-
Μόνο μη βρεθεί κανένα από αυτά μποτιλιαρισμένο και απο πίσω πέσει χωρίς φρένα κανένα απο τα καλοσυντηρημένα λεωφορεία της ΟΣΥ...
-
Και είπα να διαβάσω τη δοκιμή πριν δω τιμή...
...και μετά αναρωτιέμαι, γιατί όχι Model Y με μόλις 2.000 παραπάνω?
https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/dokimazoyme-to-ilektriko-mg-zs-ev/
-
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και είπα να διαβάσω τη δοκιμή πριν δω τιμή...
...και μετά αναρωτιέμαι, γιατί όχι Model Y με μόλις 2.000 παραπάνω?
https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/dokimazoyme-to-ilektriko-mg-zs-ev/
Είπαμε ηλεκτρικό σήμερα = Τέσλα μόνο. Όλα τα άλλα ειναι οδοντόκρεμες! Εκτός εαν κάποιος έχει λεφτά, οπότε Taycan δαγκωτό!
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Tελικα τα ανεκδοτα για τα yugo εγιναν πραγματικοτητα εν ετει 2024. Και κοστολογουνται και 17 χιλιαρικα και με επιδοτηση 20+.
Αν πριν 50 χρονια ρωτουσες τι αυτοκινητα θα πιστευαν οτι θα εχουμε σημερα, θα σου ελεγαν ιπταμενα. Και τελικα εχουμε κατι μικρολινο μπεμπιλινο.καλά απατο θα πάει αυτό εδώ με αυτη την τιμή αλλά ναι κάτι τέτοια θα γεμίσουν τις πόλεις οταν πέσουν οι τιμες σε φυσιολογικά επίπεδα. ανεκδοτο μεν οπως λες, πρακτικο δε
και να σου πω την αλήθεια για δρόμους που είναι μποτιλιαρισμένοι ή με κίνηση ενα τέτοιο που πάει μεχρι τα 90χλμ/ω μια χαρά είναι σε σχεση με κάτι άλλες βλακείες που πάνε μεχρι 45 (ami) σπάζοντας @@
Με αυτό δεν εσπασα τα @@ κανενος ακόμα και όταν είχε πιο ανοιχτό δρόμο.
Σιγά μην δεν έσπασες @@.
Το είχα πετύχει πριν 3 μήνες εκεί στον Καρέα να προσπαθεί να ανέβει την "ανηφόρα" της Κατεχάκη από την διασταύρωση της Καισαριανής προς την κατηφόρα της Ηλιούπολης.
Το άλλο που πάει με 45 τουλάχιστον κοστίζει το 40 % από αυτό το κακέκτυπο της ιζέτα.
Βασικά είναι στα ίδια λεφτά με την βασική βενζίνης του αιρκρος μου....
Ελεος...
Σκέψου ότι στα ίδια λεφτά θα είναι το νέο ηλεκτρικό c3 στην μεσαία έκδοση μετά την επιδότηση.
-
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και είπα να διαβάσω τη δοκιμή πριν δω τιμή...
...και μετά αναρωτιέμαι, γιατί όχι Model Y με μόλις 2.000 παραπάνω?
https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/dokimazoyme-to-ilektriko-mg-zs-ev/
το μοναδικο ηλεκτρικο που μπορει να σταθει με αξιωσεις, τιμολογιακα απεναντι στα τεσλα ειναι το mg4 με την μικρη μπαταρια.
Οποιοδηποτε αλλο ηλεκτρικο και να δεις, σκεφτεσαι αυτο ακριβως που ειπες. -
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Tελικα τα ανεκδοτα για τα yugo εγιναν πραγματικοτητα εν ετει 2024. Και κοστολογουνται και 17 χιλιαρικα και με επιδοτηση 20+.
Αν πριν 50 χρονια ρωτουσες τι αυτοκινητα θα πιστευαν οτι θα εχουμε σημερα, θα σου ελεγαν ιπταμενα. Και τελικα εχουμε κατι μικρολινο μπεμπιλινο.καλά απατο θα πάει αυτό εδώ με αυτη την τιμή αλλά ναι κάτι τέτοια θα γεμίσουν τις πόλεις οταν πέσουν οι τιμες σε φυσιολογικά επίπεδα. ανεκδοτο μεν οπως λες, πρακτικο δε
και να σου πω την αλήθεια για δρόμους που είναι μποτιλιαρισμένοι ή με κίνηση ενα τέτοιο που πάει μεχρι τα 90χλμ/ω μια χαρά είναι σε σχεση με κάτι άλλες βλακείες που πάνε μεχρι 45 (ami) σπάζοντας @@
Με αυτό δεν εσπασα τα @@ κανενος ακόμα και όταν είχε πιο ανοιχτό δρόμο.
Σιγά μην δεν έσπασες @@.
Το είχα πετύχει πριν 3 μήνες εκεί στον Καρέα να προσπαθεί να ανέβει την "ανηφόρα" της Κατεχάκη από την διασταύρωση της Καισαριανής προς την κατηφόρα της Ηλιούπολης.
Το άλλο που πάει με 45 τουλάχιστον κοστίζει το 40 % από αυτό το κακέκτυπο της ιζέτα.
Βασικά είναι στα ίδια λεφτά με την βασική βενζίνης του αιρκρος μου....
Ελεος...
Σκέψου ότι στα ίδια λεφτά θα είναι το νέο ηλεκτρικό c3 στην μεσαία έκδοση μετά την επιδότηση.
Όχι δεν ενόχλησα κανέναν και πήγαινε μια χαρά. Δεν κινήθηκαν σε δρόμο μεγάλο που τα αυτοκίνητα πάνε πάνω από 100.
Το ami είναι μια μ@λ@κι@ και μισή και τσάμπα να στο δώσουν.
Αυτό είναι μια μ@λ@κι@ και μισή αλλά αν έκανε τα μισά χρήματα θα ήταν μια χαρά.
Σε αυτά τα χρήματα συμφωνώ μαζί σου ότι το c3 το ηλεκτρικό θα είναι 1000 φορές καλύτερο και πολύ πιο ενδιαφέρον.
Δεν πάω να το εκθειασω, έγραψα απλά τις εντυπώσεις μου. Εγώ το οδήγησα και έχω ολοκληρωμένη άποψη οπότε μπορείτε να έχετε διαφορετική αλλά δεν θα μου αλλάξετε την δική μου .
-
Δεν έχω άποψη οδήγησης αλλά είχε το σήμα περιοδικού αυτοκινήτου που το τεσταριζε και σερνόταν.
Επίσης δεν το κρίνουμε ανεξάρτητα τιμής αλλά γιατί κάνει 17000.
Και το ΑΜΙ αν έκανε 4000 η 19.99 το μήνα αλλιώς θα το κρίναμε.
-
Ρε σεις αν το αμι είχε αερόσακο, καλύτερο πλαίσιο και έπιανε τα πες 80 χλμ /ώρα.
Θα ήταν μια χαρά
-
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
...και μετά αναρωτιέμαι, γιατί όχι Model Y με μόλις 2.000 παραπάνω?
Από Temu θα το αγοράσεις το tesla;
-
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
...και μετά αναρωτιέμαι, γιατί όχι Model Y με μόλις 2.000 παραπάνω?
Από Temu θα το αγοράσεις το tesla;
34.900 με επιδότηση από Tesla.com
-
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
...και μετά αναρωτιέμαι, γιατί όχι Model Y με μόλις 2.000 παραπάνω?
Από Temu θα το αγοράσεις το tesla;
34.900 με επιδότηση από Tesla.com
α, Ok. Έχει και κουπόνι δώρο...για νέους χρήστες.
-
Άντε να κοπούν οι επιδοτήσεις να μείνουν μόνο οι γαιοκτήμονες με δαύτα.
-
-
Φαντάζομαι εννοεί τους δημόσιους επί πληρωμή φορτιστές.
-
Όχι και οι ιδιωτικοί, κοινώς ακόμα και αυτός στην ιδιωτική σου θέση στάθμευσης πρέπει να δηλώνονται με συγκεκριμένα έγγραφα του υπεύθυνου ηλεκτρολόγου και συγκεκριμένες προδιαγραφές. Έτσι ξέρω τουλάχιστον από τα εξοικονομώ.
-
Τελος το γκρου-γκρου πρωινιατικα , εμπρος για ησυχες ανθρωπινες πόλεις ,
H kawasaki γινεται πληρως ηλεκτρικη μαρκα μεχρι το 2035 ( στην Ευρωπη απο το 2030 πληρης γκαμα )
-
Honda & Yamaha μόνο.
-
Αυτονομία ούτε μέχρι το περίπτερο!!!
Πλήρης ακύρωση της διευκόλυνσης παρκαρίσματος!!! ("Πήρα μηχανή γιατί την παρκάρω εύκολα") -
-
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης