-
Απο οσα διαβασα Συμφωνω πιο πολυ με τον Gatos
Ασχετα αν η εκδοση που κοιταω ειναι η εισαγωγικη οσο πιο απλη υπαρχει -
Βουρ για Μαζντα τοτε . Εχει και 6 χρονια εγγυηση πλεον . Και Made in Japan . Οσο για τιμες σερβις και ανταλλακτικων που ρωτησες, ειναι λιιγο πανω απο το μεσο ορο.
Και το μοτερ μια χαρα φρεσκο ειναι , αλλά δεν εχει τουρμπο οπως πολλοι ανταγωνιστες . -
@alexandros-k said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Βουρ για Μαζντα τοτε . Εχει και 6 χρονια εγγυηση πλεον . Και Made in Japan . Οσο για τιμες σερβις και ανταλλακτικων που ρωτησες, ειναι λιιγο πανω απο το μεσο ορο.
Και το μοτερ μια χαρα φρεσκο ειναι , αλλά δεν εχει τουρμπο οπως πολλοι ανταγωνιστες .Εχω Προιστορια με ατμόσφαιρες γενικα :
TypeR ep3 × 2 φορές
Crx
Και μεγαλωσα απο βρεφος σε 2 αθανατα mazda 323Περαν αυτων των Συναισθηματικων
Πηγα ειδα τα 2 κορεατικα
το xtrail + test drive
Qasquai
Rav4 + ολα τα ToyotaΑντικειμενικως (οσο μπορω) βρηκα τα Mazda 1 επιπεδο τουλαχιστον πάνω σαν Συνολικη ποιοτητα
& αύρα.
Οδηγικα πιο αρχοντικο και με καλυτερο πατημα απο το Xtrail με μειονεκτημα φυσικα την ελλειψη ροπης χαμηλά.
Για σερβις τωρα 1ο και 2ο καθαρα λιπαντικο σε επισημη mazda η τιμη ηταν 108€
Στα " μεγαλα" τωρα + σε ανταλλακτικα δεν ξερω με σιγουριά.
Εδω και κατι μηνες ναι τα 3 χρονια εγγυηση
τα εκανε η Matsuda 6 -
Καλησπέρα σε όλους, όντας τρίτεκνος με παιδιά πολύ κοντά σε αυτές τις ηλικίες και επίσης σε αναζήτηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου, αυτό που έχω να συνεισφέρω στη συζήτηση είναι ότι ίσως το μόνο που μπορεί να καλύψει τις λειτουργικές ανάγκες πενταμελούς οικογένειας με τόσο μικρά παιδιά, είναι το Kodiaq. Το Xtrail που αναφέρθηκε, τεράστιο, σαφώς αναβαθμισμένο από την προηγούμενη γενιά, αλλά αυτός ο όγκος, παραδόξως, δεν εξαργυρώνεται σε χώρους, ειδικά στο πορτ-μπαγκαζ. Το τελευταίο δεν το έχω οδηγήσει καθώς στην τοπική αντιπροσωπεία υπάρχει ως στατικό έκθεμα. Το CX5 προσωπικά δεν θα το κοιτούσα καν, καθαρά από την άποψη ότι το οποίο όφελος από την τριτεκνία σχεδόν εξανεμίζεται (απαλλαγή ΕΤΤ κατά το ήμισυ, φόρος πολυτελείας), ενώ και από χώρους φαίνεται να υστερεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά νομίζω μεταξύ αυτού και των RAV-Xtrail και Κορεατών δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.
-
@delorean said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Καλησπέρα σε όλους, όντας τρίτεκνος με παιδιά πολύ κοντά σε αυτές τις ηλικίες και επίσης σε αναζήτηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου, αυτό που έχω να συνεισφέρω στη συζήτηση είναι ότι ίσως το μόνο που μπορεί να καλύψει τις λειτουργικές ανάγκες πενταμελούς οικογένειας με τόσο μικρά παιδιά, είναι το Kodiaq. Το Xtrail που αναφέρθηκε, τεράστιο, σαφώς αναβαθμισμένο από την προηγούμενη γενιά, αλλά αυτός ο όγκος, παραδόξως, δεν εξαργυρώνεται σε χώρους, ειδικά στο πορτ-μπαγκαζ. Το τελευταίο δεν το έχω οδηγήσει καθώς στην τοπική αντιπροσωπεία υπάρχει ως στατικό έκθεμα. Το CX5 προσωπικά δεν θα το κοιτούσα καν, καθαρά από την άποψη ότι το οποίο όφελος από την τριτεκνία σχεδόν εξανεμίζεται (απαλλαγή ΕΤΤ κατά το ήμισυ, φόρος πολυτελείας), ενώ και από χώρους φαίνεται να υστερεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά νομίζω μεταξύ αυτού και των RAV-Xtrail και Κορεατών δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.
Εσυ προς τα που κοιτας ?
Κodiaq + εσυ ;
Τελος ταξινομησης μειωνεται στο 1/2 πανω απο 2.000cc
Ο φορος αν το κρατησεις 10ετια και δεν καταργηθει ειναι +2500€ η αλλιώς 30€ ανα μηνα 1η πενταετια και 20€ στην 2η 5ετια
Στο cx5 με τα 1998 πιανεται η οχι ;Επειδη τα εκανα back2back test drive το cx5 εχει καλυτερο πατημα + τιμονι με πιο ατχοντικη αισθηση.
- με χαλαει ο 3κυλινδρος κινητηρας + τα περιπου 5Κ διαφορα τιμής
-
Kodiak και Cx-5 έχουν το ίδιο μεταξόνιο, αλλά το Skoda είναι 15cm μακρύτερο. Αυτό εξαργυρώνεται στον χώρο αποσκευών.
-
Πάρε το Mazda αφού το εχεις κ μεράκι, σε αυτή την τιμή όλα πάνω κάτω ίδια είναι έτσι κ αλλιώς.
-
Kodiaq είναι μια λογική επιλογή άνευ λοιπού συναισθήματος. Αν και ψυχανεμίζομαι ότι η νέα γενιά θα είναι αισθητά ακριβότερη ενώ και η απαλλαγή του ΕΤΤ μικρότερη λόγω mild hybrid. Από εκεί και πέρα VAG, με όλα τα θετικά και αρνητικά. Το Xtrail δεν το έχω οδηγήσει, για τρικύλινδρο δεν ψήνομαι ούτε εγώ, πολύ περισσότερο με CVT. Επίσης η τιμή είναι ανασταλτικός παράγοντας επιλογής. Αν δεν απατώμαι ο ΦΠ επιβάλλεται άνω των 1.929 κυβικών μέχρι την αλλαγή κλίμακας στα 2.500 κυβικά, αλλά δεν γνωρίζω, για να είμαι ειλικρινής, αν το CX5 λόγω 1.998 κυβικών απαλλάσσεται πλήρως από το ΕΤΤ.
-
Αφού πούμε ότι τα πιο ποιοτικά αυτοκίνητα που κατασκευαζονται σήμερα είναι τα Μαζντα, εναλλακτικά το Σκόντα αλλά και το γαλλικό C5 aircross είναι αυτοκίνητα που θα σε χωρέσουν.
Αν μπορέσεις και πάρεις το αυτόματο Μαζντα ή Σιτροεν, μπορείς οπότε θέλεις να περάσεις απ το Βόλο να με κεράσεις που στο συνιστώ. Αθάνατα κιβώτια και κερδίζεις σε ροπή, ας μην έχεις τούρμπο.
-
Το Mazda το καλύτερο από όλα.
Απλά είναι το θέμα αν χωράνε τρία καθίσματα πίσω. -
Το έχουμε αναγάγει καθαρά σε οικονομικό θέμα πια. Από όλα όσα αναφέρονται εγώ το Μάζντα θα διάλεγα και ας έδινα κάτι παραπάνω σε φόρους κλπ. Αυτό που θα πάρεις πρέπει και να σου αρέσει.
-
Συγκρίνουμε την αξιοπιστία της Mazda με τα Group VAG, Γαλλικά κλπ;
Ούτε καν
Ναι δεν είναι τα πιο γρήγορα, ελείψει turbo κλπ είναι όμως πανέμορφα και το κυριότερο αμαξάρες για πολλά χρόνια
Μια φορά Mazda για πάντα Mazda, μια φορά τον χρόνο service και ξεχνάς όλα τα άλλα -
@delorean said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Kodiaq είναι μια λογική επιλογή άνευ λοιπού συναισθήματος. Αν και ψυχανεμίζομαι ότι η νέα γενιά θα είναι αισθητά ακριβότερη ενώ και η απαλλαγή του ΕΤΤ μικρότερη λόγω mild hybrid. Από εκεί και πέρα VAG, με όλα τα θετικά και αρνητικά. Το Xtrail δεν το έχω οδηγήσει, για τρικύλινδρο δεν ψήνομαι ούτε εγώ, πολύ περισσότερο με CVT. Επίσης η τιμή είναι ανασταλτικός παράγοντας επιλογής. Αν δεν απατώμαι ο ΦΠ επιβάλλεται άνω των 1.929 κυβικών μέχρι την αλλαγή κλίμακας στα 2.500 κυβικά, αλλά δεν γνωρίζω, για να είμαι ειλικρινής, αν το CX5 λόγω 1.998 κυβικών απαλλάσσεται πλήρως από το ΕΤΤ.
εσύ Mazda πήγες να δεις, τελικά; Επίσης απαντήστε μου γιατί Kodiak και όχι το αντίστοιχο της VW που έχει πιο ωραίο σχήμα και σχεδίαση. Επίσης (αν και δεν μου αρέσουν τα VW) έχω την εντύπωση ότι έχει και εκπτώσεις τώρα.
Και να προσθέσω και κάτι άσχετο. Σήμερα μπήκα στου αδερφού/κουμπάρου το X2 το plug-in που το έχει εταιρικό. Και ήταν ποοοοολυ αθόρυβο και μου είπε ότι οδηγικά είναι απίστευτο. Αλλά μου ανέφερε ότι δεν θα το αγόραζε αν το πλήρωνε από τη τσέπη του. Μικρούς χώρους γιατί πιάνει χώρο πίσω η μπαταρία (μεγαλύτερο χώρο είχε το s-Cross).Αλλά μέσα το χάρηκα πολύ με το ανοιχτόχρωμο δέρμα και το αυτόματο κιβώτιο.
-
@groover1972 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Και να προσθέσω και κάτι άσχετο. Σήμερα μπήκα στου αδερφού/κουμπάρου το X2 το plug-in που το έχει εταιρικό.
Αλλά είναι 40 πόντους πιο κοντό από το Skoda!
Αλήθεια, γιατί Kodiak κι όχι Octavia; -
@jeronimo-g said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Ο φορος αν το κρατησεις 10ετια και δεν καταργηθει ειναι +2500€ η αλλιώς 30€ ανα μηνα 1η πενταετια και 20€ στην 2η 5ετια
Στο cx5 με τα 1998 πιανεται η οχι ;Επειδή το ξαναέγραψες και δεν το γνωρίζω, λόγω πολυτεκνίας έχεις μειωμένο φόρο πολυτελείας;
Γιατί αν ισχύει ο ΦΠ,όπως ισχύει στους υπόλοιπους, είναι 3740 ευρώ στην 10ετία.Εννοείται πως αν σου αρέσει το Mazda και δεν έχεις με το φόρο πρόβλημα το αγοράζεις με τη μία.Απλώς,αναφέρω τον ΦΠ για να μην γίνει λάθος ο υπολογισμός σου.
-
@jeronimo-g said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Επειδη τα εκανα back2back test drive το cx5 εχει καλυτερο πατημα + τιμονι με πιο ατχοντικη αισθηση.
- με χαλαει ο 3κυλινδρος κινητηρας + τα περιπου 5Κ διαφορα τιμής
Εαν θες να το κρατήσεις πολλά χρόνια (δλδ πάνω από 4-5), απλά δεν κοιτάς Κόντιακ, γιατί όχι γλυτώσεις από τον ΦΠ θα το πληρώσεις (πολλαπλάσια) σε βλάβες. Με όλα αυτά που λές ή πιο λογική αλλά και η πιο "συναισθηματική" επιλογή είναι το Μάζντα.
-
@groover1972 VW αντίστοιχο εννοείς το Tiguan Allspace; Γιατί το κανονικό Tig έχει σίγουρα καμία δεκαριά πόντους κοντύτερο μεταξόνιο από το Kodiaq και 200 λίτρα μικρότερο πορτ-μπαγκάζ. Εμφανισιακά σίγουρα είναι ωραιότερο από το Kodiaq, ειδικά το R-Line. Πάντως μοντέλα που αμφότερα αλλάζουν.
@fanis75 Κάποιος που βάζει πρώτο το practicality μάλλον δύσκολα παρακάμπτει μοντέλο Skoda και αντίστροφα όταν κοιτά και το συγκινησιακό του πράγματος ή και (απτής) ποιότητας δύσκολα θα επέλεγε το Kodiaq έναντι του CX5. Εξαρτάται ποιες προτεραιότητες θέτει ο εκάστοτε αγοραστής. Όμως το ότι το όφελος από το ΦΠ θα κληθεί να το πληρώσει σε βλάβες ο υποψήφιος ιδιοκτήτης, ανήκει κατ’ εμέ καθαρά στη σφαίρα της υπόθεσης. Για να μην παρεξηγηθώ, το τελευταίο το αναφέρω χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης.
-
@delorean said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Όμως το ότι το όφελος από το ΦΠ θα κληθεί να το πληρώσει σε βλάβες ο υποψήφιος ιδιοκτήτης, ανήκει κατ’ εμέ καθαρά στη σφαίρα της υπόθεσης. Για να μην παρεξηγηθώ, το τελευταίο το αναφέρω χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης.
Προφανώς ειναι υπόθεση, αλλά επειδή βασίζεται στην στατιστική έχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να συμβεί, ειδικά εαν μιλάμε για 10-15 χρόνια κτήσης. Εννοείται κανείς δεν ξέρει τι θα συμβεί, δεν είμαστε μάντες! Αλλά το track record αυτό δείχνει.
-
Κουβέντα να γίνεται αλλά ο 1.5Tsi και ο 2.0Tdi με ένα χειροκίνητο κιβώτιο τι να βγάλουν σε 10 χρόνια;
-
@netgeo said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Κουβέντα να γίνεται αλλά ο 1.5Tsi και ο 2.0Tdi με ένα χειροκίνητο κιβώτιο τι να βγάλουν σε 10 χρόνια;
Για τον TDI,αν συντηρηθεί by the book θα βγάλει αμέτρητα χιλιόμετρα.
Για τον TSI δεν βάζω το χέρι στην φωτιά.
Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5)