-
Η αίτηση για επιδότηση αν δεν υπάρχουν οικονομικοί πόροι (8000€ έστω δηλαδή) απλά δεν προχωράει. Βγάζει μια ένδειξη σε κόκκινο ότι δεν υπάρχουν οικονομικοί πόροι κ να ξαναπροσπαθήσει όταν θα υπάρξουν.
Έχω την υποψία ότι κάποιοι έχουν δεσμεύσει 8 χιλιαρα κ θα βγουν στην πιάτσα για πελάτες. Νομίζω στην αρχή ζητάει την προσφορά από τον έμπορο για την αγορά ή leasing. Μετά σου δεσμεύει τα λεφτά κ. Εσύ έχεις περιθώριο 45 μέρες νομίζω να καταθέσεις τη χαρτούρα άρα κ να ολοκληρώσεις την αγορά ή leasing
Δεν νομίζω να αγοράσει κανείς τώρα ή να πάει κ σε leasing χωρίς να εξασφαλίσει είτε τα 8000€ ή να υπάρξει μια ανακοίνωση πχ για το κινούμαι ηλεκτρικά 3.
Επίσης επειδή Ελλάδα αφού, κανείς δεν είναι σίγουρος ότι το πρόγραμμα 3 θα έχει κ αναδρομική ισχύ. Δηλαδή να ολοκληρώσεις εσύ αγορά κ να περιμένεις να μπουν λεφτά για το νέο πρόγραμμα.
-
Δίκιο είχες , μπάχαλο , ενώ πολύ εύκολα θα μπορούσε να του έδιναν αριθμό πρωτοκόλλου και να ήταν σε αναμονή η αίτηση ....
-
Σε λίγο θα μας πείτε ότι θα μπορούσαν να κάνουν τις αιτήσεις επιδότησης για προέγκριση οι πωλητές αυτοκινήτων, όπως κάνουν τον φάκελο για τις τράπεζες...
Δεν περνάνε αυτά όταν ηγείται η χώρα της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης...
Τι το έχουμε το gov.gr
-
https://www.newsauto.gr/news/apokalipsi-pios-ferni-ta-aftokinita-tis-megalis-byd-stin-ellada/
Γενικά πάντως στην Ευρώπη δεν έχει περπατήσει καλά η BYD μέχρι στιγμής, κυρίως λόγω τσιμπημένων τιμών...
-
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://www.newsauto.gr/news/apokalipsi-pios-ferni-ta-aftokinita-tis-megalis-byd-stin-ellada/
Γενικά πάντως στην Ευρώπη δεν έχει περπατήσει καλά η BYD μέχρι στιγμής, κυρίως λόγω τσιμπημένων τιμών...
Βλέπω τον γάτο με BYD....χαχαχα!!
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://www.newsauto.gr/news/apokalipsi-pios-ferni-ta-aftokinita-tis-megalis-byd-stin-ellada/
Γενικά πάντως στην Ευρώπη δεν έχει περπατήσει καλά η BYD μέχρι στιγμής, κυρίως λόγω τσιμπημένων τιμών...
Βλέπω τον γάτο με BYD....χαχαχα!!
Πιθανό...όταν θα τα κατασκευάζουν οι Μαγύαροι μαζί με το αγαπημένο του Vitara...
-
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://www.newsauto.gr/news/apokalipsi-pios-ferni-ta-aftokinita-tis-megalis-byd-stin-ellada/
Γενικά πάντως στην Ευρώπη δεν έχει περπατήσει καλά η BYD μέχρι στιγμής, κυρίως λόγω τσιμπημένων τιμών...
Ετσι είναι μεχρι να φτιάξουν εργοστάσια εδώ
ομως δεν αργεί αυτο πολύ
καλα δεν θα έχουν όσο κκοστίζουν στην κίνα ποτέ αλλά θα είναι πιο φτηνα
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://www.newsauto.gr/news/apokalipsi-pios-ferni-ta-aftokinita-tis-megalis-byd-stin-ellada/
Γενικά πάντως στην Ευρώπη δεν έχει περπατήσει καλά η BYD μέχρι στιγμής, κυρίως λόγω τσιμπημένων τιμών...
