Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 3
    • Posts 715
    • Best 5
    • Groups 0

    kalmik

    @kalmik

    19
    Reputation
    7
    Profile views
    715
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    kalmik Unfollow Follow

    Best posts made by kalmik

    • Επίδομα σε πολίτες από τα έσοδα ΕΦΚ και ΦΠΑ Καυσίμων

      Το είδαμε και αυτό. Η κυβέρνηση σχεδιάζει επίδομα σε κάποιες "ευαίσθητες" κατηγορίες πολιτών υπολογίζοντας και χρηματοδοτώντας από τα αυξημένα έσοδα Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης και ΦΠΑ των καυσίμων. Τη στιγμή που το βαρέλι του αργού έχει πάει στα ύψη, η ποσοστιαία και αναλογική επιβάρυνση με ΕΦΚ και ΦΠΑ εκτοξεύει την τιμή που καλούμαστε να πληρώσουμε. Πολλοί πρότειναν κάποια λογική μείωση συντελεστών ώστε και τα κρατικά έσοδα να μείνουν στα αναμενόμενα επίπεδα δηλ. να μην υπαρξει τρύπα στον προϋπολογισμό και κάπως να ελαφρυνθούν οι καταναλωτές, Αντ αυτού η κυβέρνηση θα κάνει "φιλολαϊκή" πολιτική με τα λεφτά που πληρώνει ο κάθε έλληνας στην αντλία αδιαφόρως εισοδήματος, αδιαφόρως αν πρέπει να κινείται για τη δουλειά του ή την οικογένειά του, αδιαφόρως αν η επιδοματική πολιτική από το κράτος οφείλει να γίνεται από τα γενικά έσοδα του προϋπολογισμού. Δηλ. εγώ που πρέπει να κάνω 100χλμ την ημέρα για τη δουλειά, να πηγαίνω τους γονείς στο γιατρό, τα παιδιά φροντιστήριο κλπ. θα πρέπει από το πετσοκομμένο μου εισόδημα να πληρώνω τον κάθε "ευάλωτο". Εγώ όμως δεν είμαι ευάλωτος γιατί έχω οικογενειακό εισόδημα 20 ψωροχιλιάρικα και ταίζω συνεχώς το κράτος. Με όλο το σεβασμό στις χαμηλοεισοδηματικές ομάδες αλλά αν είναι να εισπράξουν κάτι, να είναι από τα γενικά έσοδα του προϋπολογισμού. Οχι μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα,....

      δείτε λοιπόν και θαυμάστε πολιτική και οικονομολογική σκέψη
      https://www.ot.gr/2022/03/14/energeia/ekstra-epidoma-apo-ta-prostheta-forologika-esoda-tis-venzinis/

      ΕΝΕΡΓΕΙΑ
      Έξτρα επίδομα από τα πρόσθετα φορολογικά έσοδα της βενζίνης
      Μηχανισμό επιστροφής εσόδων από τα καύσιμα κίνησης και για όσο διάστημα ανεβαίνουν οι τιμές, σχεδιάζει η κυβέρνηση

      Χρήστος Κολώνας
      14.03.2022 | 07:20
      Μπορεί η κυβέρνηση να αποκλείει τη μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης και του ΦΠΑ 24% στα καύσιμα κίνησης (βενζίνη και ντίζελ), ωστόσο θα επιστρέψει τα πρόσθετα έσοδα σε ευάλωτες οικονομικά ομάδες του πληθυσμού.

      Σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, το επίδομα αυτό θα είναι η πρόσθετη ενίσχυση που ανήγγειλε την περασμένη εβδομάδα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και θα δοθεί κατά πάσα πιθανότητα σε χαμηλόμισθους και συνταξιούχους προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις επιπτώσεις της ενεργειακής ακρίβειας.

      Πηγές του ΟΤ, αναφέρουν ότι σήμερα Δευτέρα και αύριο Τρίτη το Μέγαρο Μαξίμου και ο το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης θα κλειδώσουν το συνολικό πακέτο των μέτρων στήριξης νοικοκυριών κι επιχειρήσεων που θα ανακοινώσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης εντός της εβδομάδας. Σε αυτά προβλέπεται η δημιουργία ενός μηχανισμού ο οποίος θα επιστρέφει σε νοικοκυριά τα πρόσθετα έσοδα του ΕΦΚ και ΦΠΑ που προκύπτουν από το ράλι των αυξήσεων των τιμών στη βενζίνη και το πετρέλαιο κίνησης. Μόνο στην περίοδο 23 Φεβρουαρίου (μία μέρα πριν τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία) μέχρι σήμερα τα έσοδα του ΦΠΑ έχουν αυξηθεί κατά 37%, λένε στον ΟΤ στελέχη της αγοράς πετρελαιοειδών. Είναι χαρακτηριστικό ότι η μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης εκτινάχθηκε από τα 1,887 ευρώ/λίτρο στα 2,082 ευρώ/λίτρο, ήτοι αύξηση 0,19 ευρώ/λίτρο. Για το ντίζελ κίνησης, το ίδιο προαναφερόμενο διάστημα η τιμή του εκτοξεύτηκε από τα 1,623 ευρώ/λίτρο στα 1,936, ήτοι αύξηση 0,31 ευρώ/λίτρο.

      κλπ κλπ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kalmik
    • Xρέωση για πάνω από 10λεπτο στην παραλαβή ταξιδιωτών από το Ελ.Βενιζέλος

      Θα χρεωνόμαστε απλά γιατί θα πρέπει να παραλάβουμε ένα ταξιδιώτη στις αφίξεις του Ελ. Βενιζέλος. Αν καθυστερείς πάνω από 10λεπτά με ένα σύστημα μπάρας και καταγραφής πινακίδας (αν κατάλαβα καλά) θα έχει χρέωση (άγνωστο πόση...)
      https://www.iefimerida.gr/ellada/el-benizelos-hreosi-odigoys-pano-apo-10-lepta
      Ερωτώ:

      1. Έχει πάει ποτέ κανένας για τέτοια "αποστολή" στο Eλ.Βενιζέλος και έχει φύγει άμεσα; Μόνο για να διασχίσεις τη φρακαρισμένη λωρίδα με τα αυτοκίνητα που φορτώνουν βαλίτσες και άρτι αφιχθέντες επιβάτες, θες τόσο χρόνο...
      2. Φταίει ο οδηγός για τις καθυστερήσεις στον έλεγχο, τις βαλίτσες κλπ.
      3. Φταίει για τις καθυστερήσεις στις πτήσεις;
      4. Ακόμη και το υποτιθέμενο real time για την ενημέρωση αφίξεων στο aia.gr δεν έχει καμία ακρίβεια στην πληροφόρηση ώστε να είσαι στην ώρα σου
        Δεν φτάνει που έχουμε τα ακριβότερα τέλη αεροδρομίου στο Ελ.Βενιζέλος από όλη την Ευρώπη χάρη στις αποικιοκρατικές συμβάσεις που έχουν υπογράψει οι ως τώρα κυβερνήσεις, θα πέσει και άλλο χαράτσι, δήθεν για την εξυπηρέτησή μας (έτσι το βαφτίζουν).
        Ντροπή τους και ας αντιδράσουμε
      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kalmik
    • RE: Ειμαι σκυλος στην Ελλαδα

      Πέρα από τη λυπηρή ιστορία του νηματοθέτη, που αντικατοπτρίζει μια μερίδα συνανθρώπων που καθόλου ανθρώπινα δε φέρονται στα ζωντανά, υπάρχουν και οι άλλοι. Α> Οι εξτρεμιστές ζωόφιλοι. Πριν λίγο διάβαζα ένα reddit όπου ο νηματοθέτης εγκαλούσε ένα μαγαζί στη Ν.Φιλαδέλφεια γιατί είχε δύο παπαγαλάκια σε μικρό κλουβί και άφηνε κάθε βράδι κάτι φώτα ανοιχτά στο μαγαζί του. Ή για άλλους που καταριούνταν και έλεγαν να πεθάνει μια γιαγιά που έσπρωξε με το μπαστούνι ένα σκύλο από το πεζοδρόμιοι (σημ. η γιαγιά πήγαινε με το Π). Ή αυτοί που απελευθέρωσαν 5.000 μινκ στην Καστοριά γιατί δε γούσταραν τις γούνες. Β. Υπάρχει και ο νόμος που ψήφισε η νυν κυβέρνηση "Περί ευζωίας..." που σου βάζει πρόστιμο γιατί δεν στείρωσες το σκύλο σου!!! Με βάση τις διατάξεις αυτού του νόμου κάποιοι φωστήρες εισαγγελείς έβαλαν 150.000 ευρώ πρόστιμο σε μία γυναίκα που είχε 50 γατιά στο σπίτι της γιατί παραβίασε την ...ευζωία. Αντί να βοηθήσουν την καημένη γριούλα που είχε ψυχολογικά θέματα της έχωσε ο εισαγγελέας το πρόστιμο για να ικανοποιήσει τους δήθεν ζωόφιλους και έτσι χρωστάει το σπίτι της στο δημόσιο αφού δεν μπορέι να πληρώσει και θα βγει στο δρόμο... Από παντού ηλιθιότητα. Πρακτική σκέψη μηδέν. Οι γειτονιές είναι γεμάτες δυστυχισμένα αδέσποτα γατιά. Κανένας δήμος δεν εφαρμόζει πρόγραμμα στείρωσης μαζικά. Σε τρία τέσσερα χρόνια δεν θα υπήρχε αδέσποτο γατί. Ούτε αδέσποτο σκυλί πρέπει να περιφέρεται. Τα ζώα δυστυχούν και δε γινεται κάτι. ΥΓ Μεγάλωσα στο σπίτι των γονιών με γάτες και σκυλί. Πάντα τα προσέχαμε, το ίδιο και τα παιδιά μου τα αγαπούν πολύ αλλά στο διαμέρισμά μας δεν πήραμε σκύλο συνειδητά ξέροντας ότι με τους καταραμένους ρυθμούς που μας έχουν επιβάλει ίσα να επιβιώνουμε δεν θα μπορούσαμε να προσφέρουμε στο ζώο όσα πρέπει. Έχουμε το γάτο τον Τάκη που θέλει λιγότερα από σκύλο και δίνει πολλά και ισορροπούμε. Υπεύθυνα.
      ΥΓ Και για να το πούμε απλά. Όταν ολόκληρη η κοινωνία έχει παθογένειες, φτωχοποιείται, πιέζεται, υποβαθμίζεται μορφωτικά και πολιτιστικά, περμένει κανείς να ευτυχούν τα ζώα;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kalmik
    • Kρυφές αυξήσεις στα διόδια στο ύψος του πληθωρισμού!

      Κατά 11% αναμένεται να αυξηθούν τα ήδη εξωφρενικά και εξωπραγματικά διόδια που καλούνται να καταβάλουν οι έλληνες οδηγοί. Δεν το λένε τα Μέσα Ενημέρωσης γιατί πλησιάζουν εκλογές και δεν θέλουν να ...δυσαρεστήσουν την κυβέρνηση ή να τρελάνουν τελείως τους εξουθενωμένους από τις αυξήσεις τιμών στα είδη πρώτης ανάγκης συμπολίτες μας. Με βάση λοιπόν τις λεόντειες συμβάσεις που έχουν υπογράψει προηγούμενες και νυν κυβερνήσεις ερήμην των πολιτών, προβλέπεται τιμαριθμική (sic) αναπροσαρμογή των διοδίων σε όλο το εύρος των αυτοκινητόδρομων της χώρας που έχουν ιδιωτικοποιηθεί κακήν κακώς με τους παραχωρησιούχους (sic) να αποκομίζουν τρελά κέρδη και τους οδηγούς να αναστενάζουν. Γα παράδειγμα υπενθυμίζω η εταιρία που διαχειρίζεται την ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ έβαλε ίδια κεφάλαια 9% και τα υπόλοιπα πήρε δάνειο με κρατική εγγύηση για την "επένδυση". Εννοείται ότι οι πολίτες ζουν με κουτσουρεμένους ελέω μνημονίων μισθούς και συντάξεις εδώ και 13 χρόνια, ενώ ο πληθωρισμός δεν έχει και πολλή σχέση με τα κόστη των εταιριών που εκμεταλλεύονται τους αυτοκινητόδρομους (άραγε έχουν δώσει καμία αύξηση στους μισθωτούς τους;)
      Λοιπόν και επειδή μας περνούν για ηλιθίους περιωπής, οι κυβερνώντες "αγωνίζονται" να περάσουν την αύξηση για μετά τις εκλογές. Με τη βαζελίνη ή χωρίς...
      Παρακαλώ διαβάστε σχετικά
      https://www.newsbreak.gr/ellada/433990/meiosi-timi-epass-antidraseis-ayxisi-diodia-rioy-antirrioy/

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kalmik
    • RE: Νεο T-Roc και αστοχια δισκο-πλατο-βολαν 2 φορες

      Κάποτε είχα πάρει (καινούργιο) FIAT Tipo. Στις 10.000χλμ. off ο συμπλέκτης. Aλλαγή εντός εγγύησης. Έφτασε 35.000 ξανά αλλαγή αλλά με ενισχυμένο και όχι αυτόν που βάζανε αυτοί, άνταξε ως τις 180.000 που αποσυρθηκε το αμάξι.
      Yaris Verso. Καινούργιο 2002. Μade in Japan, παρακαλώ. Χάλια μαύρα συμπλέκτης τον άλλαξαν με γκρίνια εντός εγγύησης στα 30.000χλμ. με "εργοστασιακό" Χάλια ήταν και ο δεύτερος, τον άλλαξα με αγανάκτηση στα 100.000χλμ με ενισχυμένο Aisin. Σκυλί μαύρο το αμάξι έχει τώρα 250.000 και ο συμπλέκτης σαν καινούργιος.
      Honda Civic 2008. Μεταχειρισμένο από μάλλον απρόσεκτο οδηγό. Ο συμπλέκτης απτόητος στα 130.000χλμ.
      Οpel Zafira 2001. Αλλαγή συμπλέκτη κάθε 90.000-100.000 Έτσι και έτσι.
      Daihatsu cuore εντός Αθήνας. Βασικός οδηγός η πεθερά. Τον έφαγε η κακούργα στις 70.000χλμ. Στο συνεργείο είπαν ότι βγάζει τα διπλά με νορμάλ οδηγό εντός πόλης.
      Συμπεράσματα δικά σας.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kalmik

    Latest posts made by kalmik

    • RE: Ειμαι σκυλος στην Ελλαδα

      Πέρα από τη λυπηρή ιστορία του νηματοθέτη, που αντικατοπτρίζει μια μερίδα συνανθρώπων που καθόλου ανθρώπινα δε φέρονται στα ζωντανά, υπάρχουν και οι άλλοι. Α> Οι εξτρεμιστές ζωόφιλοι. Πριν λίγο διάβαζα ένα reddit όπου ο νηματοθέτης εγκαλούσε ένα μαγαζί στη Ν.Φιλαδέλφεια γιατί είχε δύο παπαγαλάκια σε μικρό κλουβί και άφηνε κάθε βράδι κάτι φώτα ανοιχτά στο μαγαζί του. Ή για άλλους που καταριούνταν και έλεγαν να πεθάνει μια γιαγιά που έσπρωξε με το μπαστούνι ένα σκύλο από το πεζοδρόμιοι (σημ. η γιαγιά πήγαινε με το Π). Ή αυτοί που απελευθέρωσαν 5.000 μινκ στην Καστοριά γιατί δε γούσταραν τις γούνες. Β. Υπάρχει και ο νόμος που ψήφισε η νυν κυβέρνηση "Περί ευζωίας..." που σου βάζει πρόστιμο γιατί δεν στείρωσες το σκύλο σου!!! Με βάση τις διατάξεις αυτού του νόμου κάποιοι φωστήρες εισαγγελείς έβαλαν 150.000 ευρώ πρόστιμο σε μία γυναίκα που είχε 50 γατιά στο σπίτι της γιατί παραβίασε την ...ευζωία. Αντί να βοηθήσουν την καημένη γριούλα που είχε ψυχολογικά θέματα της έχωσε ο εισαγγελέας το πρόστιμο για να ικανοποιήσει τους δήθεν ζωόφιλους και έτσι χρωστάει το σπίτι της στο δημόσιο αφού δεν μπορέι να πληρώσει και θα βγει στο δρόμο... Από παντού ηλιθιότητα. Πρακτική σκέψη μηδέν. Οι γειτονιές είναι γεμάτες δυστυχισμένα αδέσποτα γατιά. Κανένας δήμος δεν εφαρμόζει πρόγραμμα στείρωσης μαζικά. Σε τρία τέσσερα χρόνια δεν θα υπήρχε αδέσποτο γατί. Ούτε αδέσποτο σκυλί πρέπει να περιφέρεται. Τα ζώα δυστυχούν και δε γινεται κάτι. ΥΓ Μεγάλωσα στο σπίτι των γονιών με γάτες και σκυλί. Πάντα τα προσέχαμε, το ίδιο και τα παιδιά μου τα αγαπούν πολύ αλλά στο διαμέρισμά μας δεν πήραμε σκύλο συνειδητά ξέροντας ότι με τους καταραμένους ρυθμούς που μας έχουν επιβάλει ίσα να επιβιώνουμε δεν θα μπορούσαμε να προσφέρουμε στο ζώο όσα πρέπει. Έχουμε το γάτο τον Τάκη που θέλει λιγότερα από σκύλο και δίνει πολλά και ισορροπούμε. Υπεύθυνα.
      ΥΓ Και για να το πούμε απλά. Όταν ολόκληρη η κοινωνία έχει παθογένειες, φτωχοποιείται, πιέζεται, υποβαθμίζεται μορφωτικά και πολιτιστικά, περμένει κανείς να ευτυχούν τα ζώα;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kalmik
    • Kρυφές αυξήσεις στα διόδια στο ύψος του πληθωρισμού!

      Κατά 11% αναμένεται να αυξηθούν τα ήδη εξωφρενικά και εξωπραγματικά διόδια που καλούνται να καταβάλουν οι έλληνες οδηγοί. Δεν το λένε τα Μέσα Ενημέρωσης γιατί πλησιάζουν εκλογές και δεν θέλουν να ...δυσαρεστήσουν την κυβέρνηση ή να τρελάνουν τελείως τους εξουθενωμένους από τις αυξήσεις τιμών στα είδη πρώτης ανάγκης συμπολίτες μας. Με βάση λοιπόν τις λεόντειες συμβάσεις που έχουν υπογράψει προηγούμενες και νυν κυβερνήσεις ερήμην των πολιτών, προβλέπεται τιμαριθμική (sic) αναπροσαρμογή των διοδίων σε όλο το εύρος των αυτοκινητόδρομων της χώρας που έχουν ιδιωτικοποιηθεί κακήν κακώς με τους παραχωρησιούχους (sic) να αποκομίζουν τρελά κέρδη και τους οδηγούς να αναστενάζουν. Γα παράδειγμα υπενθυμίζω η εταιρία που διαχειρίζεται την ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ έβαλε ίδια κεφάλαια 9% και τα υπόλοιπα πήρε δάνειο με κρατική εγγύηση για την "επένδυση". Εννοείται ότι οι πολίτες ζουν με κουτσουρεμένους ελέω μνημονίων μισθούς και συντάξεις εδώ και 13 χρόνια, ενώ ο πληθωρισμός δεν έχει και πολλή σχέση με τα κόστη των εταιριών που εκμεταλλεύονται τους αυτοκινητόδρομους (άραγε έχουν δώσει καμία αύξηση στους μισθωτούς τους;)
      Λοιπόν και επειδή μας περνούν για ηλιθίους περιωπής, οι κυβερνώντες "αγωνίζονται" να περάσουν την αύξηση για μετά τις εκλογές. Με τη βαζελίνη ή χωρίς...
      Παρακαλώ διαβάστε σχετικά
      https://www.newsbreak.gr/ellada/433990/meiosi-timi-epass-antidraseis-ayxisi-diodia-rioy-antirrioy/

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kalmik
    • Xρέωση για πάνω από 10λεπτο στην παραλαβή ταξιδιωτών από το Ελ.Βενιζέλος

      Θα χρεωνόμαστε απλά γιατί θα πρέπει να παραλάβουμε ένα ταξιδιώτη στις αφίξεις του Ελ. Βενιζέλος. Αν καθυστερείς πάνω από 10λεπτά με ένα σύστημα μπάρας και καταγραφής πινακίδας (αν κατάλαβα καλά) θα έχει χρέωση (άγνωστο πόση...)
      https://www.iefimerida.gr/ellada/el-benizelos-hreosi-odigoys-pano-apo-10-lepta
      Ερωτώ:

      1. Έχει πάει ποτέ κανένας για τέτοια "αποστολή" στο Eλ.Βενιζέλος και έχει φύγει άμεσα; Μόνο για να διασχίσεις τη φρακαρισμένη λωρίδα με τα αυτοκίνητα που φορτώνουν βαλίτσες και άρτι αφιχθέντες επιβάτες, θες τόσο χρόνο...
      2. Φταίει ο οδηγός για τις καθυστερήσεις στον έλεγχο, τις βαλίτσες κλπ.
      3. Φταίει για τις καθυστερήσεις στις πτήσεις;
      4. Ακόμη και το υποτιθέμενο real time για την ενημέρωση αφίξεων στο aia.gr δεν έχει καμία ακρίβεια στην πληροφόρηση ώστε να είσαι στην ώρα σου
        Δεν φτάνει που έχουμε τα ακριβότερα τέλη αεροδρομίου στο Ελ.Βενιζέλος από όλη την Ευρώπη χάρη στις αποικιοκρατικές συμβάσεις που έχουν υπογράψει οι ως τώρα κυβερνήσεις, θα πέσει και άλλο χαράτσι, δήθεν για την εξυπηρέτησή μας (έτσι το βαφτίζουν).
        Ντροπή τους και ας αντιδράσουμε
      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kalmik
    • RE: Νεο T-Roc και αστοχια δισκο-πλατο-βολαν 2 φορες

      Κάποτε είχα πάρει (καινούργιο) FIAT Tipo. Στις 10.000χλμ. off ο συμπλέκτης. Aλλαγή εντός εγγύησης. Έφτασε 35.000 ξανά αλλαγή αλλά με ενισχυμένο και όχι αυτόν που βάζανε αυτοί, άνταξε ως τις 180.000 που αποσυρθηκε το αμάξι.
      Yaris Verso. Καινούργιο 2002. Μade in Japan, παρακαλώ. Χάλια μαύρα συμπλέκτης τον άλλαξαν με γκρίνια εντός εγγύησης στα 30.000χλμ. με "εργοστασιακό" Χάλια ήταν και ο δεύτερος, τον άλλαξα με αγανάκτηση στα 100.000χλμ με ενισχυμένο Aisin. Σκυλί μαύρο το αμάξι έχει τώρα 250.000 και ο συμπλέκτης σαν καινούργιος.
      Honda Civic 2008. Μεταχειρισμένο από μάλλον απρόσεκτο οδηγό. Ο συμπλέκτης απτόητος στα 130.000χλμ.
      Οpel Zafira 2001. Αλλαγή συμπλέκτη κάθε 90.000-100.000 Έτσι και έτσι.
      Daihatsu cuore εντός Αθήνας. Βασικός οδηγός η πεθερά. Τον έφαγε η κακούργα στις 70.000χλμ. Στο συνεργείο είπαν ότι βγάζει τα διπλά με νορμάλ οδηγό εντός πόλης.
      Συμπεράσματα δικά σας.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kalmik
    • RE: Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp

      Το Clio με τον χιλιάρη lpg δεν πάει... είναι ψόφιο... απλά δοκίμασέ το πριν οριστικοποιήσεις παραγγελία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kalmik
    • Επίδομα σε πολίτες από τα έσοδα ΕΦΚ και ΦΠΑ Καυσίμων

      Το είδαμε και αυτό. Η κυβέρνηση σχεδιάζει επίδομα σε κάποιες "ευαίσθητες" κατηγορίες πολιτών υπολογίζοντας και χρηματοδοτώντας από τα αυξημένα έσοδα Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης και ΦΠΑ των καυσίμων. Τη στιγμή που το βαρέλι του αργού έχει πάει στα ύψη, η ποσοστιαία και αναλογική επιβάρυνση με ΕΦΚ και ΦΠΑ εκτοξεύει την τιμή που καλούμαστε να πληρώσουμε. Πολλοί πρότειναν κάποια λογική μείωση συντελεστών ώστε και τα κρατικά έσοδα να μείνουν στα αναμενόμενα επίπεδα δηλ. να μην υπαρξει τρύπα στον προϋπολογισμό και κάπως να ελαφρυνθούν οι καταναλωτές, Αντ αυτού η κυβέρνηση θα κάνει "φιλολαϊκή" πολιτική με τα λεφτά που πληρώνει ο κάθε έλληνας στην αντλία αδιαφόρως εισοδήματος, αδιαφόρως αν πρέπει να κινείται για τη δουλειά του ή την οικογένειά του, αδιαφόρως αν η επιδοματική πολιτική από το κράτος οφείλει να γίνεται από τα γενικά έσοδα του προϋπολογισμού. Δηλ. εγώ που πρέπει να κάνω 100χλμ την ημέρα για τη δουλειά, να πηγαίνω τους γονείς στο γιατρό, τα παιδιά φροντιστήριο κλπ. θα πρέπει από το πετσοκομμένο μου εισόδημα να πληρώνω τον κάθε "ευάλωτο". Εγώ όμως δεν είμαι ευάλωτος γιατί έχω οικογενειακό εισόδημα 20 ψωροχιλιάρικα και ταίζω συνεχώς το κράτος. Με όλο το σεβασμό στις χαμηλοεισοδηματικές ομάδες αλλά αν είναι να εισπράξουν κάτι, να είναι από τα γενικά έσοδα του προϋπολογισμού. Οχι μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα,....

      δείτε λοιπόν και θαυμάστε πολιτική και οικονομολογική σκέψη
      https://www.ot.gr/2022/03/14/energeia/ekstra-epidoma-apo-ta-prostheta-forologika-esoda-tis-venzinis/

      ΕΝΕΡΓΕΙΑ
      Έξτρα επίδομα από τα πρόσθετα φορολογικά έσοδα της βενζίνης
      Μηχανισμό επιστροφής εσόδων από τα καύσιμα κίνησης και για όσο διάστημα ανεβαίνουν οι τιμές, σχεδιάζει η κυβέρνηση

      Χρήστος Κολώνας
      14.03.2022 | 07:20
      Μπορεί η κυβέρνηση να αποκλείει τη μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης και του ΦΠΑ 24% στα καύσιμα κίνησης (βενζίνη και ντίζελ), ωστόσο θα επιστρέψει τα πρόσθετα έσοδα σε ευάλωτες οικονομικά ομάδες του πληθυσμού.

      Σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, το επίδομα αυτό θα είναι η πρόσθετη ενίσχυση που ανήγγειλε την περασμένη εβδομάδα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και θα δοθεί κατά πάσα πιθανότητα σε χαμηλόμισθους και συνταξιούχους προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις επιπτώσεις της ενεργειακής ακρίβειας.

      Πηγές του ΟΤ, αναφέρουν ότι σήμερα Δευτέρα και αύριο Τρίτη το Μέγαρο Μαξίμου και ο το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης θα κλειδώσουν το συνολικό πακέτο των μέτρων στήριξης νοικοκυριών κι επιχειρήσεων που θα ανακοινώσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης εντός της εβδομάδας. Σε αυτά προβλέπεται η δημιουργία ενός μηχανισμού ο οποίος θα επιστρέφει σε νοικοκυριά τα πρόσθετα έσοδα του ΕΦΚ και ΦΠΑ που προκύπτουν από το ράλι των αυξήσεων των τιμών στη βενζίνη και το πετρέλαιο κίνησης. Μόνο στην περίοδο 23 Φεβρουαρίου (μία μέρα πριν τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία) μέχρι σήμερα τα έσοδα του ΦΠΑ έχουν αυξηθεί κατά 37%, λένε στον ΟΤ στελέχη της αγοράς πετρελαιοειδών. Είναι χαρακτηριστικό ότι η μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης εκτινάχθηκε από τα 1,887 ευρώ/λίτρο στα 2,082 ευρώ/λίτρο, ήτοι αύξηση 0,19 ευρώ/λίτρο. Για το ντίζελ κίνησης, το ίδιο προαναφερόμενο διάστημα η τιμή του εκτοξεύτηκε από τα 1,623 ευρώ/λίτρο στα 1,936, ήτοι αύξηση 0,31 ευρώ/λίτρο.

      κλπ κλπ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kalmik
    • RE: Kia Rio ή hyundai i20 για καινούριο αυτοκίνητο

      Hyundai i20 made in Turkey

      Kia Rio made in South Korea

      Διαλέξτε χώρα παραγωγής ως σοβαρό κριτήριο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kalmik
    • RE: Eντός πόλης όριο 30χλμ με νέο σχέδιο ΚΟΚ!

      Αναρωτιέμαι αν κάποιος από τους 'υποστηρικτές' των 30χλμ. προσπαθήσει να πάει στη δουλειά του εντός πόλης (Αθήνας, Θεσσαλονίκης) τηρώντας το όριο, πότε θα φτάσει. Μέσα στην πόλη τα 30χλμ. μπορεί να είναι από επικίνδυνα γρήγορα ως τραγικά αργά. Αλλά έτσι είναι....Πονάει κεφάλι κόψει κεφάλι. Όταν δεν έχουμε κυβέρνηση ειδικών αλλά κυβερνούν οι δημοσιοσχεσάδες της πολιτικής ορθότητας, τέτοια νομοθετικά εξαμβλώματα θα έχουμε.

      Εν τω μεταξύ στο δρόμο μας περνούν .'super' πατίνια με 50χλμ/ώ. και πάνω, τα μισά μηχανάκια περνάνε με κόκκινο, ανάποδα στους μονόδρομους, στην αντίθετη λωρίδα (έχετε περάσει ποτέ από Πατησίων εκεί που δεν έχει νησίδα), οι μισοί και πάνω οδηγοί μιλάνε στο κινητό, μόλις ανάψει πράσινο το σκέφτεσαι να ξεκινήσεις και φεύγεις με επιφύλαξη γιατί όλος και κάποιος κάφρος θα 'σφάξει' το κόκκινο από τη διασταύρωση,  τα stop είναι διακοσμητικά, διαγραμμίσεις δεν υπάρχουν σε κεντρικούς δρόμους, να πω και άλλα; Τα 30χλμ. όριο στην πόλη μάραναν τον Υπουργό...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kalmik
    • RE: Eντός πόλης όριο 30χλμ με νέο σχέδιο ΚΟΚ!

      Αλλο το όριο 30 στον αστικό ιστό (στενά, γειτονιές) και άλλο στις βασικές οδούς πχ. φαντάζεστε 30 κηφισίας σε όλο το μήκος, παραλιακή κλπ.?

      Νομίζω όριο 40 είναι πιο λογικό και ρεαλιστικό στις γειτονιές κπ. Και αναρωτιέμαι θα 'συλλαμβάνονται' κα τα ...πατίνια που πάνε σφαίρα;;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kalmik
    • RE: Προβληματικό αυτοκίνητο από την 1η εβδομάδα -- τι μπορεί να γίνει;

      Δικηγόρο τώρα! Και καλό μάλιστα... Εννοείται ότι οποιοσδήποτε δικαστής Πρωτοδικείου θα φρίξει. Παίζουν και ηθικές βλάβες κλπ. Προχωράς αλλιώς θα είσαι το θύμα...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kalmik
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr