ότι δεν θα τα καταφέρει αν χρειαστεί...!!
        Όμως να συζητάμε για σπορ οδήγηση ,στρίψιμο και ότι άλλο με αυτό το λεωφορείο, ε είμαστε εκτός θέματος, ξεφύγαμε..!!
        Ας εκθειάσουμε τα άλλα προσόντα του, την κατανάλωση, την ποιότητα κύλισης του,την τετρακίνηση π.χ. δεν την πήρα για να κρατάει καλά όταν στρίβει αν το πιέσω όπως γράψατε, αλλά για να βγω σε κανένα χιόνι μια και ανεβαίνω στο βουνό ή σε καμμιά λάσπη αν χρειαστεί, εννοείται με κάποιο κατάλληλο ελαστικό...!!!

        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • cirus
          cirus @terryp117 last edited by

          @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

          @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

          @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

          Μωρε γρηγορο ειναι αλλα σε μια στροφοδιαδρομη θελετε να μου πειτε πως εχει τις δυνατοτητες το σετ απ του (αναρτηση/πλαισιο) να αποδωσει?

          Nαι τις έχει, γιατί έχει εξαιρετική ανάρτηση, η οποία αν και γέρνει προσφέρει πολύ καλό ελέγχο του αμαξώματος. Το έχω πιέσει στις στροφές στον βομβαρδισμένο δρόμο με στροφές προς το σπήλαιο της Παιανίας (για όποιον ξέρει). Στρίβει εξαιρετικά, δεν το περιμένεις από τον όγκο του. Σπορ δεν είναι (όπως και τα περισσότερα περίπτερα!!), αλλά στρίβει πολύ καλά, καλύτερα από κάποια χαμηλά της κατηγορίας.

          Που ακούστηκε αυτό, υβριδικό δίλιτρο τζιπ και σπορ οδήγηση..!!

          Όμως να συζητάμε για σπορ οδήγηση ,στρίψιμο και ότι άλλο με αυτό το λεωφορείο, ε είμαστε εκτός θέματος, ξεφύγαμε..!!
          Ας εκθειάσουμε τα άλλα προσόντα του, την κατανάλωση, την ποιότητα κύλισης του,την τετρακίνηση π.χ. δεν την πήρα για να κρατάει καλά όταν στρίβει αν το πιέσω όπως γράψατε, αλλά για να βγω σε κανένα χιόνι μια και ανεβαίνω στο βουνό ή σε καμμιά λάσπη αν χρειαστεί, εννοείται με κάποιο κατάλληλο ελαστικό...!!!

          Μια χαρά τα γράφεις, έτσι είναι

          Ενα πολύ καλό αμάξι είναι και VFM

          τωρα αν κάποιοι έχουν ονειρώξεις και γράφουν για οδηγικες συγκινήσεις επειδη είναι γρήγορο(σχετικα) σε μια ευθεια..... εγώ απαντησα ήδη πως αυτό προκαλεί γέλωτα και τιποτα παραπάνω. Αν δεν εγραφε κάποιος κατι τέτοιο δεν θα αρνιόμουν σιγουρα ότι είναι σβέλτο και όλα τα υπολοιπα που γράφεις.

          Cirus the virus

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            groover1972 @terryp117 last edited by

            @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

            @groover1972 said in Toyota Corolla Cross:

            @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

            @zt13 said in Toyota Corolla Cross:

            Επίσης η ποιότητα κύλισης του QQ E-Power σε σύγκριση με την CC 2.0 είναι πολύ ανώτερη κατά την γνώμη μου μιας και έκανα td τα QQ E-power, CC 2.0, H-RV & το καινούργιο το C-HR. Μόνο το C-HR κάπως πλησίαζε το QQ (καλυτερα κρατήματα και τιμόνι). Τα υπόλοιπα ήταν πολύ θορυβώδη (ελέω CVT) και οδηγικά ψιλοαδιάφορα (πάντα κατα την γνώμη μου). Εάν το QQ είχε λίγο καλύτερη κατανάλωση δεν θα είχε αντίπαλο στην κατηγορία του αλλά είναι περισσότερο αμάξι απ΄όλα τα παραπάνω.

            ΕΓΩ ΠΗΓΑ για να πάρω το νέο chr που είχε και αυτοκίνητα σχετικά γρήγορα και με απογοήτευσε σε ότι αφορά την ποιότητα κύλισης απέναντι στο κκ...!!! Γιαυτό και πήγα τελικά στο κκ...!!! Το βρήκα αρκετά πιο θορυβώδες σε αυτόν τον τομέα το chr, επίσης πιο σκληρό για τα γούστα μου, χωρίς να έχει καλύτερο τιμόνι από το κκ ,είδα κάποια πράγματα που δεν μου άρεσαν, όπως τα ψεύτικα χερούλια των θυρών εξωτερικά, το περίμενα καλύτερο.
            Ίσως να με επηρέασε και το κλειστοφοβικό που έχει,δεν τα κατάφεραν και πολύ σε αυτό, είναι πιο νεανικό αυτοκίνητο από ότι θα ήθελε κάποιος που πλησιάζει τα 70, σε όλα του, δεν θα το χαρακτήριζα με τίποτε ως οικογενειακό, δηλαδή θέλει πολλές υποχωρήσεις για να μπει μέσα μία τετραμελής οικογένεια, το xceed π.χ. το βρήκα πιο καλό, πιο άνετο και αρκετά πιο ήσυχο στο ταξίδι, ΟΜΩΣ εκείνο είχε άλλα. Μοτέρ που κατανάλωνε πολύ,επίσης ερχόταν καινούργιο με αλλαγές και λιγότερα άλογα λόγω μάλλον ρύπων και κατανάλωσης, αλλά και ένα περίεργο καθεστώς, 7 χρόνια εγγύηση με κάποιο όριο χλμ. δεν θυμάμαι ακριβώς, αλλά η μπαταρία που το χαρακτήριζε ως υβριδικό η δεύτερη, ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ εγγύηση, κόστος κοντά στα 1000 ευρώ αν πάθαινε κάτι...!! Αυτές οι μπαταρίες τελικά μπήκαν σε όλους τους κατασκευαστές για να περνάνε τις προδιαγραφές ρύπων μόνο..??!!
            Η ίδια μπαταρία στα Χιουντάι 5 χρόνια εγγύηση με απεριόριστα χλμ....!!!
            Χρέωναν δε προκαταβολικά τα 5 χρόνια δωρεάν σέρβις που έδιναν στην Κία, πράγμα το οποίο διαφήμιζαν ,αλλά εάν δεν ήθελες κατόπιν αφαιρούσαν 1000 ευρώ...!!! Τώρα τι δωρεάν σέρβις ήταν αυτά που τα πλήρωνες προκαταβολικά..??!! Κι αν κάποιος πουλούσε το αυτοκίνητο πριν την πενταετία..??!! Μάρκετινγκ, αλλά κι οι καταναλωτές δεν τρώνε κουτόχορτο...!!! Καμμιά φορά αυτοί που ασχολούνται με το μάρκετινγκ πετυχαίνουν τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που επιδιώκουν...!!!
            Εμένα προσωπικά με έδιωξαν με αυτό το τρυκ που κάνουν...!!!
            Είδα και το Σπόρτατζ, πιο ακριβό από όλα,πιο νέο και πιο φουτουριστικό με ταμπλώ μεγάλο με τις δύο οθόνες παράλληλες σαν τζαμαρία, με μειονέκτημα όμως ,παράδειγμα δεν είχε χωριστούς διακόπτες για τον κλιματισμό, το γνωστό θέμα που έχει και η πεζώ που ψάχνεσαι μέσα από την οθόνη αφής να αλλάξεις τις θερμοκρασίες του κλιματισμού την ώρα που κινείσαι..!!
            Το πολύ το γκατζετάκι, έκανε τα αυτοκίνητα υπολογιστές, αλλά τους ξέφυγαν πράγματα,χάθηκε σε πολλά σημεία η πρακτικότητα...!!
            Πολλή μεγάλο ρόλο για την επιλογή μου έπαιξε για μένα η κατασκευή του κκ στην Ιαπωνία όταν το έμαθα, το θεωρώ πολύ μεγάλο πλεονέκτημα, παρότι πλέον είναι πολύ σπάνιο πράγμα, όλοι οι Ιάπωνες άνοιξαν εργοστάσια παντού..!!
            Όπως και το Μάζντα cx 30 που προσπάθησα να το βρω, αλλά η αντιπροσωπεία δυστυχώς δεν είναι τόσο απλωμένη, μεγάλη αναμονή και έχοντας στο μυαλό ότι κάποια στιγμή στην Ελλάδα εξαφανίστηκε για χρόνια, παραιτήθηκα από την προσπάθεια παρότι μου άρεσε πολύ το αυτοκίνητο. Σκέφθηκα ότι τα πιθανά προβλήματα που θα είχα, αν συνέβαινε κάτι, π.χ. μία τράκα να χρειάζομαι ανταλλακτικά, θα ήταν χειρότερα από το να απολαύσω το αυτοκίνητο για τις αρετές του, όλα αυτά με απέτρεψαν από την αγορά του..!!
            Την τελευταία φορά που βρήκα ιαπωνικό προιόν ήταν όταν κάποια στιγμή πριν αρκετά χρόνια αγόρασα μία μοτό Γιαμάχα, XTZ 1200 SUPER TENERE, ήρθε κατευθείαν από το Τόκιο όπως έγραφε και στο κουτί, οι Ιάπωνες ακόμα και σήμερα διαθέτουν αυτήν την ευαισθησία, του να κάνουν χαρακίρι αν τους ξεφύγει κάτι στραβό, νομίζω πως είναι θέμα κουλτούρας του λαού τους..!!
            Κάνοντας αυτήν την αγορά, παρέβλεψα 2-3 πράγματα που παρείχαν άλλα αυτοκίνητα με παρόμοια τιμή και χαρακτηριστικά, υπέρ της αξιοπιστίας του ,του ονόματος Τουότα αλλά και της ποιότητας την οποία διαθέτει, διότι σε τελική ανάλυση δεν αγοράζουμε γκάτζετ αλλά αυτοκίνητο...!!!
            Πιστεύω πως η Τουότα παρέχει την υβριδική τεχνολογία της σήμερα, ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΗ ΤΙΜΗ..

            ούτε ο Toyoda δεν γράφει έτσι. Έλα πες μας, γιατί τόσο πάθος. Σου λείπει η ανθρώπινη ζεστασιά;

            ΦΙΛΕ ΜΟΥ, μπήκα στο σάιτ μετά από 4 χρόνια για να βοηθηθώ από τους κατόχους του κκ, να ενημερωθώ για κάποια πράγματα, να πάρω πληροφορίες και να πω κι εγώ την άποψη μου για το αυτοκίνητο και κάποια άλλα που δοκίμασα ψάχνοντας για να αλλάξω αυτοκίνητο, μάλιστα λίγες μόνο μέρες πριν το παραλάβω...!!!
            ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ...!!!
            ΕΣΥ ΑΡΑΓΕ ΓΙΑΤΙ ΜΠΑΙΝΕΙΣ..??!!
            Νοιώθεις την ανάγκη να πλακώνεσαι διαδικτυακά...???!!!
            Αν όχι γράψε την άποψη σου σε αυτά που παρέθεσα να την κουβεντιάσουμε......

            Αγαπητέ, μπήκες μετά από καιρό και καλά έκανες.

            Τα σεντόνια με τη διαφήμιση της Toyota, τι τα θέλεις. Λες να χρειάζεται το συγκεκριμένο αυτοκίνητο διαφήμιση; Πουλάει σαν ζεστό ψωμί.

            Κατανοώ το ότι σου αρέσει να γράφεις ( κάτι το οποίο το ξέρεις να το κάνεις και φαίνεται), αλλά νομίζω ότι κουράζεις με τα απανωτά κοπλιμέντα για ένα αυτοκίνητο. Αν ήταν γυναίκα, τι θα έγραφες ας πούμε.

            Και αν κοιτάξεις τις αναρτήσεις μου, σβήνω φωτιές και δεν τις ανάβω. Μην φωνάζεις λοιπόν και ηρέμησε. Πες μας και κανένα μείον του αυτοκινήτου να ξέρουμε ή δικό σου εν αναγκει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • cirus
              cirus @nekman last edited by cirus

              @nekman said in Toyota Corolla Cross:

              @cirus said in Toyota Corolla Cross:

              @nekman said in Toyota Corolla Cross:

              @cirus said in Toyota Corolla Cross:

              @nekman said in Toyota Corolla Cross:

              Πάντως ακόμη και αν μερικοί πιστεύουν οτι είναι ΑΝΟΗΤΟ, το ΚΚ είναι για να παίζεις με το γκάζι...
              Και είναι πραγματικά απόλαυση αυτό!

              Τι ακριβώς εννοεις?

              Οτι είναι απολαυστικά γρήγορο και εχει πολύ γκάζι????

              αν ναι είμαι στους μερικους και πρέπει να οδηγήσεις κάποια αμάξια που μπορεις να το πεις πραγματικά αυτό και όχι να προκαλέσεις γέλωτα

              Και δεν εννοώ οτι είναι αργό με 197 αλογα. Αλλά δεν είναι και γρήγορο. Επισης είναι βάρκα δεν είναι για σπορ οδήγηση. Και για να μην παρεξηγηθω. Πολύ καλό αμάξι το λογίζω αλλά λέξεις , σπορ , γκάζι, και απολαυση από το γκάζι μου προκαλούν γέλωτα για το ψψ

              To CC είναι γρήγορο με τα 7,2 στα 100, αυτό δεν μπορεί να διαψευστεί.
              Σίγουρα δεν είναι σπόρ κατηγορίας, δεν είπα κάτι τέτοιο, αλλά όσοι λένε ότι δεν είναι γρήγορο μάλλον δεν το έχουν οδηγήσει.
              Γέλωτα πάντως μου προκαλεί εμένα η έκφραση αυτών που στον δρόμο, προκαλούν και διαπιστώνουν ότι το CC είναι πιο σβέλτο από το δικό τους ευρωπαικό suv.
              Και να μην ξεχνάμε και την, κατά την γνώμη μου, VFM αξία του.

              Ανακατεύεις διάφορα άσχετα πράγματα μαζί . Μίλησε κανένας για το VFM ??? Εννοείται ότι είναι VFM γι'αυτό το αγοράζουν πολλοί. Το αυτοκίνητο αξίζει τα χρήματα του και είναι μια πολύ καλή επιλογή ποτέ δεν έγραψα το αντίθετο.

              Γρήγορη οδήγηση δεν είναι το 0-100 εκτός αν δεν έχεις οδηγήσει αυτοκίνητα που στρίβουν κιόλας και δεν πάνε βάρκα γυαλο στις στροφές. Οπότε το απόλαυση που έγραψες αν πάει στο 7,2 στην ευθεία από στάση οκ, τι να σου πω και γω. Μάλλον απέχει πολύ το τι εννοούμε απόλαυση......... Αλλά αν το επιχείρημα σου ειναι ότι δεν είναι αργό στην ευθεία άρα είναι γρήγορο πάω πάσο. Αν αυτό λες εσύ γρήγορο οκ.

              Εγώ σταματάω εδώ. Αν είναι να προκαλείς γέλιο μιλώντας για επιδόσεις και απόλαυση στο cc κάντο με τους υπόλοιπους.

              Γέλιο προκαλεί το μένος που έχεις με όποιον μιλάει και λέει κάτι για τις επιδόσεις του CC και να προσπαθείς να πείσεις με τις προσωπικές σου απόψεις.
              Προφανώς είσαι κάποιου άλλου στρατοπέδου υποστηρικτής ( τι να πω ) και δεν αντέχεις να ακούς άλλες απόψεις.
              Προσωπικά, δεν θέλω να περιαυτολογώ, αλλά μετά από την ειρωνική σου διάθεση στο γραπτό σου λόγο, πίστεψε με, μετά από αρκετά κύπελα και πολλές συμμετοχές με διακρίσεις σε αγώνες rally raid , γνωρίζω και τι σημαίνει γρήγορη οδήγηση και τι σημαίνει γρήγορο αυτοκίνητο.
              Σταματάω λοιπόν και εγω εδώ γιατί δεν υπάρχει κάποιο νόημα σε όλο αυτό.

              κανενος στρατοπέδου δεν είμαι υποστηριχτής και δεν με ενδιαφέρει σε τι έχεις συμμετασχει. Εγώ δεν θελω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να περιαυτολογίσω αντιθέτως με εσένα.

              Αν γραφεις κατι που προκαλεί γέλιο το γράφω ευθεως. Δεν γραφω υποτιμητικά γιατι θα μπορουσα να το κάνω και αυτό αλλα δεν θελω.

              και σου θυμίζω οτι απο ΜΟΝΟΣ σου έγραψες στην αρχη ότι " ακόμη και αν μερικοί πιστεύουν οτι είναι ΑΝΟΗΤΟ, το ΚΚ είναι για να παίζεις με το γκάζι...
              Και είναι πραγματικά απόλαυση αυτό!"

              Εσυ το έγραψες αυτό ΟΧΙ εγώ και για να το έγραψες το υποψιαζόσουν ότι κάποιοι το θεωρούμε ανοητο

              οπότε ασε τα ότι εγώ ανοικω σε στρατοπεδα αν δεν έχεις πραγματικα επηχειρήματα εκτος από το να περιαυτολογεις. Που δεν θέλεις κιόλας............ Για πες σε τι αλλο έχεις συμμετέχει να κάνεις την άποψη σου πιο ισχυρή για το CC supercar.

              Cirus the virus

              N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                Otto SKG last edited by

                Σήμερα μετά από ανεφοδιασμό μόλις άναψε το λαμπάκι με 20€, περίπου 10 λίτρα δηλαδή, ο δείκτης συνέχισε να δείχνει χαμηλή στάθμη και στη συνέχεια μειώθηκε σταδιακά μέχρι που πάρκαρα. Μεσολάβησαν 3 στάσεις στο ενδιάμεσο διαστήματα με σβήσιμο του κινητήρα κάθε φορά. Η εφαρμογή δείχνει 0% στάθμη καύσιμου και εύρος 2 χλμ. Το ίδιο και ο πίνακας οργάνων.

                Έχει συμβεί σε κάποιον κάτι παρόμοιο ;

                A ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • A
                  atrias @Otto SKG last edited by

                  @otto-skg said in Toyota Corolla Cross:

                  Σήμερα μετά από ανεφοδιασμό μόλις άναψε το λαμπάκι με 20€, περίπου 10 λίτρα δηλαδή, ο δείκτης συνέχισε να δείχνει χαμηλή στάθμη και στη συνέχεια μειώθηκε σταδιακά μέχρι που πάρκαρα. Μεσολάβησαν 3 στάσεις στο ενδιάμεσο διαστήματα με σβήσιμο του κινητήρα κάθε φορά. Η εφαρμογή δείχνει 0% στάθμη καύσιμου και εύρος 2 χλμ. Το ίδιο και ο πίνακας οργάνων.

                  Έχει συμβεί σε κάποιον κάτι παρόμοιο ;

                  μήπως ήταν πειραγμένη η αντλία στο βενζινάδικο και σου βάλανε αέρα;

                  O 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • B
                    Baskovli last edited by

                    Τώρα που λέτε για καύσιμα, τι καύσιμα προτιμάτε;
                    95 ή παραπάνω οκτάνια.
                    Ποιες εταιρείες προτιμάτε;

                    fanis75 T 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      Otto SKG @atrias last edited by

                      @atrias said in Toyota Corolla Cross:

                      @otto-skg said in Toyota Corolla Cross:

                      Σήμερα μετά από ανεφοδιασμό μόλις άναψε το λαμπάκι με 20€, περίπου 10 λίτρα δηλαδή, ο δείκτης συνέχισε να δείχνει χαμηλή στάθμη και στη συνέχεια μειώθηκε σταδιακά μέχρι που πάρκαρα. Μεσολάβησαν 3 στάσεις στο ενδιάμεσο διαστήματα με σβήσιμο του κινητήρα κάθε φορά. Η εφαρμογή δείχνει 0% στάθμη καύσιμου και εύρος 2 χλμ. Το ίδιο και ο πίνακας οργάνων.

                      Έχει συμβεί σε κάποιον κάτι παρόμοιο ;

                      μήπως ήταν πειραγμένη η αντλία στο βενζινάδικο και σου βάλανε αέρα;

                      Σε εταιρικό πρατήριο της Shell έβαλα V-Power και έβαλα λίγο για να φουλάρω αύριο που την έχει προσφορά
                      (Πρατήριο απέναντι από ΙΚΕΑ στη Θεσσαλονίκη για όσους είναι από εδώ)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @Baskovli last edited by

                        @baskovli said in Toyota Corolla Cross:

                        Τώρα που λέτε για καύσιμα, τι καύσιμα προτιμάτε;
                        95 ή παραπάνω οκτάνια.
                        Ποιες εταιρείες προτιμάτε;

                        Εγώ 95αρα και στα 2 υβρίδια, συνήθως AVIN, αλλά βασικά επειδή ειναι κοντά μου και τσεκαρισμένο (όσο γίνεται). Αλλιώς δεν με νοιάζει η μάρκα ιδίατερα.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • K
                          konvaf last edited by

                          Το θέμα είναι ότι είναι ένα όμορφο οικογενειακό αυτοκίνητο με χαμηλή κατανάλωση ευκολία λόγω αυτόματου και αξιοπιστία και μεταπώληση. Ήμουνα στο Τσακ να πάρω το Kia sportage που πραγματικά οποίος το δει από κοντά καταλαβαίνει ποσό η Kia εχει ανεβεί επίπεδο αλλά τα 8-9λιτρα κατανάλωση και η μεταπώληση ήταν κάτι που με έκαναν και ανέστειλα την παραγγελία.
                          Για μένα που είμαι οικογενειάρχης το μόνο αρνητικο του cc είναι τα πίσω καθίσματα χώροι που δεν είναι τόσο άνετα όσο πχ ένα Tiguan η sportage και αυτή η μαυρη οροφή που βάζουν!!!.το πήρα με ηλιοροφή για να σπάσω λίγο αυτήν την μαυρίλα… Αλλά κατά τα αλλά νομίζω ότι είναι σε όλα τελειο για την Ελλάδα μας για τις συνθήκες που ζούμε.

                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • ataim
                            ataim @Otto SKG last edited by

                            @otto-skg said in Toyota Corolla Cross:

                            Σήμερα μετά από ανεφοδιασμό μόλις άναψε το λαμπάκι με 20€, περίπου 10 λίτρα δηλαδή, ο δείκτης συνέχισε να δείχνει χαμηλή στάθμη

                            Έχει συμβεί σε κάποιον κάτι παρόμοιο ;

                            Συμβαίνει, όταν βάζεις μικρή ποσότητα δεν την βλέπει, θέλει πάνω από 10 λίτρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • T
                              terryp117 @Baskovli last edited by terryp117

                              @baskovli said in Toyota Corolla Cross:

                              Τώρα που λέτε για καύσιμα, τι καύσιμα προτιμάτε;
                              95 ή παραπάνω οκτάνια.
                              Ποιες εταιρείες προτιμάτε;

                              ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ, πριν περάσουν στο σύστημα τα ιδιωτικά πρατήρια ακόμα, βρήκα όλα τα πρατήρια των εταιρειών ΜΥΡΤΕΑ και ΕΡΜΗΣ της Shell και ΚΑΛΥΨΩ της ΕΚΟ και από τότε βάζω σε αυτά πιστεύοντας ότι είναι και η ασφαλέστερη επιλογή από πολλές πλευρές, χωρίς να έχω βέβαια τίποτε με τους υπόλοιπους. Η BP στην Ελλάδα νομίζω ότι πέρασε στην ΕΚΟ, ή τουλάχιστον κάποια πρατήρια της, διότι έχω δει στην απόδειξη το Καλυψώ και όταν ρώτησα μου το επιβεβαίωσαν..!!!
                              Τώρα για το ποια βενζίνη πρέπει να χρησιμοποιούμε το γράφει και στο μάνουαλ από 95 οκτάνια και πάνω. 3 χρόνια στο hatchback 95άρα έβαζα μονίμως, δε νομίζω ότι χρειάζεται να πληρώνουμε παραπάνω, αρκετά ακριβή είναι...!!! Άντε και μία φορά στο εξάμηνο να βάλουμε 100άρα,γιατί λένε ΔΗΘΕΝ ότι λιπαίνει καλύτερα το μοτέρ..!!
                              Όσο για το ότι βγάζει περισσότερα χλμ. η ακριβότερη, προσωπικά δεν το διαπίστωσα όσες φορές έβαλα...!!! Υπολογίστε σε αυτό και τα 15 λεπτά περίπου που είναι η διαφορά τους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                terryp117 @konvaf last edited by terryp117

                                @konvaf said in Toyota Corolla Cross:

                                Το θέμα είναι ότι είναι ένα όμορφο οικογενειακό αυτοκίνητο με χαμηλή κατανάλωση ευκολία λόγω αυτόματου και αξιοπιστία και μεταπώληση. Ήμουνα στο Τσακ να πάρω το Kia sportage που πραγματικά οποίος το δει από κοντά καταλαβαίνει ποσό η Kia εχει ανεβεί επίπεδο αλλά τα 8-9λιτρα κατανάλωση και η μεταπώληση ήταν κάτι που με έκαναν και ανέστειλα την παραγγελία.
                                Για μένα που είμαι οικογενειάρχης το μόνο αρνητικο του cc είναι τα πίσω καθίσματα χώροι που δεν είναι τόσο άνετα όσο πχ ένα Tiguan η sportage και αυτή η μαυρη οροφή που βάζουν!!!.το πήρα με ηλιοροφή για να σπάσω λίγο αυτήν την μαυρίλα… Αλλά κατά τα αλλά νομίζω ότι είναι σε όλα τελειο για την Ελλάδα μας για τις συνθήκες που ζούμε.

                                ΚΙ ΕΓΩ ΠΕΡΑΣΑ από Κία και Χιουντάι πριν το πάρω, δεν είναι μόνο η κατανάλωση, έχει και άλλα πλεονεκτήματα το κκ απέναντι τους, μεταπώληση, αξιοπιστία, Θεσσαλονίκη νομίζω ότι έχει ένα και μοναδικό σέρβις με ότι αυτό συνεπάγεται. Επίσης στην μικρή δοκιμή που έκανα για λίγα χλμ. μου φάνηκε καλύτερο από το Τουσόν, με Σπόρτατζ δεν έκανα βόλτα δεν ήταν διαθέσιμο, ήταν όμως ακριβότερο αρκετά χωρίς να προσφέρει τις υβριδικές ευκολίες. Αύριο π.χ. μπορεί να τα βγάλουν από τον δακτύλιο λόγω ρύπων επειδή διαθέτουν απλά μία 48βολτη μπαταρία που η μεν Χιουντάι λέει 5 χρόνια εγγύηση με απεριόριστα χλμ. και μπράβο της, η δε Κία ενώ δίνει 7 χρόνια με περιορισμό χλμ. στην 48βολτη δίνει ΜΟΝΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ εγγύηση...!!!
                                Βλέπω ότι την εγγύηση όλοι πλέον την έχουν μεγαλώσει και μάλιστα αρκετοί το κάνουν βγάζοντας κέρδος, επέκταση με τόσα λεφτά, εγγύηση που από κάποιους έρχεται από το εργοστάσιο παραγωγής και από κάποιους άλλους που είναι επέκταση από ασφαλιστικές εταιρείες που έχουν ψιλά γράμματα και δεν καλύπτουν όπως οι εργοστασιακές, ΑΛΛΑ το θέμα είναι και το τι βλέπουμε στους δρόμους, διότι τι να την κάνω την εγγύηση αν δεν είναι ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ..??!!
                                Εντάξει γλυτώνω λεφτά ,αλλά..??
                                Η MG π.χ. μπήκε δυναμικά στην αγορά και έδωσε 7 χρόνια για όλα της τα μοντέλα, πόσους θα δελεάσει με αυτό..??!!
                                Πιστεύω πως μία εταιρεία για να χτίσει το όνομα της χρειάζεται πολλά χρόνια, ενώ μπορεί να το αμαυρώσει σε μία νύχτα, αυτοί είναι οι νόμοι και οι κανόνες της αγοράς...!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nekman @cirus last edited by nekman

                                  @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                  @nekman said in Toyota Corolla Cross:

                                  @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                  @nekman said in Toyota Corolla Cross:

                                  @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                  @nekman said in Toyota Corolla Cross:

                                  Πάντως ακόμη και αν μερικοί πιστεύουν οτι είναι ΑΝΟΗΤΟ, το ΚΚ είναι για να παίζεις με το γκάζι...
                                  Και είναι πραγματικά απόλαυση αυτό!

                                  Τι ακριβώς εννοεις?

                                  Οτι είναι απολαυστικά γρήγορο και εχει πολύ γκάζι????

                                  αν ναι είμαι στους μερικους και πρέπει να οδηγήσεις κάποια αμάξια που μπορεις να το πεις πραγματικά αυτό και όχι να προκαλέσεις γέλωτα

                                  Και δεν εννοώ οτι είναι αργό με 197 αλογα. Αλλά δεν είναι και γρήγορο. Επισης είναι βάρκα δεν είναι για σπορ οδήγηση. Και για να μην παρεξηγηθω. Πολύ καλό αμάξι το λογίζω αλλά λέξεις , σπορ , γκάζι, και απολαυση από το γκάζι μου προκαλούν γέλωτα για το ψψ

                                  To CC είναι γρήγορο με τα 7,2 στα 100, αυτό δεν μπορεί να διαψευστεί.
                                  Σίγουρα δεν είναι σπόρ κατηγορίας, δεν είπα κάτι τέτοιο, αλλά όσοι λένε ότι δεν είναι γρήγορο μάλλον δεν το έχουν οδηγήσει.
                                  Γέλωτα πάντως μου προκαλεί εμένα η έκφραση αυτών που στον δρόμο, προκαλούν και διαπιστώνουν ότι το CC είναι πιο σβέλτο από το δικό τους ευρωπαικό suv.
                                  Και να μην ξεχνάμε και την, κατά την γνώμη μου, VFM αξία του.

                                  Ανακατεύεις διάφορα άσχετα πράγματα μαζί . Μίλησε κανένας για το VFM ??? Εννοείται ότι είναι VFM γι'αυτό το αγοράζουν πολλοί. Το αυτοκίνητο αξίζει τα χρήματα του και είναι μια πολύ καλή επιλογή ποτέ δεν έγραψα το αντίθετο.

                                  Γρήγορη οδήγηση δεν είναι το 0-100 εκτός αν δεν έχεις οδηγήσει αυτοκίνητα που στρίβουν κιόλας και δεν πάνε βάρκα γυαλο στις στροφές. Οπότε το απόλαυση που έγραψες αν πάει στο 7,2 στην ευθεία από στάση οκ, τι να σου πω και γω. Μάλλον απέχει πολύ το τι εννοούμε απόλαυση......... Αλλά αν το επιχείρημα σου ειναι ότι δεν είναι αργό στην ευθεία άρα είναι γρήγορο πάω πάσο. Αν αυτό λες εσύ γρήγορο οκ.

                                  Εγώ σταματάω εδώ. Αν είναι να προκαλείς γέλιο μιλώντας για επιδόσεις και απόλαυση στο cc κάντο με τους υπόλοιπους.

                                  Γέλιο προκαλεί το μένος που έχεις με όποιον μιλάει και λέει κάτι για τις επιδόσεις του CC και να προσπαθείς να πείσεις με τις προσωπικές σου απόψεις.
                                  Προφανώς είσαι κάποιου άλλου στρατοπέδου υποστηρικτής ( τι να πω ) και δεν αντέχεις να ακούς άλλες απόψεις.
                                  Προσωπικά, δεν θέλω να περιαυτολογώ, αλλά μετά από την ειρωνική σου διάθεση στο γραπτό σου λόγο, πίστεψε με, μετά από αρκετά κύπελα και πολλές συμμετοχές με διακρίσεις σε αγώνες rally raid , γνωρίζω και τι σημαίνει γρήγορη οδήγηση και τι σημαίνει γρήγορο αυτοκίνητο.
                                  Σταματάω λοιπόν και εγω εδώ γιατί δεν υπάρχει κάποιο νόημα σε όλο αυτό.

                                  κανενος στρατοπέδου δεν είμαι υποστηριχτής και δεν με ενδιαφέρει σε τι έχεις συμμετασχει. Εγώ δεν θελω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να περιαυτολογίσω αντιθέτως με εσένα.

                                  Αν γραφεις κατι που προκαλεί γέλιο το γράφω ευθεως. Δεν γραφω υποτιμητικά γιατι θα μπορουσα να το κάνω και αυτό αλλα δεν θελω.

                                  και σου θυμίζω οτι απο ΜΟΝΟΣ σου έγραψες στην αρχη ότι " ακόμη και αν μερικοί πιστεύουν οτι είναι ΑΝΟΗΤΟ, το ΚΚ είναι για να παίζεις με το γκάζι...
                                  Και είναι πραγματικά απόλαυση αυτό!"

                                  Εσυ το έγραψες αυτό ΟΧΙ εγώ και για να το έγραψες το υποψιαζόσουν ότι κάποιοι το θεωρούμε ανοητο

                                  οπότε ασε τα ότι εγώ ανοικω σε στρατοπεδα αν δεν έχεις πραγματικα επηχειρήματα εκτος από το να περιαυτολογεις. Που δεν θέλεις κιόλας............ Για πες σε τι αλλο έχεις συμμετέχει να κάνεις την άποψη σου πιο ισχυρή για το CC supercar.

                                  Φαίνεται ότι έχεις μεγάλο κόλλημα τελικά.
                                  Προφανώς για εσένα η λέξη "απόλαυση" έχει κάποια ιδιαίτερη σημασία και πιθανόν να μην αντέχεις να την χρησιμοποιούν άλλοι.
                                  Αυτό που έγραψα ήταν:
                                  *Πάντως ακόμη και αν μερικοί πιστεύουν οτι είναι ΑΝΟΗΤΟ, το ΚΚ είναι για να παίζεις με το γκάζι...
                                  Και είναι πραγματικά απόλαυση αυτό!

                                  Το ότι θεωρώ εγώ απολαυστική την οδήγηση ενός, ξενέρωτου όντως, suv το οποίο εκπλήσει το πόσο γρήγορα κινείται, το πόσο καλά στρίβει, και την σχετική ασφάλεια που σου παρέχει η υποτυπώδης τετρακίνηση , είναι δική μου καθαρά άποψη και δεν νομίζω ότι έχεις εσύ και κανένας άλλος το δικαίωμα να το κρίνει και να υποτιμά την άποψή μου.
                                  Δεν είπα πουθενά ότι απολαμβάνω την σπορ οδήγηση με αυτό, ούτε ότι είναι ιδανικό για ανάβαση στην Καμάριζα.

                                  Επίσης, είναι φοβερό πως ξαφνικά πετάχτηκαν εδώ διάφοροι θεωρητικοί σουπεροδηγάρες που θεωρούν τον εαυτό τους γκουρού της αυτοκίνησης, έβγαλαν αμέσως το συμπέρασμα ότι το προηγούμενο όχημα αυτών που θεωρούν γρήγορο το ΨΨ, ήταν κάποιο παλιό Datsun ή έστω ένα μικρό χάτσμπακ τύπου Uno και δεν ξέρω τι άλλο.
                                  Ηρεμήστε λίγο, είπαμε ότι είναι ένα γρήγορο suv, και όχι ότι τα βάζει με τα Urus και τα Plaid στα λιμανάκια, έλεος!

                                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • H
                                    hountalas last edited by

                                    Καλά ας μην ήταν η Ελλάδα μάνα για υβριδικά και οικονομία θα σας έλεγα. Αγορά τουότα πρώτη θέση λόγω οικονομίας. Δεύτερη θέση γιατί δεν χαλάνε.
                                    Τα υπόλοιπα είναι για να γεμίζει το φόρουμ!
                                    Και μην πείτε ότι ο απλός αγοραστής έχει τέτοια γνώση και έρευνα σε τεχνικά και άλλα χαρακτηριστικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • cirus
                                      cirus @nekman last edited by cirus

                                      @nekman said in Toyota Corolla Cross:

                                      @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                      @nekman said in Toyota Corolla Cross:

                                      @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                      @nekman said in Toyota Corolla Cross:

                                      @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                      @nekman said in Toyota Corolla Cross:

                                      Πάντως ακόμη και αν μερικοί πιστεύουν οτι είναι ΑΝΟΗΤΟ, το ΚΚ είναι για να παίζεις με το γκάζι...
                                      Και είναι πραγματικά απόλαυση αυτό!

                                      Τι ακριβώς εννοεις?

                                      Οτι είναι απολαυστικά γρήγορο και εχει πολύ γκάζι????

                                      αν ναι είμαι στους μερικους και πρέπει να οδηγήσεις κάποια αμάξια που μπορεις να το πεις πραγματικά αυτό και όχι να προκαλέσεις γέλωτα

                                      Και δεν εννοώ οτι είναι αργό με 197 αλογα. Αλλά δεν είναι και γρήγορο. Επισης είναι βάρκα δεν είναι για σπορ οδήγηση. Και για να μην παρεξηγηθω. Πολύ καλό αμάξι το λογίζω αλλά λέξεις , σπορ , γκάζι, και απολαυση από το γκάζι μου προκαλούν γέλωτα για το ψψ

                                      To CC είναι γρήγορο με τα 7,2 στα 100, αυτό δεν μπορεί να διαψευστεί.
                                      Σίγουρα δεν είναι σπόρ κατηγορίας, δεν είπα κάτι τέτοιο, αλλά όσοι λένε ότι δεν είναι γρήγορο μάλλον δεν το έχουν οδηγήσει.
                                      Γέλωτα πάντως μου προκαλεί εμένα η έκφραση αυτών που στον δρόμο, προκαλούν και διαπιστώνουν ότι το CC είναι πιο σβέλτο από το δικό τους ευρωπαικό suv.
                                      Και να μην ξεχνάμε και την, κατά την γνώμη μου, VFM αξία του.

                                      Ανακατεύεις διάφορα άσχετα πράγματα μαζί . Μίλησε κανένας για το VFM ??? Εννοείται ότι είναι VFM γι'αυτό το αγοράζουν πολλοί. Το αυτοκίνητο αξίζει τα χρήματα του και είναι μια πολύ καλή επιλογή ποτέ δεν έγραψα το αντίθετο.

                                      Γρήγορη οδήγηση δεν είναι το 0-100 εκτός αν δεν έχεις οδηγήσει αυτοκίνητα που στρίβουν κιόλας και δεν πάνε βάρκα γυαλο στις στροφές. Οπότε το απόλαυση που έγραψες αν πάει στο 7,2 στην ευθεία από στάση οκ, τι να σου πω και γω. Μάλλον απέχει πολύ το τι εννοούμε απόλαυση......... Αλλά αν το επιχείρημα σου ειναι ότι δεν είναι αργό στην ευθεία άρα είναι γρήγορο πάω πάσο. Αν αυτό λες εσύ γρήγορο οκ.

                                      Εγώ σταματάω εδώ. Αν είναι να προκαλείς γέλιο μιλώντας για επιδόσεις και απόλαυση στο cc κάντο με τους υπόλοιπους.

                                      Γέλιο προκαλεί το μένος που έχεις με όποιον μιλάει και λέει κάτι για τις επιδόσεις του CC και να προσπαθείς να πείσεις με τις προσωπικές σου απόψεις.
                                      Προφανώς είσαι κάποιου άλλου στρατοπέδου υποστηρικτής ( τι να πω ) και δεν αντέχεις να ακούς άλλες απόψεις.
                                      Προσωπικά, δεν θέλω να περιαυτολογώ, αλλά μετά από την ειρωνική σου διάθεση στο γραπτό σου λόγο, πίστεψε με, μετά από αρκετά κύπελα και πολλές συμμετοχές με διακρίσεις σε αγώνες rally raid , γνωρίζω και τι σημαίνει γρήγορη οδήγηση και τι σημαίνει γρήγορο αυτοκίνητο.
                                      Σταματάω λοιπόν και εγω εδώ γιατί δεν υπάρχει κάποιο νόημα σε όλο αυτό.

                                      κανενος στρατοπέδου δεν είμαι υποστηριχτής και δεν με ενδιαφέρει σε τι έχεις συμμετασχει. Εγώ δεν θελω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να περιαυτολογίσω αντιθέτως με εσένα.

                                      Αν γραφεις κατι που προκαλεί γέλιο το γράφω ευθεως. Δεν γραφω υποτιμητικά γιατι θα μπορουσα να το κάνω και αυτό αλλα δεν θελω.

                                      και σου θυμίζω οτι απο ΜΟΝΟΣ σου έγραψες στην αρχη ότι " ακόμη και αν μερικοί πιστεύουν οτι είναι ΑΝΟΗΤΟ, το ΚΚ είναι για να παίζεις με το γκάζι...
                                      Και είναι πραγματικά απόλαυση αυτό!"

                                      Εσυ το έγραψες αυτό ΟΧΙ εγώ και για να το έγραψες το υποψιαζόσουν ότι κάποιοι το θεωρούμε ανοητο

                                      οπότε ασε τα ότι εγώ ανοικω σε στρατοπεδα αν δεν έχεις πραγματικα επηχειρήματα εκτος από το να περιαυτολογεις. Που δεν θέλεις κιόλας............ Για πες σε τι αλλο έχεις συμμετέχει να κάνεις την άποψη σου πιο ισχυρή για το CC supercar.

                                      Φαίνεται ότι έχεις μεγάλο κόλλημα τελικά.
                                      Προφανώς για εσένα η λέξη "απόλαυση" έχει κάποια ιδιαίτερη σημασία και πιθανόν να μην αντέχεις να την χρησιμοποιούν άλλοι.
                                      Αυτό που έγραψα ήταν:
                                      *Πάντως ακόμη και αν μερικοί πιστεύουν οτι είναι ΑΝΟΗΤΟ, το ΚΚ είναι για να παίζεις με το γκάζι...
                                      Και είναι πραγματικά απόλαυση αυτό!

                                      Το ότι θεωρώ εγώ απολαυστική την οδήγηση ενός, ξενέρωτου όντως, suv το οποίο εκπλήσει το πόσο γρήγορα κινείται, το πόσο καλά στρίβει, και την σχετική ασφάλεια που σου παρέχει η υποτυπώδης τετρακίνηση , είναι δική μου καθαρά άποψη και δεν νομίζω ότι έχεις εσύ και κανένας άλλος το δικαίωμα να το κρίνει και να υποτιμά την άποψή μου.
                                      Δεν είπα πουθενά ότι απολαμβάνω την σπορ οδήγηση με αυτό, ούτε ότι είναι ιδανικό για ανάβαση στην Καμάριζα.

                                      Επίσης, είναι φοβερό πως ξαφνικά πετάχτηκαν εδώ διάφοροι θεωρητικοί σουπεροδηγάρες που θεωρούν τον εαυτό τους γκουρού της αυτοκίνησης, έβγαλαν αμέσως το συμπέρασμα ότι το προηγούμενο όχημα αυτών που θεωρούν γρήγορο το ΨΨ, ήταν κάποιο παλιό Datsun ή έστω ένα μικρό χάτσμπακ τύπου Uno και δεν ξέρω τι άλλο.
                                      Ηρεμήστε λίγο, είπαμε ότι είναι ένα γρήγορο suv, και όχι ότι τα βάζει με τα Urus και τα Plaid στα λιμανάκια, έλεος!

                                      Καλα καλά εντάξει μας έπεισες έχω κόλλημα

                                      Απόλαυσε το υπέροχο γκάζι που έχει το υβριδικό Toyota, με συγχωρεις που αμφισβήτησα το τρομερο γκάζι που έχει αυτό το υπεραπολαυστικό αμαξι.

                                      εκανα λάθος. Οποτε θα με ρωτάνε για οδηγοκεντρικό αμάξι με απολαυστικό γκάζι θα τους λέω να πάρουν Toyota cc πλέον. Εγινα σοφότερος, ευχαριστω

                                      Θα τους τονίζω ότι δεν φτανει την απόδοση των URUS και plaid αλλά οτιδήπωτε άλλο το έχει για πρωινό

                                      Cirus the virus

                                      N gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                      • Chrisk6
                                        Chrisk6 last edited by

                                        Οποτε ραντεβου στα λιμανακια με ΚΚ να δουμε τι ψαρια πιανει στις στροφες. 😂

                                        Οποιος το εχει πιεσει σε στροφες θα ηταν ωραιο να δωσει ακομα ενα feedback.
                                        Αλλα να το εχει πιεσει, οχι μπηκα με 80 σε μια στροφη και ενιωσα βατανεν!!
                                        Προσωπικα δεν μου κανει για αυτοκινητο για στροφες.
                                        Σε ευθειες ειναι αλλη κουβεντα...

                                        (Δεν υποτιμαω τα λογια του nekman...απλα θα ηθελα και αλλες αποψεις)

                                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • S
                                          super-t last edited by

                                          Με 200 στην στροφή και με ρωτάνε Corolla Cross ; ✅

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @Chrisk6 last edited by

                                            @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                                            απλα θα ηθελα και αλλες αποψεις)

                                            Εγραψα την δικιά μου μικρή εμπειρία. Αναλυτικά τα έχω γράψει στο φόρουμ και στο cartalk. Η ανάρτηση του αυτοκινήτου ειναι το δυνατότερο σημείο του.

                                            Άλλωστε για να θυμηθούμε και τον Schnitzer (είχα ανάρτησή του) "faster, not harder".

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 370
                                            • 371
                                            • 372
                                            • 373
                                            • 374
                                            • 526
                                            • 527
                                            • 372 / 527
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr