Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 128
    • 129
    • 130
    • 131
    • 132
    • 491
    • 492
    • 130 / 492
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    9829
    286338
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster @red_monster last edited by

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      @diego1960 said in TESLA FORUM:

      Ο Musk είναι καραγκιοζοπαίκτης με μεγάλη επαγγελματική επιτυχία (δεν το αμφισβητεί κανείς αυτό), ο Tesla ήταν επιστήμονας παγκόσμιου βεληνεκούς. Παρακαλώ μη συγκρίνουμε τη βούρτσα με τη λούτσα, ας είμαστε ελάχιστα σοβαροί. Και το φανμποιλίκι πρέπει να έχει κάποια όρια.

      Ο ελονας φαίνεται να έχει πολύ δυνατές γνώσεις μηχανικής και φυσικής, δεν είναι παράλογο να μην το καταλάβεις, μπορεί να μην έχεις το κατάλληλο υπόβαθρο

      Με αφορμή το παραπάνω βίντεο, κοουταρω τον εαυτό μου 😀
      Είναι σπάνιο να βλέπεις ένα τσεο με τόσες γνώσεις πάνω στο τελικό προϊόν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • ataim
        ataim last edited by

        Του λέει για τα καινοτόμα προϊόντα και τεχνολογίες που παρουσιάζει η εταιρεία, και ο άλλος του απαντάει κάνουμε τα αυτονόητα, το ethernet υπάρχει χρόνια δεν υπάρχει λόγος να μην χρησιμοποιείται. Φαίνεται ξεκάθαρα ότι οι legacy κατασκευαστές είναι σαν το ελληνικό δημόσιο, αγκυλωμενοι σε αρχαίες πρακτικές χωρίς την δυνατότητα λόγω ίσως του μεγέθους τους να αλλάξουν.

        Επίσης είπε ότι τρέχουν το μικρό model 2, μόλις βγει θα είναι το οριστικό τέλος για τα παρωχημένα θερμικα.

        monman2 cirus argyn 3 Replies Last reply Reply Quote 1
        • monman2
          monman2 @ataim last edited by monman2

          @ataim said in TESLA FORUM:

          Φαίνεται ξεκάθαρα ότι οι legacy κατασκευαστές είναι σαν το ελληνικό δημόσιο, αγκυλωμενοι σε αρχαίες πρακτικές χωρίς την δυνατότητα λόγω ίσως του μεγέθους τους να αλλάξουν.

          Επίσης είπε ότι τρέχουν το μικρό model 2, μόλις βγει θα είναι το οριστικό τέλος για τα παρωχημένα θερμικα.

          Δεν υπάρχει χαρακτηριστικότερο παράδειγμα απο το κόλλημα 60 χρόνια + με τα 12V και την έλλειψη ενδιαφέροντος να μεταβούν σε αρχιτεκτονική 48V... τους έστειλε γράμμα με δωρεάν οδηγίες 😊
          https://www.torquenews.com/14335/tesla-slams-other-auto-companies-slow-innovation-sends-free-guide-48-volt-architecture-its

          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • cirus
            cirus @ataim last edited by cirus

            @ataim said in TESLA FORUM:

            Του λέει για τα καινοτόμα προϊόντα και τεχνολογίες που παρουσιάζει η εταιρεία, και ο άλλος του απαντάει κάνουμε τα αυτονόητα, το ethernet υπάρχει χρόνια δεν υπάρχει λόγος να μην χρησιμοποιείται. Φαίνεται ξεκάθαρα ότι οι legacy κατασκευαστές είναι σαν το ελληνικό δημόσιο, αγκυλωμενοι σε αρχαίες πρακτικές χωρίς την δυνατότητα λόγω ίσως του μεγέθους τους να αλλάξουν.

            Επίσης είπε ότι τρέχουν το μικρό model 2, μόλις βγει θα είναι το οριστικό τέλος για τα παρωχημένα θερμικα.

            Οσο τα παρωχημένα θερμικά είναι αρκετά φτηνότερα και οσο δεν υπάρχει ΚΑΛΟ δικτυο να φορτίζουν ΟΛΟΙ (εχοντες και μη γκαραζ) με κανονικές τιμές ΜΗΝ τα ξεγράφετε τα παρωχημένα

            Νταξει τα τεσλα κατι γίνεται, στα υπόλοιπα ηλεκτρικα είναι χαλια οι υποδομες με αργους φορτιστές και με διαφορετικα apps και ακριβες τιμές

            Cirus the virus

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              gchris7 last edited by

              Εκτος αν γίνει κανένα θαύμα και βγάλουν μπαταρίες που θα φορτίζουν σε 5 λεπτά και αντίστοιχους φορτιστές σε όλα τα βενζινάδικα της χώρας, στην Ελλάδα θα είμαστε για πολλα χρόνια ακομα βενζίνες.

              Το 90% του Ελλήνων δεν έχει παρκινκ και πετάει τα αμάξια του πάνω στα πεζοδρόμια. Ακόμα και αυτό το 10% που έχει παρκινκ , για ένα μεγάλο ποσοστό χωράει οριακά να βαλει ένα αμάξι 4.4-4.5 μέτρα. Αυτά είναι προβλήματα που θέλει πολλές δεκαετίες για να λυθούν... αν ποτέ λυθούν...

              Σε χώρες όπως η δικιά μας με μηδενικές υποδομές το transition από την βενζίνη θα έπρεπε να γίνει πιο ομαλά και όχι μαχαίρι κατευθειαν στα ηλεκτρικα όπως και καλα πάει να γίνει τώρα.

              Οι επιδοτήσεις του κράτους θα έπρεπε να δοθουν για υβριδικά, lpg, φυσικό αέριο, να ξεβρωμισουμε τουλάχιστον σε ένα μεγάλο ποσοστό από τα χρεπια που κυκλοφορούν αυτη την στιγμή και να πέσει και η ζήτηση της βενζίνης...
              Αντ αυτου τα δινουν στα ηλεκτρικά που απευθύνονται σε ένα μικρό ποσοστό των Ελλήνων που οι περισσότεροι δεν τα έχουν ανάγκη κιόλας...

              Δυστυχώς η Τεσλα παρέσυρε και όλους του υπόλοιπους και ολοι πλέον επενδύουν σε ηλεκτρικα με αποτέλεσμα χώρες όπως η δικιά μας που χρειαζονταν ενα πιο ομαλο transition να χαντακωνονται.

              Βέβαια μόνο η Τεσλα δεν φταει για όλο αυτό...

              L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • argyn
                argyn @ataim last edited by argyn

                @ataim said in TESLA FORUM:

                Του λέει για τα καινοτόμα προϊόντα και τεχνολογίες που παρουσιάζει η εταιρεία, και ο άλλος του απαντάει κάνουμε τα αυτονόητα, το ethernet υπάρχει χρόνια δεν υπάρχει λόγος να μην χρησιμοποιείται. Φαίνεται ξεκάθαρα ότι οι legacy κατασκευαστές είναι σαν το ελληνικό δημόσιο, αγκυλωμενοι σε αρχαίες πρακτικές χωρίς την δυνατότητα λόγω ίσως του μεγέθους τους να αλλάξουν.

                Επίσης είπε ότι τρέχουν το μικρό model 2, μόλις βγει θα είναι το οριστικό τέλος για τα παρωχημένα θερμικα.

                Ας ξεκολλήσει πρώτα από τον πάτο των στατιστικών αξιοπιστίας και μετά συζητάμε για τα υπόλοιπα - οραματισμοί για το μέλλον με αξιοπιστία επιπέδου dacia δεν συνάδουν :

                Untitled 14.jpg

                https://www.adac.de/news/tuev-report-2024/

                monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap @gchris7 last edited by lap

                  @gchris7 said in TESLA FORUM:

                  Οι επιδοτήσεις του κράτους θα έπρεπε να δοθουν για υβριδικά, lpg, φυσικό αέριο, να ξεβρωμισουμε τουλάχιστον σε ένα μεγάλο ποσοστό από τα χρεπια που κυκλοφορούν αυτη την στιγμή και να πέσει και η ζήτηση της βενζίνης...
                  Αντ αυτου τα δινουν στα ηλεκτρικά που απευθύνονται σε ένα μικρό ποσοστό των Ελλήνων που οι περισσότεροι δεν τα έχουν ανάγκη κιόλας...

                  Η αλήθεια είναι στη μέση.

                  Έχεις δίκιο πως πρέπει να επιδοτηθούν τα υβριδικά κάτι που γίνεται με μειωμένο ή και μηδενικό τέλος ταξινόμησης. Αντίστοιχα για τα ev προπληρωνουν ένα ποσό που αντιστοιχεί στον μειωμένο ΕΦΚ ανά λίτρο στο πετρέλαιο κίνησης.

                  Στα 300.000 χλμ χρήσης ενός diesel και ενός βενζίνης η διαφορά στον ΕΦΚ μεταξύ των δύο καυσίμων είναι περιπου 8Κ. Όσο περίπου δίνουν προκαταβολικά και στα ev.

                  Ναι είναι οριζόντια φορολογική διευκολύνση για την ακρίβεια επιδότηση χωρίς να εξετάζεται τίποτα παραπανω, ακριβώς το ίδιο ισχύει εδώ και δεκαετίες μεταξύ diesel, lpg, βενζινης

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • monman2
                    monman2 @argyn last edited by monman2

                    @argyn said in TESLA FORUM:

                    @ataim said in TESLA FORUM:

                    Του λέει για τα καινοτόμα προϊόντα και τεχνολογίες που παρουσιάζει η εταιρεία, και ο άλλος του απαντάει κάνουμε τα αυτονόητα, το ethernet υπάρχει χρόνια δεν υπάρχει λόγος να μην χρησιμοποιείται. Φαίνεται ξεκάθαρα ότι οι legacy κατασκευαστές είναι σαν το ελληνικό δημόσιο, αγκυλωμενοι σε αρχαίες πρακτικές χωρίς την δυνατότητα λόγω ίσως του μεγέθους τους να αλλάξουν.

                    Επίσης είπε ότι τρέχουν το μικρό model 2, μόλις βγει θα είναι το οριστικό τέλος για τα παρωχημένα θερμικα.

                    Ας ξεκολλήσει πρώτα από τον πάτο των στατιστικών αξιοπιστίας και μετά συζητάμε για τα υπόλοιπα - οραματισμοί για το μέλλον με αξιοπιστία επιπέδου dacia δεν συνάδουν :

                    Untitled 14.jpg

                    https://www.adac.de/news/tuev-report-2024/

                    Επειδή είμαι μελλοντικός αγοραστής👼 ανησύχησα και το κοίταξα απο άλλες πηγές , τίποτα ανησυχητικό , φρένα - φώτα - ανάρτηση τα δυο πρώτα έχουν εύκολη επισκευή και χωρίς ιδιαίτερο κόστος (100€) η ανάρτηση εχει δυστυχώς κανα 3χίλιαρο😖 ... η KW !

                    d12edd99-a2f1-42ad-9a90-abf216361291-image.png
                    https://opsholders.com/product/35287007-coilover-suspension-v3-inox-tesla-model-3-5yj3-01-2017

                    Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                    Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                    D D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dettol @monman2 last edited by

                      @monman2 said in TESLA FORUM:

                      Επειδή είμαι μελλοντικός αγοραστής👼 ανησύχησα και το κοίταξα απο άλλες πηγές , τίποτα ανησυχητικό , φρένα - φώτα - ανάρτηση τα δυο πρώτα έχουν εύκολη επισκευή και χωρίς ιδιαίτερο κόστος (100€) η ανάρτηση εχει δυστυχώς κανα 3χίλιαρο😖 ... η KW !

                      d12edd99-a2f1-42ad-9a90-abf216361291-image.png
                      https://opsholders.com/product/35287007-coilover-suspension-v3-inox-tesla-model-3-5yj3-01-2017

                      δεν ειναι θεματα να σε ανησυχουν. Δεν εχω δει κανεναν στα γκρουπακια να αναφερει τετοια προβληματα. Εικαζω οτι ηταν τα προ 2020 μοντελα και επισης καποιες απο τις "βλαβες" λυνονται αμεσα. Παντως για αναρτηση δεν εχω δει κανεναν να εχει παραπονεθει. Φωτα εχω ακουσει να εχουν παρει υγρασια και το ελησε το θεμα το σερβις. Επισης ισως ηταν κακως ρυθμισμενα, κατι που κανεις μονος σου σε εναν λευκο τοιχο πατωντας κουμπακι.
                      Το θεμα με τα φρενα νομιζω ειχε να κανει με σκουρια των δισκοπλακων (αλλα δεν ειμαι απολυτα σιγουρος, πες εσυ τι βρηκες, αφου το εψαξες).

                      Γενικα, δεν εχω ακουσει κατι συγκεκριμενο να εχει απασχολησει πολυ κοσμο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        https://www.topgeargreece.gr/electric/1004665/auto-einai-to-tesla-cybetruck-pou-agorazeis-me-1400-euro/

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimitrioskosmas @monman2 last edited by dimitrioskosmas

                          @monman2 said in TESLA FORUM:

                          @argyn said in TESLA FORUM:

                          @ataim said in TESLA FORUM:

                          Του λέει για τα καινοτόμα προϊόντα και τεχνολογίες που παρουσιάζει η εταιρεία, και ο άλλος του απαντάει κάνουμε τα αυτονόητα, το ethernet υπάρχει χρόνια δεν υπάρχει λόγος να μην χρησιμοποιείται. Φαίνεται ξεκάθαρα ότι οι legacy κατασκευαστές είναι σαν το ελληνικό δημόσιο, αγκυλωμενοι σε αρχαίες πρακτικές χωρίς την δυνατότητα λόγω ίσως του μεγέθους τους να αλλάξουν.

                          Επίσης είπε ότι τρέχουν το μικρό model 2, μόλις βγει θα είναι το οριστικό τέλος για τα παρωχημένα θερμικα.

                          Ας ξεκολλήσει πρώτα από τον πάτο των στατιστικών αξιοπιστίας και μετά συζητάμε για τα υπόλοιπα - οραματισμοί για το μέλλον με αξιοπιστία επιπέδου dacia δεν συνάδουν :

                          Untitled 14.jpg

                          https://www.adac.de/news/tuev-report-2024/

                          Επειδή είμαι μελλοντικός αγοραστής👼 ανησύχησα και το κοίταξα απο άλλες πηγές , τίποτα ανησυχητικό , φρένα - φώτα - ανάρτηση τα δυο πρώτα έχουν εύκολη επισκευή και χωρίς ιδιαίτερο κόστος (100€) η ανάρτηση εχει δυστυχώς κανα 3χίλιαρο😖 ... η KW !

                          d12edd99-a2f1-42ad-9a90-abf216361291-image.png
                          https://opsholders.com/product/35287007-coilover-suspension-v3-inox-tesla-model-3-5yj3-01-2017

                          Υπερβολές, όταν θέλουν αλλαγή τα αμορτισέρ βάλτου μια τετράδα sachs, bilstein,monroe και καθάρισες με 500

                          https://www.antallaktikaonline.gr/tesla/model-3-5yj3/135950/10221/mortiser

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            ChrisZ7 last edited by

                            Μπορεί να μου πει κάποιος πως το καινούργιο Tesla model 3 με τόση τεχνολογία, premium ποιότητα (όλα τα υλικά μαλακά παντού) και τόση δύναμη είναι τόσο φθηνό σε σχέση με τα υπόλοιπα αμάξια; Ή μας δουλεύει ο ελον μάσκ και τα υλικά είναι μάπα και αναξιόπιστα ή μας δουλεύουν όλες οι αυτοβιομηχανίες που βγάζουν αυτοκίνητα με κάποια θετικά αλλά κάποια μειονεκτήματα (πχ. CC στα ίδια λεφτά πολύ καλό μηχανικά αλλά όχι τόσο καλά υλικά στο εσωτερικό) και τα πουλάνε τα αυτοκίνητά τους τόσο ακριβά σε σχέση με αυτό που αξίζουν πραγματικά..

                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Και διπλά ψαλίδια μπροστά. Πολλαπλούς πίσω. Αεριζόμενα δισκόφρενα παντού. Δερμάτινα, ηλεκτρικά, με μνήμες κι αεριζόμενα καθίσματα. Με το καλύτερο infotainment της αγοράς. Οθόνη και για τους πίσω. Θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι. 280+ άλογα και 550+ χιλιόμετρα αυτονομίας. Λες να είναι τυχαίο που ξεπουλάει τόσο;

                              https://cartalk.gr/

                              C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • C
                                ChrisZ7 @dimsabas last edited by

                                @dimsabas said in TESLA FORUM:

                                Και διπλά ψαλίδια μπροστά. Πολλαπλούς πίσω. Αεριζόμενα δισκόφρενα παντού. Δερμάτινα, ηλεκτρικά, με μνήμες κι αεριζόμενα καθίσματα. Με το καλύτερο infotainment της αγοράς. Οθόνη και για τους πίσω. Θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι. 280+ άλογα και 550+ χιλιόμετρα αυτονομίας. Λες να είναι τυχαίο που ξεπουλάει τόσο;

                                Πως γίνεται να το κοστολογούν τόσο χαμηλά σε σχέση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα αυτό με κάνει εντύπωση..

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dettol @ChrisZ7 last edited by

                                  @chrisz7 said in TESLA FORUM:

                                  @dimsabas said in TESLA FORUM:

                                  Και διπλά ψαλίδια μπροστά. Πολλαπλούς πίσω. Αεριζόμενα δισκόφρενα παντού. Δερμάτινα, ηλεκτρικά, με μνήμες κι αεριζόμενα καθίσματα. Με το καλύτερο infotainment της αγοράς. Οθόνη και για τους πίσω. Θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι. 280+ άλογα και 550+ χιλιόμετρα αυτονομίας. Λες να είναι τυχαίο που ξεπουλάει τόσο;

                                  Πως γίνεται να το κοστολογούν τόσο χαμηλά σε σχέση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα αυτό με κάνει εντύπωση..

                                  συνδυασμος διαφορων πραγματων. Λιγα μοντελα, ελαχιστες παραλλαγες στον εξοπλισμο, οποτε επιτρεπουν πληρη εκμεταλλευση της οικονομιας της κλιμακας και την απλουστευση των γραμμων παραγωγης.
                                  Τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι (παραδοξως) λιγοτερο πολυπλοκα με λιγοτερα μηχανικα μερη και επιτρεπουν μειωση του κοστους παραγωγης.
                                  Λιγες, μεγαλες και αυτοματοποιημενες γραμμες παραγωγης.
                                  Μεχρι προ λιγων εβδομαδων μηδενικο budget για διαφημιση.
                                  Δεν υπαρχει δικτυο αντιπροσωπων το οποιο απαιτει μεριδιο του κερδους ωστε να βγαλει και αυτο κερδος. Ο καθε κατοχος τεσλα εχει αγορασει απευθειας απο τον κατασκευαστη.
                                  Ειμαι σιγουρος οτι υπαρχουν και αλλα πολλα, αλλα σου ανεφερα τα πρωτα που μου ηρθαν στο μυαλο.

                                  Ειναι η κλασσικη ιστορια disruptor vs encumbent

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • ataim
                                    ataim last edited by

                                    Στην Ασία έχουν ξεκινήσει τις εργασίες για το 2, και μιλάνε για πολύ προηγμένη τεχνολογία στην γραμμή παραγωγής που θα τους δίνει ταχύτητα και οικονομία. RIP legacy automakers

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dettol @ataim last edited by

                                      @ataim said in TESLA FORUM:

                                      Στην Ασία έχουν ξεκινήσει τις εργασίες για το 2, και μιλάνε για πολύ προηγμένη τεχνολογία στην γραμμή παραγωγής που θα τους δίνει ταχύτητα και οικονομία. RIP legacy automakers

                                      που το διαβασες/ακουσες αυτο; θα ηθελα και εγω να διαβασω σχετικα! εχεις λινκ;

                                      ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jammamon last edited by

                                        Υπέροχα όλα αυτά, αλλά η μάρκα είναι στον πάτο της αξιοπιστίας και για να χεις πλήρη εικόνα του κόστους ενός Model 3 πρέπει να ξέρεις πόσο πάνε οι διάφορες πιθανές επισκευές. Αν είναι χρεώσεις τύπου BMW τότε τα 35.000 γίνονται άνετα 45 σε ορίζοντα δεκαετίας.

                                        Κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα ότι σαν τιμή αγοράς σκίζει για αυτά που προσφέρει.

                                        C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • ataim
                                          ataim @dettol last edited by

                                          @dettol said in TESLA FORUM:

                                          @ataim said in TESLA FORUM:

                                          Στην Ασία έχουν ξεκινήσει τις εργασίες για το 2, και μιλάνε για πολύ προηγμένη τεχνολογία στην γραμμή παραγωγής που θα τους δίνει ταχύτητα και οικονομία. RIP legacy automakers

                                          που το διαβασες/ακουσες αυτο; θα ηθελα και εγω να διαβασω σχετικα! εχεις λινκ;

                                          https://thedriven.io/2023/12/08/tesla-shifts-manufacturing-focus-to-long-awaited-25000-ev-in-shanghai/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • .SPIROS. 0
                                            .SPIROS. 0 last edited by .SPIROS. 0

                                            Καλα αν ερθει Τεσλα 2, τετρακινητο, καμια 400αρια αλογα, 400χλμ αυτονομια στα 30Κ χωρις επιδοτηση, το χτυπαω.

                                            (μπορω να το φορτιζω σπιτι)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 131
                                            • 132
                                            • 491
                                            • 492
                                            • 130 / 492
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr