Στη χώρα αυτοί οι νόμοι έχουν αξία παλιόχαρτου για να μην πούμε κάτι χειρότερο. Θεωρητικά υπάρχουν προδιαγραφές για τα πάντα που σχετίζονται με αυτοκίνητα. Για την κατάσταση των οχημάτων, τον έλεγχο που πρέπει να γίνεται στα KTEO, την υποχρεωτική ασφάλιση, τα οκτάνια της βενζίνης, τους κοτσαδόρους, τις πινακίδες κλπ.
Και όμως. Οχήματα-ερείπια κινούνται στους δρόμους, άμα θέλουν περνάνε ΚΤΕΟ όσοι προαιρούνται, άμα θέλουν ασφαλίζονται, κάνεις το σταυρό σου να βάλεις βενζίνη της προκοπής, φοβάσαι μη σου εμβολισει τον προφυλακτήρα ο πρώτος απρόσεκτος με κοτσαδόρο και εξαφανιστεί, οι μοτό βάζουν τις πινακίδες όπου δεν φαίνονται και άλλοι τετράτροχοι τις καλύπτουν με ...φιμέ μεμβράνες.
Να πούμε κι άλλα; Να πούμε για τις λατρεμένες των νεοελλήνων φιμέ μεμβράνες; Ναι και εδώ ισχύουν αυστηρές προδιαγραφές για τη φωτοδιαπερατότητα αλλά. Ελλείψει αστυνόμευσης (το έλλειμμα αστυνόμευσης ισχύει στα πάντα στο Ελλάντα, αδιάφορα αν έχουμε αστυνομική δύναμη 50.000 ανδρών/γυναικών που μας κατατάσσει στην κορυφή σχεδόν ανά πληθυσμιακή μονάδα) λίγοι τηρούν τα της φωτοδιαπερατότητας στα τζάμια. Μέρα με τη μέρα αυξάνονται οι μάγκες με τα κατάμαυρα τζάμια εμπρός, πίσω, στο παρμπρίζ, στα φινιστρίνια... Αν μπορούσαν θα έβαζαν και στις ζάντες.
Πολλοί μάλιστα βάζουν φιμέ και στις πινακίδες για να μην φαίνονται τα νούμερα και σουλατσάρουν αδιάφοροι και σίγουροι ότι δεν θα τους ενοχλήσει αστυνομικό όργανο.... Α πα πα, αυτοί γράφουν μόνον για όρια ταχύτητας σε συγκεκριμένα σημεία που γίνονται κατ έθιμο τα μπλόκα και τα ξέρει και ο παρδαλός κάγκουρας. Πίσω στα κατάμαυρα τζάμια. Και πιο πίσω από αυτά διάφορες φυλές. Μάγκες, άνετοι, φραπεδάκηδες, κλαρινογαμπροί, έμποροι, μπαρμπάδες, φουσκωτοί, μαφιόζοι, πολιτευτές, κάθε καρυδιάς ...δι. Που τους ενώνει η ιταμή περιφρόνηση προς τη νομιμότητα αφού "ρε φίλε δε θέλω να με βλέπουν αλλά εγώ να βλέπω" Αναρωτιέμαι τι στο Θεό τους βλέπουν μέσα από το κατάμαυρο παρμπρίζ τη νύκτα. Κάπως έτσι ανάμεσα σε μιμητισμό, βλακεία και περιφρόνηση στην κοινή λογική χάθηκε και το μωράκι στην Άρτα που το ξέχασε ο πατέρας του και έμεινε "αόρατο" στο πίσω κάθισμα ενός καθημερινού αυτοκινήτου σε ένα καθημερινό πολυσύχναστο δρόμο.
ΥΓ Έστω ένα παιδάκι να σωθεί από παρόμοια συρροή ατυχών γεγονότων όπως στην Άρτα, αξίζει να ξηλωθούν όλα τα παράνομα φιμέ και μάλιστα σε ένδειξη μεταμέλειας να τα ξηλώσουν οι ίδιοι που με απερισκεψία τα έβαλαν. Γιατί το παιδάκι που χάθηκε μπορεί να ήταν του γείτονα, το δικό σου....
Best posts made by kalmik
-
Ως εδώ με τα φιμέ τζάμια....
-
RE: Πρόβλημα με Renault Clio 2002
Είναι γνωστά τα προβλήματα αυτής της γενιάς Clio με τις καλωδιώσεις. Σε γνωστή μου την άφηνε συνέχεια (άλλοτε έπαιρνε εμπρός, άλλοτε όχι) . Τελικά η πλεξούδα ήταν φθαρμένη σε διάφορα σημεία που περνούσε. Παρά την επισκευή (αφού της είχαν προηγουμένως χρεώσει κερατιάτικα για άσχετα ανταλλακτικά που δήθεν έφταιγαν κάποιοι άσχετοι συνεργειάδες), το πούλησε συχτιρισμένη.
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
Όντας ηλεκτρο-σκεπτικιστής και όχι fun boy και ηλεκτρο-λιγούρης (οποιαδήποτε σχέση με γνωστές ορολογίες είναι τελείως τυχαία) βλέπω ότι η ηλεκτροκίνηση πάνω στην πρεμούρα να επιβληθεί άνωθεν, βεβιασμένα κα απροετοίμαστα, γινεται με μη ορθολογικό τρόπο. Βλέπουμε να παρουσιάζονται συνεχώς νέα μοντέλα, βαριά, δυσκίνητα, κακέκτυπα των θερμικών, με μεγάλες απαιτήσεις σε μπαταρίες, ηλεκτρικό ανεφοδιασμό κλπ. και να θέλουν να αντικαταστήσουν με μια μονοκονδυλιά τα θερμικά. Τη στιγμή που μεγάλος όγκος μεταφοράς αφορά της αστικές μετακινήσεις και την καθημερινότητα στις πόλεις. Φανταζόμαστε λοιπόν πόσο άτοπο είναι να προσπαθεί κανείς να κινήσει οχήματα 1,5 ως 2 τόνων σε αστικό περιβάλλον με ηλεκτρικά μοτέρ και μπαταρίες ενώ θα έπρεπε το βάρος να πέσει σε ελαφρά, πρακτικά οχήματα, και όχι επικίνδυνες γελοιότητες τύπου Citroen Ami και των ακόμη χειρότερων και επικίνδυνων κινέζικων εξαμβλωμάτων. Μια πολύ σοβαρή σχεδιαστική προσπάθεια είχε γίνει με το Mitsubishi i-MiEV (που κυκλοφόρησε και ως Citroen C-Zero και Peugeot Ion) με τέσσερις πραγματικές θέσεις, τις απολύτως απαραίτητες για πόλη διαστάσεις, πίσω κίνηση, ταχύτητα ως 110km/h αν δεν κάνω λάθος κλπ. Από πλευράς ηλεκτροκίνησης είχε ένα πρωτόγονο για τα σημερινά μέτρα σύστημα και μικρή αυτονομία ως 100/120χλμ. στην καλύτερη. Φανταστείτε το ίδιο βασικό design με σύγχρονες μπαταρίες, πολύ καλύτερη αυτονομία, εξελιγμένες αναρτήσεις και υποσυστήματα, μαζική παραγωγή για μείωση κόστους, χαμηλό βάρος κλπ. για αστική/περιαστική χρήση.
-
Επίδομα σε πολίτες από τα έσοδα ΕΦΚ και ΦΠΑ Καυσίμων
Το είδαμε και αυτό. Η κυβέρνηση σχεδιάζει επίδομα σε κάποιες "ευαίσθητες" κατηγορίες πολιτών υπολογίζοντας και χρηματοδοτώντας από τα αυξημένα έσοδα Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης και ΦΠΑ των καυσίμων. Τη στιγμή που το βαρέλι του αργού έχει πάει στα ύψη, η ποσοστιαία και αναλογική επιβάρυνση με ΕΦΚ και ΦΠΑ εκτοξεύει την τιμή που καλούμαστε να πληρώσουμε. Πολλοί πρότειναν κάποια λογική μείωση συντελεστών ώστε και τα κρατικά έσοδα να μείνουν στα αναμενόμενα επίπεδα δηλ. να μην υπαρξει τρύπα στον προϋπολογισμό και κάπως να ελαφρυνθούν οι καταναλωτές, Αντ αυτού η κυβέρνηση θα κάνει "φιλολαϊκή" πολιτική με τα λεφτά που πληρώνει ο κάθε έλληνας στην αντλία αδιαφόρως εισοδήματος, αδιαφόρως αν πρέπει να κινείται για τη δουλειά του ή την οικογένειά του, αδιαφόρως αν η επιδοματική πολιτική από το κράτος οφείλει να γίνεται από τα γενικά έσοδα του προϋπολογισμού. Δηλ. εγώ που πρέπει να κάνω 100χλμ την ημέρα για τη δουλειά, να πηγαίνω τους γονείς στο γιατρό, τα παιδιά φροντιστήριο κλπ. θα πρέπει από το πετσοκομμένο μου εισόδημα να πληρώνω τον κάθε "ευάλωτο". Εγώ όμως δεν είμαι ευάλωτος γιατί έχω οικογενειακό εισόδημα 20 ψωροχιλιάρικα και ταίζω συνεχώς το κράτος. Με όλο το σεβασμό στις χαμηλοεισοδηματικές ομάδες αλλά αν είναι να εισπράξουν κάτι, να είναι από τα γενικά έσοδα του προϋπολογισμού. Οχι μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα,....
δείτε λοιπόν και θαυμάστε πολιτική και οικονομολογική σκέψη
https://www.ot.gr/2022/03/14/energeia/ekstra-epidoma-apo-ta-prostheta-forologika-esoda-tis-venzinis/ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Έξτρα επίδομα από τα πρόσθετα φορολογικά έσοδα της βενζίνης
Μηχανισμό επιστροφής εσόδων από τα καύσιμα κίνησης και για όσο διάστημα ανεβαίνουν οι τιμές, σχεδιάζει η κυβέρνησηΧρήστος Κολώνας
14.03.2022 | 07:20
Μπορεί η κυβέρνηση να αποκλείει τη μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης και του ΦΠΑ 24% στα καύσιμα κίνησης (βενζίνη και ντίζελ), ωστόσο θα επιστρέψει τα πρόσθετα έσοδα σε ευάλωτες οικονομικά ομάδες του πληθυσμού.Σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, το επίδομα αυτό θα είναι η πρόσθετη ενίσχυση που ανήγγειλε την περασμένη εβδομάδα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και θα δοθεί κατά πάσα πιθανότητα σε χαμηλόμισθους και συνταξιούχους προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις επιπτώσεις της ενεργειακής ακρίβειας.
Πηγές του ΟΤ, αναφέρουν ότι σήμερα Δευτέρα και αύριο Τρίτη το Μέγαρο Μαξίμου και ο το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης θα κλειδώσουν το συνολικό πακέτο των μέτρων στήριξης νοικοκυριών κι επιχειρήσεων που θα ανακοινώσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης εντός της εβδομάδας. Σε αυτά προβλέπεται η δημιουργία ενός μηχανισμού ο οποίος θα επιστρέφει σε νοικοκυριά τα πρόσθετα έσοδα του ΕΦΚ και ΦΠΑ που προκύπτουν από το ράλι των αυξήσεων των τιμών στη βενζίνη και το πετρέλαιο κίνησης. Μόνο στην περίοδο 23 Φεβρουαρίου (μία μέρα πριν τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία) μέχρι σήμερα τα έσοδα του ΦΠΑ έχουν αυξηθεί κατά 37%, λένε στον ΟΤ στελέχη της αγοράς πετρελαιοειδών. Είναι χαρακτηριστικό ότι η μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης εκτινάχθηκε από τα 1,887 ευρώ/λίτρο στα 2,082 ευρώ/λίτρο, ήτοι αύξηση 0,19 ευρώ/λίτρο. Για το ντίζελ κίνησης, το ίδιο προαναφερόμενο διάστημα η τιμή του εκτοξεύτηκε από τα 1,623 ευρώ/λίτρο στα 1,936, ήτοι αύξηση 0,31 ευρώ/λίτρο.
κλπ κλπ.
-
Xρέωση για πάνω από 10λεπτο στην παραλαβή ταξιδιωτών από το Ελ.Βενιζέλος
Θα χρεωνόμαστε απλά γιατί θα πρέπει να παραλάβουμε ένα ταξιδιώτη στις αφίξεις του Ελ. Βενιζέλος. Αν καθυστερείς πάνω από 10λεπτά με ένα σύστημα μπάρας και καταγραφής πινακίδας (αν κατάλαβα καλά) θα έχει χρέωση (άγνωστο πόση...)
https://www.iefimerida.gr/ellada/el-benizelos-hreosi-odigoys-pano-apo-10-lepta
Ερωτώ:- Έχει πάει ποτέ κανένας για τέτοια "αποστολή" στο Eλ.Βενιζέλος και έχει φύγει άμεσα; Μόνο για να διασχίσεις τη φρακαρισμένη λωρίδα με τα αυτοκίνητα που φορτώνουν βαλίτσες και άρτι αφιχθέντες επιβάτες, θες τόσο χρόνο...
- Φταίει ο οδηγός για τις καθυστερήσεις στον έλεγχο, τις βαλίτσες κλπ.
- Φταίει για τις καθυστερήσεις στις πτήσεις;
- Ακόμη και το υποτιθέμενο real time για την ενημέρωση αφίξεων στο aia.gr δεν έχει καμία ακρίβεια στην πληροφόρηση ώστε να είσαι στην ώρα σου
Δεν φτάνει που έχουμε τα ακριβότερα τέλη αεροδρομίου στο Ελ.Βενιζέλος από όλη την Ευρώπη χάρη στις αποικιοκρατικές συμβάσεις που έχουν υπογράψει οι ως τώρα κυβερνήσεις, θα πέσει και άλλο χαράτσι, δήθεν για την εξυπηρέτησή μας (έτσι το βαφτίζουν).
Ντροπή τους και ας αντιδράσουμε
-
RE: Ειμαι σκυλος στην Ελλαδα
Πέρα από τη λυπηρή ιστορία του νηματοθέτη, που αντικατοπτρίζει μια μερίδα συνανθρώπων που καθόλου ανθρώπινα δε φέρονται στα ζωντανά, υπάρχουν και οι άλλοι. Α> Οι εξτρεμιστές ζωόφιλοι. Πριν λίγο διάβαζα ένα reddit όπου ο νηματοθέτης εγκαλούσε ένα μαγαζί στη Ν.Φιλαδέλφεια γιατί είχε δύο παπαγαλάκια σε μικρό κλουβί και άφηνε κάθε βράδι κάτι φώτα ανοιχτά στο μαγαζί του. Ή για άλλους που καταριούνταν και έλεγαν να πεθάνει μια γιαγιά που έσπρωξε με το μπαστούνι ένα σκύλο από το πεζοδρόμιοι (σημ. η γιαγιά πήγαινε με το Π). Ή αυτοί που απελευθέρωσαν 5.000 μινκ στην Καστοριά γιατί δε γούσταραν τις γούνες. Β. Υπάρχει και ο νόμος που ψήφισε η νυν κυβέρνηση "Περί ευζωίας..." που σου βάζει πρόστιμο γιατί δεν στείρωσες το σκύλο σου!!! Με βάση τις διατάξεις αυτού του νόμου κάποιοι φωστήρες εισαγγελείς έβαλαν 150.000 ευρώ πρόστιμο σε μία γυναίκα που είχε 50 γατιά στο σπίτι της γιατί παραβίασε την ...ευζωία. Αντί να βοηθήσουν την καημένη γριούλα που είχε ψυχολογικά θέματα της έχωσε ο εισαγγελέας το πρόστιμο για να ικανοποιήσει τους δήθεν ζωόφιλους και έτσι χρωστάει το σπίτι της στο δημόσιο αφού δεν μπορέι να πληρώσει και θα βγει στο δρόμο... Από παντού ηλιθιότητα. Πρακτική σκέψη μηδέν. Οι γειτονιές είναι γεμάτες δυστυχισμένα αδέσποτα γατιά. Κανένας δήμος δεν εφαρμόζει πρόγραμμα στείρωσης μαζικά. Σε τρία τέσσερα χρόνια δεν θα υπήρχε αδέσποτο γατί. Ούτε αδέσποτο σκυλί πρέπει να περιφέρεται. Τα ζώα δυστυχούν και δε γινεται κάτι. ΥΓ Μεγάλωσα στο σπίτι των γονιών με γάτες και σκυλί. Πάντα τα προσέχαμε, το ίδιο και τα παιδιά μου τα αγαπούν πολύ αλλά στο διαμέρισμά μας δεν πήραμε σκύλο συνειδητά ξέροντας ότι με τους καταραμένους ρυθμούς που μας έχουν επιβάλει ίσα να επιβιώνουμε δεν θα μπορούσαμε να προσφέρουμε στο ζώο όσα πρέπει. Έχουμε το γάτο τον Τάκη που θέλει λιγότερα από σκύλο και δίνει πολλά και ισορροπούμε. Υπεύθυνα.
ΥΓ Και για να το πούμε απλά. Όταν ολόκληρη η κοινωνία έχει παθογένειες, φτωχοποιείται, πιέζεται, υποβαθμίζεται μορφωτικά και πολιτιστικά, περμένει κανείς να ευτυχούν τα ζώα; -
RE: Κλοπή diesel Euro 4 από Αθήνα & μη αποζημίωση ολικής κλοπής
Επειδή η ίδια η διατύπωση του νόμου αναφέρεται σε απαγόρευση κυκλοφορίας αλλά και η γραμματική και συντακτική διατύπωση του όρου εξαίρεσης επίσης περιλαμβάνει τις λέξεις κινείται και κυκλοφορία, απλά θα επικαλεστείς έλλειψη αιτιώδους συνάφειας εφόσον η αναφερομένη ζημία δηλαδή η απώλεια λόγω κλοπής του ασφαλιζόμενου οχήματος δεν σχετίζεται με την κυκλοφορία του. Θα μπορούσε να είχε μεταφερθεί και παρκάρει με άλλο τρόπο π.χ. ρυμούλκηση. Όπως σωστά σου είπαν και στην αστυνομία δεν μπορούν να επιδώσουν κλήση παράνομης στάθμευσης σε Euro4 όχημα παρά μόνον το ειδικό ¨περιβαλλοντικό¨ πρόστιμο που δεν πηγάζει από τον ΚΟΚ. Επειδή πρόκειται για εξαίρεση κάλυψης, ο δικαστής υποχρεούται να το δει ¨εν στενή εννοία¨ δηλαδή συσταλτική ερμηνεία της διάταξης και του όρου εξαίρεσης και να σε δικαιώσει. Προβλέπω να πάτε δικαστήριο αν δεν βρείτε δεδικασμένο. Βρες ένα καλό εξειδικευμένο στα αστικά δικηγόρο και καλή τύχη. (Το παραπάνω κερασμένο από το γράφοντα σε ανάμνηση των φοιτητικών μου χρόνων στη Νομική Αθήνας αν και ευτυχώς, επαγγελματικά ακολούθησα άλλο κλάδο).
-
Kρυφές αυξήσεις στα διόδια στο ύψος του πληθωρισμού!
Κατά 11% αναμένεται να αυξηθούν τα ήδη εξωφρενικά και εξωπραγματικά διόδια που καλούνται να καταβάλουν οι έλληνες οδηγοί. Δεν το λένε τα Μέσα Ενημέρωσης γιατί πλησιάζουν εκλογές και δεν θέλουν να ...δυσαρεστήσουν την κυβέρνηση ή να τρελάνουν τελείως τους εξουθενωμένους από τις αυξήσεις τιμών στα είδη πρώτης ανάγκης συμπολίτες μας. Με βάση λοιπόν τις λεόντειες συμβάσεις που έχουν υπογράψει προηγούμενες και νυν κυβερνήσεις ερήμην των πολιτών, προβλέπεται τιμαριθμική (sic) αναπροσαρμογή των διοδίων σε όλο το εύρος των αυτοκινητόδρομων της χώρας που έχουν ιδιωτικοποιηθεί κακήν κακώς με τους παραχωρησιούχους (sic) να αποκομίζουν τρελά κέρδη και τους οδηγούς να αναστενάζουν. Γα παράδειγμα υπενθυμίζω η εταιρία που διαχειρίζεται την ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ έβαλε ίδια κεφάλαια 9% και τα υπόλοιπα πήρε δάνειο με κρατική εγγύηση για την "επένδυση". Εννοείται ότι οι πολίτες ζουν με κουτσουρεμένους ελέω μνημονίων μισθούς και συντάξεις εδώ και 13 χρόνια, ενώ ο πληθωρισμός δεν έχει και πολλή σχέση με τα κόστη των εταιριών που εκμεταλλεύονται τους αυτοκινητόδρομους (άραγε έχουν δώσει καμία αύξηση στους μισθωτούς τους;)
Λοιπόν και επειδή μας περνούν για ηλιθίους περιωπής, οι κυβερνώντες "αγωνίζονται" να περάσουν την αύξηση για μετά τις εκλογές. Με τη βαζελίνη ή χωρίς...
Παρακαλώ διαβάστε σχετικά
https://www.newsbreak.gr/ellada/433990/meiosi-timi-epass-antidraseis-ayxisi-diodia-rioy-antirrioy/ -
RE: Διόδια
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Αυξήσεις σε δύο στάδια στα διόδια της Αττικής Οδού από την 1η Ιουλίου αλλά και από την 1η Ιανουαρίου του 2020 ανακοίνωσε η εταιρεία. Το διόδιο για τα ΙΧ αυξάνεται στα 3 ευρώ απο την 1η Ιουλίου και στα 3,30 απο την 1η Ιανουαρίου.
ΠηγήΘέλετε την πιο αποκρουστική πλευρά αυτής της θρασύτατης επίθεσης στα πολύ μειωμένα εισοδήματα που μας απομένουν μετά τις μειώσεις, φορολογίες, ΕΝΦΙΑ κλπ.; Με περισσή θρασύτητα ο παραχωρησιοούχος ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ ΑΕ ισχυρίζεται ότι μας έκαναν και χάρη διότι 'Υπενθυμίζεται ότι ο Ανάδοχος, παρά την αύξηση του πληθωρισμού και παρά τη σημαντική μείωση του αριθμού των διελεύσεων, αντιλαμβανόμενος τις οικονομικές δυσκολίες που ενέσκηψαν στη χώρα, διατήρησε σταθερή την τιμή των διοδίων τα τελευταία δεκατρία (13) χρόνια.'
Δεν λέει όμως ότι η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ κατασκευάστηκε με ίδια κεφάλαια του εργολάβου μόνον κατά 11% και τα υπόλοιπα τα πήραν δάνειο με (κρατηθείτε) κρατική εγγύηση. Δηλ. έβαλαν κάτι λίγα και τα υπόλοιπα φτιάχτηκαν στις πλάτες των φοροολογούμενων οι οποίοι συνεχίζουν να πληρώνουν επ άπειρον τον ιδιώτη για ένα έργο που έχει προ πολλού αποσβεστεί. Μας εμπαίζουν κατάμουτρα κιόλας διότι δεν έχουν αρκετές 'διελεύσεις' γράφε χαράτσι και έτσι με λύπη αναγκάζονται οι καημένοι να ανεβάσουν τιμές.
Προτείνω όσοι εδώ μέσα έχουν πάρει αύξηση φέτος 17% στις δουλειές τους (όση η διαφορά 2,80 ως 3,30 ευρώ) να σηκώσουν το χέρι. Και μετά να ρίξουν φάσκελο προς όποια κατεύθυνση νομίζουν. -
RE: Νεο T-Roc και αστοχια δισκο-πλατο-βολαν 2 φορες
Κάποτε είχα πάρει (καινούργιο) FIAT Tipo. Στις 10.000χλμ. off ο συμπλέκτης. Aλλαγή εντός εγγύησης. Έφτασε 35.000 ξανά αλλαγή αλλά με ενισχυμένο και όχι αυτόν που βάζανε αυτοί, άνταξε ως τις 180.000 που αποσυρθηκε το αμάξι.
Yaris Verso. Καινούργιο 2002. Μade in Japan, παρακαλώ. Χάλια μαύρα συμπλέκτης τον άλλαξαν με γκρίνια εντός εγγύησης στα 30.000χλμ. με "εργοστασιακό" Χάλια ήταν και ο δεύτερος, τον άλλαξα με αγανάκτηση στα 100.000χλμ με ενισχυμένο Aisin. Σκυλί μαύρο το αμάξι έχει τώρα 250.000 και ο συμπλέκτης σαν καινούργιος.
Honda Civic 2008. Μεταχειρισμένο από μάλλον απρόσεκτο οδηγό. Ο συμπλέκτης απτόητος στα 130.000χλμ.
Οpel Zafira 2001. Αλλαγή συμπλέκτη κάθε 90.000-100.000 Έτσι και έτσι.
Daihatsu cuore εντός Αθήνας. Βασικός οδηγός η πεθερά. Τον έφαγε η κακούργα στις 70.000χλμ. Στο συνεργείο είπαν ότι βγάζει τα διπλά με νορμάλ οδηγό εντός πόλης.
Συμπεράσματα δικά σας. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Διάβαζα ότι η Dacia θα λύσει το πρόβλημα των ακριβών ηλεκτρικών με το (made in China) Spring που δεν ερχόταν Eλλάδα αλλά τώρα έρχεται και μάλιστα σε δελεαστική τιμή 25.000 μείον επιδότηση για όποιον φανεί τυχερός (?). Βλ. και https://www.dacia.gr/cars/spring/SpecEquip.html
Ωραίο φάνηκε μέχρι που είπα να το ψάξω λίγο παραπάνω. Μάλιστα μου είχε φανεί η τιμή λίγο τσιμπημένη εφόσον πριν δύο χρονάκια κάτι έλεγαν για τρελά φθηνή τιμή όταν είχε λανσαριστεί σε περιορισμένο αριθμό ευρωπαϊκών χωρών. Να λοιπόν τι βρέθηκε. Οι φίλοι μας οι γάλλοι το πληρώνουν 22.300 ή 15.800 μετά την κρατική επιδότηση. https://europe.autonews.com/automakers/dacias-spring-beats-all-china-evs-price-europe?adobe_mc=MCMID%3D83808509656501093921753042208084209996|MCORGID%3D138FFF2554E6E7220A4C98C6%2540AdobeOrg|TS%3D1702905163&CSAuthResp=1%3A%3A1561888%3A20608%3A24%3Asuccess%3A638364628CD9C028BC9FF4E698691823 Μάλλον εμείς είμαστε πολύ πλούσιοι ή η ελληνική αντιπροσωπεία βρήκε πεδίο δόξης λαμπρό για μπόλικη κερδοφορία. Συγχαρητήρια.... -
30km όριο στις πόλεις με το νέο ΚΟΚ
Aπό καιρό διαβάζουμε για το νέο ΚΟΚ που κυοφορείται από την εποχή του γνωστού από την τραγωδία των Τεμπών (και νυν εξαφανισμένου από το προσκήνιο) τέως υπουργού Κωστάκη Αχ.Καραμανλή. Όμως οι υπουργοί έρχονται και παρέρχονται αλλά ο ΚΟΚ μένει και αναθεωρείται συνεχώς. Μετράμε αναθεωρήσεις όσες και κυβερνήσεις. Γιατί άραγε...
Ανάμεσα στις διατάξεις προβλέπει και όριο ταχύτητας 30χλμ/ώρα στις πόλεις. Εδώ έχουμε θέμα. Θα ισχύει γενικά, καθολικά και ανεξαίρετα; Κατά περίσταση; Ενώ τα 30χλμ. είναι λογικά στα στενά του αστικού ιστού, είναι ανεπαρκή στους μεγαλύτερους δρόμους και ανεφάρμοστα στις μεγάλες οδικές αρτηρίες π.χ. Κηφισίας, Μεσογείων, Πατησίων, Εθν. Αντιστάσεως, Μακαριου κλπ. Οι αναπόφευκτες διαφοροποιήσεις θα φέρουν σύγχυση. Και πως θα τεκμηριώνεται η παράβαση των 10-15χλμ. εξτρά; Με ραντάρ παντού;
Τι πιστεύετε; -
Το προχωρημένο ADAS σύστημα Attention Assist αποφασίζει αν είστε ικανός να οδηγείτε
Moιάζει και είναι τρομακτικό. Στο τελευταίου επιπέδου σύστημα ADAS από αυτά που επιβάλλει η ΕΕ o "αλγόριθμος" αποφασίζει αν είστε ικανός να οδηγείτε το όχημα. Και αν δεν σας "αξιολογήσει" αναλαμβάνει τον έλεγχο. Oχι απλά big brother αλλά κάτι χειρότερο. Και όσοι πουν ότι είναι για το καλό μας, ας αναρωτηθούν τι θα συμβεί αν μία στο εκατομμύριο ο αλγόριθμος τα παίξει ή παραβιαστεί. Υπενθυμίζω ότι κάθε ηλεκτρονικό σύστημα παραβιάζεται, έχει backdoors κλπ. Επίσης κανείς δεν μας έχει πει για πόσο καιρό και σε πόση έκταση έχουν δοκιμαστεί αυτά τα άκρως παρεμβατικά ADAS,
Ακολουθεί το εντυπωσιακό παράδειγμα της νέας Octavia. Προς ενημέρωση, παρόμοια συστήματα υποχρεούνται να έχουν από Ιούλιο 2024 όλα τα οχήματα που τίθενται για πρώτη φορά σε κυκλοφορία σε ΕΕ.Στην ανανεωμένη Octavia, η Škoda αντικατέστησε το Driver Alert με το Attention and Drowsiness Assist. Το σύστημα παρακολουθεί τη συμπεριφορά του οδηγού και αξιολογεί το επίπεδο υπνηλίας του. Ενώ το Driver Alert ανέλυε κυρίως δεδομένα από το ηλεκτρομηχανικό υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, το Attention and Drowsiness Assist έχει πρόσβαση σε πληροφορίες από διάφορους εγκεφάλους του οχήματος, όπως αυτόν του Lane Assist (υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας). Χρησιμοποιεί έναν καινοτόμο αλγόριθμο για να αναγνωρίζει τη βραχυπρόθεσμη απροσεξία (απόσπαση προσοχής) και τη μακροπρόθεσμη απουσία προσοχής (κόπωση). Ανιχνεύει αποκλίσεις από την κανονική συμπεριφορά διεύθυνσης σε ταχύτητες κίνησης άνω των 65 km/h και αξιολογεί συνεχώς τη συμπεριφορά του οδηγού, ώστε να εξαγάγει συμπεράσματα σχετικά με την ικανότητά του να οδηγεί. Εάν το σύστημα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ο οδηγός είναι κουρασμένος, ενεργοποιεί οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις στον Ψηφιακό πίνακα οργάνων, σε τρία επίπεδα: σύσταση, προειδοποίηση και κλιμάκωση. Εάν ο οδηγός δεν ανταποκριθεί σε καμία από τις προειδοποιήσεις του συστήματος, το Emergency Assist (υποβοήθηση έκτακτης ανάγκης) θα τραβήξει τις ζώνες ασφαλείας και θα εφαρμόσει τράνταγμα στα φρένα. Στη συνέχεια, το σύστημα ενεργοποιεί τα φώτα αλάρμ, διατηρεί τη λωρίδα κυκλοφορίας και επιβραδύνει μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση. Τέλος, το Emergency Assist (υποβοήθηση έκτακτης ανάγκης) ζητά αυτομάτως βοήθεια μέσω του eCall (emergency call, κλήση ανάγκης).
-
RE: Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα
Kαθημερινή για λιγότερο κόσμο. Το Σ/Κ η πολυκοσμία δεν θα υποφέρεται και δεν θα μπορείς να δεις με στοιχειώδη άνεση αυτά που ενδιαφέρεσαι..