Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 1 Series 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 1 Series 2019
    • 1
    • 2
    • 61
    • 62
    • 63
    • 64
    • 65
    • 96
    • 97
    • 63 / 97
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    115
    1927
    149344
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus @spi_duster last edited by

      @spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      Kαλημερα. Πολλά λεφτά για το τπτ. Δεν πας να ρίξεις μια ματιά στο Λεόν? Στα ίδια χρήματα θα πάρεις πολύ περισσότερο αυτοκίνητο. Οι χώροι της περασμένων δεκαετιών. Ποιότητα καλή αλλά μη τρελαθουμε κιόλας. Αν θες πριμιο το Α3 επίσης πολύ καλύτερο.

      Διαφωνώ κάθετα. Η BMW είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από το Golf, ε, το Α3 έστω. Πίσω πολλαπλοί και πολύ καλύτερο στήσιμο. Το Leon/Audi υπερτερεί μόνον στον κινητήρα, αν μιλήσουμε για τον 150άρη TSI.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • fanis75
        fanis75 moderator @spi_duster last edited by

        @spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:

        Αν θες πριμιο το Α3 επίσης πολύ καλύτερο.

        Εκεί που κατούρησε η BMW βγήκε το Άουντι. Ιεροσυλία να βάζουμε στην ίδια πρόταση BMW και το κατάπτυστο!

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          spi_duster last edited by

          Οι συνήθεις ύποπτοι. Εγώ απευθύνομαι στον μέσο οδηγό που θέλει αμάξι να φχαριστιεται όχι μόνο αυτός αλλά και οι υπόλοιποι στην οικογένεια. Με τόσο μικρούς χώρους σε σχέση με τα υπόλοιπα της κατηγορίας, με αδύναμους κινητήρες σε σχέση με τους ανταγωνιστές και μόνο ένα πολύ καλό στήσιμο που όμως δεν ξεφεύγει του ανταγωνισμού σε απτά αποτελέσματα, θεωρώ τον άσσο ΓΤΠ . Προτιμώ Λεόν, φοκους και 308 ή Α3, Α κλας και γκολφ παρά τον άσσο. Σόρρυ μάγκες αλλά δε πάμε μόνο εκδρομές μέχρι την Αρεόπολη, πάμε και σουπερμάρκετ, ΙΚΕΑ, κέντρο και κίνηση. Με 11,8 μέτρα κύκλο στροφής πολύ κακό για το τπτ.

          ....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lapin last edited by

            Bmw 118i Turning diameter between walls 11.4 m
            Audi A3 1.5 150ps Turning diameter between walls 11.1 m

            Front row
            Audi A3 Sportback (2020) 135cm (εσωτ. πλάτος)
            BMW 1 Series 5-Door (2020) 141cm (εσωτ. πλάτος)

            Second row
            BMW 1 Series 5-Door (2020) 135 (εσωτ. πλάτος)
            Audi A3 Sportback (2020) 132 (εσωτ. πλάτος)

            χώρος για τα πόδια
            BMW 1 Series 5-Door (2020) 70cm
            Audi A3 Sportback (2020) 67cm

            S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spi_duster last edited by

              Πορτ μπαγκαζ?

              ....

              L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tsimisde last edited by

                Έτυχε το είχα περιεργαστεί πριν χρόνια. Καταρχήν, να πω ότι ζω την εμπειρία BMW με ένα 316 ti compact του 2004 συνεπώς, είναι οικεία κάποια πράγματα. Καταρχήν, δεν το έχω οδηγήσει για να τοποθετηθώ περί της οδικής συμπεριφοράς του, γνωρίζω ότι είναι προσθιοκίνητο, έχοντας την εμπειρία με το δικό μου, μπορώ να φανταστώ τι να περιμένω.

                Στα του εσωτερικού τώρα, η εικόνα είναι BMW, ακόμα που κάνει εντύπωση και εκεί το κατάλαβα καλύτερα, το χαρακτηριστικό της BMW όπου η κεντρική κονσόλα είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό, έξυπνη και πρακτική λεπτομέρεια. Η ποιότητα συναρμολόγησης νομίζω δεν επιδέχεται σχολιασμού, εκείνο όμως που πραγματικά μου έκανε κακή εντύπωση, είναι το αίσθημα κλειστοφοβίας που ένιωσα. Ειδικά με όλο το ταμπλό που είναι πιο ογκώδες και ένιωσα κάπως ασφυκτικά και φυσικά, με την ορατότητα προς πάσα κατεύθυνση, ειδικά με την ορατότητα πίσω, βέβαια, είναι ένα μείον πολλών αυτοκινήτων πλέον, προκειμένου να προσφέρουν ένα δυναμικό σχέδιο με γραμμές και ακμές, προφανώς θυσιάζεται η ορατότητα. Στο Compact, παρόλο που είναι κουπέ ως κατηγορία και δεν φημίζεται για την πρακτικότητα και την ορατότητα, έχει μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και η ορατότητα είναι αρκετά καλή. Βέβαια, μεταξύ σειράς 1 και compact, έχουν μεσολαβήσει κοντά 20 χρόνια επομένως, άδικη σύγκριση....

                Επίσης, μου έχει κάνει εντύπωση το γεγονός ότι το μοντέλο έχει καλή εμπορική πορεία και μεταξύ μας, το καταλαβαίνω, αλλιώς χτυπάει να δώσεις 23000+€ για ένα Nissan, Toyota, VW πχ και αλλιώς για ένα BMW, πολλοί αγοραστές έτσι το φιλοσοφησαν, από τη στιγμή που φτάνω εκεί οικονομικά, χίλιες φορές να τα δώσω για ένα BMW, άσχετα που σε θέμα εξοπλισμού δεν θα έχω τόσα πολλά παρεχόμενα, παίρνεις πιο πολύ αυτοκίνητο με αυτά τα λεφτά. Πολύ έξυπνη η κίνηση αυτή της BMW πάντως, να προσφέρει μια επιλογή πιο προσιτή συγκριτικά με την υπόλοιπη γκάμα, κάτι το οποίο, έχει επιβραβεύσει η αγορά όπως φαίνεται....

                G 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  spi_duster @lapin last edited by

                  @lapin said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                  Bmw 118i Turning diameter between walls 11.4 m
                  Audi A3 1.5 150ps Turning diameter between walls 11.1 m

                  Front row
                  Audi A3 Sportback (2020) 135cm (εσωτ. πλάτος)
                  BMW 1 Series 5-Door (2020) 141cm (εσωτ. πλάτος)

                  Second row
                  BMW 1 Series 5-Door (2020) 135 (εσωτ. πλάτος)
                  Audi A3 Sportback (2020) 132 (εσωτ. πλάτος)

                  χώρος για τα πόδια
                  BMW 1 Series 5-Door (2020) 70cm
                  Audi A3 Sportback (2020) 67cm

                  Μίλησες με τα εκατοστά. Ας το πω εγω με λίτρα. 320 Πορτ μπαγκαζ ο άσσος 380 λίτρα το Α3. Έχω μπει και στα δύο. Αν θέλω παρέα και μπαγκαζια το Α3 είναι μονόδρομος. Ο άσσος για δικαβαλο μόνο . Στο μόνο που υπερτερεί είναι στα σημεία ως προς την εμφάνιση. Στα υπόλοιπα χάνει ως υποδεέστερο

                  ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    groover1972 @tsimisde last edited by

                    @tsimisde said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                    Έτυχε το είχα περιεργαστεί πριν χρόνια. Καταρχήν, να πω ότι ζω την εμπειρία BMW με ένα 316 ti compact του 2004 συνεπώς, είναι οικεία κάποια πράγματα. Καταρχήν, δεν το έχω οδηγήσει για να τοποθετηθώ περί της οδικής συμπεριφοράς του, γνωρίζω ότι είναι προσθιοκίνητο, έχοντας την εμπειρία με το δικό μου, μπορώ να φανταστώ τι να περιμένω.

                    Στα του εσωτερικού τώρα, η εικόνα είναι BMW, ακόμα που κάνει εντύπωση και εκεί το κατάλαβα καλύτερα, το χαρακτηριστικό της BMW όπου η κεντρική κονσόλα είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό, έξυπνη και πρακτική λεπτομέρεια. Η ποιότητα συναρμολόγησης νομίζω δεν επιδέχεται σχολιασμού, εκείνο όμως που πραγματικά μου έκανε κακή εντύπωση, είναι το αίσθημα κλειστοφοβίας που ένιωσα. Ειδικά με όλο το ταμπλό που είναι πιο ογκώδες και ένιωσα κάπως ασφυκτικά και φυσικά, με την ορατότητα προς πάσα κατεύθυνση, ειδικά με την ορατότητα πίσω, βέβαια, είναι ένα μείον πολλών αυτοκινήτων πλέον, προκειμένου να προσφέρουν ένα δυναμικό σχέδιο με γραμμές και ακμές, προφανώς θυσιάζεται η ορατότητα. Στο Compact, παρόλο που είναι κουπέ ως κατηγορία και δεν φημίζεται για την πρακτικότητα και την ορατότητα, έχει μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και η ορατότητα είναι αρκετά καλή. Βέβαια, μεταξύ σειράς 1 και compact, έχουν μεσολαβήσει κοντά 20 χρόνια επομένως, άδικη σύγκριση....

                    Επίσης, μου έχει κάνει εντύπωση το γεγονός ότι το μοντέλο έχει καλή εμπορική πορεία και μεταξύ μας, το καταλαβαίνω, αλλιώς χτυπάει να δώσεις 23000+€ για ένα Nissan, Toyota, VW πχ και αλλιώς για ένα BMW, πολλοί αγοραστές έτσι το φιλοσοφησαν, από τη στιγμή που φτάνω εκεί οικονομικά, χίλιες φορές να τα δώσω για ένα BMW, άσχετα που σε θέμα εξοπλισμού δεν θα έχω τόσα πολλά παρεχόμενα, παίρνεις πιο πολύ αυτοκίνητο με αυτά τα λεφτά. Πολύ έξυπνη η κίνηση αυτή της BMW πάντως, να προσφέρει μια επιλογή πιο προσιτή συγκριτικά με την υπόλοιπη γκάμα, κάτι το οποίο, έχει επιβραβεύσει η αγορά όπως φαίνεται....

                    φιλικά πάντα. Καταρχήν είναι καταρχάς.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      lapin @spi_duster last edited by lapin

                      @spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      Πορτ μπαγκαζ?

                      BMW 1 Series 5-Door (2020) 380 lt
                      depth 72 - 77cm
                      width 101 - 116cm
                      height 44cm

                      Audi A3 Sportback (2020) 380 lt
                      depth 71 cm
                      width 100 cm
                      height 56 cm

                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lapin last edited by lapin

                        https://zeperfs.com/en/duel8714-9200.htm

                        Έχω την αίσθηση ότι το τελευταίο Α3, όπως και το τελευταίο Golf, έχουν ρίξει πολύ την ποιότητα στο εσωτερικό. Μεταξύ των 3 επιλέγω BMW 1. Επίσης, στην τελευταία γενιά, η BMW μεγάλωσε σε εσωτερικούς χώρους. Άν συγκρίναμε τις προηγούμενες γενιές θα επέλεγα το Α3. Προσωπική άποψη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • diego1960
                          diego1960 last edited by

                          BMW από τα 3 ναι, έχω κάτσει σε αντιπροσωπεία και στα 3, μακράν το χειρότερο το VW. ΒΜW και Audi σε σαλόνι δεν είναι και πολύ μακριά αλλά είναι πιο στιβαρή η BMW. Γενικά ένα από τα καλύτερα vfm αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς ο άσσος, αν αντέχεις τα σέρβις.

                          Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • S
                            spi_duster @lapin last edited by

                            @lapin said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                            @spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                            Πορτ μπαγκαζ?

                            BMW 1 Series 5-Door (2020) 380 lt
                            depth 72 - 77cm
                            width 101 - 116cm
                            height 44cm

                            Audi A3 Sportback (2020) 380 lt
                            depth 71 cm
                            width 100 cm
                            height 56 cm

                            Έχεις δίκιο, το είδα κι εγώ τώρα. Όντως 380.

                            ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • J
                              JimKL 0 last edited by JimKL 0

                              Θέλω να πάω σε κάτι premium η αλήθεια είναι για αυτό κοίταγα την σειρά 1.
                              Η mercedes ζητάει τα κερατα της για την A, πήγε 41.500 τώρα, ήμαρτον, τόσα τους λείπανε;

                              Και το Α3 είναι στα γούστα μου, ζωηρό και επιθετικό και με ωραίο σύγχρονο interrior. Αλλά όταν το είδα από κοντά μου βγάζανε μια φθήνια τα υλικά μέσα και με χάλασε πολύ αυτό

                              J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • J
                                JimKL 0 @atari70 last edited by JimKL 0

                                @atari70 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                @jimkl-0 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                Καλησπέρα ενδιαφέρομαι για το μοντέλο, παρόλο που το παρόν είναι σε καλή τιμή που φαίνεται λίγο παλιομοδίτικο, το εσωτερικό κυρίως. Ξέρουμε αν περιμένουμε ανανέωση μέσα στο 2024?

                                καλημερα φιλε μου. το εχω εδω και τρεις μηνες. οταν το πηρα ο πωλητης μου ειπε οτι θα βγει ολοκαινουργιο μοντελο,το 2026 νεα γενεια. ουτε facelift ουτε τιποτα. τωρα οσον αφορα το εσωτερικο που λες, εμενα μου αρεσε. σε σχεση με mercedes A και aydi a3 που ειναι ανταγωνιστες, ναι ειναι λιγο πιο πισω σε σχεδιαση, αλλα ποιοτικα ειναι ενα κλικ πιο πανω.

                                Δεν είναι πολύ κουλό αυτό να κρατήσει αυτό το μοντέλο μέχρι το 2026 χωρίς έστω ένα facelift? Εχει ανανεώσει όλα τα υπόλοιπα X1, X2 και ένα σωρό άλλα και άφησε τη σειρά 1 από έξω

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • J
                                  jamesd @JimKL 0 last edited by

                                  @jimkl-0 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                  Θέλω να πάω σε κάτι premium η αλήθεια είναι για αυτό κοίταγα την σειρά 1.
                                  Η mercedes ζητάει τα κερατα της για την A, πήγε 41.500 τώρα, ήμαρτον, τόσα τους λείπανε;

                                  Και το Α3 είναι στα γούστα μου, ζωηρό και επιθετικό και με ωραίο σύγχρονο interrior. Αλλά όταν το είδα από κοντά μου βγάζανε μια φθήνια τα υλικά μέσα και με χάλασε πολύ αυτό

                                  Premium αλλά επί της ουσίας μιλάμε για την πιο low end BMW πιθανότατα με κάποιον low end κινητήρα...δηλαδή θέλω να πω δεν ξέρω αν τελικά είναι καλύτερο το 'τελευταίος στην πόλη' ή το 'πρώτος στο χωριό'

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Μόνο ο εαυτός σου μπορεί να απαντήσει αυτό το ερώτημα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Ας αγοράσει ένα κλειδί μπεμβε και έλυσε το θέμα

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • realzeus
                                        realzeus @criuser last edited by

                                        @criuser said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                        Ας αγοράσει ένα κλειδί μπεμβε και έλυσε το θέμα

                                        Κούρασε το θέμα με τα κλειδιά. Σαν αυτοκίνητο (σασί, κινητήρας κλπ) η 1 είναι στην κορυφή της κατηγορίας, μαζί με το Focus και το Mazda 3.

                                        B 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • B
                                          bill_hsd @realzeus last edited by

                                          @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          @criuser said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          Ας αγοράσει ένα κλειδί μπεμβε και έλυσε το θέμα

                                          Κούρασε το θέμα με τα κλειδιά. Σαν αυτοκίνητο (σασί, κινητήρας κλπ) η 1 είναι στην κορυφή της κατηγορίας, μαζί με το Focus και το Mazda 3.

                                          Για το κλειδί γίνονται όλα, ειδικά στα entry level premium.
                                          Από έναν γνώστη, προσθιοκίνητο, τρικύλινδρο, διπλοσύμπλεκτο δεν θα έπρεπε να θεωρείται καν BMW. Γνώμη μου...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by realzeus

                                            Διπλοσύμπλετα φοράνε τα κορυφαία supercars, οπότε άκυρο αυτό. Τρικύλινδρο επίσης φορά το κορυφαίο Yaris GR, για να μην πω κι ένα Koenigsegg... Οπότε τίποτα από αυτά δεν με πείθει. Η 1 είναι στην κορυφή της κατηγορίας της, μαζί με τα μοντέλα που προανέφερα (Focus, 3άρι). Απλά ο μικρός κινητήρας δεν είναι τόσο καλός όσο κάποιοι άλλοι. Πραγματικά καλός Άσσος είναι ο δίλιτρος.

                                            B 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 63 / 97
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr