@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@fotisapple said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@fotisapple said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@fotisapple said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@piliourits said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
ΟΛΟΙ Σχεδόν εκτος κινέζων και tesla μπαίνουν μέσα. Μην κοιτάς τις πωλήσεις
Δηλαδή όλοι όσοι δεν επιδοτούνται απ την κινεζική κυβέρνηση, μπαίνουν μέσα, όπως έμπαινε και η Τέσλα, όπως και οι Κινέζοι οι ίδιοι, απλά τους μεν τους στηρίζει το δημόσιο χρήμα, τους υπόλοιπους το "ιδιωτικό".
Αλλά και στην Ευρώπη ή την Αμερική δεν πέφτει δημόσιο χρήμα στην ηλεκτροκινηση;
Αυτή είναι εποχή σπορας και καλλιέργειας της αγοράς, τους καρπούς θα τους δρέψουν στο μέλλον.
Σωστά τα λες
Ομως το θεμα είναι το εξής: θα προλάβουν? για κάποια χρόνια θα πρέπει να αντέξουν να εχουν ζημιές μεχρι να φτάσουν σε τεχνολογία τους άλλους
Και μεσα σε αυτό να βάλουμε οτι οι κινέζοι κάνουν αποβαση παντου σιγά σιγά και οι άλλοι δεν είναι έτοιμοι ακόμα. Στο παρελθόν υπήρχε η επιλογή του φτηνότερου θερμικου και δεν ήταν οι κινεζοι παντού. Αν βγαλεις από την εξίσωση ότι θα υπάρχουν θερμικά για να πουλάνε μεχρι να φτασουν σε καλό επίπεδο στα ηλεκτρικα και το γεγονος ότι θα έρχονται αντιμέτωποι με τους κινέζους μιλάμε για μια δύσκολη κατάσταση
Δεδομένου ότι η κατάργηση των θερμικών αναμένεται το 2035 ή τελικά μέχρι το 2040 και δεδομένου ότι η συντριπτικη πλειοψηφία αγοράζει θερμικά οχήματα μια χαρά θα προλάβουν. Το αστείο είναι ότι ακόμα και τα Tesla σήμερα είναι εντελώς failed σε ποιότητα καθώς τα πάντα μέσα τρίζουν ενώ έχουν θέματα και με φωτιά. Άρα κανένα ηλεκτρικό δεν είναι 100% άριστο σήμερα, όλοι θέλουν βελτιώσεις ώστε να φτάσουν στο επίπεδο των θερμικών οχημάτων.
Όσο αφορά τα Κινέζικα οχήματα κάνεις δεν πρόκειται να αγοράσει κινέζικο όχημα στις ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστραλία, Βρετανία όπως και κανεις δεν αγοράζει Κινέζικα smartphones σε αυτές τις χώρες. Τώρα όσο αφορά την Ευρώπη θεωρώ ότι οι Κινέζοι θα μπουν δυναμικά προκαλώντας προβλήματα στις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανιες. Θέλω να πιστεύω όμως ότι εταιρείες όπως οι Ford, GM, Volkswagen, Toyota, volvo, BMW και Mercedes θα καταφέρουν τα επόμενα χρόνια να έχουν κέρδη από τα Evs.
Αυτο που λες για τριξίματα δεν έχει καμία σημασία , είναι απλά αποφασή της εταιρείας να μην έχει ποιοτητα για να έχει μικρότερο κόστος . Η tesla δεν είναι ποιοτική. Δεν χρειαζεται να επενδύσεις χρήματα σε τεχνολογία για να μην τρίζει ενα αμαξι απλά θα κοστίζει παραπάνω. Η tesla προτιμά να έχει χαμηλότερη τιμή και ποιοτητα. Αν ηθελε δεν θα έτριζε τιποτα απλά θα ανέβαινε το κόστος. Επιλογές που παίρνουν οι κατασκευαστές είναι δεν εχει να κάνει αν ειναι ηλεκτρικό ή οχι τα πλαστικα. Η Polestar πχ λεει εμείς θα πουλάμε ποιοτικά και ακριβα οχήματα δεν θα πάρουμε τον δρόμο της Tesla για φτηνα
Στην Βρετανια που λες πχ ότι οι κινέζοι δεν θα πουλήσουν δες ποσο πουλάει η MG (κινεζικη) και δες πως θα πουλήσει η BYD (κινεζικη) που τώρα πήγε.
Το μια χαρά θα προλάβουν μένει να το δούμε. Δεν είναι πάντως τόσο απλό όσο το λες
Συγγνώμη αλλά όταν σκας 40.000++ για να πάρεις ένα Tesla έχεις την απαίτηση να είναι ποιοτικά και ασφαλή. Μπορεί τώρα να της βγαίνει όμως σε 2-3 χρόνια που θα υπάρχει πολυ ισχυρότερος ανταγωνισμός τότε ο καταναλωτής δεν θα έχει σαν πρώτη επιλογή την tesla όπως την έχει τώρα καθώς θα θέλει ένα ποιοτικό όχημα. Άρα μια χαρά θεμα είναι η ποιότητα κατασκευής ειδικά στις ημέρες μας. Όσο αφορά την MG ο μόνος λόγος που πουλάει στην Βρετανία είναι καθαρά λόγο ονόματος όπως γίνεται με την Volvo στην Σουηδία. Για την BYD δεν θα είναι τόσο εύκολα τα πράγματα και αυτό θα το δεις και εσύ σε λίγο καιρό. Τέλος οσο αφορά τον χρόνο επιμένω στην αρχική μου άποψη η οποία είναι ότι οποίες εταιρείες έχουν επενδύσει σοβαρά στην ηλεκτροκινηση σε 4-5 χρόνια max θα έχουν κέρδη από τα ηλεκτρικά καθώς θα έχουμε μαζική παραγωγή και οικονομίες κλίμακας με αποτέλεσμα το κόστος κατασκευής να μειωθεί σημαντικά. Το ίδιο ακριβώς έγινε και με την Tesla τα τελευταία 3 χρόνια.
ΠΟΛΥ φτηνα είναι τα tesla στα 40Κ για αυτό που παίρνεις οπως και τα κινέζικα για την δεδομενη χρονική στιγμή. Ασφαλή είναι. Ποιοτητα συναρμογής ΔΕΝ εχουν. Δεν χρειαζεται να δαπανηθούν χρήματα για να τα κάνουν με καλύτερη συναρμογη απλά θα πάει το τελικό κόστος στον αγοραστή και από 40 θα πάει 50. Εγώ θα προτιμούσα το 40 και ας τρίζει λίγο
Αν ήθελα ποιοτητα όπως λες σου είπα ήδη υπάρχουν επιλογές πας σε Polestar που έχει 60 με ποιοτικο εσωτερικό και συναρμογή αλλα προσφέρει πανω κάτω τα ίδια στα υπόλοιπα. Ομως ειναι προφανές από τις πωλήσεις ότι οι περισσότεροι προτιμουν το tesla. Δεδομένα είναι αυτα, δεν το λέω εγώ ούτε είναι η αποψη μου. Ετσι είναι
Τα υπόλοιπα που λες οτι θα έχουν κέρδος σε 4-5 χρόνια max είναι η άποψη σου , εγώ δεν είμαι σιγουρος και αυτό λέω. Δεν το αποκλείω αλλά δεν είμαι και σίγουρος. Μένει να δούμε. Εγώ δεν έχω ξεκαθαρισμένη άποψη επί του θέματος απλά είπα τι πιστεύω γενικά και αόριστα. Δεν βάζω το χέρι μου στην φωτια ούτε για αυτά που έγραψα ούτε για το αντίθετο.
Η BYD θα ξεσκιστεί σε πωλήσεις λεω εγώ και εσύ ότι δεν θα πουλήσει. Αυτό είναι πολύ κοντά θα δουμε τις πωλήσεις του χρόνου , κοντη γιορτή. Ενώ για τα υπόλοιπα θα πρέπει να περιμένουμε αρκετα
Αρα μας λες ότι πετάς 40.000 και 50.000 ευρώ ώστε να πάρεις ένα αυτοκίνητο που μέσα τρίζει και η ποιότητα κατασκευής του είναι χειρότερη σε σχέση με οχήματα που στοιχίζουν τα μισά χρήματα. Οκ δικαίωμα σου όμως η πλειοψηφία των καταναλωτών που δεν έχουν χρήματα για πέταμα θα σκεφτούν το παράγοντα ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστίας πριν προχωρήσουν στην αγορά ενός αυτοκινήτου.
Δες τι πωλήσεις εχει η Tesla και δες οι άλλοι ανταγωνιστές και πες μου μετά για την πλειοψηφία.
VFM μαρκα είναι η Tesla. Παίρνεις τεχνολογία και επιδόσεις ασυγκριτες με μόνο μεμπτο την συναρμογή και την ποιοτητα.
Η πλειοψηφία των αγοραστών εχει δείξει στις πωλήσεις αυτό που γράφω. Δεν είναι η μειοψηφία οπως λες αλλά η πλειοψηφια.
Δεν τα πετας τα χρήματα δεν είναι σκαρτο ενα προιον γιατι τρίζει λίγο και δεν εχει την καλύτερη συναρμογή
ΥΓ Στα αυτοκίνητα εγώ δινω βάση πολύ περισσότερο σε άλλα πράγματα από τα πλαστικά και δερμα στο πωπουδάκι. Αλλοι δινουν σε αυτά, δεν είμαστε όλοι ίδιοι
Kαλά δεν είναι το μόνο μεπτό η συναρμογή των Τέσλα, είναι design από τρίχρονο, ειδικά στο πανάσχημο Υ, και η απίστευτη ηλιθιότητα του να κολλάς μια τηλεόραση πρακτικά στο εσωτερικό και να θεωρείς οτι έκανες τη δουλειά ως σχεδιαστικό τμήμα, βιάζοντας παρά φύσιν κάθε ιδέα εργονομίας. Μιλάμε δεν έχει καν χερούλι για το ντουλαπάκι του συνοδηγού το αυτοκίνητο και αυτό πασάρεται ως "μοντερνιά" αντί για παροιμιώδης ηλιθιότητα. Όλα σε μια οθόνη για την αποβλακωμένη νέα γενιά των κινητών που έχουν αυχενικό από τα 20. Υπάρχουν και ηλεκτρικά που τουλάχιστον δεν προσπαθούν χωρίς κανένα λόγο να επανεφεύρουν τον τροχό αλλά φυσικά όλο αυτό εχει και κόστος. Tην ποιότητα θα την πληρώσεις.
Επίσης πέρα από τις επιδόσεις που ναι τόσο φτηνό γκάζι δε βρίσκεις προφανώς πουθενά και εκεί έχουν πλεονέκτημα, δεν προσφέρει συγκίνηση σε έναν old-school οδηγό γιατί δεν αλλάζεις ταχύτητες, δεν έχει θόρυβο, δε νιώθεις οτι εσύ παίρνεις κάτι από το αμάξι λόγω ικανότητας σου, δεν είσαι involved, απλά πατάς γκάζι και έφυγε. Να έχει πλάκα 1-2-5 φορές που κοντράρεις μια 911 στο φανάρι; Μέχρι εκεί. Θα προτιμούσα πολύ πιο εύκολα ένα hot hatch στα ίδια λεφτά και ας μην έχει "value for money".
Έχει βασικά τόσο πολλά ελλατώματα το προιόν που βαριέμαι να τα γράφω αν και γνωστά και αρκετά από αυτά είναι θέματα της ηλεκτροκίνησης γενικότερα όπως η ανάγκη για σχεδιασμό του ταξιδιού, η προυπόθεση της θέσης φόρτισης στο σπίτι κτλ.
Στο ερώτημα λοιπόν που τέθηκε αρχικά, "ποιές εταιρείες θα επιβιώσουν", θα έλεγα οτι λόγω πολιτικών αποφάσεων ΚΑΙ ΜΟΝΟ, γίνεται ένα τρομερό reshuffling της τράπουλας που αυτή τη στιγμή ευννοεί την Τέσλα και τους Κινέζους. Αν σταματήσουν τις ηλιθιότητες περι "πράσινης μετάβασης" και "πράσινα άλογα", κόψουν και τα χυδαία επιδόματα, τότε θα δούμε σε πόσο δυνατά πόδια στηρίζεται η ηλεκτροκίνηση. Γνώμη μου, μάλλον σε πήλινα. Γιατί με επιδοτήσεις, κίνητρα-αντικίνητρα, βενζίνη στα 2 ευρώ, απαγόρευση εισόδου στο δακτύλιο, τέλος ταξινόμησης στα θερμικά κτλ, λογικό είναι να ψιλοτσουλάει η φάση. Όλα αυτά δεν είναι κανονικότητα όμως, είναι μια ψεύτικη κατάσταση που επιβλήθηκε για να κονομήσουν τα νέα lobby και να κινηθεί η αγορά επειδή είχε επέλθει κορεσμός. Το ντύσανε και με λίγο marketing για τα χάπατα τύπου "θα σώσουμε το περιβάλλον" και έδεσε το γλυκό.
Ένα σοβαρό μέλλον λοιπόν και όχι η αυτοκινητιστική δυστοπία που ετοιμάζουν, θα έπρεπε να δίνει την επιλογή στον καταναλωτή να επιλέξει πως θα κινηθεί, και τότε οι Ιάπωνες θα είχαν λόγο με τις δικές τους προτάσεις πχ. κινητήρες εσωτερικής καύσης με υδρογόνο ή fuell-cells ή mild-hybrid ή οτιδήποτε ως τα e-fuels. Tώρα πρακτικά που το παιχνίδι στράφηκε βίαια και ύπουλα στις μπαταρίες και μόνο, οι εταιρείες που δεν έχουν θερμικό τμήμα έχουν κάποιο πλεονέκτημα, και οι Κινέζοι λόγω πρώτων υλών μαζί με την Τέσλα λόγω οικονομίας κλίμακας θα κυριαρχήσουν.
Λυπάμαι μόνο για ιστορικές μάρκες τύπου Alfa ή Mazda που για μένα, ως ρομαντικό της αυτοκίνησης, καλύτερα να κλείσουν ένδοξα παρά να ξεφτιλιστούν στο δρόμο της "νέας εποχής" που μέχρι και τα καυλάμαξα οι Boxter/Taycan θα γίνουν σκουπάκια με τυράκι τα άλογα και τη ροπή και ήχο DeLonghi 800 Watt με 3.5 λίτρα σακούλα. Ως ιδιοκτήτης Mazda λοιπόν, προτιμώ να πέσει μαχόμενη για τη δική της ιδέα, ακολουθόντας το δικό της δρόμο παρά να γίνει μια σκιά του εαυτού της που θα πουλάει στο μέλλον ηλεκτρικά...MX-5. Δεν της αξίζει αυτό, ούτε αξίζει στην Alfa, τη Ferrari, τη Lamborghini κτλ.