-
Η ηλεκτροκίνηση εξελίσσεται ραγδαία καθώς οι κυβερνήσεις έχουν αποφασίσει να απαγορεύσουν τις πωλήσεις οχημάτων με κινητήρες ICE μετά το 2035. Πάνω σε αυτό πολλοι πιστεύουν ότι μεγάλοι σημερινοί γίγαντες δεν θα καταφέρουν να επιβιώσουν καθώς δεν έχουν επενδυσει αρκετά στην ηλεκτροκίνηση. Μάλιστα σύμφωνα με έρευνες ακόμα και η Toyota κινδυνεύει αρκετά καθώς δείχνει μια άρνηση προς τα ηλεκτρικά οχήματα και θεωρεί ότι δεν είναι το μέλλον. Ποια είναι η άποψη σας πάνω σε αυτό?? Θεωρείτε ότι μεγάλες εταιρείες στο μέλλον θα κλείσουν λόγω της ηλεκτροκίνησης?Το βασικότερο ερώτημα είναι ποιες από τις παρακάτω πιστεύετε ότι θα συνεχίσουν επιτυχώς την εποχή της ηλεκτροκίνησης και ποιες όχι??
• Toyota
• Volkswagen
• hyundai/ Kia
• General Motors
• Ford
• Nissan
• Honda
• Stellantis
• BMW
• Mercendes
• Mazda
• Volvo -
Όλες θα επιβιώσουν. Το θέμα είναι σε ποιον όμιλο.
-
Η δικη μου γνώμη είναι ότι δεν γνωρίζουμε πολλούς παραγοντες για να βγαλουμε ασφαλή συμπεράσματα απλά λέμε την παπαρια μας.
Θα πω και γω την δική μου
ΑΝ κυριαρχήσει η ηλεκτροκίνηση και καταργηθούν ολα τα υπόλοιπα εκτως των TESLA και όλων των ΚΙΝΕΖΩΝ βλέπω να μένουν στο παιχνίδι οι εξής που μπορεί να είναι πίσω αλλα μπορούν να καλύψουν για κάποια χρόνια την χασούρα μεχρι να φτασουν τους αλλους που είναι μπροστά αυτή την στιγμή και θα δικαιολογήσω ως εξής:
HUYNDAI/KIA (εχουν μεγαλη κινητικότητα, επενδυουν μεγάλα ποσά παραμένουν πίσω αλλά εχουν καλά οχηματα με τεχνολογια και μένει μόνο να κατεβασουν το κόστος παραγωγής μπαταριών που είναι δύσκολο μεν αλλά γινεται)
FORD (λόγω μεγαλης αγοράς στην Αμερική που δεν αγοράζουν κινέζους και αγορα των pick up εχουν έσοδα για να προφτάσουν κάποια στιγμή οσο έχουν μεγάλη χασούρα στις άλλες αγορές)
ΒΜW/MERC/VAG Εχουν κανει μεγάλο άνοιγμα και όλα εξαρτώνται από το πόσο θα καλύψει την χασούρα μεχρι να φτάσουν εκεί η Γερμανική κυβερνηση
STELLANTIS το ίδιο με τους γερμανούς αλλά σε κρουασαν. Εχουν την FIAT που μπορεί να κάνει κάτι στα φτηνα ηλεκτρικα σε πωλήσεις αν και εφοσον φτάσουν τους αλλους
VOLVO ειναι κινεζος ήδη, μια χαρά θα πάει
GM περιπου τα ιδια με FORD αλλά με λιγοτερες πωλήσεις σε pick up
ΤΟΥΟΤΑ εχει πολλά εσοδα από υβριδικά να επενδύσει και να ανακαψει το χαμένο εδαφος
MAZDA δεν την βλέπω και πολύ καλά
HONDA μεγάλος γίγαντας που έχει έσοδα και εκτός αυτοκινητων να καλύψει το χαμένο έδαφος
NISSAN/ RENAULT δυσκολα και εδώ τα πράγματα
ολα τα παραπάνω με δεδομένο ότι θα επικρατησουν τα ηλεκτρικά που φυσικά και δεν είναι σίγουρο
ολα είναι ποσο θα αντέξουν την οικονομική πίεση των κινέζων και Tesla και ποσα χρόνια θα πάρει να τους φτάσουν εχοντας χασούρα
υπάρχουν πολλοί ασταθμιτοι παράγοντες το επαναλαμβάνω
-
Προβλέπω συγχωνεύσεις και συνεργασίες, όπως ήδη εχουν ξεκινήσει.
-
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
Η δικη μου γνώμη είναι ότι δεν γνωρίζουμε πολλούς παραγοντες για να βγαλουμε ασφαλή συμπεράσματα απλά λέμε την παπαρια μας.
Θα πω και γω την δική μου
ΑΝ κυριαρχήσει η ηλεκτροκίνηση και καταργηθούν ολα τα υπόλοιπα εκτως των TESLA και όλων των ΚΙΝΕΖΩΝ βλέπω να μένουν στο παιχνίδι οι εξής που μπορεί να είναι πίσω αλλα μπορούν να καλύψουν για κάποια χρόνια την χασούρα μεχρι να φτασουν τους αλλους που είναι μπροστά αυτή την στιγμή και θα δικαιολογήσω ως εξής:
HUYNDAI/KIA (εχουν μεγαλη κινητικότητα, επενδυουν μεγάλα ποσά παραμένουν πίσω αλλά εχουν καλά οχηματα με τεχνολογια και μένει μόνο να κατεβασουν το κόστος παραγωγής μπαταριών που είναι δύσκολο μεν αλλά γινεται)
FORD (λόγω μεγαλης αγοράς στην Αμερική που δεν αγοράζουν κινέζους και αγορα των pick up εχουν έσοδα για να προφτάσουν κάποια στιγμή οσο έχουν μεγάλη χασούρα στις άλλες αγορές)
ΒΜW/MERC/VAG Εχουν κανει μεγάλο άνοιγμα και όλα εξαρτώνται από το πόσο θα καλύψει την χασούρα μεχρι να φτάσουν εκεί η Γερμανική κυβερνηση
STELLANTIS το ίδιο με τους γερμανούς αλλά σε κρουασαν. Εχουν την FIAT που μπορεί να κάνει κάτι στα φτηνα ηλεκτρικα σε πωλήσεις αν και εφοσον φτάσουν τους αλλους
VOLVO ειναι κινεζος ήδη, μια χαρά θα πάει
GM περιπου τα ιδια με FORD αλλά με λιγοτερες πωλήσεις σε pick up
ΤΟΥΟΤΑ εχει πολλά εσοδα από υβριδικά να επενδύσει και να ανακαψει το χαμένο εδαφος
MAZDA δεν την βλέπω και πολύ καλά
HONDA μεγάλος γίγαντας που έχει έσοδα και εκτός αυτοκινητων να καλύψει το χαμένο έδαφος
NISSAN/ RENAULT δυσκολα και εδώ τα πράγματα
ολα τα παραπάνω με δεδομένο ότι θα επικρατησουν τα ηλεκτρικά που φυσικά και δεν είναι σίγουρο
ολα είναι ποσο θα αντέξουν την οικονομική πίεση των κινέζων και Tesla και ποσα χρόνια θα πάρει να τους φτάσουν εχοντας χασούρα
υπάρχουν πολλοί ασταθμιτοι παράγοντες το επαναλαμβάνω
Θεωρώ ότι GM και Ford θα είναι καλά καθώς όμως λες και εσύ οι Αμερικανοί δεν αγοράζουν κινεζικά ενώ η Tesla δεν μπορεί να καλύψει μόνοι της την αγορά. Μάλιστα η GM ετοιμάζεται για δυνατό άνοιγμα στην ευρωπαϊκή αγορά μέσω των ηλεκτρικών Cadillac και Chevrolet. Για τους Γερμανούς όντως είναι ήδη σε άριστο επίπεδο και μάλιστα συνεχίζουν δυναμικά.
Δεν ξέρω για Honda/ Toyota και Nissan. Η Nissan ενώ ήταν ηγέτης στα ηλεκτρικά λόγω του Leaf πλέον έμεινε πολύ πίσω με αποτέλεσμα οι πωλήσεις της να μειώνονται. Μάλιστα στην Κίνα φέτος γνωρίζει μείωση άνω του 25%. Όσο αφορά Toyota και Honda έμειναν υπερβολικά πίσω καθώς δεν επένδυσαν στα ηλεκτρικά γρήγορα.
-
@fotisapple said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
Η δικη μου γνώμη είναι ότι δεν γνωρίζουμε πολλούς παραγοντες για να βγαλουμε ασφαλή συμπεράσματα απλά λέμε την παπαρια μας.
Θα πω και γω την δική μου
ΑΝ κυριαρχήσει η ηλεκτροκίνηση και καταργηθούν ολα τα υπόλοιπα εκτως των TESLA και όλων των ΚΙΝΕΖΩΝ βλέπω να μένουν στο παιχνίδι οι εξής που μπορεί να είναι πίσω αλλα μπορούν να καλύψουν για κάποια χρόνια την χασούρα μεχρι να φτασουν τους αλλους που είναι μπροστά αυτή την στιγμή και θα δικαιολογήσω ως εξής:
HUYNDAI/KIA (εχουν μεγαλη κινητικότητα, επενδυουν μεγάλα ποσά παραμένουν πίσω αλλά εχουν καλά οχηματα με τεχνολογια και μένει μόνο να κατεβασουν το κόστος παραγωγής μπαταριών που είναι δύσκολο μεν αλλά γινεται)
FORD (λόγω μεγαλης αγοράς στην Αμερική που δεν αγοράζουν κινέζους και αγορα των pick up εχουν έσοδα για να προφτάσουν κάποια στιγμή οσο έχουν μεγάλη χασούρα στις άλλες αγορές)
ΒΜW/MERC/VAG Εχουν κανει μεγάλο άνοιγμα και όλα εξαρτώνται από το πόσο θα καλύψει την χασούρα μεχρι να φτάσουν εκεί η Γερμανική κυβερνηση
STELLANTIS το ίδιο με τους γερμανούς αλλά σε κρουασαν. Εχουν την FIAT που μπορεί να κάνει κάτι στα φτηνα ηλεκτρικα σε πωλήσεις αν και εφοσον φτάσουν τους αλλους
VOLVO ειναι κινεζος ήδη, μια χαρά θα πάει
GM περιπου τα ιδια με FORD αλλά με λιγοτερες πωλήσεις σε pick up
ΤΟΥΟΤΑ εχει πολλά εσοδα από υβριδικά να επενδύσει και να ανακαψει το χαμένο εδαφος
MAZDA δεν την βλέπω και πολύ καλά
HONDA μεγάλος γίγαντας που έχει έσοδα και εκτός αυτοκινητων να καλύψει το χαμένο έδαφος
NISSAN/ RENAULT δυσκολα και εδώ τα πράγματα
ολα τα παραπάνω με δεδομένο ότι θα επικρατησουν τα ηλεκτρικά που φυσικά και δεν είναι σίγουρο
ολα είναι ποσο θα αντέξουν την οικονομική πίεση των κινέζων και Tesla και ποσα χρόνια θα πάρει να τους φτάσουν εχοντας χασούρα
υπάρχουν πολλοί ασταθμιτοι παράγοντες το επαναλαμβάνω
Θεωρώ ότι GM και Ford θα είναι καλά καθώς όμως λες και εσύ οι Αμερικανοί δεν αγοράζουν κινεζικά ενώ η Tesla δεν μπορεί να καλύψει μόνοι της την αγορά. Μάλιστα η GM ετοιμάζεται για δυνατό άνοιγμα στην ευρωπαϊκή αγορά μέσω των ηλεκτρικών Cadillac και Chevrolet. Για τους Γερμανούς όντως είναι ήδη σε άριστο επίπεδο και μάλιστα συνεχίζουν δυναμικά.
Δεν ξέρω για Honda/ Toyota και Nissan. Η Nissan ενώ ήταν ηγέτης στα ηλεκτρικά λόγω του Leaf πλέον έμεινε πολύ πίσω με αποτέλεσμα οι πωλήσεις της να μειώνονται. Μάλιστα στην Κίνα φέτος γνωρίζει μείωση άνω του 25%. Όσο αφορά Toyota και Honda έμειναν υπερβολικά πίσω καθώς δεν επένδυσαν στα ηλεκτρικά γρήγορα.
και η FORD και η GM είναι πολύ πισω στα ηλεκτρικα
Σε κάθε mustang ηλεκτρκή που πουλαν εχουν αλλη μια mustang χασουρα
δεν παίζουν ρόλο οι πωλήσεις. Εχει σημασία να μην μπαίνεις για πολλά χρόνια μέσα μεχρι να φτασεις τους άλλους και να αρχισεις να βγαζεις κέρδος με τις πωλήσεις
https://www.thestreet.com/technology/ford-loses-nearly-60000-for-every-electric-vehicle-sold
ΟΛΟΙ Σχεδόν εκτος κινέζων και tesla μπαίνουν μέσα. Μην κοιτάς τις πωλήσεις
-
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@fotisapple said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
Η δικη μου γνώμη είναι ότι δεν γνωρίζουμε πολλούς παραγοντες για να βγαλουμε ασφαλή συμπεράσματα απλά λέμε την παπαρια μας.
Θα πω και γω την δική μου
ΑΝ κυριαρχήσει η ηλεκτροκίνηση και καταργηθούν ολα τα υπόλοιπα εκτως των TESLA και όλων των ΚΙΝΕΖΩΝ βλέπω να μένουν στο παιχνίδι οι εξής που μπορεί να είναι πίσω αλλα μπορούν να καλύψουν για κάποια χρόνια την χασούρα μεχρι να φτασουν τους αλλους που είναι μπροστά αυτή την στιγμή και θα δικαιολογήσω ως εξής:
HUYNDAI/KIA (εχουν μεγαλη κινητικότητα, επενδυουν μεγάλα ποσά παραμένουν πίσω αλλά εχουν καλά οχηματα με τεχνολογια και μένει μόνο να κατεβασουν το κόστος παραγωγής μπαταριών που είναι δύσκολο μεν αλλά γινεται)
FORD (λόγω μεγαλης αγοράς στην Αμερική που δεν αγοράζουν κινέζους και αγορα των pick up εχουν έσοδα για να προφτάσουν κάποια στιγμή οσο έχουν μεγάλη χασούρα στις άλλες αγορές)
ΒΜW/MERC/VAG Εχουν κανει μεγάλο άνοιγμα και όλα εξαρτώνται από το πόσο θα καλύψει την χασούρα μεχρι να φτάσουν εκεί η Γερμανική κυβερνηση
STELLANTIS το ίδιο με τους γερμανούς αλλά σε κρουασαν. Εχουν την FIAT που μπορεί να κάνει κάτι στα φτηνα ηλεκτρικα σε πωλήσεις αν και εφοσον φτάσουν τους αλλους
VOLVO ειναι κινεζος ήδη, μια χαρά θα πάει
GM περιπου τα ιδια με FORD αλλά με λιγοτερες πωλήσεις σε pick up
ΤΟΥΟΤΑ εχει πολλά εσοδα από υβριδικά να επενδύσει και να ανακαψει το χαμένο εδαφος
MAZDA δεν την βλέπω και πολύ καλά
HONDA μεγάλος γίγαντας που έχει έσοδα και εκτός αυτοκινητων να καλύψει το χαμένο έδαφος
NISSAN/ RENAULT δυσκολα και εδώ τα πράγματα
ολα τα παραπάνω με δεδομένο ότι θα επικρατησουν τα ηλεκτρικά που φυσικά και δεν είναι σίγουρο
ολα είναι ποσο θα αντέξουν την οικονομική πίεση των κινέζων και Tesla και ποσα χρόνια θα πάρει να τους φτάσουν εχοντας χασούρα
υπάρχουν πολλοί ασταθμιτοι παράγοντες το επαναλαμβάνω
Θεωρώ ότι GM και Ford θα είναι καλά καθώς όμως λες και εσύ οι Αμερικανοί δεν αγοράζουν κινεζικά ενώ η Tesla δεν μπορεί να καλύψει μόνοι της την αγορά. Μάλιστα η GM ετοιμάζεται για δυνατό άνοιγμα στην ευρωπαϊκή αγορά μέσω των ηλεκτρικών Cadillac και Chevrolet. Για τους Γερμανούς όντως είναι ήδη σε άριστο επίπεδο και μάλιστα συνεχίζουν δυναμικά.
Δεν ξέρω για Honda/ Toyota και Nissan. Η Nissan ενώ ήταν ηγέτης στα ηλεκτρικά λόγω του Leaf πλέον έμεινε πολύ πίσω με αποτέλεσμα οι πωλήσεις της να μειώνονται. Μάλιστα στην Κίνα φέτος γνωρίζει μείωση άνω του 25%. Όσο αφορά Toyota και Honda έμειναν υπερβολικά πίσω καθώς δεν επένδυσαν στα ηλεκτρικά γρήγορα.
και η FORD και η GM είναι πολύ πισω στα ηλεκτρικα
Σε κάθε mustang ηλεκτρκή που πουλαν εχουν αλλη μια mustang χασουρα
δεν παίζουν ρόλο οι πωλήσεις. Εχει σημασία να μην μπαίνεις για πολλά χρόνια μέσα μεχρι να φτασεις τους άλλους και να αρχισεις να βγαζεις κέρδος με τις πωλήσεις
Οι ζημιές δεν μου λένε κάτι καθώς και οι δυο εταιρείες φτιάχνουν μαζικά ηλεκτρικά εδώ και 3 χρόνια, άρα λογικό να έχουν ζημιές. Μην ξεχνάμε ότι η Tesla είχε ζημιές από το 2003-2019 με αποτέλεσμα να ήταν στα πρόθυρα χρεωκοπίας. Όμως όταν άρχισε η μαζική παραγωγή άρχισε να έχει μεγάλα και ισχυρά κέρδη. Το ίδιο θα γίνει και με τις GM/ Ford, όταν αρχίσουν να πουλάνε μαζικά τότε θα έχουν κέρδη από το τμήμα των EVs.
-
@fotisapple said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@fotisapple said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
Η δικη μου γνώμη είναι ότι δεν γνωρίζουμε πολλούς παραγοντες για να βγαλουμε ασφαλή συμπεράσματα απλά λέμε την παπαρια μας.
Θα πω και γω την δική μου
ΑΝ κυριαρχήσει η ηλεκτροκίνηση και καταργηθούν ολα τα υπόλοιπα εκτως των TESLA και όλων των ΚΙΝΕΖΩΝ βλέπω να μένουν στο παιχνίδι οι εξής που μπορεί να είναι πίσω αλλα μπορούν να καλύψουν για κάποια χρόνια την χασούρα μεχρι να φτασουν τους αλλους που είναι μπροστά αυτή την στιγμή και θα δικαιολογήσω ως εξής:
HUYNDAI/KIA (εχουν μεγαλη κινητικότητα, επενδυουν μεγάλα ποσά παραμένουν πίσω αλλά εχουν καλά οχηματα με τεχνολογια και μένει μόνο να κατεβασουν το κόστος παραγωγής μπαταριών που είναι δύσκολο μεν αλλά γινεται)
FORD (λόγω μεγαλης αγοράς στην Αμερική που δεν αγοράζουν κινέζους και αγορα των pick up εχουν έσοδα για να προφτάσουν κάποια στιγμή οσο έχουν μεγάλη χασούρα στις άλλες αγορές)
ΒΜW/MERC/VAG Εχουν κανει μεγάλο άνοιγμα και όλα εξαρτώνται από το πόσο θα καλύψει την χασούρα μεχρι να φτάσουν εκεί η Γερμανική κυβερνηση
STELLANTIS το ίδιο με τους γερμανούς αλλά σε κρουασαν. Εχουν την FIAT που μπορεί να κάνει κάτι στα φτηνα ηλεκτρικα σε πωλήσεις αν και εφοσον φτάσουν τους αλλους
VOLVO ειναι κινεζος ήδη, μια χαρά θα πάει
GM περιπου τα ιδια με FORD αλλά με λιγοτερες πωλήσεις σε pick up
ΤΟΥΟΤΑ εχει πολλά εσοδα από υβριδικά να επενδύσει και να ανακαψει το χαμένο εδαφος
MAZDA δεν την βλέπω και πολύ καλά
HONDA μεγάλος γίγαντας που έχει έσοδα και εκτός αυτοκινητων να καλύψει το χαμένο έδαφος
NISSAN/ RENAULT δυσκολα και εδώ τα πράγματα
ολα τα παραπάνω με δεδομένο ότι θα επικρατησουν τα ηλεκτρικά που φυσικά και δεν είναι σίγουρο
ολα είναι ποσο θα αντέξουν την οικονομική πίεση των κινέζων και Tesla και ποσα χρόνια θα πάρει να τους φτάσουν εχοντας χασούρα
υπάρχουν πολλοί ασταθμιτοι παράγοντες το επαναλαμβάνω
Θεωρώ ότι GM και Ford θα είναι καλά καθώς όμως λες και εσύ οι Αμερικανοί δεν αγοράζουν κινεζικά ενώ η Tesla δεν μπορεί να καλύψει μόνοι της την αγορά. Μάλιστα η GM ετοιμάζεται για δυνατό άνοιγμα στην ευρωπαϊκή αγορά μέσω των ηλεκτρικών Cadillac και Chevrolet. Για τους Γερμανούς όντως είναι ήδη σε άριστο επίπεδο και μάλιστα συνεχίζουν δυναμικά.
Δεν ξέρω για Honda/ Toyota και Nissan. Η Nissan ενώ ήταν ηγέτης στα ηλεκτρικά λόγω του Leaf πλέον έμεινε πολύ πίσω με αποτέλεσμα οι πωλήσεις της να μειώνονται. Μάλιστα στην Κίνα φέτος γνωρίζει μείωση άνω του 25%. Όσο αφορά Toyota και Honda έμειναν υπερβολικά πίσω καθώς δεν επένδυσαν στα ηλεκτρικά γρήγορα.
και η FORD και η GM είναι πολύ πισω στα ηλεκτρικα
Σε κάθε mustang ηλεκτρκή που πουλαν εχουν αλλη μια mustang χασουρα
δεν παίζουν ρόλο οι πωλήσεις. Εχει σημασία να μην μπαίνεις για πολλά χρόνια μέσα μεχρι να φτασεις τους άλλους και να αρχισεις να βγαζεις κέρδος με τις πωλήσεις
Οι ζημιές δεν μου λένε κάτι καθώς και οι δυο εταιρείες φτιάχνουν μαζικά ηλεκτρικά εδώ και 3 χρόνια, άρα λογικό να έχουν ζημιές. Μην ξεχνάμε ότι η Tesla είχε ζημιές από το 2003-2019 με αποτέλεσμα να ήταν στα πρόθυρα χρεωκοπίας. Όμως όταν άρχισε η μαζική παραγωγή άρχισε να έχει μεγάλα και ισχυρά κέρδη. Το ίδιο θα γίνει και με τις GM/ Ford, όταν αρχίσουν να πουλάνε μαζικά τότε θα έχουν κέρδη από το τμήμα των EVs.
Το θέμα είναι ποσα χρόνια θα αντέχουν να έχουν ζημιές μέχρι να κάνουν την πώληση επικερδή και τα αυτοκίνητα φτηνότερα ωστε να φτάσουν την tesla και τους κινέζους.
Και φυσικά ποιος θα βάλει πλάτη (κώλο) αυτα τα χρόνια ή αν εχουν μεγαλα αποθεματικά να χασουν μεχρι να είναι επικερδής
-
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@fotisapple said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@fotisapple said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
Η δικη μου γνώμη είναι ότι δεν γνωρίζουμε πολλούς παραγοντες για να βγαλουμε ασφαλή συμπεράσματα απλά λέμε την παπαρια μας.
Θα πω και γω την δική μου
ΑΝ κυριαρχήσει η ηλεκτροκίνηση και καταργηθούν ολα τα υπόλοιπα εκτως των TESLA και όλων των ΚΙΝΕΖΩΝ βλέπω να μένουν στο παιχνίδι οι εξής που μπορεί να είναι πίσω αλλα μπορούν να καλύψουν για κάποια χρόνια την χασούρα μεχρι να φτασουν τους αλλους που είναι μπροστά αυτή την στιγμή και θα δικαιολογήσω ως εξής:
HUYNDAI/KIA (εχουν μεγαλη κινητικότητα, επενδυουν μεγάλα ποσά παραμένουν πίσω αλλά εχουν καλά οχηματα με τεχνολογια και μένει μόνο να κατεβασουν το κόστος παραγωγής μπαταριών που είναι δύσκολο μεν αλλά γινεται)
FORD (λόγω μεγαλης αγοράς στην Αμερική που δεν αγοράζουν κινέζους και αγορα των pick up εχουν έσοδα για να προφτάσουν κάποια στιγμή οσο έχουν μεγάλη χασούρα στις άλλες αγορές)
ΒΜW/MERC/VAG Εχουν κανει μεγάλο άνοιγμα και όλα εξαρτώνται από το πόσο θα καλύψει την χασούρα μεχρι να φτάσουν εκεί η Γερμανική κυβερνηση
STELLANTIS το ίδιο με τους γερμανούς αλλά σε κρουασαν. Εχουν την FIAT που μπορεί να κάνει κάτι στα φτηνα ηλεκτρικα σε πωλήσεις αν και εφοσον φτάσουν τους αλλους
VOLVO ειναι κινεζος ήδη, μια χαρά θα πάει
GM περιπου τα ιδια με FORD αλλά με λιγοτερες πωλήσεις σε pick up
ΤΟΥΟΤΑ εχει πολλά εσοδα από υβριδικά να επενδύσει και να ανακαψει το χαμένο εδαφος
MAZDA δεν την βλέπω και πολύ καλά
HONDA μεγάλος γίγαντας που έχει έσοδα και εκτός αυτοκινητων να καλύψει το χαμένο έδαφος
NISSAN/ RENAULT δυσκολα και εδώ τα πράγματα
ολα τα παραπάνω με δεδομένο ότι θα επικρατησουν τα ηλεκτρικά που φυσικά και δεν είναι σίγουρο
ολα είναι ποσο θα αντέξουν την οικονομική πίεση των κινέζων και Tesla και ποσα χρόνια θα πάρει να τους φτάσουν εχοντας χασούρα
υπάρχουν πολλοί ασταθμιτοι παράγοντες το επαναλαμβάνω
Θεωρώ ότι GM και Ford θα είναι καλά καθώς όμως λες και εσύ οι Αμερικανοί δεν αγοράζουν κινεζικά ενώ η Tesla δεν μπορεί να καλύψει μόνοι της την αγορά. Μάλιστα η GM ετοιμάζεται για δυνατό άνοιγμα στην ευρωπαϊκή αγορά μέσω των ηλεκτρικών Cadillac και Chevrolet. Για τους Γερμανούς όντως είναι ήδη σε άριστο επίπεδο και μάλιστα συνεχίζουν δυναμικά.
Δεν ξέρω για Honda/ Toyota και Nissan. Η Nissan ενώ ήταν ηγέτης στα ηλεκτρικά λόγω του Leaf πλέον έμεινε πολύ πίσω με αποτέλεσμα οι πωλήσεις της να μειώνονται. Μάλιστα στην Κίνα φέτος γνωρίζει μείωση άνω του 25%. Όσο αφορά Toyota και Honda έμειναν υπερβολικά πίσω καθώς δεν επένδυσαν στα ηλεκτρικά γρήγορα.
και η FORD και η GM είναι πολύ πισω στα ηλεκτρικα
Σε κάθε mustang ηλεκτρκή που πουλαν εχουν αλλη μια mustang χασουρα
δεν παίζουν ρόλο οι πωλήσεις. Εχει σημασία να μην μπαίνεις για πολλά χρόνια μέσα μεχρι να φτασεις τους άλλους και να αρχισεις να βγαζεις κέρδος με τις πωλήσεις
Οι ζημιές δεν μου λένε κάτι καθώς και οι δυο εταιρείες φτιάχνουν μαζικά ηλεκτρικά εδώ και 3 χρόνια, άρα λογικό να έχουν ζημιές. Μην ξεχνάμε ότι η Tesla είχε ζημιές από το 2003-2019 με αποτέλεσμα να ήταν στα πρόθυρα χρεωκοπίας. Όμως όταν άρχισε η μαζική παραγωγή άρχισε να έχει μεγάλα και ισχυρά κέρδη. Το ίδιο θα γίνει και με τις GM/ Ford, όταν αρχίσουν να πουλάνε μαζικά τότε θα έχουν κέρδη από το τμήμα των EVs.
Το θέμα είναι ποσα χρόνια θα αντέχουν να έχουν ζημιές μέχρι να κάνουν την πώληση επικερδή και τα αυτοκίνητα φτηνότερα ωστε να φτάσουν την tesla και τους κινέζους.
Και φυσικά ποιος θα βάλει πλάτη (κώλο) αυτα τα χρόνια ή αν εχουν μεγαλα αποθεματικά να χασουν μεχρι να είναι επικερδής
Αρχικά οι GM και Ford δεν έχουν ζημιές στο σύνολο τους καθώς ο τομέας των ICE πάει καλά. Πέρσι η GM είχε καθαρά κέρδη ύψους 10 δις δολαρίων ενώ η Ford είχε κέρδη 2 δις δολαρίων. Αυτό που θα γίνει είναι ότι θα καλύπτουν τις ζημιές των ηλεκτρικών από τα κέρδη που έχουν στα υπόλοιπα τμήματα μέχρι να γίνουν τα ηλεκτρικά επικερδή. Για να έχουν κέρδη όμως πρέπει να εφαρμόσουν σύστημα μαζικής παραγωγής στα EVs ώστε να μειωθεί το κόστος παραγωγής τους και έτσι να έχουν περιθώριο κέρδους. Γενικά όμως θεωρώ ότι οι Αμερικανοί και οι ευρωπαίοι έχουν πάρει σοβαρά το παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης. Πιο πίσω από όλους είναι οι Ιάπωνες οι οποίοι αν δεν παίξουν γρήγορα τότε κινδυνεύουν με αφανισμό.
-
@fotisapple said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@fotisapple said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@fotisapple said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
Η δικη μου γνώμη είναι ότι δεν γνωρίζουμε πολλούς παραγοντες για να βγαλουμε ασφαλή συμπεράσματα απλά λέμε την παπαρια μας.
Θα πω και γω την δική μου
ΑΝ κυριαρχήσει η ηλεκτροκίνηση και καταργηθούν ολα τα υπόλοιπα εκτως των TESLA και όλων των ΚΙΝΕΖΩΝ βλέπω να μένουν στο παιχνίδι οι εξής που μπορεί να είναι πίσω αλλα μπορούν να καλύψουν για κάποια χρόνια την χασούρα μεχρι να φτασουν τους αλλους που είναι μπροστά αυτή την στιγμή και θα δικαιολογήσω ως εξής:
HUYNDAI/KIA (εχουν μεγαλη κινητικότητα, επενδυουν μεγάλα ποσά παραμένουν πίσω αλλά εχουν καλά οχηματα με τεχνολογια και μένει μόνο να κατεβασουν το κόστος παραγωγής μπαταριών που είναι δύσκολο μεν αλλά γινεται)
FORD (λόγω μεγαλης αγοράς στην Αμερική που δεν αγοράζουν κινέζους και αγορα των pick up εχουν έσοδα για να προφτάσουν κάποια στιγμή οσο έχουν μεγάλη χασούρα στις άλλες αγορές)
ΒΜW/MERC/VAG Εχουν κανει μεγάλο άνοιγμα και όλα εξαρτώνται από το πόσο θα καλύψει την χασούρα μεχρι να φτάσουν εκεί η Γερμανική κυβερνηση
STELLANTIS το ίδιο με τους γερμανούς αλλά σε κρουασαν. Εχουν την FIAT που μπορεί να κάνει κάτι στα φτηνα ηλεκτρικα σε πωλήσεις αν και εφοσον φτάσουν τους αλλους
VOLVO ειναι κινεζος ήδη, μια χαρά θα πάει
GM περιπου τα ιδια με FORD αλλά με λιγοτερες πωλήσεις σε pick up
ΤΟΥΟΤΑ εχει πολλά εσοδα από υβριδικά να επενδύσει και να ανακαψει το χαμένο εδαφος
MAZDA δεν την βλέπω και πολύ καλά
HONDA μεγάλος γίγαντας που έχει έσοδα και εκτός αυτοκινητων να καλύψει το χαμένο έδαφος
NISSAN/ RENAULT δυσκολα και εδώ τα πράγματα
ολα τα παραπάνω με δεδομένο ότι θα επικρατησουν τα ηλεκτρικά που φυσικά και δεν είναι σίγουρο
ολα είναι ποσο θα αντέξουν την οικονομική πίεση των κινέζων και Tesla και ποσα χρόνια θα πάρει να τους φτάσουν εχοντας χασούρα
υπάρχουν πολλοί ασταθμιτοι παράγοντες το επαναλαμβάνω
Θεωρώ ότι GM και Ford θα είναι καλά καθώς όμως λες και εσύ οι Αμερικανοί δεν αγοράζουν κινεζικά ενώ η Tesla δεν μπορεί να καλύψει μόνοι της την αγορά. Μάλιστα η GM ετοιμάζεται για δυνατό άνοιγμα στην ευρωπαϊκή αγορά μέσω των ηλεκτρικών Cadillac και Chevrolet. Για τους Γερμανούς όντως είναι ήδη σε άριστο επίπεδο και μάλιστα συνεχίζουν δυναμικά.
Δεν ξέρω για Honda/ Toyota και Nissan. Η Nissan ενώ ήταν ηγέτης στα ηλεκτρικά λόγω του Leaf πλέον έμεινε πολύ πίσω με αποτέλεσμα οι πωλήσεις της να μειώνονται. Μάλιστα στην Κίνα φέτος γνωρίζει μείωση άνω του 25%. Όσο αφορά Toyota και Honda έμειναν υπερβολικά πίσω καθώς δεν επένδυσαν στα ηλεκτρικά γρήγορα.
και η FORD και η GM είναι πολύ πισω στα ηλεκτρικα
Σε κάθε mustang ηλεκτρκή που πουλαν εχουν αλλη μια mustang χασουρα
δεν παίζουν ρόλο οι πωλήσεις. Εχει σημασία να μην μπαίνεις για πολλά χρόνια μέσα μεχρι να φτασεις τους άλλους και να αρχισεις να βγαζεις κέρδος με τις πωλήσεις
Οι ζημιές δεν μου λένε κάτι καθώς και οι δυο εταιρείες φτιάχνουν μαζικά ηλεκτρικά εδώ και 3 χρόνια, άρα λογικό να έχουν ζημιές. Μην ξεχνάμε ότι η Tesla είχε ζημιές από το 2003-2019 με αποτέλεσμα να ήταν στα πρόθυρα χρεωκοπίας. Όμως όταν άρχισε η μαζική παραγωγή άρχισε να έχει μεγάλα και ισχυρά κέρδη. Το ίδιο θα γίνει και με τις GM/ Ford, όταν αρχίσουν να πουλάνε μαζικά τότε θα έχουν κέρδη από το τμήμα των EVs.
Το θέμα είναι ποσα χρόνια θα αντέχουν να έχουν ζημιές μέχρι να κάνουν την πώληση επικερδή και τα αυτοκίνητα φτηνότερα ωστε να φτάσουν την tesla και τους κινέζους.
Και φυσικά ποιος θα βάλει πλάτη (κώλο) αυτα τα χρόνια ή αν εχουν μεγαλα αποθεματικά να χασουν μεχρι να είναι επικερδής
Αρχικά οι GM και Ford δεν έχουν ζημιές στο σύνολο τους καθώς ο τομέας των ICE πάει καλά. Πέρσι η GM είχε καθαρά κέρδη ύψους 10 δις δολαρίων ενώ η Ford είχε κέρδη 2 δις δολαρίων. Αυτό που θα γίνει είναι ότι θα καλύπτουν τις ζημιές των ηλεκτρικών από τα κέρδη που έχουν στα υπόλοιπα τμήματα μέχρι να γίνουν τα ηλεκτρικά επικερδή. Για να έχουν κέρδη όμως πρέπει να εφαρμόσουν σύστημα μαζικής παραγωγής στα EVs ώστε να μειωθεί το κόστος παραγωγής τους και έτσι να έχουν περιθώριο κέρδους. Γενικά όμως θεωρώ ότι οι Αμερικανοί και οι ευρωπαίοι έχουν πάρει σοβαρά το παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης. Πιο πίσω από όλους είναι οι Ιάπωνες οι οποίοι αν δεν παίξουν γρήγορα τότε κινδυνεύουν με αφανισμό.
Δεν θα αφανιστούν οι Ιαπωνες. Η Toyota έχει παρα πολλά κερδη από τα υβριδικά πχ που τροφοδοτεί την έρευνα για ηλεκτρικα οπότε εχει κάτι να χρηματοδοτήσει την χασούρα
Σωστο αυτό που λες για Ford αλλα ξεχνάς ότι κλείνει ΟΛΑ τα εργοστάσια που φτιάχνει θερμικά και επενδύει μονο σε ηλεκτρικα. Οποτε σύντομα θα έχει έσοδα μονο από επαγγελματικά και από την αγορα της αμερικής με τα pick up. και γω πιστεύω ότι θα τα καταφέρει (εχει συναψει συμφωνία μεχρ το 2030 με VAG για κοινες πλατφόρμεςμεχρι να βγάλει τα δικά της) αλλά δεν παυει να υπάρχει το ζήτημα για ποσα χρόνια θα χρηματοδοτεί χασούρα και αν προλάβει το τρένο με τους αλλους 2
-
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
ΟΛΟΙ Σχεδόν εκτος κινέζων και tesla μπαίνουν μέσα. Μην κοιτάς τις πωλήσεις
Δηλαδή όλοι όσοι δεν επιδοτούνται απ την κινεζική κυβέρνηση, μπαίνουν μέσα, όπως έμπαινε και η Τέσλα, όπως και οι Κινέζοι οι ίδιοι, απλά τους μεν τους στηρίζει το δημόσιο χρήμα, τους υπόλοιπους το "ιδιωτικό".
Αλλά και στην Ευρώπη ή την Αμερική δεν πέφτει δημόσιο χρήμα στην ηλεκτροκινηση;Αυτή είναι εποχή σπορας και καλλιέργειας της αγοράς, τους καρπούς θα τους δρέψουν στο μέλλον.
-
@piliourits said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
ΟΛΟΙ Σχεδόν εκτος κινέζων και tesla μπαίνουν μέσα. Μην κοιτάς τις πωλήσεις
Δηλαδή όλοι όσοι δεν επιδοτούνται απ την κινεζική κυβέρνηση, μπαίνουν μέσα, όπως έμπαινε και η Τέσλα, όπως και οι Κινέζοι οι ίδιοι, απλά τους μεν τους στηρίζει το δημόσιο χρήμα, τους υπόλοιπους το "ιδιωτικό".
Αλλά και στην Ευρώπη ή την Αμερική δεν πέφτει δημόσιο χρήμα στην ηλεκτροκινηση;Αυτή είναι εποχή σπορας και καλλιέργειας της αγοράς, τους καρπούς θα τους δρέψουν στο μέλλον.
Σωστά τα λες
Ομως το θεμα είναι το εξής: θα προλάβουν? για κάποια χρόνια θα πρέπει να αντέξουν να εχουν ζημιές μεχρι να φτάσουν σε τεχνολογία τους άλλους
Και μεσα σε αυτό να βάλουμε οτι οι κινέζοι κάνουν αποβαση παντου σιγά σιγά και οι άλλοι δεν είναι έτοιμοι ακόμα. Στο παρελθόν υπήρχε η επιλογή του φτηνότερου θερμικου και δεν ήταν οι κινεζοι παντού. Αν βγαλεις από την εξίσωση ότι θα υπάρχουν θερμικά για να πουλάνε μεχρι να φτασουν σε καλό επίπεδο στα ηλεκτρικα και το γεγονος ότι θα έρχονται αντιμέτωποι με τους κινέζους μιλάμε για μια δύσκολη κατάσταση
-
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@piliourits said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
ΟΛΟΙ Σχεδόν εκτος κινέζων και tesla μπαίνουν μέσα. Μην κοιτάς τις πωλήσεις
Δηλαδή όλοι όσοι δεν επιδοτούνται απ την κινεζική κυβέρνηση, μπαίνουν μέσα, όπως έμπαινε και η Τέσλα, όπως και οι Κινέζοι οι ίδιοι, απλά τους μεν τους στηρίζει το δημόσιο χρήμα, τους υπόλοιπους το "ιδιωτικό".
Αλλά και στην Ευρώπη ή την Αμερική δεν πέφτει δημόσιο χρήμα στην ηλεκτροκινηση;Αυτή είναι εποχή σπορας και καλλιέργειας της αγοράς, τους καρπούς θα τους δρέψουν στο μέλλον.
Σωστά τα λες
Ομως το θεμα είναι το εξής: θα προλάβουν? για κάποια χρόνια θα πρέπει να αντέξουν να εχουν ζημιές μεχρι να φτάσουν σε τεχνολογία τους άλλους
Και μεσα σε αυτό να βάλουμε οτι οι κινέζοι κάνουν αποβαση παντου σιγά σιγά και οι άλλοι δεν είναι έτοιμοι ακόμα. Στο παρελθόν υπήρχε η επιλογή του φτηνότερου θερμικου και δεν ήταν οι κινεζοι παντού. Αν βγαλεις από την εξίσωση ότι θα υπάρχουν θερμικά για να πουλάνε μεχρι να φτασουν σε καλό επίπεδο στα ηλεκτρικα και το γεγονος ότι θα έρχονται αντιμέτωποι με τους κινέζους μιλάμε για μια δύσκολη κατάσταση
Δεδομένου ότι η κατάργηση των θερμικών αναμένεται το 2035 ή τελικά μέχρι το 2040 και δεδομένου ότι η συντριπτικη πλειοψηφία αγοράζει θερμικά οχήματα μια χαρά θα προλάβουν. Το αστείο είναι ότι ακόμα και τα Tesla σήμερα είναι εντελώς failed σε ποιότητα καθώς τα πάντα μέσα τρίζουν ενώ έχουν θέματα και με φωτιά. Άρα κανένα ηλεκτρικό δεν είναι 100% άριστο σήμερα, όλοι θέλουν βελτιώσεις ώστε να φτάσουν στο επίπεδο των θερμικών οχημάτων.
Όσο αφορά τα Κινέζικα οχήματα κάνεις δεν πρόκειται να αγοράσει κινέζικο όχημα στις ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστραλία, Βρετανία όπως και κανεις δεν αγοράζει Κινέζικα smartphones σε αυτές τις χώρες. Τώρα όσο αφορά την Ευρώπη θεωρώ ότι οι Κινέζοι θα μπουν δυναμικά προκαλώντας προβλήματα στις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανιες. Θέλω να πιστεύω όμως ότι εταιρείες όπως οι Ford, GM, Volkswagen, Toyota, volvo, BMW και Mercedes θα καταφέρουν τα επόμενα χρόνια να έχουν κέρδη από τα Evs.
-
Έχουμε καμία ενημέρωση από το control αν το 2035-2040 θα σταματήσουν τα θερμικά και χώρες σαν τις Ινδία; Πακιστάν; Ινδονησία; Φιλιππίνες; Ιράν; Αφρικανικές χώρες;
Όχι τίποτα άλλο γιατί αυτές οι χώρες συνολικά είναι 2,5-3 δις πληθυσμός.
Αν και με αυτά που διαβάζουμε εδώ περιμένω το 2050 να βλέπω στους διάφορους πολέμους που θα κάνουν οι φύλαρχοι στην Αφρική να είναι πάνω σε ηλεκτρικό αγροτικό Toyota με το πυροβόλο στην καρότσα.
-
@fotisapple said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@piliourits said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
ΟΛΟΙ Σχεδόν εκτος κινέζων και tesla μπαίνουν μέσα. Μην κοιτάς τις πωλήσεις
Δηλαδή όλοι όσοι δεν επιδοτούνται απ την κινεζική κυβέρνηση, μπαίνουν μέσα, όπως έμπαινε και η Τέσλα, όπως και οι Κινέζοι οι ίδιοι, απλά τους μεν τους στηρίζει το δημόσιο χρήμα, τους υπόλοιπους το "ιδιωτικό".
Αλλά και στην Ευρώπη ή την Αμερική δεν πέφτει δημόσιο χρήμα στην ηλεκτροκινηση;Αυτή είναι εποχή σπορας και καλλιέργειας της αγοράς, τους καρπούς θα τους δρέψουν στο μέλλον.
Σωστά τα λες
Ομως το θεμα είναι το εξής: θα προλάβουν? για κάποια χρόνια θα πρέπει να αντέξουν να εχουν ζημιές μεχρι να φτάσουν σε τεχνολογία τους άλλους
Και μεσα σε αυτό να βάλουμε οτι οι κινέζοι κάνουν αποβαση παντου σιγά σιγά και οι άλλοι δεν είναι έτοιμοι ακόμα. Στο παρελθόν υπήρχε η επιλογή του φτηνότερου θερμικου και δεν ήταν οι κινεζοι παντού. Αν βγαλεις από την εξίσωση ότι θα υπάρχουν θερμικά για να πουλάνε μεχρι να φτασουν σε καλό επίπεδο στα ηλεκτρικα και το γεγονος ότι θα έρχονται αντιμέτωποι με τους κινέζους μιλάμε για μια δύσκολη κατάσταση
Δεδομένου ότι η κατάργηση των θερμικών αναμένεται το 2035 ή τελικά μέχρι το 2040 και δεδομένου ότι η συντριπτικη πλειοψηφία αγοράζει θερμικά οχήματα μια χαρά θα προλάβουν. Το αστείο είναι ότι ακόμα και τα Tesla σήμερα είναι εντελώς failed σε ποιότητα καθώς τα πάντα μέσα τρίζουν ενώ έχουν θέματα και με φωτιά. Άρα κανένα ηλεκτρικό δεν είναι 100% άριστο σήμερα, όλοι θέλουν βελτιώσεις ώστε να φτάσουν στο επίπεδο των θερμικών οχημάτων.
Όσο αφορά τα Κινέζικα οχήματα κάνεις δεν πρόκειται να αγοράσει κινέζικο όχημα στις ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστραλία, Βρετανία όπως και κανεις δεν αγοράζει Κινέζικα smartphones σε αυτές τις χώρες. Τώρα όσο αφορά την Ευρώπη θεωρώ ότι οι Κινέζοι θα μπουν δυναμικά προκαλώντας προβλήματα στις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανιες. Θέλω να πιστεύω όμως ότι εταιρείες όπως οι Ford, GM, Volkswagen, Toyota, volvo, BMW και Mercedes θα καταφέρουν τα επόμενα χρόνια να έχουν κέρδη από τα Evs.
Αυτο που λες για τριξίματα δεν έχει καμία σημασία , είναι απλά αποφασή της εταιρείας να μην έχει ποιοτητα για να έχει μικρότερο κόστος . Η tesla δεν είναι ποιοτική. Δεν χρειαζεται να επενδύσεις χρήματα σε τεχνολογία για να μην τρίζει ενα αμαξι απλά θα κοστίζει παραπάνω. Η tesla προτιμά να έχει χαμηλότερη τιμή και ποιοτητα. Αν ηθελε δεν θα έτριζε τιποτα απλά θα ανέβαινε το κόστος. Επιλογές που παίρνουν οι κατασκευαστές είναι δεν εχει να κάνει αν ειναι ηλεκτρικό ή οχι τα πλαστικα. Η Polestar πχ λεει εμείς θα πουλάμε ποιοτικά και ακριβα οχήματα δεν θα πάρουμε τον δρόμο της Tesla για φτηνα
Στην Βρετανια που λες πχ ότι οι κινέζοι δεν θα πουλήσουν δες ποσο πουλάει η MG (κινεζικη) και δες πως θα πουλήσει η BYD (κινεζικη) που τώρα πήγε.
Το μια χαρά θα προλάβουν μένει να το δούμε. Δεν είναι πάντως τόσο απλό όσο το λες
-
@vagnar said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
Έχουμε καμία ενημέρωση από το control αν το 2035-2040 θα σταματήσουν τα θερμικά και χώρες σαν τις Ινδία; Πακιστάν; Ινδονησία; Φιλιππίνες; Ιράν; Αφρικανικές χώρες;
Όχι τίποτα άλλο γιατί αυτές οι χώρες συνολικά είναι 2,5-3 δις πληθυσμός.
Αν και με αυτά που διαβάζουμε εδώ περιμένω το 2050 να βλέπω στους διάφορους πολέμους που θα κάνουν οι φύλαρχοι στην Αφρική να είναι πάνω σε ηλεκτρικό αγροτικό Toyota με το πυροβόλο στην καρότσα.
Η ειρωνία είναι ένα είδος άμυνας σε κάτι;;;
Μου πηρε κυριολεκτικά 3δλ για να το βρω. Πιο λίγο από το να σκεφτώ μια ειρωνία
Στην ηλεκτροκίνηση προηγείται η Ασία.
Τα προβλήματα είναι πολλά κατά την ενεργειακή μετάβαση και απαιτούν νέες τεχνολογικές λύσεις. Ο λαϊκισμός όμως,φαίνεται να είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα από όλα!
-
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@fotisapple said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@piliourits said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
ΟΛΟΙ Σχεδόν εκτος κινέζων και tesla μπαίνουν μέσα. Μην κοιτάς τις πωλήσεις
Δηλαδή όλοι όσοι δεν επιδοτούνται απ την κινεζική κυβέρνηση, μπαίνουν μέσα, όπως έμπαινε και η Τέσλα, όπως και οι Κινέζοι οι ίδιοι, απλά τους μεν τους στηρίζει το δημόσιο χρήμα, τους υπόλοιπους το "ιδιωτικό".
Αλλά και στην Ευρώπη ή την Αμερική δεν πέφτει δημόσιο χρήμα στην ηλεκτροκινηση;Αυτή είναι εποχή σπορας και καλλιέργειας της αγοράς, τους καρπούς θα τους δρέψουν στο μέλλον.
Σωστά τα λες
Ομως το θεμα είναι το εξής: θα προλάβουν? για κάποια χρόνια θα πρέπει να αντέξουν να εχουν ζημιές μεχρι να φτάσουν σε τεχνολογία τους άλλους
Και μεσα σε αυτό να βάλουμε οτι οι κινέζοι κάνουν αποβαση παντου σιγά σιγά και οι άλλοι δεν είναι έτοιμοι ακόμα. Στο παρελθόν υπήρχε η επιλογή του φτηνότερου θερμικου και δεν ήταν οι κινεζοι παντού. Αν βγαλεις από την εξίσωση ότι θα υπάρχουν θερμικά για να πουλάνε μεχρι να φτασουν σε καλό επίπεδο στα ηλεκτρικα και το γεγονος ότι θα έρχονται αντιμέτωποι με τους κινέζους μιλάμε για μια δύσκολη κατάσταση
Δεδομένου ότι η κατάργηση των θερμικών αναμένεται το 2035 ή τελικά μέχρι το 2040 και δεδομένου ότι η συντριπτικη πλειοψηφία αγοράζει θερμικά οχήματα μια χαρά θα προλάβουν. Το αστείο είναι ότι ακόμα και τα Tesla σήμερα είναι εντελώς failed σε ποιότητα καθώς τα πάντα μέσα τρίζουν ενώ έχουν θέματα και με φωτιά. Άρα κανένα ηλεκτρικό δεν είναι 100% άριστο σήμερα, όλοι θέλουν βελτιώσεις ώστε να φτάσουν στο επίπεδο των θερμικών οχημάτων.
Όσο αφορά τα Κινέζικα οχήματα κάνεις δεν πρόκειται να αγοράσει κινέζικο όχημα στις ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστραλία, Βρετανία όπως και κανεις δεν αγοράζει Κινέζικα smartphones σε αυτές τις χώρες. Τώρα όσο αφορά την Ευρώπη θεωρώ ότι οι Κινέζοι θα μπουν δυναμικά προκαλώντας προβλήματα στις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανιες. Θέλω να πιστεύω όμως ότι εταιρείες όπως οι Ford, GM, Volkswagen, Toyota, volvo, BMW και Mercedes θα καταφέρουν τα επόμενα χρόνια να έχουν κέρδη από τα Evs.
Αυτο που λες για τριξίματα δεν έχει καμία σημασία , είναι απλά αποφασή της εταιρείας να μην έχει ποιοτητα για να έχει μικρότερο κόστος . Η tesla δεν είναι ποιοτική. Δεν χρειαζεται να επενδύσεις χρήματα σε τεχνολογία για να μην τρίζει ενα αμαξι απλά θα κοστίζει παραπάνω. Η tesla προτιμά να έχει χαμηλότερη τιμή και ποιοτητα. Αν ηθελε δεν θα έτριζε τιποτα απλά θα ανέβαινε το κόστος. Επιλογές που παίρνουν οι κατασκευαστές είναι δεν εχει να κάνει αν ειναι ηλεκτρικό ή οχι τα πλαστικα. Η Polestar πχ λεει εμείς θα πουλάμε ποιοτικά και ακριβα οχήματα δεν θα πάρουμε τον δρόμο της Tesla για φτηνα
Στην Βρετανια που λες πχ ότι οι κινέζοι δεν θα πουλήσουν δες ποσο πουλάει η MG (κινεζικη) και δες πως θα πουλήσει η BYD (κινεζικη) που τώρα πήγε.
Το μια χαρά θα προλάβουν μένει να το δούμε. Δεν είναι πάντως τόσο απλό όσο το λες
Συγγνώμη αλλά όταν σκας 40.000++ για να πάρεις ένα Tesla έχεις την απαίτηση να είναι ποιοτικά και ασφαλή. Μπορεί τώρα να της βγαίνει όμως σε 2-3 χρόνια που θα υπάρχει πολυ ισχυρότερος ανταγωνισμός τότε ο καταναλωτής δεν θα έχει σαν πρώτη επιλογή την tesla όπως την έχει τώρα καθώς θα θέλει ένα ποιοτικό όχημα. Άρα μια χαρά θεμα είναι η ποιότητα κατασκευής ειδικά στις ημέρες μας. Όσο αφορά την MG ο μόνος λόγος που πουλάει στην Βρετανία είναι καθαρά λόγο ονόματος όπως γίνεται με την Volvo στην Σουηδία. Για την BYD δεν θα είναι τόσο εύκολα τα πράγματα και αυτό θα το δεις και εσύ σε λίγο καιρό. Τέλος οσο αφορά τον χρόνο επιμένω στην αρχική μου άποψη η οποία είναι ότι οποίες εταιρείες έχουν επενδύσει σοβαρά στην ηλεκτροκινηση σε 4-5 χρόνια max θα έχουν κέρδη από τα ηλεκτρικά καθώς θα έχουμε μαζική παραγωγή και οικονομίες κλίμακας με αποτέλεσμα το κόστος κατασκευής να μειωθεί σημαντικά. Το ίδιο ακριβώς έγινε και με την Tesla τα τελευταία 3 χρόνια.
-
@fotisapple said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@fotisapple said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@piliourits said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
ΟΛΟΙ Σχεδόν εκτος κινέζων και tesla μπαίνουν μέσα. Μην κοιτάς τις πωλήσεις
Δηλαδή όλοι όσοι δεν επιδοτούνται απ την κινεζική κυβέρνηση, μπαίνουν μέσα, όπως έμπαινε και η Τέσλα, όπως και οι Κινέζοι οι ίδιοι, απλά τους μεν τους στηρίζει το δημόσιο χρήμα, τους υπόλοιπους το "ιδιωτικό".
Αλλά και στην Ευρώπη ή την Αμερική δεν πέφτει δημόσιο χρήμα στην ηλεκτροκινηση;Αυτή είναι εποχή σπορας και καλλιέργειας της αγοράς, τους καρπούς θα τους δρέψουν στο μέλλον.
Σωστά τα λες
Ομως το θεμα είναι το εξής: θα προλάβουν? για κάποια χρόνια θα πρέπει να αντέξουν να εχουν ζημιές μεχρι να φτάσουν σε τεχνολογία τους άλλους
Και μεσα σε αυτό να βάλουμε οτι οι κινέζοι κάνουν αποβαση παντου σιγά σιγά και οι άλλοι δεν είναι έτοιμοι ακόμα. Στο παρελθόν υπήρχε η επιλογή του φτηνότερου θερμικου και δεν ήταν οι κινεζοι παντού. Αν βγαλεις από την εξίσωση ότι θα υπάρχουν θερμικά για να πουλάνε μεχρι να φτασουν σε καλό επίπεδο στα ηλεκτρικα και το γεγονος ότι θα έρχονται αντιμέτωποι με τους κινέζους μιλάμε για μια δύσκολη κατάσταση
Δεδομένου ότι η κατάργηση των θερμικών αναμένεται το 2035 ή τελικά μέχρι το 2040 και δεδομένου ότι η συντριπτικη πλειοψηφία αγοράζει θερμικά οχήματα μια χαρά θα προλάβουν. Το αστείο είναι ότι ακόμα και τα Tesla σήμερα είναι εντελώς failed σε ποιότητα καθώς τα πάντα μέσα τρίζουν ενώ έχουν θέματα και με φωτιά. Άρα κανένα ηλεκτρικό δεν είναι 100% άριστο σήμερα, όλοι θέλουν βελτιώσεις ώστε να φτάσουν στο επίπεδο των θερμικών οχημάτων.
Όσο αφορά τα Κινέζικα οχήματα κάνεις δεν πρόκειται να αγοράσει κινέζικο όχημα στις ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστραλία, Βρετανία όπως και κανεις δεν αγοράζει Κινέζικα smartphones σε αυτές τις χώρες. Τώρα όσο αφορά την Ευρώπη θεωρώ ότι οι Κινέζοι θα μπουν δυναμικά προκαλώντας προβλήματα στις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανιες. Θέλω να πιστεύω όμως ότι εταιρείες όπως οι Ford, GM, Volkswagen, Toyota, volvo, BMW και Mercedes θα καταφέρουν τα επόμενα χρόνια να έχουν κέρδη από τα Evs.
Αυτο που λες για τριξίματα δεν έχει καμία σημασία , είναι απλά αποφασή της εταιρείας να μην έχει ποιοτητα για να έχει μικρότερο κόστος . Η tesla δεν είναι ποιοτική. Δεν χρειαζεται να επενδύσεις χρήματα σε τεχνολογία για να μην τρίζει ενα αμαξι απλά θα κοστίζει παραπάνω. Η tesla προτιμά να έχει χαμηλότερη τιμή και ποιοτητα. Αν ηθελε δεν θα έτριζε τιποτα απλά θα ανέβαινε το κόστος. Επιλογές που παίρνουν οι κατασκευαστές είναι δεν εχει να κάνει αν ειναι ηλεκτρικό ή οχι τα πλαστικα. Η Polestar πχ λεει εμείς θα πουλάμε ποιοτικά και ακριβα οχήματα δεν θα πάρουμε τον δρόμο της Tesla για φτηνα
Στην Βρετανια που λες πχ ότι οι κινέζοι δεν θα πουλήσουν δες ποσο πουλάει η MG (κινεζικη) και δες πως θα πουλήσει η BYD (κινεζικη) που τώρα πήγε.
Το μια χαρά θα προλάβουν μένει να το δούμε. Δεν είναι πάντως τόσο απλό όσο το λες
Συγγνώμη αλλά όταν σκας 40.000++ για να πάρεις ένα Tesla έχεις την απαίτηση να είναι ποιοτικά και ασφαλή. Μπορεί τώρα να της βγαίνει όμως σε 2-3 χρόνια που θα υπάρχει πολυ ισχυρότερος ανταγωνισμός τότε ο καταναλωτής δεν θα έχει σαν πρώτη επιλογή την tesla όπως την έχει τώρα καθώς θα θέλει ένα ποιοτικό όχημα. Άρα μια χαρά θεμα είναι η ποιότητα κατασκευής ειδικά στις ημέρες μας. Όσο αφορά την MG ο μόνος λόγος που πουλάει στην Βρετανία είναι καθαρά λόγο ονόματος όπως γίνεται με την Volvo στην Σουηδία. Για την BYD δεν θα είναι τόσο εύκολα τα πράγματα και αυτό θα το δεις και εσύ σε λίγο καιρό. Τέλος οσο αφορά τον χρόνο επιμένω στην αρχική μου άποψη η οποία είναι ότι οποίες εταιρείες έχουν επενδύσει σοβαρά στην ηλεκτροκινηση σε 4-5 χρόνια max θα έχουν κέρδη από τα ηλεκτρικά καθώς θα έχουμε μαζική παραγωγή και οικονομίες κλίμακας με αποτέλεσμα το κόστος κατασκευής να μειωθεί σημαντικά. Το ίδιο ακριβώς έγινε και με την Tesla τα τελευταία 3 χρόνια.
ΠΟΛΥ φτηνα είναι τα tesla στα 40Κ για αυτό που παίρνεις οπως και τα κινέζικα για την δεδομενη χρονική στιγμή. Ασφαλή είναι. Ποιοτητα συναρμογής ΔΕΝ εχουν. Δεν χρειαζεται να δαπανηθούν χρήματα για να τα κάνουν με καλύτερη συναρμογη απλά θα πάει το τελικό κόστος στον αγοραστή και από 40 θα πάει 50. Εγώ θα προτιμούσα το 40 και ας τρίζει λίγο
Αν ήθελα ποιοτητα όπως λες σου είπα ήδη υπάρχουν επιλογές πας σε Polestar που έχει 60 με ποιοτικο εσωτερικό και συναρμογή αλλα προσφέρει πανω κάτω τα ίδια στα υπόλοιπα. Ομως ειναι προφανές από τις πωλήσεις ότι οι περισσότεροι προτιμουν το tesla. Δεδομένα είναι αυτα, δεν το λέω εγώ ούτε είναι η αποψη μου. Ετσι είναι
Τα υπόλοιπα που λες οτι θα έχουν κέρδος σε 4-5 χρόνια max είναι η άποψη σου , εγώ δεν είμαι σιγουρος και αυτό λέω. Δεν το αποκλείω αλλά δεν είμαι και σίγουρος. Μένει να δούμε. Εγώ δεν έχω ξεκαθαρισμένη άποψη επί του θέματος απλά είπα τι πιστεύω γενικά και αόριστα. Δεν βάζω το χέρι μου στην φωτια ούτε για αυτά που έγραψα ούτε για το αντίθετο.
Η BYD θα ξεσκιστεί σε πωλήσεις λεω εγώ και εσύ ότι δεν θα πουλήσει. Αυτό είναι πολύ κοντά θα δουμε τις πωλήσεις του χρόνου , κοντη γιορτή. Ενώ για τα υπόλοιπα θα πρέπει να περιμένουμε αρκετα
-
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@fotisapple said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@fotisapple said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@piliourits said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
@cirus said in Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??:
ΟΛΟΙ Σχεδόν εκτος κινέζων και tesla μπαίνουν μέσα. Μην κοιτάς τις πωλήσεις
Δηλαδή όλοι όσοι δεν επιδοτούνται απ την κινεζική κυβέρνηση, μπαίνουν μέσα, όπως έμπαινε και η Τέσλα, όπως και οι Κινέζοι οι ίδιοι, απλά τους μεν τους στηρίζει το δημόσιο χρήμα, τους υπόλοιπους το "ιδιωτικό".
Αλλά και στην Ευρώπη ή την Αμερική δεν πέφτει δημόσιο χρήμα στην ηλεκτροκινηση;Αυτή είναι εποχή σπορας και καλλιέργειας της αγοράς, τους καρπούς θα τους δρέψουν στο μέλλον.
Σωστά τα λες
Ομως το θεμα είναι το εξής: θα προλάβουν? για κάποια χρόνια θα πρέπει να αντέξουν να εχουν ζημιές μεχρι να φτάσουν σε τεχνολογία τους άλλους
Και μεσα σε αυτό να βάλουμε οτι οι κινέζοι κάνουν αποβαση παντου σιγά σιγά και οι άλλοι δεν είναι έτοιμοι ακόμα. Στο παρελθόν υπήρχε η επιλογή του φτηνότερου θερμικου και δεν ήταν οι κινεζοι παντού. Αν βγαλεις από την εξίσωση ότι θα υπάρχουν θερμικά για να πουλάνε μεχρι να φτασουν σε καλό επίπεδο στα ηλεκτρικα και το γεγονος ότι θα έρχονται αντιμέτωποι με τους κινέζους μιλάμε για μια δύσκολη κατάσταση
Δεδομένου ότι η κατάργηση των θερμικών αναμένεται το 2035 ή τελικά μέχρι το 2040 και δεδομένου ότι η συντριπτικη πλειοψηφία αγοράζει θερμικά οχήματα μια χαρά θα προλάβουν. Το αστείο είναι ότι ακόμα και τα Tesla σήμερα είναι εντελώς failed σε ποιότητα καθώς τα πάντα μέσα τρίζουν ενώ έχουν θέματα και με φωτιά. Άρα κανένα ηλεκτρικό δεν είναι 100% άριστο σήμερα, όλοι θέλουν βελτιώσεις ώστε να φτάσουν στο επίπεδο των θερμικών οχημάτων.
Όσο αφορά τα Κινέζικα οχήματα κάνεις δεν πρόκειται να αγοράσει κινέζικο όχημα στις ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστραλία, Βρετανία όπως και κανεις δεν αγοράζει Κινέζικα smartphones σε αυτές τις χώρες. Τώρα όσο αφορά την Ευρώπη θεωρώ ότι οι Κινέζοι θα μπουν δυναμικά προκαλώντας προβλήματα στις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανιες. Θέλω να πιστεύω όμως ότι εταιρείες όπως οι Ford, GM, Volkswagen, Toyota, volvo, BMW και Mercedes θα καταφέρουν τα επόμενα χρόνια να έχουν κέρδη από τα Evs.
Αυτο που λες για τριξίματα δεν έχει καμία σημασία , είναι απλά αποφασή της εταιρείας να μην έχει ποιοτητα για να έχει μικρότερο κόστος . Η tesla δεν είναι ποιοτική. Δεν χρειαζεται να επενδύσεις χρήματα σε τεχνολογία για να μην τρίζει ενα αμαξι απλά θα κοστίζει παραπάνω. Η tesla προτιμά να έχει χαμηλότερη τιμή και ποιοτητα. Αν ηθελε δεν θα έτριζε τιποτα απλά θα ανέβαινε το κόστος. Επιλογές που παίρνουν οι κατασκευαστές είναι δεν εχει να κάνει αν ειναι ηλεκτρικό ή οχι τα πλαστικα. Η Polestar πχ λεει εμείς θα πουλάμε ποιοτικά και ακριβα οχήματα δεν θα πάρουμε τον δρόμο της Tesla για φτηνα
Στην Βρετανια που λες πχ ότι οι κινέζοι δεν θα πουλήσουν δες ποσο πουλάει η MG (κινεζικη) και δες πως θα πουλήσει η BYD (κινεζικη) που τώρα πήγε.
Το μια χαρά θα προλάβουν μένει να το δούμε. Δεν είναι πάντως τόσο απλό όσο το λες
Συγγνώμη αλλά όταν σκας 40.000++ για να πάρεις ένα Tesla έχεις την απαίτηση να είναι ποιοτικά και ασφαλή. Μπορεί τώρα να της βγαίνει όμως σε 2-3 χρόνια που θα υπάρχει πολυ ισχυρότερος ανταγωνισμός τότε ο καταναλωτής δεν θα έχει σαν πρώτη επιλογή την tesla όπως την έχει τώρα καθώς θα θέλει ένα ποιοτικό όχημα. Άρα μια χαρά θεμα είναι η ποιότητα κατασκευής ειδικά στις ημέρες μας. Όσο αφορά την MG ο μόνος λόγος που πουλάει στην Βρετανία είναι καθαρά λόγο ονόματος όπως γίνεται με την Volvo στην Σουηδία. Για την BYD δεν θα είναι τόσο εύκολα τα πράγματα και αυτό θα το δεις και εσύ σε λίγο καιρό. Τέλος οσο αφορά τον χρόνο επιμένω στην αρχική μου άποψη η οποία είναι ότι οποίες εταιρείες έχουν επενδύσει σοβαρά στην ηλεκτροκινηση σε 4-5 χρόνια max θα έχουν κέρδη από τα ηλεκτρικά καθώς θα έχουμε μαζική παραγωγή και οικονομίες κλίμακας με αποτέλεσμα το κόστος κατασκευής να μειωθεί σημαντικά. Το ίδιο ακριβώς έγινε και με την Tesla τα τελευταία 3 χρόνια.
ΠΟΛΥ φτηνα είναι τα tesla στα 40Κ για αυτό που παίρνεις οπως και τα κινέζικα για την δεδομενη χρονική στιγμή. Ασφαλή είναι. Ποιοτητα συναρμογής ΔΕΝ εχουν. Δεν χρειαζεται να δαπανηθούν χρήματα για να τα κάνουν με καλύτερη συναρμογη απλά θα πάει το τελικό κόστος στον αγοραστή και από 40 θα πάει 50. Εγώ θα προτιμούσα το 40 και ας τρίζει λίγο
Αν ήθελα ποιοτητα όπως λες σου είπα ήδη υπάρχουν επιλογές πας σε Polestar που έχει 60 με ποιοτικο εσωτερικό και συναρμογή αλλα προσφέρει πανω κάτω τα ίδια στα υπόλοιπα. Ομως ειναι προφανές από τις πωλήσεις ότι οι περισσότεροι προτιμουν το tesla. Δεδομένα είναι αυτα, δεν το λέω εγώ ούτε είναι η αποψη μου. Ετσι είναι
Τα υπόλοιπα που λες οτι θα έχουν κέρδος σε 4-5 χρόνια max είναι η άποψη σου , εγώ δεν είμαι σιγουρος και αυτό λέω. Δεν το αποκλείω αλλά δεν είμαι και σίγουρος. Μένει να δούμε. Εγώ δεν έχω ξεκαθαρισμένη άποψη επί του θέματος απλά είπα τι πιστεύω γενικά και αόριστα. Δεν βάζω το χέρι μου στην φωτια ούτε για αυτά που έγραψα ούτε για το αντίθετο.
Η BYD θα ξεσκιστεί σε πωλήσεις λεω εγώ και εσύ ότι δεν θα πουλήσει. Αυτό είναι πολύ κοντά θα δουμε τις πωλήσεις του χρόνου , κοντη γιορτή. Ενώ για τα υπόλοιπα θα πρέπει να περιμένουμε αρκετα
Αρα μας λες ότι πετάς 40.000 και 50.000 ευρώ ώστε να πάρεις ένα αυτοκίνητο που μέσα τρίζει και η ποιότητα κατασκευής του είναι χειρότερη σε σχέση με οχήματα που στοιχίζουν τα μισά χρήματα. Οκ δικαίωμα σου όμως η πλειοψηφία των καταναλωτών που δεν έχουν χρήματα για πέταμα θα σκεφτούν το παράγοντα ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστίας πριν προχωρήσουν στην αγορά ενός αυτοκινήτου.
-
Μιλάμε για αυτοκίνητα με 300 κάτι άλογα έως και 450.
Ποιο αυτοκίνητο έχει 450 άλογα με 50Κ;
Επισης, στα τελευταία Tesla οι ιδιοκτήτες λένε πως η ποιότητα εσωτερικού κυρίως συναρμογής έχει κάνει άλματα προόδου
Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??