@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η ηλεκτροκίνηση θα αντικαταστήσει πρωτίστως τα 3κύλινδρα 1.000άρια μοτέρ βενζίνης και τα 1.5 dCi πετρελαίου, με αυτά γίνεται βασικά η σύγκριση για τις μάζες.
Πρωτίστως Δημήτρη βλέπουμε όμως πανάκριβα gadget των 500+ ίππων που ΔΕΝ απευθύνονται στις μάζες (λόγω τιμής, εμβέλειας, αναγκών φόρτισης κλπ).
Δεν ισχυει αυτο που λες πλεον. Υπαρχει το ηλεκτρικο dacia, το εξαιρετικο mg4, περιμενουμε το volvo ex30 και το citroen ec3.
Το mg4 ειναι φανταστικη λυση που κυκλοφορει τωρα, εχει καλη αυτονομια, καλους χωρους και σε τιμη, που με την επιδοτηση πεφτει στα επιπεδα ενος αντιστοιχου σε διαστασεις θερμικου. Αναφερομαι στην εκδοση με την 64αρα μπαταρια, που μαλιστα εχει καλυτερο charging curve απο tesla!
το dacia είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ για αυτο που είναι με αυτη την τιμή κακως το αναφερεις μαζι με τα αλλα. καθε τι κρινεται βαση τις τιμής του. και το ami παμφτηνο είναι αλλά ειναι σκουπίδι.
τα volvo και citroen περιμενω να τα δω για να εκφερω άποψη και να δω και τις τιμές στην Ελλαδα. Ειναι ελπιδοφορα ομως. μεχρι εκει προς το παρον.
από αυτα που γράφεις ΜΟΝΟ για το mg4 μπορω να συμφωνησω 100% καθως εχουμε πλέον αποψη, τιμές, τα πάντα
Τo dacia δεν θα το αγοραζα ποτε, αλλα το ανεφερα ως το πιο φτηνο "πραγματικο" αυτοκινητο που ειναι ηλεκτρικο.
Για το mg συμφωνουμε.
Κινέζικο MG θα αγόραζες? Μου λες παραπάνω ότι είναι σούπερ-ντούπερ, οκ, μπορεί και να είναι αλλά πως έχεις πειστεί για ενεργητική ασφάλεια, παθητική ασφάλεια και αντοχή στον χρόνο;
Εγω θα τολμησω να πω οτι εχουμε γνωμη και για το volvo, καθως εχουν ανακοινωθει τιμες και εχουμε δει βιντεο και τεστ σε καναλια youtube και σαιτ του εξωτερικου. Ξερουμε τι να περιμενουμε λοιπον, τοσο σε επιπεδο χωρων οσο και επιδοσεων/αισθησης. ΘΑ περιμενω να δω και την αυτονομια του για να διαμορφωσω αποψη, αλλα πρακτικα ειναι αυτοκινητο πολης, επομενως οποιαδηποτε τιμη εμβελειας>200km σε συνθηκες εθνικης οδου, θα ειναι μια χαρα.
Ανετα αγοραζα το mg. Κυκλοφορει στην ευρωπη ηδη 1.5 χρονο, εχει περασει reviews εχει περασει crash test, ολα καλα. Και για να μιλησω τελειως προσωπικα, αν ειχε βγει το mg στην ελλαδα οταν εψαχνα για αυτοκινητο, ισως να ειχα προχωρησει με το αρχικο μου πλανο, που προεβλεπε αντικατασταση του μικρου μας αυτοκινητου (polo) με το mg και οχι την πωληση του tiguan. Απλα, τοτε που εψαχνα εγω, τα μικρα ηλεκτρικα ηταν πανακριβα και η τεσλα ειχε μολις ριξει τις τιμες, επομενως ηταν το καλυτερο value for money
Εχεις σαν αυτονόητο την καλή και γρηγορη φόρτιση που λαμβανεις με τους charger της tesla
το μεγαλύτερο μείον του Mg4 και όλων των μεγαλων (οχι για μόνο μεσα στην πόλη) ηλεκτρικων πλην τεσλα είναι το δίκτυο για ταξίδι οχι κατι στο αμαξι το ίδιο. Οπότε μην είσαι σίγουρος ότι θα το έπαιρνες δεν είναι τοσο απλό. Δεν εχει να κάνει με το ίδιο το αμαξι που είναι πολύ καλο και συμφερον αγορα.
Youtube Video
δες τι τραβηξε ο ανθρωπος στην δοκιμή στο 33 και μετα. και ακομα και να δουλευε δες ποσο γρηγορος φορτιστης ήταν και πόση ώρα ήθελε για φορτιση. Ζεμπεκικο χόρεψε οταν καταφερε να φτασει σε δευτερο φορτιστη να φορτισει!!!!! (δεν υπερβαλω, χορεψε οντως χαχαχαχαχαχαχ)
και δεν λεω ότι είναι κανόνας ότι θα έχεις πρόβλημα αλλα αλλο να φορτίζεις σε 50ρη αλλο σε 150ρη-200ρη φορτιστη της tesla!!!!!
ΥΓ δεν ειμαστε ολοι εχθροι της ηλεκτροκινησης αλλά υπάρχουν ακόμα σοβαρα προβλήματα εκτος του κόστους. Γινεται να μην υπάρχει ουτε ενα τηλέφωνο υποστηριξης να σε βοηθησει κάποιος αν πάει κάτι στραβα σε κάποιον φορτιστη στην μεση του πουθενα?? δοκιμη ηταν φαντασου να ήταν κάποιος που εκανε ταξιδι με μικρα παιδια μεσα. Αντε να αντιμετωπίσεις την συζηγο σε τετοια κατασταση, ΤΡΕΜΩ και μονο στη σκέψη
Εβλεπα το συγκεκριμενο βιντεο χτες το βραδυ! Ωραιος τυπος, ειχε πλακα το ζειμπεκικο του και τον τιμα οτι αφησε μεσα ολα τα προβληματα που αντιμετωπισε. Δεν ειμαι σιγουρος οτι η Γκαλλο χαρηκε ιδιαιτερα 
Στα σοβαρα ομως, ο ανθρωπος δεν ηταν ετοιμος να κανει δοκιμη ηλεκτρικου αυτοκινητου, διοτι αποδειχτηκε οτι αν οχι τελειος ασχετος (δεν ηταν), δεν ηταν ομως πληρως ενημερωμενος γυρω απο το αυτοκινητο και τους φορτιστες.
Ο συγκεκριμενος φορτιστης (στο ρευμα ανοδου προς θεσσαλονικη) ειχε βαθμο 1.0/10 (ΕΝΑ) στο plugshare. Δεν δουλευε λοιπον καθολου, ποτε. Πριν 1-2 εβδομαδες εβγαλε ανακοινωση η εταιρεια οτι τον αναβαθμισε και οτι πλεον δουλευει. Οντως στο plugshare βλεπεις πλεον θετικα check in, οτι περασαν και φορτισαν. Επομενως, δεν επρεπε να τον ειχε καθολου στο προγραμμα να φορτισει εκει, αν ηταν ενημερωμενος.
Ναι εχω καλομαθει στους superchargers και το ειχα πει εξ αρχης οτι ηταν ενας απο τους λογους που αγορασα τεσλα. Απο την αλλη ομως, εχω παει και ταξιδια οπου φορτισα σε φορτιστες αλλων εταιρειων. Εχω δει dei blue, incharge και elpefuture. Τα πραγματα δεν ειναι τοσο τραγικα οσο ακουτε/νομιζετε. Το προβλημα στους 50αρηδες ειναι οτι εχουν μονο μια DC θεση (η αλλη ειναι AC), οποτε αν τυχει και πεσεις πανω σε αλλον που φορτιζεις, ειναι προβλημα. Ομως, κυκλοφορουν ελαχιστα ηλεκτρικα στην εθνικη, οποτε α. ειναι σπανιο φαινομενο να πετυχεις αλλον να φορτιζεις, β. αν δεν κινεισαι οριακα, απλα πας στο επομενο ΣΕΑ.
Σχετικα με την ισχυ φορτισης tesla vs αλλων, δηλαδη 250 vs 50. Ακουγεται χαοτικη η διαφορα αλλα πρακτικα, σε θεμα χρονου ειναι αρκετα μικρη, ειδικα αν δεν φορτιζεις απο πολυ μικρο ποσοστο μπαταριας. Τα αυτοκινητα εχουν συγκεκριμενα charging curves, οπου μπορουν να απορροφησουν πολυ ισχυ οταν ειναι αδεια η μπαταρια και σταδιακα πεφτει. πχ για τα tesla, πετυχαινουν μεγιστη απορροφηση περιπου στο 10-15%, οπου εκει οντως μπορει να δεις περιπου 250kw. Οταν ξεπερασεις το 60% ομως, δεν βλεπεις τετοια νουμερα, αλλα εισαι πολυ πιο κοντα στο 50kw. Αν καποιος ενδιαφερεται, μπορω να ποσταρω charging curves σε supercharger vs αλλων φορτιστων (50kw) και θα δειτε οτι τα πραγματα δεν ειναι αυτο που περιμενατε.
Μαλιστα, σταδιακα οι εταιρειες εγκαθιστουν και πιο γρηγορους φορτιστες (300αρηδες που ειναι πρακτικα 2Χ150 αν θυμαμαι καλα), επομενως η ψαλιδα (ευτυχως κλεινει). Εκει που παραμενουν ασυναγωνιστοι οι τεσλα superchargers ειναι στην εμπειρια φορτισης. Κουμπωνεις, φορτιζεις, ξεκουμπωνεις, φευγεις και δεν ασχολεισαι ουτε με πληρωμες ουτε με apps, ουτε με rfid καρτες ουτε με αλλες χαζομαρες. Τραβανε απευθειας χρηματα απο τη συνδεδεμενη καρτα σου.
Τα ειπα ολα αυτα για να εξηγησω την κατασταση και για να δικαιολογησω την θεση μου οτι, ναι, θα το αγοραζα το mg4