Ετσι είναι μεχρι να φτιάξουν εργοστάσια εδώ
ομως δεν αργεί αυτο πολύ
καλα δεν θα έχουν όσο κκοστίζουν στην κίνα ποτέ αλλά θα είναι πιο φτηνα
θα το δουμε αυτο, διοτι μεχρι στιγμης δεν βλεπω καμμια διαθεση απο την byd να κινηθει χαμηλα στις τιμες. Απλα εχει καποια μικρα αυτοκινητα πχ dolphin, τα οποια εχει τιμολογησει λογικα. Καμμια σχεση με τις τιμες πχ stellantis στα αυτοκινητα αντιστοιχων διαστασεων, κατι το οποιο κανει την byd να μοιαζει φτηνη.
Μενει να δουμε τις τιμες της στην ελλαδα. Εχουμε καλομαθει με τις τιμες των τεσλα, που ειναι περιπου ιδιες παντου σε ολη την ευρωπη, και εχουμε ξεχασει τι ωραια καπελα φορανε τα αυτοκινητα στην ελλαδα -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://www.newsauto.gr/news/apokalipsi-pios-ferni-ta-aftokinita-tis-megalis-byd-stin-ellada/
Γενικά πάντως στην Ευρώπη δεν έχει περπατήσει καλά η BYD μέχρι στιγμής, κυρίως λόγω τσιμπημένων τιμών...
Ετσι είναι μεχρι να φτιάξουν εργοστάσια εδώ
ομως δεν αργεί αυτο πολύ
καλα δεν θα έχουν όσο κκοστίζουν στην κίνα ποτέ αλλά θα είναι πιο φτηνα
θα το δουμε αυτο, διοτι μεχρι στιγμης δεν βλεπω καμμια διαθεση απο την byd να κινηθει χαμηλα στις τιμες. Απλα εχει καποια μικρα αυτοκινητα πχ dolphin, τα οποια εχει τιμολογησει λογικα. Καμμια σχεση με τις τιμες πχ stellantis στα αυτοκινητα αντιστοιχων διαστασεων, κατι το οποιο κανει την byd να μοιαζει φτηνη.
Μενει να δουμε τις τιμες της στην ελλαδα. Εχουμε καλομαθει με τις τιμες των τεσλα, που ειναι περιπου ιδιες παντου σε ολη την ευρωπη, και εχουμε ξεχασει τι ωραια καπελα φορανε τα αυτοκινητα στην ελλαδακαλα δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτια, απλά λέω τι πιστεύω
το dolphin και αν φέρει και το seagul θα σπάσουν ταμεία ακομα και αν δεν τα βάλει πολύ φτηνα καθώς και έτσι θα είναι ανώτερα του ανταγωνισμού. εκεί χαμηλά δεν υπάρχει τεσλα ανταγωνισμός και θα κάνει πάρτυ. Στα πιο μεγάλα θα πρέπει να κάνει πιο επιθετική πολιτική
-
Αν φέρει το Seagull το πράμα αλλάζει όμως. Δεν υπάρχει σοβαρό ηλεκτρικό σε αυτή την κατηγορία εδωπέρα.
-
Εχει σχέση με την Stellantis ?
-
Δεν ξέρω... αλλά γενικά οι Κινέζοι δεν έχουν τύψεις στο Ctrl+C & Ctrl+V .
-
Οχι γιατί αλλαξοτέτοιες παίζουν γενικά στην αυτοκινητοβιομηχανία τα τελευταία χρόνια...
-
οι κινέζοι θεωρουν οτι αν σε copyαρουν θα πρέπει να λες και ευχαριστώ γιατι σε παραδέχονται
ετσι είναι το mentality τους, καμία ενοχη ή τυψεις για αντιγραφή. Δεν τους καίγεται καρφακι, είναι το φυσιολογικο
-
Ορίστε και δοκιμή στην Ελλάδα με πιο ρεαλιστική ταχύτητα (130χαω), που τόσο συζητάμε και τόσοι ζητάνε. Σοβαρή δοκιμή, από τον Θωμά και την ομάδα του. Η υπεροχή του Τέσλα ειναι ξεκάθαρη και αναδιαμφισβήτητη!! Απίστευτα μεγάλη κατανάλωση η Mustang και επίσης βλέπουμε ότι το Τέσλα (Highland) καίει λιγότερο και από το Μίνι!!
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ορίστε και δοκιμή στην Ελλάδα με πιο ρεαλιστική ταχύτητα (130χαω), που τόσο συζητάμε και τόσοι ζητάνε. Σοβαρή δοκιμή, από τον Θωμά και την ομάδα του. Η υπεροχή του Τέσλα ειναι ξεκάθαρη και αναδιαμφισβήτητη!! Απίστευτα μεγάλη κατανάλωση η Mustang και επίσης βλέπουμε ότι το Τέσλα (Highland) καίει λιγότερο και από το Μίνι!!
πολυ καλη και η i4!
τα νουμερα ειναι σωστα, χτες το βραδυ μου εστειλε αυτον τον πινακα φιλος και εκανα αντιπαραβολη με αυτα του bjorn (που εχει μετρησει στα 90 και 120km/h). -
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ορίστε και δοκιμή στην Ελλάδα με πιο ρεαλιστική ταχύτητα (130χαω), που τόσο συζητάμε και τόσοι ζητάνε. Σοβαρή δοκιμή, από τον Θωμά και την ομάδα του. Η υπεροχή του Τέσλα ειναι ξεκάθαρη και αναδιαμφισβήτητη!! Απίστευτα μεγάλη κατανάλωση η Mustang και επίσης βλέπουμε ότι το Τέσλα (Highland) καίει λιγότερο και από το Μίνι!!
Το μοντελ 3 είναι με τις 19αρες ζάντες. Το αντίστοιχο μοντέλο με τις 18αρες και τα πλαστικά καλύμματα θα είχε ακόμα καλύτερα νούμερα στα 130 km/h
Πολύ καλο και το id7 απόρροια αφενός της δουλειάς που γίνεται και αφετέρου του αεροδυναμικού σεντάν σχήματος.
Ένας από τους λόγους που έχουν επανέλθει τα σεντάν με την έλευση των ηλεκτρικών είναι εξαιρετική τους αεροδυναμική συμπεριφορά με την οπισθέλκουσα
-
Πάντως δεν ανακάλυψε τον τροχό η tesla, στα 130 πρώτο λόγο έχει αεροδυναμική, στα μέχρι 90 οι διαφορές από κάποια bmw και VW είναι αμελητέες. Με άλλα λόγια, μπράβο για το αεροδυναμικό σχήμα του model 3 το οποίο θα μπορούσε να είναι και μικρότερο για να παρκάρει πουθενά, αλλά μέχρι εκει.
-
@jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πάντως δεν ανακάλυψε τον τροχό η tesla, στα 130 πρώτο λόγο έχει αεροδυναμική, στα μέχρι 90 οι διαφορές από κάποια bmw και VW είναι αμελητέες. Με άλλα λόγια, μπράβο για το αεροδυναμικό σχήμα του model 3 το οποίο θα μπορούσε να είναι και μικρότερο για να παρκάρει πουθενά, αλλά μέχρι εκει.
Αν ήταν μικρότερο δεν θα ήταν τοσο αεροδυναμικά αποδοτικό. Οι διαφορές δεν είναι καθόλου αμελητέες, ειδικά αν αναλογισθείς τις ζάντες που φοράει.
Η τεσλα δίνει διαφορά 41 km για το ίδιο μοντέλο μεταξύ 19 & 18 ιντσών ζάντας. -
Εντωμεταξυ η καταπτυστη VW, η ντροπή της αυτοκίνησης έχει τα δεύτερα καλύτερα νούμερα (id3 & id7) μετά την Tesla.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης