-
This post is deleted! -
Για τα συνθετικά καύσιμα θα μπορούσαν να ειπωθούν πολλά αρνητικά
αλλά εγω βλέπω οτι απλά δεν θα υπάρχει πελατεία γιατί και αυτοί που θα μπορούν να πληρώσουν 10€ το λίτρο (εγω λεω οτι τόσο θα κάνει μεχρι να έρθει απο την έρημο της Χιλής) θα εχουν πάρει ηλεκτρικό με "ψυχή"Bugatti Chiron Super Sport VS Rimac Nevera
Youtube Videoοτι κάνει η Chiron το κάνει η Nevera τρείς φορές καλλίτερα
τα e-fuel περιορισμένη και πανάκριβη απόλαυση για παππούδες συλλέκτες και οταν φύγουν και αυτοί απο την ζωή η μπίζνα καπούτ. -
Εκπληκτικό!
Η αυτοκίνηση ξεκινά από τα supercars, hypercars εν προκειμένω, οι τεχνολογίες τους περνούν με τα έτη στα πιο ταπεινά και καθημερινά οχήματα πάντα σε μια αναλογία.
Ο δοκιμαστής έχει σοκαριστεί. Ιδιαίτερα αν αυτή η φιλοσοφία κατέβει στα φθηνά μεν αλλά σπορτίφ οχήματα δε, η αυτοκίνηση αλλάζει αισθητά και προς το καλύτερο στο οδηγικό κομμάτι.
Εντυπωσιακό πως φόρτισε σε 15 λεπτά! Ενώ ακόμα και με περισσότερα άλογα είχε μεγαλύτερη αυτονομία από το θερμικό!
-
Δεν υπάρχει ηλεκτρικό με ψυχή, απλά πολύ γρήγορα τα καλά ηλεκτρικά. Άντε να πεις οτι κάνει μια φιλότιμη προσπάθεια η Taycan αλλά η ψυχή ενός αυτοκινήτου ήταν πάντα και θα συνεχίσει να είναι η μηχανή. Τα ηλεκτρικά εξ' ορισμού είναι τάμπλετ με ρόδες. Γρήγορα, effective κτλ αλλά τάμπλετ. Δε μπορει να συγκριθεί λοιπόν ένα ηλεκτρικό μοτέρ με κανένα W16 ή V12 ή οτιδήποτε παρόμοιο και εξωτικό.
Σαφώς θα προτιμούσα μια Chiron για τον ήχο και το μηχανικό θαύμα, το άλλο είναι παγερά αδιάφορο όπως όλα τα ηλεκτρικά. Ή μια Ferrari από ένα ηλεκτρικό supercar και πάει λέγοντας.
-
Αφού δεν έχεις μπει ποτέ σε ηλεκτρικό. Δεν έχεις οδηγήσει ποτέ ένα τέτοιο όχημα ούτε καν ως συνεπιβάτης για να νιώσεις περί τίνος πρόκειται. Πως το ξέρεις;
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν υπάρχει ηλεκτρικό με ψυχή, απλά πολύ γρήγορα τα καλά ηλεκτρικά.
Αμφισβητείς τώρα και την αίσθηση που αποκόμισε ο δοκιμαστής.
Είναι σαν να έχεις άποψη για ένα φαγητό, να μαλώνεις και να αμφισβητείς όσους το δοκίμασαν (στην περίπτωση μας τον δοκιμαστή) υπερασπιζόμενος την άποψη σου για την κακή του γεύση, χωρίς καν να το έχεις δοκιμάσει.
Ο δοκιμαστής που λογικά θα ξέρει ίσα με 10 τόνους περισσότερα απο εσένα για την αυτοκίνηση, και δεν είναι ο μοναδικός δοκιμαστής που συμφωνεί, αναφέρει ότι είναι απλά ονειρικό. Και ψυχή έχει και τα πάντα. Δεν έχει ήχο όπως αυτόν των θερμικών. Αλλά έχει ένα διαφορετικό είδος ήχου.
-
@racefun1971 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν διάβασα όλα τα προηγούμενα, μήπως τα κοιλα που είδε ο φίλος στην Ισπανία ήταν κάτοπτρα για κεντρικό συλλέκτη, ή ήταν όντως σαν τα κοινά φωτοβολταϊκά;
Ήταν σειρές από κάτοπτρα όπως και τα αντίστοιχα επίπεδα που έχουμε εμείς. Δυστυχώς δεν σταμάτησα με το αυτοκίνητο να τα φωτογραφίσω. Εντάξει δεν ήταν τόσο κοίλα όπως το κάτοπτρο που ανάβει η δάδα για τους Ολυμπιακούς αγώνες αλλά φαινόταν από το δρόμο πολύ καθαρά. Από την άλλη αυτό που έχω δει στο εξωτερικό είναι ότι τα φωτοβολταϊκά τα βάζουν σε ένα ύψος από το έδαφος, πιθανόν εάν κάποια στιγμή αφαιρεθούν για διάφορους λόγους να μπορέσει να καλλιεργηθεί ξανά.
Πολύ πιθανό να είδες κάτι σαν αυτό,
που φαίνεται ότι έχει αρκετά η Ισπανία. Δεν είναι φωτοβολταϊκά, χρησιμοποιούν τον ήλιο για να βράσουν ένα υγρό και να το περάσουν από ατμογεννήτρια.
-
Οι ισπανοί είναι πρωτοπόροι σε αυτή την τεχνολογία. Όπως πάνε τα πράγματα όμως το κόστος αυτών των γεννητριών είναι υψηλότερο από τα φωτοβολταϊκά.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αφού δεν έχεις μπει ποτέ σε ηλεκτρικό.
Δηλαδή οποίος δεν έχει μπει, δεν μπορεί να έχει προτίμηση;
Εμείς οι λίγο μεγαλύτεροι μεγαλώσαμε με διλήμματα, Saxo vs 106, Evangelista vs Naomi, Βανδη vs Βίσση, απ την εποχή που δεν είχαμε μπει πουθενά ακόμη...
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δηλαδή οποίος δεν έχει μπει, δεν μπορεί να έχει προτίμηση;
Προφανώς μπορεί να έχει, αλλά η άποψη αυτή έχει μηδενική βαρύτητα αφού δεν έχει σχέση ούτε με εμπειρία ούτε με την πραγματικότητα. 'Αποψη για ένα προϊόν εαν δεν το έχω δοκιμάσει είναι άκυρη άποψη...απλά λέω εαν μου αρέσει εμφανησιακά, μέχρι εκεί.
-
Η ελληνική γλωσσα μας δίνει τη λύση.
Άποψη μπορεί να έχει ο καθένας καθώς βλέπει, ορά, παρατηρεί. Δηλαδή σχηματίζει μια προτίμηση από την όψη του αντικειμένου που τον απασχολείΓνώμη όμως μπορεί να έχει μονάχα όταν έχει γνώση περί αυτού που συζητά.
Άρα στην δοκιμή πιο πάνω όντως μπορείτε να έχετε άποψη για το αν έχει ή όχι ψυχή το αυτοκίνητο αλλά η γνώμη του δοκιμαστη, πως έχει, είναι ανώτερη κατά τον αντίλογο και παράθεση των επιχειρημάτων
Η προτίμηση σας/μας για πολλά αυτοκίνητα στηρίζεται σε απόψεις και οχι σε γνώμες.
-
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εσύ δεν ξέρω γιατί χαίρεσαι τόσο πολύ για τους Αμερικανούς και Κινέζους..δεν είναι πολύ καλό για τον τόπο μας και τις οικογένειές μας αυτές οι εξελίξεις!
Εγω ξέρω οτι ο ενας γαμπρός μου πληρώνεται απο την cosco και εγω μάλλον συνεχίζω να πληρώνομαι γιατί πίεσαν οι Αμερικάνοι ,οι Γερμανοί ήθελαν να σταματήσουν οι πληρωμές συντάξεων ή να περικοπούν δραστικά όπως και οι μισθοί του δημοσίου.
Είναι όπως στο ανέκδοτο, που λέει η σύζυγος στον άντρα της, "η δική μας γκόμενα είναι καλύτερη!".
-
Ιδού το id2 των 25Κ. Τουλάχιστον θεωρητικά, 450χλμ αυτονομιας κατά μέσο όρο και λογικα καμία 500+ στην πόλη
Αρκετά ωραίο. Θα κάνει μεγάλη εμπορική πορεία
Στο εσωτερικό η θέση για τα κινητά τηλέφωνα εμπνευσμένη από το tesla. Τα interface των ψηφιακών οθονών με θέματα ανά δεκαετίες πανέξυπνο concept.
Πολύ καλοί χώροι, χώρος αποσκευών, σωστές εξωτερικές αναλογίες και διαστάσεις.
Υ.γ τα 25Κ είναι με επιδότηση ή τιμή εργοστασίου; Εάν είναι η τιμή εργοστασίου και έχει και 450 χλμ μέσης αυτονομιας, καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει μιας και θα δικαιούται και επιδότηση.
-
Θα βγάλει 5 η Στελλαντις και θα το τσακίσει το πόλο ελεκτρικ
-
Τι 5?
-
Όντως λένε για 25 Κ τιμή ενώ θα έχει 226 άλογα, και χώρο αποσκευών 490 λίτρα σε τέτοιο μικρό αμάξωμα. Μήκος 4 μέτρα και μεταξόνιο 2,6μ!
Όπως έχουμε πει λόγω της έλλειψης πολλών μηχανικών μερών λύνονται τα χέρια των σχεδιαστών για άριστη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων ενώ και οι ηλεκτρικοί κινητήρες προσφέρουν υψηλές ιπποδυνάμεις πολύ εύκολα.
Δηλαδή αυτοκίνητο πόλης σε σχετικά λογική τιμή με τεράστιους χώρους για τη οικογένεια, χαμηλό κέντρο βάρους και πολλά άλογα για τον μπαμπά όταν βρεθεί σε δρόμους που επιτρέπουν την οδηγική διασκέδαση......Α και €3/100χλμ
0-100 σε λιγότερο από 7" και τελική τα 160 χλμ/ώρα.
Προϋπόθεση όπως λέμε πολλές φορές, το ιδιωτικό πάρκινγκ.
Πολύ καλή πρόταση.
-
Περιμένω να δω την πρόταση της Τέσλα στα 25Κ. Σταδιακά θα αρχίσει να αποκτά ενδιαφέρον η κατηγορία αυτή.
-
Το 'χω. Να 'μαστε καλά θα σας το βάλω φωτό live το '26 με το που θα πατήσει πόδι στο Ελλαδιστάν.
Αρκεί να ισχύει το 25k. Φοβού τους Γερμανούς και δώρα φέροντες. Αν δεν το δω με 25k στην Καρέντα αρνούμαι να το πιστέψω. -
Αυτό θα είναι όντως το σημείο καμπής για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Λύσεις για την φόρτιση, κάτι μου λέει ότι θα προκύψουν από εκεί που δεν μπορούμε να φανταστούμε ακόμη, έχουμε δρόμο μπροστά μας. Αν μάλιστα συνδυαστεί με ακραίο κυνηγητό στα θερμικά (φορολογία, απαγορεύσεις κ.α), δεν θα υπάρχει πια λόγος να αγοράσεις το βενζινοκινητο αντι για το ηλεκτρικό αδελφάκι του.
Ελεύθερη βούληση θέλουμε έτσι; Έχουν αποφασίσει άλλοι για εμάς, οπότε αφού δεν μπορούμε να το αποφύγουμε... -
@andya3 Ναι πλάκα πλάκα σαν να το έβγαλαν για εσένα. Κρατάς το θερμικό για ταξίδια που είναι παλιό μεν αλλα και λιμουζίνα δε, και αυτό του αλλάζεις τα πέταλα όλη μέρα. Το καλό με τα ηλεκτρικά μοτέρ είναι ότι δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Όλη μέρα να τα λειτουργείς και να καρφώνεις το πόδι στο πάτωμα, δεν παθαίνουν τίποτα. Μόνο οι μπαταρίες θέλουν αγάπη και φροντίδα μέχρι να εξελιχθούν και αυτές σε επίπεδο που να μην σε νοιάζει η αξιοπιστία τους.
Σε αυτό το κομμάτι της τοποθέτησης προϊόντος στην αγορά είναι μανούλα το vag group. Δίνει ακριβώς αυτό που ζητά ο μέσος Ευρωπαίος. -
@v_a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ελεύθερη βούληση θέλουμε έτσι; Έχουν αποφασίσει άλλοι για εμάς, οπότε αφού δεν μπορούμε να το αποφύγουμε...
Εμ τι λέω. Απολαύστε το και δείτε τα θετικά του πράγματος και της τεχνολογίας. Χάνεις σε ήχο και ταχύτητα ανεφοδιασμό αλλά κερδίζεις πολλά άλλα. Ας εστιάσουμε σε αυτά για να περνάει ωραία η ώρα χωρίς γκρίνιες.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης