-
Ελληνική νίκη στο Ecofin: Εξαιρούνται οι εξοπλιστικές δαπάνες από τον κανόνα για το έλλειμμα
https://www.protothema.gr/economy/article/1448280/elliniki-niki-sto-ecofin-exairoudai-oi-exoplistikes-dapanes-apo-ton-kanona-gia-to-elleimma/Επιτέλους ρε γμτ, στο κάτω-κάτω τόσα λεφτά σε ευρωπαικές βιομηχανίες πάνε.
-
Οπότε έχουμε περιθώριο να αυξήσουμε κι άλλο ΚΑΙ το έλλειμμα ΚΑΙ ντα λεφτά που θα δίνουμε για να αγοράζουμε παράλληλα κι άλλα όπλα! Νενικήκαμεν!
-
-
-
@kkostask said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Πετσωμένα παντού.
"Το περιοδικό αναφέρει ότι η Ελλάδα αποδεικνύει ότι ένας πρωθυπουργός μπορεί να κάνει επώδυνες οικονομικές μεταρρυθμίσεις και να επανεκλεγεί"
Οπότε να ετοιμάζονται και στην υπόλοιπη Ευρώπη να είναι ο λογαριασμός του σούπερ μάρκετ και του ρεύματος, όσο δύο βασικοί μισθοί;
-
@kkostask said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Πετσωμένα παντού.
Ε όχι βρε παιδιά , πείτε μου ΕΝΑ μα ΕΝΑ μόνο μέτρο μεταρρυθμιστικό για την οικονομία που εφάρμοσε η ΝΔ και ο Μητσοτάκης τα τελευτάια χρόνια.
Ποια οικονομία ;;;;
Που κολακεύεται το χρέος / ΑΕΠ λόγω πληθωρισμού και των αναβαλλόμενων πληρωμών του χρέους στην επόμενη δεκαετία;Που ξεπέρασε και τον Αντρέα σε λαικίστικη κατασπατάληση του πλεονάσματος με pass και φοροελαφρύνσεις υπερ της προεκλογικής εκστρατείας της ΝΔ λόγω της χαλάρωσης της επιτήρησης λόγω covid ;
Πείτε μου ποιά είναι τα θετικά ρε παιδιά , μπορεί να μην τα βλέπω εγώ , να κάνω λάθος.
-
@vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@kkostask said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Πετσωμένα παντού.
Ε όχι βρε παιδιά , πείτε μου ΕΝΑ μα ΕΝΑ μόνο μέτρο μεταρρυθμιστικό για την οικονομία που εφάρμοσε η ΝΔ και ο Μητσοτάκης τα τελευτάια χρόνια.
Ποια οικονομία ;;;;
Που κολακεύεται το χρέος / ΑΕΠ λόγω πληθωρισμού και των αναβαλλόμενων πληρωμών του χρέους στην επόμενη δεκαετία;Που ξεπέρασε και τον Αντρέα σε λαικίστικη κατασπατάληση του πλεονάσματος με pass και φοροελαφρύνσεις υπερ της προεκλογικής εκστρατείας της ΝΔ λόγω της χαλάρωσης της επιτήρησης λόγω covid ;
Πείτε μου ποιά είναι τα θετικά ρε παιδιά , μπορεί να μην τα βλέπω εγώ , να κάνω λάθος.
Την Ανάπλαση Αθήνας δεν την λες και μικρή μεταρρύθμιση….
Εγώ απλά την είδηση έβαλα, δεν έχω ιδέα αν έγινε κάποια ουσιαστική μεταρρύθμιση. Αυτό πάντως που παρατήρησα μετά από κάποια ταξίδια τον τελευταίο χρόνο είναι πως η ακρίβεια είναι κυριολεκτικά παντού και οξεία. Μπορώ να γράψω πολλά παραδείγματα χωρών με παρόμοιο βιοτικό επίπεδο με εμάς που σχεδόν όλα ήταν ακριβότερα. Το ίδιο και με την στεγαστική κρίση…στο Βερολίνο πχ γίνεται χαλασμός με διαδηλώσεις κλπ.
Ακόμα και στην Αμερική μου έλεγε φίλη που μένει κοντά στο LA,πως όλα έχουν πάει στο θεό….μου είπε κάποιες τιμές αλλά δεν τις θυμάμαι. Εν κατακλείδι, δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει για να μετριαστεί ο αντίκτυπος αυτής της κατάστασης. -
@johnny-0 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
https://www.news247.gr/ellada/kinisi-stous-dromous-emfragma-ston-kifiso-logo-troxaiou-live-xartis/
Και μετά λέμε για Έλληνες που δυσκολευονται;
Κανονικά πρέπει να πάει, 3€ η βενζίνη (εννοείται 2.80€ το ντίζελ) και μισό ευρώ η κιλοβατώρα και 30 χιλιάρικα τεκμαρτό εισόδημα οποίος ζει στην επικράτεια (κι 7 εκατομμύρια εργάτες απ το Μπαγκλαντές από Γενάρη).Έχουν λυσσαξει να λενε για την κίνηση στον Κηφισο, γιατί θέλει να φτιάξει ενα δρόμο η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Και το θέμα είναι ότι αυτό που θέλουν να κάνουν δεν πρόκειται καν να λύσει το πρόβλημα, ένας ακόμη μεγάλος περιδρομος...
Δεν έχει σημασία αν θα τον κάνει η ΤΕΡΝΑ, η ουσία είναι ότι στην περιοχή του Ασπρόπυργου - Θριασίου, που υπάρχει και ο χώρος αποθηκών του τρένου, υπάρχουν τεράστιες εκτάσεις, που θα μπορούσαν να πάνε όλες οι μεταφορικές της Αθήνας, όπως και η Λαχαναγορά και βέβαια να γίνει και ο δρόμος αυτός, ώστε να ησυχάσει ο Κηφισός .
Και βέβαια να απαγορευτεί η διανομή στην Αθήνα με φορτηγά άνω των 3,5 τόνων και στο κέντρο με ακόμα μικρότερα και βέβαια μόνο ηλεκτρικά.
Ετσι θα απελευθερωθεί μεγάλος χώρος στην περιοχή του Βοτανικού - Ελαιώνα, που θα μπορούσαν να γίνουν κατοικίες, εκ των οποίων αρκετές θα μπορούσαν να είναι κοινωνικού χαρακτήρα, μεγάλα πάρκα, εμπορικά κέντρα, το συνεδριακό και εκθεσιακό κέντρο της Αθήνας, που έχει κάθε μεγάλη πόλη και όλο αυτό το κομμάτι μαζί με αυτό του Ασπρόπυργου, θα μπορούσε να γίνει με παραχώρηση με διάφορους τρόπους.
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@johnny-0 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
https://www.news247.gr/ellada/kinisi-stous-dromous-emfragma-ston-kifiso-logo-troxaiou-live-xartis/
Και μετά λέμε για Έλληνες που δυσκολευονται;
Κανονικά πρέπει να πάει, 3€ η βενζίνη (εννοείται 2.80€ το ντίζελ) και μισό ευρώ η κιλοβατώρα και 30 χιλιάρικα τεκμαρτό εισόδημα οποίος ζει στην επικράτεια (κι 7 εκατομμύρια εργάτες απ το Μπαγκλαντές από Γενάρη).Έχουν λυσσαξει να λενε για την κίνηση στον Κηφισο, γιατί θέλει να φτιάξει ενα δρόμο η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Και το θέμα είναι ότι αυτό που θέλουν να κάνουν δεν πρόκειται καν να λύσει το πρόβλημα, ένας ακόμη μεγάλος περιδρομος...
Δεν έχει σημασία αν θα τον κάνει η ΤΕΡΝΑ, η ουσία είναι ότι στην περιοχή του Ασπρόπυργου - Θριασίου, που υπάρχει και ο χώρος αποθηκών του τρένου, υπάρχουν τεράστιες εκτάσεις, που θα μπορούσαν να πάνε όλες οι μεταφορικές της Αθήνας, όπως και η Λαχαναγορά και βέβαια να γίνει και ο δρόμος αυτός, ώστε να ησυχάσει ο Κηφισός .
Και βέβαια να απαγορευτεί η διανομή στην Αθήνα με φορτηγά άνω των 3,5 τόνων και στο κέντρο με ακόμα μικρότερα και βέβαια μόνο ηλεκτρικά.
Ετσι θα απελευθερωθεί μεγάλος χώρος στην περιοχή του Βοτανικού - Ελαιώνα, που θα μπορούσαν να γίνουν κατοικίες, εκ των οποίων αρκετές θα μπορούσαν να είναι κοινωνικού χαρακτήρα, μεγάλα πάρκα, εμπορικά κέντρα, το συνεδριακό και εκθεσιακό κέντρο της Αθήνας, που έχει κάθε μεγάλη πόλη και όλο αυτό το κομμάτι μαζί με αυτό του Ασπρόπυργου, θα μπορούσε να γίνει με παραχώρηση με διάφορους τρόπους.
Φαίνεται ο δεξος βορειων προαστΕΙων
Ιδεα για το θριασιο.
Ε?
Γεματο ηδη με προσβάσεις, αο, νατο, λ. αιγαλεω, εο.
Αλλα ετσι να πει κατι μια και το σκεφτηκε ο κουλι και να φυγουν τα πρακτορεια απο το βοθρο του μελλοντικου γηπεδου, νοτ, της πλεον κακομοιρης πρασινουλας κουρελοομαδιτσας -
@vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Πείτε μου ποιά είναι τα θετικά ρε παιδιά , μπορεί να μην τα βλέπω εγώ , να κάνω λάθος.
Η αύξηση αποδοχών 46% σε όλους τους διορισμενους Γραμματείς & Φαρισαίους κλπ που δεν παίρνουν βουλευτική αποζημίωση, ως επιβράβευση* για τις επενδυτικές βαθμίδες, δεν είναι και μικρή μεταρρύθμιση!
*κατά δήλωσή επιφανούς Νεοδημοκράτη χτες στη Γιάμαλη
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Δεν έχει σημασία αν θα τον κάνει η ΤΕΡΝΑ, η ουσία είναι ότι στην περιοχή του Ασπρόπυργου - Θριασίου, που υπάρχει και ο χώρος αποθηκών του τρένου, υπάρχουν τεράστιες εκτάσεις, που θα μπορούσαν να πάνε όλες οι μεταφορικές της Αθήνας, όπως και η Λαχαναγορά και βέβαια να γίνει και ο δρόμος αυτός, ώστε να ησυχάσει ο Κηφισός .
Ο Κηφισός ΔΕΝ θα ησυχάσει με το να φύγουν τα φορτηγά. Άντε να ησυχάσει προσωρινά. Μετά θα δουν τη χαλαρότητα και θα πέρνουν περισσότεροι αυτοκίνητο.
Όπως το μετρό θα καθάριζε τη Μεσογείων και την Κηφισίας.
Όπως και η Αττική οδός.Επίσης η περιοχή Ασπροπύργου-Θριασίου ήδη πάσχει από γνωστή μερίδα πλυθησμού. Θα πάνε μεταφορικές εκεί?
-
Καμία πρόταση για βελτίωση?
Για λύση του προβλήματος δύσκολα, με τον συγκεντρωμένο και αυξανόμενο πληθυσμό. -
Απορώ γιατί περίμενε κάποιος κάτι διαφορετικό από τον Κυριάκο. Μόνος του παίζει μπάλα και θα κάνει ό,τι γουστάρει και δεν θα ανοίξει ρουθούνι. Θα μας παει ασάλιωτους την 4ετία, γιατί απλά μπορεί και γιατί χέστηκε για εμάς και την Ελλάδα, όπως και κάθε άλλος πολιτικός.
Το έχω πει πολλές φορές, ή που θα κλείσουμε ή που θα προλάβει να μας αγοράσει καμια σοβαρή χώρα μπας και στρώσουμε.
-
@gtsartsal said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Καμία πρόταση για βελτίωση?
Για λύση του προβλήματος δύσκολα, με τον συγκεντρωμένο και αυξανόμενο πληθυσμό.Μεγαλύτεροι ή πιο άνετοι δρόμοι που χωράνε περισσότερα αυτοκίνητα μεταφέρουν το πρόβλημα αλλού (π.χ. στο που θα παρκάρουν όλοι αυτοί όταν φτάσουν στον προορισμό τους).
Για την Αθήνα η μόνη πρόταση είναι μεγαλύτερη χρήση ΜΜΜ.
Κι αν θέλετε κι ένα βήμα παραπέρα, όσο περισσότεροι χρησιμοποιούν ΜΜΜ, τόσο περισσότερο αδειάζουν οι δρόμοι και κινούνται ταχύτερα τα λεωφορεία.
Με παρακολούθηση των ηλεκτρονικών εισητηρίων, μπορεί να βγει συμπέρασμα για το ποιες γραμμές χρειάζονται περισσότερα δρομολόγια και ποιες ώρες. Ή συνδυάζοντας τις μετεπιβιβάσεις αν μπορούν να φτιαχτούν γραμμές που να εξυπηρετούν πραγρατική κίνηση.Με τα πέτα σταθμούς μετρό σε πλατείες όπου μπορείς και ενώνοντας κουκίδες μεταξύ τους λύση δε δίνεις.
-
@antonakis said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Για την Αθήνα η μόνη πρόταση είναι μεγαλύτερη χρήση ΜΜΜ.
Σωστό! Το πρόβλημα ειναι ότι η μισή Αττική δεν έχει μετρό και τα λεωφορεί που έχει είναι τραγικά, άθλια και περνάνε όποτε θέλουν. Εγώ π.χ. για να πάω από το σπίτι στο γραφείο θέλω 20' με το αμάξι και κάπου 1 ώρα με τα ΜΜΜ....εεε εννοείται ότι θα πάω με το αυτοκίνητο.
-
@fanis75 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Σωστό! Το πρόβλημα ειναι ότι η μισή Αττική δεν έχει μετρό και τα λεωφορεί που έχει είναι τραγικά,
Θα απαντήσω από προσωπική εμπειρία. Δεν έχω μείνει σε περιοχή που το σπίτι να μην έχει στάση λεωφορείου σε απόσταση μικρότερη από 500m . Και λεωφορείο που περνούσε ή σταματούσε σε μετρό/τρένο.
Σε δρόμους όπου δεν είχε κίνηση, προφανώς το λεωφορείο έκανε περισσότερή ώρα (από στάσεις και επειδή κανένα αυτοκίνητο δεν τηρούσε το όριο ταχύτητας) και σε δρόμους που είχε κίνηση, τα αυτοκίνητα ήταν στη λεωφορειολωρίδα. Με αυτές τις συνθήκες προφανώς το λεωφορείο δεν αποδίδει.
Σε μια περίπτωση ήταν και γρηγορότερο να το κόψεις με τα πόδια 2χλμ, επειδή ο κεντρικός δρόμος ήταν έτσι κι αλλιώς πήχτρα στα αυτοκίνητα.Και μη κρίνεις από εσένα και μένα που έχουμε πάρκινγκ στο γραφείο. Δεν έχουν όλοι. Και εμένα π.χ. είναι ίδια ώρα αμάξι και ΜΜΜ για το γραφείο, ίσως και πιο γρήγορα το 2ο σε κακή ώρα.
-
@antonakis said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Και μη κρίνεις από εσένα και μένα που έχουμε πάρκινγκ στο γραφείο. Δεν έχουν όλοι. Και εμένα π.χ. είναι ίδια ώρα αμάξι και ΜΜΜ για το γραφείο, ίσως και πιο γρήγορα το 2ο σε κακή ώρα.
Συμφωνώ σε αυτό, αλλά πάντα έχει σχέση με την περιοχή. Αλλά συνεχιζω να λέω ότι το πρόβλημα ειναι τα κακά ΜΜΜ που έχουμε. Παράδειγμα: για να πάω γραφείο θέλω 2 λεωφορεία, τα οποία φυσικά και δεν τηρούν τα δρομολόγια, άρα μπορεί να κάνω 35' ή 60' κανείς δεν ξέρει!! Άρα πρέπει να φύγω στις 8 από το σπίτι για να είμαι σίγουρος.
Όταν δουλευα Αμπελόκηπους που βόλευε το μετρό και δεν είχα και πάρκινγ, προφανώς πήγαινα με μετρό. Έκανα πιο γρήγορα και πιο οικονομικά. Αλλά όπου δεν εξυπηρετεί το μετρό (δλδ. σε όλα τα βόρεια σχεδόν) τα λεωφορεία είναι δράμα.
-
@fanis75 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Συμφωνώ σε αυτό, αλλά πάντα έχει σχέση με την περιοχή. Αλλά συνεχιζω να λέω ότι το πρόβλημα ειναι τα κακά ΜΜΜ που έχουμε. Παράδειγμα: για να πάω γραφείο θέλω 2 λεωφορεία, τα οποία φυσικά και δεν τηρούν τα δρομολόγια
Τα λεωφορεία μια χαρά τηρούν το πρόγραμμα (αναχώρησης από αφετηρία). Το πρόβλημα είναι η κίνηση που βρίσκουν στο δρόμο, κάτι που τα καθιστά και αναξιόπιστα στο τέλος.
Να βλέπεις λεωφορεία που ξεκίνησαν με διαφορά 15-30 λεπτών από την αφετηρία, να φτάνουν και να προσπερνάνε το άλλο στο δρόμο. Κάτι ωραία μεγάλα δρομολόγια που πήζουν στα καλύτερα σημεία δλδ, θρυλικά νούμερα 140 - 550 κλπ...Αχ... κακομάθαμε λονδινάκι βέβαια.
-
@antonakis said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Τα λεωφορεία μια χαρά τηρούν το πρόγραμμα (αναχώρησης από αφετηρία). Το πρόβλημα είναι η κίνηση που βρίσκουν στο δρόμο, κάτι που τα καθιστά και αναξιόπιστα στο τέλος.
Να βλέπεις λεωφορεία που ξεκίνησαν με διαφορά 15-30 λεπτών από την αφετηρία, να φτάνουν και να προσπερνάνε το άλλο στο δρόμο. Κάτι ωραία μεγάλα δρομολόγια που πήζουν στα καλύτερα σημεία δλδ, θρυλικά νούμερα 140 - 550 κλπ...Αχ... κακομάθαμε λονδινάκι βέβαια.
Το τηρούν, σχεδόν πάντα (μου έχει τύχει από αφετηρία - Χαλάνδρι- και να μην φεύγει στην ώρα του) αλλά το μεγάλο πρόβλημα ειναι αυτό που λές. Αλλά επειδή κανείς δεν κάνει κάτι για αυτό (λεωφοριόδρομοι, παρκαρισμένα κλπ.), τελικά το αποτέλεσμα ειναι ένα τελείως αναξιόπιστο μέσο. Ακόμα και με την εφαρμογή τηλεματικής, τις μισές φορές μου έλεγε άλλα αντί άλλων ή απλά εξαφανιζόντουσαν ορισμένες γραμμές.
ΥΓ: Να σκεφτείς το Λονδίνο είναι σαν Αθήνα μπροστά στην Σιγκαπούρη, στο θέμα των λεωφορείων.
-
@fanis75 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Απορώ γιατί περίμενε κάποιος κάτι διαφορετικό από τον Κυριάκο. Μόνος του παίζει μπάλα και θα κάνει ό,τι γουστάρει και δεν θα ανοίξει ρουθούνι. Θα μας παει ασάλιωτους την 4ετία, γιατί απλά μπορεί και γιατί χέστηκε για εμάς και την Ελλάδα, όπως και κάθε άλλος πολιτικός.
Τα δείγματα της κυβέρνησης είναι απογοητευτικά. Το τελευταίο με την εταιρία ανάπλασης εξοργιστικό. Η τεράστια ποσοστιαία διαφορά από την αντιπολίτευση είναι τελικά προβληματική αφού η κυβέρνηση αισθάνεται ότι μπορεί να κάνει ό,τι θέλει χωρίς συνέπειες.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2