-
Κρίμα που μπορώ να σου βάλω μόνο ένα λάικ.
-
@dimsabas said in Οδήγησα....:
Κρίμα που μπορώ να σου βάλω μόνο ένα λάικ.
Βαλτου και την προκαταβολη αμα θες
Iceman αλλαξοπιστησες κι εσυ
-
@alexandros-k said in Οδήγησα....:
@dimsabas said in Οδήγησα....:
Κρίμα που μπορώ να σου βάλω μόνο ένα λάικ.
Βαλτου και την προκαταβολη αμα θες
Iceman αλλαξοπιστησες κι εσυ
Δεν αλλαξοπίστησα!
Έχει θέματα η ηλεκτροκίνηση ακόμα.
Αλλά όταν οι αλήτες σου προσφέρουν ανακυκλωμενη σερβιέτα με τεχνολογια του κωλου (mild hybrid my ass) ε οκ κάπου ! Βασικά ακόμα και τα ηλεκτρικα των άλλων είναι για γέλια !!
Ο άλλος μόνο @ουτανα από Vegas δεν έχει μέσα να σου κάνει μπουκιτσι και αυτοκινητιστικά το αμαξάκι μια χαρά είναι.
Όταν βγάλει το model 2 στις σωστες για Ελλάδα διαστάσεις με τέτοια προσέγγιση θα γεμίσει η Ελλάδα μπαλαντεζες ! -
@iceman7 said in Οδήγησα....:
Πραγματικά σήμερα προβληματίστηκα έντονα. Οχι γιατί με ενθουσίασε η ωμη ηλεκτρικη επιτάχυνση και η αθόρυβη λειτουργία. Αυτά είναι γνωστά όπως και τα μειονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης!
Αλλά γιατί κάποιοι δείχνουν ότι σέβονται τα λεφτά μου και τους δίνουν αξία παρέχοντας μου τεχνολογια και φουλ έξτρα εξοπλισμό και δη σε ένα αναβαθμισμένο ποιοτικα σύνολο και άλλοι συνέχεια μειώνουν ποιότητα, ανεβάζουν τιμές και μου πουλάνε τεχνολογια του 2010!Χαίρομαι γιατί τα λέω πολυ καιρό τώρα, αλλά ολο τοστιέρες τα έλεγες. Επιτέλους ειδες το φως το αληθινό!!!
-
@dimsabas said in Οδήγησα....:
Κρίμα που μπορώ να σου βάλω μόνο ένα λάικ.
Όταν πρωτοδιάβασα το άρθρο σου πέρασε από το μυαλό μου ότι υπερβάλλεις. Η προηγούμενη εμπειρία μου από τεσλα δεν με είχε πείσει. Αλλά όσα γραφεις τα είδαμε με το γιο σήμερα. Θα το νοικιασω με την πρώτη ευκαιρία να βγάλω ασφαλέστερα συμπεράσματα.
Η εταιρία που γραφεις μου έκανε εντύπωση που μου απάντησε εντός 10 λεπτών με προσφορά στο mail μου.
Εντυπωσιακό.
Έλα Πέμπτη να τα πούμε ! -
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@iceman7 said in Οδήγησα....:
Πραγματικά σήμερα προβληματίστηκα έντονα. Οχι γιατί με ενθουσίασε η ωμη ηλεκτρικη επιτάχυνση και η αθόρυβη λειτουργία. Αυτά είναι γνωστά όπως και τα μειονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης!
Αλλά γιατί κάποιοι δείχνουν ότι σέβονται τα λεφτά μου και τους δίνουν αξία παρέχοντας μου τεχνολογια και φουλ έξτρα εξοπλισμό και δη σε ένα αναβαθμισμένο ποιοτικα σύνολο και άλλοι συνέχεια μειώνουν ποιότητα, ανεβάζουν τιμές και μου πουλάνε τεχνολογια του 2010!Χαίρομαι γιατί τα λέω πολυ καιρό τώρα, αλλά ολο τοστιέρες τα έλεγες. Επιτέλους ειδες το φως το αληθινό!!!
Δεν αλλάζει το τοστιέρα. Ηλεκτρικές συσκευές είναι.
Αλλά ενίοτε και η τοστιέρα θα σου κάνει καλύτερη δουλειά από την ψησταριά …… -
Ανοίξανε και Σαββατο τις δοκιμές? Καλό αυτό να το ξερω, γιατι καθημερινές δύσκολο και καθημερινή θέλω να οδηγήσω ένα ειδικό αμάξι που Σάββατο είναι κλειστά.
-
@iceman7 said in Οδήγησα....:
Αλλά ενίοτε και η τοστιέρα θα σου κάνει καλύτερη δουλειά από την ψησταριά ……
Μόλις μου θύμισες κάποιον που πήγαμε για γύρο και τους έβαλε να τον κόψουν και να τον πατήσουν στην τοστιέρα για να ξεροψηθεί!
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
Ανοίξανε και Σαββατο τις δοκιμές? Καλό αυτό να το ξερω, γιατι καθημερινές δύσκολο και καθημερινή θέλω να οδηγήσω ένα ειδικό αμάξι που Σάββατο είναι κλειστά.
Ναι κλείνεις από το site !
Τόσο κόσμο σε αντιπροσωπεία είχα να δω από την Τογιότα.
Θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμί ! -
Με τοσο μικρη εγγυηση ice το φοβαμαι πολυ το εργαλειο...
-
@iceman7 said in Οδήγησα....:
Βασικά ακόμα και τα ηλεκτρικα των άλλων είναι για γέλια !!
Ε όχι δα. Υπάρχουν και καλύτερα, π.χ. i4 (https://www.autoexpress.co.uk/bmw/i4/357296/bmw-i4-vs-polestar-2-vs-tesla-model-3-2022-group-test-review). Απλά η Tesla έχει αχτύπητες τιμές και δίκτυο φόρτισης. Έχει όμως πολλά κακά (σε ποιότητα, υποστήριξη και interface π.χ.), σε σχέση με τους παλιούς κατασκευαστές.
ΥΓ: Να δω τώρα τον @fanis75 τι θα υποστηρίξει ανάμεσα σε i4 και Model 3. Θα νιώθει διχασμένος...
@monman2 said in Οδήγησα....:
Μόλις μου θύμισες κάποιον που πήγαμε για γύρο και τους έβαλε να τον κόψουν και να τον πατήσουν στην τοστιέρα για να ξεροψηθεί!
Και μετά ζήτησε να τπο κάψουν με το φλόγιστρο για να γίνει σωστό κάρβουνο;
Εγώ θα τον έκοβα αυτόν από την παρέα...
-
Ρε συ, όλοι λέμε για την απίστευτη ποιότητα κι εσύ επιμένεις να γράφεις για κακή. Ενώ (κόβω το χέρι μου) ότι δεν έχεις μπαλαμουτιάσει πρόσφατο Tesla από κοντά.
-
@dimsabas said in Οδήγησα....:
Ρε συ, όλοι λέμε για την απίστευτη ποιότητα κι εσύ επιμένεις να γράφεις για κακή. Ενώ (κόβω το χέρι μου) ότι δεν έχεις μπαλαμουτιάσει πρόσφατο Tesla από κοντά.
Φίλε μου δεν κρίνω από τα πλαστικά την ποιότητα. Οι ιστορίες τρόμου για panels που πέφτουν και κυρίως για κατάρρευση μηχανικών μερών και ηλεκτρονικά συστήματα που "παγώνουν" είναι γνωστές τοις πάσι.
-
Εγώ πάντως με όσα είδα κατάλαβα ότι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές μας κλέβουν.
Είτε premium είτε πιο ταπεινές.
Δεν μπορεί να κοστίζει 30 το γιαρις κρος και 43 η βασική θερμική Χ1 και το highland να κάνει 35 με την επιδότηση και 43 χωρίς. Και χωρίς να υπολογίζω αλλά κίνητρα !
Και σε επίπεδο απτής ποιότητας καλύτερο της νεας Χ1.
Μακέτα παντού ακόμα και στις τσέπες της πορτας. Προσοχή στη λεπτομέρεια. Δεν το περίμενα. Θυμόμουν το προηγούμενο Μ3 με προβληματικά πλαστικά.Δεν ξέρω τι γίνεται ειλικρινά!
-
@iceman7 said in Οδήγησα....:
Εγώ πάντως με όσα είδα κατάλαβα ότι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές μας κλέβουν.
Είτε premium είτε πιο ταπεινές.
Δεν μπορεί να κοστίζει 30 το γιαρις κρος και 43 η βασική θερμική Χ1 και το highland να κάνει 35 με την επιδότηση και 43 χωρίς.
Και χωρίς να υπολογίζω αλλά κίνητρα !
Δεν ξέρω τι γίνεται ειλικρινά!Παρε ένα ΣΚ οποίο σου γυαλίσει από την wheelyou και πήγαινε βόλτα στην Αθήνα και εκδρομή για να έχεις την πλήρη εμπειρία. Εγώ μετά από δυο τέτοια διήμερα έβγαλα πιστωτική και έριξα το 250αρι προκαταβολή
Σχετικά με το μέγεθος θέλω να αναφέρω μια μικρή λεπτομέρεια. Ναι είναι μεγάλα, και το Υ και το 3αρι, αλλά ο απολύτως έλεγχος που σου προσφέρει το ηλεκτρικό γκάζι διευκολύνει την κατάσταση. Με ηλεκτρικό αμάξι μπορείς να σταματήσεις ΑΚΡΙΒΩΣ εκεί που θέλεις και να κινηθείς ΟΣΟ αργά θέλεις σε μανούβρες.
Ελπίζω να τα πούμε και από κοντά στο ψαρονέφρι. -
@iceman7 said in Οδήγησα....:
Εγώ πάντως με όσα είδα κατάλαβα ότι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές μας κλέβουν.
Είτε premium είτε πιο ταπεινές.
Δεν μπορεί να κοστίζει 30 το γιαρις κρος και 43 η βασική θερμική Χ1 και το highland να κάνει 35 με την επιδότηση και 43 χωρίς. Και χωρίς να υπολογίζω αλλά κίνητρα !
Και σε επίπεδο απτής ποιότητας καλύτερο της νεας Χ1.
Μακέτα παντού ακόμα και στις τσέπες της πορτας. Προσοχή στη λεπτομέρεια. Δεν το περίμενα. Θυμόμουν το προηγούμενο Μ3 με προβληματικά πλαστικά.Δεν ξέρω τι γίνεται ειλικρινά!
Η Tesla πουλάει σε μερικές περιπτώσεις χωρίς κέρδος. Αλλά αν βλέπεις την ποιότητα από την τσόχα στα ντουλαπάκια, έχουμε διαφορετικό ορισμίο περί αυτής...
-
Το highland είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, ποιότητα υλικών, συναρμογή, εργονομία, εξοπλισμός, είναι εκτός συναγωνισμού. Αυτό που δεν έχει τονιστεί όσο πρέπει είναι η εξωπραγματική ποιότητα κύλισης απόρροια της πλατφόρμας.
Έχω μπει και σε ακριβές legacy προτάσεις, πχ i4, και εκεί η ποιότητα των υλικών είναι εξαιρετική αλλά την κύλιση του highland δεν την έχει, βάζουν όλοι σφιχτές αναρτήσεις για να διαχειριστούν το βάρος.
Το tesla δυστυχώς δεν είναι σπορ, μπορεί να έχει γρήγορο τιμόνι, χαμηλό κεντρο βάρους, τετρακίνηση, τεράστια δύναμη ειδικά εκεί γύρω στα 80kph, αλλά είναι μαλακό και ασαφές ακόμα και στο sport mode. Αναμένουμε να δούμε τι θα κάνουν με το performance. -
@realzeus said in Οδήγησα....:
@iceman7 said in Οδήγησα....:
Εγώ πάντως με όσα είδα κατάλαβα ότι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές μας κλέβουν.
Είτε premium είτε πιο ταπεινές.
Δεν μπορεί να κοστίζει 30 το γιαρις κρος και 43 η βασική θερμική Χ1 και το highland να κάνει 35 με την επιδότηση και 43 χωρίς. Και χωρίς να υπολογίζω αλλά κίνητρα !
Και σε επίπεδο απτής ποιότητας καλύτερο της νεας Χ1.
Μακέτα παντού ακόμα και στις τσέπες της πορτας. Προσοχή στη λεπτομέρεια. Δεν το περίμενα. Θυμόμουν το προηγούμενο Μ3 με προβληματικά πλαστικά.Δεν ξέρω τι γίνεται ειλικρινά!
Η Tesla πουλάει σε μερικές περιπτώσεις χωρίς κέρδος. Αλλά αν βλέπεις την ποιότητα από την τσόχα στα ντουλαπάκια, έχουμε διαφορετικό ορισμίο περί αυτής...
Ας πουλήσει και κάποιος χώρις κέρδος.
Μας έχουν πάρει τα σώβρακα οι αλήτες και πουλάνε άθλια πλαστικά και τεχνολογια του προηγούμενου αιώνα.
Όσο για την τσόχα στις τσέπες των πορτών που μου έκαναν εντύπωση δεν είναι κριτήριο αλλά ενδεικτικό της προσοχής στη λεπτομέρεια.Εγώ οφείλω να πω ότι είδα ένα απίστευτα προσεγμένο αμάξι χωρίς εμφανή θέματα.
Τα προβλήματα της ηλεκτροκίνησης είναι δεδομένα αλλά δεν μπορεί ένας μη παραδοσιακός κατασκευαστής να κατασκευάζει ένα τόσο ολοκληρωμένο αμάξι σε τέτοια τιμή ενώ οι άλλοι σου ζητάνε 20 χιλιάρικα παραπάνω !Βγήκα από τα ρούχα μου!
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
@iceman7 said in Οδήγησα....:
Εγώ πάντως με όσα είδα κατάλαβα ότι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές μας κλέβουν.
Είτε premium είτε πιο ταπεινές.
Δεν μπορεί να κοστίζει 30 το γιαρις κρος και 43 η βασική θερμική Χ1 και το highland να κάνει 35 με την επιδότηση και 43 χωρίς. Και χωρίς να υπολογίζω αλλά κίνητρα !
Και σε επίπεδο απτής ποιότητας καλύτερο της νεας Χ1.
Μακέτα παντού ακόμα και στις τσέπες της πορτας. Προσοχή στη λεπτομέρεια. Δεν το περίμενα. Θυμόμουν το προηγούμενο Μ3 με προβληματικά πλαστικά.Δεν ξέρω τι γίνεται ειλικρινά!
Η Tesla πουλάει σε μερικές περιπτώσεις χωρίς κέρδος. Αλλά αν βλέπεις την ποιότητα από την τσόχα στα ντουλαπάκια, έχουμε διαφορετικό ορισμίο περί αυτής...
Το ακριβώς αντίθετο, η τεσλα βγάζει ένα καράβι λεφτά απο κάθε ΙΧ που πουλάει.
ΕΣΥ πως την είδες; Έλυσες τον ηλεκτροκινητήρα ; -
@ataim said in Οδήγησα....:
Το highland είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, ποιότητα υλικών, συναρμογή, εργονομία, εξοπλισμός, είναι εκτός συναγωνισμού. Αυτό που δεν έχει τονιστεί όσο πρέπει είναι η εξωπραγματική ποιότητα κύλισης απόρροια της πλατφόρμας.
Έχω μπει και σε ακριβές legacy προτάσεις, πχ i4, και εκεί η ποιότητα των υλικών είναι εξαιρετική αλλά την κύλιση του highland δεν την έχει, βάζουν όλοι σφιχτές αναρτήσεις για να διαχειριστούν το βάρος.
Το tesla δυστυχώς δεν είναι σπορ, μπορεί να έχει γρήγορο τιμόνι, χαμηλό κεντρο βάρους, τετρακίνηση, τεράστια δύναμη ειδικά εκεί γύρω στα 80kph, αλλά είναι μαλακό και ασαφές ακόμα και στο sport mode. Αναμένουμε να δούμε τι θα κάνουν με το performance.Το sport mode επεμβαίνει μόνο στο βάρος του τιμονιού, ούτε σε απόκριση ποτενσιομετρου ούτε σε ρύθμιση ανάρτησης.
Προσωπικά το έχω κατα ευχαριστηθεί ακόμα και στις κλειστές φουρκέτες του αχλαδοκαμπου αλλά ναι σπορ δεν είναι. Είναι ένα σπορτιβ GT με πολύ καλή άνεση.
Οδήγησα....