-
@ataim said in TESLA FORUM:
Ετοιμάζουν και κανονική ev πλατφόρμα με megacasting τμήματα για το 27 μαζί με τις solid state. Μέχρι τότε όμως η tesla παίζει να έχει βγάλει το model 2 και να τους έχει στείλει.
To λες και wishful thinking ...
-
Σε αυτό το σημείο οφείλω να υπενθυμίσω στο φιλιθεάμον κοινό ότι έχουμε καθημερινά στις τσέπες/τσάντες μας δεκάδες μπαταρίες, ότι ακόμα και στα εύφλεκτα περιβάλλοντα της βιομηχανίας oil & gas κυκλοφορούν atex συσκευές με μπαταρίες σε όλες τις παραλλαγές και μεγέθη.
Όταν λοιπόν κουβαλάς ένα τεπόζιτο με ένα τόσο εύφλεκτο και πτητικό υγρό όπως η βενζίνη είναι αστείο να συζητάμε για υπόγεια πάρκινγκ και ΙΧ με μπαταρίες.
-
EV batteries remain major challenge for insurers, Thatcham Research says, July 5, 2023
Only around 1.65% of cars on Britain's roads are electric, but Thatcham said EV-related insurance claims are already 25.5% more expensive than for fossil-fuel equivalents and take 14% longer to repair.
Due to their potential fire risk, damaged EVs awaiting repair must be stored outside at least 15 metres (49 ft) from other objects.
An outside facility for 100 fossil-fuel cars today would have space to safely quarantine just two EVs, Thatcham said. -
@red_monster said in TESLA FORUM:
Σε αυτό το σημείο οφείλω να υπενθυμίσω στο φιλιθεάμον κοινό ότι έχουμε καθημερινά στις τσέπες/τσάντες μας δεκάδες μπαταρίες, ότι ακόμα και στα εύφλεκτα περιβάλλοντα της βιομηχανίας oil & gas κυκλοφορούν atex συσκευές με μπαταρίες σε όλες τις παραλλαγές και μεγέθη.
Όταν λοιπόν κουβαλάς ένα τεπόζιτο με ένα τόσο εύφλεκτο και πτητικό υγρό όπως η βενζίνη είναι αστείο να συζητάμε για υπόγεια πάρκινγκ και ΙΧ με μπαταρίες.
Έτσι ακριβώς τύπε, όπως τα λες - δειγματοληπτικά δες πχ τι βλακείες γράφουν οι εγγλέζικες ασφαλιστικές εταιρίες:
Risk Control Guide - ELECTRIC VEHICLE CHARGING AND ENCLOSED CAR PARKS
Vehicle Charging Location
Locate electric vehicle charging points where the chances of effective manual firefighting are maximised, and the
chances of fire spread and damage minimised. Ideally chargers should not be in underground car parks, and if
this is unavoidable then provide adequate sprinkler protection and/or effective fire separation to reduce the
potential for fire spread between vehicles.Vehicle Charging Separation
Maximise the separation distance between vehicle charging bays, with 5-m minimum separation distance ideal. When 5-m is impractical, then provide a minimum addition of 1-m separation above standard vehicle parking bays sizes for vehicle charging bays.
Preferably provide fire rated separation from and between charging bays. If possible, provide 120-min fire
separation (e.g. concrete or brick wall). A 60min fire wall (e.g. twin-skin plasterboard wall) would be beneficial if it can be sufficiently robust or protected from impact. Provide the fire separation on three sides of the vehicle bay, it is recognised that a fire door or shutter at the vehicle access/egress side is unlikely to be practical but would be preferred. -
Μια επισημείωση ότι παγκοσμίως το ασφαλιστικό δίκαιο της κοινοπολιτείας είναι αυτό που ορίζει κ το ασφαλιστικό των λοιπών χώρων. Οι Βρετανοί έχουν τεράστια παράδοση στο ασφαλιστικό κ για αυτό όλες οι συμβάσεις παραπέμπουν σε αυτό(αγγλικό). Οπότε πιθανολογω ότι σύντομα κ οι ελληνικές ασφαλιστικές θα εκτοξεύσουν τα ασφάλιστρα στα ηλεκτρικά αυξάνοντας κατακόρυφα το κόστος χρήσης τους
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@jamesd said in TESLA FORUM:
γιατί το άγχος του να το παρκάρεις θα είναι τόσο μεγάλο που το range λίγο θα σε νοιάξει (μιλάω για Αθήνα).
Σε πάρκινγκ. Πάντως με το Κούγκα (4.5 μέτρα), άγχος δεν είχα για να παρκάρω. Γενικά δεν έχω άγχος με την στάθμευση, ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Πάω όπου πάω και εαν δεν βρω στο δρόμο, το βάζω σε ένα παρκινγκ. Το άγχος φυσικά υπάρχει εαν μιλάμε για καθημερινή μετακίνηση για εργασία σε μέρος που δεν υπάρχουν θέσεις και πρέπει να ψάχνεις πρωί πρωί - αυτό το καταννοώ (το είχα όταν δούλευα Ν. Σμύρνη). Αλλά τότε θές κάτι κάτω από 4μ.
Εξαρτάται που κινείσαι, γενικά κι εγώ στην περιοχή μου δεν έχω πρόβλημα, αλλά έχοντας κινηθεί συστηματικά σε Πειραιά και κέντρο Σύνταγμα τα πράγματα είναι δύσκολα και από άποψη κόστους (το μεγάλο αμάξι χρεώνεται έξτρα σε πάρκινγκ στο κέντρο) αλλά και στα στενά του Πειραιά δεν είναι ευχάριστο να κινείσαι με μεγάλο αμάξι.
Αν και για να κάνω και τον δικηγόρο του διαβολου, με ένα Passat που είχα για λίγο αισθανόμουν μια χαρά παρά το μέγεθος, για κάποιο λόγο που δεν μπορώ να εξηγήσω…
-
Λόγω ορατότητας και μικρού ταμπλό
-
@jamesd said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@jamesd said in TESLA FORUM:
γιατί το άγχος του να το παρκάρεις θα είναι τόσο μεγάλο που το range λίγο θα σε νοιάξει (μιλάω για Αθήνα).
Σε πάρκινγκ. Πάντως με το Κούγκα (4.5 μέτρα), άγχος δεν είχα για να παρκάρω. Γενικά δεν έχω άγχος με την στάθμευση, ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Πάω όπου πάω και εαν δεν βρω στο δρόμο, το βάζω σε ένα παρκινγκ. Το άγχος φυσικά υπάρχει εαν μιλάμε για καθημερινή μετακίνηση για εργασία σε μέρος που δεν υπάρχουν θέσεις και πρέπει να ψάχνεις πρωί πρωί - αυτό το καταννοώ (το είχα όταν δούλευα Ν. Σμύρνη). Αλλά τότε θές κάτι κάτω από 4μ.
Εξαρτάται που κινείσαι, γενικά κι εγώ στην περιοχή μου δεν έχω πρόβλημα, αλλά έχοντας κινηθεί συστηματικά σε Πειραιά και κέντρο Σύνταγμα τα πράγματα είναι δύσκολα και από άποψη κόστους (το μεγάλο αμάξι χρεώνεται έξτρα σε πάρκινγκ στο κέντρο) αλλά και στα στενά του Πειραιά δεν είναι ευχάριστο να κινείσαι με μεγάλο αμάξι.
Αν και για να κάνω και τον δικηγόρο του διαβολου, με ένα Passat που είχα για λίγο αισθανόμουν μια χαρά παρά το μέγεθος, για κάποιο λόγο που δεν μπορώ να εξηγήσω…
Τι τεσλα, ουτε σουπερμινι δεν πας στο συνταγμα! Για τον πειραια δεν γνωριζω οποτε δεν μπορω να εκφερω αποψη.
-
Ως τώρα έχουμε τις μπαταρίες με ηλεκτρολύτη, σύντομα και μπαταρίες με καταλύτη.
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Ξεχνάτε ολοι κατι πολυ σοβαρό στην παρανομιά της Ελλαδας. Τα ορια ταχυτητα τηρούνται στις περισσοτερες χώρες, ετσι ο κοσμος ταξιδευει με αυτες τις ταχυτητες και οχι με 150χαω+. Οποτε μια χαρα ειναι για ταξίδι και τα πολλά αλογα που ρωτησε ενα συμφορουμίτης πιο πανω, εχουν σχεση με την ενεργητική ασφάλεια για μια προσπέραση. Σε ολο το Βελγιο το οριο ηταν 110 ή 90. Σε ενα σημειο μονο την ΕΟ ηταν 130χαω για λιγο.
Οποτε τα Τεσλα ειναι μια χαρα για Ευρωπη, Ασια, Αμερικη κλπ. Στην Ελλαδα εχουν θεμα αυτονομιας που ολοι τρεχουν σαν παλαβοι και φυσικά παρανομούν. Μου ελεγε χτες φιλος που εμενε στο Καταρ 7 χρονια, με το που περναγες τα 90χαω σου βαραγε το ενσωματομενο gps (υποχρεωτικο, παρακολουθουν τα πάντα) και εαν δεν μειωνες ταχυτητα, σε 3’ ερχοταν η χρεωση της κλησης με απευθειας χρεωση του τραπεζικου λογαριασμου.
Βεβαίως τηρούμε τα όρια, για αυτό χρειαζόμαστε ηλεκτρικά με 300 ως 700 άλογα. Γιατί δεν μπορούν να κρατήσουν ταχύτητα 110 km/h στην εθνική. Και ναι ξέρω για την ενεργητική ασφάλεια, αν δεν κάνεις το 0-100 σε 4 δευτερόλεπτα θα πας σαν το σκυλί στο αμπέλι.
@ataim said in TESLA FORUM:
Model 3 ή ακόμα χειρότερα model s δύσκολα θα κινηθούν στο παγκράτι.
Δεν πάνε αυτοί που έχουν Tesla σε τόσο μπας κλας περιοχές για να έχουν θέμα με το παρκάρισμα.
-
@vagnar said in TESLA FORUM:
Ως τώρα έχουμε τις μπαταρίες με ηλεκτρολύτη, σύντομα και μπαταρίες με καταλύτη.
Τι εννοείς;
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
ότι ακόμα και στα εύφλεκτα περιβάλλοντα της βιομηχανίας oil & gas
Δεν ξέρω αν είσαι κι εσύ στον τομέα, εντός σοβαρών πετροχημικων εγκαταστάσεων, χρησιμοποιουμε ακόμη συσκευες MOTOROLA χωρίς μπαταρίες λιθιου (λίγο πολύ τις "ίδιες" συσκευές 30 χρονια) αλλά τις συμβατικές NiMH μπαταρίες ενώ το να περάσεις μέσα κινητό τηλέφωνο, ταμπλετ κλπ διώκεται.
(Στην Ελλάδα που όλα εφαρμόζονται ΓΤΠ φαντάζομαι κάνει ο καθένας ό,τι γουστάρει)
Δηλαδή κι εκτός Ελλάδος οι πιτσιρικάδες κρύβουν και περνάνε τηλέφωνα, και δεν ανατιναχτηκε κάτι, αλλά ως προς τις επισημες προδιαγραφές, οι λιθιου απαγορευονται σε τέτοιο περιβάλλον.
-
Από όσο γνωρίζω πάντως στο δεύτερο πρόγραμμα κινούμαι ηλεκτρικά δεν έχει εξυπηρετηθεί καμία αίτηση από ιδιώτη. Με τέτοιο κράτος ακόμα και όταν τρέχει μια επιδότηση το σκέφτεσαι δύο φορές αν θα ασχοληθείς.
-
@piliourits said in TESLA FORUM:
Δεν ξέρω αν είσαι κι εσύ στον τομέα, εντός σοβαρών πετροχημικων εγκαταστάσεων, χρησιμοποιουμε ακόμη συσκευες MOTOROLA χωρίς μπαταρίες λιθιου (λίγο πολύ τις "ίδιες" συσκευές 30 χρονια) αλλά τις συμβατικές NiMH μπαταρίες ενώ το να περάσεις μέσα κινητό τηλέφωνο, ταμπλετ κλπ διώκεται.
(Στην Ελλάδα που όλα εφαρμόζονται ΓΤΠ φαντάζομαι κάνει ο καθένας ό,τι γουστάρει)
Δηλαδή κι εκτός Ελλάδος οι πιτσιρικάδες κρύβουν και περνάνε τηλέφωνα, και δεν ανατιναχτηκε κάτι, αλλά ως προς τις επισημες προδιαγραφές, οι λιθιου απαγορευονται σε τέτοιο περιβάλλον.
Εξαρτάται σε ποια βιομηχανική ζώνη είσαι.
Σε βιομηχανική ζώνη 2, υπάρχουν πάμπολλα ατεξ με μπαταρίες λιθίου, πχ Sonim -
@lap said in TESLA FORUM:
Τι εννοείς;
Το υγρό που έχουν οι μπαταρίες μέσα και ίσως σύντομα στερεό, λέγεται ηλεκτρολύτης.
-
Σωστά, καλά τα λες! Ψάξε τώρα για τους καταλύτες, οι μπαταρίες έχουν και καταλύτες και μάλιστα γίνεται μεγάλη πρόοδος σε αυτό το κομμάτι
-
Συμφωνα με τον Bjørn Nyland στο νεο 3αρι, εχει μπει κοφτης στα 200χαω.
Αγνωστο αν θα υπαρχει στην εκδοση performance
-
Δεν το έχει πει ο bjorn, είναι στο site, έχουν και τα δύο κόφτη. Για το performance υπάρχει το speculation για tri motor, δύσκολο γιατί θα κόψει πωλήσεις από τα x/s ή για minor βελτιώσεις. Η δεύτερη λύση μάλλον είναι πιο πιθανή καθώς το battery pack του 3 είναι φτιαγμένο για οικονομία και δεν μπορεί να δώσει πάνω από 580 άλογα. Θα είναι αρκετά πιο κάτω από τα 650 του ioniq αλλά το 3 είναι πολύ πιο ελαφρύ.
-
@ataim said in TESLA FORUM:
Δεν το έχει πει ο bjorn, είναι στο site, έχουν και τα δύο κόφτη. Για το performance υπάρχει το speculation για tri motor, δύσκολο γιατί θα κόψει πωλήσεις από τα x/s ή για minor βελτιώσεις. Η δεύτερη λύση μάλλον είναι πιο πιθανή καθώς το battery pack του 3 είναι φτιαγμένο για οικονομία και δεν μπορεί να δώσει πάνω από 580 άλογα. Θα είναι αρκετά πιο κάτω από τα 650 του ioniq αλλά το 3 είναι πολύ πιο ελαφρύ.
Τρείς κινητήρες με το ίδιο πακέτο μπαταριών μου κάνει απίθανο.
Η αυτονομία του θα είναι ανέκδοτο. -
Ναι αυτό είναι το θέμα, η αυτονομία, το 3 δεν είναι σπορ, απλά επειδή είναι ev μπορούν να βγάλουν σε ένα sedan γούστα. Κοιτάνε τα άλογα αλλά κυρίως την αυτονομία.
Η σπορ εφαρμογή είναι το roadster, εκεί θα τους δούμε τι μπορούν να κάνουν. Μεγάλη μπαταρία με τεράστιες ιπποδυνάμεις. Διάβαζα σε ένα φόρουμ ότι η μπαταρία του s βγάζει 1200 άλογα, την έχουν όμως soft lock χαμηλά που έτσι και αλλιώς δεν θα περνούσαν στο δρόμο για να έχει καλή flat απόδοση και στα ψηλά. -
Μπα, ήδη ο αντίπαλος της Τέσλα εξ ανατολής προσφέρει 1200 άλογα με 4 ηλεκτροκινητήρες!
Οπότε μάλλον θα περιμένουμε η Τέσλα να απαντήσει.
TESLA FORUM