-
Απορώ γιατί περίμενε κάποιος κάτι διαφορετικό από τον Κυριάκο. Μόνος του παίζει μπάλα και θα κάνει ό,τι γουστάρει και δεν θα ανοίξει ρουθούνι. Θα μας παει ασάλιωτους την 4ετία, γιατί απλά μπορεί και γιατί χέστηκε για εμάς και την Ελλάδα, όπως και κάθε άλλος πολιτικός.
Το έχω πει πολλές φορές, ή που θα κλείσουμε ή που θα προλάβει να μας αγοράσει καμια σοβαρή χώρα μπας και στρώσουμε.
-
@gtsartsal said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Καμία πρόταση για βελτίωση?
Για λύση του προβλήματος δύσκολα, με τον συγκεντρωμένο και αυξανόμενο πληθυσμό.Μεγαλύτεροι ή πιο άνετοι δρόμοι που χωράνε περισσότερα αυτοκίνητα μεταφέρουν το πρόβλημα αλλού (π.χ. στο που θα παρκάρουν όλοι αυτοί όταν φτάσουν στον προορισμό τους).
Για την Αθήνα η μόνη πρόταση είναι μεγαλύτερη χρήση ΜΜΜ.
Κι αν θέλετε κι ένα βήμα παραπέρα, όσο περισσότεροι χρησιμοποιούν ΜΜΜ, τόσο περισσότερο αδειάζουν οι δρόμοι και κινούνται ταχύτερα τα λεωφορεία.
Με παρακολούθηση των ηλεκτρονικών εισητηρίων, μπορεί να βγει συμπέρασμα για το ποιες γραμμές χρειάζονται περισσότερα δρομολόγια και ποιες ώρες. Ή συνδυάζοντας τις μετεπιβιβάσεις αν μπορούν να φτιαχτούν γραμμές που να εξυπηρετούν πραγρατική κίνηση.Με τα πέτα σταθμούς μετρό σε πλατείες όπου μπορείς και ενώνοντας κουκίδες μεταξύ τους λύση δε δίνεις.
-
@antonakis said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Για την Αθήνα η μόνη πρόταση είναι μεγαλύτερη χρήση ΜΜΜ.
Σωστό! Το πρόβλημα ειναι ότι η μισή Αττική δεν έχει μετρό και τα λεωφορεί που έχει είναι τραγικά, άθλια και περνάνε όποτε θέλουν. Εγώ π.χ. για να πάω από το σπίτι στο γραφείο θέλω 20' με το αμάξι και κάπου 1 ώρα με τα ΜΜΜ....εεε εννοείται ότι θα πάω με το αυτοκίνητο.
-
@fanis75 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Σωστό! Το πρόβλημα ειναι ότι η μισή Αττική δεν έχει μετρό και τα λεωφορεί που έχει είναι τραγικά,
Θα απαντήσω από προσωπική εμπειρία. Δεν έχω μείνει σε περιοχή που το σπίτι να μην έχει στάση λεωφορείου σε απόσταση μικρότερη από 500m . Και λεωφορείο που περνούσε ή σταματούσε σε μετρό/τρένο.
Σε δρόμους όπου δεν είχε κίνηση, προφανώς το λεωφορείο έκανε περισσότερή ώρα (από στάσεις και επειδή κανένα αυτοκίνητο δεν τηρούσε το όριο ταχύτητας) και σε δρόμους που είχε κίνηση, τα αυτοκίνητα ήταν στη λεωφορειολωρίδα. Με αυτές τις συνθήκες προφανώς το λεωφορείο δεν αποδίδει.
Σε μια περίπτωση ήταν και γρηγορότερο να το κόψεις με τα πόδια 2χλμ, επειδή ο κεντρικός δρόμος ήταν έτσι κι αλλιώς πήχτρα στα αυτοκίνητα.Και μη κρίνεις από εσένα και μένα που έχουμε πάρκινγκ στο γραφείο. Δεν έχουν όλοι. Και εμένα π.χ. είναι ίδια ώρα αμάξι και ΜΜΜ για το γραφείο, ίσως και πιο γρήγορα το 2ο σε κακή ώρα.
-
@antonakis said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Και μη κρίνεις από εσένα και μένα που έχουμε πάρκινγκ στο γραφείο. Δεν έχουν όλοι. Και εμένα π.χ. είναι ίδια ώρα αμάξι και ΜΜΜ για το γραφείο, ίσως και πιο γρήγορα το 2ο σε κακή ώρα.
Συμφωνώ σε αυτό, αλλά πάντα έχει σχέση με την περιοχή. Αλλά συνεχιζω να λέω ότι το πρόβλημα ειναι τα κακά ΜΜΜ που έχουμε. Παράδειγμα: για να πάω γραφείο θέλω 2 λεωφορεία, τα οποία φυσικά και δεν τηρούν τα δρομολόγια, άρα μπορεί να κάνω 35' ή 60' κανείς δεν ξέρει!! Άρα πρέπει να φύγω στις 8 από το σπίτι για να είμαι σίγουρος.
Όταν δουλευα Αμπελόκηπους που βόλευε το μετρό και δεν είχα και πάρκινγ, προφανώς πήγαινα με μετρό. Έκανα πιο γρήγορα και πιο οικονομικά. Αλλά όπου δεν εξυπηρετεί το μετρό (δλδ. σε όλα τα βόρεια σχεδόν) τα λεωφορεία είναι δράμα.
-
@fanis75 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Συμφωνώ σε αυτό, αλλά πάντα έχει σχέση με την περιοχή. Αλλά συνεχιζω να λέω ότι το πρόβλημα ειναι τα κακά ΜΜΜ που έχουμε. Παράδειγμα: για να πάω γραφείο θέλω 2 λεωφορεία, τα οποία φυσικά και δεν τηρούν τα δρομολόγια
Τα λεωφορεία μια χαρά τηρούν το πρόγραμμα (αναχώρησης από αφετηρία). Το πρόβλημα είναι η κίνηση που βρίσκουν στο δρόμο, κάτι που τα καθιστά και αναξιόπιστα στο τέλος.
Να βλέπεις λεωφορεία που ξεκίνησαν με διαφορά 15-30 λεπτών από την αφετηρία, να φτάνουν και να προσπερνάνε το άλλο στο δρόμο. Κάτι ωραία μεγάλα δρομολόγια που πήζουν στα καλύτερα σημεία δλδ, θρυλικά νούμερα 140 - 550 κλπ...Αχ... κακομάθαμε λονδινάκι βέβαια.
-
@antonakis said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Τα λεωφορεία μια χαρά τηρούν το πρόγραμμα (αναχώρησης από αφετηρία). Το πρόβλημα είναι η κίνηση που βρίσκουν στο δρόμο, κάτι που τα καθιστά και αναξιόπιστα στο τέλος.
Να βλέπεις λεωφορεία που ξεκίνησαν με διαφορά 15-30 λεπτών από την αφετηρία, να φτάνουν και να προσπερνάνε το άλλο στο δρόμο. Κάτι ωραία μεγάλα δρομολόγια που πήζουν στα καλύτερα σημεία δλδ, θρυλικά νούμερα 140 - 550 κλπ...Αχ... κακομάθαμε λονδινάκι βέβαια.
Το τηρούν, σχεδόν πάντα (μου έχει τύχει από αφετηρία - Χαλάνδρι- και να μην φεύγει στην ώρα του) αλλά το μεγάλο πρόβλημα ειναι αυτό που λές. Αλλά επειδή κανείς δεν κάνει κάτι για αυτό (λεωφοριόδρομοι, παρκαρισμένα κλπ.), τελικά το αποτέλεσμα ειναι ένα τελείως αναξιόπιστο μέσο. Ακόμα και με την εφαρμογή τηλεματικής, τις μισές φορές μου έλεγε άλλα αντί άλλων ή απλά εξαφανιζόντουσαν ορισμένες γραμμές.
ΥΓ: Να σκεφτείς το Λονδίνο είναι σαν Αθήνα μπροστά στην Σιγκαπούρη, στο θέμα των λεωφορείων.
-
@fanis75 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Απορώ γιατί περίμενε κάποιος κάτι διαφορετικό από τον Κυριάκο. Μόνος του παίζει μπάλα και θα κάνει ό,τι γουστάρει και δεν θα ανοίξει ρουθούνι. Θα μας παει ασάλιωτους την 4ετία, γιατί απλά μπορεί και γιατί χέστηκε για εμάς και την Ελλάδα, όπως και κάθε άλλος πολιτικός.
Τα δείγματα της κυβέρνησης είναι απογοητευτικά. Το τελευταίο με την εταιρία ανάπλασης εξοργιστικό. Η τεράστια ποσοστιαία διαφορά από την αντιπολίτευση είναι τελικά προβληματική αφού η κυβέρνηση αισθάνεται ότι μπορεί να κάνει ό,τι θέλει χωρίς συνέπειες.
-
Όταν ακόμα σπούδαζα , 20 χρόνια πριν , μας έβαζαν να παρακολουθούμε και να καταγράφουμε ώρες και επιβατικό κοινό συγκεκριμένων δρομολογίων από λεωφορεία. Θυμάμαι όταν μας έλεγαν τότε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα στην αξιοπιστία του χρόνου του δρομολογίου και κατ'επέκταση και στο στρίμωγμα του κοινού ( καθώς καθυστερεί το δρομολόγιο , μαζεύεται κόσμος στη στάση και όλος ο σχεδιασμός πάει στράφι) είναι οι παραβασεις των επιβατικών και των φορτηγών διανομής. Στην αρχή δε το πίστευα με τίποτε....
Τελικά είχαν δίκιο, ο σχεδιασμός στα χαρτιά είναι σωστός ,αλλά το λεωφορείο σε μία καθημερινή διαδρομή , μπορεί να καθυστερήσει 5 λεπτά λόγω ενός διπλοπαρκαρισμένου, 3 λεπτά λόγω ταξί, φορτηγού διανομών, να κολλήσει σε μία γωνία και όλα τα παρόμοια. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να πάει στράφι ο σχεδιασμός και να βλέπεις ένα γεμάτο λεωφορείο και 2 λεπτά μετά να περάσει ένα άδειο ( που δε βρήκε κόλλημα και δε βρήκε και επιβάτες καθώς όλοι μπήκαν στο πρώτο ). Όσο μεγαλύτερη η διαδρομή , τόσο πιο μεγάλο το πρόβλημα.
Κυρίως βέβαια, υπάρχουν θεμελιώδη προβλήματα πολεοδομικά και καθυστέρηση της ολοκλήρωσης του μετρό.
-
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Τα δείγματα της κυβέρνησης είναι απογοητευτικά. Το τελευταίο με την εταιρία ανάπλασης εξοργιστικό. Η τεράστια ποσοστιαία διαφορά από την αντιπολίτευση είναι τελικά προβληματική αφού η κυβέρνηση αισθάνεται ότι μπορεί να κάνει ό,τι θέλει χωρίς συνέπειες.
Ακριβώς!! Βέβαια πάντα έτσι ήταν γιατί εδώ και 50 χρόνια 2 κόμματα εναλλάσονταν οπότε έκαναν ό,τι ήθελαν πάντα. Εεε δεν έβγαινα στις επόμενες εκλογές, έβγαιναν στι μεθεπόμενες και όλα καλά. Το πολιτικό/κομματικό τοπίο στην Ελλάδα ειναι τραγικά χάλια εδώ και 100 χρόνια - ίσως και παραπάνω.
-
@fanis75 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Τα δείγματα της κυβέρνησης είναι απογοητευτικά. Το τελευταίο με την εταιρία ανάπλασης εξοργιστικό. Η τεράστια ποσοστιαία διαφορά από την αντιπολίτευση είναι τελικά προβληματική αφού η κυβέρνηση αισθάνεται ότι μπορεί να κάνει ό,τι θέλει χωρίς συνέπειες.
Ακριβώς!! Βέβαια πάντα έτσι ήταν γιατί εδώ και 50 χρόνια 2 κόμματα εναλλάσονταν οπότε έκαναν ό,τι ήθελαν πάντα. Εεε δεν έβγαινα στις επόμενες εκλογές, έβγαιναν στι μεθεπόμενες και όλα καλά. Το πολιτικό/κομματικό τοπίο στην Ελλάδα ειναι τραγικά χάλια εδώ και 100 χρόνια - ίσως και παραπάνω.
- Κανείς δεν είχε δεδομένη την επανεκλογή ή την εκλογή
- Εδώ έχουμε δείγματα αυταρχικής συμπεριφοράς που πρέπει να γυρίσω σε εποχές βαθέως πασόκ για να τις ξαναθυμηθώ.
- Γενικά όλες οι χώρες με δικομματισμό είναι. Και γενικά αν το δει κανείς, υπήρξε παγκόσμια μια "φουρνιά" δυτικών ηγετών μετά τον Β παγκόσμιο που προχώρησαν και ανέπτυξαν τις χώρες τους (και στην ελλάδα, ας μην μεμψιμοιρούμε και ας θυμόμαστε από που ξεκινήσαμε το '49). Πλέον η πενία ηγετών στην Δύση είναι γενική, σε αντίθεση με τον "τρίτο κόσμο".
-
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
- Κανείς δεν είχε δεδομένη την επανεκλογή ή την εκλογή
- Εδώ έχουμε δείγματα αυταρχικής συμπεριφοράς που πρέπει να γυρίσω σε εποχές βαθέως πασόκ για να τις ξαναθυμηθώ.
-
Φυσικά και είχε δεδομένη την επανεκλογή του κόμματος. Εδώ και 50 χρόνια βγαίνει ΠΑΣΟΚ (πράσινο το ορίτζιναλ) ή ΝΔ (μπλε πασόκ) με ένα διάλειμα ροζ πασοκ αφού και ο Τσίπρας με το πασοκ πήρε την εξουσία. Άρα είναι δεδομένη η επανεκλογή του κόμματος στην κυβέρνηση. Απλά αλλάζουν καμια φορά τα πρόσωπα, για αυτό και φορντίζουν να φάνε καλά όσο κυβερνούν. Γνωστά αυτά - κρέμασμα θέλουν όλοι.
-
Ακριβώς, βαθύ πασόκ '80 θυμίζει αλλά εμένα δεν μου κάνει καμία εντύπωση, αυτό ακριβώς περίμενα, δεν έχω αυταπάτες οτι ο Κυριάκος ειναι διαφορετικός - τα ίδια σκ@τά με όλους ειναι. Αυτά να τα βλέπουν όσο τον πίστεψαν και τον ψήφισαν - ας πρόσεχαν.
-
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@johnny-0 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
https://www.news247.gr/ellada/kinisi-stous-dromous-emfragma-ston-kifiso-logo-troxaiou-live-xartis/
Και μετά λέμε για Έλληνες που δυσκολευονται;
Κανονικά πρέπει να πάει, 3€ η βενζίνη (εννοείται 2.80€ το ντίζελ) και μισό ευρώ η κιλοβατώρα και 30 χιλιάρικα τεκμαρτό εισόδημα οποίος ζει στην επικράτεια (κι 7 εκατομμύρια εργάτες απ το Μπαγκλαντές από Γενάρη).Έχουν λυσσαξει να λενε για την κίνηση στον Κηφισο, γιατί θέλει να φτιάξει ενα δρόμο η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Και το θέμα είναι ότι αυτό που θέλουν να κάνουν δεν πρόκειται καν να λύσει το πρόβλημα, ένας ακόμη μεγάλος περιδρομος...
Δεν έχει σημασία αν θα τον κάνει η ΤΕΡΝΑ, η ουσία είναι ότι στην περιοχή του Ασπρόπυργου - Θριασίου, που υπάρχει και ο χώρος αποθηκών του τρένου, υπάρχουν τεράστιες εκτάσεις, που θα μπορούσαν να πάνε όλες οι μεταφορικές της Αθήνας, όπως και η Λαχαναγορά και βέβαια να γίνει και ο δρόμος αυτός, ώστε να ησυχάσει ο Κηφισός .
Και βέβαια να απαγορευτεί η διανομή στην Αθήνα με φορτηγά άνω των 3,5 τόνων και στο κέντρο με ακόμα μικρότερα και βέβαια μόνο ηλεκτρικά.
Ετσι θα απελευθερωθεί μεγάλος χώρος στην περιοχή του Βοτανικού - Ελαιώνα, που θα μπορούσαν να γίνουν κατοικίες, εκ των οποίων αρκετές θα μπορούσαν να είναι κοινωνικού χαρακτήρα, μεγάλα πάρκα, εμπορικά κέντρα, το συνεδριακό και εκθεσιακό κέντρο της Αθήνας, που έχει κάθε μεγάλη πόλη και όλο αυτό το κομμάτι μαζί με αυτό του Ασπρόπυργου, θα μπορούσε να γίνει με παραχώρηση με διάφορους τρόπους.
Φαίνεται ο δεξος βορειων προαστΕΙων
Ιδεα για το θριασιο.
Ε?
Γεματο ηδη με προσβάσεις, αο, νατο, λ. αιγαλεω, εο.
Αλλα ετσι να πει κατι μια και το σκεφτηκε ο κουλι και να φυγουν τα πρακτορεια απο το βοθρο του μελλοντικου γηπεδου, νοτ, της πλεον κακομοιρης πρασινουλας κουρελοομαδιτσαςΔεν το σκέφτηκε ο κούλι...
Δεν μπορούν να το σκεφτούν αυτοί...
Το έχουν πει εδώ και 20 χρόνια σοβαροί άνθρωποι της εργασίας, γιατί στο σημείο, υπάρχει άφθονη ελεύθερη δημόσια γη, αλλά και πρόσβαση με τρένο και με αυτοκινητόδρομο.
Βέβαια για την αριστερή μίρλα, ότι είναι πάνω από τον ερωτισμό του κορμοράνου, είναι δύσκολο να το κατανοήσει...
-
Εγώ συμφωνώ να γίνουν εργατικές κατοικίες.
Να δωθεί μια προοπτική στις νέες οικογένειες
-
Για την πρωτιά που έδωσε ο economist στον Κούλη που αναφέρθηκε και χθες εδώ.
https://www.nb4.org/the-economists-country-of-the-year-list-of-winnersΕγώ ακούω μόνο Στουρνάρα πάντως που κρούει παντού καμπανάκια κινδύνου καθώς όπως και να έχει καταντήσει πολιτικά, παραμένει κορυφαίος οικονομολόγος αδιαμφισβήτητα.
-
Ναι και εγώ όταν διάβασα το κείμενο του περιοδικού, δεν αναφέρει κάτι το συνταρακτικό.
Τεσπα...
Πάμε για ιδιωτική ανώτατη παιδεία. Συμφωνείτε;
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Ναι και εγώ όταν διάβασα το κείμενο του περιοδικού, δεν αναφέρει κάτι το συνταρακτικό.
Τεσπα...
Πάμε για ιδιωτική ανώτατη παιδεία. Συμφωνείτε;
Είναι δύσκολοι καιροί για να στέλνουν τα παιδιά στα Κολάμπια, κάτι πρέπει να γίνει να πτυχιόνονται φθηνότερα πλέον.
-
@vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Εγώ ακούω μόνο Στουρνάρα πάντως που κρούει παντού καμπανάκια κινδύνου καθώς όπως και να έχει καταντήσει πολιτικά, παραμένει κορυφαίος οικονομολόγος αδιαμφισβήτητα.
Παντελώς άσχετος, ειδικά στα τραπεζικά. Είναι τόσο άσχετος που είναι επικίνδυνος.
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Πάμε για ιδιωτική ανώτατη παιδεία. Συμφωνείτε;
ΕΝΟΕΙΤΑΙ, 100%!! Εφόσον φυσικά ειναι με σωστό πλαίσιο και προδιαγραφές και όχι ιδρύματα τύπου μπι σι ει και λαβερν και τέτοιες μπούρδες.
-
Έχουμε δύο μεταβλητές/έννοιες
Την αγορά εργασίας
Και την κοινωνική κινητικότητα.
Η αγορά εργασίας είναι πεπερασμένη και ουχι άπειρη.
Η κοινωνική κινητικότητα παρουσιάζεται συνήθως μέσα από την αγορά εργασίας.
Πως αυτά δύο επηρεάζονται από τα ιδιωτικά πανεπιστήμια;
-
Δυτικά οι ψυκτικοι, λαμαριναδες, ηλεκτρολογοι, μηχανουργοι κλπ.
Κέντρο, Ισλαμικες Σπουδες.
Ανατολικά γιατροί, δικηγόροι, τραπεζικοί.
Νότια μούτσοι, καπεταναίοι και ξενοδοχοϋπάλληλοι.
Βόρεια, Μετακλητοι, απόφοιτοι ιδιωτικών πανεπιστημιων.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2