-
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
κκεδες μόνο με yugo πειραγμένο με μηχανή από delta intergale ή ο άλλος με το lada που κοντράρει πορσικά στο youtube!
Που τα βρήκατε αυτά τα φυντάνια;
-
Μια που πιάσαμε την κουβέντα με το υποθετικό ταξίδι στα Γιάννενα, ας συνεισφέρω κι εγώ τα δύο (euro)cents μου:
Από το "δαχτυλίδι" της Κηφισίας ως την είσοδο των Ιωαννίνων, περνώντας βεβαίως από τη γέφυρα και όχι με φέρυ, θες 3,5 ώρες με θερμικό αυτοκίνητο, χωρίς στάση και χωρίς να ξεπεράσεις πουθενά τα 140 στο κοντέρ (135 πραγματικά στο δικό μου αυτοκίνητο). Αν κάνεις και μια στάση του τέταρτου, θες 3 ώρες και 45 λεπτά.
Αν χρησιμοποιήσεις ένα Tesla Model 3 LR (το διευκρινίζω, γιατί αυτή τη στιγμή, σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα "λογικής" αξίας, υπάρχουν δύο κατηγορίες όσον αφορά την εμπειρία και την ευκολία χρήσης, η Tesla και όλοι οι άλλοι) θα χρειαστείς 4 ώρες για το ταξίδι, συμπεριλαμβανομένης της μισής ώρας στάσης για φόρτιση στον Ψαθόπυργο.
Μάλλον μικρός συμβιβασμός σε σχέση με το τι κερδίζεις σε πολλούς άλλους τομείς... -
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
κινεισαι προς αρτα να δεις τον φιλο τον αλεξ με κατι ελαχιστα λιγοτερο των 150 σε gps = 160 κοντερ, πανω απο τα 150 σου παιρνουν διπλωμα ενω μεχρι εκει εχει μονο προστιματακι. με διοδια και πολη μεσα, δεν κανει
Μόνο λόγια είσαι
-
Ααα φιλε gatoz παρολο τον σεβασμο και την συμπαθεια που σου χω ,εδω θα συμφωνησω με @antoniokon
-
Αθήνα - Ιωάννινα, 4 ώρες και 20' με στάση 15λεπτο και ταχύτητα ταξιδίου 130-150χαω. Με το Τέσλα βγαίνουν τα 400χλμ με μια στάση φόρτισης των 30'.
-
Επιβεβαιώνω με τη σίγουρα ότι το κάνω μία (σίγουρα) με δύο (σπανιότερα) φορές το μήνα , αυθημερόν, το συγκεκριμένο δρομολόγιο, οι ώρες με θερμικό είναι όπως τις περιγράφει ο χάρισμα, σε οποιαδήποτε ημέρα εκτός εορταστικών εξόδων. Περισσότερη ώρα θέλεις από νότια , κηφισσό και λοιπά για να βγείς ελευσίνα , παρά από εκεί εώς το Ρίο , ιδίως "δύσκολες" ώρες.
Με αρκετό 160 , ιδίως στις ευθείες της Ιόνιας , αγγίζει και τις 3:30 , με στάση μέσα.
-
Διάβαζα ότι η Dacia θα λύσει το πρόβλημα των ακριβών ηλεκτρικών με το (made in China) Spring που δεν ερχόταν Eλλάδα αλλά τώρα έρχεται και μάλιστα σε δελεαστική τιμή 25.000 μείον επιδότηση για όποιον φανεί τυχερός (?). Βλ. και https://www.dacia.gr/cars/spring/SpecEquip.html
Ωραίο φάνηκε μέχρι που είπα να το ψάξω λίγο παραπάνω. Μάλιστα μου είχε φανεί η τιμή λίγο τσιμπημένη εφόσον πριν δύο χρονάκια κάτι έλεγαν για τρελά φθηνή τιμή όταν είχε λανσαριστεί σε περιορισμένο αριθμό ευρωπαϊκών χωρών. Να λοιπόν τι βρέθηκε. Οι φίλοι μας οι γάλλοι το πληρώνουν 22.300 ή 15.800 μετά την κρατική επιδότηση. https://europe.autonews.com/automakers/dacias-spring-beats-all-china-evs-price-europe?adobe_mc=MCMID%3D83808509656501093921753042208084209996|MCORGID%3D138FFF2554E6E7220A4C98C6%2540AdobeOrg|TS%3D1702905163&CSAuthResp=1%3A%3A1561888%3A20608%3A24%3Asuccess%3A638364628CD9C028BC9FF4E698691823 Μάλλον εμείς είμαστε πολύ πλούσιοι ή η ελληνική αντιπροσωπεία βρήκε πεδίο δόξης λαμπρό για μπόλικη κερδοφορία. Συγχαρητήρια.... -
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κοιταξτε (και απανταω ταυτοχρονα και στους 2), αν εννοειται οτι θελετε να εχετε ΜΕΣΗ ΩΡΙΑΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 140km/h (πορτα - πορτα) για ολο το ταξιδι, εχοντας συνυπολογισει σε αυτην και τα 15' σταση, τοτε εχετε σκοπο να πηγαινετε με 170-180km/h.
Να ειστε καλα, ευχαριστω πολυ, δεν θα παρω.
να στο πω διαφορετικα, οπως ειναι ο τροπος που ταξιδευω οταν εχω χρονο....
κινεισαι προς αρτα να δεις τον φιλο τον αλεξ με κατι ελαχιστα λιγοτερο των 150 σε gps = 160 κοντερ, πανω απο τα 150 σου παιρνουν διπλωμα ενω μεχρι εκει εχει μονο προστιματακι. με διοδια και πολη μεσα, δεν κανει μεση 140 αλλα καπου στα 130+
εκει λοιπον ειναι η δικη μου ερωτηση, ταξιδευω ετσι και χωρις αγχος?
...και αμα ερχεται ο μαστορας που πεθυμησατε σε αλλα τοπικ με το βιταρα με 170 και θελω να μην με περασει γιατι ειναι δεξιος? δεν θα πατησω λιγακι και εγω?
οπως ολοι μας μολις μας μπει καποιος στο ματι και μπορουμε να τον περασουμε σαν να κατουραμε να σημαδεψουμε το δεντρο?
εχουμε με το ηλεχτρικο αυτη τη ξαγνοιασια ή θα κανουμε οτι κοιταμε τη φυση ενω ειμαστε στο τουνελ την ωρα που μας ριχνει στα αυτια γιατι αμα πατησουμε ιντεραμερικαν βοηθειας ανευ ρευματος?Ήμαρτον ρε συ που θα ασχοληθούμε με τον κάθε καγκουρα που σου παίζει τα φωτα.
Φανφακτ, φωτα παίζουν μόνο κάτι καγκουρεμενα σαράβαλα και SUV με φιμέ και βαρύ γερμανικό λογκο, ότι σοβαρό έρχεται απο πίσω πλην των προαναφερθέντων περιμένει υπομονετικά. -
Εγώ απορώ που βρίσκεται τον χρόνο και τα φράγκα για ταξίδια καθημερινά.
Μια δυο φορές το έτος ας περιμένετε ένα 40 λεπτό παραπάνω -
Προσωπική -αλλά νομίζω και η πιο ρεαλιστική- γνώμη:
Tο ανώτατο όριο ταχύτητας στις εθνικές οδούς είναι σε διάφορα σημεία 130.
Οπότε, οτιδήποτε άνω του 150km/h κοντερίσια (δηλ. στα περισσότερα αυτοκίνητα 140-145 πραγματικά), ξεφεύγει πάνω από το 10% "ανοχής" της τροχαίας για καταγραφή παράβασης.
Άρα και τα 140km/h μ.ω.τ. είναι πρακτικά αδύνατο, χωρίς να κινδυνεύεις από "απλό" χρηματικό πρόστιμο έως αφαίρεση πινακίδων ή διπλώματος. -
Μόλις έλαβα ενημέρωση από ELPE και εμφανίστηκε η καινούργια μου κάρτα στο SITE, ενώ η παλιά δείχνει απενεργοποιημένη. Φυσικά την φυσικά κάρτα ακόμα δεν την έχω λάβει. Θα δοκιμαστεί σύντομα όμως από την εφαρμογή.
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κοιταξτε (και απανταω ταυτοχρονα και στους 2), αν εννοειται οτι θελετε να εχετε ΜΕΣΗ ΩΡΙΑΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 140km/h (πορτα - πορτα) για ολο το ταξιδι, εχοντας συνυπολογισει σε αυτην και τα 15' σταση, τοτε εχετε σκοπο να πηγαινετε με 170-180km/h.
Να ειστε καλα, ευχαριστω πολυ, δεν θα παρω.
να στο πω διαφορετικα, οπως ειναι ο τροπος που ταξιδευω οταν εχω χρονο....
κινεισαι προς αρτα να δεις τον φιλο τον αλεξ με κατι ελαχιστα λιγοτερο των 150 σε gps = 160 κοντερ, πανω απο τα 150 σου παιρνουν διπλωμα ενω μεχρι εκει εχει μονο προστιματακι. με διοδια και πολη μεσα, δεν κανει μεση 140 αλλα καπου στα 130+
εκει λοιπον ειναι η δικη μου ερωτηση, ταξιδευω ετσι και χωρις αγχος?
...και αμα ερχεται ο μαστορας που πεθυμησατε σε αλλα τοπικ με το βιταρα με 170 και θελω να μην με περασει γιατι ειναι δεξιος? δεν θα πατησω λιγακι και εγω?
οπως ολοι μας μολις μας μπει καποιος στο ματι και μπορουμε να τον περασουμε σαν να κατουραμε να σημαδεψουμε το δεντρο?
εχουμε με το ηλεχτρικο αυτη τη ξαγνοιασια ή θα κανουμε οτι κοιταμε τη φυση ενω ειμαστε στο τουνελ την ωρα που μας ριχνει στα αυτια γιατι αμα πατησουμε ιντεραμερικαν βοηθειας ανευ ρευματος?Ήμαρτον ρε συ που θα ασχοληθούμε με τον κάθε καγκουρα που σου παίζει τα φωτα.
Φανφακτ, φωτα παίζουν μόνο κάτι καγκουρεμενα σαράβαλα και SUV με φιμέ και βαρύ γερμανικό λογκο, ότι σοβαρό έρχεται απο πίσω πλην των προαναφερθέντων περιμένει υπομονετικά.παρεξηγησες.... και ο γατος οταν τον περνανε καγκουρης γινεται.... οσο ευγενης και να ειναι ο προσπεραστης. που αμα εχει βιταρα, σιγουρα και ειναι.
βασικα η ερωτησις ειναι, αμα παρω ηλεχτρικο και παταω και το λιωνω γιατι εχω ψυχολογικα θα ειμαι οκ ή θα ψαχνω δικαιολογιες περι 'φυσης' ή 'τοπίου απολαυσις' στο μπουτακι δεξια, για το παραφυσις που θα μου κανει ο φαγκιτης?γενικως να ξερεις παντως, εαν υπηρχε τεζλα αψηλο σε λογικη τιμη και οχι σαυρες μονο, θα το ειχα ηδη παρει μονο και μονο για το μιλφατο απεναντι, να γκαζωσω να μου φυγει η φυσικη υστερηση λογω ηλικιας...
-
Βάλε και ακου ομιλίες του Άδωνι και απόλαυσε το τοπίο
-
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κοιταξτε (και απανταω ταυτοχρονα και στους 2), αν εννοειται οτι θελετε να εχετε ΜΕΣΗ ΩΡΙΑΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 140km/h (πορτα - πορτα) για ολο το ταξιδι, εχοντας συνυπολογισει σε αυτην και τα 15' σταση, τοτε εχετε σκοπο να πηγαινετε με 170-180km/h.
Να ειστε καλα, ευχαριστω πολυ, δεν θα παρω.
να στο πω διαφορετικα, οπως ειναι ο τροπος που ταξιδευω οταν εχω χρονο....
κινεισαι προς αρτα να δεις τον φιλο τον αλεξ με κατι ελαχιστα λιγοτερο των 150 σε gps = 160 κοντερ, πανω απο τα 150 σου παιρνουν διπλωμα ενω μεχρι εκει εχει μονο προστιματακι. με διοδια και πολη μεσα, δεν κανει μεση 140 αλλα καπου στα 130+
εκει λοιπον ειναι η δικη μου ερωτηση, ταξιδευω ετσι και χωρις αγχος?
...και αμα ερχεται ο μαστορας που πεθυμησατε σε αλλα τοπικ με το βιταρα με 170 και θελω να μην με περασει γιατι ειναι δεξιος? δεν θα πατησω λιγακι και εγω?
οπως ολοι μας μολις μας μπει καποιος στο ματι και μπορουμε να τον περασουμε σαν να κατουραμε να σημαδεψουμε το δεντρο?
εχουμε με το ηλεχτρικο αυτη τη ξαγνοιασια ή θα κανουμε οτι κοιταμε τη φυση ενω ειμαστε στο τουνελ την ωρα που μας ριχνει στα αυτια γιατι αμα πατησουμε ιντεραμερικαν βοηθειας ανευ ρευματος?Ήμαρτον ρε συ που θα ασχοληθούμε με τον κάθε καγκουρα που σου παίζει τα φωτα.
Φανφακτ, φωτα παίζουν μόνο κάτι καγκουρεμενα σαράβαλα και SUV με φιμέ και βαρύ γερμανικό λογκο, ότι σοβαρό έρχεται απο πίσω πλην των προαναφερθέντων περιμένει υπομονετικά.παρεξηγησες.... και ο γατος οταν τον περνανε καγκουρης γινεται.... οσο ευγενης και να ειναι ο προσπεραστης. που αμα εχει βιταρα, σιγουρα και ειναι.
βασικα η ερωτησις ειναι, αμα παρω ηλεχτρικο και παταω και το λιωνω γιατι εχω ψυχολογικα θα ειμαι οκ ή θα ψαχνω δικαιολογιες περι 'φυσης' ή 'τοπίου απολαυσις' στο μπουτακι δεξια, για το παραφυσις που θα μου κανει ο φαγκιτης?γενικως να ξερεις παντως, εαν υπηρχε τεζλα αψηλο σε λογικη τιμη και οχι σαυρες μονο, θα το ειχα ηδη παρει μονο και μονο για το μιλφατο απεναντι, να γκαζωσω να μου φυγει η φυσικη υστερηση λογω ηλικιας...
Μπράβο για την όρεξη σου, εγώ τους βαριεμαι θανάσιμα ακόμα και όταν οδηγάνε βιταρα.
Όταν έχω καψες, Προτιμώ μια βόλτα στην παλαιά Επίδαυρο, στην Πάρνηθα ή τον κολοσουρτη -
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όταν έχω καψες, Προτιμώ μια βόλτα στην παλαιά Επίδαυρο, στην Πάρνηθα ή τον κολοσουρτη
Ωραίες διαδρομές. Εγώ ανέβαινα ριτσώνα, επίσης.
-
Αν θέλετε να πάρετε μάτι τιμές μπαταριών σε διάφορα μοντέλα από μαγαζί Ρουμανία που κάνει αυτή τη δουλειά:
https://evshop.eu/en/13-batteries -
Αυτό τι είναι;
Έχεις τις επίσημες μπαταρίες;;; ή επισκευασμένες;
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν θέλετε να πάρετε μάτι τιμές μπαταριών σε διάφορα μοντέλα από μαγαζί Ρουμανία που κάνει αυτή τη δουλειά:
https://evshop.eu/en/13-batteries10 χιλιαρικα μεταχειρισμενη για τεσλα 3 χωρις εργατικα.
Ειναι που 10 χιλιαρικα εχει η καινουρια... -
Βλέπεις την μπαταρία του long range των 75kwh
1000 θα ναι τα εργατικά.
Δεν ξέρω πόσο απέχει από την νέα.
Πάντως σου έβαλα τιμολόγιο αλλαγής στην Αυστραλία περσινές τιμές και ζήτησαν 12Κ, νομίζω για την SR
-
Τελικά αυτό με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σηκώνει πολύ μεγάλη συζήτηση. Να τι λέει ο Τσελέντης για μπαταρίες και μηδενικό αποτύπωμα:
https://www.carzine.gr/akis-tselentis-lavros-kata-ton-ilektrikon-autokiniton/
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης